Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 11 12 13 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme acumulator

azaghorth
post 5 Jun 2023, 18:14
Post #361


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Tocmai, având multe calculatoare fiecare consuma curent în stand-by, e logic sa descarce bateria mai repede ca la o mașină cu un singur calculator.
11. 8V e puțin descărcată dar nu grav, sub 11V e problema.
In rest ce descrii, e funcționare corecta.Asa a fost gândită sa meargă indiferent dacă ție ți se pare normal sau anormal

This post has been edited by azaghorth: 5 Jun 2023, 18:15


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Jun 2023, 08:59
Post #362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(hspinache @ 9 May 2023, 14:57)
Nu stiu de ce s-au deteriorat prematur ; masina are consum de st-by de 25 ma
*


Ai consum mare in standby, de asta ti se duc bateriile prematur, normal ar trebui sa ai de 0.01 A.

Ai alarma pe masina? Interfata de diagnoza bluetooth lasata montata permanent pe masina?

Megane 3 inca are un sistem prin care dupa 72 de ore de la incuierea masinii decupleaza tot, mai simte doar butoanele de la usa sofer si hayon.

Un electrician poate sa-ti cupleze un ampermetru in serie pe baterie, sa incuie masina si, cu masina incuiata, sa-ti scoata pe rand sigurantele (habitaclu si motor) pana scade consumul pe ampermetru. Apoi se verifica circuitul de pe acea siguranta, acolo e consumatorul parazit.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hspinache
post 8 Jun 2023, 13:53
Post #363


Membru autentic


Group: Members
Posts: 318
Joined: 16 March 09
From: -




Mai sint si alte firme care au acesta tensiune de incarcare de 13.4v ?


--------------------
Ren - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 Jun 2023, 15:27
Post #364


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.353
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




unele ajung si la 15V in frana de motor.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gil26
post 8 Jun 2023, 16:00
Post #365


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.129
Joined: 10 May 20




up.gif corect, asa este, tensiunea bateriei poate ajunge si la 15V cu incarcarea pilotata, un exemplu atasat:
(iar tensiunea aceea de 13.4V de care s-a scris anterior depinde si cand \cum s-a masurat)

This post has been edited by Gil26: 8 Jun 2023, 16:00


--------------------
Dacia Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4) 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 3 Jul 2023, 11:01
Post #366


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Tensiunea pe baterie ajunge la 15V doar când e temperatura exterioara scazuta, ca să se încălzească puțin și sa fie mai eficienta.
Cam asta ar fi scopul încărcării "pilotate", altfel s-ar încarca de capul ei...


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 3 Jul 2023, 11:22
Post #367


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.056
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Coeficientul de corectie la baterii, ma rog, il stiu de ma baterii AGM stationare era intre 2,5-3,3mV/C pe element adica la 12Vdc 6 elemente fya de temperatura standard de 25C, peste era cu - iar sub 25C era cu +.
Asa in mare ar fi cam 20mV/C la bat auto deci la 0C incarcarea in loc de 14,4Vdc ar trebui sa fie 14,9Vdc.
Si se cam pastreaza valorile astea si la EFB

This post has been edited by Agrig: 3 Jul 2023, 11:22


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 4 Jul 2023, 14:17
Post #368


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Incarcarea pilotata functioneaza cumva cum functiona reglajul tensiunii pe releul de incarcare la Dacia 1300 pe vremuri?
Gen umblai cu surubelnita la un surub si functie de tensiunea trimisa in rotor, cca 7 volti, obtineai tensiunea la iesire, intre 13.8 si 14.5?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 20 Jul 2023, 18:52
Post #369


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Da, 30 de ani și nici o evoluție... 🤭 😂


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gil26
post 20 Jul 2023, 19:44
Post #370


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.129
Joined: 10 May 20




smile.gif poate doar cu o foarte mica diferenta, surubul a fost inlocuit de soft si surubelnita de diagnoza (iar la modificari trebuie stiut ce si cum, plus efectele) blush.gif ...


--------------------
Dacia Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4) 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 11 12 13
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 04:34
Dacia