Logan la Craiova?
![]() ![]() ![]() |
Logan la Craiova?
adrian58_ro |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 4 March 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300
|
|||
GicaPopescu |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
Aceasta achizitie ar fi un dezastru pt. cumparatorii romani de autoturisme, si ar institui un adevarat monopol. Daca doar intr-un an de la lansare, pretul Loganului a crescut cu 500-600 de euro, fara nici o imbunatatire a calitatii, doar din cauza lipsei concurentei, ne putem usor inchipui ce scumpiri vor urma dupa ce-si vor asigura monopolul pe piata romaneasca. Este clar ca usor-usor, pretul va atinge 10.000 de euroi, deci nici nu se va mai putea vorbi de o masina ieftina, pe o piata pe care salariul mediu e de 200 de euro. Dar fara concurenta, tendintele monopoliste ale Reno in Romania sunt evidente de pe acum, atat prin preturile in continua crestere, cat si prin lipsa unor dotari optionale elementare (pe care le ofera in toate tarile cu exceptia Romaniei) si prin tratamentul sictirit aplicat clientilor, mai ales in service.
This post has been edited by GicaPopescu: 9 Nov 2005, 09:01 |
--------------------
Dacia
Logan
- DJ-XX-XXX
2006 Ambition 1,6MPI
|
|
Doru |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 ![]() |
Pai si daca vine alta firma inseamna neaparat ca se va produce un concurent pt logan? GM nu e interesata,deci kalos e exclus , iar daewoo mai au licenta pana in ianuarie.
|
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
GicaPopescu |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
Gresit, GM e foarte interesata sa produca masinile din gama Chevrolet pt. Europa (fara taxe vamale), dar e in rahat pana la gat din punct de vedere financiar si nu prea isi poate permite sa vina. Spre fericirea celor de la Reno.
|
--------------------
Dacia
Logan
- DJ-XX-XXX
2006 Ambition 1,6MPI
|
|
bertro |
![]()
Post
#5
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
ar fi nasol. mai ales ca prevad si eu un salt semnificativ al preturilor daca se trezesc baietii singuri
![]() iar daca loganu' ajunge la 10 mii de euro, sa-mi fie iertata "tradarea" marcii autohtone, dar... QUOTE(siteul daewoo) Dotate cu noua optiune (instalatie GPL), autoturismele Nubira II poarta numele de Nubira II SX LPG, respectiv Nubira II CDX LPG si au pretul de 10.899 Euro, respectiv 12.399 Euro (cu TVA inclus). La preturile actuale ale combustibililor, diferenta de pret se amortizeaza dupa parcurgerea a circa 10.000 km. am facut o vizita la ei pe site dupa ce am auzit la radio ca ofera GPL si la nubira. |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
GicaPopescu |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
Grabeste-te, ca se mai fabrica pana in ianuarie. Dupa aceea, s-ar putea ca singura alternativa de masina noua in jur de 10.000 de euroi sa fie Logan.
|
--------------------
Dacia
Logan
- DJ-XX-XXX
2006 Ambition 1,6MPI
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
In continuare lumea nu stie ce inseamna Monopol...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
GicaPopescu |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
Asta se cheama monopol (cand esti singurul care beneficiezi de avantaje anticompetitive pe o piata) - fragment din Gazeta Sporturilor:
George Copos încearcă să atragă sponsorizarea concernului Renault la Rapid după ce a pus umărul la acordarea unui ajutor de stat francezilor După rezultatele excelente obținute de Rapid în confruntările din Cupa UEFA, George Copos pare să fi deschis seria operațiunilor de aducere a unor sponsori importanți în Giulești. Întîi a fost Altex, care va vărsa anual 100.000 euro în conturile alb-vișiniilor, iar acum, spun surse autorizate, ar urma concernul Renault, care patronează în România Grupul Dacia. Această variantă este susținută de relația specială pe care vicepremierul o are cu cei care conduc afacerile Renault în România. Relația s-a consolidat după ce patronul Rapidului a fost unul dintre cei ce au susținut acordarea unui ajutor de stat firmei franceze în momentul în care aceasta a decis să investească aproximativ 220 milioane dolari pentru fabricare de cutii de viteză la Pitești. În urma acordării acestui ajutor, statul român va suporta 17% din valoarea totală a investiției pe care francezii urmează să o facă, aproximativ 35 milioane de dolari. Operațiunile de acest gen nu sînt mereu privite cu ochi buni de către Comisia Europeană, astfel că pentru acordarea ajutorului de stat a fost nevoie de avizul Consiliului Concurenței, lucru care s-a și întîmplat de altfel, conform purtătorului de cuvînt al acestei instituții, Simona Barbu. |
--------------------
Dacia
Logan
- DJ-XX-XXX
2006 Ambition 1,6MPI
|
|
dizzy |
![]()
Post
#9
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.127 Joined: 11 February 04 ![]() |
Ar fi mai bine sa nu se produca nimic la Craiova?
Sa se inchida fabrica si sa intre toti oamenii in somaj? Ca de la 1 ian 2006 asta o sa se intample. Cred ca e mai bine sa o ia Renault decat sa se inchida. Cred ca e mai bine sa o ia GM decat Renault. Ar avea si productia o continuitate si ar aparea o serie de masini modernizate gen Matiz/Spark, Nubira 3, Kalos, etc. In acelasi timp GM e cam in buda dar nu mi-e teama ca se va prabusi, ca America e mare si tare si subventioneaza. Totusi ar fi de dorit un constructor cu forta financiara si produse de calitate. Ar putea fi interesat Hyundai/Kia oare? Poate si Toyota sau Honda? |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
- B zzz SXX
2005 Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
JORJ |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 4 January 05 ![]() |
Eu zic ca nu monopolul strict definit de dictionare e problema, ci faptul ca se reduce consistent concurenta pe piata locala de masini cat de cat mai accesibile. Iar asta se lasa cu nasoleli pentru bizonul cumparator de rotite.
Sa speram ca nu reusesc sa o comita. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 Perla
- B -XX - XXX Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept Nu claxonez decat daca e absolut necesar Folosesc proiectoarele doar cand e ceata |
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Da cine va impiedica sa cumparati Spark? Sau peugeot 1007? Sau Toyota Aygo? Sau niste Lada? Sau clio Symbol? Sau Fabia?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
JORJ |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 4 January 05 ![]() |
Sunt mai scumpe la raport pret/metru cub de masina prin comparatie cu Cielo, Matiz si ZKR, unele cer taxe in plus.
Matizul avea vanzari rezonabile pana sa se teama lumea de scoaterea din productie. Sa nu mai vorbim de un potential face-lift sau chiar o noua versiune care l-ar mai fi propulsat inca. Daca o sa avem tot ZKR peste tot, nu e de bine. Romanii nu au o optiunme budget pentru masini de oras in prezent, decat la pretul la care pot cumpara frigfiderasul, sau chiar mai mult. Stiu ca pare ca vrem prea mult comparativ cu piata altora, dar totusi, asta e piata noastra si puterea de cumparare aferenta. La unitati industriale care platesc salarii romanesti, nu ar strica niste preturi romanesti si la produse, altfel piata locala nu prea isi poate manifesta potentialul. Pt un Spark, 1007 sau Toyota platesti din salarii romanesti preturi care includ salarii occidentale. E frumos si elegant pentru cine isi permite dar asta nu poate fi fenomen de masa. Apoi mai sunt taxele care incarca uneori preturile. Cat despre Lada, m-ai facut curios sa vad ce mai fac, o sa verific, desi mi se pare ca si de la rusi miroase a taxe de import. Eu as vrea o buburuza ieftina de oras, am mai zis si pe alte topicuri. Sa le zic astora sa nu le zic ? Nu stiu pe care sa ii aleg sa faca repede fabrica sa imi produca mie buburuza. Cred ca fac o licitatie. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 Perla
- B -XX - XXX Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept Nu claxonez decat daca e absolut necesar Folosesc proiectoarele doar cand e ceata |
|
klaus |
![]()
Post
#13
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sau Fiat Albea?
Nu-i asa ca sunt si alte optiuni la Logan? Deci treaba cu piata monopolista... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
SilviuB |
![]()
Post
#14
|
Membru de BUKOWINA Group: Members Posts: 281 Joined: 19 August 04 From: Suceava-Bukowina ![]() |
Am vazut zilele astea prin Suceava oferta la VW Polo Happy la pret de 9.998 Euro cu taxe incluse. Nu stiu ce motorizare ofera dar echiparea e ceva de gen ZKR Laureate cu ceva extra (daca mai tin eu minte bine ce am citit pe panou).
This post has been edited by SilviuB: 9 Nov 2005, 12:00 |
--------------------
VW
POLO
- 8XSYL
2005
|
|
Ake |
![]()
Post
#15
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Dar daca fracezii o sa cumpere Daewoo Craiova nu pentru a asambla Loganul ci pentru un Nissan micut (gen Aygo), nu credeti ca-i cam acelasi lucru? Nu cred ca intentia Renault e sa umple lumea de frigidere. Si-or da si ei seama ca pe piata de mini sunt in momentul de fata cam descoperiti. Mi se pare foarte riscant pentru ei sa aiba toata infrastructura dezvoltata pe un singur model. Asa, la doua, riscul se va injumatati.
|
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
13nov |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 7 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Prima oara cand au scos la vanzare fabrica de la Craiova, cel mai interesat investitor a fost Toyota, dar deoarece nu a contribuit cu ceva spaga, a trebuit sa-si ia talpasita. Fabrica a fost luata de Daewoo iar acum vedeti in ce situatie s-a ajuns. Parerea mea e ca ar fi foarte bine sa o ia cineva serios, cum este Renault Nissan, indiferent de ce vor sa produca acolo. Daca fac Nissan sau daca fac Logan, nu conteaza, conteaza ca o sa supravietuiasaca fabrica, or sa existe investitii si locuri de munca, adica dezvoltare regionala.
|
--------------------
OPEL
ASTRA GTC 1.9 CDTI
2008 Clio III 1.5 dci Privilege
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#17
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Se zice ca Loganul face concurenta celorlalte modele si o face bine pentru ca a castigat piata romaneasca din primul an de la lansare.
Chestia asta cu concurenta e ceva reciproc valabil deci Loganul e intr-o relatie de concurenta cu alte variante/optiuni. Cuvantul concurenta nu e compatibil cu cuvantul monopol. Pur si simplu nu exista alte masini noi la acelasi pret cu Logan-ul dar acele masini probabil ofera si alte lucruri fata de Logan si asta-i elementul cu care Loganul concureaza. Logica imi spune ca nu e vorba de monopol. |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
- n/a
D-Max 2022
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
cum sa fie monopol....
Monopol este atunci cand nu exista absolut nici o alternativa la un anumit produs sau serviuciu... se poate ajunge la un monopol legat de producerea de masini....adica renault ar putea detine monopolu' in productia de masini a romaniei...insa asta nu e tot una... |
--------------------
*
*
- *
*
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#19
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Eu zic ca nu e rau deloc sa preia Dacia fabrica de la Craiova . Decat sa dea faliment si sa nu mai produca nimic , mai bine productie Logan byRenault .
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
Mario_b |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
Eu sunt din Craiova si cred ca daca ar inchide Daewoo , zeci de mii de oameni ar ramane fara loc de munca! Nu ma intereseaza cine ia fabrica dar ar fi cazul sa o ia cineva, altfel Craiova ar ajunge precum Caracal.
|
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
- MBM
Ambition War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
bomicabomic |
![]()
Post
#21
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Cei care vor lua fabrica de la Craiova, altii decit Renault, nu gindesc "domnle luam fabrica sa concuram Loganul". Ar fi o mare prostie.
Dacia are acum cel putin 60 % din piata si are un produs nou. E pe val...nu e ASIROM sau SNTR, care au pierdut de la 70-80 % cota de piata din cauza ca n-au adus nimic nou. Si sincer vorbind pina la aparitia Loganului, Dacia tot domina piata si atunci putea sa vina un mare producator sa i-o fure. Era simplu...concura un model antic. Acum e foarte greu. Ce ar trebui sa faca viitorul cumparator de la Craiova, care gindeste sa-i ia o felie mare Daciei : 1. sa modernizeze Cielo si sa-l faca la un pret mai mic decit Loganul. Asta numai GM ar putea sa o faca. 2. sa faca o masina noua, identica cu Loganul ( practic asta vrea romanul, o masina mare cu care sa care cartofi, mobila si care sa aiba citeva accesorii, de moft sau nu, oglinzi electrice, ABS calc de bord etc.), la aceleasi preturi, dar din punct de vedere calitativ mult mai buna ( sa nu scirtie, sa nu zdrangane, fara plastice de cacao etc.). Ceea ce cred ca este ffff. greu. Trebuie sa gindim, ca pentru a face o masina care sa concureze Loganul, sunt o basca de cheltuieli cu publicitatea, cu discounturi etc.-etc. Si nimeni nu va face asta, doar de dragul unora din compatriotii nostri. Faci lucrul acesta daca stii ca peste 2 ani, vinzi in Romania cel putin 150.000 de masini/an, ceea ce cred ca nu se va intimpla. Repet concurenta Logan=masina cu aceleasi dimensiuni, echipare etc., nu Matiz sau mai stiu eu ce "mini-uri". So viitorul cumparator RODAE, va merge pe masini mici, de mic litraj, astea ar avea o piata "virgina" prin lipsa SLZ si a Matizului. Si inca o data spun, un fabricant cind se hotareste sa cumpere o fabrica, isi face strategiile, tinind cont de piata din tara respectiva....nu ca stai sa vezi, ca iau fabrica de la Craiova, ca fac masini ieftine, chiar daca vind in Ro 20.000 de bucati, da' voi vinde la export 100.000. |
--------------------
x
x
- x
|
|
DFA |
![]()
Post
#22
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 10 Nov 2005, 10:11) dar din punct de vedere calitativ mult mai buna ( sa nu scirtie, sa nu zdrangane, fara plastice de cacao etc.). Chestia asta cu "să nu scârție, zdrăngăne, etc" este un mit, nici o mașină, oricât de scumpă și bine făcută ar fi ea, nu va scăpa de aceste probleme, pentru că toate sunt asamblate din mii de componente legate între ele prin șuruburi, agățători, lipite, etc., care la un moment dat se vor lărgi, freca, deșuruba, desface... E doar o problemă de timp, nu dacă, ci când va începe să aibă greieri, să scârțîie, să troncăne, și așa mai departe. Cam asta e diferența la acest capitol dintre o mașină ieftină și una de bună calitate - scumpă. Și o mașină accesibilă - ieftină nu va fi niciodată de bună calitate, ci permanent un compromis. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
bomicabomic |
![]()
Post
#23
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Off-topic
1.Eu fac referire la scirtiieli care apar exact la 5 min dupa ce masina iese pe poarta dealerului....nu la ce se va intimpla cind masina are 5 ani si 300.000 km. 2. Nu sunt de acord cu ce spui tu. O masina e ieftina prin materialele folosite ( plastice, tip tabla, vopsea etc.) , prin solutiile constructive simple alese ( motor, sistem frinare, sistem directie etc.) si prin fiabilitatea mult mai redusa . Indiferent ca-i ieftina sau scumpa, trebuie sa iasa de pe poarta fabricii cu toate suruburile strinse, cu toate elementele de siguranta puse la punct...etc. ca toate astea sunt platite...nu tin de ieftin sau scump. This post has been edited by bomicabomic: 10 Nov 2005, 10:05 |
--------------------
x
x
- x
|
|
DFA |
![]()
Post
#24
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Exact, iar asta e o problemă de mentalitate a producătorului, proiectantului și respectiv al muncitorului, cel care practic asamblează mașina.
După cum își dau ei silința, tot așa mașina va avea mai devreme sau mai târziu "greieri". |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
laur |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 8 July 02 From: Iasi ![]() |
Cel mai simplu si mai bine pt toata lumea (mai putin Renault) e ca GM sa cumpere Daewoo Craiova si sa fabrice Spark si Kalos la Craiova. Astfel vom avea si o alternativa in acelasi segment pt. Logan. Si o varianta de oras (mai bunicica decit Matizul, care va disparea daca altcineva vine la Craiova)
Logan nu e monopol, e doar singura varianta in segmentul respectiv (adica mare si ieftin). |
--------------------
Peugeot
206 1,4 HDI
- . "parerea mea"
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
![]() pret ridicat = calitate desavarsita.... nimeni din lumea asta nu va poate da voua masini "bune" si ieftine... cat despre dacia...s-au ridicat si ei... dar voi ati vrea ca sa ansambleze direct LAGUNA II la Pitesti... buni rai sunt ai nostri...defapt eu ii consider destul de competitivi la ora actuala in europa de est ![]() |
--------------------
*
*
- *
*
|
|
maddan |
![]()
Post
#27
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Mai copii mai...
Voi chiar credeti ca cine va cumpara fabrica de la Craiova o va lua pentru imensa si incomparabila piata romaneasca, pe care ar putea desface pana la 30-40.000 de masini pe an intr-un vis frumos din 2010?... ![]() Cine va veni la Craiova va veni pentru a avea un picior - sau doua - pe piata din intreg Sud-Estul Europei. Pentru a produce cel putin 150.000 de masini pe an, si pentru a le vinde pe aceasta piata. Nu mai ganditi romano-centrist. Caci nimanui pe piata auto nu-i pasa de "monopolul" Renault in Romania - nici macar celor de la Dacia, care chiar NU si-au propus asta! Cand l-am intrebat pe dl. Stroe cum se gandesc sa contracareze invazia inevitabila de masini second-hand de dupa 2007, stiti ce mi-a spus? "Dacia nu si-a propus sa ofere o alternativa la orice, si nici sa monopolizeze piata. In mod inevitabil vor fi oameni care nu vor dori sa ia o Dacia, si vor prefera un second hand strain, cu toate riscurile. Nu ne-am propus sa concuram cu asa ceva". Initial am ramas cu gura cascata, caci mi se parea o mare idiotenie. Dar stiti ce? Ca posesor de second hand nemtesc imi dau seama ca Dacia intr-adevar nu va concura piata de second-hand adus din Nemtia, caci nu are cum: publicul este 90% diferit!! Ca sunt si oameni care prefera o masina ieftina doar pentru ca e noua, unui sh rasat dar mai vechi, asta e! Dar publicul este unul diferit! Si acum, daca Dacia vine la Craiova, credeti ca va creste pretul la Logan? Pai pretul la Logan va creste tinand cont de veniturile romanilor, nu de concurenta - deja inexistenta de 1 an bun - din partea modelelor Daewoo. Dimpotriva, preturile la Daewoo au trebuit sa se ajusteze valului Logan, iar nu invers. Cine vine la Craiova NU va avea drept scop o concurenta bazata pe PRET in Romania, Doamne-iarta-ma, de parca ar veni sa faca actiuni caritabile pe aici! Ca doar nu mai traim in comunism! Va veni sa aiba costuri de productie mai mici, facilitati fiscale, fabrica in UE, culoar spre pietele emergente din Asia mica, si multe altele! O intra si piata romaneasca in ecuatie, dar este doar una dintre variabile, si una mica-mica de tot! Haideti deci sa nu mai traim cu vise erotico-comuniste ca va veni un inger investitor care sa marce banul spre binele si propasirea natiunii romane, ce naiba! Daca va veni GM, atunci modelul care va concura Loganul va fi Aveo, nici macar Kalosul! Da, ar fi bine, insa nu pretul va fi determinant, ci calitatea superioara oferita per pret! La pret, Loganul va ramane bine-mersi imabatil, pentru ca a fost conceput inca de la inceput cu gandul la costuri, pe cand orice model va fi facut de un eventual concurent in Romania nu a fost gandit asa. Si cine intra aici nu-si va taia din margin doar ca sa faca publicul fericit. Ci va insista pe calitatea oferita la un pret cu ~10-20 mai mare. Moment in care Loganul credeti ca va contracara prin pret?! NU, va contracara prin dotari optionale, caci prin calitate n-are cum! Uitati, va rog, de epoca in care se putea cumpara o Dacie cu 3000 de dolari! Aia e demult apusa! Suntem intr-o piata in care vor creste salariile. Pe cale de consecinta deci vor creste si preturile, inclusiv la Logan, in mod proportional. Singura cale de a lua o masina mai ieftina va fi aceea de a ne creste noi insine veniturile, nu de a astepta cai verzi pe pereti!* *evident, un Lacetti produs in Romania in 9800euro TTI va fi mult mai interesant decat un Logan in 9000 euro! Dar ma indoiesc ca Spark va costa 5000euro, chiar si in varianta de baza, daca ma-ntelegeti! |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
- Bsiceva...
2006/7 Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
lacetti ? =)) =))
tu stii cat costa in momentul asta un lacetii? iti spun eu....e mai scump decat focus...daca ai bani de lacetti....si-ti iei lacetti...ori esti directoru de la chevrolet romania....ori ai o problema.... ![]() |
--------------------
*
*
- *
*
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#29
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Maddan, de acord cu ce spui...dar vezi bine ca nu prea se inghesuie lumea sa o cumpere. Oare de ce?
Din gramada de fabricanti auto se vehiculeaza FORD, cu intentia ptr. masini hibride, GM, dar asta-i cred ca mai mult scorneala guvernantilor nostri, nu ca aia ar avea vreun mare interes. Precis la astia le-ar da-o moka, numai sa o ia. Si Renault, care parerea mea, o ia pentru Nissan, nu pentru Logan pentru care au deja prea multe fabrici, indiferent la ce nivel se situeaza cererea in acest moment. Si din toate astea 3 vrem nu vrem, Reno sta cel mai bine, au venit , au vazut fabrica, etc...si au zis ca asteapta sa treaca in propietatea statului. Ceilalti, n-am auzit. E la fel ca la Electroputere, inainte de a se depune ofertele, toti greii (GE, Bombardier, Siemens etc.) erau interesati si pina la urma si-au depus candidatura numai stifturi de firme, de unele nici n-am auzit. |
--------------------
x
x
- x
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#30
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Nu stiu daca se mai poate zice ceva dupa ce a zis maddan ce a zis...
|
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
- n/a
D-Max 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 16:27 |