Accord 2008 2.4 i
![]() ![]() |
Accord 2008 2.4 i
b76bgaarh |
![]()
Post
#61
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#62
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Omul vorbea de a lui, era clar ca despre asta vorbeam. Dar daca vrei tu sa fii carcotas, ok, mea culpa, vorbeam strict de Otto aspirate.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Eu am zis de vtec vs mivec pt ca am un coleg cu honda civic 1.8 sedan iar compaortamentul este cam acelasi. El are 6 trepte, ce misto pt autostrada..
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
balanel |
![]()
Post
#64
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Sistemele astea de distributie variabila ajuta ca motorul sa "respire" mai bine, si astfel sa se tureze mai usor, sa ajunga la turatii mari, fara sa dea impresia ca se chinuie.
Cele care au si ridicare variabila a supapelor, si care au diverse denumiri in functie de producator, cu atat mai mult, in zona de turatie unde actioneaza acest sistem, adica exact cele la care fac referire colegii mai sus, au un plus clar in ceea ce priveste senzatia ca te baga in scaun, fata de un motor care nu are acest sistem. Exceptie fac cele facute pentru economie, cum sunt motoarele actuale 1.8 si 2.0 Vtec de la Honda, SOHC, care folosesc sistemul de ridicare variabila a supapelor, la turatii mici, pentru economie. La Honda, acest sistem include si dezactivarea la sarcini mici ale motorului, a 4 din cele 8 supape de admisie. Acest motor se comporta ca unul normal la turatii mari, dar este mult mai economic la turatii mici. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
bucatzel |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.507 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(balanel @ 2 Apr 2015, 12:56) au un plus clar in ceea ce priveste senzatia ca te baga in scaun, fata de un motor care nu are acest sistem. Adica mentin un cuplu mai mare decat un motor fara VVT, dar nu neaparat mai mare decat cuplul care l-o avut la turatii mai mici. De aia comentez eu de senzatia de "bagat in scaun", ca aia o da cuplul. |
--------------------
Dacia
1300
- 3-SB-2608
1981 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#66
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nenea MuciX, când revin in țara, sa-mi aduci aminte sa îți arat cum trage motorul asta antic între 4600 si 7600 rpm.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#67
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
![]() Intre timp, caut o linie continua cum se cade. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#68
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(ursul_bipolar @ 2 Apr 2015, 11:54) 4000-4250 de ture acolo se vede afectul. cam acelasi principiu si la mitsu doar ca numeste mivec. la mine de la 4000 de ture pana la aprox 6500 cand intra pe rosu trage de rupe, o singura data pe dealu negru am intrat in limitare la 7000 unde iti taie gazul, treapta 3 in depasire, ajunsesem cam la 125 km/ora. Nu e o turația fixa cea la care acționează al 2-lea set de came. Depinde de motor. Nașpa e ca la unele intervalul e așa scurt, încât atunci când schimbi treapta, cazi sub aceasta turația, deci pe camere economice. La 125 km/h eu schimb din 2 in 3. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#69
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
5 trepte banuiesc
![]() Stai, tu nu schimbi nimic. ![]() This post has been edited by MuciX: 2 Apr 2015, 15:03 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#71
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ba schimb, ca la F1, din padele. Pentru ca altfel, in modul automat, limitarea e ceva mai jos, pe la 7100 rpm in loc de 7600 rpm.
A, o precizare, turația la care se face trecerea de la camele economice la cele de putere se poate ajusta din soft. 2 Apr 2015, 15:16: QUOTE(ursul_bipolar @ 2 Apr 2015, 15:08) La 1.8-ul din dotare, din 2 in 3 pe la 115km/h. Sigur, nu e neaparat un avantaj o cutie așa lunga, penalizează demarajul, însă, pe de alta parte, trage liniar si nu se plafoneaza precum un diesel. This post has been edited by C a t a l i n: 2 Apr 2015, 15:16 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 2 Apr 2015, 16:10) La 1.8-ul din dotare, din 2 in 3 pe la 115km/h. Sigur, nu e neaparat un avantaj o cutie așa lunga, penalizează demarajul, însă, pe de alta parte, trage liniar si nu se plafoneaza precum un diesel. Din 2 in 3 am facut un singur test, schimbat cred ca la 110, pana acolo tras liniar, fara nicio ezitare. |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#73
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#75
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Accent '99, cutia nu mi-a lasat impresia ca ar fi prea scurta in 2-3-4 (treapta 1 e scurta rau la masina aia) are 136 kmh int-a III-a la 6000 rpm (limitarea).
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#77
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Daca stii ce viteza are la 2000rpm de exemplu, nu mai e nevoie sa faci sâmbăta test.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#78
|
![]() - Group: Members Posts: 22.771 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
camele astea sunt ca turbo, cand intra, intra
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#79
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
- AR - -
'07 High Executive M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
alexme24 |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Nu ma gandeam ca din jurnal de bord fac un mini forum:))
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
cdadan |
![]()
Post
#81
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
QUOTE(cdadan @ 2 Apr 2015, 22:37) Eh, mai greu. Valvetronicul chiar deschide supapele când, cum si cat vrea. Vtecul are doar doua poziții. E, normal ca valvetronicul e mai bun, doar e nemtesc (ironic vorbind)... astea japoneze mai slabute... This post has been edited by ursul_bipolar: 2 Apr 2015, 23:10 |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
speedman |
![]()
Post
#83
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.499 Joined: 21 April 07 ![]() |
La 125 km/h dai a treia? Tu crezi ce spui, Catalin?
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
balanel |
![]()
Post
#84
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Da' tu ai mers vreodata cu o hidramata cu 4-5 trepte sa vezi cum e etajata?
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
cdadan |
![]()
Post
#85
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(ursul_bipolar @ 2 Apr 2015, 21:54) Eu zic strict de ce știe fiecare sa facă. Iar daca vrei si insiști, la modul general, e posibil sa ai dreptate. 2 Apr 2015, 22:05: QUOTE(speedman @ 2 Apr 2015, 21:54) Automata cu trepte puține si convertizor de cuplu. Cifrele sunt plauzibile. This post has been edited by cdadan: 2 Apr 2015, 22:05 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#87
|
![]() - Group: Members Posts: 22.771 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#88
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#89
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(ursul_bipolar @ 2 Apr 2015, 21:54) Ma, la inceput, eu am crezut ca sunt eu rautacios, sau ca am inteles gresit, dar tu chiar vrei sa fii exact stereotipul de ricer din state? Serios, nu credeam sa aibe omolog neaos. Ti s-a parut ca ti s-a raspuns "de sus" sa interpretezi asa? Am inteles, va alintati ca trage bine dupa 4000 (la fel ca orice benzinar aspirat), dar tu te vitriolezi exact ca unul scrasnind dintii dintr-un s2000 catre vreun 7.3 sau cine stie ce v8 cu blowerul scos prin capota. QUOTE(C a t a l i n @ 3 Apr 2015, 03:18) Ma, daca e 5 trepte nu mi se pare asa demn de lauda, mai ales ca asa cum ai recunoscut si tu mai devreme, nu e neaparat un plus. This post has been edited by MuciX: 3 Apr 2015, 07:35 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#90
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Normal ca o transmisie cu 9 trepte e mai eficientă decat una in 5. Si eu as vrea una.
Ce este însă cert, e ca aceasta transmisie, antica, este extrem de fiabila. Iar la drum lung e foarte economică, motorul are cam 2800 rpm la 140 km/h, adică sta mai puțin turat decat in cazul transmisiei manuale in 6 trepte. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 01:59 |