Intrebari,, Pentru necunoscatori...
![]() ![]() ![]() |
Intrebari,, Pentru necunoscatori...
Tudor3000 |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 2 September 15 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane III
2011/Grandtour 1.9 dci/GTline
|
|||
nicu132003 |
![]()
Post
#272
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 27 April 10 ![]() |
Astazi, in timp ce mergeam spre Ranca, am observat ca imi Fluctua Nivelul Temepraturii Lichidului de Racire ( de la 4 patratele sau full la 1 ).
Ce tind sa cred este Sonda de Temeprarura! Alte idei!!! |
--------------------
Dacia
Logan
2016 1.2 75CP
|
|
rares_dan |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 12 May 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si la mine acum temperatura sta doar la primul nivel. Ma gandes ca nu e foarte normal(am facut azi aproape 200 km si doar pe o portiue de urcare de 5-6 km nivelul a fost la mijloc) asa ca saptamana urmatoare merg la service sa verifice termostatul.
|
--------------------
RENAULT
Koleos 2.0 dCi Intense 05/2017
RENAULT Megane 1.5 dCi Expression 05/2015
|
|
nicu132003 |
![]()
Post
#274
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 27 April 10 ![]() |
pt rares_dan M-am documentat si ceea ce am observant si din ( pataniile altora, sa zic asa ), ca este Normal, mai ales cand sunt Temperaturi de peste -7 grade. Ceea ce am observant este ca in Mers persista problema si ceea ce am inteles ca ( multi au acoperit grila fata, care permite aerul sa raceasca motorul ) si in acest fel, Temepratura era OK!
Te rog mult sa imi spui, dupa ce ai fost la Service, daca sunt sau nu problem cu Termostatul, deoarece, chiar azi am vorbit cu ( mecanicul meu ), sa schimb acea Sonda de Temperatura. |
--------------------
Dacia
Logan
2016 1.2 75CP
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#275
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nicu132003 @ 2 Jan 2016, 15:53) Astazi, in timp ce mergeam spre Ranca, am observat ca imi Fluctua Nivelul Temepraturii Lichidului de Racire ( de la 4 patratele sau full la 1 ). Ce tind sa cred este Sonda de Temeprarura! Alte idei!!! Niciodata temperatura lichidului de racire nu mi-a depasit jumatate de scala, nici la mers in coloana in 42'C afara. Iarna nu ai cum sa ajungi la scala full in nici o situatie. Este normal sa fluctueze iarna intre scala jumate si sfert , pentru ca mai dai drumul la caldura , mai mergi cu viteze diferite ... Daca termostatul este ok si indicatorul temperaturii este ok : ori trebuie sa faci aerisire la lichidul de racire , desi am inteles ca se auto-aeriseste si eu chiar am schimbat lichidul in primavara si apoi doar mai mai completat nivelul de 2 ori si atat , ori ai probleme cu pompa de apa, garnitura de chiuloasa sau termostatul ventilatorului din fata . Nu stiu cati km are masina ta , dar pe la 160.000 (daca e adusa de afara) ar fi trebuit sa aiba schimbate distributia , pompa de apa si antigelul. rares_dn - mergi putin mai turat si nu da drumul la A/C sau caldura la maxim in masina. Cred ca si consumul este mare daca iti sta apa doar la prima liniuta. This post has been edited by marius80_eugen: 2 Jan 2016, 23:54 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#276
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Asa fac toate dci urile... terminati cu cartoanele montate in fata masinii! Cand este frig afara, daca masina ruleaza constant, temperatura va sta la 90 asa cum este normal. Spre exemplu, in oras, daca masina opreste la semafor, in functie de cat de scazuta este temperatura exterioara, va scadea si temperatura motorului, chiar daca la semafor nu stati mai mult de cateva zeci de secunde. Vizavi de cresterea temperaturii peste limita normala, acolo este ceva in neregula. N are voie sa faca asa.
L.E.: io am alta nedumerire vizavi de fap... cum isi face regenerarea iarna, daca motorul atinge foarte rar temperatura optima de functionare? This post has been edited by solidconvert: 3 Jan 2016, 11:04 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
nicu132003 |
![]()
Post
#277
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 27 April 10 ![]() |
Ceea ce am observat e ca numai dupa -8 grade face!
Cat despre Distributie ( Pompa de Apa ), sunt schimbate. Posibil si Motorul fiind mic sa nu se incalzeasca repede din cauza frecarii mici ( fata de cele mari , motoare ). 3 Jan 2016, 12:32: Astazi am fost la spalatorie cu masina si dupa vreo 1h de stat la caldura, am observant ca temperature e OK, am intrebat un mecanic, care mi-a spus ca la Renault este o ( mica problema ) cu senzorul de temperatura a apei si Cand da de frig, nu prea ii convine. Acum, nu vreau sa fiu Hagi Tudose, dar parerile sunt impartite si daca pe acest topic se posteaza, HAIDETI sa postam doar ceea ce trebuie ( nu aberatii ) This post has been edited by nicu132003: 3 Jan 2016, 12:32 |
--------------------
Dacia
Logan
2016 1.2 75CP
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#278
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Io n am inteles ultimul tau post... te certi tu pe tine sau cum?... ca nu inteleg...
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
rusus |
![]()
Post
#279
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 31 May 15 ![]() |
Am fost de la Câmpulung la Poiana Brașov 4 pers în mașină și bagaje și la urcare stătea temperatura apei la jumate când coboram era decât o linie,e logic sa se mai răcească motorul la -15 grade cât îmi arata la bord
|
--------------------
megane 3
1.5 dci,90 cp 2011, megane 3 bose 2013
Megane 4 intens 2017 estate Contul ***chivereanumarian*** fără posibilitate recuperare parola(nu primesc mail )
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#280
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu intrebarea: pana la urma cum sta treaba cu regenerarea fap ului iarna cand atinge foarte rar temperatura optima motorul?... Stie careva?
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
nicu132003 |
![]()
Post
#281
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 27 April 10 ![]() |
pt solidconvert Nu ma cert cu tine, deoarece nu am de ce!
A fost o afirmatie preventive pentru ( potentiali comentatori ). Ceea ce iti sugerez pentru a NU infunda FAP-ul, mers-ul mai turat, adica in Treapta 2 la vreo 2,500 - 3,000 turatii. Asa procedez si nu am avut nici cea mai mica problema, Dezavantajul este ca iti v-a Creste Consumul ( oricum, Iarna, creste, indifferent de ca vrei sau nu ). |
--------------------
Dacia
Logan
2016 1.2 75CP
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#282
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Chill bro!...
![]() In alta ordine de idei, io n am probleme cu fap ul, dar pentru cine stie cum functioneaza un fap intrebarea mea este pertinenta. Poate citeste cineva care se pricepe si ne impartaseste si noua cum isi face regenerare iarna daca motorul nu ajunge la temperatura optima decat foarte rar (nu mai zic ca daca este ger si stationezi putin, chiar daca nu opresti motorul, temperatura o sa scada.) |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#283
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(solidconvert @ 3 Jan 2016, 18:08) Revin cu intrebarea: pana la urma cum sta treaba cu regenerarea fap ului iarna cand atinge foarte rar temperatura optima motorul?... Stie careva? Din cate stiu FAP-ul se regenereaza mai mult in functie de temperatura inregistrata pe evacuare, nu neaparat in functie de temperatura antigelului din motor. Eu daca sunt in oras, nu pot merge mai turat si ma "prinde" o regenerare la semafor , tin din pedala motorul pe la 3000 ture cat mai constant pana plec de pe loc si apoi merg mai turat. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
MollCoco |
![]()
Post
#284
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 4 January 16 ![]() |
Va salut și va doresc un La mulți ani fără probleme, vin și eu cu o întrebare pe topicul de întrebări, dacă s-a mai discutat în cer scuze de repetare. Mie temperatură de ambient, adică cea exterioară, îmi arăta aberații mari față de realitate. Acum îmi arată un -16, deși afară sunt undeva la -8, asta vara îmi arată 42 când afară erau maxim 30-32, știe cineva ce ar putea fi? Respectivul sensor de temperatură? Sau ceva contacte imperfecte? Tot astăzi am fost la mecanic deoarece am avut roată stânga spate încălzită, am verificat și am constatat lipsă unor arcuri, câte unul pe fiecare roată din spate, de la frâna de mâna. Le-a comandat mecanicul și mâine le pun la loc, ciudat este cum au dispărut de acolo.. Ma pregatesc sa schimb si discurile de frana de pe spate pt ca sunt relativ terminate si au urme de fisuri, posibil tot de lipsa arcurilor respective, bănuiesc ca s-au cam încălzit. 340lei/buc cu rulmenti. Am văzut pe un tutorial youtube ca se folosește vaselină de cupru pe plăcute în zonă de contact cu piston, etrier. Mecanicul meu nu avea habar de acea vaselină și presupunea ca e ok și fără, voi ce știți? Oricum e 30 lei/100g și prefer să pun decât să regret după ca se blochează sau scot sunete ciudate. Mașină este cea din semnătură cu vreo 160 000 km. Drumuri bune tuturor.
|
--------------------
Renault
Megane GrandTour
2011
- AB45XYZ
|
|
rares_dan |
![]()
Post
#285
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 12 May 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 3 Jan 2016, 00:48) rares_dn - mergi putin mai turat si nu da drumul la A/C sau caldura la maxim in masina. Cred ca si consumul este mare daca iti sta apa doar la prima liniuta. Indiferent cum ai merge eu zic ca dupa 15-20 km rulati oricum motorul trebuie sa stea la temperatura normala in mers chiar si la -10-15 grade cat au fost zilele astea(adica la Koleos e asa, la Accent e asa - cam astea-s celelalte utilaje diesel cu care ma dau). Insa ca idee am mers in regimul de 2000-2500 rpm cu un consum de 5.2% adica unul normal. AC oprit, caldura setata pe 22 grade. Zilele astea oricum merg pana in service sa verifice si sa schimbe ce e de schimbat daca e cazul. Pe mine oricum nu ma costa nimic inafara de timpul pierdut. |
--------------------
RENAULT
Koleos 2.0 dCi Intense 05/2017
RENAULT Megane 1.5 dCi Expression 05/2015
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#286
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Senzorul din oglinda tre schimbat, nu e scump.
Daca s-a incalzit roata ,in cel mai fericit-fericit caz se rezolva cu arculetul acela mic, Deobicei trebuie demontat etrierul si schimbate garniturile, exista chitul de reparatii. Vad ca tot vrei sa schimbi cate ceva pacolo. In legatura cu vaselina de cupru... cum sa zic... obrazul subtire...adica ,daca vrei ce e mai bun pentru masina ta... |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
MollCoco |
![]()
Post
#287
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 4 January 16 ![]() |
@Silvanu96, multumesc pentru raspuns, am aflat ca senzorul respectiv e in oglinda dreapta, oare se gaseste la vreun pret acceptabil sau trebuie confectionat? Am montat azi arcurile pt frana de mana si functioneaza in parametrii. Ma gandeam si eu la inlocuirea garniturilor de la etrier.
|
--------------------
Renault
Megane GrandTour
2011
- AB45XYZ
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#288
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MollCoco @ 4 Jan 2016, 21:28) Tot astăzi am fost la mecanic deoarece am avut roată stânga spate încălzită, am verificat și am constatat lipsă unor arcuri, câte unul pe fiecare roată din spate, de la frâna de mâna. Le-a comandat mecanicul și mâine le pun la loc, ciudat este cum au dispărut de acolo. Am văzut pe un tutorial youtube ca se folosește vaselină de cupru pe plăcute în zonă de contact cu piston, etrier. Mecanicul meu nu avea habar de acea vaselină și presupunea ca e ok și fără, voi ce știți? Oricum e 30 lei/100g și prefer să pun decât să regret după ca se blochează sau scot sunete ciudate. Mașină este cea din semnătură cu vreo 160 000 km. Drumuri bune tuturor. Acum la frig iti ramane cumva frana de mana blocata un sfert sau pe la jumatate ? Adica mai precis comanda franei de mana , nu levierul , ca el revine si se stinge si becul din bord , desi rotile raman putin blocate . Eu cam asta patesc de o saptamana jumate , de dinainte de Revelion , dupa ce am spalat ultima data masina. Daca merg cativa km cu ea asa , normal ca se incalzesc putin rotile spate , daca o las la caldura masina si frec putin frana de mana isi da drumul . Ma gandesc eu ca poate si eu am lipsa acele arcuri de la franele de pe spate, desi pana acum cateva saptamani nu am avut nici un fel de problema cu franele si discurile spate sunt la maxim 50% uzura. Vaselina respectiva e ok , dar nu stiu cat timp rezista. Eu curat la fiecare spalare si rotile si discurile cu presiune de spuma si apa demineralizata si cred ca in acel proces se cam curata orice vaselina ar fi pe acolo , dar si vara faceam la fel si nu am avut nici un fel de problema . MollCoco - gasesti senzorul la dezmembrari. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#289
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Arculetele alea de pe spate, daca sunt cele care fac sa revina etrierul la loc cand lasi frana de mana jos, lipseau si pe megane 2. In mod normal etrierul trebuie sa revina singur fara acel arc, dar acum iarna, cablul de la frana de mana daca are uzura, mai agata prin unele locuri si de aici apare problema. La fel pateam si eu la megane 2 iarna sa mai faca figuri unul dintre cele 2 cabluri de la frana de mana.
L.E.:@MollCoco: senzorul ala costa max 50 lei la dezmembrari, doar sa l verifici sa nu fie decalibrat ca al tau. ![]() This post has been edited by solidconvert: 6 Jan 2016, 08:14 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
ligrivis |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 14 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am frana de mana electrica si la fiecare oprire a motorului frana de mana se activeaza automat. Pentru a evita o blocare a franei din cauza inghetarii acum o decuplez manual la fiecare oprire.
Oricum asta vara ma bazam ca la fiecare plecare de pe loc frana se dezactiveaza automat si m-am trezit cu o roata usor incinsa anormal si de atunci o deblochez eu manual la fiecare plecare de pe loc. Nu stiu daca am si eu arcuri de revenire sau etrierul este de alt tip,mai precis etrierul este la fel si are atasata o electrovalva sau este altceva. Si la mine acum pe frig temperatura in oras sta doar la o patratica din indicator , la un drum intins sta la jumatate daca merg mai viguros , in vale la frana de motor revine la o patratica. Ma asteptam ca acest motor cu termal management , are o electrovalva care blocheaza complet sa circule antigelul cand este motorul rece, sa tina temperatura mai ridicata dar nimic special. Oricum parca baga mai mult caldura dacat vechiul meu Megane 1. |
--------------------
Megane 3 Duster 3
1.6 DCI
2012 2024
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#291
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Si eu tot electrica am frana de mana, de aceea n am de ce s o decuplez... astea electrice nu mai au cablu, sunt doar etrierii si daca functioneaza in parametrii n au de ce sa se infraneze rotile. Io pana acum, indifferent cat de frig sau cald a fost, n am avut nicio problema cu frana de mana. Ma enerveaza ca si o tot activeaza singura, dar pana la urma tot singura o si dezactiveaza.
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#292
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(solidconvert @ 6 Jan 2016, 08:12) Arculetele alea de pe spate, daca sunt cele care fac sa revina etrierul la loc cand lasi frana de mana jos, lipseau si pe megane 2. In mod normal etrierul trebuie sa revina singur fara acel arc, dar acum iarna, cablul de la frana de mana daca are uzura, mai agata prin unele locuri si de aici apare problema. La fel pateam si eu la megane 2 iarna sa mai faca figuri unul dintre cele 2 cabluri de la frana de mana. E clar , in primavara ma interesez de ele pentru ca eu chiar folosesc des frana de mana , nu la parcarea zilnica , ci in trafic. Azi am mai reusit sa o deblochez , acum merge perfect , dar numai la peste 1'C isi da drumul . Daca tot este un topic de intrebari rapide si universale : Ce lichid de spalat si degivrare folositi pentru iarna ? Eu am folosit Winy -20' albastru la 5litri (multi ani pe multe masini) si acum am trecut la Cora -25'C/ 5 litri din mila pentru pulverizatoarele de faruri care ingheata primele. Cel mai ieftin isi face treaba pe moment daca suprafetele sunt calde sau cel putin la 0'C , dar daca este frig sau de pe o zi pe alta se formeaza doape exact la contactul cu aerul exterior la toate pulverizatoarele. Apoi am inceput sa pun spirt si cam 200 ml la 3 litri lichid si totul a fost ok , dar normal ca ala mirosea in draci. Lichidul ProX (sau ceva de genul) care este 12 lei - 2 litri sau 19 lei 4 litri si scrie ca merge pana la -30'C si se lauda cu ceva Teflon pe el (desi in specificatii NU scrie nici un fel de produs cu teflon) este mult mai bun ? Eu am comparat produsul Cora cu acest ProX si contineau ambele aceleasi componente in ele , nu era nici unul in plus la ProX si de asta nu imi explic acea lauda cu Teflon-ul. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#293
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu folosesc des Sonax sau Clear Vision. Bune ambele, cu un + pentru Sonax.
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
silvanu96 |
![]()
Post
#294
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Eu folosesc lichid de -20 romanesc care il gasesti prin toate super-hipermarketurile pe la 8-10 lei 5litri. Iar pentru degivrare am luat DrMarcus la 1l cu sprituitor -35 scrie pe el.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
12 nepotu |
![]()
Post
#295
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 21 June 12 From: bucuresti ![]() |
Eu foloseam un lichid de la omv-35 grade.. restul înghețau când atingeau parbrizul cu cel de la om se dezgheța parbrizul plus ștergătoarele!
|
--------------------
renault
megane
2001 coupe, m3 2009
- B 12 NPT, B 391 NPT
|
|
rusus |
![]()
Post
#296
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 31 May 15 ![]() |
Vreau sa schimb mânere interior cele negre cu acestea cromate,sunt mai plăcute,trebuie sa dau panourile jos sau le pot schimba doar desfacand acel șurub?va mulțumesc
Attached thumbnail(s) Screenshot_2016_01_07_12_37_40.png ( Size: 367.32k ) Number of downloads: 315 |
--------------------
megane 3
1.5 dci,90 cp 2011, megane 3 bose 2013
Megane 4 intens 2017 estate Contul ***chivereanumarian*** fără posibilitate recuperare parola(nu primesc mail )
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#297
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Merg schimbate fara probleme. Prima data desfaci surubul, declipseszi cablul de pe spate si l clipsezi la manerul nou. Ai grija ca manerele dupa ce ai desfacut surubul, se extrag usor din fata prima data si tragi de ele spre fata dupa aceea nu spre tine, pentru ca spatele se infige in fata de usa.
This post has been edited by solidconvert: 7 Jan 2016, 13:17 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
rusus |
![]()
Post
#298
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 31 May 15 ![]() |
Am.inteles o sa încerc,ms
|
--------------------
megane 3
1.5 dci,90 cp 2011, megane 3 bose 2013
Megane 4 intens 2017 estate Contul ***chivereanumarian*** fără posibilitate recuperare parola(nu primesc mail )
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#299
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
Privitor la lichid parbriz, eu folosesc JetXpert. E mai scump, insa de incredere.
|
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
ionut L. |
![]()
Post
#300
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
salutare tuturor,
de ce nu-mi afiseaza ceasul pe navigatie cand aceasta este oprita? pur si simplu nu afiseaza nimic... negru total |
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 13:58 |