Ulei 2T in motorina sau alti aditivi folositi, Discutii ...
![]() ![]() ![]() |
Ulei 2T in motorina sau alti aditivi folositi, Discutii ...
mac1 |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|||
Laurentziu83 |
![]()
Post
#182
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Da, ceva gen 0.0...01% din totalul cheltuielilor. Cum uleiul 2T nu elimina apa si impuritatile din motorina, nu merita.
|
--------------------
.
.
.
|
|
tr_viorel |
![]()
Post
#183
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Pentru Laurentziu83: "Cu toate astea, masinile care circula in vest, n-au nici o problema si nu mai pune nimeni ulei in motorina." Nu e chiar asa. Ma refer la prima parte a frazei citate. Fiica mea domiciliata la Munchen, la un Clio, rulat numai in Germania, cu motorina de la Aral si Shell, i-a cazut motorul la 170.000 Km, pe motiv de pilitura. Cost estimat reparatie, cca. 3.000 E. Renuntat la reparatie si lasata la atelier pentru 640 E. Ideea este ca masina avea pompa Delphi.
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Hai sa ne intelegem .... nu a cazut motorul ... au cazut sistemul de injectie ... care se putea repara ... ca au prostit-o cei din service ... si a vandut masina ieftin este altceva ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
QUOTE(balanel @ 17 May 2012, 21:11) In alta ordine de idei, vad ca a tot crescut pretul la aceste uleiuri, asa ca am trecut pe Petrom Bike 2T, la 17 lei litrul. @dieselpower: cat mai e litrul de ulei 2T de la Lukoil? Am luat saptamana asta bidon de 4 litri cu 69 lei. Inainte acelasi bidon era 60 lei. Creste pretul si la acest ulei mai ceva ca cel al motorinei. Ar trebui sa nu ii mai facem reclama, sa ne alaturam lui Laurentiu83, poate mai scade cererea ![]() Mi-am luat si o motocoasa cu motor 2T, la care voi pune tot din acelasi bidon in raport 1:25. La masina pun 500ml/rezervor, adica raport de ~1:100. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
mac1 |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
Sunt cereri pe piata. Asta-i motivul cresterii de pret. La noi ca la nimeni. Orice produs care se vinde bine il scumpeste de la o zi la alta . Si ma refer la toate produsele (care au vanzare) nu numai in domeniul auto. Politica imbogatirii peste noapte si lacomia!
This post has been edited by mac1: 18 May 2012, 13:49 |
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#187
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(diesel_power @ 18 May 2012, 10:56) Eu va zic sa nu mai dati banii pe prostii, sa luati bomboane la copii, dar voi batman-batman... ![]() Mai si scrie pe bidon "A NU SE AMESTECA CU MOTORINA..." ![]() Eu mi-as fi dorit sa ajunga pretul la 100 lei/litru, ca sa inceteze toata prostia asta cu uleiul 2T in motorina, dar ar avea de suferit cei cu motoare in 2 timpi. ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
99AIM |
![]()
Post
#188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Am pus aseara cam 20l motorina de la Agip si azi dimineata surpriza...a pornit impecabil dupa o singura rotatie si eu tot cautam probleme pe la pompa de injectie,acu sunt lamurit-alimentez numai de la astia,ce ulei 2T...doar nu e mobra.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Sa inteleg ca daca spun de ulei vegetal bagat in amestec in motorina, Laurentiu sare la gat?
This post has been edited by mircea-daniel: 18 May 2012, 22:50 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
- B 666 GGG
2003 Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
mac1 |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
Ti-ai dat foc la valiza cu Gica-Contra.
This post has been edited by mac1: 19 May 2012, 08:16 |
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
iulia_boris |
![]()
Post
#191
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
QUOTE(99AIM @ 18 May 2012, 21:12) Am pus aseara cam 20l motorina de la Agip si azi dimineata surpriza...a pornit impecabil dupa o singura rotatie si eu tot cautam probleme pe la pompa de injectie,acu sunt lamurit-alimentez numai de la astia,ce ulei 2T...doar nu e mobra. calitatea motorinei este atu-ul dieselului..o spun din experienta..si io-s pe Agip,Omv,Mol..din ce mi-au spus baietii mei din service reiese sa stau in banca mea si sa nu otravesc motoru' aiurea cu uleiuri..ma pastea gandu' ,asta intr-o benzinarie,sa cumpar bidonu' si cand baiatu' din benzinarie m-a vazut cu uleiu' 2t in mana m-a luat la iscodit..concluzia a fost sa-mi las masina in pace..ca,vorba ta,nu-i mobra..fiecare face ce doreste cu troaca din dotare..numai ca n-a fost unu' ,d-aia care se pricep la motoare,sa fie de acord cu folosirea uleiului..asa ca am luat de bun ce spun cunoscatorii..cum spune si Laurentziu,cred ca-i efectu' placebo,mai degraba.. This post has been edited by iulia_boris: 19 May 2012, 08:56 |
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
- B 696 BUL
2016 Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
mac1 |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
Pot sa-ti dau un link sa vezi retete acolo, nu ce facem noi aici.
Merg baietii cu ulei de motor ars, ulei de transformatoare, ulei vegetal, ulei de instalatii hidraulice, etc...tot ce inseamna ulei si le pica in mana. Il filtreaza, il distileaza, aplica diferite procedee.... nebunie totala. Iar proportia? Pe timp de vara se ajunge si pana la 70% ulei cu 30% motorina. Merg masinile de rup fara nici un fel de problema asupra motorului sau a partii de injectie. Toate motoarele diesel merg pe acelasi principiu. Ca le-au mai adus in timp fabricantii imbunatatiri pentru micsorarea noxelor si cresterea puterii asta este altceva. Proportia de 1:200 pe care o foloseste unii dintre noi o consider benefica ptr sistemul de injectie, deoarece pompa si injectoarele isi fac ungerea prin motorina. Sunt piese aflate in miscare carora le trebuie ungere. Daca nu exista ungere buna atunci apare si griparea sau deterioarea lor mult mai rapid. Iar cum motorina din zilele noastre este cum este, un strop de ulei in rezervor este bine venit si masina te pupa. This post has been edited by mac1: 19 May 2012, 11:09 |
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
iulia_boris |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
da,mai,io stiu ce spui tu ca si mie mi s-a explicat fenomenu' ungerii da' tot nu erau de acord..poate ca oleaca de ulei nu l-o omori da' parca ,cel putin mie,tot nu-mi vine sa-i pun..
![]() |
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
- B 696 BUL
2016 Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#194
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(mac1 @ 19 May 2012, 10:54) Pot sa-ti dau un link sa vezi retete acolo, nu ce facem noi aici. Merg baietii cu ulei de motor ars, ulei de transformatoare, ulei vegetal, ulei de instalatii hidraulice, etc...tot ce inseamna ulei si le pica in mana. Il filtreaza, il distileaza, aplica diferite procedee.... nebunie totala. Iar proportia? Pe timp de vara se ajunge si pana la 70% ulei cu 30% motorina. Merg masinile de rup fara nici un fel de problema asupra motorului sau a partii de injectie. Toate motoarele diesel merg pe acelasi principiu. Ca le-au mai adus in timp fabricantii imbunatatiri pentru micsorarea noxelor si cresterea puterii asta este altceva. Proportia de 1:200 pe care o foloseste unii dintre noi o consider benefica ptr sistemul de injectie, deoarece pompa si injectoarele isi fac ungerea prin motorina. Sunt piese aflate in miscare carora le trebuie ungere. Daca nu exista ungere buna atunci apare si griparea sau deterioarea lor mult mai rapid. Iar cum motorina din zilele noastre este cum este, un strop de ulei in rezervor este bine venit si masina te pupa. Motoarele diesel nu sunt toate la fel. Sunt motoare cu injectie indirecta, motoare cu injectie directa, pompe-duse, common-rail, etc. Principiul motorului este acelasi de cand l-a inventat Rudolph, si anume aprinderea motorinei prin compresie, diferenta vine de la modul in care este introdusa motorina in cilindru, ori fix sistemul asta este mai fiabil sau mai slab si el pica. Nu poti compara un motor de tractor U650 sau de RABA cu un 1.5 dci, deoarece sistemul de injectie este diferit. La fel, nu orice ulei unge bine un anumit agregat, de asta difera uleiul de motor de uleiul de cutie, de asta anumit antigel se recomanda pentru anumite motoare, de asta exista vaseline pentru temperaturi scazute si vaseline pentru temperaturi inalte. Eu am lucrat 3 ani in service la Renault, si sunt satul de cate injectoare am vazut picate din cauza imbecilitatii proprietarilor, care puneau motorina de la vidanja, de la locomotiva, vapor, camion, etc. In momentul in care dadeam jos filtrul de motorina si gaseam apa, folostina, nisip si alte mizerii, cauza era clara si CU CEA MAI MARE PLACERE LE SCOTEAM MASINILE DIN GARANTIE, puteau sa se dea ei de ceasul mortii si sa ameninte cu justitia cat voiau ei. Niciunul nu si-a concretizat intentiile, poate si pentru ca avocatii erau mai destepti ca ei. Asadar, sfatul meu e sa puneti motorina de la Petrom, Lukoil, Agip, Mol, Rompetrol, OMV, statii civilizate cu distributie nationala, si nu veti avea probleme cu sistemul de injectie. Uitati de uleiul 2T si alte kkt-uri puse in rezervor, sunt bani aruncati pe prostii. Ca se aude motorul mai nustiucum dupa ce pui ulei 2T, asta-i placebo, se aude pentru ca e diesel, cine vrea sa nu se mai auda, sa-si ia benzinar. Nu uitati ca ati dat bani grei pe masini, muulte mii de euro. De ce va bateti joc de banii vostri turnand toate porcariile in rezervor cand producatorul a zis ca e suficienta motorina? Scriu toate astea aici pentru ca vad tendinta unora, care nu mai au dacie, si implicit nu mai au ocupatia aia de a pierde timpul in week-end sub capota, de a-si ocupa timpul ramas acum liber. Vorba aia, daca nu ai probleme, iti faci. |
--------------------
.
.
.
|
|
mac1 |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
Ai vazut injectoare cazute de la apa, nisip, mizerii? Dar injectoare cazute de la pilitura produsa de pompa ai vazut?
Nu mai puneti domnilor ulei 2T!!! Lasa-ti sa cada injectoarele si mergeti la service la @Laurentziu ca va scoate el cu cea mai mare placere masinile din garantie! Auzi sefu' mai lasa-ne, ca stim cum sta treaba la service. Poate sa fie filtru curat ca lacrima, voi tot vina pe motorina proasta dati, chiar daca omul strange toate bonurile de la benzinarii si vi le arata. II trimiteti sa dea in judecata firma respectiva de carburant ca voi nu sunteti vinovati ca a cazut injectorul. Asta ca sa nu schimbati injectoare, deoarece fr greu se aproba schimbarea unui injector, ca sa nu mai vorbim de pompa. Injectoarele si pompa le bagati la consumabile. Daca pica in primii 20.000 km le schimbati cu chiu cu vai ca nu aveti incotro. dar si atunci cu mare tam-tam. Stim reteta service-urilor care tin garantiile masinilor, nu-ti face probleme. Si pe deasupra pe aici nu scrie nimeni ca baga apa, mizerii, si nisip. Vezi la urmatorul schimb de ulei pe care-l faci la masinile tale eu zic sa nu le mai pui ulei deloc. Nu de alta dar s-ar putea sa gasesti in el mizerii, nisip, apa etc...si motorului tau ii place tare mult sa mearga pe uscat. Asa ca nu ne mai plictisi cu politica ta de doi bani pe care ti-au implementat-o cei de la service-ul la care ai lucrat. Sa nu-ti faci idei ca noi venim de pe Pandora si tu ai trait pe Terra. This post has been edited by mac1: 19 May 2012, 16:28 |
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
99AIM |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Oho,ce scandal pe acilea....eu am bagat numai motorina buna si tot mi-a facut pilitura in pompa de transfer de a ucis 2 injectoare,adevarul este ca si pompa Delphi e proasta si in combinatie cu motorina la galeata e terminata instant,asa ca vina e cam impartita...de ce draq apare pilitura la Renault si in De sau Fr?
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
RBV |
![]()
Post
#197
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 18 January 11 From: ILFOV ![]() |
Daca lucrezi la "service la Renault" si speli masini nu inseamna ca te si pricepi.
|
--------------------
renault
megane 2
- Fr-xxx-meg
1,6 16v
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#198
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@mac1: in primul rand am rugamintea de la tine sa vorbesti civilizat, la fel cum ma adresez si eu celorlalti membri pe aici, fara nici un aer de superioritate. Faptul ca ai X-Trail nu iti da automat si un obraz mai gros. De asemenea, in sprijinul contraargumentelor tale te rog sa aduci DOVEZI, nu vorbe grele (de genul "stiu eu mai bine") la adresa producatorului si a service-urilor. Vorbele grele nu fac 2 bani in instanta daca vrei sa-ti faci dreptate.
Nu mai lucrez in service de vreo 2 ani, acum lucrez in alta parte, tot in domeniu, pe alta ramura, in alt oras. Nu vad legatura cu spalatul masinilor. Am vazut atat injectoare picate de la motorina proasta, cat si injectoare picate de la pilitura. De asta exista situatii in care se inlocuiesc doar injectoarele, cat si situatii cand se schimba atat injectoarele, cat si pompa. Mai sunt si injectoarele picate pe parte electrica, dar care nu fac obiectul acestei discutii, si sunt foarte rare aceste cazuri. Injectoare s-au schimbat si in garantie, stai linistit, si nu doar pana in 20000 km. Pur si simplu s-au stricat. Cand se strica un injector pe o masina, de regula e vina producatorului, si clar se da in garantie. Cand pica toate 4 injectoarele odata, atunci e clar ca ceva le-a defectat. Si cum legatura intre ele e rampa comuna si conductele de motorina, atunci e clar care a fost agentul deteriorarii. Cand pica pompa, si baga pilitura in instalatie, clar iti face praf toate injectoarele. Pilitura insa se vede la analiza carburantului, iar cazurile de pilitura produsa de pompa au fost demult, prin 2003, in ultimii ani au fost extrem de rare cazurile, aproape ca nici nu-mi amintesc cand am avut un astfel de caz. De asemenea, nu intereseaza pe nimeni stocul de bonuri de motorina adus de utilizatori. Degeaba alimentezi 100 de mii de km numai de la OMV daca pui o singura data motorina de la "Un coleg cu o economie ma receptioneaza si pe mine?", cum aud de multe ori pe CB. Este binecunoscut obiceiul in Romania de a-ti cumpara masina cu motor diesel tocmai pentru ca motorina este mai usor de procurat la preturi reduse, iar aici nu ma poate contrazice nimeni. De aici si incidenta atat de mare a defectarii sistemelor de injectie. Cand cineva vine la service cu probleme la injectie, pe service nu-l intereseaza de unde a alimentat respectivul cu motorina (poate sa aiba rafinarie in curte, problema lui), ci il intereseaza ca motorina din rezervor sa corespunda Normei EN 590, asa cum scrie in manualul de utilizare al masinii. Nu corespunde, nu se acorda garantie la sistemul de injectie. Iar in momentul in care se pune ulei 2T in motorina, AUTOMAT MOTORINA NU MAI CORESPUNDE NORMEI EN 590. PUNCT. This post has been edited by Laurentziu83: 19 May 2012, 17:48 |
--------------------
.
.
.
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#199
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
@RBV: Asta ai scos-o din putu' gandirii nu ?
![]() This post has been edited by solidconvert: 19 May 2012, 17:49 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Renault Romania sa recunoasca ca e vina lor? Laurentiu, faptul ca ai lucrat acolo, ar trebui sa te faca sa iti dai seama de anumite lucruri. Cunosc 2 cazuri, in Bucuresti, de clio cu pompa delphi troznita/injectoare infundate din cauza faimosului rulment iar proprietarii (un pensionar amabil si un profesor, ambii nestiutori de smecherii) prostiti pe fata de aceasta poezie. Treaba cu motorina poate si folosita pentru multe. E masa de manevra pentru necunoscatori.
Revenind la subiect, nu numai tipul de injectie conteaza, fir-ar mama ei de injectie sa fie. Uleiu ala creste un pic vascozitatea motorinei, insa nu are cum sa INFUNDE INJECTOARELE. Voi stiti ce presiune e in rampa? Mare! Atata timp cat nu sunt particule solide, injectorul scuipa orice, pana la o anumita vascozitate. Si cum cu 400 de ml la 70 de litri nu ai cum sa ii cresti vascozitatea remarcabil, scuipa fara nici o problema. Pompa de injectie ce probleme sa aiba, ca o ungi? Daca vreti sa spuneti ceva, spuneti de forma camerei de ardere, de temperatura carburantului, ca sunt satul de aceeasi poezie "Sefu, sefu, injectoarele sefu". Parca am fi in Vitan unde se repeta ce a auzit Fanica la un colt de service. This post has been edited by mircea-daniel: 19 May 2012, 18:29 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
- B 666 GGG
2003 Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
mac1 |
![]()
Post
#201
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
@ Laurentziu:
Am vorbit destul de civilizat, iar faptul ca-mi impun punctul de vedere te deranjeaza. Daca stau bine si recitesc postarea mea, bag de seama ca nu ti-am adus nici o insulta. O tot tii pe a ta cu alimentarea din alte surse decat la pompe. Ai citit tu pe undeva pe acest topic ca alimenteaza cineva de la alte surse decat benzinariile cu renume? Chiar nu inteleg ce tot o dai dintr-una in alta. Daca tot esti priceput in ale mecanicii explica te rog de ce este daunator uleiul 2T in sistemul de injectie si in motor. Despre acest subiect este vorba in acest topic nu despre sisteme de procurare a motorinei sau despre apa, nisip, mizerii etc... care provin din alte surse decat uleiul 2T. Stai linistit ca cine are bani sa dea pe uleiul 2T, are bani sa alimenteze si de la statiile de combustibil. Fii convins ca cel ce incearca sa alimenteze din surse mai ieftine, acela nu da bani pe uleiul 2T. Acea norma E590 despre care vorbesti a fost gandita pentru a reduce poluarea. Chiar nu a interesat pe nimeni ca pompa si injectoarele masinilor nu mai au ungere, cand au scos sulful din motorina. Cei care au implementat aceasta norma s-au gandit la sanatatea noastra nu a motoarelor de pe masini. Asa ca te rog sa fii la subiect, sa nu tergiversam problema sau sa o dam dintr-una in alta. Deci: Ce efect daunator are uleiul 2T asupra motorului sau sistemului de injectie? Daca esti specialist te astept cu raspunsuri, daca nu atunci mai bine ar fi sa incheiem aceasta discutie. This post has been edited by mac1: 20 May 2012, 01:11 |
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
As vrea si eu un raspuns complet, referitor la cresterea vascozitatii, a compozitiei mororinei, a efectului asupra pompei/ amestecului exploziv si a garniturilor. Daca se spune ceva si de gazele rezultate, ar fi super.
This post has been edited by mircea-daniel: 19 May 2012, 18:44 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
- B 666 GGG
2003 Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
tr_viorel |
![]()
Post
#203
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Pentru cj98czh: "Hai sa ne intelegem .... nu a cazut motorul ... au cazut sistemul de injectie ... care se putea repara ... ca au prostit-o cei din service ... si a vandut masina ieftin este altceva ... "
Sa o iau pe bucati: -corect, nu a cazut motorul, dar cu 3.000 E, cumperi o masina functionala, cu mai putini Km (in Germania) -nu am zis ca nu se putea repara, m-am referit la cost -iar la treaba cu prosteala, nu vad pe istetul care da 3.000 E, pentru repararea unei masini care nu face la vanzare nici 2.000 E Interventia mea pe topic a fost pentru a sublinia ca si in conditii corecte de utilizare, poate interveni uzura pompei Delphi, cu urmarile cunoscute. |
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
TheSting |
![]()
Post
#204
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
QUOTE(TheSting @ 22 May 2012, 21:33) Dupa ce citisem Topicul cu substanta minune (ulei 2T amestecat cu motorina), am inceput sa stau pe ganduri daca merita sa fac asa ceva sau va fi o greseala foarte costisitioare. Dupa mai multe saptamani de gandire si indoieli am decis sa incerc. M-am gandit ca in cel mai rau caz voi fi nevoit sa-mi curat rezervorul, instalatia, schimbat filtru, etc, dar totusi am zis sa incerc. [attachmentid=1627812078]Am mers cu masina pana am intrat pe rezerva , apoi m-am dus la Mol, mi-am facut plinul si am mai pus intr-o canistra inca 10 l de motorina pentru a prepara solutia magica. Uleiul 2 T l-am cumparat tot de la MOL si am dat 36.07 ron pe bidonul de 1 l. Mai aveau un alt model la pretul de 18 ron 750 gr, dar nu stiam cat de bun este. Cu un mare nod in gat si multe emotii am pus intr-o sticla de 2 litri, 200 ml de ulei si restul motorina pentru a o amesteca. Dupa ce am amestecat solutia am turnat-o in rezervor. La prima apasare de buton m-au trecut toate transpiratiile dar am zis ce-o fi o fi. Motorul a pornit normal si am stat pe loc timp de 15 minute cu motorul pornit in care nu sa intamplat nimic deosebit. Dupa acela 15 minute am plecat la drum unde primele 150-200 km nu sesizasem nimic in bine sau in rau. Mai aveam momente in care crede-am ca motorul toarce mai frumos dar erau placebo. Dupa vreo 2 zile si 470 km am inceput sa simt diferenta si chiar nu era placebo. Diferenta consta in: - motorul la relanti torcea mai frumos - motorul in sarcina era putin mai tacut, dar acest lucru se intampla pana in 3000 rpm, ce depaseste aceasta suma am impresia ca se aude la fel ca si inainte - la relanti nu se mai simt acele mici vibrati. Se mai simt din cand in cand dar sau mai diminuat. - consumul a ramas neschimbat - puterea a ramas si ea neschimbata Practic pana in momentul de fata, avantaje sesizabile nu gasesc decat zgomotul motorului. Sper sa nu fi facut greseala vietii mele ca am ales sa bag acest ulei dar daca lucrurile merg asa , atunci nu imi pare rau. Bineanteles , momentan am 684 km de cand am bagat solutia asta, si inca este prea dreveme sa-mi dau cu parerea dar sper ca totul va fi bine. [attachmentid=1627812077] This post has been edited by TheSting: 22 May 2012, 20:35 |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
verde |
![]()
Post
#205
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Si ce a facut amestecul din bidon dupa o zi ? E tot amestec ?
23 May 2012, 19:57: Am intrebat pentru ca ma racaie sa cheltui si io niste bani cu uleiul ala ca sarii de 100 000 km. This post has been edited by verde: 23 May 2012, 18:57 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Adaugat in benzina, formeaza un amestec omogen si ramane astfel, uleiul continand si un aditiv de autoamestecare.
In motorina nu vad de ce s-ar comporta diferit. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
verde |
![]()
Post
#207
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Am constatat ca benzina se separa de motorina ! mama lor de produse petroliere.Cel putin alea cu care am facut eu experimentul.Desparti petrolu pe bucati si cand le pui impreuna iese altceva , cred ca au alte chestii prin ele. Biodieselul (hopa si asta e tot ulei !), aditivi , oricum pana nu fac testul nu bag in rezervor.Interesant aditivul ala autoamestecare.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#208
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Am incercat azi sa vad daca se separa uleiul 2t de motorina. Am amestecat 1 litru de motorina cu 100 de mililitri de ulei dinamic sprint de la mol. Lasat la decantat 10 ore, nu s-a separat nimic. Amestecul era la fel de omogen ca la inceputul testului. Nici nu se putea sesiza ca in recipient era si altceva decat motorina. Asa ca.... Mith busted...
![]() This post has been edited by Fyrestarter: 24 May 2012, 19:34 |
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
- XX XX XXX
2006
|
|
Axe |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Repet: nu mai puneti prostii d'astea la voi, ca d'aia creste pretul la 2T, lasati-l doar pentru noi
![]() Dhoamne ce frumos merge desi uneori am impresia ca mi-a luat vreo 3-5 cai din putere !? This post has been edited by Axe: 24 May 2012, 20:31 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Se zice ca ar creste un pic cifra cetanica adaosul de ulei 2T, deci in niciun caz nu ar trebui sa scada puterea. EGR-ul cand l-ai mai curatat ? El este cea mai uzuala cauza pt lipsa de putere.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 08:42 |