Megane 4 Sedan - Sce 115 cp, evaluare
![]() ![]() ![]() |
Megane 4 Sedan - Sce 115 cp, evaluare
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|||
Selsin |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 8 May 08 From: Constanta ![]() |
Deci clar, cine vrea motor rezonabil pe benzina trebuie sa se orienteze catre alta marca, 1,2 TCe nu e pentru toate gusturile iar de 1,6 SCe nici nu poate fi vorba.
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 KISS Fm 1,4 MPI
- -
|
|
MrA |
![]()
Post
#63
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 20 January 08 ![]() |
Sambata merg la testdrive cu motorizarea Sce 115 sa ma lamuresc.
Am tot citit si intrebat si pornind de la premizele: - Se resimte economia la carburant pe motorina daca parcurgi minim 20k-25k / an - Motoarele diesel nu sunt indicate cand folosesti masina majoritar in mediu urban (85%) (decat daca dai ture de autostrada cu unic scop de a regenera filtrul de particule) - Motoarele pe motorina vor avea un cuplu semnificativ mai mare decat aspiratele - Pe motorina sunt mai sensibile la calitatea combustibilului etc. (dupa drumuri lungi am inteles ca macar 1 minut e indicat sa fie lasate sa se raceasca turbina inainte de oprire). - La revanzare pretul lor e mai mare (ceea ce mi se pare firesc dat fiind ca si la achizitie este la fel) - Costurile de intretinere sunt usor mai ridicate pentru dci Inteleg ca un benzinar 1.6 este tehnologie deja veche dar oriunde am citit (fie forum, fie articole) se sustine ideea ca sunt mai fiabile decat alternativele "moderne" (daca nu din alte motive atunci pentru simplul fapt ca au mai putine piese care pot pica si mai ieftine). In cazul unui sofer care face 10k-15k/an, conduce majoritar urban, nu se "trage" la liniute si pune accent pe fiabilitate tind totusi spre motorizarea aspirata. Ramane disconfortul in cazul depasirilor in afara orasului (lipsa cuplu) si eventualul zgomot la turatii mari. Daca ar fi existat in gama de optiuni cred ca un 1.4 Tce ar fi fost bun (in opinia mea per total varianta de mijloc intre aspirate si motorina). Inca nu m-am hotarat dar voi vedea cum se misca sambata masina pe Sce. Daca are macar un plus mic de putere fata de megane-ul 2 1.6 v nu m-as declara nemultumit. Lucrul pe care l-as regreta ar fi echiparea INTENS care nu se disponibila pe benzina. |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 / Megane IV Sce 1.6
2006
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu as astepta juma de an un 1.2 tce de 130cp pe echiparea Intens pe sedan. Nu am nici o informatie in acest sens dar feeling-ul e ca o sa-l puna si pe sedan pe 1.2tce.
Asta daca mai poti astepta. Chestia cu racitul dci-ului 1 minut dupa autostrada e valabila daca stai langa autostrada. Altfel intrat in oras in 2-3 semafoare la care stai e racit. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#65
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
QUOTE(MrA @ 26 Oct 2016, 22:06) [...] Inca nu m-am hotarat dar voi vedea cum se misca sambata masina pe Sce. Daca are macar un plus mic de putere fata de megane-ul 2 1.6 v nu m-as declara nemultumit. [...] Nu vreau sa fiu rau, dar nu vad cum ai putea sa te astepti la "un plus mic de putere" de la M4 (115 cai) fata de M2 (115 cai). Poate doar in cazul in care M2-ul tau nu mai functioneaza in parametri. In cel mai fericit caz vei simti un comportament similar, daca nu mai slab. Daca iti e suficient - go for it! Pe aici fiecare isi da cu parerea, si spune cum crede el ca e bine, ideea e sa faci cum e bine pt tine. Sa ne zici parerile dupa drive-test, sunt chiar curios ![]() |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Depinde, care e mai greu? Cutia ce rapoarte are? Turația de p max/ cuplu maxim etc.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#67
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Conform specificatiilor M2-ul are 0-100 in 11.2s, iar M4 in 11.8. Diferenta nu e majora, dar exista, si in niciun caz nu e in favoarea lui M4.
La reprize ma astept ca lucrurile sa stea similar. Edit: greutati similare, ambele 5 trepte. La M3 cu 6 trepte 1.6 110 cai au mai castigat putin la demaraj deoarece sunt treptele foarte scurte, cu a 6-a la 110 ai ~3000rpm. Face 0-100 in 10.5s. This post has been edited by Andy_ACS: 26 Oct 2016, 22:23 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#68
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Sa zicem ca poate senzatia ar fi de masina mai rapida, ca poate e mai silentioasa sau turometrul are un afisaj mai frumos si mai agil. Dar ce conteaza? Masina e mai lenta. Asta e un fapt. In conditii similare de testare, masina e mai lenta. Fara doar si poate. Si Megane 2 deja avea cutia scurta, mai scurta de atat nu cred ca este nici asta noua, deci exclus ca prin alte trepte sa se simta mai agila.
Cand depasesti o masina si vine ceva din fata nu conteaza senzatia ta la volan. Conteaza efectiv timpul in care realizezi depasirea. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
MrA |
![]()
Post
#69
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 20 January 08 ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 26 Oct 2016, 23:10) M2, 1.6 v Torque 152 Nm/4200 rpm. Kerb Weight 1200 kg. Power 115 hp/6000 rpm. M4, Sce 115 Torque 156 Nm/4000 rpm. Kerb Weight 1247 kg. Power 115 hp/5500 rpm. e o diferenta de 0.8 secunde la atingerea vitezei de 100 km/h in favoarea M2 asa cum s-a mentionat mai sus. in rest, M4 Sce are distributie pe lant (motor nissan). Alte diferente nu cunosc. This post has been edited by MrA: 26 Oct 2016, 23:36 |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 / Megane IV Sce 1.6
2006
|
|
TudorDD |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 25 October 16 ![]() |
In 2016 sa mai cumperi un motor cu o tehnologie atat de veche precum acel 1.6 mi se pare aiurea. Iar scuza cu "se strica mai putine" e ridicola, doar cumperi masina noua cu garantie.
|
--------------------
-
-
-
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#71
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Depinde ce vrei. Mie motorul mi se pare ideal de firma. Rezista la calarit, la diverse stiluri de conducere, nu are curea de distributie, nu e pretentios cu combustibilul, merge pus pe GPL, din punct de vedere al costurilor e varianta ideala la Megane 4.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
papa_mulo |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Fiecare vede din punctul lui de vedere. Motorul sce nu e pus degeaba pe masina, are costuri mici de intretinere, e cel mai ieftin la achizitie si este foarte pretabil pe gpl. Suntem o piata saraca, daca citesti forumul ai sa constati ca toata lumea vrea un turbo benzina cu cati mai multi cai si ca nimeni nu doreste si nici nu intelege utilitatea unui sce. Dar in realitate, daca te uiti la vanzari ai sa constati cu totul altceva. De cele mai multe ori e o diferenta intre ce vrei si ce poti.
Le: silviu a zis cam acelasi lucru, cand am inceput sa scriu el nu postase inca. This post has been edited by papa_mulo: 27 Oct 2016, 09:52 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
TudorDD |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 25 October 16 ![]() |
Nu contest asta, spun doar ca in cazul de fata poate merita facut un mic sacrificiu pentru pasul urmator.
Cat pierzi la achizitie recuperezi apoi prin costurile date pe benzina, acest 1.6 e chiar infometat pentru puterea pe care o ofera. |
--------------------
-
-
-
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Este infometat daca mergi pe benzina, daca il pui pe gaz iese la consum de 1.5dci sau chiar mai jos. Intr-o activitate economica nu gandesti cu sufletul cum faci in cazul in care iei masina pt tine. Acolo primeaza costul, caz in care firme cu flote mai mici sau mai mari vor lua in calcul sce. Si o gramada de taxiuri megane 4 sce o sa vezi in urmatorii ani pe strazi...
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
ssilviu |
![]()
Post
#75
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Distruge dieselul la cost. Eu pe dokker am 9 mediu pe gpl, in conditiile in care dieselul scoate 6 mediu. 18 lei versus 30 lei.
1200 lei in 10.000 km. Practic doar din diferenta de combustibil isi plateste rata. E ca si cum imi iau masina noua gratis comparativ cu dieselul. This post has been edited by ssilviu: 27 Oct 2016, 11:34 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ncristi |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Si pe mine ma intereseaza megane 4 sport tourer insa am ceva amintiri neplacute cu megane 2
![]() Momentan am un ford focus 1.6 dizal si in 150000km i-am schimbat doar o valva la o roata, la partea de suspenstie NIMIC la fel si la motor sau partea electrica...asa ca m-am cam dezobisnuit sa mesteresc in wikenduri ![]() Exista oare o evolutie pozitiva a produselor reno fata de ce stiam eu ca este megane 2? Masina arata intr-un mare fel. This post has been edited by ncristi: 27 Oct 2016, 12:05 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
MrA |
![]()
Post
#77
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 20 January 08 ![]() |
Explorand si varianta ca as lua un Dci 110 cp, pornind clar sub premiza ca i-as baga cea mai buna motorina, i-as face reviziile la timp si as merge si o data pe saptamana la o tura de 20-30 de minute pe autostrada (pt. regenerare filtru de particule):
cat m-as putea baza sa ma tina fara probleme sub aspectul folosirii majoritare in oras in trafic si totodata pentru destule drumuri scurte (5-6-7 km noaptea - liber) ? (sau cat de fiabile sunt in regimul asta de folosire) ? Nu afecteaza turbina sau etc. sa tot fac drumuri relativ scurte de nici nu apuca sa se incalzeasca pana sa ajung (dat fiind ca dci stiu ca se incalzeste mai greu) ? ![]() This post has been edited by MrA: 27 Oct 2016, 16:42 |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 / Megane IV Sce 1.6
2006
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#78
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Teoretic 200.000 km nu ai nicio treaba. 1.5 dci este un motor chiar mai batran decat 1.6 sce, ar trebui sa fie fiabil.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
espacern |
![]()
Post
#79
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Motoarele sunt fiabile......electronica cedeaza!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Vad numai pareri si presupuneri ale celor ce nu au aceasta motorizare...obiectiv e sa ti dai cu parerea dc ai condus masina.
De ieri sunt proaspat posesor de megan sedan cu 1.6, 115 cp. Pot sa va spun ca masina nu e deloc puturoasa( asa cum ma asteptam dupa ce citisem pe aici), pina intr-o suta e umar la umar cu 1.5 dci de 110,o spun pt ca am condus ambele motorizari. Diferenta o simti dc vrei odepasire in tr. V-a. Consumul invartindu-ma prin oras pe distanta scurta de 8 km e de 15% la o viteza de 11 km /h( asa zice computerul), dar L2 diesel avea vreo 11%. Plusuri, fata de L2: -suspensiile nu sunt zgomotoase -e mai silentios in habitaclu , dar e normal ca e benzina, -masina mai legata ca L2 , suspensia mai ferma, sta bine pe viraje -spatiu ok in fata, asemanator ca la L2 , bun la picioare in spate, dar bancheta mai mica fata de L2. -motorul pare a fi ok, distributia pe lant , aerisit si usor de accesat demaror,alternator. -a disparut pompa servo, e un motoras electric care e montat pe coloana de directie. Minusuri: -spatiul mai ales cel interior din spate, nu e pe masura dimensiunilor exterioare, L2 era mai ingusta pe afara dar mai spatioasa pe dinaunutru, ma refer la latimea masinii. -sistemul audio, care desi are functii in plus fata de L2, nu poate sa-si actualizeze singur posturile radio , trebuie sa intri in meniu , sa ti iei ochii de la drum sa-i dai actualizare. Nu inteleg cum nu i-a taiat capul sa mentina o chestie simpla pe care o facea un radio-cd acum 15 ani pe L2. -am impresia ca au facut economie si la insonorizarea inferioara, la L2 cand te urcai se vedea ca mocheta se lasa , semn ca sub ea mai era ceva, pasla,la megane nu pare a fi asa. Ca o concluzie, desi vorbim de clase diferite de masini, aveam alte asteptari, L2 pare ca avea toate butoanele puse acolo unde trebuie, poate e doar chestie de obisnuinta, dar sunt mici detalii care conteaza, dc aveam motorul asta pe L2 nu as fi dat masina, dar mi-a picat turbina si se preconizau si alte cheltuieli , deloc ieftine, asa ca a trebuit sa las pe altu sa-si manance nervii cu ea. Sper ca lipsa elementelor specifice unei masini diesel sa faca masina fiabila, si cu costuri de intretinere mici, eu asta am cautat dupa ce am dat 15 mil. pe o turbina, am zis ca iau ceva pe benzina si fara turbina. Nu cred ca vreti sa stiti cum e s-o ia o turbina pe ulei, prefer sa bag 1-2 litri in plus dar sa fiu sigur ca nu ma lasa in drum. Mai departe vom vedea, oricum, masina are 4 ani garantie, si la 13500 de euro nu am gasit alta alternativa , poate doar opel astra J sedan, dar era inferior constructiv vorbind. |
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
MrA |
![]()
Post
#81
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 20 January 08 ![]() |
Care e raportul turatii/cutie de viteze in mare ?
Sau altfel spus : pana in 3000-3500 de ture cat de "bine" trage ? (ca sa nu fie necesar sa o tii sus sa faca capul calendar motorul - cel putin la M2 dupa 3500 incepe sa faca galagie la mers constant. ![]() This post has been edited by MrA: 27 Oct 2016, 18:42 |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 / Megane IV Sce 1.6
2006
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
Ce dumnezeu!..e simplu...un motor pe benzina la 3000 de ture are performante relativ modeste din moment ce puterea lui maxima este la 6000 rotatii!!!...
|
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
Cypry Brasov |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 725 Joined: 4 January 13 ![]() |
Sa o folosesti cu placere!
|
--------------------
DACIA
Duster
2017
|
|
dorriinn |
![]()
Post
#84
|
![]() Romania Trotter Group: Members Posts: 355 Joined: 20 February 07 From: Craiova ![]() |
Si eu sunt oarecum in situatia ta: motor 1.6, 10ani+, cam 90.000km. de schimbat nu am schimbat la el decat bobine+bujii+distributie+senzori. bine, am avut si alte probleme cu demarorul, bucsi, directie etc dar la motor cam atat. m-am obisnuit si cu zgomotul fuliei defazoare dar o iau ca pe un avertisment ca trebuie sa schimb uleiul.
trebuie sa te gandesti la drumurile pe care le vei face cu masina: oras, opriri dese, drumuri lungi frecvente etc. in cazul meu de mers 80% prin oras + un drum lung de 400-500km/luna diferenta de pret de exploatare la diesel s-ar amortiza prea greu. deci ramane doar varianta benzina. care in momentul asta la sedan mi se pare neatractiva. adica daca vreau o masina noua, vreau si un motor nou si ca tehnologie, nu doar constructie. ca altfel, mai pot sa o tin M2-ul inca minim 5 ani de acum inainte ![]() asadar, chiar daca imi place foarte mult noul sedan, motorul pe benzina ma cam da inapoi. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 Expression 1.6
- PH .. ... Uimit de ce vad pe strada...
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#85
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Mulțumesc pt . gândurile bune! Nu am apucat sa fac drumuri lungi,voi da mai multe amanunte,echiparea e zen, culoare alba ,si pot sa spun ca nu trece neobservată pe strada!
Legat de motorizare se înfige mai bine ca fosta L2 diesel de 107 cp,care era cam obosită după 12 ani chiar și cu turbina nouă! Am făcut drive test cam cu tot ce este pe piața din gama medie, si cu corola care se află în aceiași clasa cu meganul.Pot spune că m-am hotărât imediat să iau meganul ce am terminat drive&testul. Ar trebuie să vedeți cum e construită o corolla,despre care se zice ca e cea mai buna,fiabila,etc.Am avut impresia de Logan atât la construcție cât și la ținută de drum,instabila peste 100 de km/h.In schimb meganul se simte mai legat mai stabil,mai precis.Las la o parte ca o corolla cu aceleași dotari e cu vreo 4000 de euro mai scumpă,ca garanția nu acoperă toată masina. Din punct ul meu de vedere , îmi satisface așteptările ca dinamica ,motorul are vana, ca reprize e la fel pînă în tr.a 4 a. cu 1.5 de 110cp,pt cei ce nu cred să se uite pe pliantele modelului unde apar si aceste date. Si mai e ceva ...trebuie să avem în vedere că e o mașină de familie,nu e o mașină sport ,si pt cei ce fac sub 15000 de km /an, un motor pe benzina e ideal, nu ai turbina,nu ai volanta cu masa dubla,i ntercooler,egr,filtru de particule...pt concedii sunt sigur că motorașul asta de 1.6 își va face treaba, atât cât nu ai pretenții ca faci raliu pe șoselele astea aglomerate. Fiecare e liber să-și ia ce vrea pe banii lui,decat un diesel sh cu 300 de mii mai bine un 1.6 aspirat nou! Nu vreau sa dau ture cu mașina pt regenerare si alte chestii specifice dieselului !Dieselul e făcut pt drumuri lungi ! |
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
Selsin |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 8 May 08 From: Constanta ![]() |
1,6 TCe pe o varianta intermediara de putere (150-180CP) era ideal pentru masina asta dar probabil ca in cazul asta ar fi trebuit si alte frane si alta suspensie etc ceea ce ar fi dus la un cost mai ridicat al masinii iar Renault vrea sa se mentina intr-un anume target de pret pentru a nu se canibaliza cu alte modele din grup.
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 KISS Fm 1,4 MPI
- -
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#87
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Era ideal si nu facea nici 5% din vazari. Pe forumuri toata lumea vrea la nivel declarativ rachete. Cand e sa dea si banu pauza ...
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
rusus |
![]()
Post
#88
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 31 May 15 ![]() |
Oferte pentru angajați Dacia ,reducere e pe măsură
Attached thumbnail(s) IMG_20161025_223540.jpg ( Size: 2.02mb ) Number of downloads: 621 |
--------------------
megane 3
1.5 dci,90 cp 2011, megane 3 bose 2013
Megane 4 intens 2017 estate Contul ***chivereanumarian*** fără posibilitate recuperare parola(nu primesc mail )
|
|
Tossi |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sserban22 @ 27 Oct 2016, 23:55) Ar trebuie să vedeți cum e construită o corolla,despre care se zice ca e cea mai buna,fiabila,etc.Am avut impresia de Logan atât la construcție cât și la ținută de drum,instabila peste 100 de km/h.In schimb meganul se simte mai legat mai stabil,mai precis.Las la o parte ca o corolla cu aceleași dotari e cu vreo 4000 de euro mai scumpă,ca garanția nu acoperă toată masina. Am facut si eu un test drive cu o corolla si am avut aceeasi senzatie: zici ca e logan....aaaa. era sa uit: corolla este facuta tot in turcia.... |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#90
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 10:41 |