CONSUM 1.6 16v, totul despre consumul motorului 1.6 16v
![]() ![]() ![]() |
CONSUM 1.6 16v, totul despre consumul motorului 1.6 16v
qwertyuiop |
![]()
Post
#3151
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 22 March 09 From: Buc ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
pheephee_11 |
![]()
Post
#3152
|
![]() pe aici si eu Group: Members Posts: 509 Joined: 25 August 10 From: bucuresti ![]() |
qwertyuiop: uite cum facem: du'te la un drive test cu un DSG... sau roaga pe cineva sa te plimbe, uite'te la turatiile la care schimba cutia, la o apasare usoara a acceleratiei... uite'te la ce treapta anunge la 50km/h... mers constant... dupa ai doua variante: ne faci idioti in continuare sau iti ceri scuze... sau poate ii faci idioti si pe inginerii care au facut programarea cutiei...
This post has been edited by pheephee_11: 24 Mar 2013, 00:00 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.6 16V
2004 Ford Mondeo mk4 2.0tdci 2008
unde vedeti ma atata ceata?! |
|
jenka.e |
![]()
Post
#3153
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
QUOTE(pheephee_11 @ 23 Mar 2013, 23:59) qwertyuiop: uite cum facem: du'te la un drive test cu un DSG... sau roaga pe cineva sa te plimbe, uite'te la turatiile la care schimba cutia, la o apasare usoara a acceleratiei... uite'te la ce treapta anunge la 50km/h... mers constant... dupa ai doua variante: ne faci idioti in continuare sau iti ceri scuze... sau poate ii faci idioti si pe inginerii care au facut programarea cutiei... 100 de puncte! |
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#3154
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(pepelutza @ 22 Mar 2013, 11:22) Tehnologia nu are legatura cu subiectele de uman, filozofie si pareri. QUOTE(ritter @ 22 Mar 2013, 11:51) Nu omoara ambreiajul, dar omoara altceva (legat de injectie, subturatie, etc) Si da, daca motorul de 1.6 ar fi avut treapta 6 era mult mai ok. Plus antifonare pe masura ![]() Injectia merge bine merci si la 100rpm. Ai doar niste valve care se inchid si se deschid in sincron cu turatia motorului. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
nicu_45 |
![]()
Post
#3155
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 5 December 12 ![]() |
100 RPM...!!!
24 Mar 2013, 13:41: doatr daca il invirti cu manivela...!!! This post has been edited by nicu_45: 24 Mar 2013, 12:41 |
--------------------
Renault Megane Sedan
2.2 1.6 16v
dec 2007
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#3156
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Da, cu demarorul. Injectoarele le poti conecta la un microcontoller si sa le faci sa stropeasca asa cum vrei tu. Nu frecventa mica e stresul lor.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
nicu_45 |
![]()
Post
#3157
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 5 December 12 ![]() |
su impinsa...!!!!!!!!!
|
--------------------
Renault Megane Sedan
2.2 1.6 16v
dec 2007
|
|
gonzo |
![]()
Post
#3158
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 10 October 06 ![]() |
Bucuresti 8.5 - 10.5%, un consum decent pentru un motor de 1.6 16v.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Estate
2005 1.6 16v ex Fiat GP 1.3MJet
|
|
blastocel |
![]()
Post
#3159
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 27 February 12 ![]() |
|
--------------------
Renault
Renault
2005 Megane II Cabrio
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#3160
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
În Buc se poate consuma și 20 l/100 km dacă mai mult stai și atunci devine mai ieftin să mergi cu auto...busul
![]() This post has been edited by jenka.e: 26 Mar 2013, 01:15 |
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
EmiSeven |
![]()
Post
#3161
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 9 November 12 ![]() |
Daca stai la semafoare de 100 de secunde sau ineptii de genul acesta,se face economie mare daca opresti motoru.Am observat ca la acelasi stil de condus insa cu oprirea motorului chiar si pentru 40 de secunde poti sa ai un consum de 7.8-8 in loc de 8.5-9 cat ai in mod normal in oras.Acum nu stiu cat e de bine pentru megane sa opresti/pornesti motorul,fata de alte masini care vin din fabrica cu aceasta optiune automata care se activeaza si la 5 secunde de stationare.Totusi luand in considerare ca are un buton START/STOP poate nu se intampla nimic grav daca il folosesti mai des
![]() |
--------------------
Renault
Renault Megane 2 Hatch
2007
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#3162
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
Despre asta am scris deja anul trecut! Se numește "tehnici de conduce a automobilului"... Așa se poate merge inteligent, la fel cum nu merită a se accelera de la un semafor la altul pt ca să frînezi brusc și inutil, sau cum tot deștept este să cobori panta cu frînă de motor.... ajutînd motorul și CV cu frîna de serviciu (de picior).
This post has been edited by jenka.e: 26 Mar 2013, 23:08 |
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
EmiSeven |
![]()
Post
#3163
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 9 November 12 ![]() |
Dar ce parere are electromotoru despre aceasta tehnica pana la urma ..?
|
--------------------
Renault
Renault Megane 2 Hatch
2007
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#3164
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
Poți să-i întrebi pe cei cu tehnologia "start-stop". Oricum nu cunosc electromotoare căzute sub 250-300 000 km. Ceea ce nu pricepe aproape toată lume dinttre șoferi este că nu numai economia de combustibil e importantă ci economia de aer care e mai importantă ca cea de combustibil. Fără mașini putem trăi ca specie dar fără oxigenul din aer, mai greu. Iar scăderea procentului de O2 duce la efecte extrem de neplăcute ca să nu spun mai rău: incapacitatea de a "funcționa " la nivelul corpului fizic, incapacitate intelectuală, stări de vomă, dureri de cap, stări de somnolență. pornirea aerului condiționat nu crește cantitatea de O2 din aerul inspirat. Deci, ....
This post has been edited by jenka.e: 26 Mar 2013, 23:03 |
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
Diac |
![]()
Post
#3165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Si de ce nu este inteligent sa cobori o panta in frana de motor?
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#3166
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
|
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#3167
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(EmiSeven @ 26 Mar 2013, 23:07) Daca stai la semafoare de 100 de secunde sau ineptii de genul acesta,se face economie mare daca opresti motoru.Am observat ca la acelasi stil de condus insa cu oprirea motorului chiar si pentru 40 de secunde poti sa ai un consum de 7.8-8 in loc de 8.5-9 cat ai in mod normal in oras.Acum nu stiu cat e de bine pentru megane sa opresti/pornesti motorul,fata de alte masini care vin din fabrica cu aceasta optiune automata care se activeaza si la 5 secunde de stationare.Totusi luand in considerare ca are un buton START/STOP poate nu se intampla nimic grav daca il folosesti mai des ![]() Nu prea scade așa mult consumul. De exemplu, Ca să ai un consum mediu in București de 9%, ai nevoie de o viteză medie de 25-30 km/h. Insă ca să obții media asta, nu ai cum să stai la stop mai mult .. un sfert de oră. Chiar dacă in tot acest timp ai sta cu motorul oprit, ai economisi doar vreo 200 ml in ora respectivă. Deci ți-ar scădea consumu cu 0,2. Nu mai mult. Dar nici atunci. Iar cu start stop, mașinile care au implementată această funcție, au alt electromotor, altă baterie. Acum nu aș recomanda să faci start stop manual din buton, decât dacă ai parte de stopuri lungi, de peste 60 de secunde. Altfel, nu stiu dacă merită bataia de cap. Parcă pentru 1 leu la fiecare 100 de km, îmi e prea lene să tot opresc motorul și să-l pornesc ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
jenka.e |
![]()
Post
#3168
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
dacă numai acest aspect e important (al consumului) sigur că el determină comportamentul marii majorități a oamenilor de la volan. Dar dacă i-ai anunța că au o cantitate de O2 fixă la dispoziție, atunci se vor apuca să se omoare între ei ca să își facă singuri plăcerea și să "n-o dea " și la alții. Pe mulți creștinismul nu i-a învățat mai nimic, nici măcar protecția mediului. și atunci s-a inventat criza de combustibil cu profituri mar,i rezultînd și accize mari care se "reîntorc" (vorba vine) la consumator...
E un subiect lovit de subiectivism prin care nu putem compara consumuri în condiții de exploatare diferite. Asta e. Ne putem face doar o idee ca să vedem unde am exgerat cu "talpa". |
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#3169
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(jenka.e @ 26 Mar 2013, 23:57) Poți să-i întrebi pe cei cu tehnologia "start-stop". Oricum nu cunosc electromotoare căzute sub 250-300 000 km. La tehnologia "stop&start", dupa cum a zis si ssilviu, ai electromotor ramforsat (ar trebui sa reziste minim 300.000 cicluri de pornire), baterie de capacitate mai mare, management inteligent al energiei, multe conditii de activare a S&S, senzori de pozitie pe fiecare piston ca sa stie in ce pozitie e motorul ca sa dea scanteia unde trebuie (la renaulturile mai vechi invartea de 2-3 ori pana pornea, acum nu mai e asa). Mai adauga pompa de ulei cu debit variabil, grila de aer pilotata (poate doar la diesel) si inca cateva lucruri care imi scapa. Motorul fie el si pe benzina nu are un consum mare pe loc, cam 1L pe ora. El pierde mult la pornirea de pe loc. In oras ar fi bine sa iei in considerare consumul orar. Cand mergi bara la bara iti garantez ca nu sare mai mult de 2.5L/h. Cand daca ai pleca de la Bucuresti la Pitesti ai consuma vreo 6.5L/h (dar ai acoperi mai multi km desigur). This post has been edited by spy_oh_joy1389: 27 Mar 2013, 06:23 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
argon |
![]()
Post
#3170
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 27 Mar 2013, 07:21) 1L pe ora e cam mult, la al meu dar de 1.4 sta pe la 0.5-0.6 L/ora, se poate verifica doar la megane 2.1, la 2.2 nu are functia in CB. This post has been edited by argon: 27 Mar 2013, 08:06 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mumus |
![]()
Post
#3171
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
cum se intra in meniu de test? ca banuiesc ca acolo apare si consumul la relanti. multumesc.
This post has been edited by mumus: 27 Mar 2013, 08:42 |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
Hack |
![]()
Post
#3172
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Trebuia doar sa cauti...vezi aici.
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
pheephee_11 |
![]()
Post
#3173
|
![]() pe aici si eu Group: Members Posts: 509 Joined: 25 August 10 From: bucuresti ![]() |
ia uite aici :
http://lmgtfy.com/?q=mod+test+renault+megane+2 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.6 16V
2004 Ford Mondeo mk4 2.0tdci 2008
unde vedeti ma atata ceata?! |
|
EmiSeven |
![]()
Post
#3174
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 9 November 12 ![]() |
Eu sunt din constanta,trafficul nu e atat de aglomerat dar semafoarele sunt destul de dese,cel putin pe traseul pe care il fac eu,probabil asta e si explicatia consumului redus.Spusese cineva de viteza medie,cu oprirea motorului viteza medie nu scade sub 24 km/h iar in mod normal ajunge si la 19km/h.Ar mai fi o posibilitate sa fac consumul la pompa,dar nu prea stiu cum se face acest lucru,atunci poate as fi lamurit pe deplin:)
|
--------------------
Renault
Renault Megane 2 Hatch
2007
|
|
dr.nils |
![]()
Post
#3175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 397 Joined: 5 October 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(jenka.e @ 26 Mar 2013, 22:57) ![]() E adevarat ca fac multe drumuri scurte, cea ce inseamna mai multe porniri/opriri pe suta de km, dar totusi, cred ca l-as ucide si mai repede daca as opri motorul la fiecare semafor. Plus ca nu cred sa scoti o economie prea mare de combustibil sau oxigen |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005 Sedan 1.6 16V Pack Autentique Renault Megane 2.1 2004 Bicorp 1.4 16V Confort Dynamique
Ford Focus Mk4 2021 1.0 EcoBoost Titanium |
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#3176
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
In marile orase, s-au inventat bicilcleta, metroul, chiar si mersul pe jos
![]() This post has been edited by ali3n_cop: 27 Mar 2013, 15:47 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#3177
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Hai la o tură cu bicicleta prin oraș azi. Ce zici? Nu ai nimic impotrivă, nu?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#3178
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Nu am nimic impotriva, merg destul de des cu bicicleta..asta daca vremea imi permite. Nu de alta dar nu vreau sa fiu amendat pentru ca nu am anvelope de iarna la bicicleta. Metroul sau Ratb-ul nu mai sunt la moda?...aaaa, nu au clima si 16 valve, nu?
![]() |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
pheephee_11 |
![]()
Post
#3179
|
![]() pe aici si eu Group: Members Posts: 509 Joined: 25 August 10 From: bucuresti ![]() |
hai sa ne vedem fiecare de alegerile si de portofelul sau... e o discutie despre consum nu poti veni sa ne zici sa mergem pe jos... chiar nu se face...
@jenka.e : al meu a picat la 120k... |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.6 16V
2004 Ford Mondeo mk4 2.0tdci 2008
unde vedeti ma atata ceata?! |
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#3180
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Asa este, doar ca este hilar sa vorbesti de economie de carburant mai ales cand este vorba despre traficul infernal din orasele aglomerate ale tarii : Bucuresti, Brasov, Sibiu, Cluj..etc...
This post has been edited by ali3n_cop: 27 Mar 2013, 16:29 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 06:25 |