Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfat alegere mașină ( laguna 2 vs Peugeot 307 SW )

PetruDez
post 5 Nov 2016, 16:58
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




folosind ce e ieftin. Folosind piese de calitate nu chiar.

Apoi intervine riscul crescut la un diesel sh. Apoi costul de achizitie ptr ceva bun si dea nu e ieftin.


Iar daca faci ceva kn poti alege benzina + gpl si iesi foarte ieftin.

This post has been edited by PetruDez: 5 Nov 2016, 17:00


--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Nov 2016, 17:01
Post #122


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Era vorba de mitul întreținerii. Eu nu folosesc ce e mai ieftin, iau doar din reprezentanta originale, filtru ulei 40 leu, filtru motorina 70 lei. Ca exemplu...ca puteam lua after market la 15 respectiv 30 lei. Tu cat dai pe astea la benzinar?

This post has been edited by argon: 5 Nov 2016, 17:02


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bicicleta galbena
post 5 Nov 2016, 17:28
Post #123


Sunt nembru, domnule!


Group: Members
Posts: 2.217
Joined: 29 January 13
From: Bucuresti




QUOTE(Idanyca @ 4 Nov 2016, 22:43)
Avea facturi pentru toate consumabilele, numai pe asta cu volanta si ambreiajul "o pierduse". Oricum, parea neserios si grabit sa o vanda.
M-a sunat sa ma duc in seara asta ca maine pleaca din tara.
*


biggrin.gif
Semnatura de samsar, "plec din tara".




--------------------
Peugeot 407 1.8 16v 2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003
______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fatal1ty
post 5 Nov 2016, 17:32
Post #124


Xenoane


Group: Members
Posts: 483
Joined: 27 October 08
From: Brasov[Kronstadt]




QUOTE(corneliassy @ 5 Nov 2016, 16:21)
Mai sunt si fisele de bujii si bobina de inductie care se strica mai des la benzina.

La Laguna 2 nu exista fise sau bobina de inductie.


--------------------
Renault Clio 2 Campus - N T T 2007
Merg... si imi place!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 5 Nov 2016, 17:44
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




Inca nu le-a schibat ca nu a fost nevoie. Avea revizie facuta recent. Preturile din ce se vede pe net sunt buna 30-50 un filtru benzina per ex.


--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Idanyca
post 5 Nov 2016, 17:49
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 224
Joined: 23 October 16
From: Bucuresti




Si era foarte dispus la negociere, asta m-a facut sa plec. O masina care se vinde cu peste 1500, el o dadea cu pret de plecare 1450. Dupa ce i-am spus de problema si am vrut sa plec, a specificat ca "pretul este negociabil".
Deci, clar samsar

L:E : Sa nu mai zic de intretinere. Masina a avut "detailing" facut recent. Arata prea bine, prea curata in interior...
Dar..n`am vrut sa ma leg la cap !


De preturile de intretinere, nu stiu ce sa zic.
Din cate stiu, la diesel esti oarecum obligat sa le schimbi la 10.000 - 15.000 km.
La benzina..mai merge si peste, atata timp cat e uleiul curat smile.gif)

In fine, cum am mai zis. "Am venit cu ideile mele si plec cu ale voastre"
Vroiam neaparat diesel, acum sunt indecis..inca.

This post has been edited by Idanyca: 5 Nov 2016, 17:55


--------------------
Renault Laguna 2 2003- 2.0 16V inițiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fatal1ty
post 5 Nov 2016, 17:51
Post #127


Xenoane


Group: Members
Posts: 483
Joined: 27 October 08
From: Brasov[Kronstadt]




QUOTE(PetruDez @ 5 Nov 2016, 17:44)
30-50 un filtru benzina per ex

Cine a schimbat vreodata filtru de benzina la Laguna 2?


--------------------
Renault Clio 2 Campus - N T T 2007
Merg... si imi place!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 5 Nov 2016, 18:07
Post #128


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Motorul de 1,6 16v nu are filtru de benzina , sau cel putin nu se schimba !


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Idanyca
post 5 Nov 2016, 18:16
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 224
Joined: 23 October 16
From: Bucuresti




Are, dar este in rezervor. Din cate stiu, se schimba cu tot cu pompa de benzina, daca este cazul.
Eu la ford l-am schimbat de curand. Se simte diferenta doar cu A/C-ul pornit, trage ca si cand n`ar fi pornit. Inainte se simtea o oarecare restrictie de putere. Atat.


--------------------
Renault Laguna 2 2003- 2.0 16V inițiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 6 Nov 2016, 03:02
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Nu are filtru de benzina! Oricum, la diesel sunt multe lucruri care o pot lua razna dupa un numar de ani/km. Americanul are o vorba: put your money where your mouth is! Apropo, vezi ca indiferent de benzina/diesel dai de aceleasi probleme pe partea electrica si fara un pic de talent la depanat s-ar putea sa plangi sau sa injuri Laguna ca nu e fiabila.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Nov 2016, 09:40
Post #131


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Aici e simplu, daca nu vrei probleme, nu lua faza 1, la faza 2 s-au rezolvat cam toate problemele electrice, singura problema e bordul care se dezlipeste sub parbriz, dar se rezolva. Si daca iei faza 2, adica dupa 2006, nu ai probleme nici cu dieselul, pentru ca au renuntat la 1.9 euro 3 de 120 de cai, iar 1.9 euro 4 de 131 cai e mult mai fiabil ca primul, nu mai pica turbina samd, 2.0 dci e si mai fiabil, doar miturile raspandite de benzinari s-au pastrat...curios..nu e unul ce a luat diesel sa-ti zica sa nu iei, doar aia de au luat benzinare iti spun cat de rau e dieselul..asta ar trebui sa-ti dea de gandit sleep.gif

This post has been edited by argon: 6 Nov 2016, 09:45


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_vasiloiu
post 6 Nov 2016, 10:07
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 12 March 12
From: Ploiesti




Nu chiar, eu am avut laguna 2 facelift cu motorul de 1.9dci de 120 cp euro 3, dar n-am avut probleme cu motorul niciodata in 186000km.Probleme electrice au mai fost si aici enumar, eroare frana de mana, eroare airbag sofer.


--------------------
RENAULT CLIO 3 1.5dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Nov 2016, 12:53
Post #133


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca o ia SH, poate sa aiba peste 180.000 km. Iar cele euro 4 sunt mai fiabile. Si probleme electrice mai sunt, functie de dotari, nu am vazut keyless sa (mai) functioneze pe faza 1, memoriile de la scaune si oglinzi iar o iau razna..samd.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 6 Nov 2016, 21:26
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




QUOTE(argon @ 6 Nov 2016, 09:40)
Aici e simplu, daca nu vrei probleme, nu lua faza 1, la faza 2 s-au rezolvat cam toate problemele electrice, singura problema e bordul care se dezlipeste sub parbriz, dar se rezolva.  Si daca iei faza 2, adica dupa 2006, nu ai probleme nici cu dieselul, pentru ca au renuntat la 1.9 euro 3 de 120 de cai,  iar  1.9 euro 4 de 131 cai e mult mai fiabil ca primul, nu mai pica turbina samd, 2.0 dci e si mai fiabil, doar miturile raspandite de benzinari s-au pastrat...curios..nu e unul ce a luat diesel sa-ti zica sa nu iei, doar aia de au luat benzinare iti spun cat de rau e dieselul..asta ar trebui sa-ti dea de gandit  sleep.gif
*





Avand in vedere banii lui si faptul ca vb de 1.9 euro 3 ce tot innebunesti tu treaba.


Vorbin punctual despre ce poate el sa ia si din ce poate el lua iese bine pe benzina.



--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 6 Nov 2016, 21:30
Post #135


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(PetruDez @ 6 Nov 2016, 21:26)
ce tot innebunesti tu treaba.

Tu chiar n-ai inteles ce urmareste....din prima postare aici?


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreist
post 6 Nov 2016, 22:19
Post #136


betiv fumator consumator de porc


Group: Members
Posts: 819
Joined: 24 November 14




Cu d'astea mai mici sau mai vechi pastrand aceeasi clasa nu merge ? Cand nu-s bani de pretentii nu-s.


--------------------
Renault W209/R129/Symbol M113/K9K 702
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 6 Nov 2016, 22:56
Post #137


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




QUOTE(fatal1ty @ 5 Nov 2016, 17:51)
Cine a schimbat vreodata filtru de benzina la Laguna 2?
*



Eu, la fiecare 30.000 km. Laguna II 2.0T.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 7 Nov 2016, 05:43
Post #138


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.902
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Vreau si eu vreo 10 filtre de motorina la 9 lei bucata, de unde le-a gasit colegul asa ieftine ? Eu dau ca fraieru' peste 100 lei pe un filtru de motorina la Megane si altii gasesc chilipiruri din astea ?


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Nov 2016, 08:28
Post #139


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.385
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(argon @ 6 Nov 2016, 09:40)
iar  1.9 euro 4 de 131 cai e mult mai fiabil ca primul, nu mai pica turbina samd
*



Da, da dar ce faci cu ala ca are FAP si nu este tocmai un monument de fiabilitate acel FAP

This post has been edited by cj98czh: 7 Nov 2016, 08:29


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Nov 2016, 08:50
Post #140


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(b06fcn @ 7 Nov 2016, 06:43)
Vreau si eu vreo 10 filtre de motorina la 9 lei bucata, de unde le-a gasit colegul asa ieftine ? Eu dau ca fraieru' peste 100 lei pe un filtru de motorina la Megane si altii gasesc chilipiruri din astea ?
*



Sunt in magazin, parca Alco marca, dar nu recomand, daca nu vrei original, ia Purflux, ca aia fac originalul, si e vreo 40-50 lei.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 7 Nov 2016, 12:31
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




QUOTE(b06fcn @ 7 Nov 2016, 05:43)
Vreau si eu vreo 10 filtre de motorina la 9 lei bucata, de unde le-a gasit colegul asa ieftine ? Eu dau ca fraieru' peste 100 lei pe un filtru de motorina la Megane si altii gasesc chilipiruri din astea ?
*



Vezi ca sunt mai multe tipuri de filtre in functie de motor. Eu la 1.9 DCI 107 CP dau 120 de lei pe filtru. Iar la 120 de CP e 20-30 de lei. Al meu e capsulat. Nu pot cumpara doar elementul filtrant.


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DApophis17
post 8 Nov 2016, 08:58
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 395
Joined: 20 August 15
From: Cluj-Napoca




QUOTE(argon @ 6 Nov 2016, 09:40)
Aici e simplu, daca nu vrei probleme, nu lua faza 1, la faza 2 s-au rezolvat cam toate problemele electrice, singura problema e bordul care se dezlipeste sub parbriz, dar se rezolva.  Si daca iei faza 2, adica dupa 2006, nu ai probleme nici cu dieselul, pentru ca au renuntat la 1.9 euro 3 de 120 de cai,  iar  1.9 euro 4 de 131 cai e mult mai fiabil ca primul, nu mai pica turbina samd, 2.0 dci e si mai fiabil, doar miturile raspandite de benzinari s-au pastrat...curios..nu e unul ce a luat diesel sa-ti zica sa nu iei, doar aia de au luat benzinare iti spun cat de rau e dieselul..asta ar trebui sa-ti dea de gandit  sleep.gif
*



Eu am diesel... e primul si ultimul diesel. Sunt multumit de masina, dar e primul si ultimul diesel. Nu scriu mai multe ca pornesc prea multe polemici si nu vreau.
Spun doar atat: multi imi inchideau gura cand criticam dieselul cu fraza "dar ai avut diesel?"; indiferent daca aveam sau nu dreptate in afirmatii. Acuma am si nu o sa mai am, dar pana atunci 1.9dci-ul merge bine si urmeaza sa fac niste investitii majore (bucsi, telescoape, discuri, etc etc ... ) pentru ca, odata de l-am cumparat, am de gand sa il mai tin minim 3-5 ani, in care macar sa ma bucur de adevaratul confort al masinii.

Dar legat de ultima ta afirmatie ... nu stiu ce sa zic, eu de obicei evit polemicile de genul intel vs amd asa ca stau pe banca mea. Sunt convins ca multi alti pro-benzina sau pro-diesel gandesc la fel si nu se baga in discutii pe tema asta, prin urmare raman tot felul de pareriști care isi tot dau cu parerea despre ce e mai bun in numele altora.

PS: Sunt constient de subiectivismul meu de a nu mai lua diesel, de aia de regula incerc sa nu fiu partinitor cand dau altuia sfaturi. Asta nu schimba ceea ce cred.
PPS2: Stii ca la ce iese pe toba unui diesel (fie si euro 4 sau mai nou ... de euro3-ul meu nu zic nimic biggrin.gif ) i se mai spune cancer cu lingurita? Eu as interzice diesel in orase, dar ... nu am puterea asta ... si pana una alta si eu circul in oras cu ultimul meu diesel smile.gif; pana la urma toti facem compromisuri de toate felurile si consider ca daca isi cumpara diesel sau benzina trebuie sa fie alegerea lui, bazata pe ratiunea lui nu pe impactul emotional al parerilor noastre subiective.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Nov 2016, 09:38
Post #143


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cam asta am scris si eu in postarea #10.....nerecomandarea diesel adica.



--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Nov 2016, 11:38
Post #144


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(DApophis17 @ 8 Nov 2016, 09:58)
Stii ca la ce iese pe toba unui diesel (fie si euro 4 sau mai nou ... de euro3-ul meu nu zic nimic biggrin.gif ) i se mai spune cancer cu lingurita?
*



Stiu ca am, nu iese nimic, cel putin nimic vizibil, exact ca la benzinare. Acu e discutabil cu dieselul, nu trebuie bagate in aceasi oala, recunosc ca 1.9 dci 120 de cai din ala cum ai tu nu as fi luat, si nici nu recomand. E vechi, depasit, nerafinat, scoate fum si pica turbinele. Am spus clar, daca ia diesel sa ia 131 sau 150 de cai. Si nu 2.2 dci de 150 ci 2.0.

This post has been edited by argon: 8 Nov 2016, 11:42


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 8 Nov 2016, 12:25
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




Argon. Eu unu nu cred ca nu exista laguna 1.9dci 120cp sa nu scoata fum. Pentru ca stiu cel putin una, a mea. Am pus pe cineva in spatele meu sa se uite si nu scoate fum deloc. Nici la 4000 nici la 1500rpm. Asa ca nu toate scot fum cum zici tu sau pica turbinele la fel de repede cum faci plinu la masina. Scuzama dar nu vorbi despre ce nu ai. Vorbesc din cunostinta de cauza. Posesor de 2 laguna 1.9dCi si stiu ce inseamna motoru asta si ce probleme apar. Si faza cu rafinamentul ii de toata jena. Scuzama dar credca 1.9dCi....ii putin mai silentios decat 2.0dCi-ul tau. Ai niste teorii de toata jena...scrii pe aici doar ca sa nu te plictisesti. Intradevar sunt si lagune 1.9dci care scot fum insa la varsta lor ii posibil pentru ca nu toate au fost intretinute. Cu putina vointa si indemanare se pot repara in asa fel incat sa functioneze perfect. Si inca ceva....laguna mea are 257.000km(cel putin pe bord) deci.....eu credca ii destul de rafinat si de bun motoru acesta. Sa si explicat dece se strica turbinele pe laguna 1.9dci ....din cauza mersului romanesc cu un motor diesel...adica schimbari de trepte la 1500-2000rpm. Schimba si tu asa la 2.0dci al tau si sa vedem cat mai tine turbina ta. Cel de 131cp ii acelasi motor....doar turbo schimbat si alt soft. Daca tu zici despre acelasi motor cu aceleasi componente si aceleasi injectoare ca ii mai rafinat decat cel de 107 sau 120cp inseamna ca tu chiar te plictisesti rau de tot. Imi pare rau dar prima data condu un 1.9dCi in stare buna si condul cateva mii de km si sa vezi ce parere o sa ai atunci despre el. Nu doar din auzite si citite. Insa asa ii felu tau ...sa te bagi in seama ca musca in zar.


--------------------
Renault Laguna - M 3185 BK 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius_87
post 8 Nov 2016, 12:27
Post #146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 21 May 15




Nu poti face comparatie intre benzina si diesel, depinde de preferintele si necesitatile fiecaruia. Parerea mea e ca daca nu faci mai mult de 10mii km pe an nu merita sa iti iei diesel, dieselul e pentru rulaj mare si consum mai mic.
Iar in ceea ce priveste picat turbina, la fel iti poate pica si la un motor pe benzina cu turbina. Orice motor daca este exploatat corect si are facute toate reviziile si remediate eventualele probleme la timp nu iti va pica.
Eu am laguna 2 faza 2 cu motorul 1.9 dci de 120cp euro 3 (de care fuge toata lumea ca e atat de "problematic" smile.gif) ) si ma declar foarte multumit de el, nu am avut nicio prob.

In concluzie... fiecare alege dupa nevoile si preferintele lui.


--------------------
Renault Laguna II Phase II 2007 Dynamique 1.9 dci 88Kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 8 Nov 2016, 12:32
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara




QUOTE(argon @ 8 Nov 2016, 11:38)
Stiu ca am, nu iese nimic, cel putin nimic vizibil, exact ca la benzinare. Acu e discutabil cu dieselul, nu trebuie bagate in aceasi oala, recunosc ca 1.9 dci 120 de cai din ala cum ai tu nu as fi luat, si nici nu recomand. E vechi, depasit, nerafinat, scoate fum si pica turbinele. Am spus clar, daca ia diesel sa ia 131 sau 150 de cai. Si nu 2.2 dci de 150  ci 2.0.
*




Claaaar, 2.0dCi e D-zeul motoarelor! Uhuuu!!


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Idanyca
post 8 Nov 2016, 23:50
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 224
Joined: 23 October 16
From: Bucuresti




Hai sa calmam putin spiritele...
Ce repede va mai aprindeti la discutiile astea smile.gif)

Sa zicem ca raman la benzina. Mi se pare ok ca pe viitor voi putea monta o instalatie GPL, daca nu sunt multumit de consum. 1.6 sau 1.8. Maxim !

Si intr-un final, alta recomandare in afara de laguna, daca nu gasesc una decenta ?
Ford Mondeo 1.8 benzina cum vi se pare?

Stiu, suna ciudat. Am venit "chitit" pe diesel si acum vorbesc de benzinare.
Dar, din fericire, am vazut cateva masini de cand am deschis topicul si se pare ca diesel-ul nu`i de mine.

Multumesc pentru sfaturile de pana acum !


--------------------
Renault Laguna 2 2003- 2.0 16V inițiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 9 Nov 2016, 01:22
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




Sincer nu stiu sa iti spun la obiect ce si cum cu mondeo. Din acei ani tre sa mergi pe motorizari maricele gen 2l . treaba e ca din ce tin minte mondeo e mai greu decat laguna iar motorizarile benzina deh sunt benzina deci o masina mai grea papa. Ar mai fi suspensia mai avansata deci si mai performanta dar si mai scumpa atunci cand vine vorba de intretinere. Mult mai scumpa. Cel putin asta stiu eu. Cine are mai multe informatii chiar il rog sa dea mai multe amanunte.


--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_vasiloiu
post 9 Nov 2016, 13:04
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 12 March 12
From: Ploiesti




De atunci iti cumparai masina....daca aveai nevoie de ea.


--------------------
RENAULT CLIO 3 1.5dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 23:04
Dacia