Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Accord 2008 2.4 i

b76bgaarh
post 2 Apr 2015, 12:32
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(MuciX @ 2 Apr 2015, 12:06)
Aia nu se numeste rezerva de putere? Nu o are orice motor? nedumerire.gif
*


de fapt asta discutam, ca nu ai precizat benzinar, aspirat.



--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 2 Apr 2015, 12:34
Post #62


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Omul vorbea de a lui, era clar ca despre asta vorbeam. Dar daca vrei tu sa fii carcotas, ok, mea culpa, vorbeam strict de Otto aspirate.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 2 Apr 2015, 12:48
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Eu am zis de vtec vs mivec pt ca am un coleg cu honda civic 1.8 sedan iar compaortamentul este cam acelasi. El are 6 trepte, ce misto pt autostrada..


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 2 Apr 2015, 12:56
Post #64


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Sistemele astea de distributie variabila ajuta ca motorul sa "respire" mai bine, si astfel sa se tureze mai usor, sa ajunga la turatii mari, fara sa dea impresia ca se chinuie.
Cele care au si ridicare variabila a supapelor, si care au diverse denumiri in functie de producator, cu atat mai mult, in zona de turatie unde actioneaza acest sistem, adica exact cele la care fac referire colegii mai sus, au un plus clar in ceea ce priveste senzatia ca te baga in scaun, fata de un motor care nu are acest sistem.
Exceptie fac cele facute pentru economie, cum sunt motoarele actuale 1.8 si 2.0 Vtec de la Honda, SOHC, care folosesc sistemul de ridicare variabila a supapelor, la turatii mici, pentru economie. La Honda, acest sistem include si dezactivarea la sarcini mici ale motorului, a 4 din cele 8 supape de admisie. Acest motor se comporta ca unul normal la turatii mari, dar este mult mai economic la turatii mici.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 2 Apr 2015, 13:35
Post #65


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.507
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(balanel @ 2 Apr 2015, 12:56)
au un plus clar in ceea ce priveste senzatia ca te baga in scaun, fata de un motor care nu are acest sistem.
*



Adica mentin un cuplu mai mare decat un motor fara VVT, dar nu neaparat mai mare decat cuplul care l-o avut la turatii mai mici.
De aia comentez eu de senzatia de "bagat in scaun", ca aia o da cuplul.


--------------------
Dacia 1300 - 3-SB-2608 1981
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Apr 2015, 14:58
Post #66


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nenea MuciX, când revin in țara, sa-mi aduci aminte sa îți arat cum trage motorul asta antic între 4600 si 7600 rpm.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 2 Apr 2015, 15:01
Post #67


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




up.gif
Intre timp, caut o linie continua cum se cade.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Apr 2015, 15:01
Post #68


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(ursul_bipolar @ 2 Apr 2015, 11:54)
4000-4250 de ture acolo se vede afectul. cam acelasi principiu si la mitsu doar ca numeste mivec.
la mine de la 4000 de ture pana la aprox 6500 cand intra pe rosu trage de rupe, o singura data pe dealu negru am intrat in limitare la 7000 unde iti taie gazul, treapta 3 in depasire, ajunsesem cam la 125 km/ora.
*



Nu e o turația fixa cea la care acționează al 2-lea set de came. Depinde de motor. Nașpa e ca la unele intervalul e așa scurt, încât atunci când schimbi treapta, cazi sub aceasta turația, deci pe camere economice.

La 125 km/h eu schimb din 2 in 3.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 2 Apr 2015, 15:03
Post #69


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




5 trepte banuiesc nedumerire.gif

Stai, tu nu schimbi nimic. tongue.gif

This post has been edited by MuciX: 2 Apr 2015, 15:03


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 2 Apr 2015, 15:08
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(C a t a l i n @ 2 Apr 2015, 16:01)
La 125 km/h eu schimb din 2 in 3.
*



Neah, nu se pune, 1.8 vs 2.4 nu e acelasi lucru.


This post has been edited by ursul_bipolar: 2 Apr 2015, 15:10


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Apr 2015, 15:10
Post #71


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ba schimb, ca la F1, din padele. Pentru ca altfel, in modul automat, limitarea e ceva mai jos, pe la 7100 rpm in loc de 7600 rpm.

A, o precizare, turația la care se face trecerea de la camele economice la cele de putere se poate ajusta din soft.

2 Apr 2015, 15:16:
QUOTE(ursul_bipolar @ 2 Apr 2015, 15:08)
Neah, nu se pune, 1.8 vs 2.4 nu e acelasi lucru.
*



La 1.8-ul din dotare, din 2 in 3 pe la 115km/h.
Sigur, nu e neaparat un avantaj o cutie așa lunga, penalizează demarajul, însă, pe de alta parte, trage liniar si nu se plafoneaza precum un diesel.

This post has been edited by C a t a l i n: 2 Apr 2015, 15:16


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 2 Apr 2015, 15:21
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(C a t a l i n @ 2 Apr 2015, 16:10)

La 1.8-ul din dotare, din 2 in 3 pe la 115km/h.
Sigur, nu e neaparat un avantaj o cutie așa lunga, penalizează demarajul, însă, pe de alta parte, trage liniar si nu se plafoneaza precum un diesel.
*



Din 2 in 3 am facut un singur test, schimbat cred ca la 110, pana acolo tras liniar, fara nicio ezitare.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 2 Apr 2015, 15:22
Post #73


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(ursul_bipolar @ 2 Apr 2015, 11:54)
am intrat in limitare la 7000 unde iti taie gazul, treapta 3 in depasire, ajunsesem cam la 125 km/ora.
*



Doar atat? Asa scurta e cutia?


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 2 Apr 2015, 15:26
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(tatabobu @ 2 Apr 2015, 16:22)
Doar atat? Asa scurta e cutia?
*



Parca sa zic ca atat a fost desi a trecut cam un an jumate de atunci. O sa mai fac sambata un test sa vad daca a fost mai mult de 125 sau nu. Posibil sa ma insel eu.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 2 Apr 2015, 15:32
Post #75


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Accent '99, cutia nu mi-a lasat impresia ca ar fi prea scurta in 2-3-4 (treapta 1 e scurta rau la masina aia) are 136 kmh int-a III-a la 6000 rpm (limitarea).


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 2 Apr 2015, 15:42
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(tatabobu @ 2 Apr 2015, 16:32)
Accent '99, cutia nu mi-a lasat impresia ca ar fi prea scurta in 2-3-4 (treapta 1 e scurta rau la masina aia) are 136 kmh int-a III-a la 6000 rpm (limitarea).
*




Mai fac un test si va zic exact.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Apr 2015, 17:11
Post #77


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Daca stii ce viteza are la 2000rpm de exemplu, nu mai e nevoie sa faci sâmbăta test.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Apr 2015, 17:20
Post #78


-


Group: Members
Posts: 22.771
Joined: 19 April 05
From: Romania




camele astea sunt ca turbo, cand intra, intra


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 2 Apr 2015, 17:38
Post #79


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




coffee_spitsk.gif


--------------------
BMW 730Ld - AR - - '07 High Executive
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 2 Apr 2015, 18:31
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Nu ma gandeam ca din jurnal de bord fac un mini forum:))


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 2 Apr 2015, 21:37
Post #81


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(MuciX @ 2 Apr 2015, 12:22)
Valvetronicul de la pamfeu ce face si cat de japonez este?
*


QUOTE(ursul_bipolar @ 2 Apr 2015, 12:26)
face cam acelasi lucru
*


Eh, mai greu. Valvetronicul chiar deschide supapele când, cum si cat vrea. Vtecul are doar doua poziții.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 2 Apr 2015, 21:54
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(cdadan @ 2 Apr 2015, 22:37)
Eh, mai greu. Valvetronicul chiar deschide supapele când, cum si cat vrea. Vtecul are doar doua poziții.
*



E, normal ca valvetronicul e mai bun, doar e nemtesc (ironic vorbind)... astea japoneze mai slabute...

This post has been edited by ursul_bipolar: 2 Apr 2015, 23:10


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 2 Apr 2015, 21:54
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.499
Joined: 21 April 07




La 125 km/h dai a treia? Tu crezi ce spui, Catalin?


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 2 Apr 2015, 22:02
Post #84


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Da' tu ai mers vreodata cu o hidramata cu 4-5 trepte sa vezi cum e etajata?


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 2 Apr 2015, 22:03
Post #85


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(ursul_bipolar @ 2 Apr 2015, 21:54)
E, normal ca valvetronicul e mai bun, doar e nemtesc... astea japoneze mai slabute...
*


Eu zic strict de ce știe fiecare sa facă. Iar daca vrei si insiști, la modul general, e posibil sa ai dreptate.

2 Apr 2015, 22:05:
QUOTE(speedman @ 2 Apr 2015, 21:54)
La 125 km/h dai a treia? Tu crezi ce spui, Catalin?
*


Automata cu trepte puține si convertizor de cuplu. Cifrele sunt plauzibile.

This post has been edited by cdadan: 2 Apr 2015, 22:05


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 2 Apr 2015, 22:05
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(cdadan @ 2 Apr 2015, 23:03)
Eu zic strict de ce știe fiecare sa facă. Iar daca vrei si insiști, la modul general, e posibil sa ai dreptate.
*



Sau nu...
Back to topic ca ii poluam omului jurnalul in mod inutil.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Apr 2015, 22:12
Post #87


-


Group: Members
Posts: 22.771
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(ursul_bipolar @ 2 Apr 2015, 20:54)
E, normal ca valvetronicul e mai bun, doar e nemtesc... astea japoneze mai slabute...
*

unii japonezi au valvematic


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 3 Apr 2015, 03:18
Post #88


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(speedman @ 2 Apr 2015, 21:54)
La 125 km/h dai a treia? Tu crezi ce spui, Catalin?
*



god_hand.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 3 Apr 2015, 07:34
Post #89


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(ursul_bipolar @ 2 Apr 2015, 21:54)
(ironic vorbind)
*


Ma, la inceput, eu am crezut ca sunt eu rautacios, sau ca am inteles gresit, dar tu chiar vrei sa fii exact stereotipul de ricer din state? Serios, nu credeam sa aibe omolog neaos. Ti s-a parut ca ti s-a raspuns "de sus" sa interpretezi asa?
Am inteles, va alintati ca trage bine dupa 4000 (la fel ca orice benzinar aspirat), dar tu te vitriolezi exact ca unul scrasnind dintii dintr-un s2000 catre vreun 7.3 sau cine stie ce v8 cu blowerul scos prin capota.

QUOTE(C a t a l i n @ 3 Apr 2015, 03:18)
god_hand.gif
*


Ma, daca e 5 trepte nu mi se pare asa demn de lauda, mai ales ca asa cum ai recunoscut si tu mai devreme, nu e neaparat un plus.

This post has been edited by MuciX: 3 Apr 2015, 07:35


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 3 Apr 2015, 07:50
Post #90


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Normal ca o transmisie cu 9 trepte e mai eficientă decat una in 5. Si eu as vrea una.

Ce este însă cert, e ca aceasta transmisie, antica, este extrem de fiabila. Iar la drum lung e foarte economică, motorul are cam 2800 rpm la 140 km/h, adică sta mai puțin turat decat in cazul transmisiei manuale in 6 trepte.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 01:59
Dacia