Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
![]() ![]() ![]() |
Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
AndreiMR |
![]()
Post
#121
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
andreicri |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 740 Joined: 5 September 04 From: Bucuresti ![]() |
faina masinuta.legat de model nu inteleg un lucru:de ce scaunele fata nu au reglaj si al inclinarii sezutului?mai ales ca sunt avansate tehnlogic avand ventilatie masaj etc?ciudat pentru ca la lansarea de la frankfurt imi aduca aminte ca modelul expus parca avea....plus ca si o masina coreeana cu scaune electrie are asa ceva...
This post has been edited by andreicri: 22 Mar 2016, 13:04 |
--------------------
Renault
megane 2 sedan
1,9dCi/2004 Laguna 3 Dynamique 2.0 dCi full (fara piele si trapa)(pe vine)
|
|
andreist |
![]()
Post
#123
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
are, rotesti de aia in sensul in care l-am desenat. nu merge numai fata-spate butonul respectiv.
This post has been edited by andreist: 22 Mar 2016, 13:48 Attached thumbnail(s) scaune.png ( Size: 1.85mb ) Number of downloads: 866 |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
andreicri |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 740 Joined: 5 September 04 From: Bucuresti ![]() |
lool.te asigur ca am incercat si nu avea .am incercat in ambele sensuri si nimic.masina era cea expusa in mall baneasa.dar uite o sa ma mai uit odata daca va mai fi expusa
|
--------------------
Renault
megane 2 sedan
1,9dCi/2004 Laguna 3 Dynamique 2.0 dCi full (fara piele si trapa)(pe vine)
|
|
andreist |
![]()
Post
#125
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
"lool" eu te asigur ca am facut poza la masina la care mi-am reglat scaunul si e in posesia mea mai bine de 2 saptamani. nu sunt 2 sensuri, ci 4
This post has been edited by andreist: 23 Mar 2016, 02:02 |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
jeblond |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 12 August 05 From: Ploiesti ![]() |
Reglajul respectiv exista doar la scaunele de pe versiunea Initiale Paris care are niste scaune diferite.
|
--------------------
Renault
Talisman
2016 Intens 1.6 DCI 160
|
|
simon |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Bratu, de la 'Giurgea si Bratu tv', spunea ca suspensia transmite caroseriei un fel de topaiala si oarecare zgomot.
Pe mine, la drive test, m- a surprins neplăcut cît de prezent era in habitaclu zgomotul de rulare, auzeai prea bine, pentru clasa in care se inscrie Talisman, zgomotul si hirsiitul roților pe asfalt. Nu auzeai dieselul cit auzeai rotile. |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
darem |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 19 January 06 From: Constanta ![]() |
Acest reglaj exista si pe varinata Intens.
L-am testat si eu sambata la TSI Constanta (Carrefour). Varianta testata a fost 1,6dCI, 160CP, ECD cu toate optiunile din lista dar fara trapa panoramica (833E+tva). Masina este o evolutie frumoasa a gamei Reno, mult peste laguna (nu includ aici latitude...desi am fost pasager si am condus-o nu am considerat-o o masina reno). Este o masina spatioasa, portbagaj incapator, fara forme ciudate, bratele ascunse (exceptie facand mica pacaleala cu cei 600+ l, din care cca 95 sunt sub placa si nu cred ca poti baga in golul rotii de rezerva altceva in afara de un rucsac.sau orice alte truse mici samd). Cutia a schimbat bine fara surprize, smucituri (exceptie facand la trecere din D in R pe loc) si nu am simtit nevoia deloc sa o trec pe manual. Trecerea din modul "confort" in modul "sport" este facila (un singur buton) si pentru mine, modul "sport" este singurul in care va sta masina daca va ajunge in posesia mea. M-as fi asteptat la mai nervoasa in modul sport, in schimb devenise mai rigida si mai precisa. In modul confort as putea spune ca era de vis...pe drumurile parcurse in drive test nu sesizai nici un fel de denivelare. Motorul era destul de prezent in habitaclu, si nu ma refer in modul sport cand nu am iertat-o deloc, ci la turatii mici pana in 2400rpm. 4Control mi-a generat ceva emotii prima data la un sens giratoriu trecut mai in viteza, apoi m-am obisnuit. Ce nu mi-a placut: Plasticul de deasupra pedalelor (acc+frana) il atingeam cu varful pantofului (44) mereu la miscarea piciorului. Zgomotul motorului in habitaclu (Un peogeot 508 cu 208kkm , 2.0HDI e mai silentios in interior). Polita de sub luneta cu formele ei patratoase. Mi-a dat senzatia ca nu este din acea masina ci ca ar fi o placa cu difuzoare mari montata ulterior de catre pusti teribilisti. Calitatea sunetului pe marele sistem BOSE (pentru care trebuie sa scoti din buzunar 417E+tva) pe radio. Conectat cu un telefon prin bluetooth e cu totul altceva. Faptul ca cei de la reprezentanta nu cunosteau detaliile tehnice si dotarile masinii (am intrebat despre sistemul de injectie, despre cd-player - mi s-a spus ca nu are cd-player ca nu se mai monteaza si cele patru porturi usb si slotul de SD din masina sunt suficiente). La final am deschis torpedoul de curiozitate...exista o magazie de 6 discuri in el. Desi este o masina mare si spatioasa, atingeam plafonul pe locul din spatele soferului, acesta fiind regalt pentru mine (1,9m). Cotiera refrigerata nu stiu in ce masura o poti folosi in conditiile in care mai ai si altceva in ea. Ca sa introduci o sticla in acel locas refrigerat, trebuie sa deschizi o "usa de acces" peste lucrurile aflate in cotiera. Daca acestea sunt "pe acolo" nu o mai poti deschide fara a scoate totul din cotiera. PRETUL prea mare chiar si pentru acele multe optiuni care vin din "tableta de 8,7". Pretul pentru varianta Intense cu toate optiunile din lista, mai putin trapa panoramica, 34.400Euro (cu 1000E discount). O masina frumoasa, confortabila, moderna in care m-am simtit bine, cu multe optiuni safety si confort care-ti fac viata mai frumoasa la bord dar pentru mine, in gama asta de pret, ma voi uita in alta parte. |
--------------------
renault megane
SEDAN
2005 PRIVILEGE
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(simon @ 23 Mar 2016, 09:01) Bratu, de la 'Giurgea si Bratu tv', spunea ca suspensia transmite caroseriei un fel de topaiala si oarecare zgomot. Asa se aude si la Laguna 3 cand ai roti de 225/45 R18. La test la Talisman erau rotile 245/40 R19?Pe mine, la drive test, m- a surprins neplăcut cît de prezent era in habitaclu zgomotul de rulare, auzeai prea bine, pentru clasa in care se inscrie Talisman, zgomotul si hirsiitul roților pe asfalt. Nu auzeai dieselul cit auzeai rotile. This post has been edited by madhorsefuzzy: 23 Mar 2016, 10:30 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
simon |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Cred, dar nu sint sigur. Poate de 18'', dar nu mai mici.
23 Mar 2016, 11:13: QUOTE(darem @ 23 Mar 2016, 09:45) PRETUL prea mare chiar si pentru acele multe optiuni care vin din "tableta de 8,7". Asa face Renault acum, iti ia bani pe jucariile astea software, niste prostii de fapt. In schimb un lucru important, cum este pilotul automat adaptiv (chiar asa crippled, pentru ca nu stie sa opreasca) e optional chiar si la Intense. Este un lucru privind siguranta circulatiei. Suspensia adaptiva, asemenea, pe bani multi. This post has been edited by simon: 23 Mar 2016, 11:13 |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Cu siguranta erau de 18 ca cele de 19 nu exista pt romania.
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
simon |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Intrebare, de ce se prevede cu anvelope zgomotoase o masina din clasa medie, la care silentiozitatea deplasarii este una din caracteristicile de baza?!
|
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
darem |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 19 January 06 From: Constanta ![]() |
Eu consider ca nu are zgomot de rulare mai mare decat zgomotul motorului. Masina de test era incaltata cu Michelin, jantele erau pe 18 iar testul l-am facut intr-o zi in care vantul se simtea destul de puternic in C-ta. Ma gandesc sa nu fi fost zgomot de aerodinamica a masinii, eu nu am depasit 100km/h in test.
@simon: topaiala respectiva am sesizat-o si eu, dar numai in modul "sport", in modul "confort" consider ca era chiar confortabila pentru jante de 18". |
--------------------
renault megane
SEDAN
2005 PRIVILEGE
|
|
simon |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Nici eu nu am simtit-o, dar intr-un drive test de 15-20 de minute la ce sa te uiti mai intii?
Prea putin timp. |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
andreicri |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 740 Joined: 5 September 04 From: Bucuresti ![]() |
[quote=darem,23 Mar 2016, 10:45]
Acest reglaj exista si pe varinata Intens. de acord,dar m-am urcat in 2 intens uri si nu aveau reglaj pentru inclinarea pernei(nu de inaltime ca sa nu facem confuzie).in fine....de curiozitate o mai butonez odata...s-ar putea sa aiba dreptate colegul cu dispo doar pe initiale paris caci variantele de la salon erau fix initiale. |
--------------------
Renault
megane 2 sedan
1,9dCi/2004 Laguna 3 Dynamique 2.0 dCi full (fara piele si trapa)(pe vine)
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca am vazut si un initiale negru prin bucuresti. Tocmai pleca de la semafor si eu am trecut pe langa el din directie opusa. Avea inca viteza mica si mi s-a parut ca jantele erau cele de 19 specifice initiale. Ori n-am vazut bine ori cineva si-a adus un initiale...
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
Piper101 |
![]()
Post
#137
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Mersi moderator pt postarea stearsa. In weekend fac si eu drive test. Sper sa prind si megane-ul.
Upgrade nu fac sigur, pt ca reno stie bine sa atraga cu pret mic la optiuni dar care merg prost in timp. Cat dai atata face. + devalorizarea si revanzarea greoaie = no thanks. |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#138
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Tocmai ce am facut un drive test cu talismanul...1.6dci, 130cp.
Trec direct la subiect..... motorul trage ok, dar nu te baga in scaun, deja dupa 2500 rot. se aude in habitaclu binisor, intra bine viteza, nu agata. La relanti motorul nu se aude, totusi e pregnant un zgomot la rulare la viteze de peste 120km/h, de vant, iar pe portiunii denivelate iarasi mi s-a parut suspensia zgomotoasa. Schimbarea modurilor neutru-sport........mi s-a parut ca motorul raspunde mai bine la acceleratii in mod neutru, paradoxal. Ma asteptam sa accelereze mai bine,am L2 cu 110 cp si nu mi s-a parut cine stie ce diferenta. Ceasurile de bord, cred ca ar fi fost mai bine sa fie si turometrul afisat concomitent cu vitezometrul, asa ai impresia ca esti pe calculator, directia este f . precisa. Ce nu mi-a placut.....locurile din spate ca spatiu nu sunt pe masura masinii, o persoana peste 1.90 cm da cu capul de plafon, si are doar 1460 cm latime la nivelul coatelor, similar cu L2 si mai mica de cat L3. Dupa ce am mers cu talismanul, am vrut sa fac o comparatie la cald si am mers la skoda , unde am luat superbul de 150 cp, cu dsg. Daca ar fi dupa mine, as alege superbul, spatiul din fata cat si din spate superior , mai ales in spate la picioare, portbagajul hatchback - imens , fata de gura mica de acces de la talisman, la care dc te apleci vezi o tabla goala- nu au capitonat portbagahul in partea de sus. Motorul la superb trage brutal, e drept + 20 cp, la relanti se aude mai mult ca la talisman, in schimb la aceceleratiii puternice e mai liniste in superb. Probabil pt. ca suspensiile sunt mai putin zgomotoase ca la talisman, si masina pare mai bine inchegata,lipseste zgomotul produs de curentii de aer. Superbul castiga din pct meu de vedere la spatiul interior, superior atat in fata cat si in spate-pare mai aerist, la talisman,in fata, ai senzatia ca masina te ``imbraca`` dar mi se pare mai ok la superb. Ca si consum nu pot face o comparatie, talismanul avea afisat un consum de 8.2 l, mixt, departe de fisa tehnica dar de inteles avind in vedere mersul sportiv+oras. Comparativ cu L3 e un pas inainte, materialele de buna calitate,relativ silentios, dar culmea e ca Renault nu reuseste sa ajunga sa faca o suspensie silentioasa, si da impresia ca masina nu e bine inchegata, comparativ cu nemtoaicele. Personal pretul mi se pare mare fata de ce ofera, masina e f frumoasa pe afara, dar atat... la interior nu e nimic spectaculos, in ciuda tabletei. |
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#139
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
QUOTE(sserban22 @ 26 Mar 2016, 16:28) Tocmai ce am facut un drive test cu talismanul...1.6dci, 130cp. Trec direct la subiect..... motorul trage ok, dar nu te baga in scaun, deja dupa 2500 rot. se aude in habitaclu binisor, intra bine viteza, nu agata. La relanti motorul nu se aude, totusi e pregnant un zgomot la rulare la viteze de peste 120km/h, de vant, iar pe portiunii denivelate iarasi mi s-a parut suspensia zgomotoasa. Schimbarea modurilor neutru-sport........mi s-a parut ca motorul raspunde mai bine la acceleratii in mod neutru, paradoxal. Ma asteptam sa accelereze mai bine,am L2 cu 110 cp si nu mi s-a parut cine stie ce diferenta. Ceasurile de bord, cred ca ar fi fost mai bine sa fie si turometrul afisat concomitent cu vitezometrul, asa ai impresia ca esti pe calculator, directia este f . precisa. Ce nu mi-a placut.....locurile din spate ca spatiu nu sunt pe masura masinii, o persoana peste 1.90 cm da cu capul de plafon, si are doar 1460 cm latime la nivelul coatelor, similar cu L2 si mai mica de cat L3. Dupa ce am mers cu talismanul, am vrut sa fac o comparatie la cald si am mers la skoda , unde am luat superbul de 150 cp, cu dsg. Daca ar fi dupa mine, as alege superbul, spatiul din fata cat si din spate superior , mai ales in spate la picioare, portbagajul hatchback - imens , fata de gura mica de acces de la talisman, la care dc te apleci vezi o tabla goala- nu au capitonat portbagahul in partea de sus. Motorul la superb trage brutal, e drept + 20 cp, la relanti se aude mai mult ca la talisman, in schimb la aceceleratiii puternice e mai liniste in superb. Probabil pt. ca suspensiile sunt mai putin zgomotoase ca la talisman, si masina pare mai bine inchegata,lipseste zgomotul produs de curentii de aer. Superbul castiga din pct meu de vedere la spatiul interior, superior atat in fata cat si in spate-pare mai aerist, la talisman,in fata, ai senzatia ca masina te ``imbraca`` dar mi se pare mai ok la superb. Ca si consum nu pot face o comparatie, talismanul avea afisat un consum de 8.2 l, mixt, departe de fisa tehnica dar de inteles avind in vedere mersul sportiv+oras. Comparativ cu L3 e un pas inainte, materialele de buna calitate,relativ silentios, dar culmea e ca Renault nu reuseste sa ajunga sa faca o suspensie silentioasa, si da impresia ca masina nu e bine inchegata, comparativ cu nemtoaicele. Personal pretul mi se pare mare fata de ce ofera, masina e f frumoasa pe afara, dar atat... la interior nu e nimic spectaculos, in ciuda tabletei. Ce diferenta de pret este intre cele 2 modele testate tinand cont de un nivel de echipare apropiat? This post has been edited by CristianFlorea: 27 Mar 2016, 08:59 |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
AndreiMR |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
La motorizari similare, cu aproximativ aceleasi dotari, Superb e mai scump cu vreo 4000 de eur decat Talisman...la preturile de pe site, bineinteles, nu oferte de la dealeri. Daca compari un Talisman cu tot ce se poate pe el si un Superb chel, atunci e mai ieftina Skoda...ca asa comparau unii pe aici si li se parea mai scump Renaultul decat Skoda
![]() This post has been edited by AndreiMR: 27 Mar 2016, 09:08 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
mihai2005 |
![]()
Post
#141
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
QUOTE(AndreiMR @ 27 Mar 2016, 09:06) La motorizari similare, cu aproximativ aceleasi dotari, Superb e mai scump cu vreo 4000 de eur decat Talisman...la preturile de pe site, bineinteles, nu oferte de la dealeri. Daca compari un Talisman cu tot ce se poate pe el si un Superb chel, atunci e mai ieftina Skoda...ca asa comparau unii pe aici si li se parea mai scump Renaultul decat Skoda ![]() Daca scoatem gadgeturi (inutile pt mine) precum adaptive cruise control, blind spot detection, lane assist, faruri adaptive, front asssitant mai sar de aici aproape 2000 euro. Pt mine astea erau nice to have, butonam la ele de cateva ori de curiozitate si dupa le decuplam, nu ma interesau. Chiar si cu 4000 diferenta nu e mare. Mai ales daca ii pun optinea de setare sasiu sport (250 eur) si se comporta frumos(nu ca o barca). Daca as lua Superb as cheltui neaparat 1000 euro pt optiunea de garantie extinsa 5 ani/150k km. Chiar si asa la "fiabilitatea" proverbiala VAG (pe motoare) + scandal nu-s prea convins. This post has been edited by mihai2005: 27 Mar 2016, 11:01 |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#142
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Pai si? Ia Superb. Vezi ce scrie sus in coltul din stanga al paginii
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
simon |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Adaptive cruise control este minunat la mersul in coloană cînd bizonul ba o calcă, ba adoarme si încetinește si cu 10km/ora.
Păcat ca intra doar de la 50km/ora si nu de la 30km/ora, care este limita pentru cruise control. Dar cel mai rău este a ca nu opreste masina. Ar fi fost o masura de siguranta de care o data in viața s-ar putea sa ai nevoie. Trebuie sa mai pastreze si Renault ceva in tolba pentru facelift, nu? This post has been edited by simon: 27 Mar 2016, 11:42 |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
2069 |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
ce impresie v-a lasat acel Head up Display ? cei care au fost in drive test
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
simon |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Mi-a placut mult, merita plătit, in primul rînd pentru ca include informația de navigație, dar si pentru ca afișează viteza legală pe segmentul respectiv.
|
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#146
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Fiecare isi ia ce vrea, clar Superb e mai scumpa la aceleasi dotari, dar eu iau in calcul strict ce inseamna masina pt. mine: spatiu in habitaclu, motor, comportament rutier.
Cum se face ca la aceleasi dimensiuni exterioare Superbul bate clar in ceea ce priveste spatiul interior? Cel putin la latimea spatiului pasagerilor din spate e o diferenta de 3.5cm fata de ceilalti rivali, la aproximativ aceleasi dimensiuni exterioare. |
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
mihai2005 |
![]()
Post
#147
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
QUOTE(2069 @ 27 Mar 2016, 11:48) Mi s-a parut ca-mi aglomera campul vizual inutil. Pb m-ar obosi la drumuri lungi sa fiu atent si la el. Prefer sa fiu atent la semnele de circ in loc sa ma bazez pe indicatiile gps + sisteme recunoastere. Nu de alta dar de-abia asteapta meletienii si poate deveni costisitor. |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
2069 |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
daca ne referim la varianta INTENS, care sunt optiunile care merita adaugate contra cost si care nu ?
This post has been edited by 2069: 27 Mar 2016, 15:08 |
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
mihai2005 |
![]()
Post
#149
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
QUOTE(2069 @ 27 Mar 2016, 14:59) daca ne referim la varianta INTENS, care sunt optiunile care merita adaugate contra cost si care nu ? Pachetul 4Control (4Control + suspensie adaptiva). Masina e mai stabila. Derapezi mai greu chiar si pe carosabil ud. Plus manevrabilitate extra. Si restul sunt interesante in functie de preferintele fiecaruia. Pt un pret corect as lua si pachetul cu parcare automata Pack city 1. Pt sotie sau cand sunt prea plictisit sa parchez lateral/garez. This post has been edited by mihai2005: 27 Mar 2016, 21:07 |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
2069 |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
1.500 de euro pachetul 4 control
This post has been edited by 2069: 27 Mar 2016, 20:50 |
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 21:37 |