Faruri Xenon, unit cu celelalte
![]() ![]() ![]() |
Faruri Xenon, unit cu celelalte
marius75 |
![]()
Post
#1441
|
||
![]() jake2014 Group: Validating Reno Posts: 273 Joined: 14 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
SEDAN
2007
|
|||
pustiull |
![]()
Post
#1442
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 553 Joined: 26 July 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nonic @ 19 Mar 2012, 21:38) Sa inteleg ca ai mers o luna fara sa functioneze becul de pe partea stanga, cate ore de functionare a avut cel de pe dreapra in aceasta luna? Imi este greu sa cred ca acel bec '' a imbatranit'' asa mult intr-o luna incat sa fie asa diferenta intre cele doua becuri. Tind sa cred ca droser-ul este vinovat de aceasta diferenta de nuanta. maxim 5 ore de functionare baiatul de acolo mi-a zis ca o sa revina la aceeasi culoare dar a trecut mai bine de 3 saptamani si nimik cel din stanga este alb-violet iar cel din dreapta este albastrui |
--------------------
Renault
Megane 2
2004 1.6 16v
- b-287-JoN
|
|
nonic |
![]()
Post
#1443
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
nedelcu.andrey |
![]()
Post
#1444
|
![]() :-?? Group: Members Posts: 102 Joined: 4 September 10 From: Giurgiu ![]() |
pustiull: ceva genul tau am patit si eu, tipul cate ti-a vandut instalatie nu are nici-o treaba. Daca vrei ca ambele becuri sa iti bata la fel, adica sa aiba aceeasi tenta de culoare [nu conteaza ca este de 5-6-8000k] cumparati 2 becuri pereche, pt ca becurile sunt facute de diferite firme si au multe tente in ele, gen verde, albastru, mov, etc [nu conteaza de cat 6-8000k sunt]. Sper ca ai inteles ce am vrut sa spun.
|
--------------------
renault
megane II coupe
2006. 1.5 dci
- gr-91-stf
|
|
nonic |
![]()
Post
#1445
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
In acest caz vinovat de diferenta de culoare este droser-ul nu becul
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
nedelcu.andrey |
![]()
Post
#1446
|
![]() :-?? Group: Members Posts: 102 Joined: 4 September 10 From: Giurgiu ![]() |
nonic: din propria experienta tin sa te contrazic, nu prea are nici-o leg droserul cu, culoarea becului. El poate fii influentat de lupa [putine cazuri] sau de firma de la care este becul [90%]. Daca schimba droserele intre ele sau becurile, nu conteaza, facem pariu CA tot la fel se vede?
|
--------------------
renault
megane II coupe
2006. 1.5 dci
- gr-91-stf
|
|
pustiull |
![]()
Post
#1447
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 553 Joined: 26 July 10 From: Bucuresti ![]() |
problema este alta eu am garantie 6 luni la becuri si 1 an la restul kitului
ce este de facut? sa dau alti bani pe becuri? |
--------------------
Renault
Megane 2
2004 1.6 16v
- b-287-JoN
|
|
nedelcu.andrey |
![]()
Post
#1448
|
![]() :-?? Group: Members Posts: 102 Joined: 4 September 10 From: Giurgiu ![]() |
Cand ti-a schimbat droserul, ti-a schimbat si becul ?? Iar daca nu ma insel sar putea sa fie cam aceeasi poveste ca si cu becurile, adica sa fie de diferite firme fabricate si au alte nuante intre ele.... Tipul de la care ai cumparat instalatia ar fi trebuit sa iti spuna treaba asta. Sfatul meu este sa iti cumperi o alta instalatie 9 ca sa rezolvi acele nuante .
edit: el nu o sa-ti schimbe nimic pe garantie, atata timp cat droserele sau becurile iti merg, nu este prb lui ca nu ai aceeasi nuanta la ambele becuri ps. intr-o alta ordine de idei, daca ti se arde un bec, acela fiind in garantie, te duci la tip, el iti schimba becul si atunci ai sa observi ca nu este aceasi nuanta, el ce poata sa iti faca!!! atata timp cat becurile sunt fabricate de x,y,z. Ca tu sa ai aceeasi nuanta ar tr sa iti schimbe ambele becuri si ar iesi in pierdere ![]() This post has been edited by nedelcu.andrey: 24 Mar 2012, 00:54 |
--------------------
renault
megane II coupe
2006. 1.5 dci
- gr-91-stf
|
|
nonic |
![]()
Post
#1449
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
@nedelcu.andrey, inteleg foarte bine ceea ce zici tu si sunt perfect de acord doar ca in cazul lui @pustiull este problema de la droser pentru ca eu nu a schimbat becul.
Iti garantez ca si droserele pot influenta intensitatea becurilor si crede-ma ca nu am montat un singur kit de xenon, se recomanda inlocuierea in pereche a becurilor sau a droserelor functie de caz. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
nedelcu.andrey |
![]()
Post
#1450
|
![]() :-?? Group: Members Posts: 102 Joined: 4 September 10 From: Giurgiu ![]() |
nonic: perfecta dreptate, doar ca nu eram sigur, daca si droserele influenteaza tenta beculei, dar asta este adevarul.... Schimbate droserele sau mai bn cumpararea unui 9 chit.
![]() |
--------------------
renault
megane II coupe
2006. 1.5 dci
- gr-91-stf
|
|
pustiull |
![]()
Post
#1451
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 553 Joined: 26 July 10 From: Bucuresti ![]() |
kitul il am de 4 luni de zile alti bani alta distractie sa inteleg
cred ca o sa revin la becurile din fabrica |
--------------------
Renault
Megane 2
2004 1.6 16v
- b-287-JoN
|
|
aLecsunder |
![]()
Post
#1452
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 616 Joined: 27 October 09 ![]() |
Unde gasesc un kit xenon D2S de calitate buna la un pret decent ? Am schimbat pana acum in doua ani doua kit-uri de 320 de lei din cauza becurilor...
|
--------------------
Ford
Mondeo
2019 ST-Line
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#1453
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
A incercat cineva o imbunatatire a farurilor cu xenon OEM?Adica schimbarea cu alt tip de bec, alta instalatie?Ceva care sa imbunatateasca vizibilitatea pentru ca este sub orice critica mai ales dupa ce te obisnuiesti cu o masina care chiar are faruri de calitate.Autolevelingul functioneaza, stau fix la 1%, farurile nu sunt matuite/aburite, becurile sunt schimbate insa tot pe pipaite merg.
Chiar am ajuns sa merg stresat noaptea cu pentru ca pur si simplu nu vad nimic mai ales daca am alta masina din sensul opus. E o chestie pe care am observato pe toate masinile cu xenon vechi. |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
nonic |
![]()
Post
#1454
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Sunt ''imbatranite'' becurile, o sa pun o poza cu un bec xenon care a functionat mult timp sa vezi care este cauza luminii slabe.
Schimba becurile cu unele de 4300 K si o sa ai lumina foarte buna. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#1455
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
Am incercat si cu alte becuri, nu noi cei drept.
Pe ce te bazezi cand spui ca sunt uzate becurile? |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
nonic |
![]()
Post
#1456
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Raspunsul la intrebare este: pe experienta
![]() In timp ''gazul se consuma'' becul imbatraneste si se depune pe peretii bulbului o crusta, in poza de mai jos vezi diferenta dintre un bec nou si unul folosit. Verifica oglinda lupelor sa nu fie deteriorata. Attached thumbnail(s) Bec_xenon.jpg ( Size: 65.42k ) Number of downloads: 1141 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#1457
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Si inca becul din imagine arata ok. Cand am schimbat becurile de 6000k cu cele de 4300k, erau albe mat, nu se mai vedea nimic prin ele si luminau slab.
7 Apr 2012, 01:54: Este cam aceeasi idee ca la tuburile de neon, care dupa o perioada de functionare slabesc in intensitate si la capete devin negre. This post has been edited by skorpio_bog: 7 Apr 2012, 00:54 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#1458
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
Ok le schimb, dar tare mie teama ca o sa fie la fel si dupa.
Ce becuri are M 2.2 din fabrica? Din cate am citit cele mai bune ar fi Osram D2S 66240 CBI la 5000k , insa mi se par cam scumpe ~400RON bucata, si in cazul in care nu e nici o diferenta sunt sigur nu pot fi returnate. A incercat cineva osarmurile astea? http://www.dt-xenon.ro/bec-xenon/d2s/detai...240cbi-xenon%29 |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
puitzimd |
![]()
Post
#1459
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
stie cineva daca pe un far xenon d2r ca cel din imagine . cum pot monta xenon sau halogen h7 ?
This post has been edited by puitzimd: 13 May 2012, 20:28 Attached thumbnail(s) 632452998409301466578270_2508509_700_700.jpg ( Size: 88.32k ) Number of downloads: 1072 |
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#1460
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
nu a incercat nimeni ???
|
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
UXE |
![]()
Post
#1461
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
bob737 |
![]()
Post
#1462
|
Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 29 March 09 ![]() |
QUOTE(cristian_nechita @ 6 Apr 2012, 02:29) A incercat cineva o imbunatatire a farurilor cu xenon OEM?Adica schimbarea cu alt tip de bec, alta instalatie?Ceva care sa imbunatateasca vizibilitatea pentru ca este sub orice critica mai ales dupa ce te obisnuiesti cu o masina care chiar are faruri de calitate.Autolevelingul functioneaza, stau fix la 1%, farurile nu sunt matuite/aburite, becurile sunt schimbate insa tot pe pipaite merg. Chiar am ajuns sa merg stresat noaptea cu pentru ca pur si simplu nu vad nimic mai ales daca am alta masina din sensul opus. E o chestie pe care am observato pe toate masinile cu xenon vechi. in timp se arde lupa si devine inchisa la culoare. trebuiesc schimbate lupele. |
--------------------
BMW M Tech
330
Xi
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#1463
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
si lupa aia nu se poate curata oare in interior?!
chiar si oglinda din interior se poate curata in proportie foarte mare (mai ales ca e gandita pt xenon si nu e ca oglinzile obsinuite care primesc xenoane aftermarket de la toti gigeii si care tot se curata) |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
dantes |
![]()
Post
#1464
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Intrebare:
Droserul poate influenta intensitatea luminii? |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
dantes |
![]()
Post
#1465
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
QUOTE(dantes @ 1 Oct 2012, 10:13) Raspuns: DA...verificat pe pielea mea... asta ca sa inchidem gura tuturor agaricilor care vand xenoane si spun ca balastul aprinde sau nu becul.... Balastul e PRIMUL care trebuie verificat...nu becul... Dar na...agaricii baga faza cu becul ca sa te faca sa cumperi un bec de la ei ca doar e mai ieftin decat un balast oem... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#1466
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
HID headlamp bulbs do not run on low-voltage DC current, so they require a ballast with either an internal or external ignitor. The ignitor is integrated into the bulb in D1 and D3 systems, and is either a separate unit or part of the ballast in D2 and D4 systems. The ballast controls the current to the bulb. The ignition and ballast operation proceeds in three stages:
Ignition: a high voltage pulse is used to produce a spark – in a manner similar to a spark plug – which ionises the Xenon gas, creating a conducting tunnel between the tungsten electrodes. Electrical resistance is reduced within the tunnel, and current flows between the electrodes. Initial phase: the bulb is driven with controlled overload. Because the arc is operated at high power, the temperature in the capsule rises quickly. The metallic salts vaporise, and the arc is intensified and made spectrally more complete. The resistance between the electrodes also falls; the electronic ballast control gear registers this and automatically switches to continuous operation. Continuous operation: all metal salts are in the vapor phase, the arc has attained its stable shape, and the luminous efficacy has attained its nominal value. The ballast now supplies stable electrical power so the arc will not flicker. Stable operating voltage is 85 volts AC in D1 and D2 systems, 42 volts AC in D3 and D4 systems. The frequency of the square-wave alternating current is typically 400 hertz or higher. citat de pe http://en.wikipedia.org/wiki/Headlamp#HID_.28xenon.29 becul xenon in timp isi pierde din luminozitate dintr-un simplu motiv. in capsula care contine acel gaz se depun reziduuri, opacizand sticla. logic ca astfel scade si intensitatea luminoasa. scoti becul si te uiti la el. daca acea "bula" este curata si becul nu prezinta daune fizice, atunci e ok. valabila verificarea si la cumpararea de NOU a instalatiilor xenon. daca becul are depuneri inseamna ca e vechi si statut in depozit prea mult timp. cauti alte becuri. din citatul de mai devreme se intelge f clar ca in conditiile unui bec intact daca ai lumina proasta, e vorba de un droser/balasr defectuos |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
dantes |
![]()
Post
#1467
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Nu spun ca becul e de ignorat total. Daaar luminozitatea nu e data de bec! Sarurile nu se evapora din bec... Ele fac depuneri, dar ca luminozitatea sa scada trebuie ca depunerile sa fie consistente. Am vazut o groaza de becuri si pot spune ca acum dupa ce m-am jucat si cu balasturile si cu becurile in diverse combinatii, pot spune ca daca luminozitatea e scazuta 75% e de la balast si 25% din cauze e becul...
Doar daca becul e f. vechi si sunt depuneri masive si se opacizeaza complet sticla becului e de vina el... Acest lucru nu l-am vazut nici la un bec care deja era rosiatic...si rosiatic era ca depunerile erau pe o parte a sticlei si deja nu prea mai erau sarurile minerale care sa formeze arcul electric... DAAAR..componentele electrice din balast cu siguranta isi vor pierde din caracteristici...de ex. niste condensatori de pe acolo, niste rezistente..bobina....etc... Mai ales ca ele functioneaza la temperaturi destul de mari..si ghici ce...fix balasturile sunt cele care au cele mai multe componente care se pot defecta in timp....si mai ghici ce... am testat pe propria masina...si dupa ce toti specialistii lui peste prajit m-au luat ca e becul dom'le, dupa ce am cumparat 2 seturi de becuri, dupa ce am schimbat tot mai putin balastul ca vorba aia...doar aprinde si mentine becul.....vinovat=balastul! Asa ca recomand cu caldura verificarea balastului daca intensitatea luminoasa e scazuta... Cand luminozitatea scade din cauza becului, cu siguranta se va observa si o schimbare a culorii luminii ptr ca o parte din sarurile minerale din bec se depun si nu mai se evapora insa pe langa intensitatea luminoasa se schimba si culoarea... PS: Citat din Dantes...aka experienta si experimentele proprii satul de teorie. Teoria pusa in practica aduce niste concluzii interesante... Aaaaa...era o demonstratie beton a unui nene care se ocupa cu xenoane si STIE cu ce se mananca ele... iata... http://www.youtube.com/watch?feature=playe...d&v=eMXAjbDgk4w This post has been edited by dantes: 12 Oct 2012, 07:13 |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
UXE |
![]()
Post
#1468
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
xenon cu descarcare rapida
http://www.youtube.com/watch?feature=playe...d&v=wE87EGpdy6w This post has been edited by UXE: 12 Oct 2012, 08:42 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
tzsombi |
![]()
Post
#1469
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 22 September 06 ![]() |
Pe net citeam ca "producatorii mari" nu fac kituri de conversie xenon
![]() am gasit in india philips ![]() http://www.lighting.philips.co.in/v2/autom...sp?id=1012984#0 |
--------------------
Renault
Megane
2004
|
|
lag_ph |
![]()
Post
#1470
|
![]() miles away... Group: Members Posts: 2.253 Joined: 12 September 07 From: Bucuresti // Ploiesti ![]() |
Philips-ul sigur face. Si le face bine
![]() 04012010.jpg ( Size: 243.56k ) Number of downloads: 442 04012010_002_.jpg ( Size: 225.01k ) Number of downloads: 437 04012010_003_.jpg ( Size: 212.28k ) Number of downloads: 437 04012010_001_.jpg ( Size: 227.58k ) Number of downloads: 145 Fabricate in Polonia pentru piata asiatica - becuri H7 ![]() This post has been edited by maister_dm: 7 Nov 2012, 17:08 |
--------------------
Renault
Laguna 1.8 16v
- 05.10.1998
- de PH _________________________________________________
Nothing's impossible |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 17:45 |