Ulei 2T in motorina sau alti aditivi folositi, Discutii ...
![]() ![]() ![]() |
Ulei 2T in motorina sau alti aditivi folositi, Discutii ...
Iuiu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 7 January 08 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Kadjar&Megane
2017 1.2 TCE
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca o prostie mai mare nu reuseai sa faci. Poate doar sa pui ulei de transformator.
1) Ala e facut sa se amestece cu benzina, nu cu motorina 2) Cand o sa ti se otraveasca catalizatorul, sa nu te miri de ce 3) Ce legatura are ungerea pompei cu consumul? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Iuiu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 7 January 08 From: Iasi ![]() |
Cine a zis ca pompa de injectie are legatura cu consumul? Catalizatorul nu cred sa aiba de suferit de la o cantitate asa de mica de ulei folosita odata la 3-4 plinuri. Exista motoare care ard 200ml de ulei la mia de km din cauza uzurii sau chiar de noi(2.0 TDI de la vw) si nu au probleme cu catalizatorul. Poate apareau probleme daca aveam filtru de particule. Singurele care ar putea avea de suferit sunt injectoarele, cu toate ca nu cred sa le strice si lor o ungere mai buna. Cu motorina e5 nu reusesc sa scot consum extraurban mai mic de 4,4% iar cu e4 scoteam frecvent 3,8-4. Banuiesc ca e mai "subtire" si se injecteaza mai multa pe un ciclu de injectie. Motorul asta e gandit pentru motorina e3 care era mai uleioasa, cu mai mult sulf.
|
--------------------
Renault
Kadjar&Megane
2017 1.2 TCE
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#4
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
|
--------------------
------
------
------
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#5
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Iuiule, neamtu' stie ca-i papa ulei tractorul si a luat masurile necesare.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#6
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Iuiule, una e sa arzi ulei 1oW40 de diesel, care e formulat special sa nu otraveasca catalizatorul, si alta e uleiul de 2T.
Tu ai avut cumva trabant pe vremuri? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Thanatos |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 22 July 08 ![]() |
Uleiul pentru motoare in 2 timpi este proiectat special sa arda cu cat mai putine reziduuri si in acelasi timp sa asigure lubrifiere motoarelor in 2 timpi care nu au baie de ulei.
Asadar, in opinia mea, uleiul 2T care arde curat, aproape complet si are proprietati de ungere superioare, nu are ce sa dauneze unui motor diesel. Despre diferente in comportamentul masinii nu o sa simtiti absolut nimic. Cine zice ca simte, este sub efectul placebo. Uleiul respectiv se foloseste in motorinele cu continut foarte scazut de sulf, ceea ce ii(le) scade coeficientul de lubrificare, afectand pompa de inalta presiune si injectoarele. Filtrul de particule oricum intra intr-un regim de autocuratare periodic. Deci uleiul asta ajuta pe termen lung si foarte lung. This post has been edited by Thanatos: 27 Apr 2009, 08:02 |
--------------------
Renault
Scenic RXE 1.6 16V
2001
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#8
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Maestre, filtrul de particule e una, catalizatorul e alta. Ala odata otravit (adica platina,rhodiu si paladiul din el formand compusi stabili) se regenereaza prin inlocuire.
Se chinuie rafinariile sa scoata sulful din motorina, si vii tu sa-l aditivezi. Foarte bine! Numai sa nu te plangi ca nu stiai de ce nu mai ia masina testul de noxe dupa aia. daca era bun, se gasea unuld estept sa-l vanda ca aditiv de diesel, insa pentru ca uleiul ala nu e facut pentru motoare cu catalizator (pentru tractoare si rabe in schimb e perfect), nu prea se risca nimeni. This post has been edited by einstein1984: 27 Apr 2009, 14:33 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Thanatos |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 22 July 08 ![]() |
Si ce te face sa crezi ca aditivii de motorina au alti compusi decat uleiul 2T?
|
--------------------
Renault
Scenic RXE 1.6 16V
2001
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#10
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Faptul ca uleiul de 2 t are Zn Calciu si Magneziu prin compozitie. Metale foarte reactice si care iubesc compusii activi din catalizator.
Lubrefierea in pompa de inalta presiune e cu totul alta provocare decat in motorul in 2T in camera de ardere. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Thanatos |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 22 July 08 ![]() |
O gramada de scutere cu motor 2T au catalizator.
|
--------------------
Renault
Scenic RXE 1.6 16V
2001
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#12
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cum sa nu. 2 gramezi. Ti-a trecut prin cap ca alea cateva au catalizator facut pentru mersul cu uleiul ala si trateaza alte noxe decat alea de pe un motor diesel.
Si ce te face sa crezi ca daca uleiul ala de 2T era bun pentru masina nu-l puneau direct din rafinarie in motorina? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Thanatos |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 22 July 08 ![]() |
Din acelasi motiv pentru care nu pun nici aditivi de motorina la rafinarie
![]() |
--------------------
Renault
Scenic RXE 1.6 16V
2001
|
|
schluppi |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 11 June 07 ![]() |
Am un Renault Clio diesel cu motor 1,5 dci din noiembrie 2001 si am studiat problema aditivarii motorinei cu ulei 2T pe diferite forumuri de masini din Germania (motor-talk etc.) Exista acolo inclusiv rezultatele unor studii pe termen lung cu astfel de aditive. Se raspunde pertinent si la intrebari de tipul "de ce nu pune rafinaria, de ce nu a rezolvat producatorul de masini problema fiabilitatii pompei de injectie etc.". Dupa ce doi prieteni au patit problema cu spanul de la pompa de injectie si au stricat masina (injectoarele s-au astupat), am inceput sa pun la fiecare alimentare ulei 2T in proportie de 1:200 si uneori chiar mai mult. Am facut astfel peste 40000 km, am fost recent la verificare tehnica si totul este perfect. Motorul are peste 100000 km si merge ca ceasul, nu raporteaza erori cu toate ca este unul din primele serii dci.
|
--------------------
renault
clio B 1,5dci
2001
|
|
Iuiu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 7 January 08 From: Iasi ![]() |
Useri care au folosit pe termen lung aceasta metoda astept si eu sa posteze cu impresii pro sau contra. Deocamdata mai am in bidonas ulei pentru inca 4 plinuri si intentionez sa il folosesc.
|
--------------------
Renault
Kadjar&Megane
2017 1.2 TCE
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#16
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Iuiu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 7 January 08 From: Iasi ![]() |
Nu ai inteles ce a vrut sa spuna. Intelegi numai ce vrei, ce iti convine.
|
--------------------
Renault
Kadjar&Megane
2017 1.2 TCE
|
|
marsel |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 4 March 07 From: Cluj Napoca ![]() |
Dupa ce am studiat in amanunt acel forum din Marea Britanie, respectiv sfaturile lui "Yokohama", am inceput sa folosesc si eu uleiul 2T in motorina.
Uleiul pe care il folosesc este Mol Dynamic Sprint, specificatii Jaso FC ISOL-E GD. Se gaseste in orice benzinarie Mol (14-15 lei/litrul). Motorina folosita este Mol Tempo Diesel, iar masina Renault Megane 2.2, 1,9 dci, 2008. Ca si efecte: 1. Zgomot motor: mult mai silentios, toarce ca un motan!!! 2. Elasticitate motor: urca mai usor in ture, este mult mai sprintena masina, ca si cum ar merge cu motorina cu cifra cetanica mai mare. 3. Fum: in prima faza, la accelerari "blana" incepand de la 2000 de ture, fumega impresionant, la accelerari "soft", nu fumega deloc. Cu siguranta ca dadea afara ce era pe-acolo adunat in timp, cu toate ca nu o subturez niciodata. I-am aplicat o "curatare", in treptele 3 si 4 pana in 4000 de ture, dupa care a inceput sa scoata din ce in ce mai putin fum, iar acum mai deloc. 4. Consum: mi-a scazut cam cu 0,3 litri/100km, dar nu bag mana in foc daca din cauza amestecului. Poate fi si din cauza drumului, nu stiu... O sa mai vad in timp. Deja sunt la al doilea plin (900 km facuti) si masina se comporta in continuare exemplar, adica mai bine ca inainte de "tratament". Voi mentine reteta in continuare: proportie amestec 1/200, ulei Mol Dynamic Sprint, motorina Mol Tempo Diesel. Daca a mai folosit cineva amestecul, sunt curios sa mai aud pareri. Drumuri bune! |
--------------------
Renault
Megane 2.2
1,9 dci, Privilege, 2008, Tuning by TCM
- CJ xx XXX
|
|
Iuiu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 7 January 08 From: Iasi ![]() |
Pana acum am 6000 km cu ulei 2T in motorina fara probleme si fara fum. Consumul a scazut si la mine acum dar poate din cauza temperaturilor exterioare ridicate.
|
--------------------
Renault
Kadjar&Megane
2017 1.2 TCE
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.331 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Voi credeti ca daca trebuia pus nu il recoamnda producatorul.... pun pariu ca merge motorul tau bine si cu ulei de rapita... nu stiu cat timp insa... mi mila de aia care vor cumpara masinile de la voi... vor incepe sa scrie pe forum ce motoare proaste face Renault...
Fostul R25 a ajuns la 540.000 km fara a fi folosit nici un aditiv ... doar ulei recomandat de producator si motorina buna... + consumabile de calitate si revizii facute la zi... atat... la tine nu cred ca va mergr nici jumate din km astia... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu va contrazic pt. ca nu ma pricep cum sta treaba cu uleiul asta in motorina, insa sunt sigur ca sunteti sub efectul Placebo de care amintea un coleg intr-un post anterior!
Va intreb oarecum retoric: 1) cum va dati seama ca masina este mai mult sau mai putin silentioasa? Banuiesc ca diferenta(daca exista) nu e de 2-3-4 decibeli astfel incat sa percepeti diferenta. 2) cum va dati seama ca v-a scazut consumul? Consumul masinii variaza in functie de multi factori(conditii meteo, stil condus, AC). Daca se produce o schimbare de 0.1-0.2L/100km datorita uleiului 2T, ea nu se poate sesiza pentru ca este "mascata" de aceasta variatie fireasca a consumului. Poate dauneaza, poate ajuta(desi sunt foarte sceptic)...eu nu va inteleg insa de ce va scarpinati invers! This post has been edited by papa_mulo: 22 Jun 2009, 16:09 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
marsel |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 4 March 07 From: Cluj Napoca ![]() |
Sunt la al 5-lea plin! Masina merge brici, motor elastic, fum deloc, reteta.....aceeasi!
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
1,9 dci, Privilege, 2008, Tuning by TCM
- CJ xx XXX
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.331 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sa ne spui cand crapa injectoarele sau pompa... spor..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
balanel |
![]()
Post
#24
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Alte pareri?
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
schluppi |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 11 June 07 ![]() |
Am 65000 km cu ulei 2T. Masina are 130000 km. Totul merge perfect. Nu sustin ca masina ar fi mai putin zgomotoasa sau ca ar consuma mai putin. Un lucru este insa sigur: pompei de injectie ii face bine. In rest e loc de discutii, dar nu am observat efecte negative.
|
--------------------
renault
clio B 1,5dci
2001
|
|
Lucif3r |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 12 March 10 ![]() |
voi kiar nu va ganditi deloc la injectoare? aveti in cap numai silentios si consum? crezi ca daca ti-a scazut consumul extraurban de la "4.4 la 3.8" e o kestie de extraordinara?...(poate nu ma sa te lauzi la vecinii de bloc ca tu ai consumul cel mai mic)
nu mai folositi ulei 2T in loc de aditiv...ca e posibil sa va laudati la vecinii de bloc si cu cele mai mari facturi de la service... vreti sa prelungiti viata motorului? alimentati numai de la ROMPETROL (este motorina aditivata)..si pt o protectie mai buna a ainjectoarelor...ati putea turna in rezervor si o cutie de aditiv pt motorina DURALUBE(pt curatarea injectoarelor) feritiva sa maergeti cu masina "la consum"... adica subturat(kiar daca vi se pare ca masina merge ok...)asta e valabil mai ales pt cei cu motoare de 1.5 DCI(in special la cele de 74KW). |
--------------------
Renault
Megane
II 2004 Grand Tour 1.5 dci, 74KW/101 Cp
- NT-07-GPS Lucif3r
|
|
mihai_dorin |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 23 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Lucif3r Scrie corect, fara k, tz, si alta dracovenii.
Iar cat despre Rompetrol, nu numai ei au motorina aditivata, au si cei de la Petrom, Omv, Mol etc. Cat despre Duralube, acesta este frectie la picior de lemn, cauta pe forum si ai sa te convingi. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.6 16v
2007 Privilege + Mio C720b “Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
|
|
dggy |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 24 August 07 ![]() |
Imi plac sfaturile astea de "garaju' din spatele blocului". Mi-a facut cineva o prietenoasa sugestie sa pun putin lichid de frane la fiecare plin, pentru ca curata foarte bine impuritatile din rezervor. Sper ca n-am dat idei nimanui. Nu cred ca scrie degeaba Diesel pe clapeta de la rezervor, din pacate n-am avut curiozitatea sa bag altceva decat motorina pana acuma.
|
--------------------
Renault
Megane
2006 Privilege 1.9dci
|
|
ric26ct |
![]()
Post
#29
|
![]() ric26ct Group: Members Posts: 461 Joined: 19 February 10 From: Constanta ![]() |
Super tare paranoia asta cu uleiul 2T, cosiderati ca daca ati facut 60, 70 de mii de km e suficient sa vedeti daca motorul are ceva?, eu cat sa mai astept daca am 150 de mii cu logan disel si nu am bagat niciodata aditivi(si va spun eu merge de rupe) Deci intr-un cuvant eu zic ca doar daca ati trecut de 700 de mii sa va laudati ca ati facut ceva bun cu uleiul ala la motor, ca oricum motoarele duc si fara el km astia, daca bagi motorina de unde trebuie si nu la galeata.
|
--------------------
renault
megane 2
2005, 1,5 dci 101 cp, confort-expression Skoda Octavia 1,9 tdi
|
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
E merg numai cu ulei de floarea soarelui. E mai ECO.
![]() Glumesc bineinteles. Dar acum, serios vorbind, producatorii de automobile interzic adaugarea de aditivi in ulei sau in carburant. Eu am pus mai demult Liqui Moly pt curatarea injectiei dar se pare ca nu se recomanda. Feriti-va de carburanti de la benzinarii no name. Ulei la motor: doar ELF am pus. Si merge Megane-ul. Am cu ea spre 215.000 km. Drum bun si succesuri! - cum spune prima domnisoara (cu numele doar) a tarii. |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 16:12 |