Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

25 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Dacia Bigster, fratele mai mare al lui Duster

GBX
post 2 Apr 2025, 13:59
Post #511


Membru autentic


Group: Members
Posts: 604
Joined: 26 May 13
From: aproape de Cluj




@Vallixx
Corect, deși nu aș pune în legătură directă (echivalență) cuplul și puterea, dar da, sunt în dependență!
Dar hai să ne referim la comportamentul dinamic:
Luăm un motor mare, să zicem aspirat, care produce 150 CP. Ala, la turații mici, furnizează o cotă substanțială din acea putere. Adică se traduce în cuplu mare la turații mici.
Acum, ne referim la un motor de un litru și puțin, care, cu turbina din dotare, POATE AJUNGE la o putere de 150CP. Booon, doar că acest motor, la turații mici, furnizează doar o fracțiune din putere, adică cuplu mic.
Dacă la o mașină de șosea nu e chiar așa enervant, pleacă mai molcom, dar recuperează pe parcurs, dacă ne referim la un SUV, ce poate are de urcat niște dâmburi ori de cărat ceva remorcă, că de aia se numește UTILITY, cam fix acolo unde ai nevoie de cuplu, la manevre cu viteză redusă, nu prea îl ai. Dacă mai ai și o cutie automată "isteață"...

This post has been edited by GBX: 2 Apr 2025, 13:59


--------------------
ex. Renault 19 Europa 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 2 Apr 2025, 14:00
Post #512


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.063
Joined: 11 February 04




pe demonstratelea, la benzinar de 1.4T si 140CP merge mai frumos, cuplu bun, elasticitate , mai bine decat 2.0 aspirat
dar, un TD de 2.0 si 140 cp le da clasa ambelor;
Ma refer la turisme de genul Passat;

This post has been edited by dizzy: 2 Apr 2025, 14:01


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 2 Apr 2025, 14:00
Post #513


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Nu, este exact invers.

Motorul mare (de cilindree mare), aspirat, care este capabil de cuplu maxim mare, la ture putine poate genera un foarte mic procent din cuplul maxim disponibil, pentru care trebuie sa te duci sus in ture, uzual peste 4000 rpm.

In timp ce un motor turbo chiar daca este mic iti poate furniza 100% din cuplu la turatii de sub 2000 rpm.

Puterea este cuplul x rpm, deci e fenomenul e acelasi, doar ca mai bagi si turatia in calcule.

This post has been edited by vallixx: 2 Apr 2025, 14:07


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 2 Apr 2025, 14:05
Post #514


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.351
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(GBX @ 2 Apr 2025, 13:59)
@Vallixx
Corect, deși nu aș pune în legătură directă (echivalență) cuplul și puterea, dar da, sunt în dependență!
Dar hai să ne referim la comportamentul dinamic:
Luăm un motor mare, să zicem aspirat, care produce 150 CP. Ala, la turații mici, furnizează o cotă substanțială din acea putere. Adică se traduce în cuplu mare la turații mici.
Acum, ne referim la un motor de un litru și puțin, care, cu turbina din dotare, POATE AJUNGE la o putere de 150CP. Booon, doar că acest motor, la turații mici, furnizează doar o fracțiune din putere, adică cuplu mic.
Dacă la o mașină de șosea nu e chiar așa enervant, pleacă mai molcom, dar recuperează pe parcurs, dacă ne referim la un SUV, ce poate are de urcat niște dâmburi ori de cărat ceva remorcă, că de aia se numește UTILITY, cam fix acolo unde ai nevoie de cuplu, la manevre cu viteză redusă, nu prea îl ai. Dacă mai ai și o cutie automată "isteață"...
*


literalmente toate motoarele turbo aspirate downsized au cuplu maxim la 1500-1800 rpm..... In special cel citata mai dvreme....
Nu te ocupi cu asta dar nici nu te pricepi.

2 Apr 2025, 14:07:
QUOTE(wolfin @ 2 Apr 2025, 13:53)
si traducerea...una e sa urci dealul cu 1500 r/min..si alta cu 3.500...cu piciorul pe ambreaj sa nu moara caii

biggrin.gif
*


jimny urca dealul la 4000 rpm si 10 km/h...... fara picior pe ambreiaj. Inda o data, transmisia facea diferneta nu motorul.

This post has been edited by einstein1984: 2 Apr 2025, 14:07


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GBX
post 2 Apr 2025, 14:08
Post #515


Membru autentic


Group: Members
Posts: 604
Joined: 26 May 13
From: aproape de Cluj




Ce să zic... Am avut Opel Record de 2.2 litri, aspirat, sub 80CP, trăgea remorca ca un tractor. Pleca de pe loc fără probleme, incărcat cu gresie si faiantă de frecau aripile spate pe roti și urca dealurile fără probleme, așa încărcat. Dar ajungea la 80km/h după o săptămână (chiar și gol).

În schimb, cu o skoda rapid închiriată, motor de 1 si ceva, benzină, turbo (cred), cu ceva peste 100cai, pleca de pe loc, în rampă relativ mică, de parcă era moartă.

This post has been edited by GBX: 2 Apr 2025, 14:12


--------------------
ex. Renault 19 Europa 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 2 Apr 2025, 14:10
Post #516


Haha


Group: Members
Posts: 8.788
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




ii patina ambreajul tongue.gif

QUOTE(einstein1984 @ 2 Apr 2025, 14:05)


jimny urca dealul la 4000 rpm si 10 km/h...... fara picior pe ambreiaj. Inda o data, transmisia facea diferneta nu motorul.
*




This post has been edited by wolfin: 2 Apr 2025, 14:10


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 2 Apr 2025, 14:12
Post #517


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.340
Joined: 4 February 11
From: Pitești




QUOTE(GBX @ 2 Apr 2025, 13:59)
@Vallixx
Corect, deși nu aș pune în legătură directă (echivalență) cuplul și puterea, dar da, sunt în dependență!
Dar hai să ne referim la comportamentul dinamic:
Luăm un motor mare, să zicem aspirat, care produce 150 CP. Ala, la turații mici, furnizează o cotă substanțială din acea putere. Adică se traduce în cuplu mare la turații mici.
Acum, ne referim la un motor de un litru și puțin, care, cu turbina din dotare, POATE AJUNGE la o putere de 150CP. Booon, doar că acest motor, la turații mici, furnizează doar o fracțiune din putere, adică cuplu mic.
Dacă la o mașină de șosea nu e chiar așa enervant, pleacă mai molcom, dar recuperează pe parcurs, dacă ne referim la un SUV, ce poate are de urcat niște dâmburi ori de cărat ceva remorcă, că de aia se numește UTILITY, cam fix acolo unde ai nevoie de cuplu, la manevre cu viteză redusă, nu prea îl ai. Dacă mai ai și o cutie automată "isteață"...
*


Totul depinde de cum este dimensionata turbina si de turatia de Pmax:
- o turbina cu inertie redusa face cuplu mare la turatii reduse, dar cuplu nu asa ridicat la turatii mai mari, iar asta se traduce intr-o putere mai mica la, sa zicem, 5000 rpm
- turbina cu inertie mai mare, dar si volum mai mare, poate face un cuplu mai mic la turatii reduse (fata de prima varianta), dar la turatii ridicate poate creste cantitatea de aer, implicit cantitatea de carburant, implicit cuplul motor, implicit puterea
Turbinele si compresoarele de aer au facut posibila scaderea cilindreei pentru a obtine aceleasi puteri si cupluri motor precum motoarele mai mari.
In general, motoarele moderne au turbinele dimensionate pentru a avea atat cuplu motor la turatii scazute, cat si suficienta umplere la turatii ridicate pentru o putere mai mare. De asemenea, comportamentul masinilor depinde si de alti factori decat de cilindree si turbina: cum este reglat motorul, cum este etajata cutia de viteze, ce pierderi sunt pe trenul rulant etc.
Pentru o masina moderna, as prefera oricand una turbo, uneia aspirate.


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 2 Apr 2025, 14:16
Post #518


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.960
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti





singurul dezavantaj la motorul turbo pe benzina este fiabilitatea mai mica fata de motoarele mai vechi .

Ford pune in mod curent fie 2.7Ecoboost fie 3.0Ecoboost Pe de alta parte avea si 2.0 Diesel,
Isuzu are 1.9 Diesel , toyota are si ea un diesel.




--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 2 Apr 2025, 14:19
Post #519


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(GBX @ 2 Apr 2025, 14:08)
Ce să zic... Am avut Opel Record de 2.2 litri, aspirat, sub 80CP, trăgea remorca ca un tractor. Pleca de pe loc fără probleme, incărcat cu gresie si faiantă de frecau aripile spate pe roti și urca dealurile fără probleme, așa încărcat. Dar ajungea la 80km/h după o săptămână (chiar și gol).

În schimb, cu o skoda rapid închiriată, motor de 1 si ceva, benzină, turbo (cred), cu ceva peste 100cai, pleca de pe loc, în rampă relativ mică, de parcă era moartă.
*


Sunt 2 explicatii.

1. Difera cutiile de viteze si etajarea loc. Si cat de grea este fiecare masina.

2. Trebuie vazut cat cuplu (din totalul) disponibil avea Opelul la turatia la care plecai de pe loc (ceea ce e greu sa afli pentru ca fabricantul comunica intotdeauna cuplul maxim) versus cat cuplu avea Skoda la turatia la care plecai de pe loc.

Ce pot sa-ti spun e ca daca presupunem ca plecai de pe loc la 2000 rpm, Skoda avea cuplul maxim constructiv, Opelul nu stiu daca avea 50%. Dar 50% din 2.2 aspirat ar fi posibil sa fie mai mult decat cuplul maxim de la 1.0 turbo.

QUOTE(cristic1982 @ 2 Apr 2025, 14:12)
- turbina cu inertie mai mare, dar si volum mai mare, poate face un cuplu mai mic la turatii reduse (fata de prima varianta), dar la turatii ridicate poate creste cantitatea de aer, implicit cantitatea de carburant, implicit cuplul motor, implicit putereate.
*


Asa este, dar va veni si cu un turbo lag ceva mai pronuntat.

Nu stiu cum este turbina de la Megane, dar lag-ul la turatii joase este sesizabil. La inceput, cand am trecut de la motor aspirat la turbo, mi s-a parut destul de deranjant. Acum m-am obisniut, am adaptat un pic si stilul de mers si nu ma mai deranjeaza, dar initial.....

This post has been edited by vallixx: 2 Apr 2025, 14:32


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 2 Apr 2025, 14:24
Post #520


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 2 Apr 2025, 15:05)
...

jimny urca dealul la 4000 rpm si 10 km/h...... fara picior pe ambreiaj. Inda o data, transmisia facea diferneta nu motorul.
*




QUOTE(GBX @ 2 Apr 2025, 15:08)
Ce să zic... Am avut Opel Record de 2.2 litri, aspirat, sub 80CP, trăgea remorca ca un tractor. ...

În schimb, cu o skoda rapid închiriată, motor de 1 si ceva, benzină, turbo (cred), cu ceva peste 100cai, pleca de pe loc, în rampă relativ mică, de parcă era moartă.
*




QUOTE(wolfin @ 2 Apr 2025, 15:10)
ii patina ambreajul  tongue.gif
*




Deci mereti la TD cu Bipster?!


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 2 Apr 2025, 14:26
Post #521


Haha


Group: Members
Posts: 8.788
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




icon_mrgreen.gif

Attached thumbnail(s)
GnZl1sDWkAAGLg1.jpeg ( Size: 98.57k ) Number of downloads: 185


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 2 Apr 2025, 14:27
Post #522


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.960
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




eu mi as lua un jumny
se parcheaza usor, poti sa urci si pe scari cu el


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 2 Apr 2025, 14:28
Post #523


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(miki @ 2 Apr 2025, 14:24)
Deci mereti la TD cu Bipster?!
*


Era interesant sa ne fi spus colegul care zice ca a mers cu Bipsterul, ce motorizare avea. Evident nu ne va spune pentru ca nu a mers cu el, asa cum nu ne va spune nici despre comportament si zgomot din acelasi motiv.

Bipster nu ma tenteaza si clar nu-mi voi lua, dar un TD cu versiunea de 1.8 parca mi-ar placea sa fac.
In era 0.9-urilor, 1.0, 1.2 sau 1.33-urilor ....un 1.8 este wub.gif

This post has been edited by vallixx: 2 Apr 2025, 14:31


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 2 Apr 2025, 14:37
Post #524


Haha


Group: Members
Posts: 8.788
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




1.8 e aspirat


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 2 Apr 2025, 14:39
Post #525


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.960
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Poate sa ia 2.5 de la Ford. Tot aspirat
Sau de la Toyota.

Dar atenție 1.8 ăla e făcut pentru eficiență și nu pentru performanță.
Deci în practică și neajutat de sistemul hibrid e mai mort decât un 1.4 de generație veche

adicatelea pe vorbe

Fiat Punto 1.4 16V MultiAir (105 CP)
The 1.8-litre, 4-cylinder model will provide up to 107bhp of power

This post has been edited by axabrt: 2 Apr 2025, 14:41


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 2 Apr 2025, 14:42
Post #526


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.351
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(GBX @ 2 Apr 2025, 14:08)
Ce să zic... Am avut Opel Record de 2.2 litri, aspirat, sub 80CP, trăgea remorca ca un tractor.
*


adica incet, schimband trepte des, consumand 15 la suta si cu maxim 60 la ora?

This post has been edited by einstein1984: 2 Apr 2025, 14:43


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 2 Apr 2025, 14:43
Post #527


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Nu, asa trageam remorca eu cu Dacia 1310 cu cutie in 4.
Nu halea 15 ce-i drept, dar 11-12 cred ca da.

@wolfin & axa
Mda, stiu ca e aspirat....ma gandeam la asta.....dar totusi....suna sexy 1.8. biggrin.gif

This post has been edited by vallixx: 2 Apr 2025, 14:49


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 2 Apr 2025, 14:51
Post #528


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.677
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(wolfin @ 2 Apr 2025, 14:37)
1.8 e aspirat
*


Exact motivul pentru care l-am luat în considerare.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 2 Apr 2025, 14:53
Post #529


Haha


Group: Members
Posts: 8.788
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




va intoarceti la clasice tongue.gif


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 2 Apr 2025, 14:55
Post #530


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.960
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




1.8 GTI pe golf 2 e sexi.
Ala de zici tu in nici un caz


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 2 Apr 2025, 15:01
Post #531


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.677
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(wolfin @ 2 Apr 2025, 14:53)
va intoarceti la clasice  tongue.gif
*


Și în cazul Mazda tot asta am urmărit, dar m-am pricopsit cu un compresor în loc de turbină, care tot ce face e să mențină RC mare.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bicicleta galbena
post 2 Apr 2025, 15:02
Post #532


Sunt nembru, domnule!


Group: Members
Posts: 2.180
Joined: 29 January 13
From: Bucuresti




QUOTE(vallixx @ 2 Apr 2025, 15:43)
...suna sexy 1.8.  biggrin.gif
*


imbratisare.gif



--------------------
Peugeot 407 1.8 16v 2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003
______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 2 Apr 2025, 15:10
Post #533


Haha


Group: Members
Posts: 8.788
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




taxe mari la 1.8

1.6 e milfa tongue.gif cu costuri mici


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GBX
post 2 Apr 2025, 15:12
Post #534


Membru autentic


Group: Members
Posts: 604
Joined: 26 May 13
From: aproape de Cluj




QUOTE(einstein1984 @ 2 Apr 2025, 14:42)
adica incet, schimband trepte des, consumand 15 la suta  si cu maxim 60 la ora?
*


Eu spuneam că încărcat peste măsură (în anii 90 nu erau rechini cu dube de transport pe la noi), am cărat mare parte din materialele necesare renovării cu opelul. Uneori, aveam si remorcă. Și mă refer strict la plecarea de pe loc, inclusiv în rampă. Trăgea fără probleme.
Consuma destul de mult, e adevărat. Nu era deloc fâșneț, dar de tras, trăgea bine.


--------------------
ex. Renault 19 Europa 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 2 Apr 2025, 15:15
Post #535


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.677
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(axabrt @ 2 Apr 2025, 14:55)
1.8 GTI pe golf 2 e sexi.
Ala de zici tu in nici un caz
*


Mă doare-n eșapament. Ideea e să fie un motor echilibrat, nu de mașină de cusut sau de polizor.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 2 Apr 2025, 15:52
Post #536


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.063
Joined: 11 February 04




1.8 de pe GTI nu avea mai mult de 115CP;
Dar era cazanul mai mic si mai usor


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 2 Apr 2025, 16:21
Post #537


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.677
Joined: 1 November 04
From: sat




Păi Polo de azi e de dimensiunile Golfului de atunci.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 2 Apr 2025, 16:31
Post #538


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.063
Joined: 11 February 04




e chiar mai mare Polo si greutatea e clar mai mare cu vreo 200-400 kg
;


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 2 Apr 2025, 16:48
Post #539


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.960
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




QUOTE(dizzy @ 2 Apr 2025, 15:52)
1.8 de pe GTI nu avea mai mult de 115CP;
Dar era cazanul mai mic si mai usor
*


Io de ce am vazut 1.8 140cp


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 2 Apr 2025, 17:31
Post #540


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.045
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Da' de ca comparati voi 1,xx turbo cu 1,xx aspirat in 3, 4 cilindri. Comparati 1 litru si ceva turbo cu 440 cu in, sau cu 427,7 cu in....

/ Ramai prost cand apas pa' NOS /... radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
25 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 10:51
Dacia