Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 10 11 12 13 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme acumulator

clau166
post 7 Sep 2022, 09:49
Post #331


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 29 May 10
From: Arges




Eu am modificat tensiunea de incarcare in ddt4all dar am avut initial AGM si acum am tot AGM. Am modificat tensiunea de float de la 13.5 la 13.6V si tensiunea de incarcare in frana de motor pana la 15.2V. Ce voiam sa zic e ca se poate modifica si are efect setarea.


--------------------
Renault Megane III PH2 1.5 dci K9K 636 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
graphine
post 7 Sep 2022, 11:09
Post #332


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 6 September 22




Mai stii care sunt parametrii modificati exact?
Ar fi util si o lista a tuturor parametrilor legati de incarcare si valorile lor pentru a putea compara cu cineva care are EFB


--------------------
Renault Captur 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gil26
post 8 Sep 2022, 19:28
Post #333


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.129
Joined: 10 May 20




QUOTE(clau166 @ 7 Sep 2022, 09:49)
Eu am modificat tensiunea de incarcare in ddt4all dar am avut initial AGM si acum am tot AGM. Am modificat tensiunea de float de la 13.5 la 13.6V si tensiunea de incarcare in frana de motor pana la 15.2V.  Ce voiam sa zic e ca se poate modifica si are efect setarea.
*


Daca doresti poti detalia te rog cum modificarea tensiunii de float cu 0.1V si tensiunea in frana de motor la 15.2V a avut efect la bateria AGM si mai ales ce efect a avut (si sa fie foarte clar ca sunt interesat de asta, si eu m-am "jucat" cu incarcarea si managementul energiei pe masina mea dar mi-am "prins urechile" cu trei interconditionari ce au avut efecte nedorite asa ca am revenit la valorile \setarile din fabrica....)

@ graphine, grija mare cand \daca modifici ceva cu ddt4all in campurile cu No Data excl.gif (ex C_U_Floating)...


--------------------
Dacia Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4) 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau166
post 8 Sep 2022, 22:33
Post #334


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 29 May 10
From: Arges




Am atasat setarie initiale ale unei masini Megane 3 cu start-stop la semafor si baterie AGM.

ESM-batt min - am ridicat valoarea pt ca voiam sa am bateria mentinuta mai incarcata. Abia la 12v calculatorul intervine sa incarce bateria in setarea initiala. 12.3V am incercat si pare mai ok. Efectul e ca muzica poate ramane pornita mai mult timp.

C_U ESM pt3 cred ca e zona de tensiune unde incearca sa mentina bateria calculatorul masinii. Eu am float dezactivat. Nu mai stiu daca venea setare implicita. Am urcat si aici de la 13v la 13.2v. Motivul acelasi : vreau bateria mai incarcata sa-i prelungesc viata.

C_U_ESM batt max - aici am vazut ca reprezinta tensiunea maxima de incarcare baterie comandata de calculator mai ales in frana de motor. O tensiune mai ridicata favorizeaza incarcarea mai rapida a bateriei in timp mai scurt ( la cat dureaza o frana de motor evident ca nu e prea sesizabil ). Pe mine m-a interesat o alta functie care e pornita de calculator din timp in timp si anumite desulfatarea. Desulfatarea se face incarcand bateria cu o tensiune mai mare. Din cate am citit pana la 15,4V maxim n-ar trebui sa fie probleme.

Cred ca mai e un parametru legat de baterie ceva cu "limp mode" . Sub valoarea aceea nu mai tine cont de setarile de mai sus si incarca bateria in regim de urgenta cu putere mare cam ca un sistem de incarcare neinteligent pana trece SOC de parametrul acela setat. Daca de ex era 70% pana nu trecea SOC baterie de 70% nu preda managementul calculatorului masinii si incarca cu putere mare.


--------------------
Renault Megane III PH2 1.5 dci K9K 636 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gil26
post 9 Sep 2022, 05:07
Post #335


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.129
Joined: 10 May 20




Acestea sunt doar simple supozitii mai mult sau mai putin corecte, dar tot NU ai explicat ce efect a avut modificarea tensiunii de float (ceea ce dorea si colegul @ graphine sa stie in postul #330) cu 0.1V de la 13.5 la 13.6V :
QUOTE(clau166 @ 7 Sep 2022, 09:49)
... Am modificat tensiunea de float de la 13.5 la 13.6V si tensiunea de incarcare in frana de motor pana la 15.2V.  Ce voiam sa zic e ca se poate modifica si are efect setarea.
*


PS: iar cineva care citeste postul #331 poate incerca asta pentru ca asa "s-a zis" pe forum: se poate modifica in ddt4all tensiunea de float, s-a modificat cu 0.1V si mai ales are efect...

This post has been edited by Gil26: 9 Sep 2022, 07:40


--------------------
Dacia Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4) 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hspinache
post 9 Sep 2022, 11:51
Post #336


Membru autentic


Group: Members
Posts: 318
Joined: 16 March 09
From: -




Ultima oara , in service r , am pus problema daca se poate seta ceva in soft ca sa se imbunatateasca problema . Specialistul , m-a informat ca nu se poate schimba nimic .
Acuma eu ce sa cred ?


--------------------
Ren - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau166
post 9 Sep 2022, 20:53
Post #337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 29 May 10
From: Arges




Am mentionat ca eu am dezactivat float. Nu face float la bateria mea. E vechiul mod de gestionare baterie si nu o folosesc asa. Am float dezactivat si incarc-descarc bateria in limite mai restranse ( a se intelege las bateria mai plina). Marirea tensiunii float are efect SIGUR mentinerea bateriei mai incarcate.


Efectul asteptat cu marirea tensiunii cu 0,1V nu va fi uimitor. Pt cine vrea diferenta sa incerce minim 0,3V altfel n-ai ce sa observi cu diferente asa mici. Char si cu 0,3V nu vei vedea decat 10-15% bateria mai incarcata. Eu incercasem cu 0,1V cand eram la inceput cu testele ulterior am ridicat tensiunea float pt teste pana la 14.4v si va zic ca merg setarile. Merg modificate tensiunile.


Evident ca sunt supozitiile mele. Nu avem manual utilizare ddt4all. N-am gasit asa ceva. Daca aveti idee de vreun manual si eu as vrea sa-l vad. Sunt pe incercate pe masina mea. Daca vreti efecte secundare va zic daca dezactivati complet incarcarea smart acolo arata mai rau pentru ca accelerarea se simte ingreunata din cauza alternatorului el fiind activat permanent fara smart management.

Am zis sa intervin doar asa ca idee sa stiti ca pot fi modificate nu sa recomand marirea tensiunilor. Eu am marit pe pielea mea. N-am recomandat altora pentru ca nu stiu ce se intampla la masina fiecaruia si apoi crede ca s-a intamplat de la modificarile astea.


--------------------
Renault Megane III PH2 1.5 dci K9K 636 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gil26
post 10 Sep 2022, 04:11
Post #338


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.129
Joined: 10 May 20




QUOTE(hspinache @ 9 Sep 2022, 11:51)
Ultima oara , in service r , am pus problema daca se poate seta ceva in soft ca sa se imbunatateasca problema . Specialistul , m-a informat ca nu se poate schimba nimic .
Acuma eu ce sa cred ?
*


Incerc sa iti raspund cat mai pe scurt: in reprezentante se foloseste CanClip un program creat pentru masinile de serie, cu el nu se pot face prea multe modificari (inclusiv modificarea incarcarii si gestionarii energiei masinii), insa cei doi colegi discutau despre ddt4all derivat din DDT2000 program creat pentru inginerii de dezvoltare Renault, cu acest program se pot face mai multe modificari, dar unele lucruri nu se regasesc pe masinile de serie, altele sunt doar pentru teste, alte functii \comenzi sau parametri nici macar nu se pot executa \modifica, unele nu au efecte pe masinile de serie (sau chiar efecte nedorite), sunt diferite versiuni de fisiere xml pentru acelasi soft al masinii, etc...

@ clau166, discutia aceasta a pornit din postul #310 in care colegul a scris despre C_U_Floating si cum se poate controla voltajul:
QUOTE
...O alta optiune ar fi modificarea parametrilor in DDT, de exemplu: (NB: si a atasat captura aceea din ddt4all)
Parametrul C_U_Floating ar putea controla voltajul "float" din graficele de mai sus....

Iar tu ai raspuns ca se poate modifica tensiunea de incarcare in ddt4all si ca ai modificat tensiunea de float de la 13.5 la 13.6V si ce ai vrut sa zici e ca se poate modifica si are efect setarea. Te-am rugat sa detaliezi ce efect a avut modificarea tensiunii de float cu 0.1V dar ai ”continuat” in #334 cu ESM-batt min, C_U ESM pt3, C_U_ESM batt max si toate ”presupunerile” tale despre care am scris ca sunt mai mult sau mai putin corecte, mai adaug acum unele chiar gresite.
Apoi ai ”dat-o iar la intors” si ai scris ca ai dezactivat float, ca NU face float la bateria ta dar ”...Marirea tensiunii float are efect SIGUR mentinerea bateriei mai incarcate” (te rog sa detaliezi \demostrezi si asta si cu float dezactivat) ca ”cine vrea diferenta sa incerce minim 0,3V altfel n-ai ce sa observi cu diferente asa mici” chiar daca in #311 ai scris ca ai modificat tensiunea de float de la 13.5 la 13.6V si are efect. Plus ca nu doar dezactivarea completa a incarcarii smart are efecte secundare, asa cum am mentionat sunt multe interconditionari chiar si cu ea activata, modificarea ”in orb” a unora poate avea efecte NEGATIVE daca nu se tine cont de toate interdependentele din softul masinii.
Revenind la postul #311 te citez \subliniez iar:
QUOTE(clau166 @ 7 Sep 2022, 09:49)
Eu am modificat tensiunea de incarcare in ddt4all dar am avut initial AGM si acum am tot AGM. Am modificat tensiunea de float de la 13.5 la 13.6V si tensiunea de incarcare in frana de motor pana la 15.2V.  Ce voiam sa zic e ca se poate modifica si are efect setarea.
*


si te rog din nou sa detaliezi cum ai modificat tensiunea de float in ddt4all (subliniez asta pentru ca asa ai scris), ex o captura din program conectat la masina in care sa arati aceasta modificare, sa se vada ceilalti parametri dar mai ales bara de jos a programului cu comanda trimisa si raspunsul primit....

PS: si sper ca ai observat ca @ graphine are Captur, alt UPC implicit alt soft si fisier xml aferent, in captura aceea din ddt4all C_U_Floating are "No Data" iar tu ”ai zis” ca se poate modifica si are efect, am punctat acest lucru pentru ca din pacate am ajutat multi colegi de forumuri sa ”repare” greselile facute astfel cu programele de diagnoza ...

This post has been edited by Gil26: 10 Sep 2022, 06:15


--------------------
Dacia Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4) 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
graphine
post 11 Sep 2022, 04:55
Post #339


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 6 September 22




QUOTE(Gil26 @ 10 Sep 2022, 04:11)
PS: si sper ca ai observat ca @ graphine are Captur, alt UPC implicit alt soft si fisier xml aferent, in captura aceea din ddt4all C_U_Floating are "No Data" iar tu ”ai zis” ca se poate modifica si are efect, am punctat acest lucru pentru ca din pacate am ajutat multi colegi de forumuri sa ”repare” greselile facute astfel cu programele de diagnoza ...


Este captur (in acel screenshot era in edition mode), dar cred ca nu are UPC-EMM, ddt nu poate identifica. Este posibil sa lipseasca?

Am gasit niste configuratii in BCM cu niste parametri interesanti
E_U_BATTWELLCHARGED_CF(13.5) - posibil tensiunea de float, la mine floating este dezactivat, nu stiu daca are vreaun efect
E_U_BATTCHARGERDETECT(13.5) - posibil tensiunea la care se considera incarcata
E_U_RECALAGEPS100PTCVOLTAGEMIN_CF(14.3) - posibil tensiunea minima in faza bulk/absorbtion
E_U_BATT_MIN_CF(13.8), E_U_BATT_MAX_CF(14.6) , par asemanatori cu cei de mai sus, nu cunosc diferenta
Am incarcat aici niste un album cu mai parametri cititi: https://imgur.com/a/ANDzbcr

O sa ma uit in detaliu peste toti parametrii legati de incarcare poate imi dau seama aproximativ ce ar trebui modificat fara a cauza probleme.
Am pus si un voltmentru pe baterie cu motorul pornit pe loc si indica 14.2.

@ Gil26 Poti ajuta cu mai multe informatii despre parametrii de incarcare pentru a mari tensiunea? Ma ingrijoreaza acele interconditionari

Multumesc


--------------------
Renault Captur 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
graphine
post 11 Sep 2022, 11:46
Post #340


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 6 September 22




QUOTE(Gil26 @ 11 Sep 2022, 09:36)
NU recomand pentru astfel de modificari sa se folosesca EcuTweaker si sugerez cu caldura sa se faca inainte un back-up al configuratiei masinii


Am folosit EcuTweaker doar pentru a citi valorile rapid fara laptop, si desigur ca voi face backup daca voi modifica valori. Multumesc pentru imagini, utile.

Voi folosi un tester baterie pentru a monitoriza incarcarea, in caz ca nu ajunge la 100% pot folosi un redresor la ceva timp si apoi voi incerca modificari.

Presupun doar ca trebuiesc modificate toate limitele, nu doar cele ce sugereaza direct voltajul de incarcare.
De exemplu daca maresc E_U_BATT_RECALAGEPS100PCT_CF (14.5 -> 14.8) probabil trebuie modificat si parametrul E_U_HIGHVOLTAGETHRESHOLD_CD (initial 14.7 -> posibil la 15).

Daca cineva are capturi asemanatoare cu o baterie AGM de fabrica ar fi mai usor sa ne dam seama exact ce ar trebui modificat.

This post has been edited by graphine: 11 Sep 2022, 11:52


--------------------
Renault Captur 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gil26
post 11 Sep 2022, 12:20
Post #341


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.129
Joined: 10 May 20




Cred ca este greu sa faci comparatii corecte (din cate stiu pe Captur 2015 nu s-au pus baterii de prim montaj AGM), apoi pe langa versiunile de soft diferite din UCH\BCM sunt si cele din injectie, iar "comparatia" ex cu setarile initiale dintr-un UPC de pe MeganeIII K9K636 cu baterie AGM cred ca nu te ajuta.
In postul #310 asta a fost intrebarea ta initiala:
QUOTE
A pus cineva baterie AGM in locul uneia EFB? Functioneaza totul normal?

daca cauti gasesti destule informatii despre asta ...

This post has been edited by Gil26: 11 Sep 2022, 19:35


--------------------
Dacia Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4) 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau166
post 11 Sep 2022, 13:11
Post #342


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 29 May 10
From: Arges




@Gil26
Daca e nevoie pot face print screen cu pyren pornit in modul ddt si as face asta doar sa demonstrez ce spun dar nu cred ca alte persoane cand au spus ceva au si demonstrat pe masina ca se poate. Ca sa raspund direct : daca ma conectez la masina si iti arat eventual cu video ca altfel vad ca nu sunt crezut e ok apoi si putem trece mai departe ? Pot sa maresc tensiunea de la 13.5v la 14v (sau 13.6v dar imi e teama ca va afisa pe diagnoza 13.55V si nu sunt crezut ca a avut efect setarea ) doar asa sa-ti demonstrez ca se poate si apoi intru pe ecu sa vezi ca tensiunea e mentinuta cat am setat eu. E ok asa ? Sublinizezi ca nu merge in ddt4all modificarea ? In pyren merge sigur. Am presupus ca merge identic in ddt4all. Nu merge setata in ddt4all sau ce vrei sa-mi spui ? De ce n-ar merge din moment ce merge in pyren ? Nu stau de diagnoza si nu fac bani din asta sa stiu exact setarile pe de rost si nici n-am multe programe de diagnoza. Din cate citisem ce face pyren face si ddt4all. La fel. Chestie de preferinte. Eu folosesc pyren cu baza de date ddt destul de veche.

Am incercat multe setari si multe optiuni si in general stiu ce merge si ce nu merge pe masina mea. Nu inseamna ca le-am lasat activate setarile. Testat, probat placut sau neplacut si am decis apoi ce fac. Nu de alta dar afirmatiile mele sunt corecte si am avut si setat float dar m-am razgandit si am decis fara float. Alegere personala. N-am aparate sa masor asta. Nu inseamna ca am sfatuit pe altii sa faca la fel.


Vreau si eu sa stiu care sunt cele 3 interconditionari nedorite care ti-au creat probleme. Poate te referi la actionarea bujiilor incandescente ( depind de tensiune ) sau a bujiilor preincalzire antigel ( iar depind de tensiune ), ori dezaburirea. Unele pot fi setate in BCM corespunzator modificarii facute. Vad problema la scaderea tensiunii de incarcare nu la marirea ei. Marirea tensiunii asigura reincarcare mai rapida pentru ca amperajul de incarcare depinde de diferenta de tensiune dintre baterie si alternator. Nu poti reincarca rapid bateria cu diferenta mica de tensiune. Alternatorul e mai eficient la incarcare mare nu la incarcare mica, eficienta lui maxima e la puterea nominala si acolo e doar 40-50%.


--------------------
Renault Megane III PH2 1.5 dci K9K 636 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgstelsib
post 11 Sep 2022, 16:13
Post #343


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 17 May 15




"clau166" , iti "racesti gura de pomana" intr-o polemica cu cineva care are EXPERIENTA doar in modul DEMO . La el totul este "perfect" fiindca totul se face la service . Cum poti sa iei in serios provocarile cuiva care vede in fata ochilor doar "interconectari , interconditionari ",etc. si care nu a dat niciodata detalieri despre "actiunile" efectuate de propria persoana si pe propria masina , in schimb la cere imperios celorlalti . Realitatea virtuala este vasta .
PS. Sa vezi ca imediat ploua cu emoticoane ( folosite in exces , stim noi de catre cine )

This post has been edited by georgstelsib: 11 Sep 2022, 16:16


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ProfiBv
post 11 Sep 2022, 21:14
Post #344


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.142
Joined: 12 June 16
From: Bv




Teoretic e bun omul , practic nu ne ajuta in discutii "constructive "!


--------------------
Renault Grand Scenic 3 2010 / 1,5dci 110cp / EDC - Bv
Drumuri bune și RESPECT !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrusaderRO
post 17 Oct 2022, 00:39
Post #345


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 5 February 14




Salut,

Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat pentru urmatoarea problema. Nu stiu ce ar putea fi si m-ar interesa sa stiu daca are sens sa duc masina in service sau e suficient sa-i schimb bateria cu una noua.

Masina: Megane 3, 2014, 1.5dci, 81KW, hatchback, bateria din fabrica Exide 70Ah/720A, start&stop
Problema:
- Bag cheia in contact, se aprinde majoritatea bordului, farurile raman stinse (desi sunt pornite din maneta), apare eroarea "breaking system fault" in bord.
- Cand apas butonul de pornire se aude un "clang" relativ scurt (ca si cum s-a invartit ceva) si cam atat (nu porneste).
- Butonul mic de start&stop (din stanga volanului), cu led rosu, este aprins permanent si nu se poate dezactiva prin apasare.
- Cu cateva zile in urma aveam un mesaj de informare in bord "check start&stop" (si tot nu-l puteam dezactiva), dar masina pornea la cheie si nu aveam alte probleme.

Incercari:
- Am oprit toti consumatorii din bord si tot degeaba (radio, faruri, ventilatie, etc).
- Am incercat sa dau curent de la alta masina si a disparut eroarea de "breaking system fault", insa masina tot nu pornea (si ramanea eroarea pe start&stop din cate imi amintesc).

Mentiuni:
- Toate bujiile sunt arse de ceva timp.
- 3 injectoare au fost reconditionate acum ~2 luni in urma unei pierderi de putere serioase in timpul unui drum.


Ma ingrijoreaza faptul ca nu a putut porni prin legarea altei baterii (era mai mare - 74Ah/760A) si mi-e teama ca ar fi crapat mai multe chestii. Aveti idee ce ar putea fi?

In cazul in care este doar bateria de vina, odata cu schimbarea ei, trebuie facut ceva la computerul de bord pentru a o inregistra/etc ? Am dat comanda de una Exide 70Ah/720A EFB.

Multumesc anticipat!

This post has been edited by CrusaderRO: 17 Oct 2022, 00:44


--------------------
Renault Symbol 2008 B/LB29
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 17 Oct 2022, 08:09
Post #346


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Incearca sa pui o alta baterie, nu doar sa dai curent. E posibil sa dai curent cu cabluri prea subtiri si sa nu te ajute.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 22 Oct 2022, 10:27
Post #347


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(CrusaderRO @ 17 Oct 2022, 01:39)
apare eroarea "breaking system fault" in bord.
Aveti idee ce ar putea fi?
*


Pai iti zice clar ce problema ai...si anume sistemul de franare.


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvanu96
post 26 Oct 2022, 14:57
Post #348


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.798
Joined: 21 April 15
From: Ploiesti




Ce problema ar avea sistemul de franare de nu poti porni ?
Si eu as merge tot pe baterie noua...


--------------------
Renault Megane 3 2009 Hatch 1.5 dCI 78kw - PH__CSR
Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrusaderRO
post 26 Oct 2022, 15:11
Post #349


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 5 February 14




Mersi frumos, a mers cu baterie noua direct.


--------------------
Renault Symbol 2008 B/LB29
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 Oct 2022, 08:16
Post #350


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.353
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




"braking system fault" apare ca ECU abs e sensibil la tesiunea prea mica data de bateria impotenta cand dai la demaror. e un efect nu o cauza


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 27 Oct 2022, 09:36
Post #351


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Nu e vorba de "sensibilitate", fiecare modul are o tensiune minima de functionare;dacă se atinge acel nivel atunci da mesaj/eroare. Frână fiind cu funcție de safety.are logica sa semnalizeze asta.


This post has been edited by azaghorth: 27 Oct 2022, 11:32


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hspinache
post 8 May 2023, 14:13
Post #352


Membru autentic


Group: Members
Posts: 318
Joined: 16 March 09
From: -




Deoarece ultimile 2 baterii m-au tinut 1.75 ani/bucata , m-am hotarit sa cumpar de la reprezentanta . Acolo au zis ca aduce pe comanda , "baterie de origine" ; nu stiau altceva . Ce insemna acest termen ?


--------------------
Ren - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 8 May 2023, 14:15
Post #353


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(hspinache @ 8 May 2023, 15:13)
Deoarece ultimile 2 baterii m-au tinut 1.75 ani/bucata
*



ce acumulatori ai pus? 1.75 erau inca in garantie, deci trebuia sa se rezolve pe garantie .. si 2 unul dupa altul .. ceva nu este ok acolo .. si nu cred ca este la acumulator ..

ce masina ? ce motorizare ca nu ai scris ..

This post has been edited by cj98czh: 8 May 2023, 14:15


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 May 2023, 15:15
Post #354


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.353
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti






QUOTE(hspinache @ 8 May 2023, 14:13)
Deoarece ultimile 2 baterii m-au tinut 1.75 ani/bucata , m-am hotarit sa cumpar de la reprezentanta . Acolo au zis ca aduce pe comanda , "baterie de origine"  ; nu stiau altceva .  Ce insemna  acest termen ?
*


Adica o baterie luata de la magazian de piese a lu renault, facuta pe caietul lor de sarcini de la acelasi furniozr ca ala aia de prim montaj (bine, pt o masina de spania sau turcia, inlocuirea in ro se va face cu o baterie produsa de rombat cel mai probabil, cei care le produc pt Mioveni).
Dar nu mai bine investigai de ce mor bateriile asa? Drumuri scurte, echipamente suplimentare pe masina?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hspinache
post 9 May 2023, 13:57
Post #355


Membru autentic


Group: Members
Posts: 318
Joined: 16 March 09
From: -




Nu stiu de ce s-au deteriorat prematur ; masina are consum de st-by de 25 ma
"Drumuri scurte " ??? foarte neclar ; cit ar trebui sa merg ca sa fiu asa , normal ?
Bateria originala , m-a tinut 3.5 ani . Din acesta cauza vreau sa cumpar de la reprezentanta .
Nu au putut sa imi spuna nimic din caracteristici , nici macar ce capacitate are . Au zis ca se aduce comform cu codul de identificare al masinii . Desi am insistat ca trebuie de 60Ah , ei au insistat cu codul de identificare .
1. Unde gasesc si eu codul de identificare ?
2.Unde pot sa aflu ce corespunde codului ?

This post has been edited by hspinache: 9 May 2023, 14:00


--------------------
Ren - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 9 May 2023, 13:59
Post #356


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(hspinache @ 9 May 2023, 14:57)
Bateria originala , m-a tinut 3.5 ani . Din acesta cauza vreau sa cumpar de la reprezentanta .
Nu au putut sa imi spuna nimic din caracteristici , nici macar ce capacitate are .
*



cel mai probabil o sa primesti cel mai ieftin Rombat cu emblema schimbata .. la 2X pretul lui pe piata libera .. dar repet la tine este o problema .. nu se pot duce 2 acumulatori fiecare la sub 2 ani ... nu ai mers la garantie cu ei?

This post has been edited by cj98czh: 9 May 2023, 14:00


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hspinache
post 9 May 2023, 14:06
Post #357


Membru autentic


Group: Members
Posts: 318
Joined: 16 March 09
From: -




Am mers la garantie .Dar deoarece nu este complect deteriorata , e cam asa :
-ca toate inregistrarile de tensiune sint sub 14.2 [adica sint 13.4 ] ,
-ca ar trebui sa ia bateria sa o analizeze , .. si eu ce fac ? sa las masina acasa , sa iau bateria cu taxiul , etc ?


--------------------
Ren - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 9 May 2023, 14:07
Post #358


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.353
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Bateriile OEM nu sunt la fel cu alea cu sigla proprie.
@Hspinache, ai un topic unde postezi VINul si aflii ce cod de piesa se potriveste, daca vrei pune VInul aici.
"drumuri scurte"pt mine ar fi si 3 -4 km pana stationare. De exemplu ramane activ Stop and start (daca are, ca nu ai zis ce masina e)? Ca daca bateria e desacarcata ala trece in inactiv

This post has been edited by einstein1984: 9 May 2023, 14:08


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 4 Jun 2023, 08:34
Post #359


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(hspinache @ 9 May 2023, 15:06)
-ca toate inregistrarile de tensiune sint sub 14.2 [adica sint  13.4 ] ,

Dupa cum ziceau colegii, nu e normal sa te tina asa puțin o baterie:ori ai mega ghinion ori mașina ta are o problema. Cred ca varianta 2 e mai plauzibila...
La service o sa ia bateria, o sa o verifice și o sa zică ca e ok.
Eu pe mașină din semnătura am o Varta Silver Dynamic din 2015, de atunci am făcut 68.000km iar bateria mai are 54% viata în ea, după 8 ani...
La pornire sunt 14.5V cam 2-3min, apoi coboară la 13.5V și rămâne acolo.
Iarna poate fi și 15V,ca să se încălzească puțin bateria, pentru eficienta.
Încărcare pilotată de ECU, s-a vorbit la infinit despre asta.

This post has been edited by azaghorth: 4 Jun 2023, 08:34


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hspinache
post 5 Jun 2023, 08:55
Post #360


Membru autentic


Group: Members
Posts: 318
Joined: 16 March 09
From: -




Nu stiu cit mergi ; poate mergi in fiecare zi , etc .
Eu in decembrie am incarcat bateria si apoi am mers cam o medie de 40 min/3 zile si am observat ca incet-incet in o luna bateria s-a descarcat .
Mie mi se pare anormal ,cu cite calculatoare are masina , ca atunci cind inainte de pornire bateria are 11.8v , dupa pornire sa stea 15 min la 14.6 si apoi sa revina la 13.4


--------------------
Ren - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 10 11 12 13 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 12:14
Dacia