Consum motorina
![]() ![]() ![]() |
Consum motorina
sicu1982 |
![]()
Post
#1051
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 12 February 11 ![]() |
|
||
--------------------
renalult
symbol
- is07utl
2007 15dci
|
|||
Ma3x |
![]()
Post
#1052
|
![]() - Group: Members Posts: 488 Joined: 25 April 10 From: B ![]() |
Am curatat torpedo-ul de bonurile de cora,carrefour si petrom
![]() Am zis sa calculez si eu cat a papat masina daca tot am strans bonurile , dupa calcule mi-a iesit undeva la 2000 ron pentru 8000 km de cand o am eu , ca medie iese undeva la 5l/100km (50/50 inter/extra urban). PS.: Am facut plinul si o sa incerc cel mai economic stil de condus de pana acum doar de curiozitate ... Macar cateva sute apoi fac plinul iar sa vedem daca se verifica ce mi-a dat mai sus. |
--------------------
-
-
- -
- ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007 ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008 |
|
DMP |
![]()
Post
#1053
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Vezi sa nu mergi subturat pentru consum pentru ca o sa iti para rau mai tarziu ...
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
Ma3x |
![]()
Post
#1054
|
![]() - Group: Members Posts: 488 Joined: 25 April 10 From: B ![]() |
Deja am luat masuri in legatura cu subturarea - am citit de mi-a iesit pe ochi
![]() Totusi in vreo 90km facut de la plin pe CB apara vreo 6.9, asa mai vorbim de realitatea ... condus economic pe naiba ca oricum as conduce e destul de economic in comparatie cu motoare mai mare. |
--------------------
-
-
- -
- ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007 ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008 |
|
supremeon |
![]()
Post
#1055
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
Te rog mult, scrie-ne si noua in cateva paragrafe care e faza cu frana de motor... nu e bine sa o folosesc? Mersi anticipat.
|
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
- pur pretutindeni!
primavara cu verde crud si albastru
|
|
radu_rs |
![]()
Post
#1056
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 17 August 09 ![]() |
Clio Symbol Fidji (65 cp) - Iarna asta, caldura pornita in permanenta, consum in oras 6,6, in afara localitatii mers semi-sportiv 90 - 120 km/h, consum 5,2.
Schimbat in permanenta dupa 2600 rot/min. in principiu sa isi faca putin de cap "semi-turbina". This post has been edited by radu_rs: 28 Feb 2011, 23:38 |
--------------------
Renault
Clio
- BV 12 ***
2006 Symbol
|
|
crisolro |
![]()
Post
#1057
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ma3x @ 27 Feb 2011, 21:37) Deja am luat masuri in legatura cu subturarea - am citit de mi-a iesit pe ochi ![]() Si eu astept cu interes sa ne detaliezi putin despre problemele legate de utilizarea franei de motor - aici sau pe un alt topic, unde consideri tu ca e ok Multumesc |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
balanel |
![]()
Post
#1058
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Breaza-Bucuresti, motorina Lukoil standard, viteza constanta 80 km/h, masina incarcata mediu, Symbol dci 85 + tuning DimSport Stage 2 si EGR off, 110 cai aprox., consum mediu 2.5%.
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
Relu11 |
![]()
Post
#1059
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Ai mers pe platforma? Nu este real si nu are cum sa fie in conditii de mers constant 80 km/h nici consumul instant nu sta la 2.5%
|
--------------------
.
.
.
|
|
gabize |
![]()
Post
#1060
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.023 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Hai sa fim onesti, ca oricum nu ne ajuta cu nimic daca "dezumflam" cifrele. Ori e gluma, ori undeva ai gresit cand ai citit valorile.
Asa consum e greu de imaginat chiar si de inginerii care proiecteaza masini hibrid. |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
Dalla |
![]()
Post
#1061
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 19 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu vreau sa-i iau apararea lui Balanel dar pe portiunea dintre Breaza si centura Ploiesti si mie mi-a indicat acelasi consum instant in 2 zile la rand timp de mai multi km, dar la o viteza constanta de aproximativ 90km/h in conditiile in care eram 2 persoane in masina, fara bagaje.
|
--------------------
Renault
Symbol
2008 / Fidji
|
|
gabize |
![]()
Post
#1062
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.023 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Ok, de la Breaza la Ploiesti mergi in panta, deci consum mic. Dar de la Ploiesti la Bucuresti, se cam "indreapta" drumul, si automat creste si consumul. Plus ca, banuiesc, a avut de intrat si in Bucuresti, iar daca asta nu s-a intamplat noaptea, a cam avut si oaresce trafic.
Ori, pe motor de 110 cai, eu cred ca e imposibil un asemenea consum mediu. Imi asum gresala, in cazul in care trag concluzii eronate, dar daca spunea 3,5 putea fi credibil. Asa... |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#1063
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
QUOTE(balanel @ 1 Mar 2011, 11:18) Breaza-Bucuresti, motorina Lukoil standard, viteza constanta 80 km/h, masina incarcata mediu, Symbol dci 85 + tuning DimSport Stage 2 si EGR off, 110 cai aprox., consum mediu 2.5%. Ti-ai facut remapare pana la urma? Ca intr-o vreme aveai powerbox. Te-a dezamagit powerboxul ? |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Ma3x |
![]()
Post
#1064
|
![]() - Group: Members Posts: 488 Joined: 25 April 10 From: B ![]() |
Parerea mea (incapator) legata de frana de motor :
- recomandata in pante ( franare mult mai usoara si mai sigura - mai ales in coborari prelungite ) - recomandata pentru scaderea consumului ( de acord si aici dar pe distante lungi cand ai obstacole care le prevezi din timp si nu necesita retrogradarea progresiva fortata nerespectanda turatiile specifice treptei 5-4-3-2 etc ) - nerecomandata - din punctul meu de vedere in oras - unde trag de cutie ca nebunu retrogradari pentru cativa zeci de metri in care trebuie sa opresc si bruscari cand nu se nimereste turatia ![]() OF .: din ce am citit se poate duce : ambreiajul & distributia , din motive lesne de inteles prin deductie , daca forjele dauneaza ambreiajului , de nu ar dauna si retrogradarea fortata cand nu nimeresti turatia potrivita ... ( sa fim sinceri ca se mai intampla , sau e doar cazul meu ? ![]() Cheers ! Daca accelerezi la coborare orice motor iti scoate un consum mai mic decat orice minim dat de producator ![]() ![]() This post has been edited by Ma3x: 1 Mar 2011, 15:08 |
--------------------
-
-
- -
- ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007 ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008 |
|
balanel |
![]()
Post
#1065
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Era traficul ca si inexistent. Deci am putut merge foarte constant.
Treapta 5, 1800 pm. Este pana la intrare in Bucuresti, pana la pasaj. Nu m-a dezamagit powerboxul, am vrut doar mai mult. Sa nu uit: dupa remapare, am verificat eroarea CB, si a ramas exact ca inainte de reflash. Ca exemplu, la 21 de litri afisati ca s-au consumat, eu alimentez la pompa cam 26 de litri. Am verificat si raportul turatie-viteza, si viteza reala fata de cea afisata, ca m-a luat paanoia dupa ce am citit un topic pe DaciaClub, parca. Din fericire totul e ok. ![]() Nu am scos din viteza, nu e recomandat pt. cutia de viteza, apar diferente de rotatie intre arbori, unul se invarte raportat la viteza rotilor, altul, la cea a aborelui cotit (turatia motorului). Cat despre frana de motor, mai exerseaza. Insa ce am observat eu, cat si toti care si-au facut remapare la turbo-diesel, este ca frana de motor este mai putin brutala dupa modificare - nu pot explica insa de ce. This post has been edited by balanel: 1 Mar 2011, 15:13 |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
Ma3x |
![]()
Post
#1066
|
![]() - Group: Members Posts: 488 Joined: 25 April 10 From: B ![]() |
Am mai citit si la alti membri ca le-ar fi indicat consum mai mic in afara dupa chip la acelasi mers economic ( constant la turatia optima ) , un sambure de adevar tre sa fie , macar in depasiri sa se cunoasca ceva ,,,
Mentionez ca si eu la un mers cu ochii beliti pe turometru si CB la 1800 contant imi arata 2,9 ~ 3,1 in functie de denivelari ![]() ![]() |
--------------------
-
-
- -
- ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007 ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008 |
|
marsel |
![]()
Post
#1067
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 4 March 07 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(balanel @ 1 Mar 2011, 15:06) Sa nu uit: dupa remapare, am verificat eroarea CB, si a ramas exact ca inainte de reflash. Ca exemplu, la 21 de litri afisati ca s-au consumat, eu alimentez la pompa cam 26 de litri. Am verificat si raportul turatie-viteza, si viteza reala fata de cea afisata, ca m-a luat paanoia dupa ce am citit un topic pe DaciaClub, parca. Din fericire totul e ok. ![]() Eroarea pe care o ai la CB este enorma, adica diferenta este de aproape 20% dintre ce-ti arata pe CB si real. Eu nu cred nicicum ca aveai aceasta esroare inainte de remap, poti sa spui tu ce ai spune. Am avut din gama Renault 4 masini, si la nici una eroarea nu a fost mai mare de 6%. Metoda cea mai exacta de a masura consumul este plin pana in buza rezervorului, mers cat de mult, pana se aprinde becul, apoi iarasi plin pana in buza si facute calculele dupa al doilea plin. OFFTOPIC Cu riscul de redeschide un subiect care s-a mai discutat acum vreo 3-4 ani, se stie ca cei de la Dimsport fac modificari si pe la CB odata cu remaparea (cel putin la motoarele dci), eu unul sunt patit cu ei. Imi arata consum de 4,7-4,8% si realul era de fapt vreo 6-6,1, in conditiile in care, inainte de remap, ma incadram in eroarea de care va spusesem: 5-6%. Drumuri bune! |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- CJ xx XXX
1,9 dci, Privilege, 2008, Tuning by TCM
|
|
balanel |
![]()
Post
#1068
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Eroarea e identica inainte si dupa.
Te-ai gandit ca se mai fura si la pompa? |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
crisolro |
![]()
Post
#1069
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#1070
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Nu e deloc subturat. Daca nu urci dealuri, sa mergi constant in viteza 5 cu turatie >= 1700 e foarte corect.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Ma3x |
![]()
Post
#1071
|
![]() - Group: Members Posts: 488 Joined: 25 April 10 From: B ![]() |
crisol ro, asa fac si automatele la drum intins, cam aceleasi turatii
daca au fost gandite asa , iti dai seama ca e ok |
--------------------
-
-
- -
- ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007 ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008 |
|
crisolro |
![]()
Post
#1072
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu daca comparatia este una potrivita, masinile avand cutii diferite in acest caz - eu comparam masina mea cu a lui balanel. Daca ar fi sa facem comparatii aproape inutile, pot spune ca si un tdi mi se pare subturat la viteza a5a in 1800 de turatii iar azi cb-ul unui polo mi- confirmat un consum instant mai mic la 2000 de ture fata de 1800 - dn1, otopeni (mai plat nici ca se poate
![]() Ma rog, eu simt masina mea subturata (duduitul specific) si fara vlaga la 1800 ture/vit.5 This post has been edited by crisolro: 3 Mar 2011, 14:45 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
julian_www |
![]()
Post
#1073
|
Julian Group: Members Posts: 43 Joined: 27 August 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu cum reusiti voi consumurile astea, dar eu la symbolul meu de 85 cai (model nou) nu prea ma incadrez. E drept ca am doar 2000 km cu masina , dar am incercat toate stilurile de condus. Daca merg foarte subturat (schimbat la 2000) abia atunci reusesc sa scot un consum mai apropiat de cele date de producator.
La drum lung, unde ies cel mai des, nu scade consumul sub 5.1, desi nu sar de 110, accelerari lente. Amincercat si varianta de mers mai sportiv, accelerari la 3000, viteza 130-140 si am iesit cu medie pe CB de 6. E drept ca afara e frig, dar 8% pt Bucuresti in conditii de trafic nu foarte aglomerat mi se pare mult. Si ma gandesc ca CB arata mai putin decat in realitate ... Inainte de Symbol am avut o Octavia Tour, 1.9 diesel, scoteam consumuri mult mai mici fara sa imi bat capul si fara sa stau cu ochii numai pe CB. Astept vara, poate mai da inapoi consumul , daca nu asta e...oricum e bine. This post has been edited by julian_www: 3 Mar 2011, 21:09 |
--------------------
Renault
Symbol II
2008/Privilege/ 1.5 85 CP
|
|
crisolro |
![]()
Post
#1074
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Mai scade consumul cu vreo juma de litru dupa 5-6000 km ... Daca mai adaugam si faptul ca e iarna si mai scadem o jumatate de litru ajungem la un 4.1 - cam asta e si consumul meu la drum in conditiile descrise de tine
In plus, diferente mai apar si de la tipul de motorina - desi unii zic ca-s basme (si eu eram sceptic), pot afirma acum ca un exemplu ca Efixul se "consuma" mai greu decat Evo Acel 8 e putin cam mare totusi dar eu zic sa mai astepti caldura si sa se mai adune km |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#1075
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
@julian_www
Si eu am cam aceleasi consumuri ca si tine. Sub 5.1 nu vrea sa coboare nici daca ii dau cu biciul, si conduc normal, nu sportiv, si nu in aglomeratie mare urbana. 1.9 diesel de pe Octavia de care vorbeai probabil avea motor ALH - 90cp, acela era campion la consumuri. Eu totusi nu inteleg de ce cand e frig consuma mai mult. Inteleg sa consume mai mult pana se incalzeste motorul, dar odata ce a ajuns la temperatura optima, ar trebui chiar sa consume mai putin decat vara, fiindca aerul e mai dens si are randament mai bun motorul. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
crisolro |
![]()
Post
#1076
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Iti va scadea si tie consumul daca nu vei mai merge cu viteza a 5a in >=1700 ture
![]() Si sa nu sari de 110 caci de acolo incepe sa pape ![]() ![]() Daca masina e ok dpdv tehnic, scoti (fara subturare) lejer 4,5l/100km daca o tii la 2500 ture/110 km Daca mai incepi sa si accelerezi lent, sa nu accelerezi inutil etc. deja cobori sub 4,5 si asta schimband treptele la 3000 (chiar un pic mai mult uneori) si fara a face alte manevre din gama subturare This post has been edited by crisolro: 4 Mar 2011, 12:34 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Ma3x |
![]()
Post
#1077
|
![]() - Group: Members Posts: 488 Joined: 25 April 10 From: B ![]() |
Pai ce forta iti trebuie daca mergi constant la >= 1700 de ture, motorul nu depune un efort mai mare decat la 2000 de ture ca sa mentina viteza constanta la un mers lent la drum intins.
Discutam de plaje de turatii , facand exceptii de la cutii ( scurte, lungi ). Ma rog fiecare cu bargaunii lui si cu masina lui ![]() Personal cand nu ma grabesc 2000 ture ( sa nu zici ca e subturat la drum lung ![]() Cand ma grabesc ... nu mai conteaza ca doar ma grabesc si nu intra la discutiile legate de consum mic ![]() |
--------------------
-
-
- -
- ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007 ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008 |
|
julian_www |
![]()
Post
#1078
|
Julian Group: Members Posts: 43 Joined: 27 August 07 From: Bucuresti ![]() |
Imi cer scuze, sunt nou pe forum si m-am exprimat gresit: masina o am eu de 2000km, la bord are 43000km, sunt al doilea proprietar.
Am incercat sa merg cu 110 constant dar nu scade sub 5.1 sub nicio forma. diesel_power , Intr-adevar ALH am avut, imi pare rau si acum dupa ea...super masina Am dat-o fiindca nu avea optiuni, avea doar AC, in rest era cheala...cu banii de pe ea am luat Symbol-ul asta full...nici acum nu stiu daca am facut cea mai buna alegere |
--------------------
Renault
Symbol II
2008/Privilege/ 1.5 85 CP
|
|
marsel |
![]()
Post
#1079
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 4 March 07 From: Cluj Napoca ![]() |
Cu siguranta ca NU!
![]() This post has been edited by marsel: 4 Mar 2011, 22:31 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- CJ xx XXX
1,9 dci, Privilege, 2008, Tuning by TCM
|
|
danromania2002 |
![]()
Post
#1080
|
Membru autentic Group: Members Posts: 323 Joined: 12 June 06 ![]() |
QUOTE Imi cer scuze, sunt nou pe forum si m-am exprimat gresit: masina o am eu de 2000km, la bord are 43000km, sunt al doilea proprietar. Am incercat sa merg cu 110 constant dar nu scade sub 5.1 sub nicio forma. diesel_power , Intr-adevar ALH am avut, imi pare rau si acum dupa ea...super masina Am dat-o fiindca nu avea optiuni, avea doar AC, in rest era cheala...cu banii de pe ea am luat Symbol-ul asta full...nici acum nu stiu daca am facut cea mai buna alegere Nu te lua dupa CB , fa consumul dupa plin , imposibil 5.1 la 110 km/h , eu am 1.5 65 cp si cu 100 km/h am ajuns la 4.1 |
--------------------
Renault
Clio 1.5 DCI , Clio 3
2004 Symbol, 2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th August 2025 - 21:46 |