Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
![]() ![]() ![]() |
Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
mihai2005 |
![]()
Post
#91
|
||
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
|
||
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|||
mezym |
![]()
Post
#92
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
1.8 TCE este noul motor ce va fi lansat cat de curand. Va avea mai multe variante de putere, 250, 275, 300 (aici se zvoneste ca fiind impreuna cu un electric). El va fi pus pe Alpine A 120, pe viitorul Megane IV RS, dar si pe Talisman. Umbla vorba chiar si pe niste versiuni RS ale Kadjar.
Apoi M9R 2.0 dci va fi pus pe Talisman cu 200 de cai putere (asta e confirmat pentru finele lui 2016, benzinarul decursul anului 2017). Volvo S90 e clasa luxury, echivalentul Volvo pentru Talisman ar fi S40, hai s60 ca si dimensiuni (ca S40 nu se mai fabrica si nu stiu daca il vor reinvia). Insa doar o diferenta de 10k e excelenta pentru o masina de genul acesta. |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
mihai2005 |
![]()
Post
#93
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
QUOTE(mezym @ 12 Mar 2016, 16:58) 1.8 TCE este noul motor ce va fi lansat cat de curand. Va avea mai multe variante de putere, 250, 275, 300 (aici se zvoneste ca fiind impreuna cu un electric). El va fi pus pe Alpine A 120, pe viitorul Megane IV RS, dar si pe Talisman. Umbla vorba chiar si pe niste versiuni RS ale Kadjar. Apoi M9R 2.0 dci va fi pus pe Talisman cu 200 de cai putere (asta e confirmat pentru finele lui 2016, benzinarul decursul anului 2017). Volvo S90 e clasa luxury, echivalentul Volvo pentru Talisman ar fi S40, hai s60 ca si dimensiuni (ca S40 nu se mai fabrica si nu stiu daca il vor reinvia). Insa doar o diferenta de 10k e excelenta pentru o masina de genul acesta. Multumesc de info. Vesti bune, benzinar 250 sau diesel 200 sunt super ok pe Talisman. Sper sa ofere si cutie manuala cu aceste motoare. Da s90 e clasa luxury insa e o eleganta discreta in stil scandinav. Nu incearca sa super-impresioneze precum cele nemtesti - glossuri, cromuri peste tot. Masina e vreo 200 kg mai grea dar e otel solid nu entzyschmentzy cu materiale compozite fibra de carbon cum se zvoneste de viitorul Bmw seria 5. Da pretul S90 e chiar interesant daca masina va confirma. This post has been edited by mihai2005: 12 Mar 2016, 17:47 |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
zaboss |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mezym @ 12 Mar 2016, 11:35) Nu e prematur sa ne uitam la vanzari. Daca de la inceput nu rupe gura targului, cand o sa mai faca asta? Peste 3 ani, la un facelift? Daca Latitude si Laguna 3 au avut vanzari groaznice, cum poti sa fii sa ceri pret echivalent cu cel al concurentei pe un produs ce ar trebui sa spele rusinea modelelor ce le inlocuieste? Si hai sa ne concentram pe piata romaneasca, unde masinile de flote de clasa medie vin in cea mai mare parte de la VAG. Ce multinationale americane, germane vor cumpara in masa in Romania Talisman? Dar persoane private dispuse sa cheltuie 30.000 euro pe o masina noua? Laguna 3 era a... treia generație, deci da, acolo vânzările slabe erau un indicator bun. Latitude și și Talisman sunt mașini noi nouțe, fără istoric în spate, într-un segment aflat oricum în declin masiv QUOTE(mezym @ 12 Mar 2016, 11:35) Si hai sa ne concentram pe piata romaneasca, unde masinile de flote de clasa medie vin in cea mai mare parte de la VAG. Ce multinationale americane, germane vor cumpara in masa in Romania Talisman? Dar persoane private dispuse sa cheltuie 30.000 euro pe o masina noua? Sunt o grămadă de multinaționale franceze aici, care cumpără, logic, mașini franțuzești. Părerea mea este că clasa D se duce. Și asta o arată și vânzările, nu doar Laguna 3 la vremea ei, ci și 508, C5, Avensis, Mazda 6 s-au dus în zona de 25-30.000 de mașini pe an. Înainte, lucrurile erau simple: începeai viața cu o buburuză de clasă mică - să zicem, Clio -, te căsătoreai, treceai la Megane, apăreau copii - Laguna. Acuma, în loc de Laguna, lumea se îndreaptă spre Kadjar. Genul acesta de SUV îți oferă manevrabilitate de compactă și spațiu interior și portbagaj de clasă medie. La cele mai multe, și calitatea interiorului este mai aproape de clasa medie decât de compacte. Talisman nu mai este o prioritate de vânzări, ci un simplu „me too”, de o calitate decentă comparativ cu concurența și, dacă acum se obțin lejer discounturi de 3-4000€, probabil că plaja reală de preț o să fie în jur de 25.000, nu 30.000. Adică unde era și Latitude (care la un moment dat s-a dat și cu 16000€, motorul de 1.6 benzină). Din ce am văzut eu la Serus, focusul pare să fie pe Captur și Kadjar. |
--------------------
Kia Sportage
2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/
Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
|
|
textex |
![]()
Post
#95
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 3 March 09 ![]() |
QUOTE(mezym @ 12 Mar 2016, 16:58) 1.8 TCE este noul motor ce va fi lansat cat de curand. Va avea mai multe variante de putere, 250, 275, 300 (aici se zvoneste ca fiind impreuna cu un electric). El va fi pus pe Alpine A 120, pe viitorul Megane IV RS, dar si pe Talisman. Umbla vorba chiar si pe niste versiuni RS ale Kadjar. Apoi M9R 2.0 dci va fi pus pe Talisman cu 200 de cai putere (asta e confirmat pentru finele lui 2016, benzinarul decursul anului 2017). Astea sunt vesti foarte bune, pe de o parte. Pe de alta parte, probabil ca vor mai adauga niste pietre de moara la pret. Eu as da pe echiparea Intens, cu acel motor de 200 cai diesel sau 1,8 benzina, fara sa ma mai gandesc un pret care sa aiba totusi prima cifra 2. Pentru mine, oricum e un moft aceasta masina, in amintirea faptului ca am fost multumit de Laguna 3. In rest, cu L200 plec mult mai linistit, indiferent de ce drum mi se asterne in fata. |
--------------------
Mitsubishi
L200
2015 Diamant Edition
- B 22 TEX
|
|
mihai2005 |
![]()
Post
#96
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
QUOTE(zaboss @ 12 Mar 2016, 17:49) Laguna 3 era a... treia generație, deci da, acolo vânzările slabe erau un indicator bun. Latitude și și Talisman sunt mașini noi nouțe, fără istoric în spate, într-un segment aflat oricum în declin masiv Sunt o grămadă de multinaționale franceze aici, care cumpără, logic, mașini franțuzești. Părerea mea este că clasa D se duce. Și asta o arată și vânzările, nu doar Laguna 3 la vremea ei, ci și 508, C5, Avensis, Mazda 6 s-au dus în zona de 25-30.000 de mașini pe an. Înainte, lucrurile erau simple: începeai viața cu o buburuză de clasă mică - să zicem, Clio -, te căsătoreai, treceai la Megane, apăreau copii - Laguna. Acuma, în loc de Laguna, lumea se îndreaptă spre Kadjar. Genul acesta de SUV îți oferă manevrabilitate de compactă și spațiu interior și portbagaj de clasă medie. La cele mai multe, și calitatea interiorului este mai aproape de clasa medie decât de compacte. Talisman nu mai este o prioritate de vânzări, ci un simplu „me too”, de o calitate decentă comparativ cu concurența și, dacă acum se obțin lejer discounturi de 3-4000€, probabil că plaja reală de preț o să fie în jur de 25.000, nu 30.000. Adică unde era și Latitude (care la un moment dat s-a dat și cu 16000€, motorul de 1.6 benzină). Din ce am văzut eu la Serus, focusul pare să fie pe Captur și Kadjar. Uitandu-ma pe strazi in Europa de vest(tari mai cu stare), segmentul D cam merge umar la umar cu C. SUV-uri mai putin. Da la pretul de 25-40 k iti iei un suv compact gen Mazda cx-5, Kadjar. Pot fi masini ok pentru unii dar ca manevrabilitate sunt departe de o berlina decenta. Am testat un Mazda cx-5. Da spatiu pe verticala cat cuprinde acces usor, dar aici se oprea totul. Cand ieseai pe autostrada era ca si cum ai juca fotbal pe picioroange. Tinuta de drum modesta, pozitie cam cocotata ca in camion. Plus un interior fara nici o unitate in design, nu spunea nimic desi era functional. Ceea ce nu-mi doresc de la o masina. Nu mai spun pe autostrada la viteze mari ce siguranta ai intr-o berlina joasa care sta bine infipta pe drum vs o masina cu centru de greutate ridicat cu o aerodinamica in defavoarea ei. This post has been edited by mihai2005: 12 Mar 2016, 21:32 |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
centurion |
![]()
Post
#97
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Continuand postul anterior a lui mihai2005, si cu care sunt de acord,
QUOTE(zaboss @ 12 Mar 2016, 18:49) ...lumea se îndreaptă spre Kadjar. Genul acesta de SUV îți oferă manevrabilitate de compactă și spațiu interior și portbagaj de clasă medie. La cele mai multe, și calitatea interiorului este mai aproape de clasa medie decât de compacte. in niciun caz portbagajul unui SUV compact nu se compara cu portbagajul unui break mediu (Mondeo & co) (asta ca sa comparam caroserii similare). Este inferior. Poate comparabil cu a unui break din clasa compacta. A mea are 486 litri. Auris are 530 litri. Kadjar & co nu cred ca depasesc valorile astea. Iar ca spatiu interior, nu ma simt mai inghesuit in break-ul meu sau in cel de Auris comparativ cu orice SUV compact. Nu iau in calcul spatiul pe verticala; nu ma intereseaza. |
--------------------
-
-
-
|
|
zaboss |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mihai2005 @ 12 Mar 2016, 20:56) Uitandu-ma pe strazi in Europa de vest(tari mai cu stare), segmentul D cam merge umar la umar cu C. SUV-uri mai putin. Nu știu ce vezi tu pe străzile din vest, dar cifrele de vânzări spun altceva. C5/508/Laguna/Avensis/Mazda 6/Mondeo/Accord au vânzările la o treime față de 2008, în vreme ce SUV au crescut și de 4 ori. Acum, eu am dubii că SUV alea multe se vând toate în România. Cel puțin la Kia, din 104.000, doar 4000 au ajuns în minunatul spațiu carpato-danubiano-pontic. Deci buba chiar nu e numai la Renault, ci la toți, mai puțin VW. Citroen C5 2008 - 71.000 Citroen C5 2015 - 13.000 Ford Kuga 2008 - 27.000 Ford Kuga 2015 - 102.000 Ford Mondeo 2008 - 163.000 Ford Mondeo 2015 - 76.000 Hyundai Tucson 2008 - 28.000 Hyundai Tucson 2015 - 120.000 Kia Sportage 2008 - 26.000 Kia Sportage 2015 - 104.000 Mazda 6 2008 - 65.000 Mazda 6 2015 - 30.000 Mazda CX5 2012 (lansat în 2011) - 25.000 Mazda CX5 2015 - 50.000 Mitsubishi ASX 2010 - 21.000 Mitsubishi ASX 2015 - 45.000 Nissan QQ 2008 - 144.000 Nissan QQ 2015 - 230.000 Opel Insignia 2009 (lansat în 2008) - 138.000 Opel Insignia 2015 - 88.000 Peugeot 508 2011 (s-a lansat în 2010) - 85.000 Peugeot 508 2015 - 43.000 Skoda Superb 2008 - 19.000 Skoda Superb 2015 - 50.000 Skoda Yeti 2008 - 0 (s-a lansat în 2009) Skoda Yeti 2015 - 64.000 Toyota Avensis 2008 - 74.000 Toyota Avensis 2015 - 33.000 Toyota RAV4 2008 - 62.000 Toyota RAV4 2015 - 51.000 VW Tiguan 2008 - 92.000 VW Tiguan 2015 - 145.000 Doar din lista asta au dispărut 250.000 de mașini de clasă D în 8 ani. Mai punem decedații Laguna 3 și Accord, plus ce-o mai fi pe la alții mai mici care nu i-am calculat, ajungi la 300.000, în vreme ce SUV au crescut cu vreo 400.000. @centurion Hai să nu vorbim impresii. Portbagajul la Sportage are 535 l, cam toate sunt în zona 500l, deci se apropie de clasa medie. Sunt de acord că spațiul interior în Sportage este mai mic decât la Laguna, dar e un trade-off acceptabil, fiindcă diferențele nu sunt atât de consistente. Faptul că vouă nu vă place un SUV din diverse motive nu schimbă cifrele de mai sus. Eu personal sunt mulțumit de trecerea de la Laguna și Latitude la Sportage și nu m-aș mai întoarce și se pare că acest sentiment predomină, conform cifrelor de vânzări. Asta nu face Talisman o mașină rea, dar pur și simplu ea vine pe un segment în declin general și cifrele de vânzări nu foarte spectaculoase trebuie privite într-un context mai amplu. A, și încă ceva, 80%, prin toamnă Latitude o să fie înlocuit de Talisman ![]() This post has been edited by zaboss: 12 Mar 2016, 23:48 |
--------------------
Kia Sportage
2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/
Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
|
|
centurion |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Nu vorbesc 'impresii' ci spun doar ceea ce am remarcat eu mergand cu diverse masini. Spatiul interior si portbagajul unei compacte break nu sunt deloc mai prejos decat ale unui SUV compact, dar ambele sunt sub un vehicul break de clasa medie.
Da, nu imi plac nici de-o culoare SUV-urile si le consider complet inutile. Asta e, fiecare cu placerile lui. Una peste alta, prin declinul clasei D, cred ca nici soarta Talismanului nu va fi una fericita. Sunt curios cine se va vinde mai bine: Espace sau Talisman. 13 Mar 2016, 02:00: PS: Kia Sportage: Luggage compartment capacity, rear seats upright, litres 503 This post has been edited by centurion: 13 Mar 2016, 01:00 |
--------------------
-
-
-
|
|
mihai2005 |
![]()
Post
#100
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
@zaboss - la segmentul D ai uitat sa adaugi: Skoda Octavia/Superb, Passat, Bmw 3, Audi A4. Sunt cele mai intalnite din motive precum rate rate abordabile datorate unei valori reziduale mari.
Poate ca suv-urile au avut crestere si altele scadere dar inca dpdv al numarului absolut(asa cum vad pe strazi) suv-urile sunt inca putine pe aici, majoritatea nemtesti. Predomina compactele, majoritatea sunt conduse de femei. As putea spune ca nu exista cultura "gipanului" asa cum o stim la noi din tara. Ca tinuta de drum, rulam pe autostrada in Germania(vara, uscat). Un Q7(3.0 D) vroia sa ma depaseasca si nu reusea, avand interiorul virajului. Viteza era aprox 160. Il vedeam in retrovizoare cum se chinuia cu masina sa stea pe banda, tot facand corectii din volan. La noi in tara sunt zmei pe drumuri nationale in linie dreapta. Ia sa-i vezi pe autostrazi, portiunile virajate, cat ii tine. Tehnic, centrul de greutate ridicat poate pune probleme in situatii limita. E mult mai usor sa te rastorni(fata de masinile joase) in pofida sistemelor de siguranta. Odata rupta aderenta la roti(acvaplanare, muscat din exteriorul drumului) esti on your own la mana fizicii. This post has been edited by mihai2005: 13 Mar 2016, 09:16 |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
zaboss |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(centurion @ 13 Mar 2016, 01:55) <span class='edit'>13 Mar 2016, 02:00:</span> PS: Kia Sportage: Luggage compartment capacity, rear seats upright, litres 503 Cred că este vorba de noul model, 2016, eu îl am pe cel vechi, 210-2015. Oricum, spre comparație, Laguna are 470l, 508 473, C5 439 - deci media clasei ar fi undeva spre 450-460l, iar la compacte media este pe la 380l. QUOTE(mihai2005 @ 13 Mar 2016, 08:13) @zaboss - la segmentul D ai uitat sa adaugi: Skoda Octavia/Superb, Passat, Bmw 3, Audi A4. Sunt destul de intalnite din motive precum rate rate abordabile datorate unei valori reziduale mari. Dacă te uiți, vezi că este Superb, Octavia este compactă. BMW, Audi, Mercedes, n-am vrut să te fac de râs și cu alea. Dar dacă ești curios, A4 2008 - 256.000, A4 2015 - 125.000. Seria 3 2008 251.000, Seria 3 2015 143.000. Mercedes Clasa C 2008 - 206.000, Mercedes Clasa C 2015 173.000. Deci au pierdut și ele jumătate din mușterii. QUOTE(mihai2005 @ 13 Mar 2016, 08:13) Ca tinuta de drum, rulam pe autostrada in Germania(vara, uscat). Un Q7(3.0 D) vroia sa ma depaseasca si nu reusea, avand interiorul virajului. Viteza era aprox 160. Il vedeam in retrovizoare cum se chinuia cu masina sa stea pe banda, tot facand corectii din volan. La noi in tara sunt zmei pe drumuri nationale in linie dreapta. Ia sa-i vezi pe autostrazi, portiunile virajate, cat ii tine. Tehnic, centrul de greutate ridicat poate pune probleme in situatii limita. E mult mai usor sa te rastorni(fata de masinile joase) in pofida sistemelor de siguranta. Odata rupta aderenta la roti(acvaplanare, muscat din exteriorul drumului) esti on your own la mana fizicii. Dacă nu știi să conduci, orice mașină este un pericol. Aici nu este vorba de SUV vs. clasa medie, care este mai bun sau care este mai rău. Este un trend obiectiv al societății, demonstrat de cifrele de vânzări, fie că ne place unora sau nu. Eu nu am spus că Talisman este prost și Sportage este super-mașină (eu personal am ales-o strict din considerente practice, pentru garda la sol fiindcă ajung și în zone mai puți asfaltate) sau mașinile de clasă D sunt inferioare (am două, una chiar împlinește anul acesta 10 ani și e luată de nouă). Tot ceea ce am afirmat este că vânzările slabe ale Talisman trebuie privite mai cu îngăduință, fiindcă mașina vine pe o piață în scădere drastică, este o mașină fără istoric și, probabil, nici Renault nu are obiective ambițioase cu el (dincolo de bulshitul de marketing corporatist). Și, totuși, faptul că au vândut peste o mie de mașini într-o lună, în vreme ce mașini mult mai vechi pe piață au vândut abia 3000 e o realizare pentru un debutant. |
--------------------
Kia Sportage
2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/
Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
|
|
centurion |
![]()
Post
#102
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(zaboss @ 13 Mar 2016, 10:30) Cred că este vorba de noul model, 2016, eu îl am pe cel vechi, 210-2015. Oricum, spre comparație, Laguna are 470l, 508 473, C5 439 - deci media clasei ar fi undeva spre 450-460l, iar la compacte media este pe la 380l. Laguna 3 break : volume of Luggage (trunk) 508 l C5 break: volume of Luggage (trunk) 533 l Superb break: volume of Luggage (trunk) 660 l Mondeo: Seats upright (ISO) WAGON (Laden to Roof - with mini spare) - 730 Talisman break: probabil 530l + etc. Cat este media la clasa D break? Megane 3 break: Luggage room (seats up) 486 l Auris break : Luggage room (seats up) 530 l Octavia break: Luggage room (seats up) (l):610 Astra break: Trunk capacity : 540 L etc. Cat este media la clasa compacta break? Inca o data spun: dimensiunile (interior, exterior, portbagaj) unui SUV compact sunt comparabile cu cele ale unei compacte break. |
--------------------
-
-
-
|
|
zaboss |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(centurion @ 13 Mar 2016, 11:42) Inca o data spun: dimensiunile (interior, exterior, portbagaj) unui SUV compact sunt comparabile cu cele ale unei compacte break. La clasa D, vezi că doar Superb este peste 600 (ca și Octavia la compacte - așa vrea Skoda să se poziționeze), celelalte se învârt în jur de 530, la Mondeo este măsurat spațiul până la tavan și dacă faci asta la un SUV ajungi aproape de 1000l. Vorbim de medii, nu de excepții, că așa pot să-ți dau exemplul CR-V, cu 590l. Însă discuția a deviat într-un aspect secundar al problemei. Ideea de bază este că mașinile de clasa D sunt înlocuite masiv de SUV, așa cum arată comparația între cifrele de vânzări. Asupra motivelor reale, asupra dezavantajelor uneia sau alteia dintre variante putem să glosăm oricât și poate un moderator face un split la offtopicul acesta, care poate deveni o dezbatere interesantă. |
--------------------
Kia Sportage
2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/
Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
|
|
mihai2005 |
![]()
Post
#104
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
@zaboss
- vorbeam de cifre absolute, vorbesti de cifre relative(evolutii). - aici ai cam gresit-o, obiectivul discutiei nu era sa "faci de ras" sau "sa faci" pe careva. Eu vorbeam de aspectul pur tehnic. In situatii limita clar berlina/compacta e mai capabila. Plus placerea de a conduce. Nu-i pe gustul meu/ posibil al altora o masina care se comporta ca o barca in viraje, giratorii. N-am contestat trendul. Permite-mi te rog sa nu ma aliniez. Ai nevoie de spatiu, cum au spus si altii sunt alte alternative: break, monovolum. Daca as merge prin locuri chair dificile, mi-as lua un offroader serios. Nu soccer moms cars. Asa pe sosea nu sunt gata sa renunt la siguranta/manevrabilitate/consum. |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
centurion |
![]()
Post
#105
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(zaboss @ 13 Mar 2016, 12:43) La clasa D, vezi că doar Superb este peste 600 (ca și Octavia la compacte - așa vrea Skoda să se poziționeze), celelalte se învârt în jur de 530, la Mondeo este măsurat spațiul până la tavan și dacă faci asta la un SUV ajungi aproape de 1000l. Stai ca aici m-ai pierdut. Dimensiunea portbagajului este data ca un volum, deci in loc sa fie data in cmc, dmc sau mc este prezentata in litri. Si cand se prezinta o anumita dimensiune atunci inseamna ca s-a masurat tot portbagajul, pe lungime, pe latime si pe inaltime. In rest, sa se vanda SUV-urile cat de bine se vor vinde. Asta nu inseamna ca ma voi alinia la 'majoritate' doar de dragul cifrelor de vanzari. Am nevoie de 4x4 pentru ca merg pe teren accidentat sau locuiesc in zona montana? Atunci imi iau Jeep Wrangler. In rest, prefer avantajele reale ale unei masini care este 'doar de sosea', incluzand aici si Talisman break (ca sa nu fiu total off-topic). Bun la toate este A4/A6 Allroad. Attached thumbnail(s) Untitled.png ( Size: 543.38k ) Number of downloads: 825 |
--------------------
-
-
-
|
|
zaboss |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(centurion @ 13 Mar 2016, 16:44) Stai ca aici m-ai pierdut. Dimensiunea portbagajului este data ca un volum, deci in loc sa fie data in cmc, dmc sau mc este prezentata in litri. Si cand se prezinta o anumita dimensiune atunci inseamna ca s-a masurat tot portbagajul, pe lungime, pe latime si pe inaltime. În mod normal, volumul portbagajului se măsoară până la poliță, nu până la plafon. În cazul în care s-ar măsura până la plafon, un SUV este mai avantajat deoarece are înălțimea mai mare ca un break. În dimensiunile date de tine, la Mondeo se măsura altceva decât la celelalte. Măsurat „normal” este 525l, nu 700 cât ai dat acolo. @Mihai, tot acest offtopic a pornit de la încercarea de a plasa vânzările (slabe) ale Talisman într-un context în care întreaga clasă de automobile în care se încadrează înregistrează scăderi masive, atât la mărcile de volum, cât și la cele de lux, în favoarea SUV, care a fost dusă de voi la un versus SUV contra clasa D - că SUV sunt incomode, că nu au portbagaj, că nu ai plăcere la condus... Un element obiectiv - comparația cifrelor de vânzări, a ajuns la o discuție subiectivă care nu prea își are locul. This post has been edited by zaboss: 13 Mar 2016, 16:47 |
--------------------
Kia Sportage
2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/
Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
|
|
mihai2005 |
![]()
Post
#107
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
QUOTE(zaboss @ 13 Mar 2016, 16:31) @Mihai, tot acest offtopic a pornit de la încercarea de a plasa vânzările (slabe) ale Talisman într-un context în care întreaga clasă de automobile în care se încadrează înregistrează scăderi masive, atât la mărcile de volum, cât și la cele de lux, în favoarea SUV, care a fost dusă de voi la un versus SUV contra clasa D - că SUV sunt incomode, că nu au portbagaj, că nu ai plăcere la condus... Un element obiectiv - comparația cifrelor de vânzări, a ajuns la o discuție subiectivă care nu prea își are locul. Nu e SUV versus clasa D. Ai afirmat ca segmentul SUV il va acoperi treptat cel al clasei D. Si reactia era ca: SUV si clasa D ofera lucruri destul de diferite pt a se concretiza lucrul asta. Sunt destui clienti avizati care merg sa caute masini, avand temele facute de acasa. Stiu de ce au nevoie. Nu sa fie rosie si "sport" si daca se poate gip. This post has been edited by mihai2005: 13 Mar 2016, 18:55 |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
mezym |
![]()
Post
#108
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Daca vorbim de portbagaje, eu unul sunt disperat dupa berline cu portbagaj cat mai mare. Nu imi place sa las lucruri la vedere prin masina, totul merge in portbagaj. De asemenea nu suport zgomotele ce vin de la hayon, de la polita sau din portbagaj, in general, cand vorbim de masini cu hayon, nu cu spatiu de bagaje complet inchis de habitaclu.
Megane-ul Sedan are 520 litri, Fluence-ul 530, Talisman-ul cu 608 o sa fie ceea ce visam aproape. ![]() |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
bazil |
![]()
Post
#109
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 06 ![]() |
Salut,
Referitor la capacitatea portbagajului la Talisman mi s-a parut comparabil cu cel de Fluence, credeam ca din cauza mochetei negre pare astfel. Insa citind brosura de prezentare a Talismanului spre sfarsit e lista cu dimensiuni, iar la portbagaj spune astfel (redau aproximativ): capacitate compartiment superior (deasupra politei) 515 litri capacitate compartiment inferior 93 litri. Asadar capacitatea utila este 515 litri, ceilalti 93 de litri sunt in compartimentul rotii de rezerva. |
--------------------
Renault
Fluence Privilege 1.6 16V Megane Classic 1.6 8V
2014 2000 RTA
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Macar litri de la break sunt 100% utilizabili. La berlina te incurca difuzoarele si barele de sustinere a capacului portbagajului incluse in cei 515l. Astfel Meganul 2 sedan are portbagajul cu un volum util mai mare decat Talisman berlina.
This post has been edited by madhorsefuzzy: 14 Mar 2016, 12:17 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
75AIM |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
In seara asta la mall era un Talisman expus si un agent de vanzari langa el asa ca am avut timp sa-l studiez si pe interior.Ce sa zic pare bine finisat dar nu ceva deosebit,spatiul interior in schimb mi se pare mai mic fata de Fluence,in spate are loc mai putin,pielea eco cafeniu inchis e ok ramane de vazut in timp cum se tine,portbagajul e la fel ca la Fluence numai ca are un buton pe exterior de deschidere de-ti sare in fata de nu esti atent,consola centrala lunga gen VAG pare la locul ei,apoi micile butoane iluminate ce palpaie in rosu nu mai incanta.Oricum e un pas inainte in materie de finisaje.La exterior vad ca s-a revenit iar la aripile fata de plastic,jantele sunt bestiale dar nu stiu cum va fi pe gropile noastre ca talonul e cam mic, la motor iarasi mai atent antifonata iar la 1.6 dci a aparut capacul la motor dar e din pasla,becurile in far se schimba f usor ca e spatiu destul...oricum e peste Fluence la finisaje la orice capitol,oricum capac la motor o sa iau si eu sa-i pun,dar si 34k de euro pe biturbo nu e ieftin deloc iar reducerea este de max 1k de euro.Una peste alta e masina buna dar nu la banii astia....mie L3 full adusa de afara cred ca Initiale mi s-a parut mai atent lucrata,lemn pe bord,volan in 2 culori cu lemn....
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
jeblond |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 12 August 05 From: Ploiesti ![]() |
Reducerea e mai mare de 1k, 1k e doar la prima strigare.
|
--------------------
Renault
Talisman
2016 Intens 1.6 DCI 160
|
|
simon |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Ma uitam pe Youtube, testul la Talisman facut de Giurgea si Bratu are 19k vizualizări.
Boy!!! ![]() Iata si manualul: https://www.google.ro/url?sa=t&source=web&r...P5cBgLLNoPys8hw Din cîte îmi dau seama masina asta nu are un spatiu de depozitare răcit la bord. Ar cam fi fost cazul. This post has been edited by simon: 19 Mar 2016, 23:01 |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
jeblond |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 12 August 05 From: Ploiesti ![]() |
Are spatiu. In cotiera exista un compartiment racit separat pentru 2 sticle
|
--------------------
Renault
Talisman
2016 Intens 1.6 DCI 160
|
|
simon |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Nu stiam ca e răcit, dar mi s-a parut întortocheat rău spatiul acela special din cotiera, accesul e dificil. La Citroen 5 este in tunelul median, foarte la îndemînă.
Apreciez cele doua spatii laterale din portbagaj, poti pune acolo trusa medicală, triunghiuri, etc, dar nu le-au inchis cu plase macar, daca nu au vrut sa le prevadă cu capace. De asemenea, nu au prevazut o brida pentru stingator, cum am mai vazut la alte marci. Lucruri simple, chiar ieftine, dar portbagajul la Renault a fost mereu saracut la dotări. |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
mihai2005 |
![]()
Post
#116
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
@75AIM
Reducerea pe care-am obtinut-o (in afara Romaniei) a fost de 10% din prima fara sa ma tocmesc. Cam asta e la toate marcile. VAG s-ar putea sa faca exceptie (inca?). |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
jeblond |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 12 August 05 From: Ploiesti ![]() |
A ajuns masina la reprezentanta, maine o ridic.
This post has been edited by jeblond: 21 Mar 2016, 10:50 Attached thumbnail(s) WP_20160321_10_31_54_Pro__1_.jpg ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 514 |
--------------------
Renault
Talisman
2016 Intens 1.6 DCI 160
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#118
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
s_j_teo |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
Arata bine felicitari sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km cu ea fara probleme.
|
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
mihai2005 |
![]()
Post
#120
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
QUOTE(jeblond @ 21 Mar 2016, 10:50) A ajuns masina la reprezentanta, maine o ridic. Arata beton. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! Asteptam cu interes detalii ![]() |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 21:34 |