Sfat alegere mașină ( laguna 2 vs Peugeot 307 SW )
![]() ![]() ![]() |
Sfat alegere mașină ( laguna 2 vs Peugeot 307 SW )
PetruDez |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|||
argon |
![]()
Post
#122
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Era vorba de mitul întreținerii. Eu nu folosesc ce e mai ieftin, iau doar din reprezentanta originale, filtru ulei 40 leu, filtru motorina 70 lei. Ca exemplu...ca puteam lua after market la 15 respectiv 30 lei. Tu cat dai pe astea la benzinar?
This post has been edited by argon: 5 Nov 2016, 17:02 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#123
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.217 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
fatal1ty |
![]()
Post
#124
|
![]() Xenoane Group: Members Posts: 483 Joined: 27 October 08 From: Brasov[Kronstadt] ![]() |
QUOTE(corneliassy @ 5 Nov 2016, 16:21) Mai sunt si fisele de bujii si bobina de inductie care se strica mai des la benzina. La Laguna 2 nu exista fise sau bobina de inductie. |
--------------------
Renault
Clio 2 Campus
- N T T
2007 Merg... si imi place!!!
|
|
PetruDez |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
Inca nu le-a schibat ca nu a fost nevoie. Avea revizie facuta recent. Preturile din ce se vede pe net sunt buna 30-50 un filtru benzina per ex.
|
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|
Idanyca |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 23 October 16 From: Bucuresti ![]() |
Si era foarte dispus la negociere, asta m-a facut sa plec. O masina care se vinde cu peste 1500, el o dadea cu pret de plecare 1450. Dupa ce i-am spus de problema si am vrut sa plec, a specificat ca "pretul este negociabil".
Deci, clar samsar L:E : Sa nu mai zic de intretinere. Masina a avut "detailing" facut recent. Arata prea bine, prea curata in interior... Dar..n`am vrut sa ma leg la cap ! De preturile de intretinere, nu stiu ce sa zic. Din cate stiu, la diesel esti oarecum obligat sa le schimbi la 10.000 - 15.000 km. La benzina..mai merge si peste, atata timp cat e uleiul curat ![]() In fine, cum am mai zis. "Am venit cu ideile mele si plec cu ale voastre" Vroiam neaparat diesel, acum sunt indecis..inca. This post has been edited by Idanyca: 5 Nov 2016, 17:55 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003- 2.0 16V inițiale
|
|
fatal1ty |
![]()
Post
#127
|
![]() Xenoane Group: Members Posts: 483 Joined: 27 October 08 From: Brasov[Kronstadt] ![]() |
QUOTE(PetruDez @ 5 Nov 2016, 17:44) 30-50 un filtru benzina per ex Cine a schimbat vreodata filtru de benzina la Laguna 2? |
--------------------
Renault
Clio 2 Campus
- N T T
2007 Merg... si imi place!!!
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Motorul de 1,6 16v nu are filtru de benzina , sau cel putin nu se schimba !
|
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
Idanyca |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 23 October 16 From: Bucuresti ![]() |
Are, dar este in rezervor. Din cate stiu, se schimba cu tot cu pompa de benzina, daca este cazul.
Eu la ford l-am schimbat de curand. Se simte diferenta doar cu A/C-ul pornit, trage ca si cand n`ar fi pornit. Inainte se simtea o oarecare restrictie de putere. Atat. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003- 2.0 16V inițiale
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Nu are filtru de benzina! Oricum, la diesel sunt multe lucruri care o pot lua razna dupa un numar de ani/km. Americanul are o vorba: put your money where your mouth is! Apropo, vezi ca indiferent de benzina/diesel dai de aceleasi probleme pe partea electrica si fara un pic de talent la depanat s-ar putea sa plangi sau sa injuri Laguna ca nu e fiabila.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
argon |
![]()
Post
#131
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Aici e simplu, daca nu vrei probleme, nu lua faza 1, la faza 2 s-au rezolvat cam toate problemele electrice, singura problema e bordul care se dezlipeste sub parbriz, dar se rezolva. Si daca iei faza 2, adica dupa 2006, nu ai probleme nici cu dieselul, pentru ca au renuntat la 1.9 euro 3 de 120 de cai, iar 1.9 euro 4 de 131 cai e mult mai fiabil ca primul, nu mai pica turbina samd, 2.0 dci e si mai fiabil, doar miturile raspandite de benzinari s-au pastrat...curios..nu e unul ce a luat diesel sa-ti zica sa nu iei, doar aia de au luat benzinare iti spun cat de rau e dieselul..asta ar trebui sa-ti dea de gandit
![]() This post has been edited by argon: 6 Nov 2016, 09:45 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
Nu chiar, eu am avut laguna 2 facelift cu motorul de 1.9dci de 120 cp euro 3, dar n-am avut probleme cu motorul niciodata in 186000km.Probleme electrice au mai fost si aici enumar, eroare frana de mana, eroare airbag sofer.
|
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
argon |
![]()
Post
#133
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca o ia SH, poate sa aiba peste 180.000 km. Iar cele euro 4 sunt mai fiabile. Si probleme electrice mai sunt, functie de dotari, nu am vazut keyless sa (mai) functioneze pe faza 1, memoriile de la scaune si oglinzi iar o iau razna..samd.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
PetruDez |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
QUOTE(argon @ 6 Nov 2016, 09:40) Aici e simplu, daca nu vrei probleme, nu lua faza 1, la faza 2 s-au rezolvat cam toate problemele electrice, singura problema e bordul care se dezlipeste sub parbriz, dar se rezolva. Si daca iei faza 2, adica dupa 2006, nu ai probleme nici cu dieselul, pentru ca au renuntat la 1.9 euro 3 de 120 de cai, iar 1.9 euro 4 de 131 cai e mult mai fiabil ca primul, nu mai pica turbina samd, 2.0 dci e si mai fiabil, doar miturile raspandite de benzinari s-au pastrat...curios..nu e unul ce a luat diesel sa-ti zica sa nu iei, doar aia de au luat benzinare iti spun cat de rau e dieselul..asta ar trebui sa-ti dea de gandit ![]() Avand in vedere banii lui si faptul ca vb de 1.9 euro 3 ce tot innebunesti tu treaba. Vorbin punctual despre ce poate el sa ia si din ce poate el lua iese bine pe benzina. |
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|
espacern |
![]()
Post
#135
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(PetruDez @ 6 Nov 2016, 21:26) ce tot innebunesti tu treaba. Tu chiar n-ai inteles ce urmareste....din prima postare aici? |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
andreist |
![]()
Post
#136
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
Cu d'astea mai mici sau mai vechi pastrand aceeasi clasa nu merge ? Cand nu-s bani de pretentii nu-s.
|
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
mars |
![]()
Post
#137
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#138
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.902 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Vreau si eu vreo 10 filtre de motorina la 9 lei bucata, de unde le-a gasit colegul asa ieftine ? Eu dau ca fraieru' peste 100 lei pe un filtru de motorina la Megane si altii gasesc chilipiruri din astea ?
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
cj98czh |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.385 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
argon |
![]()
Post
#140
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(b06fcn @ 7 Nov 2016, 06:43) Vreau si eu vreo 10 filtre de motorina la 9 lei bucata, de unde le-a gasit colegul asa ieftine ? Eu dau ca fraieru' peste 100 lei pe un filtru de motorina la Megane si altii gasesc chilipiruri din astea ? Sunt in magazin, parca Alco marca, dar nu recomand, daca nu vrei original, ia Purflux, ca aia fac originalul, si e vreo 40-50 lei. |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
QUOTE(b06fcn @ 7 Nov 2016, 05:43) Vreau si eu vreo 10 filtre de motorina la 9 lei bucata, de unde le-a gasit colegul asa ieftine ? Eu dau ca fraieru' peste 100 lei pe un filtru de motorina la Megane si altii gasesc chilipiruri din astea ? Vezi ca sunt mai multe tipuri de filtre in functie de motor. Eu la 1.9 DCI 107 CP dau 120 de lei pe filtru. Iar la 120 de CP e 20-30 de lei. Al meu e capsulat. Nu pot cumpara doar elementul filtrant. |
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#142
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(argon @ 6 Nov 2016, 09:40) Aici e simplu, daca nu vrei probleme, nu lua faza 1, la faza 2 s-au rezolvat cam toate problemele electrice, singura problema e bordul care se dezlipeste sub parbriz, dar se rezolva. Si daca iei faza 2, adica dupa 2006, nu ai probleme nici cu dieselul, pentru ca au renuntat la 1.9 euro 3 de 120 de cai, iar 1.9 euro 4 de 131 cai e mult mai fiabil ca primul, nu mai pica turbina samd, 2.0 dci e si mai fiabil, doar miturile raspandite de benzinari s-au pastrat...curios..nu e unul ce a luat diesel sa-ti zica sa nu iei, doar aia de au luat benzinare iti spun cat de rau e dieselul..asta ar trebui sa-ti dea de gandit ![]() Eu am diesel... e primul si ultimul diesel. Sunt multumit de masina, dar e primul si ultimul diesel. Nu scriu mai multe ca pornesc prea multe polemici si nu vreau. Spun doar atat: multi imi inchideau gura cand criticam dieselul cu fraza "dar ai avut diesel?"; indiferent daca aveam sau nu dreptate in afirmatii. Acuma am si nu o sa mai am, dar pana atunci 1.9dci-ul merge bine si urmeaza sa fac niste investitii majore (bucsi, telescoape, discuri, etc etc ... ) pentru ca, odata de l-am cumparat, am de gand sa il mai tin minim 3-5 ani, in care macar sa ma bucur de adevaratul confort al masinii. Dar legat de ultima ta afirmatie ... nu stiu ce sa zic, eu de obicei evit polemicile de genul intel vs amd asa ca stau pe banca mea. Sunt convins ca multi alti pro-benzina sau pro-diesel gandesc la fel si nu se baga in discutii pe tema asta, prin urmare raman tot felul de pareriști care isi tot dau cu parerea despre ce e mai bun in numele altora. PS: Sunt constient de subiectivismul meu de a nu mai lua diesel, de aia de regula incerc sa nu fiu partinitor cand dau altuia sfaturi. Asta nu schimba ceea ce cred. PPS2: Stii ca la ce iese pe toba unui diesel (fie si euro 4 sau mai nou ... de euro3-ul meu nu zic nimic ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
espacern |
![]()
Post
#143
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cam asta am scris si eu in postarea #10.....nerecomandarea diesel adica.
|
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
argon |
![]()
Post
#144
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(DApophis17 @ 8 Nov 2016, 09:58) Stii ca la ce iese pe toba unui diesel (fie si euro 4 sau mai nou ... de euro3-ul meu nu zic nimic ![]() Stiu ca am, nu iese nimic, cel putin nimic vizibil, exact ca la benzinare. Acu e discutabil cu dieselul, nu trebuie bagate in aceasi oala, recunosc ca 1.9 dci 120 de cai din ala cum ai tu nu as fi luat, si nici nu recomand. E vechi, depasit, nerafinat, scoate fum si pica turbinele. Am spus clar, daca ia diesel sa ia 131 sau 150 de cai. Si nu 2.2 dci de 150 ci 2.0. This post has been edited by argon: 8 Nov 2016, 11:42 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
Argon. Eu unu nu cred ca nu exista laguna 1.9dci 120cp sa nu scoata fum. Pentru ca stiu cel putin una, a mea. Am pus pe cineva in spatele meu sa se uite si nu scoate fum deloc. Nici la 4000 nici la 1500rpm. Asa ca nu toate scot fum cum zici tu sau pica turbinele la fel de repede cum faci plinu la masina. Scuzama dar nu vorbi despre ce nu ai. Vorbesc din cunostinta de cauza. Posesor de 2 laguna 1.9dCi si stiu ce inseamna motoru asta si ce probleme apar. Si faza cu rafinamentul ii de toata jena. Scuzama dar credca 1.9dCi....ii putin mai silentios decat 2.0dCi-ul tau. Ai niste teorii de toata jena...scrii pe aici doar ca sa nu te plictisesti. Intradevar sunt si lagune 1.9dci care scot fum insa la varsta lor ii posibil pentru ca nu toate au fost intretinute. Cu putina vointa si indemanare se pot repara in asa fel incat sa functioneze perfect. Si inca ceva....laguna mea are 257.000km(cel putin pe bord) deci.....eu credca ii destul de rafinat si de bun motoru acesta. Sa si explicat dece se strica turbinele pe laguna 1.9dci ....din cauza mersului romanesc cu un motor diesel...adica schimbari de trepte la 1500-2000rpm. Schimba si tu asa la 2.0dci al tau si sa vedem cat mai tine turbina ta. Cel de 131cp ii acelasi motor....doar turbo schimbat si alt soft. Daca tu zici despre acelasi motor cu aceleasi componente si aceleasi injectoare ca ii mai rafinat decat cel de 107 sau 120cp inseamna ca tu chiar te plictisesti rau de tot. Imi pare rau dar prima data condu un 1.9dCi in stare buna si condul cateva mii de km si sa vezi ce parere o sa ai atunci despre el. Nu doar din auzite si citite. Insa asa ii felu tau ...sa te bagi in seama ca musca in zar.
|
--------------------
Renault
Laguna
- M 3185 BK
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
marius_87 |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 May 15 ![]() |
Nu poti face comparatie intre benzina si diesel, depinde de preferintele si necesitatile fiecaruia. Parerea mea e ca daca nu faci mai mult de 10mii km pe an nu merita sa iti iei diesel, dieselul e pentru rulaj mare si consum mai mic.
Iar in ceea ce priveste picat turbina, la fel iti poate pica si la un motor pe benzina cu turbina. Orice motor daca este exploatat corect si are facute toate reviziile si remediate eventualele probleme la timp nu iti va pica. Eu am laguna 2 faza 2 cu motorul 1.9 dci de 120cp euro 3 (de care fuge toata lumea ca e atat de "problematic" ![]() In concluzie... fiecare alege dupa nevoile si preferintele lui. |
--------------------
Renault
Laguna II Phase II
2007 Dynamique 1.9 dci 88Kw
|
|
Alexandar |
![]()
Post
#147
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(argon @ 8 Nov 2016, 11:38) Stiu ca am, nu iese nimic, cel putin nimic vizibil, exact ca la benzinare. Acu e discutabil cu dieselul, nu trebuie bagate in aceasi oala, recunosc ca 1.9 dci 120 de cai din ala cum ai tu nu as fi luat, si nici nu recomand. E vechi, depasit, nerafinat, scoate fum si pica turbinele. Am spus clar, daca ia diesel sa ia 131 sau 150 de cai. Si nu 2.2 dci de 150 ci 2.0. Claaaar, 2.0dCi e D-zeul motoarelor! Uhuuu!! |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
Idanyca |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 23 October 16 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa calmam putin spiritele...
Ce repede va mai aprindeti la discutiile astea ![]() Sa zicem ca raman la benzina. Mi se pare ok ca pe viitor voi putea monta o instalatie GPL, daca nu sunt multumit de consum. 1.6 sau 1.8. Maxim ! Si intr-un final, alta recomandare in afara de laguna, daca nu gasesc una decenta ? Ford Mondeo 1.8 benzina cum vi se pare? Stiu, suna ciudat. Am venit "chitit" pe diesel si acum vorbesc de benzinare. Dar, din fericire, am vazut cateva masini de cand am deschis topicul si se pare ca diesel-ul nu`i de mine. Multumesc pentru sfaturile de pana acum ! |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003- 2.0 16V inițiale
|
|
PetruDez |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
Sincer nu stiu sa iti spun la obiect ce si cum cu mondeo. Din acei ani tre sa mergi pe motorizari maricele gen 2l . treaba e ca din ce tin minte mondeo e mai greu decat laguna iar motorizarile benzina deh sunt benzina deci o masina mai grea papa. Ar mai fi suspensia mai avansata deci si mai performanta dar si mai scumpa atunci cand vine vorba de intretinere. Mult mai scumpa. Cel putin asta stiu eu. Cine are mai multe informatii chiar il rog sa dea mai multe amanunte.
|
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
De atunci iti cumparai masina....daca aveai nevoie de ea.
|
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 23:04 |