Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Unde alimentati cu motorina ? DCI-isti numai

vali79m
post 9 Jul 2005, 10:33
Post #91


No. 620


Group: Members
Posts: 509
Joined: 5 April 05
From: Titan-Salajan




si eu sunt curios sa vad diferentele.....zi-ne cum se comporta...diferente!


--------------------
Clio Symbol 2005 dci-80 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UltraGSM
post 9 Jul 2005, 21:10
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 5 March 05




OMV euro5 ....


--------------------
Clio Simbol 1,5 dCI 80 cp martie 2005
Exista mai multe lucruri in cer si pe pamant decat vom sti vreodata !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vbocan
post 11 Jul 2005, 06:44
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 29 May 05
From: Timisoara




QUOTE(corneliustacitus @ May 3 2005, 07:44 PM)
Am alimentat de la OMV Euro5, chipurile motorina austriaca, mai scumpa cu vreo 2000/L. Diferente nesemnificative fata de Euro3 si avand in vedere calitatile "lubrefiante" ale acesteia din urma o sa revin la ea. Deci pentru mine e limpede: Euro 3, Mol sau OMV. Claus avea dreptate mai sus! wink.gif

Confirm. De cand am masina (doua saptamani si 1300 km rulati) am pus de doua ori motorina: am pus euro 5 de la OMV, o jumatate de rezervor. A mers bine, consum 4.5% (putin in oras mai mult in afara). Apoi am alimentat cu un plin tot de la OMV, dar cu motorina euro 3 si rezultatul este identic. Eu nu am sesizat nici o diferenta pentru cei 2000 de lei in plus la litru, nici la consum si nici la comportamentul motorului.


--------------------
Renault Megane 4 Estate 2017 / Intens / 1.5 dCi 110 CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 11 Jul 2005, 11:55
Post #94


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Eu am pus poana acum (am 12.000 km) numai OMV Euro 3. Acum am pus de 1 milion de la MOL, sa vad daca e la fel de buna sau daca e vreo diferenta. Diferente nu am observat inca, mai am timp, dar ma indoiesc ca ar putea fi sesizabile...


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
premiumfaraplumb
post 18 Jul 2005, 03:40
Post #95


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 24 November 04




am promis... ca bag euro 3? si am bagat si nu mai bag euro 5 ala.. Premium diesel .. numa daca-mi dau banii de motorina pe care i-am bagat pana acum.

Deci ultima oara am fost la mare, intr-adevar... masina plina de bagaje si oameni... cand m-am intors in bucuresti m-am plimbat 100km si gata, gol rezervoru.

Ehhh, am fost weekendu asta la mare.

Dus intors Buc Mamaia Buc, cu 4 ture Mamaia-Navodari.

M-am intors cu jumate de rezervor. MA JUR. Am fost numai eu cu prietena in masina. si am mers mai cuminte dar..... mai am jumate de rezervor daca indica bine liniutza aia. Si am fost foarte multumit de cum a mers motorul. Evident nu sunt diferente. La fel de bine adica cu acelasi zvanc (de dacie mai moderna) smile.gif depaseam si cu Euro 5.


--------------------
DACIA 1988 DACIA DELTA - B-20-EEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sosoenduristu
post 19 Jul 2005, 21:57
Post #96


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05




diferenta de consum dintre cele 2 situatii nu se datoreaza motorinei, ci gradului de incarcare al masinii + viteza mai mica la tura 2.oricum, ma repet, nu cred ca merita euro "5" de la omv pt symbol


--------------------
symbol dci 80 cp
yamaha wr400f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dem
post 20 Jul 2005, 08:02
Post #97


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




poate ca s-a mai discutat... mai degraba e buna comparatia in materie de eficienta, randament al motorului cea dintre motorina EuroDiesel3 cu cea SuperEuroDiesel care e tot euro 3 ca si cantitate de sulf.
Mai interesanta e intrebarea daca SuperDiesel e o motorina ceva mai scumpa dar care duce la un consum ceva mai mic decit EuroDiesel in aceleasi conditii.
Nu prea stiu cu ce se maninca SuperEuro dar daca iarna are aditivi contra inghetului, vara ce mai face? are o putere calorifica superioara celei normale?


--------------------
Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur_dci
post 22 Jul 2005, 11:56
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 21 April 05




hai sa gasim un inginer sa ne lamureasca...care e buna tehnic

tot timpul am bagat euro5 OMV si din cauza de discutii pe forum si cu alti posesori de dci am facut plinul tot la OMV cu euro 4 (cred) si am plecat la Constanta

-motorul e in mod sigur mai zgomotos
-de tras parca trage mai slab dar nu bag mana in foc
-sigur motorul se opreste brusc si face "hĂąc" + vibratie

ca sa nu fiu eu nebun mi-am pus si fratele la teste si rezultatul e identic pe megane

si m-am intors pe euro 5 OMV cu situatii de urgenta MOL

astept sa se strice injectia in perioada de garantie si dupa ce imi dau astia una noua bag euro 3/4 sa vedem cu aia cat tine


--------------------
Clio Bicorp 1.5dci 80cp extreme 2005
clio symbol fidji 2006 1.5dci 65cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiS
post 22 Jul 2005, 22:13
Post #99


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 20 May 05
From: Bucuresti




Am alimentat o singura data cu motorina EURO5 si mi s-a parut ca a crescut consumul. Trage mai bine, este mai putin zgomotos dar papa mai mult.

Parerea mea! Hac!


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5dCi 80CP 2005 - Extreme
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luca si matei
post 5 Aug 2005, 13:43
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 18 July 05




am incercat mai multe si am ramas pe omv diesel euro 5 ...

am o nelamurire: am auzit ca un continut de sulf mai mare ar fi mai bun pentru motor dar nu inteleg legatura

m1, 2002, 1.9dci, 135 cp

ps: geamurile electrice sunt o rusine (sunt varza) ... are mihai solutie


--------------------
renault megane clasic 2002 - 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucica
post 5 Aug 2005, 13:48
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 5 August 05




am auzit ca motorina de la omv (euro 4) nu e garantata decat pana la -15 grade celsius, cand vine iarna ce ne facem??? ne uitam cum ingheatza motorina pe conducte? a avut careva problema asta?


--------------------
clio bicorp 1.5 dci 65 cp 2005 dynamique
megane 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vbocan
post 5 Aug 2005, 15:40
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 29 May 05
From: Timisoara




QUOTE(lucica @ Aug 5 2005, 01:48 PM)
am auzit ca motorina de la omv (euro 4) nu e garantata decat pana la -15 grade celsius, cand vine iarna ce ne facem??? ne uitam cum ingheatza motorina pe conducte? a avut careva problema asta?

Pe timp de iarna se adauga un aditiv special, la fel se procedeaza si in cazul GPL-ului. Vezi pe site la OMV.


--------------------
Renault Megane 4 Estate 2017 / Intens / 1.5 dCi 110 CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_Tzz
post 12 Aug 2005, 18:00
Post #103


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 August 05




saluty la toti ... uite ca am si eu o problema . am un clio bicorp -extreme 1.5 dci 65 cp , are 1 luna si 2500 km la bord. Fratilor scoate un fum negru cand pornesc si cand o kalk de numa numa ... unii spun ca e de la motorina ... pina acuma am alimentat de la TWT sa fie asta problema ??? s-a putut strica ceva la masina in timpul asta ? voi pe forum ziceati de OMV si MOL ... aia euro3 cu aditivi e cea mai indicata pt dci-urile noastrea ? sau va bagati la un euro 5 ??? plz ajutatima cu asta . 10x .


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005 Extreme
Clio Bicorp Extreme 1.5 DCI 65 Cp 07.2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 12 Aug 2005, 19:50
Post #104


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




Daca ai avut numai masini cu benzina pana acuma atunci este normal fumul negru.Daca ai oarecare experienta la diesele atunci ai putea sa-ti dai seama daca este normal sau nu.Incearca sa calci acceleratia mai des mai tare si fumul negru va disparea.
________________
FUEGO TURBO


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raresss
post 12 Aug 2005, 20:48
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 11 August 05




ce aditivi cunoasteti ca sa imbunatateasca motorina. e procesul compatibil cu meganu?
mie mi s-a intamplat de mai multe ori ca mi s-a aprins SERVICE impreuna cu mesajul de injectie defectuoasa (hm... ca sa zic asa...) si din cate am inteles are mare legatura cu motorina. cum zilele trecute am vazut niste aditivi ( de la winss sau asa ceva ) si scria ca sunt compatibili cu TDI-urile ma gandeam sa-i bag si eu, desi nu e totuna cu DCi.


--------------------
MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 12 Aug 2005, 20:58
Post #106


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




Eu iti dau un mic sfat,nu pune nimic,nu stii care va fi efectul.Mie imi pune garajistu la fiecare 30.000 un flaconas de 250ml cu o solutie pt curatul injectoarelor,atat nici un aditiv in plus.
________________
FUEGO TURBO


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raresss
post 12 Aug 2005, 21:10
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 11 August 05




aia e!!!!! wink.gif
am vazut si asa ceva de la kraft.....
cand fac plinul ii bag unul. oricum daca mai apare service am sa decuplez valva EGR ca m-am prins cum si nu mai da FAILURE


--------------------
MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m-p-h
post 27 Sep 2005, 14:05
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 27 September 05




cand alimentam de la MOL scotea fum. Oricum accidental alimentez de la alta firma decat OMV sau in cazul in care nu este OMV, Rompetrol. Acum ca si Petrom a fost preluata de OMV, o sa o testez...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themadman
post 27 Sep 2005, 17:30
Post #109


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 November 04
From: Bucuresti




eu alimentez numai de la rompetrol.
cand am cumparat masina am alimentat shell si mol si la forje scotea fum ca la balamuc.
cu euro 3 de la rompetrol merge cel mai bine.asa imi pare mie.
blink.gif


--------------------
Peugeot 407 2.0 HDI 2004 Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dya
post 27 Sep 2005, 19:51
Post #110


Membru fost gras


Group: Members
Posts: 386
Joined: 25 August 05




eu alimentez de la Agip ca e langa mine.
Am bagat si motorina Euro3 si Euro4. Ce este ciudat cu Euro4, ca la prima alimentare cu acest tip am avut impresia clara ca motoru' trage mai greu.
Am asteptat express sa se duca toata motorina Euro3 din rezervor ca sa nu le amestec.
Stupoarea totala a venit insa de curand cand am realimentat cu Euro4 si surpriza, tractoru' se infige incredibil.
Cunosc opiniile cum ca eu avand motor Euro3 nu ar trebui sa alimentez cu Euro4 din motive de ungere si catalizator. Totusi nu am gasit nici o opinie avizata care sa ma convinga...
La urmatoarea alimentare pun tot Euro4 tot de la Agip.


--------------------
Nissan Qashqai 2008 1.5dCI 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu
post 27 Sep 2005, 20:14
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 June 05




mai nou am vazut ca mol a cumparat shell romania.
eu ma intre, care din toate firmele astea aduce motorina si benzina din afara cu adevarat?


--------------------
Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege
Peugot 207
1.6 hdi 90cp, Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccristian
post 30 Sep 2005, 18:30
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 29 July 04
From: Bucuresti




Eu cred ca toata motorina distribuita la noi e produsa in totalitate din Romania. De ce? Din motive economice, orice firma urmareste profitul si petrolul romanesc e ieftin, nu are sens sa aduca din afara din petrol din Marea Nordului sau Golf.

Apopo, cei care va plimbati prin Europa, cate cisterne ati vazut la granita? Omv are multe statii, la fel si Mol, ar trebui sa fie remarcate cisternele lor la granita. Oricum e posibila si situatia ca ungurii sau altii sa ia mototrina de la noi, ceea ce mi se pare mai plauzibil, nu invers.


--------------------
VW Passat 2010, 2.0 TDI 140CP - 2005
Ex: Kangoo 2005 dci65/ Megane Sedan 1.5 dCi/ 60 kw CPriv, 2005/ Berlina 1.4L 1998/ Berlina 1.3L 1984 / Seat Leon 2002 1.9TDI 110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper
post 30 Sep 2005, 19:53
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 481
Joined: 9 September 05
From: militari pe stanga




MOL - ul e preferatul meu, chiar daca nu or avea ei motorinea cea mai buna de pe piata cel putin traiesc cu impresia ca am motorina de caitate in rezervor.


--------------------
MEGANE SEDANE 2005
megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu
post 30 Sep 2005, 21:38
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 June 05




asa zic si eu

referitor la aditivi, au le servisurile concesionarilor, aditivi speciali (asa mi-au zis) pt motoarele reno. costa undeva la 400-500k/250ml. arunci o sticla din aia in rezervor sau injectezi cu seringa cativa ml la alimentare


--------------------
Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege
Peugot 207
1.6 hdi 90cp, Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 3 Oct 2005, 10:34
Post #115


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




apropo de aditivi, stiti ceva de supereurodieselul de la rompetrol. ala cel mai scump. are ceva bagat in el, un aditiv...ceva. ca eu numai d-ala bag. merita banii sau nu?

si legat tot de aditivi. e bine sa pui ceva iarna in motorina (aditivi) ca sa n-ai surprize (cuiva i-a inghetat motorina pe furtune). voi ce puneti si in ce cantitate?


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvici
post 3 Oct 2005, 10:40
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 10 August 05
From: Bucuresti




Eu pun in fiecare vineri numai de la OMV cea mai scumpa. Si intotdeauna merg pe plin. La OMV va aparea in iarna varianta Alpine care rezista la -35.


--------------------
Renault Symbol 2005 dci 80
Megane 2014 - dci 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper
post 3 Oct 2005, 10:41
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 481
Joined: 9 September 05
From: militari pe stanga




si io sunt interesat de asta, dat fiind ca e prima iarna ca dieselist, nu stiu la ce sa ma astept pe frigurile alea mari. la dacie ma pricepeam sa o pornesc in conditii vitrege, dar la dci habar nu am ce sa-i fac. mi-e ca o sa adopt mersul cu metroul la iarna. ei astept cu nerabdare sfaturi de la dci-stii mai cu experienta.


--------------------
MEGANE SEDANE 2005
megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 4 Oct 2005, 11:47
Post #118


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Era cineva pe aici (benzinar, desigur) care ne sugera solutia ratb: o carpa imbibata pe un bat, aprinsa ca o faclie cu care sa incalzim pe sub motor. laugh.gif laugh.gif
Acum pe bune, benzinariile care se respecta au motorina de sezon. Am citit ieri pe site-ul Rompetrol ca motorina e clasificata in functie de temperatura minima la care rezista, sunt 3 tipuri, cea mai scazuta temperatura la care rezista e -20 grade si se gaseste in benzinarii intre 15 noiembrie si 28 februarie, conform http://www.rompetrol.ro/oil_gas/products/f...20Diesel%20.pdf.
Stiu ca si OMV are motorina speciala iarna, etc. Eu pana acum numai OMV am pus, inclusiv asta-iarna, si nu am avut probleme. Cum insa incepe sa nu-mi mai placa de ei am sa testez si Rompetrol, sa vedem cum e motorina lor. Oricum statiile Rompetrol sunt mult peste oricare la capitolul curatenie si civilizatie. OMV are cafeneaua aia care e OK si la drum lung e tare buna cafeaua lor, dar au inceput sa scada mult serviciile.

later edit: ca sa fiu cinstit, iata si ce spune OMV la http://www.omvro.ro/main.htm . In perioada octombrie - martie motorinele se aditiveaza cu COLDEX, "care imbunatateste temperatura de filtrabilitate a produsului si gradul de operabilitate a produsului". Din pacate nu e foarte clar la ce temperatura poti sa ai surprize dimineata cand vrei sa pleci.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bunelu
post 7 Oct 2005, 13:37
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 30 September 05




Numai de la OMV si ocazional de la MOL. Pina acum nu am avut probleme.


--------------------
RENAULT SYMBOL FIDJI 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 21 Oct 2005, 16:26
Post #120


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Megane 2 dci, 22k km, numai OMV euro 4 si euro5, nici cea mai mica problema asta iarna, pornire perfecta, cu euro 4 la 170 se oprea desi mai aveam pedala cu euro 5 prinde cam 182 si nu e autosugestie, in aceleasi conditii de drum A2, B-CT, eu merg pe OMV


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
22 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 13:37
Dacia