Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

81 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari,, Pentru necunoscatori...

Tudor3000
post 2 Jan 2016, 14:21
Post #271


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 2 September 15




Sal

As vrea sa stiu daca kitul anti-pana are cric sau doar cheie de roti si compresor?
Multumesc anticipat.


--------------------
Renault Megane III 2011/Grandtour 1.9 dci/GTline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu132003
post 2 Jan 2016, 15:53
Post #272


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 27 April 10




Astazi, in timp ce mergeam spre Ranca, am observat ca imi Fluctua Nivelul Temepraturii Lichidului de Racire ( de la 4 patratele sau full la 1 ).
Ce tind sa cred este Sonda de Temeprarura!
Alte idei!!!


--------------------
Dacia Logan 2016 1.2 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rares_dan
post 2 Jan 2016, 18:24
Post #273


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 12 May 04
From: Cluj-Napoca




Si la mine acum temperatura sta doar la primul nivel. Ma gandes ca nu e foarte normal(am facut azi aproape 200 km si doar pe o portiue de urcare de 5-6 km nivelul a fost la mijloc) asa ca saptamana urmatoare merg la service sa verifice termostatul.


--------------------
RENAULT Koleos 2.0 dCi Intense 05/2017 RENAULT Megane 1.5 dCi Expression 05/2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu132003
post 2 Jan 2016, 19:22
Post #274


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 27 April 10




pt rares_dan M-am documentat si ceea ce am observant si din ( pataniile altora, sa zic asa ), ca este Normal, mai ales cand sunt Temperaturi de peste -7 grade. Ceea ce am observant este ca in Mers persista problema si ceea ce am inteles ca ( multi au acoperit grila fata, care permite aerul sa raceasca motorul ) si in acest fel, Temepratura era OK!

Te rog mult sa imi spui, dupa ce ai fost la Service, daca sunt sau nu problem cu Termostatul, deoarece, chiar azi am vorbit cu ( mecanicul meu ), sa schimb acea Sonda de Temperatura.


--------------------
Dacia Logan 2016 1.2 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 2 Jan 2016, 23:48
Post #275


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(nicu132003 @ 2 Jan 2016, 15:53)
Astazi, in timp ce mergeam spre Ranca, am observat ca imi Fluctua Nivelul Temepraturii Lichidului de Racire ( de la 4 patratele sau full la 1 ).
Ce tind sa cred este Sonda de Temeprarura!
Alte idei!!!
*


Niciodata temperatura lichidului de racire nu mi-a depasit jumatate de scala, nici la mers in coloana in 42'C afara.
Iarna nu ai cum sa ajungi la scala full in nici o situatie. Este normal sa fluctueze iarna intre scala jumate si sfert , pentru ca mai dai drumul la caldura , mai mergi cu viteze diferite ...
Daca termostatul este ok si indicatorul temperaturii este ok : ori trebuie sa faci aerisire la lichidul de racire , desi am inteles ca se auto-aeriseste si eu chiar am schimbat lichidul in primavara si apoi doar mai mai completat nivelul de 2 ori si atat , ori ai probleme cu pompa de apa, garnitura de chiuloasa sau termostatul ventilatorului din fata .
Nu stiu cati km are masina ta , dar pe la 160.000 (daca e adusa de afara) ar fi trebuit sa aiba schimbate distributia , pompa de apa si antigelul.

rares_dn - mergi putin mai turat si nu da drumul la A/C sau caldura la maxim in masina. Cred ca si consumul este mare daca iti sta apa doar la prima liniuta.

This post has been edited by marius80_eugen: 2 Jan 2016, 23:54


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 3 Jan 2016, 10:57
Post #276


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Asa fac toate dci urile... terminati cu cartoanele montate in fata masinii! Cand este frig afara, daca masina ruleaza constant, temperatura va sta la 90 asa cum este normal. Spre exemplu, in oras, daca masina opreste la semafor, in functie de cat de scazuta este temperatura exterioara, va scadea si temperatura motorului, chiar daca la semafor nu stati mai mult de cateva zeci de secunde. Vizavi de cresterea temperaturii peste limita normala, acolo este ceva in neregula. N are voie sa faca asa.
L.E.: io am alta nedumerire vizavi de fap... cum isi face regenerarea iarna, daca motorul atinge foarte rar temperatura optima de functionare?

This post has been edited by solidconvert: 3 Jan 2016, 11:04


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu132003
post 3 Jan 2016, 11:47
Post #277


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 27 April 10




Ceea ce am observat e ca numai dupa -8 grade face!
Cat despre Distributie ( Pompa de Apa ), sunt schimbate. Posibil si Motorul fiind mic sa nu se incalzeasca repede din cauza frecarii mici ( fata de cele mari , motoare ).


3 Jan 2016, 12:32:
Astazi am fost la spalatorie cu masina si dupa vreo 1h de stat la caldura, am observant ca temperature e OK, am intrebat un mecanic, care mi-a spus ca la Renault este o ( mica problema ) cu senzorul de temperatura a apei si Cand da de frig, nu prea ii convine.

Acum, nu vreau sa fiu Hagi Tudose, dar parerile sunt impartite si daca pe acest topic se posteaza, HAIDETI sa postam doar ceea ce trebuie ( nu aberatii )

This post has been edited by nicu132003: 3 Jan 2016, 12:32


--------------------
Dacia Logan 2016 1.2 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 3 Jan 2016, 14:20
Post #278


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Io n am inteles ultimul tau post... te certi tu pe tine sau cum?... ca nu inteleg... smile.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rusus
post 3 Jan 2016, 16:51
Post #279


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 31 May 15




Am fost de la Câmpulung la Poiana Brașov 4 pers în mașină și bagaje și la urcare stătea temperatura apei la jumate când coboram era decât o linie,e logic sa se mai răcească motorul la -15 grade cât îmi arata la bord


--------------------
megane 3 1.5 dci,90 cp 2011, megane 3 bose 2013 Megane 4 intens 2017 estate
Contul ***chivereanumarian*** fără posibilitate recuperare parola(nu primesc mail )
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 3 Jan 2016, 18:08
Post #280


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Revin cu intrebarea: pana la urma cum sta treaba cu regenerarea fap ului iarna cand atinge foarte rar temperatura optima motorul?... Stie careva?


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu132003
post 4 Jan 2016, 20:02
Post #281


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 27 April 10




pt solidconvert Nu ma cert cu tine, deoarece nu am de ce!
A fost o afirmatie preventive pentru ( potentiali comentatori ).

Ceea ce iti sugerez pentru a NU infunda FAP-ul, mers-ul mai turat, adica in Treapta 2 la vreo 2,500 - 3,000 turatii.
Asa procedez si nu am avut nici cea mai mica problema, Dezavantajul este ca iti v-a Creste Consumul ( oricum, Iarna, creste, indifferent de ca vrei sau nu ).


--------------------
Dacia Logan 2016 1.2 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 4 Jan 2016, 20:53
Post #282


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Chill bro!... wink.gif
In alta ordine de idei, io n am probleme cu fap ul, dar pentru cine stie cum functioneaza un fap intrebarea mea este pertinenta. Poate citeste cineva care se pricepe si ne impartaseste si noua cum isi face regenerare iarna daca motorul nu ajunge la temperatura optima decat foarte rar (nu mai zic ca daca este ger si stationezi putin, chiar daca nu opresti motorul, temperatura o sa scada.)


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 4 Jan 2016, 21:11
Post #283


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(solidconvert @ 3 Jan 2016, 18:08)
Revin cu intrebarea: pana la urma cum sta treaba cu regenerarea fap ului iarna cand atinge foarte rar temperatura optima motorul?... Stie careva?
*


Din cate stiu FAP-ul se regenereaza mai mult in functie de temperatura inregistrata pe evacuare, nu neaparat in functie de temperatura antigelului din motor. Eu daca sunt in oras, nu pot merge mai turat si ma "prinde" o regenerare la semafor , tin din pedala motorul pe la 3000 ture cat mai constant pana plec de pe loc si apoi merg mai turat.


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MollCoco
post 4 Jan 2016, 21:28
Post #284


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 4 January 16




Va salut și va doresc un La mulți ani fără probleme, vin și eu cu o întrebare pe topicul de întrebări, dacă s-a mai discutat în cer scuze de repetare. Mie temperatură de ambient, adică cea exterioară, îmi arăta aberații mari față de realitate. Acum îmi arată un -16, deși afară sunt undeva la -8, asta vara îmi arată 42 când afară erau maxim 30-32, știe cineva ce ar putea fi? Respectivul sensor de temperatură? Sau ceva contacte imperfecte? Tot astăzi am fost la mecanic deoarece am avut roată stânga spate încălzită, am verificat și am constatat lipsă unor arcuri, câte unul pe fiecare roată din spate, de la frâna de mâna. Le-a comandat mecanicul și mâine le pun la loc, ciudat este cum au dispărut de acolo.. Ma pregatesc sa schimb si discurile de frana de pe spate pt ca sunt relativ terminate si au urme de fisuri, posibil tot de lipsa arcurilor respective, bănuiesc ca s-au cam încălzit. 340lei/buc cu rulmenti. Am văzut pe un tutorial youtube ca se folosește vaselină de cupru pe plăcute în zonă de contact cu piston, etrier. Mecanicul meu nu avea habar de acea vaselină și presupunea ca e ok și fără, voi ce știți? Oricum e 30 lei/100g și prefer să pun decât să regret după ca se blochează sau scot sunete ciudate. Mașină este cea din semnătură cu vreo 160 000 km. Drumuri bune tuturor.


--------------------
Renault Megane GrandTour 2011 - AB45XYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rares_dan
post 4 Jan 2016, 23:07
Post #285


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 12 May 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE(marius80_eugen @ 3 Jan 2016, 00:48)
rares_dn - mergi putin mai turat si nu da drumul la A/C sau caldura la maxim in masina. Cred ca si consumul este mare daca iti sta apa doar la prima liniuta.
*



Indiferent cum ai merge eu zic ca dupa 15-20 km rulati oricum motorul trebuie sa stea la temperatura normala in mers chiar si la -10-15 grade cat au fost zilele astea(adica la Koleos e asa, la Accent e asa - cam astea-s celelalte utilaje diesel cu care ma dau). Insa ca idee am mers in regimul de 2000-2500 rpm cu un consum de 5.2% adica unul normal. AC oprit, caldura setata pe 22 grade.
Zilele astea oricum merg pana in service sa verifice si sa schimbe ce e de schimbat daca e cazul. Pe mine oricum nu ma costa nimic inafara de timpul pierdut.


--------------------
RENAULT Koleos 2.0 dCi Intense 05/2017 RENAULT Megane 1.5 dCi Expression 05/2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvanu96
post 5 Jan 2016, 09:53
Post #286


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.798
Joined: 21 April 15
From: Ploiesti




Senzorul din oglinda tre schimbat, nu e scump.
Daca s-a incalzit roata ,in cel mai fericit-fericit caz se rezolva cu arculetul acela mic, Deobicei trebuie demontat etrierul si schimbate garniturile, exista chitul de reparatii.
Vad ca tot vrei sa schimbi cate ceva pacolo.
In legatura cu vaselina de cupru... cum sa zic... obrazul subtire...adica ,daca vrei ce e mai bun pentru masina ta...


--------------------
Renault Megane 3 2009 Hatch 1.5 dCI 78kw - PH__CSR
Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MollCoco
post 5 Jan 2016, 17:30
Post #287


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 4 January 16




@Silvanu96, multumesc pentru raspuns, am aflat ca senzorul respectiv e in oglinda dreapta, oare se gaseste la vreun pret acceptabil sau trebuie confectionat? Am montat azi arcurile pt frana de mana si functioneaza in parametrii. Ma gandeam si eu la inlocuirea garniturilor de la etrier.


--------------------
Renault Megane GrandTour 2011 - AB45XYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 5 Jan 2016, 21:47
Post #288


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(MollCoco @ 4 Jan 2016, 21:28)
Tot astăzi am fost la mecanic deoarece am avut roată stânga spate încălzită, am verificat și am constatat lipsă unor arcuri, câte unul pe fiecare roată din spate, de la frâna de mâna. Le-a comandat mecanicul și mâine le pun la loc, ciudat este cum au dispărut de acolo. Am văzut pe un tutorial youtube ca se folosește vaselină de cupru pe plăcute în zonă de contact cu piston, etrier. Mecanicul meu nu avea habar de acea vaselină și presupunea ca e ok și fără, voi ce știți? Oricum e 30 lei/100g și prefer să pun decât să regret după ca se blochează sau scot sunete ciudate. Mașină este cea din semnătură cu vreo 160 000 km. Drumuri bune tuturor.
*


Acum la frig iti ramane cumva frana de mana blocata un sfert sau pe la jumatate ? Adica mai precis comanda franei de mana , nu levierul , ca el revine si se stinge si becul din bord , desi rotile raman putin blocate . Eu cam asta patesc de o saptamana jumate , de dinainte de Revelion , dupa ce am spalat ultima data masina.
Daca merg cativa km cu ea asa , normal ca se incalzesc putin rotile spate , daca o las la caldura masina si frec putin frana de mana isi da drumul . Ma gandesc eu ca poate si eu am lipsa acele arcuri de la franele de pe spate, desi pana acum cateva saptamani nu am avut nici un fel de problema cu franele si discurile spate sunt la maxim 50% uzura.
Vaselina respectiva e ok , dar nu stiu cat timp rezista. Eu curat la fiecare spalare si rotile si discurile cu presiune de spuma si apa demineralizata si cred ca in acel proces se cam curata orice vaselina ar fi pe acolo , dar si vara faceam la fel si nu am avut nici un fel de problema .

MollCoco - gasesti senzorul la dezmembrari.


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 6 Jan 2016, 08:12
Post #289


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Arculetele alea de pe spate, daca sunt cele care fac sa revina etrierul la loc cand lasi frana de mana jos, lipseau si pe megane 2. In mod normal etrierul trebuie sa revina singur fara acel arc, dar acum iarna, cablul de la frana de mana daca are uzura, mai agata prin unele locuri si de aici apare problema. La fel pateam si eu la megane 2 iarna sa mai faca figuri unul dintre cele 2 cabluri de la frana de mana.
L.E.:@MollCoco: senzorul ala costa max 50 lei la dezmembrari, doar sa l verifici sa nu fie decalibrat ca al tau. wink.gif

This post has been edited by solidconvert: 6 Jan 2016, 08:14


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ligrivis
post 6 Jan 2016, 14:17
Post #290


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 14 July 05
From: Bucuresti




Eu am frana de mana electrica si la fiecare oprire a motorului frana de mana se activeaza automat. Pentru a evita o blocare a franei din cauza inghetarii acum o decuplez manual la fiecare oprire.
Oricum asta vara ma bazam ca la fiecare plecare de pe loc frana se dezactiveaza automat si m-am trezit cu o roata usor incinsa anormal si de atunci o deblochez eu manual la fiecare plecare de pe loc. Nu stiu daca am si eu arcuri de revenire sau etrierul este de alt tip,mai precis etrierul este la fel si are atasata o electrovalva sau este altceva.
Si la mine acum pe frig temperatura in oras sta doar la o patratica din indicator , la un drum intins sta la jumatate daca merg mai viguros , in vale la frana de motor revine la o patratica.
Ma asteptam ca acest motor cu termal management , are o electrovalva care blocheaza complet sa circule antigelul cand este motorul rece, sa tina temperatura mai ridicata dar nimic special.
Oricum parca baga mai mult caldura dacat vechiul meu Megane 1.


--------------------
Megane 3 Duster 3 1.6 DCI 2012 2024
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 6 Jan 2016, 14:56
Post #291


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Si eu tot electrica am frana de mana, de aceea n am de ce s o decuplez... astea electrice nu mai au cablu, sunt doar etrierii si daca functioneaza in parametrii n au de ce sa se infraneze rotile. Io pana acum, indifferent cat de frig sau cald a fost, n am avut nicio problema cu frana de mana. Ma enerveaza ca si o tot activeaza singura, dar pana la urma tot singura o si dezactiveaza. laugh.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 6 Jan 2016, 19:04
Post #292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(solidconvert @ 6 Jan 2016, 08:12)
Arculetele alea de pe spate, daca sunt cele care fac sa revina etrierul la loc cand lasi frana de mana jos, lipseau si pe megane 2. In mod normal etrierul trebuie sa revina singur fara acel arc, dar acum iarna, cablul de la frana de mana daca are uzura, mai agata prin unele locuri si de aici apare problema. La fel pateam si eu la megane 2 iarna sa mai faca figuri unul dintre cele 2 cabluri de la frana de mana.
*


E clar , in primavara ma interesez de ele pentru ca eu chiar folosesc des frana de mana , nu la parcarea zilnica , ci in trafic.
Azi am mai reusit sa o deblochez , acum merge perfect , dar numai la peste 1'C isi da drumul .

Daca tot este un topic de intrebari rapide si universale :

Ce lichid de spalat si degivrare folositi pentru iarna ?

Eu am folosit Winy -20' albastru la 5litri (multi ani pe multe masini) si acum am trecut la Cora -25'C/ 5 litri din mila pentru pulverizatoarele de faruri care ingheata primele. Cel mai ieftin isi face treaba pe moment daca suprafetele sunt calde sau cel putin la 0'C , dar daca este frig sau de pe o zi pe alta se formeaza doape exact la contactul cu aerul exterior la toate pulverizatoarele. Apoi am inceput sa pun spirt si cam 200 ml la 3 litri lichid si totul a fost ok , dar normal ca ala mirosea in draci.
Lichidul ProX (sau ceva de genul) care este 12 lei - 2 litri sau 19 lei 4 litri si scrie ca merge pana la -30'C si se lauda cu ceva Teflon pe el (desi in specificatii NU scrie nici un fel de produs cu teflon) este mult mai bun ? Eu am comparat produsul Cora cu acest ProX si contineau ambele aceleasi componente in ele , nu era nici unul in plus la ProX si de asta nu imi explic acea lauda cu Teflon-ul.


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 6 Jan 2016, 20:32
Post #293


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Eu folosesc des Sonax sau Clear Vision. Bune ambele, cu un + pentru Sonax.


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvanu96
post 6 Jan 2016, 20:56
Post #294


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.798
Joined: 21 April 15
From: Ploiesti




Eu folosesc lichid de -20 romanesc care il gasesti prin toate super-hipermarketurile pe la 8-10 lei 5litri. Iar pentru degivrare am luat DrMarcus la 1l cu sprituitor -35 scrie pe el.


--------------------
Renault Megane 3 2009 Hatch 1.5 dCI 78kw - PH__CSR
Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 nepotu
post 7 Jan 2016, 11:05
Post #295


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 21 June 12
From: bucuresti




Eu foloseam un lichid de la omv-35 grade.. restul înghețau când atingeau parbrizul cu cel de la om se dezgheța parbrizul plus ștergătoarele!


--------------------
renault megane 2001 coupe, m3 2009 - B 12 NPT, B 391 NPT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rusus
post 7 Jan 2016, 12:43
Post #296


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 31 May 15




Vreau sa schimb mânere interior cele negre cu acestea cromate,sunt mai plăcute,trebuie sa dau panourile jos sau le pot schimba doar desfacand acel șurub?va mulțumesc

Attached thumbnail(s)
Screenshot_2016_01_07_12_37_40.png ( Size: 367.32k ) Number of downloads: 315


--------------------
megane 3 1.5 dci,90 cp 2011, megane 3 bose 2013 Megane 4 intens 2017 estate
Contul ***chivereanumarian*** fără posibilitate recuperare parola(nu primesc mail )
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 7 Jan 2016, 13:16
Post #297


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Merg schimbate fara probleme. Prima data desfaci surubul, declipseszi cablul de pe spate si l clipsezi la manerul nou. Ai grija ca manerele dupa ce ai desfacut surubul, se extrag usor din fata prima data si tragi de ele spre fata dupa aceea nu spre tine, pentru ca spatele se infige in fata de usa.

This post has been edited by solidconvert: 7 Jan 2016, 13:17


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rusus
post 7 Jan 2016, 13:33
Post #298


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 31 May 15




Am.inteles o sa încerc,ms


--------------------
megane 3 1.5 dci,90 cp 2011, megane 3 bose 2013 Megane 4 intens 2017 estate
Contul ***chivereanumarian*** fără posibilitate recuperare parola(nu primesc mail )
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m3st_tce
post 7 Jan 2016, 20:33
Post #299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 6 May 12




Privitor la lichid parbriz, eu folosesc JetXpert. E mai scump, insa de incredere.


--------------------
Renault Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active *** 2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 13 Jan 2016, 13:08
Post #300


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




salutare tuturor,
de ce nu-mi afiseaza ceasul pe navigatie cand aceasta este oprita? pur si simplu nu afiseaza nimic... negru total


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
81 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

229 User(s) are reading this topic (229 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 13:58
Dacia