Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfat alegere mașină ( laguna 2 vs Peugeot 307 SW )

Idanyca
post 26 Oct 2016, 10:37
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 224
Joined: 23 October 16
From: Bucuresti




Si pe hachback cum se comportă ?


--------------------
Renault Laguna 2 2003- 2.0 16V inițiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Oct 2016, 10:47
Post #62


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




E bomba!
Motorul 1.6 este cel mai mic motor aflat pe Laguna 2....care oricum nu are valente sportive nici cu motorul 2.0T (doar pe 3.0 V6).
Alegerea motorului 1.6 se face pentru consum redus/taxe mici/poluare redusa......nu pentru comportament sportiv.

This post has been edited by espacern: 26 Oct 2016, 10:48


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 26 Oct 2016, 10:56
Post #63


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.382
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Daca ai un stil de condus calm este un motor ok si foarte fiabil ... de tine depinde ce vrei ... decat un 1.9 dCi neintretinut mai bine un 1.6 16v de la cineva care a avut grija de ea ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 26 Oct 2016, 10:58
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Eu am break de 1.6 ph1. Am avut si Laguna 1 1.6 break inainte si comportamentul este foarte apropiat, ambele fiind Euro3. Consum 9-10l/100 km in oras si 6-7 afara. Face fata, am fost in concedii cu masina plina, pe drumuri de munte, etc si nu m-a dezamagit. NU mai comparati 1.6 de Laguna ph1 cu motorul de Megane 2 care are fulie defazoare si este Euro4, comportamentul este oarecum diferit. Pe Laguna si plecarea de pe loc se face mai usor, e destul sa te uiti ca are un suport in plus la motor.

Bineinteles, nu este vreo racheta si la depasiri treapta a IIIa e de baza. Pentru break totusi nu ar strica sa iei de la 1.8 in sus. La 1.6 ai insa costuri extrem de reduse- distributie pe original 150 lei, ca la Dacia Logan/Duster, etc. In plus motorul este extem de fiabil, cu mici modificari merge foarte bine, in ciuda greutatii Lagunei.

This post has been edited by andri1940: 26 Oct 2016, 11:05


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiKV
post 26 Oct 2016, 11:18
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 23 October 16




QUOTE(cj98czh @ 26 Oct 2016, 06:51)
Bine zici 175.000 scrisi in bord .... in reaitate ... doar ea stie ... de curiozitate ai verificat la o reprezentanta istoricul ca sa vezi acu cati ani a avut 175.000 km? Acu este tardiv oricum ... trebuia facut inainte de cumparare ..

Daca alea sunt pozele de vanzare a masinii, ala este samsar 100% ...
*



Inainte sa o cumpar, am fost la reprezentanta cu ea si am pus-o pe tester, am verificat motorul tot. Apoi mi s-a dat o lista cu toate service-urile de la 0 KM pana la 172 000 km in 23.07.2016. Deci km sunt cat se poate de reali, altfel nu as fi luat-o. Masina arata exact ca in poze, singurule 2 defecte e ca nu mergea macaraua de la geamul din dreapta (care am si inlocuit-o si merge perfect - 140 lei) si spalatorii din faruri care trebuie sa vad ce fac cu ele. Daca aveti vreo idee ..
Masina per total e geniala, se vede ca a fost intretinuta cat de cat si e clar ca atunci cand iei o masina SH trebuie si un gram de noroc.


--------------------
Renault Laguna 2 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 26 Oct 2016, 14:01
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




QUOTE(cj98czh @ 26 Oct 2016, 10:24)
Abi e taraia ca nu ai intrat in depasire de la 4000 rpm .... tu ai mers in ture ca si diesel-ul .... dar da 1.6 16 pe L2 ... mi se pare submotorizata ..
*



Crede-ma ca stiu sa conduc si diesel si benzina; la motorul ala de 1.6 nu schimb mai jos de 3500-4000 ture iar la depasire ii dau si pana in 5000 ture; NU are cuplu pentru o masina ca Laguna 2 Grandtour; e cam mare diferenta de la 151 Nm la 1.6 si 250-270Nm la diesel-ul de 1.9; Abia motorul de 2.0T ajunge la 270Nm;

Asta e unul din motivele pentru care unii prefera diesel-ul;


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Idanyca
post 26 Oct 2016, 14:35
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 224
Joined: 23 October 16
From: Bucuresti




Toți sunt subiectivi când e vorba de diesel vs benzină.
Eu am avut doar benzinare. 1.4 16v pe Rover 414 si 1.6 16v pe ford.
Am o oarecare teamă când mă bag în depășire cu fordul, chiar dacă motorul e mai mare, are doar 90 cp. Roverul avea 103 cp si fugea de mânca asfaltul, cu toate că era mult mai mare si grea... Cuplul nu-l stiu la nici una si îmi e lene sa caut.

Una peste alta voi îmi recomandați motor mai mare pe benzină, 1.8 sau 2.0.

Edit : în schimb, 1.9 tdi alh de pe Octavia 1, mă lasă în urmă în orice situație, cu ambele mașini..

This post has been edited by Idanyca: 26 Oct 2016, 14:36


--------------------
Renault Laguna 2 2003- 2.0 16V inițiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_vasiloiu
post 26 Oct 2016, 14:38
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 12 March 12
From: Ploiesti




Hai ca iti zic eu ce am schimbat la laguna 2:
- directie de vreo 2 ori
-bucsa caseta directie pentru ca pierdea ulei
-planetara dreapta - batea vezi doamne
-o piesa din diferential, aia in care intra tripoda de pe partea stanga
-probleme cu check handbrake de cand o aveam...frana era ok dar aparea eroarea asta tampita
-cabluri blocate frana electrica spate
-garnitura baie ulei
-amortizoare + kit flanse (toate incep sa bata/scartaie)
-senzorii de airbag ce o luau razna daca nu umblai pe sub scaun
-parghie cartela rupta si nu mai pornea decat daca apasai in continuu pe buton
-schimb ambreiaj(totusi,volanta era super OK)
-bucse axa spate
-bielete...bucse antirului cam toate pe la directie
-suporti motor - incepand cu ala de sub masina si pana la cel hidroelastic din stanga motorului
Este o masina ok, la drum lung e o placere, se conduce ok dar te curata de bani. Cand am dat-o aveam toate facturile (si le-am calculat atunci si sareau de 130 mil - unele reparatii la Mival, unele facute de mine)

PS:mi-a picat geamul de la sofer de 3 ori....si de fiecare data ploua afara smile.gif si scutul de 2 ori (cel de fier)

This post has been edited by ady_vasiloiu: 26 Oct 2016, 14:40


--------------------
RENAULT CLIO 3 1.5dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Oct 2016, 15:14
Post #69


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(byby @ 26 Oct 2016, 15:01)
Crede-ma ca stiu sa conduc si diesel si benzina; la motorul ala de 1.6 nu schimb mai jos de 3500-4000 ture iar la depasire ii dau si pana in 5000 ture; NU are cuplu pentru o masina ca Laguna 2 Grandtour; e cam mare diferenta de la 151 Nm la 1.6 si 250-270Nm la diesel-ul de 1.9;  Abia motorul de 2.0T ajunge la 270Nm;

Asta e unul din motivele pentru care unii prefera diesel-ul;
*



PRintre care si eu. Nu m-as intoarce niciodata la benzinar aspirat, si am fost fraer ca am condus atatia ani asa ceva. SI nu tine de sportivitate, ca Laguna 2 nu e nici pe departe masina sportiva. Tine de confort si siguranta oferita de cuplu. Si cum 340 Nm din fabrica nu mi-a ajuns am zis ca daca m-am bagat sa ma bag pana la capat, iar 400 Nm iti ofera o senzatie placuta la volan, in orice stil de condus. PS si consuma identic cu 1,6 16v , dar uuiti de retrogradari, si cand apesi pedala indiferent de treapta, incarcatura sau clima oprita/pornita...se intampla lucruri total diferite fata de 1,6.

This post has been edited by argon: 26 Oct 2016, 15:18


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_vasiloiu
post 26 Oct 2016, 15:20
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 12 March 12
From: Ploiesti




Pe ce ai tu 400 Nm?mai era unu pe aici cu 2.0 dci care visa ca are din fabrica 400 Nm


--------------------
RENAULT CLIO 3 1.5dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Oct 2016, 15:30
Post #71


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(MihaiKV @ 26 Oct 2016, 11:18)
singurule 2 defecte e ca nu mergea macaraua de la geamul din dreapta (care am si inlocuit-o si merge perfect - 140 lei) si spalatorii din faruri care trebuie sa vad ce fac cu ele.

Sigur n-ai uitat de ''am schimbat senzorul de evacuare gaze dinaintea turbinei ''?.....si altele!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Oct 2016, 15:37
Post #72


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




2.0 dci . Din fabrica veci, are 340/360 nm.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Idanyca
post 26 Oct 2016, 17:05
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 224
Joined: 23 October 16
From: Bucuresti




Cum văd că părerile sunt împărțite în două tabere, unii zic să iau diesel, alții benzină...
Nici eu nu mai știu de capul meu... Am venit cu ideile mele și plec cu ale voastre.


--------------------
Renault Laguna 2 2003- 2.0 16V inițiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 26 Oct 2016, 17:18
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




QUOTE(Idanyca @ 26 Oct 2016, 14:35)
Toți sunt subiectivi când e vorba de diesel vs benzină.
Eu am avut doar benzinare. 1.4 16v pe Rover 414 si 1.6 16v pe ford.
Am o oarecare teamă când mă bag în depășire cu fordul, chiar dacă motorul e mai mare, are doar 90 cp. Roverul avea 103 cp si fugea de mânca asfaltul, cu toate că era mult mai mare si grea... Cuplul nu-l stiu la nici una si îmi e lene sa caut.

Una peste alta voi îmi recomandați motor mai mare pe benzină, 1.8 sau 2.0.

Edit : în schimb, 1.9 tdi alh de pe Octavia 1, mă lasă în urmă în orice situație, cu ambele mașini..
*




Pe scurt cam da. Recomandam unii dintre noi benzina minim 1.8 desi cea mai buna alegere ar fi 2.0 16v ori ideal ar fi 2.0T. Ultimul slabe sanse sa gasesti in banii care zici tu dar nu este imposibil.

Cate despre ce a patit unul ori altul cu masina e discutabil. Sunt colegi pe forum care nu au avut absolut nici o problema cu masina.

Ah au schimbat bucse si alte astea? Apoi ce te astepti totusi masina aduna anumiti km si un anumit numar de ani.

Renumitul ALH era bun la vremea lui. Pentru Golf4 dar DCI-uri ca si performante de exemplu sunt net superioare iar benzinarele grupului volksvagin sunt absolut ridicole cel putin cele din acea perioada. In ziua de astazi nu pot sa zic prea multe ca nu prea am mai fost interesat.


Daca socotim un pret in medie cu 800-1000 euro mai mic la un benzinar fata de un diesel + costurile mai mici de intretinere + fiabilitatea renumita a motoarelor pe benzina + optiunea de GPL = o alternativa mult mai buna benzinarul fata de diesel. Indiferent de numarul de km parcursi.

DAR daca preferam diesel atunci luam in considerare costurile de intretinere normale plus cele potentiale. KM suficienti incat sa renteze oeprarea unei masini diesel.

Decizia iti apartine. Dar sfatul meu si al altor colegi este sa nu excluzi nimic. Si daca cumva gasesti una buna si in mintile ei chiar daca e benzinar 2.0 16v sa il iei serios in calcul.

Sfaturile date de exemplu de mine sunt date in ideea in care exista o sansa reala sa te incadrezi la ceva bun cu banii de care dispui eventual sa iti mai si ramana pentru o investitie ulterioara daca e nevoie si Acelasi lucru e valabil si pentru diesel daca apare ocazia potrivita.


Also uitate aci pe forum ai sanse bune sa gasesti ceva bun la un pret bun.

This post has been edited by PetruDez: 26 Oct 2016, 17:20


--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_vasiloiu
post 27 Oct 2016, 16:00
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 12 March 12
From: Ploiesti




Daca mi-as luat acum Laguna 2, as lua 2.0T sau 1.9dci (2.0 dci are distributia pe lant dar te stoarce de bani daca schimbi lantul si intinzatorul- se da motorul jos....etc si da, mai bate si lantul ala din cand in cand, nu e pe viata)
Din punct de vedere tehnic, masina nu m-a lasat niciodata pe drumuri si la drum lung e o placere sa o conduci (si acum am cateva regrete fata de ea)Problema e ca mananca capetele de bara si bucsele pe paine si astea toate costa.

PS:fugi de 1.6 benzina daca nu vrei sa fii cel mai incet de pe drum, cu toate ca e un coleg de-l lauda mereu, nu e o varianta de luat in seama, dupa mine cel putin.

This post has been edited by ady_vasiloiu: 27 Oct 2016, 16:01


--------------------
RENAULT CLIO 3 1.5dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 27 Oct 2016, 19:05
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




QUOTE(sserban22 @ 27 Oct 2016, 17:01)
De ieri sunt proaspat posesor de megan sedan cu 1.6, 115 cp.
Pot sa va spun ca masina nu e deloc puturoasa( asa cum ma asteptam dupa ce citisem pe aici), pina intr-o suta e umar la umar cu 1.5 dci de 110,o spun pt ca am condus ambele motorizari. Diferenta o simti dc vrei odepasire in tr. V-a.
Consumul invartindu-ma prin oras pe distanta scurta de 8 km e de 15% la o viteza de 11 km /h( asa zice computerul), dar L2 diesel avea vreo 11%.
Plusuri, fata de L2:
-suspensiile nu sunt zgomotoase
-e mai silentios in habitaclu  , dar e normal ca e benzina,
-masina mai legata ca L2 , suspensia mai ferma, sta bine pe viraje
-spatiu ok in fata, asemanator ca la L2 , bun la picioare in spate, dar bancheta mai mica fata de
L2.
-motorul pare a fi ok, distributia pe lant , aerisit si usor de accesat demaror,alternator.
-a disparut pompa servo, e un motoras electric care e montat pe coloana de directie.
Minusuri:
-spatiul mai ales cel interior din spate, nu e pe masura dimensiunilor exterioare, L2 era mai  ingusta pe afara dar mai spatioasa pe dinaunutru, ma refer la latimea masinii.
-sistemul audio, care desi are functii in plus fata de L2, nu poate sa-si actualizeze singur posturile radio , trebuie sa intri in meniu , sa ti iei ochii de la drum sa-i dai actualizare.
Nu inteleg cum nu i-a taiat capul sa mentina o chestie simpla pe care o facea un radio-cd acum 15 ani pe L2.
-am impresia ca au facut economie si la insonorizarea inferioara, la L2 cand te urcai se vedea ca mocheta se lasa , semn ca sub ea mai era ceva, pasla,la megane nu pare a fi asa.
Ca o concluzie, desi vorbim de clase diferite de masini, aveam alte asteptari, L2  pare ca avea toate butoanele puse acolo unde trebuie, poate e doar chestie de obisnuinta, dar sunt mici detalii care conteaza, dc aveam motorul asta pe L2 nu as fi dat masina, dar mi-a picat turbina si se preconizau si alte cheltuieli , deloc ieftine, asa ca a trebuit sa las pe altu  sa-si manance nervii cu ea.
Sper ca lipsa elementelor specifice unei masini diesel sa faca masina fiabila, si cu costuri de intretinere mici, eu asta am cautat dupa ce am dat 15 mil. pe o turbina, am zis ca iau ceva pe benzina si fara turbina.
Nu cred ca vreti sa stiti cum e s-o ia o turbina pe ulei, prefer sa bag 1-2 litri in plus dar sa fiu sigur ca nu ma lasa in drum.
Mai departe vom vedea, oricum, masina are 4 ani garantie, si la 13500 de euro nu am gasit alta alternativa , poate doar opel astra J sedan, dar era inferior constructiv vorbind.
*



Pun aici ce a scris un coleg care a lasat Laguna 2 1.9 dci ph1 pentru un Megane 1.6 SCe nou. Poate mai inteleg si altii cum e cu diesel SH de Laguna ph1, alergata cine stie cate sute de mii de km

This post has been edited by andri1940: 27 Oct 2016, 19:09


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Oct 2016, 19:17
Post #77


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ady_vasiloiu @ 27 Oct 2016, 17:00)
Daca mi-as luat acum Laguna 2, as lua 2.0T sau 1.9dci (2.0 dci are distributia pe lant dar te stoarce de bani daca schimbi lantul si intinzatorul- se da motorul jos....etc si da, mai bate si lantul ala din cand in cand, nu e pe viata)
*



Esti dezinformat si dezinformezi pe altii. Lantul se schimba usor cu motorul pe masina, la fel ca si cureaua, dar nu inainte de 500.000 km Pretul e ~600-700 lei original, complet cu patine intinzatoare si pinioane. Ma mir totusi ca ai 2.0 dci in semnatura, ar fi trebuit sa stii.

This post has been edited by argon: 27 Oct 2016, 19:22


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ss_remus
post 27 Oct 2016, 21:45
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 14 June 12




Initiatorul topicului face misto de noi sau e un roman adevarat, care si-o face cu mana lui. Cum poti sa zici ca ai salariu modest, ca vrei masina fara probleme si ca vrei laguna2? Laguna 2 a fost la vremea ei cea mai putin fiabila masina din Europa, de noua!!! Nu poti sa ai pretentii ca sh cu peste 10 ani vechime sa fie mai putin proasta ca noua. Pomul de craciun din bord de pe majoritatea indica asta. Ca are si adevarate calitati de masina de familie e adevarat, dar daca nu ai bani eu zic sa te orientezi catre altceva. Propuneau cativa colegi Megane1, sincer nici un Renault nu pot sa ti-l recomand doar daca ne gandim la piesele scumpe si elemente de caroserie pe care nu le gasesti decat in dezmembrari ( sau originale). Iarasi faptul ca inca nu ti-a iesit din cap dieselul la mana a doua iti va dauna la buzunar, si rau de tot. Nu o sa gasesti un diesel cu kilometrii putini, ca de-aia le cumpara multi, sa faca economie de combustibil, sa mearga cu ele cat mai mult. Nici macar nu mai trebuie sa vorbim ca benzinarele aspirate sunt mult mai fiabile, toate cele diesel au numar dublu de kilometrii.

Daca nu stii pe cineva care a avut sau are o Laguna2 cu aceeasi motorizare pe care o vrei, dispus sa te ajute, sa stie la ce sa se uite cand studiezi piata mai mult ca sigur vei regreta alegerea.

Nu inteleg de ce toata lumea recomanda motoare puternice pentru Laguna2, barca e doar o masina de familie fara absolut nici o valenta sportiva, poti sa-ti iei linistit motor de 1.6, fiabil si economic, ca la fel de incet vei merge cu ea prin curbe.

Mentalitatea ca trebuie sa dai pana la ultimul banut pe o masina sh, indiferent ce marca si model, ca apoi sa nu ai bani nici macar de o revizie, nu mai zic de schimb distributie, toate fluidele, frane, cauciucuri etc e tipic romaneasca. Pastreaza bani si pentru astea ca sa nu plangi apoi.

This post has been edited by ss_remus: 27 Oct 2016, 21:52


--------------------
Renault Laguna B56/ Alfa Romeo 1999 1.8 16v F4P Concorde / 156 JTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GBX
post 27 Oct 2016, 21:59
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 621
Joined: 26 May 13
From: aproape de Cluj




Motoarele puternice, în opinia mea, încep cu V6, consumă benzină și echipează mașini cu tracțiune spate.
Iar pe caroserii de peste 1500kg, confortul începe cam pe la 130CP. Nu oricine are motoare ceva mai puternice face drifturi în curbe sau curse între semafoare.


--------------------
ex. Dacia/ Renault 1300/ 19 Europa - 5-MS-8258 1972/ 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreist
post 27 Oct 2016, 22:37
Post #80


betiv fumator consumator de porc


Group: Members
Posts: 819
Joined: 24 November 14




QUOTE
Roverul avea 103 cp si fugea de mânca asfaltul

Conteaza foarte mult ce experiente are orice persoana in trecut, toti suntem diferiti si toti avem total alti termeni de comparatie. Sunt oameni care la "103 cp si fugea de rupea asfaltul" ar rade 3 zile si sunt oameni care li s-ar parea o masina rapida. Experienta personala, de exemplu, mi se parea lenta si foarte greoaia un mercedes w204 C200 diesel 136hp dupa ce am condus masini mult mai usoare cu 80-110 hp. In prezent cand apuc sa ma mai urc in symbol 80, ford 125 sau talisman 160 mi se par ca-s stricate, nu trag deloc.

This post has been edited by andreist: 27 Oct 2016, 22:49


--------------------
Renault W209/R129/Symbol M113/K9K 702
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Idanyca
post 27 Oct 2016, 22:54
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 224
Joined: 23 October 16
From: Bucuresti




QUOTE(ss_remus @ 27 Oct 2016, 21:45)
Initiatorul topicului face misto de noi sau e un roman adevarat, care si-o face cu mana lui. Cum poti sa zici ca ai salariu modest, ca vrei masina fara probleme si ca vrei laguna2?  Laguna 2 a fost la vremea ei cea mai putin fiabila masina din Europa, de noua!!! Nu poti sa ai pretentii ca sh cu peste 10 ani vechime sa fie mai putin proasta ca noua. Pomul de craciun din bord de pe majoritatea indica asta. Ca are si adevarate calitati de masina de familie e adevarat, dar daca nu ai bani eu zic sa te orientezi catre altceva. Propuneau cativa colegi Megane1, sincer nici un Renault nu pot sa ti-l recomand doar daca ne gandim la piesele scumpe si elemente de caroserie pe care nu le gasesti decat in dezmembrari ( sau originale). Iarasi faptul ca inca nu ti-a iesit din cap dieselul la mana a doua iti va dauna la buzunar, si rau de tot. Nu o sa gasesti un diesel cu kilometrii putini, ca de-aia le cumpara multi, sa faca economie de combustibil, sa mearga cu ele cat mai mult. Nici macar nu mai trebuie sa vorbim ca benzinarele aspirate sunt mult mai fiabile, toate cele diesel au numar dublu de kilometrii.

   Daca nu stii pe cineva care a avut sau are o Laguna2 cu aceeasi motorizare pe care o vrei, dispus sa te ajute, sa stie la ce sa se uite cand studiezi piata mai mult ca sigur vei regreta alegerea.

   Nu inteleg de ce toata lumea recomanda motoare puternice pentru Laguna2, barca e doar o masina de familie fara absolut nici o valenta sportiva, poti sa-ti iei linistit motor de 1.6, fiabil si economic, ca la fel de incet  vei merge cu ea prin curbe. 

Mentalitatea ca trebuie sa dai pana la ultimul banut pe o masina sh, indiferent ce marca si model, ca apoi sa nu ai bani nici macar de o revizie, nu mai zic de schimb distributie, toate fluidele, frane, cauciucuri etc e tipic romaneasca. Pastreaza bani si pentru astea ca sa nu plangi apoi.
*


Salut !

Crede-ma, nu fac misto de nimeni ! Sunt un om simplu, care doreste sa isi cumpere o masina SH. Am venit pe forum si am intrebat ce masina sa aleg intre peugeot 307 si renault laguna 2. Mi s-a recomandat ca ar fi mai bine sa merg pe laguna.
Apoi am intrebat ce probleme au aceste masini, pentru ca toate masinile ( marci / modele ) au anumite bube. Am aflat ca la diesel este sensibila turbina, ca nu sunt chiar cele mai fiabile motoare si ca nimeni nu-mi recomanda motoare diesel SH, indiferent de marca.
Am inteles treaba asta si m-am reorientat catre benzina. Acum trebuie doar sa aleg cea mai buna varianta de motorizare pe benzina. 1.6 ; 1.8 sau 2.0.
1.6 mi se pare mic, 1.8 pare ce trebuie iar 2.0 cam mare. Pe oricare din variante o sa merg pe GPL.


Ultima fraza m-a deranjat putin...
Tu crezi ca daca investesc 3000 euro intr-o masina, rup de la gura copilului ?! Te asigur ca nu fac asta !!! Sunt bani pusi deoparte de la un salariu la altul, s-a strans suma si am decis sa o investesc intr-o masina, pentru ca in actuala nu mai are rost sa investesc !
Mentalitatea tipic romaneasca ti-o spun eu care e ! Sau altfel spus, prostia romaneasca..
Astfel de mentalitate o au cei care : Isi fac abonament de 100 euro / luna la vodafone, doar ca sa-si permita un IPHONE 7. Ei au salariul minim pe economie. Aia care au salariu de 1500 lei pe luna si fac leasing auto, sa-si cumpere masina noua. Aia care fac imprumut la banca sa-si cumpere cel mai nou SMART TV cu diagonala cat peretele. Deci, despre ce vorbim ?!

Daca faceam imprumut la banca sa-mi cumpar masina, da...eram prost, aveam mentalitatea tipic romaneasca.
Dar daca mai strang niste bani si imi cumpar audi a7 din 2009 ? Cum sunt ? Pai iti zic eu, cel mai prost ! Atuinci da, puteai sa zici ca nu`mi permit sa o intretin si ca fac misto de voi.


@andreist : Faceam comparatie intre rover si ford.. Dar da, ai perfecta dreptate !

This post has been edited by Idanyca: 27 Oct 2016, 22:58


--------------------
Renault Laguna 2 2003- 2.0 16V inițiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ph 25 BET
post 28 Oct 2016, 06:22
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 899
Joined: 13 October 07
From: Ploiesti




eu zic sa mergi linistit pe laguna 2 cu motorul de 1,6.
eu am luat-o in vara asta de la cineva care o avea de 8 ani si pot sa spun ca sint foarte multumit de ea.
distributia am gasit-o pe original la 180 de lei,pompa de apa 120 de lei,consumul exterior pe care l-am facut in vara asta in concediu cu 4 persoane si portbagajul plin a fost de 6,2 iar in oras se invirte in jur de 9-10% mers pe distante scurte.
si chiar nu e chiar cel mai puturos motor daca il urci nitel in ture....crede-ma.

masina de servici pe care o am si merg cu ea zi de zi e o Jetta cu motor de 2.0 diesel si 140 de cai care trage ca nebuna dar sa stii ca nu e chiar asa mare diferenta cind ma urc in Laguna...de fapt este...in Laguna stau ca in fotoliu in scaunele ei moi pe cind in cealalta imi amorteste fundul.

si apoi sa fim seriosi...nu cred ca vrei sa iti iei Laguna ca sa faci raliuri si liniute cu ea.

daca stai sa asculti la toata lumea mai mult o sa te zapacesti si nu o sa mai stii nici tu ce sa faci.


--------------------
renault Laguna 3 - ph 78 DDI 1,5 Dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Idanyca
post 28 Oct 2016, 07:28
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 224
Joined: 23 October 16
From: Bucuresti




Pe hachback mi se pare ok motorul de 1.6, dar pe break cred ca este putin cam mic.
Intr-un final, dupa ce testez toate variantele de motorizare, o sa aleg ce cred ca mi se potriveste cel mai bine..
Nu vreau sa fac raliuri si liniute cu nici o masina... vreau doar sa ma duca din A in B in siguranta si comfort ! Dar nici nu vreau sa duc lipsa de putere atunci cand e nevoie


--------------------
Renault Laguna 2 2003- 2.0 16V inițiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 28 Oct 2016, 07:36
Post #84


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.382
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




diferenta intre hatch si break este de 40 kg ....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Oct 2016, 08:53
Post #85


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Idanyca @ 28 Oct 2016, 08:28)
nu vreau sa duc lipsa de putere atunci cand e nevoie
*



Atunci e simplu, nu lua 1.6.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DApophis17
post 28 Oct 2016, 09:00
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 395
Joined: 20 August 15
From: Cluj-Napoca




Dar cand vine vremea de incarcat in break poti pune mai multe kg, pe care apoi le simti.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Idanyca
post 28 Oct 2016, 09:00
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 224
Joined: 23 October 16
From: Bucuresti




QUOTE(cj98czh @ 28 Oct 2016, 07:36)
diferenta intre hatch si break este de 40 kg ....
*



Si cu portbagajul si masina plina ?

Merg pe 1.8 break daca gasesc si 1.6 pe hach..


--------------------
Renault Laguna 2 2003- 2.0 16V inițiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DApophis17
post 28 Oct 2016, 09:06
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 395
Joined: 20 August 15
From: Cluj-Napoca




Eu sunt de parere, dupa tot topicul asta si dupa preferintele tale, ca in momentul in care ai gasit una, indiferent daca e break sau nu si ce motorizare are daca iti place sa o cumperi. Atata vreme cat e in stare buna, nu conteaza chiar daca iti iei diesel. E greu sa te fixezi pe ceva anume si apoi sa gasesti exact aia. Mai bine gandeste asa, cand gasesti una intretinuta si care arata cat de cat intreaga si pretul corect, o cumperi indiferent ca e hatch sau break sau benzina 1,6 sau diesel 1,9. Ti-am mai scris undeva de dotarile pentru care merita sa cauti. Daca vrei confort cu adevarat de la laguna 2 cauta doar sa aiba dotarile alea.

This post has been edited by DApophis17: 28 Oct 2016, 09:10


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Oct 2016, 09:15
Post #89


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(DApophis17 @ 28 Oct 2016, 10:00)
Dar cand vine vremea de incarcat in break poti pune mai multe kg, pe care apoi le simti.
*



Nu prea poti pune mare lucru in plus, datorita formei caroseriei. Inafara ca arata bine, nu poti pune mult mai multe ca in hatch.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 28 Oct 2016, 09:17
Post #90


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.382
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




L2 break in comparatie cu hatch ... este urata rau ... nu ai ce compara, cu atat mai mult sa spui ca arata bine ...

Dar ai dreptate, nu prea este diferenta de cat poti pune in hatch fata de break ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 10:18
Dacia