Vajait la accelerare
![]() ![]() ![]() |
Vajait la accelerare
Poty |
![]()
Post
#121
|
||
![]() DDT Guru Group: Members Posts: 978 Joined: 19 March 17 From: Slatina/Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Intense Hatchback
1.2 Tce 132CP
- OT-06-APV
|
|||
myreno4me |
![]()
Post
#122
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
Din ce am observat face cand este subturata si accelerezi, de asta cred ca legatura este mai mult spre partea de turbina. Ii dai gaz cand nu e pregatita si garaie, bine garaie si turbina daca ii dai aiurea, acest garait fin insa probabil este de la vibratia conductei respective.
Pana nu se demonstreaza ceva clar, prin alte tari evident, ne dam cu presupusul. La mine cel putin nu este sesizabil decat cu radio oprit si urechea ciulita bine. Azi am probat cu masina in mers pe liber si in viteza cu ambreiajul apasat , am accelerat , zgomotul nu a aparut, insa, cand am cuplat cutia de viteze a inceput sa garaie fie ca a fost frana de motor , fie acceleratie dar pe laga garait se auzea o chestie de genul cuplare de presiune de aer. Nu stiu cum functioneaza ambreiajul asta (hidraulic ??? ) dar daca acolo sunt presiuni atunci da, este posibil sa fie de la ambreiaj, altfel tubina si mai ales traseul pana la ea. Poate gasim vreun mecanic priceput pe undeva... QUOTE(ionel Marcel @ 18 Feb 2019, 16:24) Am sa incerc in seara asta sa vad si in modul tau, in mers pe liber, ambreiaj apasat si accelerare. Incerc sa caut un manual de service pe net, sa vad ansamblul ambreiaj, pe unde merge si din ce e compus ca sa imi fac o imagine de globala. Deasemenea as incerca sa ridic rotile din fata si sa bag in viteza ca si cum as rula ca sa vad daca se aude. pt ca daca s-ar auzi, atunci as elimina varinata curentului de aer. Treaba este ca face in timp ce este in viteza, in orice viteza de la sub 2000 rpm pana pe la 2500-2700, dupa aceea ori nu mai face ori zgomotul motorului acopera rontaiala. Pana pe la 2500 este cam subturata in opinia mea, deci posibil si asta sa fie o cauza si sa duca spre varianta turbina si traseu aferent. Daca vrei sa probezi, cand mergi in service o ridici pe elevator si cu Doreii langa tine faci testele. This post has been edited by myreno4me: 18 Feb 2019, 20:12 |
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
Flatron |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru Group: Members Posts: 551 Joined: 10 September 15 ![]() |
Myreno, scuze de offtopic, dar m-ai omorât cu subturatul ăsta, cred că ai postat de zece ori că tu o ții mereu la peste 2500 de ture și chestii de genul. Ce nu înțelegi tu este că subturat înseamnă că forțezi motorul, accelerând, fără a fi la turația potrivită. Că, dacă ai fi avut automată, fii tu liniștit că ți-o ținea sub 2000 la mers constant. Dacă vrei să ai turbina sănătoasă, ce e important să faci e să nu îi dai gaz tare la turații mici și, din când în când, să o mai desfunzi, dar ce zici tu acolo că o ții mereu la 2500+ și chestii de genul nu ai dreptate, e doar în mintea ta. Ți-am zis, dacă aveai automată, ce făceai?
|
--------------------
Renault
Megane GT
2018 205CP
|
|
Poty |
![]()
Post
#124
|
![]() DDT Guru Group: Members Posts: 978 Joined: 19 March 17 From: Slatina/Bucuresti ![]() |
O tinea pe manual
![]() |
--------------------
Renault
Megane Intense Hatchback
1.2 Tce 132CP
- OT-06-APV
|
|
ionel Marcel |
![]()
Post
#125
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 30 August 18 ![]() |
QUOTE(myreno4me @ 18 Feb 2019, 21:05) ... Treaba este ca face in timp ce este in viteza, in orice viteza de la sub 2000 rpm pana pe la 2500-2700, dupa aceea ori nu mai face ori zgomotul motorului acopera rontaiala. Pana pe la 2500 este cam subturata in opinia mea, deci posibil si asta sa fie o cauza si sa duca spre varianta turbina si traseu aferent. Daca vrei sa probezi, cand mergi in service o ridici pe elevator si cu Doreii langa tine faci testele. Am incercat in seara asta...cu parere de rau, zgomotul nu dispare odata cu apasarea ambreiajului(a fost doar in capul meu, defapt asta imi doream), doar se reduce ca intensitate, dar nu dispare. Cum spui si tu, in momentul in care cuplez in viteza intradevar se aude mai tare si culmea dispare sau e acoperit de zgomotul de fundal pe la 2800rpm. Azi chiar m-am enervat si i-am dat mai tare. In martie imi fac programare dar poate mai aflam cate ceva pana atunci! ![]() |
--------------------
Renault
Megane IV
2018 IV Business, 1.3 TCe
|
|
ionutzp2 |
![]()
Post
#126
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 16 October 18 ![]() |
QUOTE(ionel Marcel @ 18 Feb 2019, 21:24) cu parere de rau, zgomotul nu dispare odata cu apasarea ambreiajului(...), doar se reduce ca intensitate, dar nu dispare. Așa mi se pare și mie, că nu dispare de tot. QUOTE(ionel Marcel @ 18 Feb 2019, 21:24) La turații mai mari îi crește frecvența și pare că a dispărut, dar dacă asculți mai atent e tot acolo. |
--------------------
Renault
Megane IV Sedan 1.3 Tce
2018
|
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#127
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Rezolvarea acestui zgomot in accelerare cat si la schimbatul treptelor cand face ca o vaga cârâială:
- Conducta de ambreiaj a fost prinsa in cele 2 cleme de pe cutie cu garnituri. Astfel a disparut orice zgomot. This post has been edited by brandy_tdi: 19 Feb 2019, 08:35 |
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Ai rezolvat asta la tine?
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#129
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
da
|
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
jbn |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
@brandy, ai facut-o tu personal, sau la service? Avand in vedere amploarea acestui fenomen, cateva detalii despre operatiune ar fi foarte bine venite.
Multumesc! This post has been edited by jbn: 19 Feb 2019, 11:20 |
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#131
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Personal am rezolvat situatia. La service stiu si ei de acest zgomot, dar nu s-a rezolvat nimic. Asa ca am rezolvat in fix 5 minute cu ajutorul unor garnituri de cauciuc.
Daca se tureaza motorul pe loc si cineva tine mana pe conducta simti cum vibreaza in suport si se si aude, dar numai din habitaclu. 1.In poza unde am incercuit cu rosu sunt cele 2 cleme care se afla sub baterie(deasupra cutiei) 2.Iar cercul verde este pentru ceilalti colegi care au o problema cu frecatul/scartaiul pedalei de ambreiaj care se manifesta dupa ce se incalzeste motorul/lichidul hidraulic. Acea piesa are o supapa unisens care se manifesta printr-un fel de scartait. Momentan aici nu am gasit o solutie. This post has been edited by brandy_tdi: 19 Feb 2019, 11:30 Attached thumbnail(s) dacia_duster_gets_13_tce_turbo_with_130_and_150_hp_1.jpg ( Size: 163.72k ) Number of downloads: 3077 |
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
VioT |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 21 June 17 ![]() |
Foarte tare @brandy_tdi. Multumesc pentru postare si sfaturi. Acum, eu fiind atehnic rau, spui ca aceasta interventie se poate face de unul singur? M-ar ajuta, daca ai posibilitatea, un mic ghid un pic mai descriptiv. Sau o poza, 2, 3 direct de la locul cu pricina. Pe de alta parte, ma gandesc ca motorul 1.2 difera fata de cel 1.3 - in sensul ca poate lucrurile, conductele, etc nu sunt la fel amplasate (?). Orice informatie suplimentara este binevenita.
![]() |
--------------------
bmw
f40
120i
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Felicitari brandy, inteleg ca daca scoti bateria si eventuale carcase de plastic ale ei ai acces la conducta si clemele in care e prinsa. Adica se poate lucra pe sus. Corect?
LE: m-am uitat si nu mai e nevoie sa imi raspunzi. Imi e clar, doar pe sus se poate face. This post has been edited by papa_mulo: 19 Feb 2019, 13:42 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#134
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(VioT @ 19 Feb 2019, 12:29) Foarte tare @brandy_tdi. Multumesc pentru postare si sfaturi. Acum, eu fiind atehnic rau, spui ca aceasta interventie se poate face de unul singur? M-ar ajuta, daca ai posibilitatea, un mic ghid un pic mai descriptiv. Sau o poza, 2, 3 direct de la locul cu pricina. Pe de alta parte, ma gandesc ca motorul 1.2 difera fata de cel 1.3 - in sensul ca poate lucrurile, conductele, etc nu sunt la fel amplasate (?). Orice informatie suplimentara este binevenita. ![]() Interventia se poate face de unul singur, dar iti trebuie degetele subtirele pentru acces. La 1.2 nu stiu daca este la fel, ca nu am idee daca e acelasi tip de CV. QUOTE(papa_mulo @ 19 Feb 2019, 13:32) Felicitari brandy, inteleg ca daca scoti bateria si eventuale carcase de plastic ale ei ai acces la conducta si clemele in care e prinsa. Adica se poate lucra pe sus. Corect? Eu nu am demontat nimic, am avut loc pe sus intre partea dreapta a motorului si baterie, cam contorsionat dar a mers. Si nu a durat mai mult de 5 minute. Partea mai dificila este ca intr-o mana trebuie tinuta o lanterna iar cu cealalta mana trebuie sa nimeresti clema, sa o desfaci ca sa scoti teava respectiva. Iar apoi sa introduci garnitura/cauciuc/etc in interiorul ei, iar apoi sa fixezi teava in lacas. This post has been edited by brandy_tdi: 19 Feb 2019, 13:44 |
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Corect, sunt cu capul bagat acolo si constat exact ce zici tu, ar cam fi loc si fara demontat nimic.
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#136
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Ca un test, teava respectiva vibreaza mai putin spre deloc, daca eventual tragi un pic de ea dinspre parbriz catre fata (radiator). Dar in maxim o saptamana revine la prostul obicei datorita miscarii motorului/CV. Bafta multa!
|
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
myreno4me |
![]()
Post
#137
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
Cred ca garnitura de cauciuc trebuie lipita de clema respectiva, sau invelita clema in ceva rezistent la temperaturi ridicate. La logan era un traseu de cabluri peste blocul motor si se cocea invelisul, i-am dat niste izolatie industriala si in 10 ani nu a patit nimic.
O alta varianta este imbracarea conductei in ceva cauciuc/burete/izolatie , astfel clema chiar daca se slabeste nu va zangani pe teva ! O sa ma uit si eu la mine sa vad despre ce este vorba ! This post has been edited by myreno4me: 19 Feb 2019, 14:33 |
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
23Marius |
![]()
Post
#138
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 11 August 18 ![]() |
Extraordinar, brandy_tdi. Daca asta era "buba" si se poate rezolva atat de simplu, nu am cuvinte...multumesc mult pentru ca ai impartit cu noi rezolvarea misterului!!!
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 116GPF 1.3TCI
2018
|
|
ionel Marcel |
![]()
Post
#139
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 30 August 18 ![]() |
QUOTE(brandy_tdi @ 19 Feb 2019, 14:42) Interventia se poate face de unul singur, dar iti trebuie degetele subtirele pentru acces. La 1.2 nu stiu daca este la fel, ca nu am idee daca e acelasi tip de CV. Eu nu am demontat nimic, am avut loc pe sus intre partea dreapta a motorului si baterie, cam contorsionat dar a mers. Si nu a durat mai mult de 5 minute. Partea mai dificila este ca intr-o mana trebuie tinuta o lanterna iar cu cealalta mana trebuie sa nimeresti clema, sa o desfaci ca sa scoti teava respectiva. Iar apoi sa introduci garnitura/cauciuc/etc in interiorul ei, iar apoi sa fixezi teava in lacas. Nu-mi vine sa cred ca e asa de usoara rezolvarea. Azi am incercat sa invelesc conducta respectiva cu o bucata de furtunas din plastic ca sa o fac sa stea rigida in lacasul resepctiv. Nu stiam ce fel de garnitura sa iau si am preferat o bucata de furtunas, doar ca grosimea furtunasului era cam de 2,5mm si odata invelit furtunul hidraulic nu mai incapea in clipsul respectiv si mi-a fost frica sa nu fortez clispsul. Acesta e din plastic si putea sa crape. Am esuat cu varianta asta, dar am tras un pic de furtunul hidraulic dinspre parbriz inspre faruri si apoi am plecat intr-o plimbare si surpriza, zgomotul era aproape insesizabil. Se auzea ca poate si eu stateam cu urechile ciulite numai la el, dar este o diferenta foarte mare. Zgomot redus cu peste 90% fata de cat era. brandy_tdi, nici nu-ti imaginezi ce bucurie in suflet mi-ai produs. Maine daca am timp poate reusesc sa pun un alt furtunas deasupra de maxim 1mm grosime. Intradevar, pentru a ajunge la acea zona trebuie sa te chinui putin, eu m-am zgariat si m-am si fript putin(motorul era inca incins) dar am ajuns. De luminat am luminat cu telefonul pe care l-am pus pe baterie cu sprijin pe filtrul de aer, sau ce e ala acolo. |
--------------------
Renault
Megane IV
2018 IV Business, 1.3 TCe
|
|
brandy_tdi |
![]() ![]()
Post
#140
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Sau banda dublu adeziva neagra prinsa in clema. si tot e mai bine:D
|
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
myreno4me |
![]()
Post
#141
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
Daca aveti prieteni care lucreaza cu motoare/generatoare electrice , fabricatie/bobinare va recomand izolatiile folosite pentru ele.
Daca in zona respectiva sunt temperaturi mari riscati alte balarii ! Am pus asa ceva aproape pe blocul motor si a rezistat ani de zile si inca mai rezista ! Cei din Bucuresti incercati pe la IMGB , General Turbo sau Alstom ! Altfel, felicitari pentru descoperirea problemei ! |
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
VioT |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 21 June 17 ![]() |
Acesta e motorul 1.2 tce. Eu ma uit ca vaca la poarta 9. Ca sa nu persist in ignoranta, unde e teava aia mai exact?
![]() Attached thumbnail(s) 20190221_095554.jpg ( Size: 3.21mb ) Number of downloads: 2821 20190221_095533.jpg ( Size: 3.4mb ) Number of downloads: 2737 |
--------------------
bmw
f40
120i
|
|
simijor |
![]()
Post
#143
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 November 18 ![]() |
Asta e țeava cu pricina? Eu identific doar o clema !
Attached thumbnail(s) 218BB4F8_2FBB_4433_A4AE_70A31C769AF5.jpeg ( Size: 657.76k ) Number of downloads: 2705 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2018, tce 140
|
|
D@ni3lito |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 25 November 17 ![]() |
Problema asta este doar la motoarele 1.2 benzina
sau si la 1.6 motorina?Pentru ca si eu am un fel de sunet ciudat la plecarea de pe loc exact cand incep sa eliberez ambreiajul.Se aude ca un fel de huruit. Am motorul 1.6 dci 130 cp. |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV
1.6 dci 130 cp Intens 2017
|
|
Flatron |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru Group: Members Posts: 551 Joined: 10 September 15 ![]() |
Eu nu mă pricep, dar întreb: e ok ce fluid văd eu acolo în poză la simijor?
@D@ni3lito: Parcă s-au plâns și cei cu diesel, nu doar benzină. |
--------------------
Renault
Megane GT
2018 205CP
|
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#146
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(simijor @ 21 Feb 2019, 11:01) Nu. Teava respectiva e mai in dreapta pe langa levierul de pe cutie care schimba treptele. E cumva sub baterie si este mult mai subtire si este din plastic. Pata aia e de antigel? Ceva in genul arata conducta. This post has been edited by brandy_tdi: 21 Feb 2019, 12:34 Attached thumbnail(s) s_l640.jpg ( Size: 17.4k ) Number of downloads: 2673 1.jpg ( Size: 118.34k ) Number of downloads: 181 |
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
simijor |
![]()
Post
#147
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 November 18 ![]() |
Mulțumesc frumos pentru răspuns @brandy! Nu știu de unde ar putea fi pata respectiva de fluid. Pare sa fi curs din borcanul ăla mic de plastic care e prins in partea de deasupra cu clema ( nu am putut investiga mai atent pentru ca eram cu copilul și nu avea deloc răbdare 😀)
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2018, tce 140
|
|
megene 4 tce 140 ovi |
![]()
Post
#148
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 10 November 18 ![]() |
Cred ca e prea galben sa fie lichid de frana dar nici antigelul nu e atat de galben...
21 Feb 2019, 15:41: M- am uitat cu lanterna la conducta respectiva dar mi se pare imposibil sa ajung la cleme fara demontarea bateriei si suportului acesteia, sunt curios daca mai reuseste cineva fara demontare in afara de colegul care a gasit solutia la sunetul suparator si pentru care merita respect. This post has been edited by megene 4 tce 140 ovi: 21 Feb 2019, 15:41 |
--------------------
renault
megane 4
2018 1, 3 tce 140 cp, sedan bussines
|
|
Flatron |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru Group: Members Posts: 551 Joined: 10 September 15 ![]() |
Cine se pricepe, faceți un tutorial frumos.
![]() |
--------------------
Renault
Megane GT
2018 205CP
|
|
megene 4 tce 140 ovi |
![]()
Post
#150
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 10 November 18 ![]() |
A mai rezolvat cineva problema cu garniturile la cele doua cleme? Din ce ati improvizat garniturile? Ati reusit fara demontare acumulator?
|
--------------------
renault
megane 4
2018 1, 3 tce 140 cp, sedan bussines
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 09:12 |