Electronic fault
![]() ![]() ![]() |
Electronic fault
19vik |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|||
Hack |
![]()
Post
#182
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Daca zici ca atunci cand tragi de carcasa UCH-ului isi revine, e posibil sa ai o crapatura pe placa, iar aceasta nu e neaparat sa fie vizibila cu ochiul liber, sau vreo componenta care nu e lipita bine.
![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
Testos |
![]()
Post
#183
|
![]() Gold digger Group: Members Posts: 57 Joined: 9 June 11 From: Bacau ![]() |
De vreo doua zile vad ca luminile de stop pe frana stau aprinse permanent. Nu-mi apare "electronic fault", masina merge fara probleme, franeaza bine. Am desfacut comutatorul lumini frana si pareau in regula pastilele respective. Cred ca am sa-l schimb din nou (are mai putin de 6 luni si e facut de Facet). Plus de asta, scartaie cand apas pedala de frana si cand l-am dat jos, am constatat ca e de la el zgomotul enervant.
|
--------------------
Renault
Mégane 2.1 Sedan
2004 Privilège 1.5 dCi 74kW
- BC ** *** Secured by CB President Harry III ASC + President ML145
|
|
19vik |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(19vik @ 28 Jul 2012, 06:37) Multumesc domnului mike12 pentru oferta cu UCH. Vineri am schimbat bateria cu una noua, dar lot cam vechi. Mi-a mai facut figura doar la primul drum cu noua baterie. De atunci (6 zile) nu mi-a mai facut nici-o data. Inclin sa cred si sper ca a fost din cauza bateriei ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
mike12 |
![]()
Post
#185
|
Membru autentic Group: Members Posts: 789 Joined: 3 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Bine ca ai rezolvat. UCH-urile nu prea pica asa usor , piesele sunt protejate cu lac deasupra pe placa, singurele care mai pot face figuri sunt pinii din mufe sa mai se dezlipeasca de pe placa sau sa oxideze . Bafta.
|
--------------------
renault
megane
sedan 2006 expresion, clima, 1.6 16 V
|
|
Alt_radu |
![]()
Post
#186
|
![]() Băgător de seamă ... Group: Members Posts: 261 Joined: 15 May 11 From: Bucuresti ![]() |
De curand am intrat si eu in clubul "norocosilor" posesori de Electronic fault in bord.
In plus la mine mai apare si mesajul "steering check". Cu ajutorul unui prieten si o diagnoza am verificat erorile stocate, care au fost in toate modulele masinii, ce l-a dus cu gandul spre UPC. In momentul in care care apare acest mesaj (luminile de avarie din bord aprinse + bec abs + frana de mana + service + imobilizator + stop) servodirectia nu mai are asistare totala dar nici nu moare complet asistarea, sa zicem ca mai are cam 10-20%. Contactele de la frana merg. Contactele de pe UPC au fost curatate. Pana azi nu prea am reusit sa leg aceasta problema de ceva, cand am realizat ca problema apare in momentul in care functioneaza semnalizarile mai mult timp. Asta a fost o ipoteza scoasa pe moment pe drum ... asa ca daca ati vazut un megane II hatch negru pe A2 (sensul spre buc) care nu dadea semnal imi cer scuze. Cand am ajuns acasa am dus bagaje si m-am intors la masina am pornit motorul, si am pus semnal de stanga, dupa un timp (mai putin de 5 min) de semnalizat, celebrul mesaj. Intrebare: Unde este partea de semnalizare pe megane II ... Multumesc anticipat ... Later edit: Adaugam azi ... Am inchis masina si nu a mai vrut sa se dedchida ... Scot cheia din card si deschid manual ... Bordul stins bag card in cititor ... apas butonul magic nimic apas pe avrii nimic ... Verific bateria cu un bec, becul se aprinde calumea dupa care stupoare porneste si bordul si motorul tot ... Vreo sugestie? This post has been edited by Alt_radu: 12 Aug 2012, 16:31 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5dCi
2005
- B-XXX-JIE Faceti motorina cat vreti ca eu tot de 50 Ron alimentez.
|
|
gxi_ali |
![]()
Post
#187
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 8 May 10 ![]() |
Eu am o problema mai ciudata mecanici la care am dus masina zic ca e din UCH. Pun contactul ,calc ambreiajul si cand apas start sa porneasca nimic mai apas o data si se ia contactul. Am tras fir de la electromotor direct si porneste. Scuze ca sunt pe langa subiect dar am vazut cateva topicuri cu probleme la UPC. A mai patit cineva asa ceva? se poate repara UCH?
|
--------------------
renault
renault
megane II
- vl-06-aaa
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#188
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
da
|
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
mike12 |
![]()
Post
#189
|
Membru autentic Group: Members Posts: 789 Joined: 3 February 07 From: Bucuresti ![]() |
gxi_ali Ai fost la tester CLIP? ce erori ai?
Siguranta de 25 A din UPC pentru electromotor ai verificat-o ?Daca da si e buna atunci in momentul cand dai la cheie ai curent pe firul starterului electromotorului?Sa nu ai firul intrerupt. Cum adica ai legat fir pe direct la electromotor?De unde pana unde? Daca nu iti vine curent la electromotor atunci problema este din UPC nu din UCH , UCH nu are nici o treaba cu electromotorul, daca era UCH-ul nici macar nu mai puteai pune contactul. La alt_radu s-a rezolvat acuma pe seara , nu era stransa o siguranta portocalie (de 30A) de pe borna de +, asa ca cei care mai au electronic fault sa verifice si sigurantele de pe borna sa fie stranse bine. This post has been edited by mike12: 13 Aug 2012, 20:01 |
--------------------
renault
megane
sedan 2006 expresion, clima, 1.6 16 V
|
|
c4t4lyn |
![]()
Post
#190
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 August 12 ![]() |
Salut, sa va spun si eu povestea cu ELECTRONIC FAULT de pe masina mea (megane II, 2008, 1,6, 16)
Eroarea apare in zilele foarte calduroase de peste 34 grade, dupa ce sta bine la soare cateva ore. Merge fara nici o problema pana cand ajung in viteza 5 si trec de 3000 rpm. Din acest moment apare eroarea si dispare cand se raceste masina, de obicei a doua zi dimineata sau in 15-20 min daca opresc masina (nu de fiecare data cand opresc si repornesc dispare eroarea). Am incercat diferite combinatii 3000 rpm in toate vitezele si numai in viteza 5 imi apare eroarea. Odata cu eroarea nu se modifica nimic in performantele masinii. Apare doar cand este f cald afara. Cand este temperatura normala nu are nimic. Am fost la reprezentanta si nu au gasit nimic pe teste. Am mai fost si a doua oara au spus ca au rezolvat dupa ce au surubatit ceva la pedala de ambreiaj, dar tot apare. Stiti ce se intampla cu masina in viteza 5 dupa 3000 rpm?! Daca stiti care ar fi putea fi cauza va rog sa ma ajutati. Multumesc |
--------------------
RENAULT
MEGANE II
2008
|
|
kadtam |
![]()
Post
#191
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 17 July 06 From: Cluj ![]() |
Contacte slabite la sigurantele de pe polul negativ la acumulator!
Era sa tractez la 100 km + diagnoza pentru atata, trimit bere la ala de pe Youtube! |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2007, 1.9 dci, Privilege VW Golf V, 2007, 1.6
Ford Ka 1.3, 2000 - stare buna, fara probleme, intretinuta DE VANZARE 2200 Euro Toyota Aygo 2005, 1.0 |
|
TudorPaul |
![]()
Post
#192
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 24 October 12 ![]() |
e de la borne sunt slabite nu mai fac contact bine , in general +
![]() |
--------------------
Megane II
Megane II
2005
- ct-88-atu
|
|
nonic |
![]()
Post
#193
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
@TudorPaul, ai gasit topic-ul?
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
sergiutm |
![]() ![]()
Post
#194
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 16 November 11 ![]() |
Am patit si eu electronic fault in oras. Totul a pornit de la faptul ca ma grabeam un pic, si la un colt de strada un pieton ,care bineinenteles putea sa treaca de mult, mi se arunca in fata. Am franat brusc si cand am vazut ca s-a oprit si nu mai trece (ca asa e fain), am lasat brusc frana.
Dupa vreo 1 ora, imi apare electronic fault in bord + cheita. Ma panichez un pic, ma tot gandesc ce ar putea fi (masina mergea normal), pana la urma zic "hai sa ajung acasa si oi vedea". Cand cobor acasa din masina cu motorul pornit (se inserase un pic) vad ca am stopurile de frana aprinse. Opresc motorul, tot aprinse. Doar cand scoteam cartela si se bloca volanul se stingeau. Am citit pe aici cam ce au mai avut altii la eroarea asta asociata cu stopuri aprinse, si am verificat contactorul rotativ de la pedala de frana. Cand ridicam cativa milimetri cu piciorul pe dedesubt pedala de frana , se stingeau stopurile. L-am demontat, parea ok (nu mai vazusem altul vreodata), dar cand l-am pus la loc nu mai vroia nicicum sa mai opreasca stopurile. Nici daca il strangeam la maxim cu mana. Am comandat de la Ciclop din TM altul (67 de lei, cu reducere 55 lei - ca-s baieti faini), si l-am luat azi. Acum urmeaza partea mai tare: il pun sus, pornesc , si la fel: nu se sting stopurile. Incep iarasi sa ma panichez un pic, daca o fi altceva mai nasol? ![]() Pana la urma imi amintesc ca am vazut pe forum ca un tip zicea sa il pui cu frana apasata la maxim si sa o lasi ca se calibreaza singur. Am incercat si asta, nimic. In disperarea mea caut pe youtube cum se regleaza contactorul, si noroc ca dau de un filmulet in care unu' ne arata cum se regleaza la Logan (cam acelasi tip de contactor). Revelatie: Tija care iese din contactor se regleaza prin tragere / impingere usoara, trazni-o-ar s-o trazneasca. Am reglat-o si a disparut si eroarea intr-un final. Ca sa nu ma simt chiar idiot, am pus inapoi si contactorul vechi sa-l retestez, da' nu mai merge nicicum, probabil ca e dus de tot si de asta dadea eroarea cu ELECTRONIC FAULT. E cam lung postul meu, dar tineti minte: ELECTRONIC FAULT + STOPURI APRINSE = cel mai probabil contactorul electric de la pedala de frana trebuie schimbat, si el se regleaza prin tragerea/ impingerea cu grija a tijei. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2007 - 1.5 dci + Toyota Corolla 1.6 2020
|
|
djthem |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 20 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Eu am avut eroarea de Electronic Fault de la un bec de frana, topit in interior, l-am schimbat si s-au stins si becurile de frana care stateau aprinse doar cand aprindeam pozitiile, dar eroarea mi-a ramas pe bord. Cum o fac sa dispara? Va multumesc! |
--------------------
RENAULT
MEGANE 4 RSLine
2022
|
|
djthem |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 20 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Am rezolvat! Vă multumesc!
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 4 RSLine
2022
|
|
sergiutm |
![]()
Post
#197
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 16 November 11 ![]() |
Cum ai rezolvat? Ca sa stim si noi in caz ca patim...
|
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2007 - 1.5 dci + Toyota Corolla 1.6 2020
|
|
djthem |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 20 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Cum a spus colegul "sergiutm" - "E cam lung postul meu, dar tineti minte: ELECTRONIC FAULT + STOPURI APRINSE = cel mai probabil contactorul electric de la pedala de frana trebuie schimbat, si el se regleaza prin tragerea/ impingerea cu grija a tijei." Singura diferenta este ca, la mine stopurile au stat aprinse pana am schimbat becul topit, apoi a ramas doar eroarea si pornea fara sa apas vreo pedala. Cred ca tija apasa doar pe jumatate, adica dezactiva stopurile frana, nu intrerupea si contactul de pornire motor si de aici si eroarea. Am mai tras un pic de tija si a disparut eroarea, iar masina functioneaza ok. Nu a fost nevoie sa schimb contactul electric. O seara buna! |
--------------------
RENAULT
MEGANE 4 RSLine
2022
|
|
Mihai.D.G. |
![]()
Post
#199
|
![]() Jupanu' Group: Members Posts: 1.107 Joined: 23 April 08 From: Pantelimon City ![]() |
Problema la paretea electrica:
Se stinge masina in mers. Adica nu mai primeste curent la motor, bord, directie....nimic, timp de 2-3 sec. Palpaie de o data sau de doua ori, apoi isi revine. Treaba e ca nu se intampla mereu. Am strans toate piulitele de la toate firele de la baterie. Am curatat cu spray de contacte si vre-o doua zile nu am mai avut probleme. Azi iar am patit-o. Din cate am abservat, cand fac dreapta s-a oprit de cele mai multe ori. Unde sa fie buba? Daca ma duc la un TEST imi apare cum ca sa fi avut ceva sau tre' sa ma duc la test cu masina defecta? Rezolvat azi: Cand am umblat la sigurantele de la motor, nu am strans un surub bine. ![]() Si cand viram dreapta, din inertie, se misca .... Surubul incercuit in poza: Asta e treaba daca nu cascam ochii....... ![]() This post has been edited by Mihai.D.G.: 13 Mar 2013, 09:33 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.5dci
|
|
surveyor |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 9 January 10 From: bucuresti ![]() |
Salutare!
Sa va spun si eu o poveste: - acum 2 saptamani plec dimineata din Bucuresti in directia Campina.Toate bune si frumoase pana pe undeva in dreptul localitatii Baicoi: din senin incep stergatoarele sa functioneze, cu maneta pe 0, inchiderea centralizata si ea ca nebuna(inchidea/deschidea), martori in bord(stop, service,baterie, semnale).Trag pe dreapta, opresc, stau 2 minute,pornesc, toate normale. Ajung in Campina, prin centru, iar aceeasi poveste. Am mers la IATSA Campina, test Clip- toate bune si frumoase. Ma intorc in Bucuresti, masina fara probleme. - ieri dimineata, Bucuresti-Oltenita fara probleme. Un gratar, un suc(masina in soare) aproximativ 4 ore. Dau sa plec, ajung undeva la iesirea din localitate, PAC nebunia incepe. "Stiind" ce sa fac, trag dreapta si opreste motorul daca poti: stergatoarele blocate in functiune, luminile blocate pe aprins, si toate celelalte. Marea problema, nu puteam opri motorul. A 5-a, frana calcata, eliberare ambreiaz.VICTORIE. Scot bornele de la baterie, astept 15 min, le pun la loc. Hai sa mergem! UNDE? Masina nu pornea. Lucruri functionale: lumini interioare, CD-player, afisaj central, aeroterma.In rest nimic. Mai ma joc cu bornele, mai trag de fire, incredibil A PORNIT ! Dupa 10 metri iar incepe, plus ca nu mai aveam semnale(stanga-dreapta). - de dimineata urc in masina,plec si incredibil ajung in Bucuresti fara erori. Scuzati-mi romanul, dar am considerat ca este mai bine sa stiti toata povestea. Cauze ? Rezolvari ? Multumesc mult ! |
--------------------
renault
megane
dec.2005, 1.5 dci, 82CP oct 2009-139.000 km
feb 2011-150.000 km nov 2011-160.000 km nov 2015-200.000 km |
|
Alt_radu |
![]()
Post
#201
|
![]() Băgător de seamă ... Group: Members Posts: 261 Joined: 15 May 11 From: Bucuresti ![]() |
Piulitele de la cabluri/sigurante ...
Patit ... PS. Pentru cei ce vor sa opreasca motorul in astfel de situatii: Apasati de 5-6 ori pe stop (asa parca scria in manual). |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5dCi
2005
- B-XXX-JIE Faceti motorina cat vreti ca eu tot de 50 Ron alimentez.
|
|
surveyor |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 9 January 10 From: bucuresti ![]() |
Teoretic am rezolvat.
Am mers la un electrician si dupa multe cautari(5 ore), se pare ca era UCH-ul. Carcasa acestuia, in momentul cand strangeam surubul de prindere pe pozitie, apasa pe placa si de aici eroarea ELECTRONIC FAULT. |
--------------------
renault
megane
dec.2005, 1.5 dci, 82CP oct 2009-139.000 km
feb 2011-150.000 km nov 2011-160.000 km nov 2015-200.000 km |
|
Mihai.D.G. |
![]()
Post
#203
|
![]() Jupanu' Group: Members Posts: 1.107 Joined: 23 April 08 From: Pantelimon City ![]() |
Salut,
De cateva zile, cand merg pe GPL, motorul se opreste in mers. Trag pe dreapta, pornesc iar, rulez 500m, iar se opreste. Dupa 3-4 opriri-orniri e gata: in bord imi afiseaza ELECTRIC FAULT si in functie de "ce are EA chef" imi ramane pornit: ventilatorul de la radiator sau stergatoarele sau farurile. In TEST MODE imi apare "panne capteur eau". Daca ii scot borna + de la baterie, isi revine pentru cca 500m..... Ciudat e ca daca merg pe benzina, n-am nici o problema... Un sfat? Poate sa-mi arate cineva unde este pozitionat senzorul de la apa? Poate trebuie curatat pe la mufe sau...?! |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.5dci
|
|
mannick |
![]()
Post
#204
|
Membru Group: Members Posts: 270 Joined: 30 April 07 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech
/ 2007 Privilege, 2021 Intens 1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision |
|
xred |
![]()
Post
#205
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 11 October 07 ![]() |
Ma inscriu si eu in club... ( electronic fault + service). La mine se manifesta astfel - in timpul mersului (cu luminile aprinse) apare mesajul "electronic fault+service". Daca sting farurile si luminile de pozitie mesajul dispare si apoi apare aleator....
Am fost la service si in urma diagnozei apare ca defect contactul de pe pedala de frana. (pe langa alte erori cum ar fi si cea legata de senzorul pedalei de acceleratie - uneori prezenta mesajului "electronic fault+service" induce si o imposibilitate de accelerare pe termen scurt dupa care totul revine la normal). Am incercat remedierea problemei cu un contact de Logan diesel ( nu stiu daca sunt 100% compatibile ) - rezultatul nul. Fara lumini aprinse - functioneaza ( se aprind stopurile). Daca aprind luminile de pozitie - se aprind stopurile ( ambele filamente ale becurilor ) si nu mai pot porni masina prin metoda "pedala frana + buton start/stop". E adevarat ca testul cu acel contact de pedala de frana pentru Logan l-am facut in strada fara a incerca sa reglez acea tija. ( am incercat apoi acasa diverse combinatii folosind contactul vechi pe care deja electicianul il desfacuse pentru a stabili cauza defectarii acestuia - are doua lamele care inchid/deschid doua circuite...) Daca ma puteti indruma cu ceva sfaturi pentru remedierea defectului ... (sunt sau nu compatibile acele contacte de pe pedala de frana?) Mentionez ca nici a treia lampa stop nu mai functioneaza (masina e un break) - ca urmare am folosit pentru teste un bec normal in locul acesteia. L.E. - a treia lampa stop functioneaza acum (pinii din interior erau oxidati). Am desfacut acel comutator de la pedala de frana... (mare lucru nu e - sunt doua contacte care se inchid/deschid functie de pozitia tijei). Problema persista - ambele filamente ala becurilor se aprind odata cu luminile de pozitie (inclusiv a 3-a lampa stop). A mai patit cineva? Vreun sfat? This post has been edited by xred: 30 Jun 2013, 11:12 |
--------------------
Renault
Megane Estate / Laguna 2
2005, 1,5 dCi - 100 CP / 2007 , 2 dci - 150 CP
|
|
calinnov |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 629 Joined: 28 December 06 From: Alba Iulia ![]() |
De ieri si a mea, dci-ul, ELECTRONIC FAULT, dar functioneaza totul OK.
![]() S-ar putea sa o ia razna fara sa "vrea"? Maine o duc la un test. NB 4 Jul 2013, 20:28: Azi am fost la service, o pus testerul, diacnostic, "contact pedala frana", reparat si s-a stins "lumina". ![]() This post has been edited by calinnov: 4 Jul 2013, 20:28 |
--------------------
ex. Renault
Sedan 2.2, 1.6 16V, 82kw
2006 Exp. ex. Renault Sedan 2.2, 1.5 dci, 78kw, 2007 Exp
Renault Estade 2.2, 1.9 dci, 96kw, 2007 Priv ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V 2003 55kw Exp |
|
yuly_megan |
![]()
Post
#207
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.540 Joined: 7 January 09 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(calinnov @ 3 Jul 2013, 21:50) De ieri si a mea, dci-ul, ELECTRONIC FAULT, dar functioneaza totul OK. ![]() S-ar putea sa o ia razna fara sa "vrea"? Maine o duc la un test. NB <span class='edit'>4 Jul 2013, 20:28:</span> Azi am fost la service, o pus testerul, diacnostic, "contact pedala frana", reparat si s-a stins "lumina". ![]() Si cum anume sa reparat defectiunea. |
--------------------
Renault
Trafic
2005
|
|
ovy_megane_1982 |
![]()
Post
#208
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 4 November 11 ![]() |
Salut. Sunt nou intrat in clubul Electronic Fault. Azi dimineata mi-a aparut mesajul in mers, motorul s-a oprit si n-a vrut sa mai porneasca. De mentionat ca unul din ventilatoarele de la motor(ac sau racire) a continuat sa functioneze. Dupa vreo 10 minute de scos si bagat cartela in cititor ventilatorul s-a oprit si masina a pornit normal. Aveti vreo idee cam ce ar putea avea?. Multumesc
|
--------------------
Renault
Laguna 3, Megane 2.1
2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
- DB 14 VLO, DB 14 COL
|
|
Tosakri |
![]()
Post
#209
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 January 14 ![]() |
Am avut si eu o problema de genul electronic fault. Stergatoare nu se mai opreau, nu mai puteam opri masina, SERVICE, STOP, ce mai, pomul de craciun pe bord. Eu destept, pana am facut ceva reparatii la masina am scos protectiile de plastic de la baterie si sigurante. Uitand de asta, am dus masina la spalat. Bineanteles ca a intrat apa la sigurante. Am suflat cu aer si a iesit f. multa apa. apoi iar a aparut mesajul electronic fault. Acum doua zile am dat si cu uscatorul pe acolo si de doua zile vad ca nu mai are treaba. Bineanteles am pus protectia de plastic de la UPC si baterie la loc. Sper sa se fii rezolvat.
|
--------------------
renault
megane 2
2004
|
|
comaflorin |
![]()
Post
#210
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 2 April 13 ![]() |
sal! Aceasi problema,identica, o am si eu...
Ma inscriu si eu in club... ( electronic fault + service). La mine se manifesta astfel - in timpul mersului (cu luminile aprinse) apare mesajul "electronic fault+service". Daca sting farurile si luminile de pozitie mesajul dispare si apoi apare aleator.... Am fost la service si in urma diagnozei apare ca defect contactul de pe pedala de frana. (pe langa alte erori cum ar fi si cea legata de senzorul pedalei de acceleratie - uneori prezenta mesajului "electronic fault+service" induce si o imposibilitate de accelerare pe termen scurt dupa care totul revine la normal). Am incercat remedierea problemei cu un contact de Logan diesel ( nu stiu daca sunt 100% compatibile ) - rezultatul nul. Fara lumini aprinse - functioneaza ( se aprind stopurile). Daca aprind luminile de pozitie - se aprind stopurile ( ambele filamente ale becurilor ) si nu mai pot porni masina prin metoda "pedala frana + buton start/stop". E adevarat ca testul cu acel contact de pedala de frana pentru Logan l-am facut in strada fara a incerca sa reglez acea tija. ( am incercat apoi acasa diverse combinatii folosind contactul vechi pe care deja electicianul il desfacuse pentru a stabili cauza defectarii acestuia - are doua lamele care inchid/deschid doua circuite...) Daca ma puteti indruma cu ceva sfaturi pentru remedierea defectului ... (sunt sau nu compatibile acele contacte de pe pedala de frana?) Mentionez ca nici a treia lampa stop nu mai functioneaza (masina e un break) - ca urmare am folosit pentru teste un bec normal in locul acesteia. L.E. - a treia lampa stop functioneaza acum (pinii din interior erau oxidati). Am desfacut acel comutator de la pedala de frana... (mare lucru nu e - sunt doua contacte care se inchid/deschid functie de pozitia tijei). Problema persista - ambele filamente ala becurilor se aprind odata cu luminile de pozitie (inclusiv a 3-a lampa stop). A mai patit cineva? Vreun sfat? |
--------------------
Renault Megane 2
Sedan
2005 1.6 16v
- B 365 DAN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 09:18 |