Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
![]() ![]() ![]() |
Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
2069 |
![]()
Post
#721
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
- b01xxx
2008 Privilege Renault Talisman dci Intens 2017
|
|||
centurion |
![]()
Post
#722
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(stefandinescu70 @ 28 Sep 2016, 16:01) Ok, mea culpa , sorry , daca se schimba un filtru de benzina la 120 K km , dar pot sa imi permit sa nu cred asta . La masina din semnatura nu am schimbat niciodata filtrul de benzina si nici nu cred ca se schimba. Reviziile sunt facute doar la Renault. Acum am ceva mai mult de 80.000 km. Nici la precedentele masini, tot benzinare, nu am schimbat niciodata filtrul de benzina. Iti place tractorul, OK, foarte bine. Dar nu mai influenta negativ, fara niciun temei, pe ceilalti. La fel faci si cu 4Control. Nu comentez, au facut-o deja ceilalti. Doamne fereste sa pice drobul de sare. PS: 'vroiam' nu exista in limba romana. |
--------------------
-
-
-
|
|
icsfails |
![]()
Post
#723
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 30 January 16 ![]() |
La mine e consumul indicat de masina, nu am stat niciodata sa calculez la pompa, sa bag pana la xx clickuri etc.
|
--------------------
Renault
Talisman TCe
2016
|
|
2069 |
![]()
Post
#724
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
ce bine ar fi daca am discuta strict detaliile tehnice fiecare atat cat se pricepe, fara rautati si atacuri la persoana
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
- b01xxx
2008 Privilege Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
andreist |
![]()
Post
#725
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
Consumul e relativ si nu se ia de pe forumuri. Exemplu: In general cei care posteaza merg cu 80km/h pe europene si 110 pe autostrazi Ei merg constant, pentru ca nu prea au ce depasi la viteza respectiva si asta afecteaza pozitiv consumul de carburant. Cum am vazut prin topicul cu 0.9 tce. Consumuri declarate de dansii 5.x, dar la 130km/h consuma 9%. Eu ce fac daca merg cu 110-140 pe europene ? consum tot 5.x% ? Cum am spus de relativitate, eu am scos 11% cu loganu 0.9 Iasi-Cluj-Iasi, motor saracul suprasolicitat, tot acelasi consum (aproximativ) l-am scos si cu un motor cu mult mai mare,dar care a tors lejer tot drumul.
This post has been edited by andreist: 28 Sep 2016, 20:15 |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#726
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(2069 @ 28 Sep 2016, 20:49) evaluare calitativa ? trebuie sa prezumam ca ce se spune aici este sincer si obiectiv. Pana acum sunt doi posesori de Talisman care au vorbit de consum. Ar trebui sa ne indoim de ceea ce spun ei ? putem discuta, comenta conditiile in care este obtinut acel consum, dar in cele din urma este o realitate, trebuie sa o acceptam. Repet mergem pe ideea ca ce se spune este sincer si obiectiv, sa nu ne trezim comparand merele cu perele Nu am spus ca nu sunt adevarate consumurile, ci ca trebuie evaluate calitativ si ponderate cu modul de exploatare in care s-a obtinut acel consum. Plus ca unul striga pe tot forumul cat de tare e dieselul deci inevitabil e tentat sa dea niste valori mai mici iar celalalt a spus si el pe forum ca are acel consum in primii km in care a forjat masina la greu. Deci ambele situatii irelevante si diametral opuse in ceea ce priveste regimul de functionare. Personal la turatii mi se pare cel mai relevant consum. Pentru ca masina e folosita in regim mixt, de obicei, in ambele cazuri pe acelasi scenariu. Deci conditii de trafic si testare oarecum cat de cat similare. Acelasi traseu, acelasi obiceiuri, aceleasi teste, acelasi sofer. This post has been edited by ssilviu: 28 Sep 2016, 20:20 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
2069 |
![]()
Post
#727
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
aici ai mare dreptate, fiecare are stilul sau si mai ales traseele sale zilnice. Robert Adam se presupune ca a condus in acelasi stil ambele motorizari. Tocmai deaceea am ramas surprins de deiferentele mari de aici , ma refer la cei 3%. Vom astepta sa se acumuleze cat mai multi km
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
- b01xxx
2008 Privilege Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#728
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pai cum ai ramas surprins de diferenta cand deja ti-am explicat ceea ce deja oricum e scris si evident pe forum. Unul e mega fan diesel si evident e tantat sa dea valori mai mici, iar celalalt abia a luat masina, i-a dat mega forja la inceput si normal sa aiba valori anormale.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
2069 |
![]()
Post
#729
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
era o surprindere retorica. In lipsa optiunii 4control nu mai exista amortizoare variabile. Asta presupune ca nu mai putem seta diferit suspensia ? Cand am facut drive testul cu Talisman avea 4control dar nu am fost atent care era setarea pt suspensie. Sunt curios daca este sesizabila diferenta dintre setarea suspensiei pe sport si cea confort. La acel drive test mi s-au parut destul de rigida suspensia, la denivelari chiar se auzea un zgomot
This post has been edited by 2069: 28 Sep 2016, 20:49 |
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
- b01xxx
2008 Privilege Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
mannick |
![]()
Post
#730
|
Membru Group: Members Posts: 270 Joined: 30 April 07 ![]() |
Am fost si eu la un drive test cu Talisman. Si am plecat aproape sigur ca o sa-mi cumpar un Megane GT
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech
/ 2007 Privilege, 2021 Intens 1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision |
|
2069 |
![]()
Post
#731
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
am fost la test la Baneasa week end ul trecut , erau expuse majoritatea modelelor Renault. Am mai vazut persoane care venisera pt Talisman dar au inclinat spre Megane sedane sau break. Diferenta de 10.000 euro a avut un rol important in alegere. Eu recunosc ca sunt indecis in privinta motorizarii pe care o voi alege. Deaceea urmaresc cu atentie acest forum, sa speram ca vor aparea si alti posesori de Talisman aici care sa ne impartaeasca din experienta lor
This post has been edited by 2069: 28 Sep 2016, 20:56 |
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
- b01xxx
2008 Privilege Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
mars |
![]()
Post
#732
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
9.6 secunde dCi 160 EDC, din 160 CP si 380 Nm. Nu sunt prea impresionat de cutia mult laudata...
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
icsfails |
![]()
Post
#733
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 30 January 16 ![]() |
Mno, nu e chiar masina potrivita pentru liniute
|
--------------------
Renault
Talisman TCe
2016
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#734
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Din motive deja expuse de altii, consumurile medii inregistrate de unul sau altul sunt pur orientative si foarte aproximative. Daca va place sa butonati si doriti sa le dati niste info utile colegilor, faceti o masuratoare a consumului la mers constant cu 90 km/h, 100, 110, 130 si eventual si mai sus. O distanta de aprox 5 km pe drum de ses pt fiecare viteza ar trebui sa fie suficienta pt un rezultat reprezentativ.
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#735
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Astazi autostrada A3 ( Bucuresti - Ploiesti ) , treapta a 6 a Talisman ( 1.6DCI 160 EDC )
1. 90 km / h - consum 3.2 % 2. 110 km / h - consum 4.6 % 3. 130 Km / h - consum 5,7 % 4 . 160 km /h - consum 7,1 % De fiecare data resetat BC pe consum mediu si lasat sa se stabilizeze si bineinteles cu Cruise Control ( ca nu puteam sa o tin eu fix pe viteza) , modul SPORT ( numai asa merg cu ea la sosea , cutia schimba mai sus de 2500 rpm si asa imi place ) . Masina are doar 1550 km rulati pana acum iar pentru mine este perfect pentru 1600 kg greutate . This post has been edited by stefandinescu70: 29 Sep 2016, 09:15 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
agabrean |
![]()
Post
#736
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 5 June 07 From: Brasov (RO) / Bruxelles (BE) ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 28 Sep 2016, 20:41) Pai cum ai ramas surprins de diferenta cand deja ti-am explicat ceea ce deja oricum e scris si evident pe forum. Unul e mega fan diesel si evident e tantat sa dea valori mai mici, iar celalalt abia a luat masina, i-a dat mega forja la inceput si normal sa aiba valori anormale. Valorile date de mine sunt reale si nu "inflorite". Nici nu pot sa inteleg de ce cineva ar da informatii false despre constatarile lor aici, doar nu vrem sa ne videm masinile, abia le-am luat ![]() Ca sa elimin si cea mai mica urma de indoiala atasez si dovada. Iar ca sa fac o mica completare, masina mea este la fel de noua ca a colegului cu TCE (doar 600 Km) deci tot in rodaj. In plus eu am jenti de 19" in timp ce colegul cu TCE presupun ca are jenti de 18". Daca as fi avut jenti de 18" in mod normal ar fi trebuit sa am vreo 0,2 - 0,3 mai putin. Intr-adevar eu nu am forjat-o inca, am mers normal in trafic respectind limitele de viteza. Vreau sa respect instructiunile din manual unde spune ca pina la 1.500 Km sa nu se depaseasca 2.500 ture. Banuiesc ca toti cei care postam informatii despre masinile noastre aici o facem in ideea sincera de a compara diferitele versiuni si de a informa asupra propriilor experiente pe cei care inca nu s-au decis. Ma intereseaza si pe mine ce consum are TCE-ul, m-ar fi tentat si pe mine sa am o benzinara de 200 de cai insa calculul economic m-a determinat sa optez pentru dci. In Belgia cei 200 de cai ai TCE-ului vin cu o taxa de prima inmatriculare de 2.500 EURO in timp ce pentru DCI e de doar 1.200. Din start pentru mine diferenta de pret intre benzina si diesel e amortizata prin taxa de prima inmatriculare. La asta se adauga taxa de rulaj anuala mai scumpa la 200 de cai ca la 160, la fel si asigurarea omnium, mai mare pentru masina mai puternica. Daca la toate astea adaug si minim 1,3l % mai putin la consum, dci-ul a fost alegerea corecta in cazul meu. O zi buna la toti. Attached thumbnail(s) 20160929_082124.jpg ( Size: 710.24k ) Number of downloads: 239 20160929_082129.jpg ( Size: 681.82k ) Number of downloads: 245 |
--------------------
Renault
Talisman
Estate 1.6 dci 4Control Initiale Paris Grand Scenic III 2013 2.0 BVA 150
Laguna III 2.0 GT 180 4Control Laguna II 1.9 DCI 120 |
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#737
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Agabrean , si la tine este limitata turatia motorului DCI , fara sarcina, ( cu cutia in P ) la doar 3000 rpm sau la 2500 rpm ?? merci
|
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#738
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(stefandinescu70 @ 29 Sep 2016, 10:11) 3. 130 Km / h - consum 5,7 % Lol, ce tare, tce-ul la 130 la ora tot 5.7 are ![]() https://youtu.be/0b3Fm4lEn00?t=4m38s |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
agabrean |
![]()
Post
#739
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 5 June 07 From: Brasov (RO) / Bruxelles (BE) ![]() |
QUOTE(stefandinescu70 @ 29 Sep 2016, 09:23) Agabrean , si la tine este limitata turatia motorului DCI , fara sarcina, ( cu cutia in P ) la doar 3000 rpm sau la 2500 rpm ?? merci Salut Stefan, vrei sa spui daca o accelerez in P fiind se limiteaza la 3.000 de ture ? Nu stiu, nu mi-a trecut niciodata prin cap s-o accelerez stind pe loc ![]() |
--------------------
Renault
Talisman
Estate 1.6 dci 4Control Initiale Paris Grand Scenic III 2013 2.0 BVA 150
Laguna III 2.0 GT 180 4Control Laguna II 1.9 DCI 120 |
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#740
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Salut . Incearca si ai sa vezi . Este limitata la 3000 rpm ( a mea ) (cred toate sunt la fel ) , sunt curios cum o sa fac ITP ( inspectia tehnica peste doi ani ) .
|
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#741
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
O sa o tureze atat cat ii da voie masina. Asa e si pe la masini din grupul VW
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
mars |
![]()
Post
#742
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
QUOTE(icsfails @ 29 Sep 2016, 08:40) Dar nu ma refer strict la demaraj. Un Passat TDI 170 DSG, cu un cuplu mai mic, e mai rapid din toate pozitiile, inclusiv la reprize. Si atunci care e problema Talibanului? Cutia? Cilindreea mica? Legat de consum, parca sunteti mai "obsedati" decat TeDeIsti si SuperBo$$i. Ati dat peste 30.000 de euro pe masini si va mai intereseaza consumul? Mersul la consum dauneaza grav placerii de a conduce si produce un stres inutil ![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#743
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 29 Sep 2016, 10:24) Probabil ca pe A3 a mers din B spre Ploiesti, adica in usoara urcare. La fel e si pe A1 spre Pitesti. Cea mai buna pt masuratori de genul asta e A2 intre B si punctul de plata taxa pod. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
icsfails |
![]()
Post
#744
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 30 January 16 ![]() |
Bun, asa si TCe-ul e mai rapid, la aceeasi cilindree, cu un cuplu mai mic.
Consumul a ajuns la 10.4, nu i-am mai dat in gura ca la coasa ci am mers prin oras la ore "potrivite" - 8 dimineata cand merg copchiii la scoala, 12-13 cand pleaca de la scoala ![]() |
--------------------
Renault
Talisman TCe
2016
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#745
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#746
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 13 October 06 ![]() |
N-ai tu treaba, Mars-ul zicea de B7, fiecare cu reperele lui.
5.7% la 130kmh probabil consuma diesel-ul. In anumite conditii - adica vant din spate si usor la vale, mai inchizi si ac-ul, probabil ca scoti si cu benzina atat, dar sa nu astepti sa poti repeta prea des experimentul. Acelasi motor, aceeasi cutie, aceeasi platforma, diferenta de soft probabil si de aerodinamica: https://youtu.be/WMBopLjTR80?t=23m52s |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
mars |
![]()
Post
#747
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#748
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
babaietzi, eu inteleg ca va place sa comparati mere cu pere, sa va iasa la numar da totusi vorbim de gama actuala.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
CataOlar |
![]()
Post
#749
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 5 December 06 From: Oradea ![]() |
Dincolo de aceste aspecte, masina face impresie in trafic. E a doua oara in 2 zile cand vad talismanul live si pot sa spun este aratoasa. Una am vazut-o pe inserat, la semafor, pot sa spun ca nu e pom de craciun deloc, asa cum am fost tentat sa cred. Nici din fata, nici din spate. Alta pe zi, in trafic, si din nou se face remarcata. Intamplarea a fost ca in spatele ei venea un passat de asta noul dichisit cu full led. 1-0 pentru francez. Sper ca posesorii sa fie colegi de forum, sa ne povesteasca despre ele.
A, si cand a plecat de la stop, a fost placut sa auzi un fasait discret intr-un cor de caraieli si horcaieli de dieseluri mai vechi si mai noi. ![]() |
--------------------
Dacia/Renault
Logan 3 1.0 EcoG
Confort Si nu ne duce pre noi in ispita, ca gasim drumul si singuri..
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#750
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(mars @ 29 Sep 2016, 12:58) Adica fix de pe vremea cand Volkswagen mintea la greu cu emisiile si caii putere pe care-i dezvolta motorul? Oh da, buna comparatie. Ne miram de ce o masina cu mai mult de 10 cai in plus (pentru ca astia conteaza la acceleratie, nu cuplul), mai usoara, care respecta euro 1 trage mai bine decat un Talisman. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 17:47 |