CONSUM 1.6 16v, totul despre consumul motorului 1.6 16v
![]() ![]() ![]() |
CONSUM 1.6 16v, totul despre consumul motorului 1.6 16v
mironauto |
![]()
Post
#3211
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 12 May 13 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Renault
megane
2008 2.2
- CJ15BCB
|
|||
mumus |
![]()
Post
#3212
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
brasovul e super din cauza giratoriilor. sunt sigur ca in bucuresti nu as vedea consum mediu sub 10
|
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
Cypry Brasov |
![]()
Post
#3213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 725 Joined: 4 January 13 ![]() |
Multumit sunt si eu de sensurile din Bv sunt foarte eficiente!Ajuta mult la fluidizare si inplicit la consum!Stima
18 May 2013, 10:05: Eu sub 8.5 nu cred ca pot scoate, maiales ca a.c-ul merge mai mereu!Stima This post has been edited by Cypry Brasov: 18 May 2013, 10:05 |
--------------------
DACIA
Duster
2017
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#3214
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
e vb și de tehnica de conducere. Tinerii au "talpă mai grea"...
|
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
mumus |
![]()
Post
#3215
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
La mine dupa ultimul plin, mers numai in oras, si des si cu Ac, 8.7 a fost consumul, aproape ca iarna... asta e.
Sa fim noi sanatosi. ![]() |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#3216
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
Tim- lac Surduc (Fîrdea) și retur, 199 km, 2 persoane, ceva bagaj, mîncare, consum mediu 5,8l/100 km cu AC! Ca de obicei, f mulțumit
|
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
mironauto |
![]()
Post
#3217
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 12 May 13 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cluj-Napoca - Salzburg. Medie 6%. Romania si Ungaria mers linistit noaptea fara clima. La intrarea in Austria afisa 5,8%. Apoi viteze de autostrada si clima - final 6%. Avand in vedere ca este cu cutie automata ma declar multumit.
|
--------------------
Renault
megane
2008 2.2
- CJ15BCB
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#3218
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
Sigur nu esti ruda cu Argon?
![]() |
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
99AIM |
![]()
Post
#3219
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Mai cum draq scoateti voi asa consum ca sotia la Clio 3 1.4 16V la mers numai in oras are fix 10%
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#3220
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Nu va mai mirati atat. Totul depinde de cum mergi cu masina si pe unde. Mergi batraneste, 90 la ora, pe afara, scoti sub 6. Mergi mai rapid, intre 6 si 7, bagi la greu peste 110, atunci ai si consum peste 7. In oras nu mai zic. Faci cruising noaptea sau mergi prin oras lejer fara semafoare, normal ca obtii un 8-9. Bucuresti prin timpul zilei vreun 10-11. Faci naveta in Bucuresti cu plecat la serviciu la 8 dimineta si intors la 6 seara pe zone aglomerate, atunci un 13-14 e normal.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
aduasarchaeus |
![]()
Post
#3221
|
![]() Web Developer Group: Members Posts: 103 Joined: 25 June 08 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Ai sintetizat foarte bine ssilviu. Exact asa se intampla. Astea sunt valorile reale ale consumului si la mine (Mai putin consumul cu 13l/100km, dar imi planuiesc drumurile pt a evita aglomeratia ... plecat la 6 30 de acasa intors la 4-5)
|
--------------------
Renault
Megane II
2004/Hatchback/1,6 16V/Dynamique
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#3222
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
Se numește: tehnică de șofat (conducerea automobilului).
plus: responsabilitate, prevederea comportamentului colegilor de trafic (șoferi, pietoni, bicicliști....), analiza condițiilor de trafic (interval semaforizare și interval de timp schimb culori), lipsă "comportament "nevricos" în oraș (accelerații și frînări bruște, lipsă comportament "lasŽ că-ți arăt eu cine e mai tare la liniuțe"... Există multe moduri de a face economie fără multă bătaie de cap! |
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
Diac |
![]()
Post
#3223
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Când mai faci si o mie de manevre sa parchezi, se duce naibii tot consumul. Ac mai tot timpul. Stat in trafic numai cu treptele 1 - 2, etc.
Am facut 100 de km Bucuresti-Câmpina cu ambuteiaj pe centura Bucurestiului si apoi pe cea a Ploiestiului. Autostrada A3 la 130 - 140. Consum de peste 9%, teoretic extraurban. Oricum daca vrei sa mergi batrâneste mai bun e 1.4 sau dci-ul de 85cp. N-o fi 1.6 cine stie ce racheta insa daca tot ai 115 cai de ce sa nu-i folosesti? This post has been edited by Diac: 4 Jul 2013, 10:27 |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#3224
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
Dacă vrei să folosești tot ce a ai (ca putere) atunci ai și tot consumul aferent! Normal ar fi să folosești rațional[U] atîta putere cîtă justifică situația dată (încărcarea auto, pantă, necesitatea unui demaraj de urgență...).
Dacă ai avea 800 CP ai vrea să-i folosești pe toți pe drumurile noastre/autostradă în străinătate sau mai degrabă pe piste de încercare? oricum, consumurile pot fi extrem de decente la utilizare rațională. Există, și pe forum, colegi care reclamă consumurile mari fără a pune problema regimului de exploatare! |
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
segcm |
![]()
Post
#3225
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
IT -RO - cca. 2100km, mers legal +10% - 6.7l/% afisat (GPL), real cred ca e circa 7.3%
|
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
2012 Initiale Paris
- ** *1 *** Fara semnatura
|
|
Tibyanu |
![]()
Post
#3226
|
![]() Hanibal Lecter Group: Members Posts: 8 Joined: 5 July 13 ![]() |
QUOTE(zanu @ 23 May 2004, 16:58) Eu sunt total nemultumit de consumul pe care il am la Sedanul de 1.6. Cu clima 12.5-13 la mers normal si 14 daca merg ceva mai sportiv (da nu foarte sportiv nu trec de 3500-4000). Fara aer la mers normal 10.5-11. Parca in carte era vorba de 8.8... La voi cum este? Inseamna ca e ceva neregula...nu stiu ce sa zic...al meu consuma extern 6 - 7,2 litri si intern 8-9 condus normal....... Tot sedan 1.6 am si eu |
--------------------
Renault
Megane sedan II
2004
|
|
Hack |
![]()
Post
#3227
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Din 2004 cred ca s-a lamurit omul cum stau lucrurile...
![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
argon |
![]()
Post
#3228
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Diac |
![]()
Post
#3229
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
QUOTE(jenka.e @ 4 Jul 2013, 17:24) Exact, folosesc masina in functie trafic si de situatie. Dupa ce am stat 45 de minute in ambuteiaj nu era sa merg cu 100 pe autostrada pentru o economie de 3 - 4 lei. This post has been edited by Diac: 5 Jul 2013, 11:41 |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
mumus |
![]()
Post
#3230
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
sacele-brasov-balea cascada-balea lac, mers in forje ca ne grabeam
![]() Ma declar foarte multumit, ptr ca la dus am depasit tot ce exista pe drum ![]() PS: 2 adulti un copil si bagaje garla. |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
octavian.gagu |
![]()
Post
#3231
|
![]() Bucuresti Group: Members Posts: 437 Joined: 19 April 13 From: hell ![]() |
3 derbedei, Bucuresti -Constanta si retur, aer conditionat tot drumul, constant 130 km/h ....8 %. zic eu ca e decent...
|
--------------------
Renault / Ford
Megan 2 Hatch 2005
Ford Focus Break 2012 Cine se scoala de dimineata...f*te fete care inca mai dorm
|
|
ritter |
![]()
Post
#3232
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
Decent, nu.
In limitele acestui motor, da. Eu aveam consum de 8% in conditiile date de tine, la motor de 150 CP. |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
octavian.gagu |
![]()
Post
#3233
|
![]() Bucuresti Group: Members Posts: 437 Joined: 19 April 13 From: hell ![]() |
@ritter....la asta ma refeream...
![]() ![]() |
--------------------
Renault / Ford
Megan 2 Hatch 2005
Ford Focus Break 2012 Cine se scoala de dimineata...f*te fete care inca mai dorm
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#3234
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
Mitologie de prost gust. Totul ține de "talpă".
Orice automobil, dacă nu e în stare tehnică bună sau nu știi să administrezi comportamentul (presiune pneuri, calitatea pneurilor - economice sau nu, geometrie roți corectă, calitate benzină, calitate ulei, alegerea treptelor corecte de viteză funcție de sarcină și viteză...) poate consuma ABSOLUT ORICÎT! Dacă cineva are pretenția să meargă cu viteza a II-a cu 90km/h atunci nu mai e nimic de comentat. Motorul e absolut OK, chiar unul foarte reușit. Totul ține de exploatare. Noi (unii de pe forum), reușim consumuri decente pe trasee lungi, pînă în 8l/100 km în acest regim ușor "extremal". Unii iarăși compară mere cu pere, fără a preciza greutatea persoanelor, regimul de vînt, calitatea benzinei. Pt cine nu știe, încercînd benzină CO98 consumul scade cu aprox 10% (în același regim de exploatare) față de cazul exploatării auto cu benzina CO95... |
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
argon |
![]()
Post
#3235
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#3236
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
108 pagini si inca nu s-a deslusit misterul. Daca se discuta despre vreun Escalade sau Navigator, probabil ca era cat de cat interesant. Dar dupa 108 pagini despre consumul unui motor banal, cred ca nu mai este nimic de scris..si de aici vad ca incep si contre intre unii utilizatori ai acestui forum.
Ps: Este foarte simplu : Consumul este afisat de CB-ul masinii sau daca nu ai incredere in acesta, resetezi kilometrajul, faci un plin si vezi cati km faci pana la urmatoarea vizita la benzinarie. Normal, asta implica si un pic de matematica dar ..dehhh..... This post has been edited by ali3n_cop: 12 Aug 2013, 20:42 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
octavian.gagu |
![]()
Post
#3237
|
![]() Bucuresti Group: Members Posts: 437 Joined: 19 April 13 From: hell ![]() |
QUOTE(jenka.e @ 12 Aug 2013, 20:11) Mitologie de prost gust. Totul ține de "talpă". Orice automobil, dacă nu e în stare tehnică bună sau nu știi să administrezi comportamentul (presiune pneuri, calitatea pneurilor - economice sau nu, geometrie roți corectă, calitate benzină, calitate ulei, alegerea treptelor corecte de viteză funcție de sarcină și viteză...) poate consuma ABSOLUT ORICÎT! Unii iarăși compară mere cu pere, fără a preciza greutatea persoanelor, regimul de vînt, calitatea benzinei. Pt cine nu știe, încercînd benzină CO98 consumul scade cu aprox 10% (în același regim de exploatare) față de cazul exploatării auto cu benzina CO95... ...pe rand... - talpa a apasat constant pedala cu o forta F vectoriala de 6,2 N - presiunea in pneuri a fost : DF 2,3 atm / SF 2,4 atm / DS 2,2 atm / SS 2,2atm - pneurile prezinta o uzura intre 37% si 42% - geometria a fost facuta dar s-a dus dracu in primii 36 km de Autostrada Soarelui....banuiesc ca ii cunoaste toata lumea - benzina 98 (am gustat-o si e bunicica) - 3 personae in masina....unul 85 kg, al doilea 72 kg, al treilea 75 kg - vand usor la moderat, aproximativ 12 m/s in Dobrogea predominant dinspre E, cand ne-am apropiat de Bucuresti a scazut la 7 m/s din directia NE ...si acum serios.....dar serios...e vb doar de un nenorocit de consum....ai fi vrut sa cantaresc si bagajele din portbagaj?... hai ma ce dracu... vb lu Alien_Cop...mai mare daraua decat ocaua... s-auzim de bine... This post has been edited by octavian.gagu: 16 Aug 2013, 21:22 |
--------------------
Renault / Ford
Megan 2 Hatch 2005
Ford Focus Break 2012 Cine se scoala de dimineata...f*te fete care inca mai dorm
|
|
aduasarchaeus |
![]()
Post
#3238
|
![]() Web Developer Group: Members Posts: 103 Joined: 25 June 08 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Asta cu consumu cu 10% mai putin cu benzina de 98 la mine nu tine. Nu stiu daca la voi iese, dar la mine de fiecare data e mai mare. Stiu si cauza.
Teoretic, da ar trebui sa consume mai putin, dar cand vezi cat zvac are si ca te baga mai frumos in scaun, parca nu iti vine sa mergi linistiti fara sa o faci sa se simta. A nu se intelege bruscari, plecari de pe loc cu scart sau alte copilarii, ci pur si simplu in mers iti place sa mai apesi putin pe pedala sa simti cuplul. Nu mai tii pedala calcata cu precizia celor 6,3 N forta vectoriala ![]() O sa incerc totusi sa merg lin si cu 98, vedem daca intr-adevar se simte consumul scazut. |
--------------------
Renault
Megane II
2004/Hatchback/1,6 16V/Dynamique
|
|
argon |
![]()
Post
#3239
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
E poveste consumul mai mic cu CO mai mare, din contra, consumul o sa fie mai mare din cauza ca benzina are putere calorica mai mica din cauza alcoolilor in plus ce ii contine pentru cresterea cifrei octanice. Scopul acestei benzine nu a fost niciodata consumul mai mic, ci sa mearga fara detonatii la motoarele comprimate/turbo/samd, la un motor de genul 1.6 16v de la renault cu al sau raport de compresie permisiv nu are nici un avantaj, se strica orzul pe gaste.
This post has been edited by argon: 19 Aug 2013, 10:45 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Cipriansen |
![]()
Post
#3240
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 28 May 10 From: Craiova ![]() |
QUOTE(jenka.e @ 12 Aug 2013, 20:11) Pt cine nu știe, încercînd benzină CO98 consumul scade cu aprox 10% (în același regim de exploatare) față de cazul exploatării auto cu benzina CO95... Luand in considerare diferenta de pret dintre 98 si 95 nu ajungem cam tot acolo ? Chiar daca scade consumul cu 10 % . |
--------------------
Renault
Megane II
2007 / 1.4 / 16v / 98 CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 02:30 |