Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Logan la Craiova?

St
post 10 Nov 2005, 17:40
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Pentru cei care cred ca Renault o sa ia Craiova pt. Logan, nu va mai faceti griji. Ei deja au riscat cand au cumparat Fabrica de la Pitesti, in acea fabrica fiind produs doar un singur model, daca Loganul nu avea succes, ce faceau? Asa si cu fabrica de la Craiova.
Presupunem prin absurd ca o cumpara si face Logan pana in 2009. In 2009 apare succesorul Logan-ului, dar care nu mai are atat succes ca si actualul, ce fac ei cu acea fabrica?

This post has been edited by St: 10 Nov 2005, 17:41


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raduboy
post 12 Nov 2005, 11:15
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 22 July 05
From: Cluj-Napoca




imi pare rau pt.fabrica de la Craiova,acolo s-au produs cateva masini buniele dupa mine.Singurul inconvenient al masinilor daewoo (Cielo,Espero,Nubira ,Leganza) ar fi consumu lmare in rest,raportul calitate -pret a fost bun.Reno nu cred ca se baga la Craiova,nu cred ca au ce face cu 2 fabrici in Romania.Hai sa fim seriosi,Logan-ul e pe val,se vinde bine dar,intrebarea este,cat timp se va mai vinde?Nu uitati ca in Europa de Vest se vand cele mai multe masini iar acolo,din pacate,Logan nu sta stralucit.Cum au afirmat si altii pe acest forum,cred ca e nevoie de o masina de clasa mica la ora actuala in Romania,o masinuta atractiva la pret si bunicica,asa cum a fost Matiz-ul.Astept si eu cu interes soarta fabricii de la Craiova,acolo cine investeste trebuie sa fie foarte precaut,ori face o masina ieftina ,ori seapuca deun model mai scump dar cu succes in Europa.
P.S. Fabrica de la Craiova,asa ca fapt divers,este net superioara fabricii de la Pitesti din toate punctele de vedere.In momentul cand au venit francezii de la Citroen,in anii 80,fabrica de la Craiova era cea mai moderna fabrica din Estul europei.


--------------------
Fiat Stilo - - CJ07APZ, 1.8 16V Dynamic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanescu
post 12 Nov 2005, 11:32
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 January 05




Ba din contra, uite ce scrie in Evenimentul Zilei: "Vanzarile Dacia Logan in Europa Centrala au fost mai mari decit ale Skoda Fabia in primele trei trimestre ale acestui an, arata un comunicat al companiei de consultanta JATO Dynamics. Concret, in cele noua tari analizate, s-au vandut 71 de mii de modele Logan si doar 65 de mii de exemplare Skoda Fabia. Performanta Logan aduce masina pe primul loc in topul celor mai vandute modele.

Compensare de la Octavia

Totusi, Skoda ramane prima in topul marcilor, pentru ca la performanta Fabiei se adauga si vanzarile realizate de modelul Octavia. Este vorba de alte 40.000 de masini vandute, ceea ce aduce totalul obtinut de Skoda pe primele noua luni la peste 105 de mii."

http://www.evz.ro/eveniment/?news_id=20306...3d16bf0394ab22d

Deci se poate spune ca sta chiar foarte bine la vanzari in vest, daca e sa luam in calcul cat de curand a intrat pe piata fata de Skoda.


--------------------
Logan Preference 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 12 Nov 2005, 13:19
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




STA EXCELENT !!!
cu toate ca nu cred ca ar fi chiar asa...odata cu aparitia noilor caroserii se vor stabiliza vanzarile...cumparatorul va avea in fata o GAMA ....acum are doar un model smile.gif


--------------------
* * - * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 12 Nov 2005, 16:36
Post #35


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




NU va mai agitati asa tare cu Loganu asta... Atata timp cat va fi o masina buna si accesibila (cum este acum) toti vor fi multumiti!

Pt cei care au deja Logan... NU va faceti griji, o veti vinde in 3 ani si o veti da avans la ceva mai bun! Gen Opel Astra, Focus sau C4!

Cel putin asa am gandit eu in momentul in care am luat SLZ! Am zis: o achit in 3 ani si imi iau noua Dacie(Logan)! Am reusit sa o achit in 1 an jumate si o dau avans la ceva mai bun!

Cei care nu au deloc masina.. Au 2000 euro si dau avans la un ZKR pe 7 ani au rata 300 de lei! Rezonabil pt o familie cu 2 venituri medii: cam 1500-1700 lei cumlat sot-sotie!

In concluzie: e fff bine ca se va fabrica si la Craiova!

This post has been edited by Adrian_Solenza: 12 Nov 2005, 16:38


--------------------
Citroen C3 - Inca numere rosii... 1.4Hdi 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 12 Nov 2005, 18:22
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




QUOTE(Adrian_Solenza @ 12 Nov 2005, 16:36)
Au 2000 euro si dau avans la un ZKR pe 7 ani au rata 300 de lei! Rezonabil pt o familie cu 2 venituri medii: cam 1500-1700 lei cumlat sot-sotie!

In concluzie: e fff bine ca se va fabrica si la Craiova!
*



Mai, sint 7 ani... Credit pentru ce? Pentru o masina! Ce masina? Logan?! Hai sa fim seriosi, asa sfaturi as da numai dusmanilor. Sint totusi 7 ani, masina nu se stie cit de fiabila e, vine intrarea in EU, se schimba multe lucruri si nu se anunta prea multe lucruri bune odata cu asta. Si tu-i sfatuiesti sa se bage in credit pe 7 ani pentru masina. Nu vreau sa te supar, dar eu gasesc ciudat rau sfatul asta.


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 12 Nov 2005, 18:58
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




Din Germania ti s-ar putea parea ciudat sfatul, dar pentru un roman mediu, o masina noua, cu garantie 3 ani, spatiu mare si pret decent este tot ce trebuie. Mai ales ca multi au beneficiat de programul ''rabla'' si au schimbat vechea berlina pe un Logan care va fi destul de mult in proprietatea familiei.
QUOTE
Pentru o masina! Ce masina? Logan?! Hai sa fim seriosi, asa sfaturi as da numai dusmanilor.

Logan-ul ramane mijloc de a merge de la A la B si multi sunt multumiti cu asta si costurile pe care le implica.


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 12 Nov 2005, 19:28
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




Codrin, cred ca s-a inteles fals ce am vrut eu sa spun. Nu e vorba neaparat ca e LGN si nu e alta masina (cu toate ca si asta conteaza), ci voiam sa pun accentul mai mult pe faptul ca urmeaza un an (si mai multi chiar) care nu se prea stie ce aduc/e. Adica asigurarea la masina, impozit, impozit la locuinta, chirii care cresc, etc. Poate ajung banii aia facuti la cheltuielile curente de acum. Si poate (si varianta asta e mai aproape de adevar) ca banii veniturile alea sa nu mai ajunga si peste un an sau doi. Prinzi ideea? Nu cred ca o sa se ridice salariile in Romania odata cu preturile, cu impozitele si cu asigurarile. Am eu asa un sentiment... sau poate e doar chestia aia ca pun raul mereu in fata si nu imi place mie sa risc.

Se poate sa ma insel eu, dar eu asa vad lucrurile. Si plus de asta, nu stie nimeni ce bani mai iei pe LGN peste 7 ani, sau in ce stare o sa mai fie masina la ora aia.

Da, eu nu m-as baga in credit pe 7 ani (de fapt pentru masina nu m-as baga niciodata in credit) nici macar pentru Daimler, Bmw sau Audi. Dar la fel de adevarata e si chestia ca piata masinilor din Germania nu se compara cu cea din Romania. Chiar daca spun de 2 ori acelasi lucru prin intermediul celor scrise in paranteza, am facut-o doar ca sa intaresc ce spun. Sper sa nu se interpreteze altfel.


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 12 Nov 2005, 19:50
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(Smudo @ 12 Nov 2005, 19:28)
nu stie nimeni ce bani mai iei pe LGN peste 7 ani

Da, eu nu m-as baga in credit pe 7 ani (de fapt pentru masina nu m-as baga niciodata in credit) nici macar pentru Daimler, Bmw sau Audi.
*

Mare parte din cei care au luat masina pe 7 ani nu se gandesc sa o vanda asa repede. Masina va fi cel mai probabil lasata din generatie in generatie ca vechea berlina.

Aici creditul a devenit aproape singura modalitate de achizitionare a unui bun, fie el masina, aragaz sau calculator (vezi expansiunea Altex, Flanco). Cei care iau pe credit nu se gandesc ca si la un risc, vad in mare doar rata care iti ia ochii, sau conditiile avantajoase de acordare a creditului. In cel mai pur spirit balcanic, iau acum platesc mai incolo; cum, e alta problema care se rezolva atunci. A nu se generaliza.

Plus de asta, multi se asteapta eronat ca dupa aderare sa curga lapte si miere.


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kurupt
post 12 Nov 2005, 20:00
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 29 May 05




Smudo sa stii ca din pacate sunt multe familii, care din cauza sau mai bine zis din lipsa venitului, nu au de ales daca vor o masina noua, trebuie sa se bage pe un credit de 7 ani. Asta e realitatea din romania, sunt multe familii unde salarul este cu putin peste salarul minim pe economie.
Din cauza asta ar trebui sa fim bucurosi ca vine Renault si preia fabrica din Craiova, macar muncitorii nu ajung pe strada. In afara de Renault nu prea vad cine ar fi interesat sa preia fabrica, poate Ford, dar restul producatorilori nu sunt interesati, sau nu se afla in situatia financiara sa permite sa investeasca, intr-o investitie care prezinta riscuri destul de mari.
Iar sa va intreb, voi de ce sunteti asa de sigur ca Renault vrea sa fabrice numai Logan in Craiova? Cu disparitia Matizului ramane un segment de piata descoperit, cel a masinilori mici si ieftine de oras, si eu cred ca Renault cu ajutorul Nissan [ Micra va spune ceva?] se orienteaza incet, incet spre un nou segment de piata, neacoperit inca.
Si Renault ar face o afacere foarta convenabila, din mai multe motive:
1 uzina moderna cu personal calificat
2 capacitate de productie suficient de mare
3 uzina este aproape de Mioveni deci nu piesele nu trebuie transportate pe distanta mare
Iar pe langa faptul ca asigura o productie mai mare a Loganului, datorita capacitaii mai mare a uzinei poate sa incepe fabricarea altori modele de masini, fara sa afecteze productia Loganului, cea ce este momentan imposibil la Mioveni, productia fiind la capacitatea maxima, datorita cererii mare a Loganului.
Deci eu nu as fi deloc surprins, daca Renault ar avea deja un model nou pregatit de productie, mai ales dupa ce au vazut ce succes a avut cu Loganul.


--------------------
Logan Ambiance - #####
--=-- The KING Of The Hill --=--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 12 Nov 2005, 22:05
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




QUOTE(Codrin @ 12 Nov 2005, 19:50)
Aici creditul a devenit aproape singura modalitate de achizitionare a unui bun, fie el masina, aragaz sau calculator (vezi expansiunea Altex, Flanco). Cei care iau pe credit nu se gandesc ca si la un risc, vad in mare doar rata care iti ia ochii, sau conditiile avantajoase de acordare a creditului. In cel mai pur spirit balcanic, iau acum platesc mai incolo; cum, e alta problema care se rezolva atunci. A nu se generaliza.

Plus de asta, multi se asteapta eronat ca dupa aderare sa curga lapte si miere.
*



Codrin, pai din ce ai scris aici am impresia ca esti de acord cu ce am zis si eu mai devreme, mai ales cu ultima fraza pe care ai scris-o.

Kurupt, perfect de acord cu ce ai zis, oricum e mult mai bine sa se produca totusi ceva acolo, decit nimic. Cel putin sint asigurate locuri de munca.

In schimb, m-am gindit la altceva. Daca, sa zicem, cumpara Renault-ul fabrica de Craiova, si (la fel sa zicem) vor sa faca tot Logan si acolo. Ar putea cumva sa apara diferente de calitate (mai ales la finisari) intre un LGN produs la Mioveni si unul produs la Craiova? Eu unul, cred ca da, si anume inclin sa cred ca la Craiova s-ar lucra totusi mai "grijuliu" decit la Mioveni, cei din Craiova avind totusi experienta (doar parerea mea, da?) cu Daewoo si cu mai multe repere montate pe o masina. La fel, s-ar putea totusi sa ma insel, sint curios daca s-a mai gindit si altcineva la chestia asta.


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 12 Nov 2005, 23:21
Post #42


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Mai oameni buni, daca eu, ca si client, sunt fericit ca am masina noua, chiar si la credit de 7 ani, care e problema?

Omu e multumit ca are masina, banca e multumita ca are dobanda mare, statu e multumit ca mai ia niste taxe, Dinu Patriciu e si ala fericit ca mai vinde niste benzina... Asiguratorul e si ala happy rau ca mai stoarce de la inca unu... TOATA lumea e fericita.. Acum, ce va amestecati?

Am spus: sa se faca si la Craiova, si sa poata lua si vecinul meu de la 2 un LGN, ca tare mult vrea unul... biggrin.gif Sa schimbe Oltcitu biggrin.gif !


--------------------
Citroen C3 - Inca numere rosii... 1.4Hdi 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 13 Nov 2005, 00:36
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(Smudo @ 12 Nov 2005, 22:05)
Ar putea cumva sa apara diferente de calitate (mai ales la finisari) intre un LGN produs la Mioveni si unul produs la Craiova?
*

Nu vad cum, dat fiind ca reperele ar fi aceleasi. Or fi avand ei experienta la Craiova, dar daca n-au material, Logan-ul va iesi acelasi fie de aici, fie de la Mioveni.

Si nici de la Mioveni nu ies chiar atat de rau, doar n-or fi atat de dusi incat sa puna, de exemplu, motoare de Mitsupishi? 04.gif


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 13 Nov 2005, 01:13
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




Nu, altceva voiam sa spun. Ma refeream la greieri, suruburi nestrinse cum trebuie, scirtaituri, vopsea doar pe alocuri in portbagaj (parca am vazut si chestia asta). Intelegi? La chestii care din pura neglijenta nu sint facute cum trebuie. De astea as fi curios cit de des ar mai aparea daca s-ar face LGN si la Craiova, si in ce stare o iesi de pe-acolo.

P.S.: Da... ia zi drept acuma, io cred ca te cam oftici ca n-ai gasit si tu un motor de Mitsupishi la tine sub capota, mai ales ca ai vazut ca pe la unele SLZ e din ala...smile.gif


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 13 Nov 2005, 01:48
Post #45


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti





Foarte bine daca va lua Renault fabrica de la Craiova!Mai ales ca mi-a soptit mie o pasarica ca Loganul va suferi cat de curand unele imbunatatiri.Sa speram ca fabrica cea noua va imbunatati mult calitativ masina nationala si va creea premisele aparititei unui nou model.


--------------------
FIAT Grande Punto - B 07 CHE 2006
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 13 Nov 2005, 09:33
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(Smudo @ 13 Nov 2005, 01:13)
Nu, altceva voiam sa spun. Ma refeream la greieri, suruburi nestrinse cum trebuie, scirtaituri, vopsea doar pe alocuri in portbagaj (parca am vazut si chestia asta). Intelegi?
*

Pai asta ziceam si eu. Cu aceleasi materiale, nu are cum sa iasa ceva mai bun. Si despre slabit suruburi, ma gandesc la scut unde mi s-a slabit de vreo 2 ori si le-am strans la loc, dar la inceput erau bine stranse. Si vopseaua/masina va fi tot aceeasi, deci tot atat de subtire. Doar sa-i dea strat dublu pe exterior si sa ramana cheala pe interior smile.gif


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAB
post 13 Nov 2005, 18:56
Post #47


GUERRIER MARIN DE VAILLANT


Group: Members
Posts: 383
Joined: 13 June 05
From: CONSTANTA




Sa va spun ce stiu eu:
1. De la defunctul Daewoo Motor Company, statul roman a obtinut (sau e pe cale sa obtina), pachetul majoritare de la Craiova, contra unei sume de aprox. 150 - 160 mil.$. Desi Daewoo s-a laudat cu investitii de 900 mil. - 1 mld $, valoarea reala a uzinei este in jurul a 400 - 500mil$. Cam atat ar vrea sa obtina Bucurestiul de la GM, pentru uzina craioveana. Pe de o parte, la salonul de la Geneva, din primavara, PDG-ul GM pentru Europa, a declarat ca GM intentioneaza sa dezvolte o colaborare pe termen lung cu Craiova, adica motoare si cutii de Craiova, contra colectii CKD si licenta pentru asamblat Spark si eventual Kalos/Aveo. Pe de alta parte, GM se afla in mare impas, pierderile sunt mari, alianta cu FIAT se destrama si probabil, nu are bani pentru a cumpara uzina de la Craiova.
2. In ceea ce priveste pe Renault, situatia financiara pare solida, cresterile pe piete sunt semnificative, deci este plauzibila preluarea Craiovei. Totusi, acelasi zvon a mai circulat si cu aproximativ 4 - 5 luni in urma, fiind intretinut de declaratiile facute de functionari ai Ambasadei Frantei la Bucuresti, functionari responsabili de schimburi economice cu Romania. Imediat, presedintii Renault au infirmat energic respectivele zvonuri.
3. Concluzionand, pot spune ca situatia este neclara, totusi, cert este faptul ca Daewoo Romania nu mai are dreptul sa fabrice modele Daewoo si la fel de cert este ca preluarea uzinelor nu poate fi benefica, decat daca investitorul se afla intr-o pozitie solida, pe piata. Cat despre povestea cu monopolul, aceasta este intr-adevar o mare poveste, care provoaca o mare somnolenta la copii.

This post has been edited by BAB: 13 Nov 2005, 18:57


--------------------
Dacia Logan - CT 06 BAB 1,6MPI Laureate
"NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur
post 13 Nov 2005, 20:02
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 8 July 02
From: Iasi




[QUOTE] statul roman a obtinut (sau e pe cale sa obtina), pachetul majoritare de la Craiova, contra unei sume de aprox. 150 - 160 mil.$[QUOTE]
Tu vorbesti sigur serios?????????????


--------------------
Peugeot 206 1,4 HDI - .
"parerea mea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAB
post 15 Nov 2005, 20:57
Post #49


GUERRIER MARIN DE VAILLANT


Group: Members
Posts: 383
Joined: 13 June 05
From: CONSTANTA




Conform editorialului din numarul din octombrie al "Auto Motor si Sport", semnat de Razvan Magureanu, cam astea sunt zvonurile. In editorial se vehiculeaza suma de 61 mil$. Eu am pus mai mult biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan - CT 06 BAB 1,6MPI Laureate
"NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SUPERCAR
post 16 Nov 2005, 13:48
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 624
Joined: 6 June 05
From: Constanta




Oricum cica au prelungit licenta de functionare pana la inceputul lunii Ianuarie 2006 pentru Cielo,Nubira si Matiz...apoi cica ar veni un investitor si ar cumpara fabrica de la Craiova,cica se zvoneste ca concurenta pentru cumpararea fabricii se da intre General Motors si Renault.


--------------------
Dacia Logan - CT 82 PWR 1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 16 Nov 2005, 17:36
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




Daca o cumpara renault ar fi super bine pt traditionalistu din mine...
Dacia ar ajunge intr-adevar o marca european...exact cum e skoda....numa ca aceasta fabrica ar accelera mult procesul wink.gif
voi chiar nu vreti sa avem ceva bun? macar atat.....


--------------------
* * - * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 16 Nov 2005, 18:34
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Eu vreau sa avem doi producatori buni, nu doar unul.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 16 Nov 2005, 18:46
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




Adica tu vrei sa vina inca 2 producatori?


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 16 Nov 2005, 18:52
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Nu, vreau Dacia si altul, in afara de Renault.Daca o ia sa faca Clio/MEgane/Laguna, e alta treaba.
Cred ca majoritatea de aici vor tot asa.

This post has been edited by St: 16 Nov 2005, 18:53


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 17 Nov 2005, 00:27
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




QUOTE(maddan @ 10 Nov 2005, 13:56)
Va veni sa aiba costuri de productie mai mici, facilitati fiscale, fabrica in UE, culoar spre pietele emergente din Asia mica, si multe altele! O intra si piata romaneasca in ecuatie, dar este doar una dintre variabile, si una mica-mica de tot!
*



maddan, super pertinenta analiza, si probabil foarte corecta. tot de dragul corectitudinii ma bag si eu: facilitati fiscale AND fabrica in UE? never going to happen. cred ca stii si tu ce caine s-a facut consiliul concurentei, si cum raspunde mult mai prompt la butoanele de la brucseles decat la alea de la victoria.

raspunsul cheie ramane deci tot PIATA, cum spuneai. aici e marele spil. si aici se si nuanteaza un pic pozitia renault. nu se poate clar vorbi de monopol, dar de o "investitie strategica" cred ca se poate vorbi. pe un plan de afaceri pe termen mediu, in care noi uzine in zona asta de nivel de salarii nu pot aparea, dar concurenti noi, da, pe facilitatile deja existente, de ce sa nu mentinem inca un pic a competitive edge, investind intr-o chestie de care nu avem strict nevoie pe termen scurt, dar care e sigur utila pe termen lung, si care pe termen mediu mentine nivelul estimat de crestere?

sper ca ati inteles ce vreau sa spun.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SUPERCAR
post 20 Nov 2005, 20:30
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 624
Joined: 6 June 05
From: Constanta




Oricum ar fi bine ca fabrica de la Craiova sa fie cumparata de alt producator...altul decat Renault,totusi concurenta e mai buna in special pentru noi potentiali clienti.


--------------------
Dacia Logan - CT 82 PWR 1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 22 Nov 2005, 09:52
Post #57


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Astăzi dimineața, la Antena3, am văzut știre: Guvernul va semna contractul de preluare a acțiunilor Daewoo în 2 săptămâni.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 22 Nov 2005, 12:02
Post #58


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




De catre cine?


--------------------
Fiat Linea - PAD Active, 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 22 Nov 2005, 12:03
Post #59


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




de catre guvern, logic!


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 22 Nov 2005, 12:05
Post #60


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Nu mai pricep nimic, statu isi ia inapoi actiunile vindute, sau ce? Si de ce?


--------------------
Fiat Linea - PAD Active, 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 05:40
Dacia