Unde alimentati cu motorina ? DCI-isti numai
![]() ![]() ![]() |
Unde alimentati cu motorina ? DCI-isti numai
vali79m |
![]()
Post
#91
|
||
![]() No. 620 Group: Members Posts: 509 Joined: 5 April 05 From: Titan-Salajan ![]() |
|
||
--------------------
Clio
Symbol
2005 dci-80 cp
|
|||
UltraGSM |
![]()
Post
#92
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 5 March 05 ![]() |
OMV euro5 ....
|
--------------------
Clio Simbol
1,5 dCI 80 cp
martie 2005 Exista mai multe lucruri in cer si pe pamant decat vom sti vreodata !!!
|
|
vbocan |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 29 May 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(corneliustacitus @ May 3 2005, 07:44 PM) Am alimentat de la OMV Euro5, chipurile motorina austriaca, mai scumpa cu vreo 2000/L. Diferente nesemnificative fata de Euro3 si avand in vedere calitatile "lubrefiante" ale acesteia din urma o sa revin la ea. Deci pentru mine e limpede: Euro 3, Mol sau OMV. Claus avea dreptate mai sus! ![]() Confirm. De cand am masina (doua saptamani si 1300 km rulati) am pus de doua ori motorina: am pus euro 5 de la OMV, o jumatate de rezervor. A mers bine, consum 4.5% (putin in oras mai mult in afara). Apoi am alimentat cu un plin tot de la OMV, dar cu motorina euro 3 si rezultatul este identic. Eu nu am sesizat nici o diferenta pentru cei 2000 de lei in plus la litru, nici la consum si nici la comportamentul motorului. |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
2017 / Intens / 1.5 dCi 110 CP EDC
|
|
padre |
![]()
Post
#94
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am pus poana acum (am 12.000 km) numai OMV Euro 3. Acum am pus de 1 milion de la MOL, sa vad daca e la fel de buna sau daca e vreo diferenta. Diferente nu am observat inca, mai am timp, dar ma indoiesc ca ar putea fi sesizabile...
|
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#95
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
am promis... ca bag euro 3? si am bagat si nu mai bag euro 5 ala.. Premium diesel .. numa daca-mi dau banii de motorina pe care i-am bagat pana acum.
Deci ultima oara am fost la mare, intr-adevar... masina plina de bagaje si oameni... cand m-am intors in bucuresti m-am plimbat 100km si gata, gol rezervoru. Ehhh, am fost weekendu asta la mare. Dus intors Buc Mamaia Buc, cu 4 ture Mamaia-Navodari. M-am intors cu jumate de rezervor. MA JUR. Am fost numai eu cu prietena in masina. si am mers mai cuminte dar..... mai am jumate de rezervor daca indica bine liniutza aia. Si am fost foarte multumit de cum a mers motorul. Evident nu sunt diferente. La fel de bine adica cu acelasi zvanc (de dacie mai moderna) ![]() |
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
sosoenduristu |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 ![]() |
diferenta de consum dintre cele 2 situatii nu se datoreaza motorinei, ci gradului de incarcare al masinii + viteza mai mica la tura 2.oricum, ma repet, nu cred ca merita euro "5" de la omv pt symbol
|
-------------------- symbol dci 80 cp
yamaha wr400f |
|
Dem |
![]()
Post
#97
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
poate ca s-a mai discutat... mai degraba e buna comparatia in materie de eficienta, randament al motorului cea dintre motorina EuroDiesel3 cu cea SuperEuroDiesel care e tot euro 3 ca si cantitate de sulf.
Mai interesanta e intrebarea daca SuperDiesel e o motorina ceva mai scumpa dar care duce la un consum ceva mai mic decit EuroDiesel in aceleasi conditii. Nu prea stiu cu ce se maninca SuperEuro dar daca iarna are aditivi contra inghetului, vara ce mai face? are o putere calorifica superioara celei normale? |
-------------------- Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003 |
|
laur_dci |
![]()
Post
#98
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 21 April 05 ![]() |
hai sa gasim un inginer sa ne lamureasca...care e buna tehnic
tot timpul am bagat euro5 OMV si din cauza de discutii pe forum si cu alti posesori de dci am facut plinul tot la OMV cu euro 4 (cred) si am plecat la Constanta -motorul e in mod sigur mai zgomotos -de tras parca trage mai slab dar nu bag mana in foc -sigur motorul se opreste brusc si face "hĂąc" + vibratie ca sa nu fiu eu nebun mi-am pus si fratele la teste si rezultatul e identic pe megane si m-am intors pe euro 5 OMV cu situatii de urgenta MOL astept sa se strice injectia in perioada de garantie si dupa ce imi dau astia una noua bag euro 3/4 sa vedem cu aia cat tine |
--------------------
Clio Bicorp
1.5dci 80cp
extreme 2005 clio symbol fidji 2006 1.5dci 65cp
|
|
MihaiS |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 20 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Am alimentat o singura data cu motorina EURO5 si mi s-a parut ca a crescut consumul. Trage mai bine, este mai putin zgomotos dar papa mai mult.
Parerea mea! Hac! |
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5dCi 80CP
2005 - Extreme
|
|
luca si matei |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 July 05 ![]() |
am incercat mai multe si am ramas pe omv diesel euro 5 ...
am o nelamurire: am auzit ca un continut de sulf mai mare ar fi mai bun pentru motor dar nu inteleg legatura m1, 2002, 1.9dci, 135 cp ps: geamurile electrice sunt o rusine (sunt varza) ... are mihai solutie |
--------------------
renault megane
clasic
2002 - 1.9dci
|
|
lucica |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 5 August 05 ![]() |
am auzit ca motorina de la omv (euro 4) nu e garantata decat pana la -15 grade celsius, cand vine iarna ce ne facem??? ne uitam cum ingheatza motorina pe conducte? a avut careva problema asta?
|
--------------------
clio bicorp
1.5 dci 65 cp
2005 dynamique megane 1.5 dci
|
|
vbocan |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 29 May 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(lucica @ Aug 5 2005, 01:48 PM) am auzit ca motorina de la omv (euro 4) nu e garantata decat pana la -15 grade celsius, cand vine iarna ce ne facem??? ne uitam cum ingheatza motorina pe conducte? a avut careva problema asta? Pe timp de iarna se adauga un aditiv special, la fel se procedeaza si in cazul GPL-ului. Vezi pe site la OMV. |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
2017 / Intens / 1.5 dCi 110 CP EDC
|
|
_Tzz |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 August 05 ![]() |
saluty la toti ... uite ca am si eu o problema . am un clio bicorp -extreme 1.5 dci 65 cp , are 1 luna si 2500 km la bord. Fratilor scoate un fum negru cand pornesc si cand o kalk de numa numa ... unii spun ca e de la motorina ... pina acuma am alimentat de la TWT sa fie asta problema ??? s-a putut strica ceva la masina in timpul asta ? voi pe forum ziceati de OMV si MOL ... aia euro3 cu aditivi e cea mai indicata pt dci-urile noastrea ? sau va bagati la un euro 5 ??? plz ajutatima cu asta . 10x .
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005 Extreme Clio Bicorp Extreme 1.5 DCI 65 Cp 07.2005
|
|
sorin |
![]()
Post
#104
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Daca ai avut numai masini cu benzina pana acuma atunci este normal fumul negru.Daca ai oarecare experienta la diesele atunci ai putea sa-ti dai seama daca este normal sau nu.Incearca sa calci acceleratia mai des mai tare si fumul negru va disparea.
________________ FUEGO TURBO |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
raresss |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 August 05 ![]() |
ce aditivi cunoasteti ca sa imbunatateasca motorina. e procesul compatibil cu meganu?
mie mi s-a intamplat de mai multe ori ca mi s-a aprins SERVICE impreuna cu mesajul de injectie defectuoasa (hm... ca sa zic asa...) si din cate am inteles are mare legatura cu motorina. cum zilele trecute am vazut niste aditivi ( de la winss sau asa ceva ) si scria ca sunt compatibili cu TDI-urile ma gandeam sa-i bag si eu, desi nu e totuna cu DCi. |
-------------------- MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego |
|
sorin |
![]()
Post
#106
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Eu iti dau un mic sfat,nu pune nimic,nu stii care va fi efectul.Mie imi pune garajistu la fiecare 30.000 un flaconas de 250ml cu o solutie pt curatul injectoarelor,atat nici un aditiv in plus.
________________ FUEGO TURBO |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
raresss |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 August 05 ![]() |
aia e!!!!!
![]() am vazut si asa ceva de la kraft..... cand fac plinul ii bag unul. oricum daca mai apare service am sa decuplez valva EGR ca m-am prins cum si nu mai da FAILURE |
-------------------- MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego |
|
m-p-h |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 27 September 05 ![]() |
cand alimentam de la MOL scotea fum. Oricum accidental alimentez de la alta firma decat OMV sau in cazul in care nu este OMV, Rompetrol. Acum ca si Petrom a fost preluata de OMV, o sa o testez...
|
-------------------- |
|
themadman |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 23 November 04 From: Bucuresti ![]() |
eu alimentez numai de la rompetrol.
cand am cumparat masina am alimentat shell si mol si la forje scotea fum ca la balamuc. cu euro 3 de la rompetrol merge cel mai bine.asa imi pare mie. ![]() |
--------------------
Peugeot
407 2.0 HDI
2004 Executive
|
|
dya |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru fost gras Group: Members Posts: 386 Joined: 25 August 05 ![]() |
eu alimentez de la Agip ca e langa mine.
Am bagat si motorina Euro3 si Euro4. Ce este ciudat cu Euro4, ca la prima alimentare cu acest tip am avut impresia clara ca motoru' trage mai greu. Am asteptat express sa se duca toata motorina Euro3 din rezervor ca sa nu le amestec. Stupoarea totala a venit insa de curand cand am realimentat cu Euro4 si surpriza, tractoru' se infige incredibil. Cunosc opiniile cum ca eu avand motor Euro3 nu ar trebui sa alimentez cu Euro4 din motive de ungere si catalizator. Totusi nu am gasit nici o opinie avizata care sa ma convinga... La urmatoarea alimentare pun tot Euro4 tot de la Agip. |
--------------------
Nissan
Qashqai
2008 1.5dCI 105CP
|
|
dadu |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
mai nou am vazut ca mol a cumparat shell romania.
eu ma intre, care din toate firmele astea aduce motorina si benzina din afara cu adevarat? |
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
ccristian |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 29 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca toata motorina distribuita la noi e produsa in totalitate din Romania. De ce? Din motive economice, orice firma urmareste profitul si petrolul romanesc e ieftin, nu are sens sa aduca din afara din petrol din Marea Nordului sau Golf.
Apopo, cei care va plimbati prin Europa, cate cisterne ati vazut la granita? Omv are multe statii, la fel si Mol, ar trebui sa fie remarcate cisternele lor la granita. Oricum e posibila si situatia ca ungurii sau altii sa ia mototrina de la noi, ceea ce mi se pare mai plauzibil, nu invers. |
--------------------
VW
Passat
2010, 2.0 TDI 140CP
- 2005 Ex: Kangoo 2005 dci65/ Megane Sedan 1.5 dCi/ 60 kw CPriv, 2005/ Berlina 1.4L 1998/ Berlina 1.3L 1984 / Seat Leon 2002 1.9TDI 110CP
|
|
casper |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 481 Joined: 9 September 05 From: militari pe stanga ![]() |
MOL - ul e preferatul meu, chiar daca nu or avea ei motorinea cea mai buna de pe piata cel putin traiesc cu impresia ca am motorina de caitate in rezervor.
|
--------------------
MEGANE
SEDANE
2005 megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
|
|
dadu |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
asa zic si eu
referitor la aditivi, au le servisurile concesionarilor, aditivi speciali (asa mi-au zis) pt motoarele reno. costa undeva la 400-500k/250ml. arunci o sticla din aia in rezervor sau injectezi cu seringa cativa ml la alimentare |
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
CGB |
![]()
Post
#115
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
apropo de aditivi, stiti ceva de supereurodieselul de la rompetrol. ala cel mai scump. are ceva bagat in el, un aditiv...ceva. ca eu numai d-ala bag. merita banii sau nu?
si legat tot de aditivi. e bine sa pui ceva iarna in motorina (aditivi) ca sa n-ai surprize (cuiva i-a inghetat motorina pe furtune). voi ce puneti si in ce cantitate? |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
razvici |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 10 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu pun in fiecare vineri numai de la OMV cea mai scumpa. Si intotdeauna merg pe plin. La OMV va aparea in iarna varianta Alpine care rezista la -35.
|
--------------------
Renault
Symbol
2005 dci 80 Megane 2014 - dci 110 cp
|
|
casper |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 481 Joined: 9 September 05 From: militari pe stanga ![]() |
si io sunt interesat de asta, dat fiind ca e prima iarna ca dieselist, nu stiu la ce sa ma astept pe frigurile alea mari. la dacie ma pricepeam sa o pornesc in conditii vitrege, dar la dci habar nu am ce sa-i fac. mi-e ca o sa adopt mersul cu metroul la iarna. ei astept cu nerabdare sfaturi de la dci-stii mai cu experienta.
|
--------------------
MEGANE
SEDANE
2005 megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
|
|
padre |
![]()
Post
#118
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Era cineva pe aici (benzinar, desigur) care ne sugera solutia ratb: o carpa imbibata pe un bat, aprinsa ca o faclie cu care sa incalzim pe sub motor.
![]() ![]() Acum pe bune, benzinariile care se respecta au motorina de sezon. Am citit ieri pe site-ul Rompetrol ca motorina e clasificata in functie de temperatura minima la care rezista, sunt 3 tipuri, cea mai scazuta temperatura la care rezista e -20 grade si se gaseste in benzinarii intre 15 noiembrie si 28 februarie, conform http://www.rompetrol.ro/oil_gas/products/f...20Diesel%20.pdf. Stiu ca si OMV are motorina speciala iarna, etc. Eu pana acum numai OMV am pus, inclusiv asta-iarna, si nu am avut probleme. Cum insa incepe sa nu-mi mai placa de ei am sa testez si Rompetrol, sa vedem cum e motorina lor. Oricum statiile Rompetrol sunt mult peste oricare la capitolul curatenie si civilizatie. OMV are cafeneaua aia care e OK si la drum lung e tare buna cafeaua lor, dar au inceput sa scada mult serviciile. later edit: ca sa fiu cinstit, iata si ce spune OMV la http://www.omvro.ro/main.htm . In perioada octombrie - martie motorinele se aditiveaza cu COLDEX, "care imbunatateste temperatura de filtrabilitate a produsului si gradul de operabilitate a produsului". Din pacate nu e foarte clar la ce temperatura poti sa ai surprize dimineata cand vrei sa pleci. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
bunelu |
![]()
Post
#119
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 30 September 05 ![]() |
Numai de la OMV si ocazional de la MOL. Pina acum nu am avut probleme.
|
--------------------
RENAULT
SYMBOL
FIDJI 2005
|
|
semit |
![]()
Post
#120
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Megane 2 dci, 22k km, numai OMV euro 4 si euro5, nici cea mai mica problema asta iarna, pornire perfecta, cu euro 4 la 170 se oprea desi mai aveam pedala cu euro 5 prinde cam 182 si nu e autosugestie, in aceleasi conditii de drum A2, B-CT, eu merg pe OMV
|
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 13:37 |