Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

44 Pages « < 35 36 37 38 39 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum motorina

al1n
post 5 Mar 2011, 20:02
Post #1081


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




mai ai rabdare, si in cartea tehnica zice ca dupa x000 km se ajunge la performantele reale, de exemplu la benzina la mine dupa 3000 de km. symbol full are ESP? biggrin.gif


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 6 Mar 2011, 10:56
Post #1082


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Are Emergency Situation Prayers, o brosurica pe care ti-o dau gratuit cand cumperi masina. smile.gif.
In legatura cu consumul de peste 5% la 110 km/h, nu mi se pare normal. Eu am motor de 68 cp si pana la 130 km/h consumul nu trece de 5%. Cel de 85 cp ar trebui sa consume mai putin.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
julian_www
post 6 Mar 2011, 14:11
Post #1083


Julian


Group: Members
Posts: 43
Joined: 27 August 07
From: Bucuresti




Asa am citit si eu, ca la 85 CP ar trebui sa fie consumul cel putin egal ca la motorul de 65 cp. Am un dubiu in privinta termostatului, la mine se ridica temperatura pana la maxim 4 liniute de pe cadran. Am atasat o poza cu cadranul de la temperatura apei si am facut o sageata pana unde se ridica la mine. Rog colegii sa ma ajute sa imi spuna daca si la ei este la fel sau daca nu cumva ar trebui sa mai urce temperatura cu inca o liniuta.
Poza este de pe symbolul mai vechi, dar si la asta nou este acelasi cadran.

Multumesc pr ajutor!

This post has been edited by julian_www: 6 Mar 2011, 14:14

Attached thumbnail(s)
normal_Ceasuri_2.JPG ( Size: 57.49k ) Number of downloads: 1061


--------------------
Renault Symbol II 2008/Privilege/ 1.5 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 6 Mar 2011, 14:18
Post #1084


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Este corect sa se ridice la a 4a liniuta. Acolo se urca si la mine iarna.
Doar vara, in trafic bara la bara se urca pana la a 5a liniuta.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin80
post 6 Mar 2011, 14:32
Post #1085


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 27 October 08
From: Galati




la mine iarna se ridica pana la a 3-a liniuta. chiar si la drum lung tot la a 3-a sta. vara sta pana in 4. asa sta de cand am masina. este corect asa?


--------------------
renault symbol fidji - --- 1.5 dci, 85CP, 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 6 Mar 2011, 21:57
Post #1086


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Considera sa pui o folie in botul masinii, ca sa obturezi radiatorul contra curentului de aer. Eu asa am facut iarna asta iar acul se ridica la 4,5 - 5 liniute tot timpul. In plus, motorul se incalzeste mult mai repede. Fara folie nu imi urca temperatura decat la a4a liniuta, si asta la drum lung, in oras doar la a3a.

Tin sa cred ca termostatele de pe Symboluri sunt destul de ineficiente. Ocazional mai conduc o Skoda Octavia Tour 1.9TDI-AXR, la care incalzirea motorului se face intotdeauna pana la 90 de grade, temperatura la care acul ingheata indiferent de anotimp/stil de condus/daca masina sta in repaus cu motorul pornit.

Ca sa revin on topic: 671km, 38.7litri -> Consum 5.77%. Jumatate din km in Bucuresti, cealalta jumatate pe A1 si foarte putin in Pitesti.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
julian_www
post 7 Mar 2011, 22:02
Post #1087


Julian


Group: Members
Posts: 43
Joined: 27 August 07
From: Bucuresti




Iar imi aduci aminte de Octavia...intr-adevar parca era lipit acul la temperatura apei.
Oricum, daca ajung sa ii pun carton in fata radiatorului ca la vechea Dacie chiar ma oftic ca mi-am luat Symbol. Merita incercat oricum, ce nu face romanul pt un pahar de motorina economisit. Totusi ma gandesc sa nu obosesc electroventilatorul si pt cateva sute de grame de motorina sa dau o mica avere pe GMV. Daca au mai incercat si altii faza cu folia in fata radiatorului ii rog sa posteze.

Multumesc.


--------------------
Renault Symbol II 2008/Privilege/ 1.5 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 7 Mar 2011, 22:07
Post #1088


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Am aflat recent de la colegul hora ca si la Octavia sunt variatii de temperatura ale motorului, dar nu indica termometrul aceste variatii.

Eu n-am pus folie la radiator pentru economie de motorina, ci pentru a avea caldura in masina. Nu imi place sa conduc cu geaca pe mine, ma incomodeaza. Fara folie daca pornesc aeroterma pe pozitia 2 cum imi place mie, se raceste motorul.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 7 Mar 2011, 22:14
Post #1089


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




Personal cred ca ar trebui sa renuntati la a obtura priza de aer... realizati ca mergeti cu diesel-uri, nu?
Cred ca nu mai este asa dragut cand veti constata ca s-a prajit garnitura de culasa...
Majoritatea motoarelor (bloc motor) fiind din fonta, e normal sa se incalzeasca mai greu si sa nu bage caldura la -12 grade ca la +5.
Voi faceti cum vreti.

This post has been edited by mbc: 7 Mar 2011, 22:15


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi - B43HZK 2005, 1.5dci / 1999
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 7 Mar 2011, 22:15
Post #1090


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




electroventilatorul porneste la o anumita temperatura si se opreste la fel, nu merge la ca la vechea dacie continuu, pai vara se oboseste de nu stie ce e cu el. totusi nu cred ca e indicat sa mergi in afara localitatii cu radiatorul obturat ca sa nu dai in "altele". daca esti atent pe strada nu ai cum sa nu vezi si pe altii cu metoda asta si inca mai multi care nu au dacii vechi, ramane doar decizia ta sa ai caldura mai repede si motorul in temperatura mai repede sau sa mergi asa. eventual daca faci un drum pe zi nu cred ca faci mare branza, personal nu folosesc metoda la symbol iar la dacie doar cu jumatate de radiator acoperit.


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 7 Mar 2011, 22:18
Post #1091


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




@al1n: faceam referire la colegii cu motoare diesel... si la benzina banuiesc ca rezultatul ar fi cam acelasi, depinde numai de timp.
Oricum, cei cu clima se pot bucura de caldura iarna mai repede decat cei cu A/C.


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi - B43HZK 2005, 1.5dci / 1999
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 8 Mar 2011, 14:50
Post #1092


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




Cartonul in fata radiatorului trebuie folosit cu prudenta si doar pe distante scurte. Ochii in permanenta la temp. Eu am decupat in asa fel cartonul incat sa nu obturez intercooler-ul. Motoarele pe benzina se incalzesc oricum mai repede si, odata ajunse la temp de regim, acolo raman, pa cand cele diesel se racesc la relanti. O solutie ar fi oprirea vent de climatizare pe perioada cat se sta la relanti. Citeam adineaori un articol conform caruia e risipa de combustibil sa tii motorul in gol.
Revenind la consum. Chiar daca am Opel, cred ca pot sa-l trec si eu. Am motor mic, de 1.3 si totusi consumul se pare ca e cam tot ca la voi, cu 1.5.
Am parcurs cu un plin, din 14 feb pana ieri, 710 km pana s-a aprins becul. Am mai mers vreo 8 km pana am alimentat. Deci la alimentare erau 718.5 pe bord. Au intrat 41 de litri. Rezervorul e de 44 litri. Rezulta o medie de 5.71 la suta pe ruta zilnica Brasov -Codlea si ceva prin Brasov.


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 8 Mar 2011, 18:41
Post #1093


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




@mbc mesajul era in special dupa cele spuse de julian mesajele noastre sunt la 1 min distanta, oricum stiu ca e vb de motoare diesel, stiu ca se incalzesc mai greu nu cred ca am zis ceva gresit si cred ca au si acelasi sistem de racire

legat de clima asa e dar se bucura si de consum mai mare mai repede


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 8 Mar 2011, 23:05
Post #1094


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




@al1n: am sesizat si eu intervalul orar (ulterior), oricum mentiunea la tine a facut-o deoarece am vazut in semnatura ta ca ai benzinar. La diesel e mult mai periculos sa pui carton in fata decat la benzina. Nu ca la benzina i-ar face bine...
Nu am vrut sa te ofensez, scuze daca asa a sunat.

This post has been edited by mbc: 8 Mar 2011, 23:06


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi - B43HZK 2005, 1.5dci / 1999
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
julian_www
post 14 Mar 2011, 20:48
Post #1095


Julian


Group: Members
Posts: 43
Joined: 27 August 07
From: Bucuresti




Dupa multe analize si dupa ce am experimentat toate stilurile de condus, am ajuns la concluzia ca barele pt portbagajul exterior de pe plafon s-ar putea sa fie cauza consumului mai ridicat. Am incercat sa le dau jos dar pana acum nu am gasit imbusul potrivit, desi am incercat cu mai multe seturi de chei. Mai ramane sa ma duc la service la Renault sa imi desfaca ei imbusurile.
Desi nu prea cred ca o sa influenteze prea mult consumul, o sa incerc si asta.
Am facut consumul in weekend, plin la plin. Consum 5.3% calculat la pompa, 700km in afara (mers lejer 100-110 ) si 150 km in Bucuresti. Tot atat arata ci CB-ul.
O fi mult, o fi putin...

This post has been edited by julian_www: 14 Mar 2011, 20:49


--------------------
Renault Symbol II 2008/Privilege/ 1.5 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 14 Mar 2011, 21:50
Post #1096


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




Cam mult ... Ce motorina? Cauciucuri de iarna?
Da, barele alea sigur contribuie dar nu decisiv.
Cei 700 km - cat de incarcata era masina? Unii afirma ca fiecare 100kg incarcatura, ridica consumul cu 0,5l ... mi se pare exagerat, insa un 0.2 ar fi plauzibil smile.gif


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 14 Mar 2011, 22:19
Post #1097


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Vezi sa nu ai probleme la injectoare. Si eu mergeam cu masina mai mult extraurban la viteze de 100-110 km/h, si imi consuma in jur de 5.5%. Am schimbat supapa de retur la un injector iar acum e alta poveste.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 1 May 2011, 15:23
Post #1098


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




950km in care a consumat 47l => 4.95l/100km.

Din care 300km facuti in Bucuresti, iar restul pe autostrada A1 (viteza de croaziera 110km/h) si foarte putin in Pitesti. Fara prea multe bagaje, iar aerul conditionat folosit sporadic. Cred ca e binisor smile.gif


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabivl
post 8 Aug 2011, 12:28
Post #1099


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 27 November 09
From: Rm Valcea




Al meu clio are 38000 km si pana acum consumul este intre 3,3 cel mai mic si 5,5-6 cel mai mare. Cel mai mic consum l-am scos in extern la viteze de 70-80 km/h si sosea libera, iar maxim, surprinzator nu este in oras ci pe autostrada. La viteza de 120-130 creste si consumul. Din ce am citit anterior, vad ca majoritatea trag sa scoata consumuri cit mai mici. Garantat scoti 0% cu bicicleta. Daca ai masina, da-i talpa, respecta limita de viteza, fi atent la drum si lasa grija consumului. Nu stiu cit influenteaza stilul de condus consumul, poate ca il reduce. Dar ce faci cind ai limita 90 si unu in fata ta merge cu 60 ca vrea sa scuteasca 1 litru de gaz. Tu ii dai talpa sa-l depasesti. Risc si pentru tine si pentru el. Sau veneam aseara de la mare. Pe A2 sute de masini circulau constant cu 120-130 si se mai gasea cate un istet sa mearga la consum cu 90-100, si toata coloana dadea in frana si uite asa se mai intampla sa nu caste altu ochii si sa ti-o traga la portbagaj. Citeam mai sus de sfatul unui coleg cum ca sa acelerezi pana la 100 si apoi s-o lasi pe liber pana pe la 70. Prietene, cel mai mic consum il scoti mergand CONSTANT si ideal ar fi pe o sosea libera. Cum spui tu nu faci decit sa omori masina si toti banii scutiti la carburant ii dai pe te miri ce reparatii. Si poti sa te mai alegi si cu ceva injuraturi bonus.
Drumuri bune si libere sa avem.
Vise taica!


--------------------
renault clio III estate 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bam13sept
post 8 Aug 2011, 13:59
Post #1100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 28 November 07
From: Brasov




Brasov - Barlad si retur, cam 550 km am scos un consum de 4.3, mers cu 100-130 in afara localitatilor si cu 70 prin localitati

This post has been edited by bam13sept: 8 Aug 2011, 14:00


--------------------
Renault Clio - Bv-42-BAM 2004 - 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani_hak3ru
post 23 Aug 2011, 08:22
Post #1101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 31 July 09
From: Arad




ARAD-ARIESENI-CURTEA DE ARGES (MERS PE TRANSFAGARASAN)-TURDA-ARIESENI-ARAD

IN TOTAL 1196KM AM FACUT CU 49.2 L DE MOTORINA(SYMBOL,2008,1.5 DIESEL,65 CP)

VREO 300 KM AM MERS CU CLIMA PORNITA.IN FINAL AM SCOS UN CONSUM DE 4.1L.

DESTUL DE BINE ZIC EU.IN LOCALITATI CU 70 ,SI IN AFARA 90-100.




--------------------
renault symbol renault symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 23 Aug 2011, 09:35
Post #1102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




All caps rage. Nici nu m-am obosit sa citesc.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ma3x
post 26 Aug 2011, 20:14
Post #1103


-


Group: Members
Posts: 488
Joined: 25 April 10
From: B




Idem happy.gif


--------------------
- - - - -
ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007
ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 29 Aug 2011, 16:53
Post #1104


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Bun, mai demult imi faceam griji ca am abatere mare (10-15%) la consumul CB fata de pompa. A fost nevoie sa scot bateria pentru ceva timp, si din ce mi-ar fi spus cineva, se reseteaza computerul masinii (nu CB-ul, computerul masinii nush). In fine, am pus-o la loc, totul ok. Dupa care parca imi arata consumuri mai mari pe CB, la modul ca inainte mergeam cu 50km/h constant, treapta 3, 2000tr, si imi arata consum zero (0) instant, acum arata realist cred 3,7-4.0 , mi-a crescut media pe oras, de la 6,2 pana pe la 6,9 chiar 7.

O sa verific si cu consumul la pompa, metoda plin-plin, sa vad daca chiar arata acum consumul real, sau daca sunt eu subiectiv.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnisav
post 3 Sep 2011, 07:31
Post #1105


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 September 09
From: Baia Mare




Vacanta la mare si la munte: Baia Mare - Mangalia - Curtea de Arges- urcat si coborit Transfagarasan - Rm. Valcea - urcat si coborit Transalpina- Cluj - Baia Mare, total 2020 km, rulat pe toate autostrazile (max 135/h) si tipurile de drumuri din tara asta, "arsi" cca 90 litri de motorina, adica un consum mediu de 4,5/100. Supermultumit.
PS Mari diferente de preturi la benzinarii (am alimentat doar la Petrom-uri): in Baia Mare 5,20 lei/l, iar pe traseu am alimentat la 5,30 - 5,33-5,35/ litru!


--------------------
Renault Clio Symbol - 1,5 dci - 68 CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vik_nini01
post 3 Sep 2011, 10:15
Post #1106


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 December 10




facut cu un plin brasov -baia mare ,umblat pe akolo 3 zile ,baia mare brasov ,umblat prin brasov,plecat spre trans-fagarasean ,la baza muntelui am bagat motorina,aveam 1300 km pana sa bag si mai aveam motorina de minim 100 km (nu am vrut sa mai merg asa ca nus cum sta motorina in rezervor cand urci si nu vroiam sa am surprize) .total 1350-1400 km pana la aprinderea becului in bord cu rezervorul de 55 + ce a intrat pe teava pana a dat afara.la 1350 km consum 4.44 % (am pus 60 litrii in total )
CINE ARE CLIO BICORP 1.5 DCI 65 CP SI STIE CATI LITRII INTRA PANA DA AFARA?????????? NU AM BAGAT DIN BENZINARIE SI NU STIU EXACT .


--------------------
renault clio II - bv 87 nin 2003 hatchback 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 3 Sep 2011, 21:27
Post #1107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Circuit: Pitesti - Rm Valcea - Horezu - urcat si coborat Transalpina - Autostrada A1 Sibiu - urcat si coborat Transfagarasan - Curtea de Arges - Pitesti. Au fost si vreo 20km de drum neasfaltat.

In total aprox. 500 km, consum 4.7 litri/100km.

Masina incarcata cu ~320kg, schimbat vitezele in extraurban la 3000 rpm. Pe munte am schimbat si la 3500 rpm.

Este primul consum calculat de cand este chipuit motorul, acum are in jur de 105cp.
Foarte multumit in concluzie icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Symbol_RLJ
post 9 Sep 2011, 19:31
Post #1108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 5 September 11




am si eu symbol dci 65 cp din 2008 iar consumul meu este:
bucuresti: 6-6.2% fara ac, 6,8% cu ac
in afara mers normal 100-120 kmh: 4,8-5%
cel mai mic consum, mergand cu 90 kmh: 3,7%
cel mai mare consum mergand cu 170 kmh toata autostrada soarelui: 7,2%


in concluzie eu sunt foarte multumit de acest motor biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
joan
post 10 Sep 2011, 10:36
Post #1109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 13 January 08




salut,

am clio 1.5 dci 85 cp

tocmai m-am intors din concediu; km: 987 facuti numai in afara, alimentat 45,43 l

Consum: 4.602 l/100. Calcul facut dupa metoda plinului, mers 200 km cu clima pornita si 200 km de autostrada cu 130 km/h.


--------------------
renault symbol symbol 1.5 dci 85 cp - ? 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rama
post 5 Oct 2011, 22:42
Post #1110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 22 August 08
From: Bucuresti




Desi nu sunt proprietar de Clio astazi am facut un drum cu un 1.5 DCi de 65 cp in afara.

Ce pot sa spun am mers incetisor pt ca era ff alomerat dar media a iesit pe la 60 oricum dar consum mediu de 3.3 eu nu am mai pomenit.

Dracia mea pe benzina sub 8.5 nu scade, in fine pt cine nurede am pus si un filmulet ... trebuie sa recunosc ca la capitolul consum Clio 1.5 este no.1 din tot ce am condus pana acum ... si am condus multe masini (ce e drept nici una de 65 CP)

Filmulet

This post has been edited by rama: 5 Oct 2011, 22:46


--------------------
Megane 2.1 Coupe Cabriolet 2004 / 2.0 16V 136 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
44 Pages « < 35 36 37 38 39 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th August 2025 - 02:30
Dacia