Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ulei 2T in motorina sau alti aditivi folositi, Discutii ...

mac1
post 24 May 2012, 20:53
Post #211


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 2 March 12
From: Bucuresti




Si eu am impresia asta, dar la mine cred ca lipsesc vreo 30 cai. Uleiul asta nenorocit! De maine amestec motorina cu benzina, ca sa vina caii inapoi.


--------------------
Nissan X-trail 2008 2.0ldci 175 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 25 May 2012, 07:40
Post #212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




QUOTE(diesel_power @ 24 May 2012, 20:52)
Se zice ca ar creste un pic cifra cetanica adaosul de ulei 2T, deci in niciun caz nu ar trebui sa scada puterea. EGR-ul cand l-ai mai curatat ? El este cea mai uzuala cauza pt lipsa de putere.
*


Posibil sa fie o parere subiectiva, nu-i ceva de care sa fiu sigur.
A ?! EGR ? Nu l-am curatat niciodata ca nu m-a durut capul de el ! Oricum eu din cei 100cp nu folosesc decat vreo 50, daca ar fi dupa mine i-as folosi prin rotatie sa nu oboseasca radmasa.gif


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 5 Jun 2012, 21:15
Post #213


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Unu nu am simtit de loc lipsa de putere. Masina merge perfect si motorul toarce mai furmos.
Am facut si eu experimentul. Am combinat intr-o sticla de 5 l , 4,5 de motorina si am adaugat 200 ml de ulei 2 T. Concluzia !!!! dupa 48 H amestecul era inca omogen.
Dupa cum am mai spus , dezavantaje inca nu am gasit nici unu si avantaje nu vad decat zgomotul motorului care este mai mic. Atat.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel05
post 1 Jul 2012, 15:31
Post #214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 369
Joined: 28 March 07
From: Bucuresti




Am facut un drum de aproape 1900 km - Bucuresti - Grecia - Bucuresti si masina s-a comportat foarte frumos cu amestecul. Nu am observat vreo lipsa de putere a motorului, dar, din pacate, nici o scadere a consumului. O sa adaug in continuare ulei in motorina!


--------------------
Renault Megane Sedan Manager Mai 2007 1,5 dci 85 CP rouge vif
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mucii_salbatici
post 14 Aug 2012, 06:53
Post #215


Membru marunt


Group: Members
Posts: 79
Joined: 28 September 07
From: Brasov




Intreba cineva cu ceva vreme in urma, daca uleiul asta are vreun efect negativ la ITP.
Dupa aprox. 10 000 km cu ulei 2T, am fost la ITP. Noxele au iesit surprinzator de bine, iar masina e din 2002 si are 243000 km. ITP ul a fost facut 100% pe bune, fara nici un fel de stimulent.


--------------------
. Ex Laguna II 2002 Expression 1.9 dCI 79 KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre 1
post 15 Aug 2012, 12:00
Post #216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 December 06
From: Bucuresti




Citind topicul ăsta am pus mana pe telefon am sunat doi prieteni unul este un mecanic pe care eu il consider priceput iar al doi-lea este un inginer in domeniul motoarelor.Mecanicul mi-a spus ca amestecul cu ulei T2 in motorină nu afecteaza sub nici o forma buna functionare motorului ci dimpotrivă,pe de altă parte inginerul mi-a spus ''ia vezi-ți tu de treaba ta si lasa masina in pace”.
Deci parerile sunt impărțite si printre cei care lucrează in domeniu. unsure.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mac1
post 15 Aug 2012, 23:58
Post #217


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 2 March 12
From: Bucuresti




Dintre cei doi care crezi ca are cea mai mare experienta in domeniu auto?
Inginerul care toata ziua sta la birou si completeaza acte sau mecanicul caruia i-au trecut prin mana zeci de motoare?
Tu nu ai auzit de proverbul "Teoria ca teoria dar practica te omoara"?


--------------------
Nissan X-trail 2008 2.0ldci 175 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr_viorel
post 16 Aug 2012, 07:18
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 11 January 08
From: Craiova, Dolj




Asta si in urma faptului ca resectivul inginer poate fi absolvent tip "absolvent de Spiru Haret"


--------------------
RENAULT Megane 2.1 dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 16 Aug 2012, 07:44
Post #219


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




1. Nu a specificat ce a absolvit acel inginer si ma indoiesc ca angajeaza cineva un inginer absolvent al "Spiru Haret"
2. Sunteti amuzanti cum puneti unul care schimba filtre si piese deasupra unuia care stie cum functioneaza intreaga masina si poate proiecta piese. Faptul ca nu exista locuri de munca pentru toti in etapa de proiectare tot nu-i pune pe cei care raman sub mecanici. Aia 4 ani de studiu tot sunt mai multa munca decat 4 ani de schimbat piese. Asa imi spunea mie un mecanic de la Serus ca el cand merge la munte, scoate masina din viteza si merge cu frana de mana trasa sa faca economie radmasa.gif .
Probabil ca voi cereti parerea asistentelor nu a doctorului cand aveti o problema.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 16 Aug 2012, 07:46


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 16 Aug 2012, 08:20
Post #220


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(gabriel05 @ 1 Jul 2012, 15:31)
Am facut un drum de aproape 1900 km  dar, din pacate, nici o scadere a consumului. O sa adaug in continuare ulei in motorina!
*


radmasa.gif radmasa.gif Incredibil , ce consum iti doresti cu 1.5 de 85?? 2%? Motorul asta este un etalon in materie de consum.... Eu credeam ca voi puneti ulei pentru ''ungere'' , vrajeala..etc...dar acum imi dau seama ca din consumul de 4.5 voi vreti un 2.5 icon_mrgreen.gif Avand in vedere ca stiu masina de firma luata de noua din Ro si acum are peste 500.000 km (motor diesel) si nu a folosit motorina decat de la omv fara sa puna ulei 2t, de masiline si alt timp de ulei ori aditiv(nu a avut pic de probleme cu pompa, injectoare..etc)....Chiar nu vad rostul uleiului 2t ori a aditivului,si nu trebuie sa-mi spuna teorii Fane mecanicu' care stie doar sa schimbe filtre iar pe cheia dinamometrica din dotare sta praful wink.gif ..Daca era o treaba buna mai mult ca sigur ca producatorul recomanda un tip de ulei 2t ori un aditiv...Dar romanul le stie pe toate, este un pic paranoic...probabil si zgarcit (nu vorbesc de userul din quote) . Si nemtii la fel pun ulei, si francezii....toti pun ulei radmasa.gif de aceea gasim bmw-uri sehas la 1 mil de km....ce face uleiul asta dom'le.. icon_mrgreen.gif

This post has been edited by M i h a i: 16 Aug 2012, 08:21


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuiu
post 16 Aug 2012, 15:19
Post #221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 7 January 08
From: Iasi




Ce nu stii este ca intre timp Delphi a scos pe piata un aditiv pentru sistemul de injectie si recomanda folosirea lui.


--------------------
Renault Kadjar&Megane 2017 1.2 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 16 Aug 2012, 15:28
Post #222


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Probabil vor scoate si ulei 2t...cine stie.. Stiam ca este aditiv pentru delphi, trebuie sa mai faca si ei un ban din ceva...nu? Stiu megane 1.5 (de pe forum) care are 250 k...iar proprietarul nu a pus aditiv ori 2t, iar masina merge de rupe.....ce exemplu mai bun pot sa am? Sa nu imi zici ca il pui pentru nu a avea probleme la 500.000 km..ca nu tine nimeni masina atat... pica tot de pe ea pana schimbi motorul/injectoare..(vorbesc de reno)

This post has been edited by M i h a i: 16 Aug 2012, 15:30


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre 1
post 16 Aug 2012, 19:32
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 December 06
From: Bucuresti




QUOTE(mac1 @ 16 Aug 2012, 00:58)
Dintre cei doi care crezi ca are cea mai mare experienta in domeniu auto?
Inginerul care  toata ziua sta la birou si completeaza acte sau mecanicul caruia i-au trecut prin mana zeci de motoare?

*



Păi ce sa faca si inginerul ăla, sta prin State mai ajuta si el la proiectarea unor cutii de viteze automate,cateva alte subansamble ...ce sa zic un prost.


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 16 Aug 2012, 20:04
Post #224


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Pff si acum este mare dezbatere despre uleiul asta 2 T.
Eu folosesc acest ulei cu un singur scop si ala este pt o ungere mai buna a pompei de motorina, restul sunt fabule, reducerea consumului, zgomotul, noxele, sunt povesti. Singurul lucru la care ajuta acest ulei este pt ungerea pompei de motorina si atat.
Cand am inceput sa-l folosesc a fost ca am gasit pilitura in pompa de motorina si acum dupa cateva luni si peste vreo 10.000 km nu am mai gasit pilitura. 300 ml de ulei 2T la 60 l motorina nu influenteaza cu absolut nimic consumul sau zgomotul.
Vorba unui coleg mai sus. La un motor de 85 Cp 1.5 cmc, care iti consuma 5 % cat vrei sa ii scazi consumul? la 4,8%? Hai sa fim seriosi ca la o asa mica diferenta nici peste 100.000 de km si tot nu iti iei o pereche de blugi cu bani economisiti.
Numai va ganditi la toate fabulele, deoarece uleiul 2T in motoarele diesel nu ajuta decat la ungerea pompei. ATAT.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 16 Aug 2012, 20:11
Post #225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




A draq pilitura a fost dizolvata de uleiul 2T,corect? coolspeak.gif


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 17 Aug 2012, 08:08
Post #226


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




lurk0000.gif


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 17 Aug 2012, 10:30
Post #227


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(petre 1 @ 16 Aug 2012, 20:32)
Păi ce sa faca si inginerul ăla, sta prin State mai ajuta si el la proiectarea unor cutii de viteze automate,cateva alte subansamble ...ce sa zic un prost.
*


Daca n-a schimbat niste filtre si nu sta toata ziua murdar se zice ca n-are experienta in domeniul auto radmasa.gif .


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alt_radu
post 17 Aug 2012, 12:06
Post #228


Băgător de seamă ...


Group: Members
Posts: 261
Joined: 15 May 11
From: Bucuresti




Hai ca ma bag si eu in aceasta discutie care e ceva mai ca Diesel Vs Benzina

Folosind cifrele date de TheSting
300ml ulei la 60L de combustibil inseamna 5ml la litru fix pix ...
Daca vreti sa faceti un test luati o bucata de sticla pe care o stergeti bine ... si puneti 2 picaturi pe ea (sticla sa fie la unghi) o picatura cu ulei de 2t amestec si una normala daca aia cu 2T se scurge mai greu inseamna ca are vascozitate mai mare si este intradevar un mai bun lubrefiant.

BTW ca ziceati de mecanici care schimba filtre toata ziua .. cu ce se spalau ei pe maini in momentul in care erau plini de ulei ars (ati ghicit, cu motorina).

Pentru posesorii de diesel (printre care ma numar si eu) ar trebui sa va faceti mai multe griji de calitatea combustibilului cu care alimentati, ala strica injectia ... daca e sa citim fisa de livrare a produsului motorina standard de la Petrom o sa vedem ca are continut de apa maxim de 200mg/kg
Ca sa nu spuneti ca vorbesc din auzite va dau pe link aceasta fisa
http://tinyurl.com/cjbr3dk

Revenind la discutia initiala cine pune 2T sa puna in continuare nu incerc sa schimb acest lucru, cine n-a pus poate se gandeste ca mai bine alimenteaza cu combustibil de calitate ...

PS. Daca e sa faca pompa pilitura o face oricum ... si cu 2T si fara ... acolo fiind vorba de niste ajustaje care cel mai probabil au avut un joc prea mic (n-au calculat bine tolerantele, si le-au imperecheat dupa calculele alea).

PPS. La ce motorina avem noi aveti sanse sa aveti deja ulei in motorina pentru ca cei de la benzinarii au impresia ca sunt Iisus si vor sa multiplice motorina si benzina ... sau ei au impresia ca primesc un produs concentrat care trebuie diluat ...


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5dCi - B-XXX-JIE 2005
Faceti motorina cat vreti ca eu tot de 50 Ron alimentez.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 10 Sep 2012, 09:12
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Nu mai stiu la al cate-lea plin sunt cu 2T insa pot sa va spun ca poate scadea si consumul din pricina lui.
Am facut ieri slanic prahova-bucuresti cu 4 persoane + bagaje si bucata de autostrada cu 110-120km/h(e drept e si ceva coborare) cu 4,5L/100 !
motor 1.9dti


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 10 Sep 2012, 09:26
Post #230


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




avand in vedere ca nu am reusit niciodata sa scot consumuri identice pe aceeasi ruta, in conditii similare (identice e putin probabil sa obtina cineva) mi-e teama ca nu prea poate nimeni sa faca aprecieri ca o posibila scadere a consumului se datoreaza exact uleiului 2T
da, observ variatii de consum in functie de carburantul folosit si uleiul 2T va modifica putin combustibilul din rezervor dar iarasi ma indoiesc ca va fi asa evidenta diferenta de consum si cu atat mai mult sa o pui strict in carca uleiului 2T

asadar, mirajul consumului scazut cred ca e de la "scufiță" icon_mrgreen.gif sau de la altceva decat de la uleiul 2T


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 10 Sep 2012, 10:29
Post #231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Poate e si de la scufita insa citeam undeva o chestie de bun simt ca daca creste vascozitatea ar putea creste si presiunea in pompa. De aici o pulverizare mai eficienta a carburantului in camera !?


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 10 Sep 2012, 11:54
Post #232


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




posibil, nu neg - a urmarit cineva presiunea din pompa pe calculator inaite si dupa folosirea uleiului?
presiunea aia trebuie sa stea totusi intre anumite valori ca sa nu apara erori, becuri aprinse in bord etc.

nu te contrazic axe, sunt interesat de subiect si numai cat n-am achizitionat uleiul ala ca sa-l torn in rezervor! ... dar inca imi lipsesc argumentele care sa faca diferenta; nu sunt convins ca uleiul ala face ce credeti si sperati sa faca si ca nu are efecte adverse pe termen mediu (sa zic, un 50k km?)


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 10 Sep 2012, 12:39
Post #233


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




http://www.reno.ro/Ce-aditiv-de-curatat-in...ml#entry3549190

Eu asa ceva am de gand sa folosesc. E Delphi, si cred ca face mai bine decat ulei 2t


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 10 Sep 2012, 13:03
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Pai asta-i cam opusul lubrifierii, asta curata injectoarele, e un fel de carburol, deci in niciun caz nu cred ca il poti compara cu 2T


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 10 Sep 2012, 13:17
Post #235


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Scria ca are rol si de ungere a pompei si protectie a sistemului. Nu mai stiu pe ce site am citit
QUOTE
It includes a special detergent to maximise cleaning power, a lubricating agent to reduce wear in the fuel pump and other key components, a fuel stabilizer to prevent acid base reactions that cause fuel instability and a demulsifier to protect against fuel filter blocking and water contamination. In addition, Delphi Diesel+ contains an anti-foam agent to prevent excessive foaming and deliver faster, cleaner tank filling, as well as a corrosion inhibitor to reduce potential damage and a cetane improver to enhance combustion and emissions.

http://am.delphi.com/products/parts/diesel...fuel-treatment/

This post has been edited by S4b1n: 10 Sep 2012, 13:19


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 10 Sep 2012, 13:50
Post #236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Despre aditivul asta scrie ca s-ar folosi o data la 6 luni. Eu nu prea vad cum si-ar pastra efectul odata ce aditivul este consumat din rezervor.
As fi curios ce contine sticluta asta minune. In general aditivii pt curatat injectoare contin kerosen, destul de daunator din punctul meu de vedere.
In plus de asta am o presimtire ca e foarte scump.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 10 Sep 2012, 14:12
Post #237


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




presupun ca un termen corect pentru tratamente ar fi cel legat de numarul de km (desi si aici e relativ: unde ii faci, cum ii faci, cu ce combustibil ii parcurgi) si e evident ca dupa ce se consuma nu mai are efect dar cred ca sugereaza ca e cam ca aspiratorul: il pui din cand in cand sa faca curat
ca si compozitie, probabil face ca prin ardere sa se creeze presiuni mai mari, temperaturi mai inalte etc. - ca si simpla prezenta e clar inofensiv

deci nici nu vreau sa ma gandesc ca unii au incercat si cu lichid de frana in motorina!!! wacko.gif ... si nu e gluma!


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 10 Sep 2012, 21:35
Post #238


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Nu e scump, am gasit pe un site la 95 lei parca. Ar fi interesant de stiut ce contine. Cum spuneam, ma bate gandul.. Adica mai degraba as pune Delphi Diesel+ din asta decat sa pun ulei 2t.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulia_boris
post 11 Sep 2012, 09:00
Post #239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 17 September 10




io am pus o sticla d-aia de aditiv si masina rezista..
lasand gluma la o parte masina este fasneata si injectoarele nu-mi fac probleme..
mi-au sarit destui in cap cand le-am spus de 2T da' de aditiv n-au comentat..


--------------------
Dacia Dokker Laureate 1,6.. - B 696 BUL 2016
Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 12 Sep 2012, 19:31
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Ca sa dau impresia ca as fi misogin(de fapt nu sunt) as spune ca este diferenta intre supa de taietei si ciorba de burta. Amandoua au zeama dar total diferite ca gust si efecte ! 04.gif


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 05:00
Dacia