Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

50 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente

ss_remus
post 27 Aug 2016, 13:05
Post #511


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 14 June 12




Ssilviu vad ca tot o dai inainte cu marketing, strategii si alte chestii care pe noi potentialii cumparatori nu ne intereseaza. Are putere mai mica un BMW M5 de azi decat unul de acum un sfert de secol, asa cum e cazul la Renault? Are Talisman o suspensie mai buna decat cea a Safrane-ului de acum un sfert de secol? e mai bine insonorizat? la care flexeaza caroseria? E vorba ca Renault a involuat pe cand ceilalti producatori au luat avans, au mai aparut intre timp si alti concurenti noi precum Skoda cu Superb. Renault nu iti da prea multe optiuni nici la motoare, nici la tren de rulare deoarece fac masini in saracie, asta e adevaratul raspuns. Nimeni nu vrea sa dea bani pe o limuzina cu solutii tehnice depasite.


--------------------
Renault Laguna B56/ Alfa Romeo 1999 1.8 16v F4P Concorde / 156 JTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 Aug 2016, 13:34
Post #512


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Renault a avut pe Renault 5 140 si apoi 160 CP. A ajuns la 182 la Clio 2, 200 la Clio 3, 220 la Clio 4 ba chiar 260 de cai cica. La Megane la fel. Exista evolutie, trebuie doar sa vrei sa o vezi. Faptul ca in gama lui Talisman au decis sa nu mai monteze motoare foarte puternice pentru ca nu mai aveau sens economic, nu inseamna ca nu exista evolutie. Cu siguranta Talismanul e mai bine insonorizat decat un Safrane si din nou sigur la orice competitie pe circuit i-ar da secunde bune Talismanul. Repet, exista evolutie, trebuie sa vrei sa o vezi. Daca ajungem la argumente ca ... domle, nu mai are tabla groasa sanatoasa cum era pe vremuri deci e masina mai proasta si e o involutie .. revenim la cultura auto din Romania.

Apropo, parca ziceai ca cine o da in comparatii cu BMW o da in penibil, deci nu o sa-ti raspund la intrebarea ta legata de BMW wink.gif

This post has been edited by ssilviu: 27 Aug 2016, 13:37


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ss_remus
post 27 Aug 2016, 14:34
Post #513


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 14 June 12




O sa iti spun foarte simplu de ce nu se v-a vinde Talisman. Este o copie ieftina a modelelor nemtesti. Marea majoritate prefera originalul. Renault nici macar nu are un design original pentru acest model, de la modelul 16 toate masinile lor mari au avut haion ( 16, 30, 25, safrane, vel satis, laguna). Cu samsungul si cu noul talisman s-a cam dus si inovatia si designul. Au vrut sa-i copieze pe nemti inloc sa iasa pe piata cu ceva deosebit. Laguna2 a fost prima masina cu 5 stele la testele de impact euroncap, laguna 3 prima masina din clasa ei cu directie pe rotile din spate 4control, talisman prin ce inoveaza? Ce are el in plus fata de concurenta? Un pret mai mic justificat prin simplitate si acea calitate perceputa? Caliate perceputa, un termen idiot care se refera la a pacali cumparatorul. Cum spunea un coleg, degeaba pui o tableta ieftina in bord daca nu protejezi difuzoarele din portbagaj sau nu pui o suspensie independenta pe spate. Daca nu se vede asta nu inseamna ca trebuie facut acel lucru in bataie de joc.


--------------------
Renault Laguna B56/ Alfa Romeo 1999 1.8 16v F4P Concorde / 156 JTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 Aug 2016, 14:41
Post #514


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Voi chiar credeti ca se ia o tableta ieftina din aia de va luati voi la emag la 300 lei de Black Friday si se pune in bord? Tableta aia in bord vine cu niste costuri de testare mult mai mari decat cele presupuse de o suspensie independenta. De acoperirea difuzoarelor din portbagaj nici nu are sens sa comentez.

Tableta aia trebuie sa functioneze de la -30 la 60 de grade, trebuie sa faca fata unui regim mult mai dificil decat cel al unei tablete tinuta pe birou. Luminozitatea trebuie sa fie mult mai mare, caldura emisa e mult mai mare, trebuie sa reziste aproape 10 ani cat e durata de viata a masinii si cel putin 5 ani fara defecte cat are masina garantie. Trebuie sa faca fata diferentelor mari de temperatura, sa reziste la tot felul de utilizatori, sa afiseze ce trebuie si in lumina puternica de soare si poate cel mai important, trebuie sa mearga impecabil. Ca nu vrei sa te trezesti ca dintr-o data nu mai poti accesa jumatate din functiile masinii tale.

Tipul de la Titu povestea faptul ca initial au avut ceva probleme cu ea, se dezlipea ecranul pentru ca se incalzea prea mult ca nu prea aveau cum sa o raceasca. Deci repet, tableta in sine este o chestie foarte complexa. Mult mai complexa de implementat decat o suspensie independenta pe spate.

Insa repet, Latitude avea si independenta si motoare puternice si nu v-am vazut sa va inghesuiti sa-l cumparati. wink.gif

De fapt, in primele 6 luni, s-au vandut cam 15.000 de Talismane, mai mult decat s-a vandut Latitude in toata cariera lui in Europa. Si fara motoare puternice si fara suspensie independenta pe spate. Cam pica teoria voastra wink.gif

Apropo de vanzari, in Coreea, intr-o singura tara, Samsung SM6, adica Talismanul cu sigla de Samsung s-a vandut de 2 ori mai bine decat tot Talismanul in Europa. Desi si acolo ai tot cam aceiasi competitori. Si acolo se vinde Passat sau Ford Mondeo. Si au competitori foarte puternici locali precum Kia si Hyundai. Si acolo nu are nici motorizari mai puternice, nu are nici suspensie independenta, nu are nici macar 4 control. Sa aiba oare ... o alta imagine Samsung pe plan local? wink.gif

De fapt raportat la total populatie, Sm6 s-a vandut de 2 ori mai bine decat Passat in Europa. Cam tare, nu?

This post has been edited by ssilviu: 27 Aug 2016, 15:55


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 27 Aug 2016, 20:42
Post #515


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.499
Joined: 21 April 07




Eu cred ca talismanul este o evolutie, arata foarte bine comparativ cu ce ofera concurenta, depinde si de gusturi. As lua o la orice ora, cu ochii inchisi in detrimentul lui passat, mondeo sau ce mai doriti sa includeti in ecuatie. Daca va avea succes in Ro, n am idee pt ca romanu este adeptul spiritului de turma, umplem tara de passat uri super fiabile si pe urma stam toata ziua cu testerul pe ele...Nu cred ca ar trebui momentan ridicata in slavi, dar sa nu fim rautaciosi si carcotasi sa spunem ca este mai putin evoluata decat ceilalti. Daca nu se va vinde, va fi din cauza renumelui firmei... e reno, scumpe piesele, iar la reprezentanta te jupoaie aia...


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 Aug 2016, 21:51
Post #516


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Se pare ca se confirma consumul fabulos de mic la 1.6 tce. De la Baile Herculane la Severin, mers pe confort cu 90 in general. Consum 4.6. La dus a fost 5.3. Deci un mediu de vreo 4.9.

Attached thumbnail(s)
14113888_1252955351403338_233353094_o.jpg ( Size: 126.93k ) Number of downloads: 532


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreist
post 27 Aug 2016, 21:53
Post #517


betiv fumator consumator de porc


Group: Members
Posts: 819
Joined: 24 November 14




Va fac poze cu difuzoare neprotejate la merc'uri, 1 de vre-o 48000 de nou si altu de vre-o 87000 ? si multe alte debitari. ss_remus, esti degeaba. Inca vad ca se vorbesc prostii despre multe lucruri care nu le cunoasteti ca niste experti romani adevarati.

This post has been edited by andreist: 27 Aug 2016, 21:55


--------------------
Renault W209/R129/Symbol M113/K9K 702
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ss_remus
post 27 Aug 2016, 22:37
Post #518


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 14 June 12




Pai atunci daca e asa de minunat talismanul de ce nu aveti asa ceva? Daca e best buy de ce ssliviu nu poate sa si-l cumpere? Pentru ca bataia de joc fata de client continua, de data asta nu prin solutii constructive ci prin incompetenti care cred ca toti romanii vor tractoare. Si apropo de tableta, toata lumea e constienta ca prin chinezaria aia au m-ai taiat din costuri, eliminand prin ea butoane si potentiometre care si alea trebuie sa reziste la frig, caldura, umezeala. Oare de ce talisman se vinde in coreea dar nu si in america? Toyota, VW, AUDI, Mazda, astea de ce se vand bine peste ocean? E coreea o piata atat de importanta incat poti sa te lauzi cu ea si cea din europa si america nu? De ce renault nu e prezent peste ocean? Coreenii sunt cei mai destepti iar europenii si americanii inconstienti ca nu au vazut calitatea din produsele renault.


--------------------
Renault Laguna B56/ Alfa Romeo 1999 1.8 16v F4P Concorde / 156 JTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai2005
post 28 Aug 2016, 08:36
Post #519


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 11 July 15




QUOTE(ssilviu @ 27 Aug 2016, 12:03)
De ce nu dai? Pentru ca nu merita? Ca o regula generala, cu cat cresti pretul pe care esti dispus sa-l dai pe o masina, cu atat vei primi mai putina masina pe fiecare euro cheltuit. Nu poti aduce argumentul rational intr-o asemenea discutie, pentru ca daca ar fi sa mergem rational, probabil nu am dat niciunul mai mult de 10.000 de euro pe o masina.

In fine, inca astept poza de la BMW-ul tau sa vedem cum e asa liber prin compartimentul motor. Trecand peste faptul ca un constructor in ziua de azi e cam obligat sa exploateze orice spatiu liber din masina. Dar astept poza aia de la tine.
*



Pai in unele cazuri poate ca 10-20% extra merita smile.gif. Colegii care sugerau Skoda Superb. Am facut si eu o config - finisarea imediat inferioara celei L&K, 2.0 diesel, xenoane, sistem sunet optional si alte accesorii pt un comfort bun. Mi-a iesit cu vreo 6k peste Talisman Intens 1.6 dci. Ok pe Skoda nu aveam 4control, lane assist, traffic sign recognition. Nu imi pasa de jucariile astea. Pentru mine modelul respectiv de Superb cu 20% mai scump avea mai mult sens (motor puternic + MT, calitate finisaje overall).
De acord cu regula economica generala - pretul creste mai rapid fata de calitatea unui bun/serv. Insa exista tot felul de situatii in care niste lucruri relativ "marunte" pot face diferenta pe durata de folosire a unei masini.

Poti s-o tot astepti poza. O poti cauta pe net doar esti inteligent (incerci sa lasi impresia). Eu n-am de demonstrat nimanui nimic si n-am pretentia ca detin adevarul absolut. Intru aici sa fac schimb de informatii.

QUOTE(ssilviu @ 27 Aug 2016, 12:23)
Ideea este ca in piata actuala, e imposibil sa devii star peste noapte. Nu poti sa faci o masina care sa ajunga la vanzari de peste 10 ori mai mari intr-un singur an. Dureaza ceva ani. Un procent de 20-30% crestere pe an e maximum pe care il poti spera atunci cand vinzi foarte putin. Trebuie sa iti creezi imagine, sa afle lumea de tine in primul rand. In plus, trebuie facute eforturi foarte mari in asigurarea unei calitati exceptionale inca de la inceput. Ca degeaba faci marketing daca dupa primul an deja clientii incep sa aiba probleme cu masinile. Increderea se pierde usor si se castiga greu. Renault a pierdut mare parte din incrdere, iar ea nu se recastiga asa usor. Si pe perioada de castig de incredere trebuie sa te chinui de 2 ori mai mult decat competitorii tai sa-ti tii clientii multumiti, fara sa ai rezultate imediate evidente. Iar din asta are de castigat cel mai mult clientul care stie ce marca si model sa-si aleaga  wink.gif
*


Nu-ti recastigi increderea venind cu preturi la acelasi nivel(relativ la ce oferi) cu concurenta consacrata. Vezi Alfa Giulia care face la fel.


QUOTE(ss_remus @ 27 Aug 2016, 13:05)
Ssilviu vad ca tot o dai inainte cu marketing, strategii si alte chestii care pe noi potentialii cumparatori nu ne intereseaza. Are putere mai mica un BMW M5 de azi decat unul de acum un sfert de secol, asa cum e cazul la Renault? Are Talisman o suspensie mai buna decat cea a Safrane-ului de acum un sfert de secol? e mai bine insonorizat? la care flexeaza caroseria? E vorba ca Renault a involuat pe cand ceilalti producatori au luat avans, au mai aparut intre timp si alti concurenti noi precum Skoda cu Superb. Renault nu iti da prea multe optiuni nici la motoare, nici la tren de rulare deoarece fac masini in saracie, asta e adevaratul raspuns. Nimeni nu vrea sa dea bani pe o limuzina cu solutii tehnice depasite.
*


Imi place Talisman, m-am dus sa fac drive test chiar la inceput, eram entuziasmat. Arata f bine, sunt tentat si acu cand trec pe la showroom, dar... Dupa ce am cantarit oferta prin prisma informatiilor de aici/alte surse mi-am dat seama de micile neajunsuri de care spui. Plus am vazut ca exista alte modele(putin mai scumpe) dar care ar schimba categoric situatia remediind din aceste lipsuri. Nu-mi permit sa schimb masina in fiecare an, e important sa cheltui banii intr-un mod optim.

QUOTE(ssilviu @ 27 Aug 2016, 14:41)
De fapt, in primele 6 luni, s-au vandut cam 15.000 de Talismane, mai mult decat s-a vandut Latitude in toata cariera lui in Europa. Si fara motoare puternice si fara suspensie independenta pe spate. Cam pica teoria voastra  wink.gif

Apropo de vanzari, in Coreea, intr-o singura tara, Samsung SM6, adica Talismanul cu sigla de Samsung s-a vandut de 2 ori mai bine decat tot Talismanul in Europa. Desi si acolo ai tot cam aceiasi competitori. Si acolo se vinde Passat sau Ford Mondeo. Si au competitori foarte puternici locali precum Kia si Hyundai. Si acolo nu are nici motorizari mai puternice, nu are nici suspensie independenta, nu are nici macar 4 control. Sa aiba oare ... o alta imagine Samsung pe plan local?  wink.gif

De fapt raportat la total populatie, Sm6 s-a vandut de 2 ori mai bine decat Passat in Europa. Cam tare, nu?
*


Ieri am traversat Franta N-S (pana la frontiera cu Spania) exclusiv pe autostrazi. Am vazut vreo 3 Talismane (2 berline + break) pe sensul meu de mers. Pe durata a 10 ore.

Piata auto din Coreea poate avea particularitatile ei. Taxe mai mari pt modelele de import. Cum SM6 se fabrica local (fata de Passat, Mondeo) ajuta vanzarile.

This post has been edited by mihai2005: 28 Aug 2016, 09:04


--------------------
Honda Civic Type R GT - nr 1234 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 28 Aug 2016, 08:46
Post #520


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




In primul rand, nu ar strica sa revedeti gramatica din scoala elementara:
QUOTE(ss_remus @ 27 Aug 2016, 15:34)
O sa iti spun foarte simplu de ce nu se v-a vinde Talisman.
*


.... nu se va vinde Talisman.

QUOTE(andreist @ 27 Aug 2016, 22:53)
Inca vad ca se vorbesc prostii despre multe lucruri care nu le cunoasteti ca niste experti romani adevarati.
*


.... multe lucruri pe care nu le cunoasteti .....

QUOTE(ss_remus @ 27 Aug 2016, 23:37)
...... prin chinezaria aia au m-ai taiat din costuri ........
*


...... prin chinezaria aia au mai taiat din costuri ......



In al doilea rand, ss_remus, citind ceea ce ai scris, imi dau seama ca esti total pe langa subiect iar ideile pe care le ai sunt ale unuia care are maxim 8 clase. Poate se va obosi cineva sa-ti explice.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 28 Aug 2016, 09:34
Post #521


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(mihai2005 @ 28 Aug 2016, 09:36)
Poti s-o tot astepti poza. O poti cauta pe net doar esti inteligent (incerci sa lasi impresia). Eu n-am de demonstrat nimanui nimic si n-am pretentia ca detin adevarul absolut. Intru aici sa fac schimb de informatii.


Aha. Deci de fapt nu ai masina. Doar te lauzi ca cica o ai. Probabil esti sofer pe ea sau e vreunei rude, asa cum au mai fost atatea cazuri si pe aici pe forum. Asa cum banuiam happy.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 28 Aug 2016, 09:47
Post #522


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Un jurnal de bord cu poze nu faci?

Si ce nivel minim de ulei? Ca arata intre minim si maxim nivelul de ulei in bord la L3.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 28 Aug 2016, 09:52
Post #523


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai la Megane 2, iti arata cand pornesti cu linioare pe computer de bord care este nivelul de ulei. Probabil ca la talisman nu arata deloc, trebuie sa te duci tu sa verifici la joja.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai2005
post 28 Aug 2016, 10:33
Post #524


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 11 July 15




QUOTE(ssilviu @ 28 Aug 2016, 09:34)
Aha. Deci de fapt nu ai masina. Doar te lauzi ca cica o ai. Probabil esti sofer pe ea sau e vreunei rude, asa cum au mai fost atatea cazuri si pe aici pe forum. Asa cum banuiam  happy.gif
*


Ca dastapt esti. Am fi departe astazi de-am fi toti asa ca tine. Cu scuzele de rigoare de off-topic, mai dau ocazional pe aici pe afara(mediu prof dar nu numai) de romanasi(ei/ele) de astia ca tine care stiu ei tot si o tot sucesc/dau la intors sa arate ca au dreptate. Clar ca-i evit, consum de energie inutil cu niste Gica contra. Daca mai continui in stilul asta(vorbit pe tonul cu care vb cu tovarajii tai de pe scara si dat la intors) ai ignore din partea mea.



This post has been edited by mihai2005: 28 Aug 2016, 10:37


--------------------
Honda Civic Type R GT - nr 1234 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simon
post 28 Aug 2016, 11:07
Post #525


Membru autentic


Group: Members
Posts: 735
Joined: 30 October 04




Deci Renault Romania cumpara un numar de masini noi configurate dupa experienta lor de vînzători si aia este cota. Altfel spus stocul existent in tara. Asupra acestui stoc de masini Renault Romania, adica dealerii, pot face anumite reduceri de pret, ca urmare a negocierilor cu clientul. Daca nu-i place configuratia, clientul poate comanda o masina dupa plac, dar pierde discount, tabla,etc. OK.
Rămîne o intrebare, de ce oferta este facuta dupa stoc si nu iti permite sa comanzi la fabrica ce configuratie vrei? Aici mi se pare mie abuz.


--------------------
Renault Megane III 2009 Dinamique 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 28 Aug 2016, 11:10
Post #526


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai nu stai. Nu e chiar asa. Cota e probabil o previziune de vanzari. Gen avem 300 de dieseluri. Pe care Renault Romania o poate ocupa tot anul. Deci nu se stabileste de la inceputul anului care sunt fix modelele. Ci doar generic exista 300 de dieseluri. Configuratiile se stabilesc pe parcurs. Si concomitent, se pot comanda masini personalizate, in functie de comanda clientului si masini comandate de Renault Romania, in configuratiile pe care ei le estimeaza ca se vor cere pe piata astfel incat sa vina cu un avantaj pentru un potential client, care sa aiba masina pe stoc fix asa cum o vrea el, astfel incat sa fie mai tentat sa cumpere un Talisman.

Cota de diesel nu s-a epuizat, poti da comanda de un diesel cum vrei tu, in configuratia pe care o vrei tu. Dar in acelasi timp, acum cateva luni si Renault Romania a dat comanda de cateva modele diesel, cateva mai multe smile.gif) considerand ca vor gasi clienti pentru ele. Ei bine, nu au gasit. Si acum stau cu ele pe stoc. Si vor fi nevoiti sa le dea cu un discount mai mare, deci vor pierde mai multi bani la ele, pentru ca cineva de la Renault Romania nu este in stare sa previzioneze piata. Si acel cineva probabil, ca in orice multinationala nu va raspunde cu nimic, asa cum gagica aia care a pierdut licitatia cu 400 de polo-uri inca si acum e angajata la ei.

This post has been edited by ssilviu: 28 Aug 2016, 11:14


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreist
post 28 Aug 2016, 15:27
Post #527


betiv fumator consumator de porc


Group: Members
Posts: 819
Joined: 24 November 14




Cu mihai2005 nu era clar ? si-o luat acu' un an masina noua, si acu vrea alta ? Multi dintre noi folosesc internetul de prea multa vreme ca sa...

This post has been edited by andreist: 28 Aug 2016, 15:28


--------------------
Renault W209/R129/Symbol M113/K9K 702
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 28 Aug 2016, 18:25
Post #528


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Facem schimb? Iti mai dai eu 5.000 de euro.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 28 Aug 2016, 19:30
Post #529


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Ciudata alegere 1.6 Tce cu EDC7. Eu nu pricep de ce ati vrea asa ceva. Mai degraba ar fi mers o manuala. Bine, nici motorul nu mai e ce a fost 2.0T, de aceea Laguna III GT il cam face pe Talisman la sprint si acceleratii. EDC eu o vad cuplata la diesel, de la 2.0 in sus, ideal cel de 3.0 si 236 CP.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simon
post 28 Aug 2016, 19:48
Post #530


Membru autentic


Group: Members
Posts: 735
Joined: 30 October 04




De ce e ciudata alegerea?


--------------------
Renault Megane III 2009 Dinamique 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 28 Aug 2016, 20:06
Post #531


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Pai e pacat de benzinar, automata omoara senzatia wink.gif.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius Pop
post 28 Aug 2016, 20:15
Post #532


Marius


Group: Members
Posts: 15
Joined: 21 March 16




Tocmai ca automata creste senzatia,santem in anul 2016 nu in evul mediu,si daca chiar ti-o doresti,poti trece pe manuala(cu impuls),dar chiar nu-i vad rostul.Prima data cand conduc cu automata,si nu mi-as mai dori manuala niciodata.


--------------------
Talisman TCE 200 CP Sedan 2016 Intens
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 28 Aug 2016, 20:36
Post #533


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Asta e parerea mea, am comparat automata pe coupe in variantele 2.0T si 2.0 dCi, puteri asemanatoare. Verdict: diesel! Ca ambele sunt sub fosta 2.0T manuala e si mai evident. 1.6 e un motor mic, care nici fortat nu are cine stie ce cuplu. Cilindreea conteaza wink.gif. Megane GT mi se pare si ala o gluma.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 28 Aug 2016, 20:52
Post #534


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.229
Joined: 13 October 06






--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AllinDanut
post 28 Aug 2016, 21:21
Post #535


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 24 March 16




Daca s-a ajuns sa se compare Talisman cu F10 si cu E-Class, e clar ca ceva nu e ok in topicul asta ...


--------------------
Mazda 3 G120 AT Revolution 2017
Opel Corsa D 2009 1.2 80CP EasyTronic - 86.xxx KM
***NU RECOMAND IRMEX MAZDA BRAILA !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 28 Aug 2016, 21:26
Post #536


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Exact asta am vrut sa scriu si eu. OK, si eu sunt fan Reno, dar hai sa ne limitam la comparatii cu VW, Skoda, Ford, Mazda etc. Treaba cu BMW si Mercedes miroase a struguri acri wink.gif.

28 Aug 2016, 21:27:
QUOTE(mircea_aq @ 28 Aug 2016, 20:52)


Dupa cum am zis si eu mai sus wink.gif.

This post has been edited by mars: 28 Aug 2016, 21:27


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreist
post 28 Aug 2016, 23:41
Post #537


betiv fumator consumator de porc


Group: Members
Posts: 819
Joined: 24 November 14




io-s singuru care am dat f10 sh pe talisman nou? btw benzina pe automata ... eu stau inr-a 3-a mod manual pe serpentine, nu ma deranjeaza, sta pe la 3000rpm minim viteze 70-140 fara sa schimb, la cuplu maxim, sau ma rog foarte aproape de maxim, raspuns instant. Si mai e si aspirata. la asta cu numar limitat de talismane nuj cum e, sa' io cand l'am comandat erau gata sa-mi aduca orice de oriunde, am luat diesel ca face multi km masina, dar imi aduceau orice, chiar si dinala configurat pentru afara daca plateam diferenta. sper ca nu mai treb sa pun si eu poze, ca am mai pus un parbriz spart o zgarietura, o treaba de-a lungul timpului.

This post has been edited by andreist: 28 Aug 2016, 23:46


--------------------
Renault W209/R129/Symbol M113/K9K 702
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 29 Aug 2016, 04:32
Post #538


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Pai F10 nu e ala cu cutia picata? Talismanul ziceai ca e pe firma, de alergat. Deci cred ca a contat mai mult faptul ca e noua si speranta ca e si fiabila, dupa ce ai avut Latitude si Laguna, ambele diesel. Dar, ca masina personala, ti-ai luat Mercedes benzinar cu motor peste 2.000 cmc wink.gif.

De ce zici de a treia la serpentine? Pentru frana de motor? A mea, pe Paraul Rece, pe auto, in 70% din coborari imi incetineste sau pastreaza viteza constanta, fara frana. La pantele mai abrupte nu creste excesiv turatia, dar trebuie ajutata cu frana. Adica nu mi se pare foarte mare diferenta fata de manuala, cum ziceau unii, cum ca la automata nu ai deloc frana de motor.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 29 Aug 2016, 10:59
Post #539


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(andreist @ 29 Aug 2016, 00:41)
dar imi aduceau orice, chiar si dinala configurat pentru afara daca plateam diferenta.


Cine aduceau?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 29 Aug 2016, 11:20
Post #540


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.229
Joined: 13 October 06




Aduc pe naiba, cere tu initiale, sa vedem ce dealer din Romania ti-l aduce.
Pot sa-ti ofere ce au in stoc plus ce e comandat/pe transport.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
50 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 05:39
Dacia