Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Experiente cu Captur, pareri pro si contra

BiGBearRO
post 17 Mar 2016, 18:09
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




QUOTE(robiboss @ 17 Mar 2016, 17:57)
OK. Asa poti sa-i scoti si rotile si-l faci barca...
*


nu cred ca o sa pluteasca


--------------------
Toyota AURIS Touring Sport 2015 - IF-94-URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 17 Mar 2016, 21:08
Post #242


torquemada


Group: Members
Posts: 1.902
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Sezorul giroscopic e inclus în airbag (datele ajung pe can la abs) nu ai ce deconecta, idem pentru CLiP.

Poți dezactiva via ddt permanent HSA, ESP, ASR , ABS dar nu văd logica. Mai simplu e să activezi EG-ul(extended grip) și ai Xmod.

This post has been edited by torquemada: 17 Mar 2016, 21:09


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robiboss
post 21 Mar 2016, 17:15
Post #243


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 21 September 11




Poti sa detaliezi putin? Adica pot sa activez extended grip pe orice model?


--------------------
Renault Captur 2015 Life 0,9 Tce - ph
Renault fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 21 Mar 2016, 20:51
Post #244


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.370
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




Ma gandesc ca inafara de activare mai este nevoie de rotita de la comutate pe EG (Extended Grip) si cu conexiunile aferente.


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zaboss
post 22 Mar 2016, 19:46
Post #245


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 8 February 09
From: Bucuresti




Extended Grip este opțional, se poate pune pe orice model, dar mă îndoiesc că se poate activa și la mașinile existente, dacă nu au fost prevăzute cu componentele respective (bănuiesc că este un calculator suplimentar la ESP care oprește patinarea la roțile care nu mai au aderență).


--------------------
Kia Sportage 2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/ Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sean28
post 25 Mar 2016, 12:05
Post #246


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 February 16




QUOTE(torquemada @ 17 Mar 2016, 21:08)
Sezorul giroscopic e inclus în airbag [...]
*



O fi inclus in airbag, asa cum spui, dar la modelele cu echipare superioara.
Nu cred ca acest senzor giroscopic exista si pe Captur Life de exemplu, doar ca nu ar fi activat.
Senzorul in sine costa si el ceva parale si mi-e greu sa cred ca e pus pe toate variantele de echipare de la Captur.
Daca e cineva care a incercat sa activeze 'Extended Grip' , il rugam sa ne shareuiasca experienta lui (costuri, piese, manopera, etc.)


--------------------
Renault Captur 0,9TCE 2015 - DJ13DNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thaddaus
post 1 Apr 2016, 21:27
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 283
Joined: 23 November 14




Am schimbat azi cauciucurile.Le-am pus pe cele de vara.Schimbat la Meridian Vest Bucuresti, 94 de ron si le pastreaza gratuit pana vine zapada, pe cele de iarna.


--------------------
- - - - -
The coolest car in the world is the one in your possession.
Renault Captur 0.9TCE
Cupra Formentor 2.0/190
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tannu
post 2 Apr 2016, 01:53
Post #248


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 28 April 15




Am lipsit o vreme de pe aici, asa ca abia acum am citit ce s-a mai scris.

Vin cu parerea mea despre stabilitatea in curbe. Si eu mi-am pus intrebarea asta inainte sa o achizitionez. Este neasteptat de stabila, chiar fiind mai inalta. Nu are nici un grad de comparatie cu Loganul, contrar a ceea ce zicea cineva pe aici. Masina este stabila in curbe si te poti baza pe ea. Totusi, sa nu confundam stabilitatea in curbe despre care intreaba lumea, cu stabilitatea in curbe a unei masini de raliu, da ?
Primul lucru care conteaza este soferul si cat de bine isi cunoaste masina, iar mai apoi viteza, curba, sistemele, etc.
Daca exista persoane care doresc neaparat sa ma contrazica, pot spune ca vorbesc din experienta. Imi permit sa fac comparatii intre Captur si: Vectra 2.5 V6 cu suspensii sport, Vectra 1.6 16V cu suspensii sport, Logan 1.4, Logan 1.6 16V, Honda Civic 1.8 cu suspensii sport si altele. E foarte adevarat ca nu se compara la stabilitate cu niciuna din cele cu suspensii sport si garda joasa, dar nici pe departe cu Loganul. Totusi, vorbim de o masina cu 90-110 cp, nu de una cu 140-170 cp, iar aici mai luam in considerare si un plus de greutate la motorizarile diesel.
Deci, pentru cel interesat intr-un raspuns corect, da, desi este mai inalt, Capturul este stabil in curbe.


--------------------
Renault Captur 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rustillio
post 5 Apr 2016, 14:22
Post #249


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 5 April 16




salutare baieti, ieri tata a trecut pe la cei de la renault si suntem intersati sa cumparam un Renault Captur 1,5 dCI 90 CP Authentique, prin programul rabla, am inteles ca deja exista masina pe stoc doar ca va trebui sa asteptam pana se da programul rabla, din cate am inteles astazi face rezervarea pentru masina. Dureaza mult procedurile la rabla? Si ce parare aveti despre motorizarea pe care am hotarat sa o luam?


--------------------
Renault Captur 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
helldriver11
post 5 Apr 2016, 16:23
Post #250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 28 September 07




tannu, iti multumesc pentru raspunul detaliat! Am ramas chiar surprins de comparatia favorabila cu Vectrele si cu Honda echipate cu suspensii sport...


--------------------
renault fost symbol 2007, actual Megane 1,4 TCE edc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zaboss
post 5 Apr 2016, 19:39
Post #251


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 8 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(rustillio @ 5 Apr 2016, 15:22)
salutare baieti, ieri tata a trecut pe la cei de la renault si suntem intersati sa cumparam un Renault Captur 1,5 dCI 90 CP Authentique, prin programul rabla, am inteles ca deja exista masina pe stoc doar ca va trebui sa asteptam pana se da programul rabla, din cate am inteles astazi face rezervarea pentru masina. Dureaza mult procedurile la rabla? Si ce parare aveti despre motorizarea pe care am hotarat sa o luam?
*


1) Programul Rabla nu a demarat, nu sunt date exacte despre lansarea lui, la modul concret nu știe nimeni nimic, nici măcar dacă va exista cu adevărat.
2) 1.5 dci este cam zgomotos și puturos (bine, comparația mea este cu 1.2 tce). Din ce zic colegii, 0.9 tce ar fi o alegere mai bună. Motorul în sine este ok, fiabil.


--------------------
Kia Sportage 2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/ Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rustillio
post 6 Apr 2016, 18:06
Post #252


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 5 April 16




@zaboss, aia de la renault nu demarau nimic daca nu se stia ceva sigur, pentru ca le-am explicat clar ca vrem sa achizitionam masina doar prin programul rabla.

"Vă informăm că în ședința de ieri(31 martie) Guvernul a aprobat mai multe acte normative de interes pentru sectorul auto. Printre acestea se află și Bugetul AFM, care va permite demararea ."


--------------------
Renault Captur 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tannu
post 7 Apr 2016, 01:54
Post #253


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 28 April 15




@rustillio

1. Din cate am inteles, nu se cunoaste inca data inceperii programului rabla, dar acesta va exista.

2. Motorul 1.5 dCi este un motor bun (este motorul folosit de Mercedes pe clasa A) si consider ca ati facut o alegere excelenta. Spun asta pentru ca am Renault Captur 1.5 dCi de mai bine de 5000 km si aproape 1 an de zile (chiar daca l-am pus la vanzare, inca il am si merg cu el).
NU este un motor zgomotos si puturos, contrar parerii lui zaboss, care pierde din vedere cateva lucruri esentiale:

- un motor diesel este mai zgomotos decat unul pe benzina
- cumperi 90 cp, primesti 90 cp, ba chiar cu bonus pentru ca diesel-ul are cuplul mai bun decat benzina, asa ca se va comporta ca un echivalent spre 100 cp (am Vectra 1.6 16V / 101 cp / benzina, deci imi permit sa fac comparatie)
- diferenta de consum, unde motorul diesel 1.5 dCi va consuma jumatate din cat va consuma motorul 1.2 TCe (care are si cutie automata) si va avea si emisiile de CO2 mai mici
- orice motor, indiferent ca este benzina sau diesel, cu cat are capacitate cilindrica mai mare, cu atat va avea durata de viata mai lunga


--------------------
Renault Captur 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 7 Apr 2016, 04:29
Post #254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




Poți detalia, te rog: orice motor, indiferent ca este benzina sau diesel, cu cat are capacitate cilindrica mai mare, cu atat va avea durata de viata mai lunga ?


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 7 Apr 2016, 10:15
Post #255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Ca sa fim on-topic, faza cu motor mai mare, nu e cazul la Captur.


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tannu
post 7 Apr 2016, 11:12
Post #256


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 28 April 15




Este cazul la orice masina. Si raportam totul la acelasi regim de exploatare.
Motorul mai mic va fi mai fortat pentru a egala/atinge/a se apropia/depasi/etc. performantele motorului mai mare. La fel si turbina, acolo unde este cazul.


--------------------
Renault Captur 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robiboss
post 7 Apr 2016, 13:42
Post #257


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 21 September 11




Poate la motoarele din anii 80


--------------------
Renault Captur 2015 Life 0,9 Tce - ph
Renault fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tannu
post 7 Apr 2016, 14:29
Post #258


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 28 April 15




Poate nu

This post has been edited by tannu: 7 Apr 2016, 14:30


--------------------
Renault Captur 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 8 Apr 2016, 05:00
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




QUOTE(tannu @ 7 Apr 2016, 11:12)
Este cazul la orice masina. Si raportam totul la acelasi regim de exploatare.
Motorul mai mic va fi mai fortat pentru a egala/atinge/a se apropia/depasi/etc. performantele motorului mai mare. La fel si turbina, acolo unde este cazul.
*



Ok, acum am înțeles ce vrei să spui, dar nu este valabilă afirmația decât într-o singură situație: atunci când vorbim despre un model (aceleași caracteristici de greutate/aerodinamică) pe care sunt puse două motorizări IDENTICE ca și concepție, una mai mică și una mai mare. Dacă băgăm în discuție și o turbină, atunci se complică și mai rău treaba.

Și nici aici nu trebuie să neapărat să fie valabil tot timpul: depinde de cum a fost setat motorul (parametrii de funcționare), depinde de calitatea unor piese componente ale motorului, pe care tu le consideri identice la două motoare de cilindree diferite (dar rareori sunt) etc.


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tannu
post 8 Apr 2016, 10:20
Post #260


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 28 April 15




Este general valabila situatia. Nu trebuie sa fie neaparat acelasi model cu aceleasi caracteristici (plus ca greutatea nu are cum sa fie aceeasi, daca difera motorizarea). Nici macar aceeasi marca.
Este la modul general: un motor cu cc mai mare va avea viata mai lunga, in acelasi regim de exploatare si presupunand ca nu exista vicii de fabricatie la niciunul din ele.
N-ai sa vezi motor de 1200 cmc sa duca cat un motor de 2500 cmc smile.gif

Eu nu pot sa consider 2 motoare identice, prin prisma componentelor sau a calitatii acestora. Nici macar la 2 motorizari identice (la 2 x Reno Captur de 1.5 dCi, de exemplu), pentru ca fiecare piesa componenta poate proveni din alt lot (vorbim inainte de asamblare) si pot exista diferente.


--------------------
Renault Captur 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius21
post 8 Apr 2016, 13:11
Post #261


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 23 September 05




QUOTE(tannu @ 8 Apr 2016, 10:20)

N-ai sa vezi motor de 1200 cmc sa duca cat un motor de 2500 cmc smile.gif



Salut Tannu,

Ai sa vezi.

Fiabilitatea unui motor este data de multi factori.

Daca acelasi ansamblu motor-cutie ( de exemplu 0.9 Tce) este pus pe un Sandero si pe un Captur este normal ca pe un Sandero sa aiba o fiabilitate mai mare ( aceleasi conditii de rulaj ).

In schimb sa spui sa motorul 1.2 16V este mai fiabil decat cel de 0.9 doar pentru ca are cilindree mai mare este eronat.Pe principiul asta Aro cu motor de 2.5 pe benzina ar trebui sa faca milionul de kilometri fara RK. Si nu o face.

In schimb pot fi de acord ca 1.2Tce este mai fiabil decat 0.9Tce deoarece vorbim de motoare din aceeasi generatie dar conditia este ca aceste motoare sa fie puse pe aceeasi caroserie pentru ca daca pui 1.2 Tce pe Kadjar si compari fiabilitatea cu 0.9Tce pus pe Sandero ( masina mult mai usoara) va iesi castigator ( adica este mai fiabil) cel de 0.9Tce





--------------------
Skoda/Renault Octavia 3/Captur 2016 1.6TDI Style/2016 0.9Tce Life - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tannu
post 8 Apr 2016, 15:41
Post #262


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 28 April 15




Salut.
Motorul de 0.9 nu va tine mai bine ca niciun motor mai mare, pus pe aceeasi masina, asta e clar. Motoarele si tehnologiile astea sunt proiectate cu foarte mult timp in urma si reajustate de-a lungul anilor. Inca din anii 90. Acum se urmareste amortizarea investitiilor. Ca exemplu, Fordul Focus folosea si in anii trecuti motorul diesel de pe Escortul din 1980-1990, cu ajustarile de rigoare la aspect si interior si unele componente refacute prin prisma materialelor folosite in compozitie. Ideea e ca baza era motorul vechi intr-o proportie foarte mare. Asa ca... nu tot ce zboara se mananca.

Ma opresc aici, ca discutia deja tinde spre mai mult de o simpla contra.
Fiecare sa se documenteze si sa-si formeze propria parere, cu sau fara experienta si fara a ramane agatat in tehnici de marketing de pe siteuri de "profil".
Eu raman la parerea mea si nu pot fi convins ca e altfel: motorul mai mare are viata mai lunga. Si nu facem comparatii absurde, gen motor de 1.2 pe DAF si motor de 2.5 pe Matiz, ca nu isi au rostul. E logic sa ne raportam la aceeasi masina.


--------------------
Renault Captur 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius21
post 8 Apr 2016, 19:05
Post #263


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 23 September 05




QUOTE(tannu @ 8 Apr 2016, 15:41)

Eu raman la parerea mea si nu pot fi convins ca e altfel: motorul mai mare are viata mai lunga.
*



Salut Tannu,

Departe de mine gandul sa discut in contradictoriu doar de dragul contradictiei dar am 2 remarci de afirmatia ta.

1. Un forum inseamna si schimbul de idei, cunostiinte, experiente etc. Cel care scrie daca pleaca de la premiza ca are dreptate si nu poate fi convins ca e altfel face o eroare fundamentala si inevitabil se va ajunge la discutii in contradictoriu. Cele care trebuie sa primeze sunt argumentele.

2. Sunt situatii in care motorul mai mic este mai fiabil chiar daca ne referim la aceeasi masina. De exemplu ultimul motor de la VW 1.9 TDI a fost mai fiabil comparativ cu cel de 2.0 BKP ( cele 2 motoare fiind produse in aceeasi perioada). Dar (si recunosc asta,)in cele mai multe cazuri este valabil ce ai spus tu.Numai ca exista si exceptii


--------------------
Skoda/Renault Octavia 3/Captur 2016 1.6TDI Style/2016 0.9Tce Life - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robiboss
post 8 Apr 2016, 21:34
Post #264


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 21 September 11




Oricum premisa este gresita din start: n-am tinut nicio masina mai mult de 9 ani si le-am avut pe toate de noi. Deci chiar nu ma intereseaza un motor mare care duce un milion de Km. Mi-ajunge sa duca 150000....Acum, daca am vorbi de Aston Martin, Lamborghini, Bugatti ar fi alta discutie. Dar vorbim de masini de buget. Si-aici intra si Passaturile si Opelul-urile si ce mai conduceti voi. SH sau nu. Haideti mai bine sa vorbim de Captur.
In alta ordine de idei: ce te faci cu supermasinile electrice care saracele n-au niciun centimetru cub?


--------------------
Renault Captur 2015 Life 0,9 Tce - ph
Renault fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tannu
post 9 Apr 2016, 10:18
Post #265


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 28 April 15




Exceptii exista in orice fel de domeniu. Eu m-am referit la modul general. La modul asta spuneam ca nu pot fi convins, nu ca as avea ochelari de cal si nu as accepta argumente sau exceptii.
Foarte adevarat si punctul cu masinile noi si durata de utilizare, robiboss, dar mai adevarat este inceputul propozitiei tale, cum ca orice premisa poate fi gresita din start. Toate masinile tale unde au ajuns dupa ce ai renuntat tu la ele ? Nu la alti utilizatori ? Si poate apoi la altii ? Si tot asa. Si poate unele se duc deja spre milionul de km si inca sunt pe strazi. Daca pe tine nu te intereseaza unele aspecte, pe altii ii pot interesa, altfel n-ar mai exista masini second hand wink.gif
Discutam despre motoare benzina/diesel, nu despre electrice.

PS: eu zic sa trecem peste, ca deja discutam pe langa subiectul Renault Captur...


--------------------
Renault Captur 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius21
post 9 Apr 2016, 11:25
Post #266


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 23 September 05




QUOTE(tannu @ 9 Apr 2016, 10:18)
PS: eu zic sa trecem peste, ca deja discutam pe langa subiectul Renault Captur...
*



De acord.

Pana acum 1-2 saptamani urmaream forumul doar intamplator deoarece de cativa ani buni nu am mai condus/detinut masini din grupul Renault.
Numai ca a venit vremea sa schimb masina sotiei ( un Chevrolet Spark pe care il conduc si eu in oras deoarece masina de serviciu este prea mare si cu greu gasesc loc de parcare).

Criteriile initiale de alegere au fost:
- motor pe benzina ( deoarece masina va fi condusa 80% in oras, iar restul de 20% pe distante de maxim 200-300 km. Kilometraj anual estimat 12.000-15.000)
- garda la sol mare ( bordurile ii creeaza mari probleme sotiei)
- buget maxim 10.000 euro

In urma acestor criterii aproape m-am decis la Sandero dar sotia a insistat ca nu ii place si astfel a trebuit sa suplimentez bugetul si ne-am oprit la un Captur 0.9Tce Life cu optionalele:culoare alb Ivoire, roata de rezerva,proiectoare de ceata si scaune fata incalzite.

Am achitat rezervarea (5%) la sfarsitul lui martie si acum astept sa vina masina ( o voi achizitiona prin programul Rabla). Vineri am vorbit din nou de termenul de livrare si inca nu am un raspuns clar ( sfarsit de mai sau sfarsit de iunie)

Sper ca am facut o alegere buna

This post has been edited by marius21: 9 Apr 2016, 12:42


--------------------
Skoda/Renault Octavia 3/Captur 2016 1.6TDI Style/2016 0.9Tce Life - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zaboss
post 10 Apr 2016, 17:11
Post #267


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 8 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(tannu @ 7 Apr 2016, 02:54)
NU este un motor zgomotos si puturos, contrar parerii lui zaboss, care pierde din vedere cateva lucruri esentiale:
- un motor diesel este mai zgomotos decat unul pe benzina
- cumperi 90 cp, primesti 90 cp, ba chiar cu bonus pentru ca diesel-ul are cuplul mai bun decat benzina, asa ca se va comporta ca un echivalent spre 100 cp (am Vectra 1.6 16V / 101 cp / benzina, deci imi permit sa fac comparatie)
- diferenta de consum, unde motorul diesel 1.5 dCi va consuma jumatate din cat va consuma motorul 1.2 TCe (care are si cutie automata) si va avea si emisiile de CO2 mai mici
- orice motor, indiferent ca este benzina sau diesel, cu cat are capacitate cilindrica mai mare, cu atat va avea durata de viata mai lunga
*


Am rugămintea ca atunci când încerci să contrazici pe cineva, să citești TOT mesajul, care mai conținea o paranteză: (bine, comparația mea este cu 1.2 tce). Eu am făcut test drive cu ambele configurații, ale Capturului, nu ale unei alte mărci, deci am o opinie bazată pe observație directă, conducând aceeași mașină. Și am fost 3 persoane care am testat-o și am avut impresii similare. Între cei 190 nm de la TCe și cei 220 la dCI nu este o diferență sesizabilă pentru un șofer obișnuit, iar diferența de cai putere se simte bine de tot. La fel și diferența de zgomot.

În plus, dacă te uiți în semnătură, vezi acolo numai motoare pe motorină, mai vechi, mai noi... Eu înțeleg că suntem pe un forum unde fiecare are dreptul la o opinie, dar hai să ne exprimăm opiniile despre lucrurile pe care le cunoaștem direct, nu le aproximăm din experiențe anterioare. Oamenii vor să afle aici despre Captur, nu despre Vectra 1.6 16V.


--------------------
Kia Sportage 2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/ Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tannu
post 10 Apr 2016, 18:32
Post #268


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 28 April 15




Vad ca ai chef de cearta si nu-ti gasesti pereche...
Eu am citit TOT mesajul tau. Probabil si tu ai citit TOT mesajul meu. Diferenta dintre noi este ca tu NU ai inteles mesajul meu.
Lasa-ma sa-ti explic, te rog. Poate te linisteste gandul ca nu am ceva personal cu tine.

Tu ai facut comparatie intre diesel 90cp/manual si benzina 120cp/automat si ai tras o concluzie care nu-si avea rostul in expunere.
Crede-ma, isi imagina toata lumea ca un motor diesel este mai zgomotos decat un motor pe benzina si ca un motor de 90cp este mai puturos decat unul de 120cp. E natural sa fie asa wink.gif
Daca utilizatorul caruia i-ai raspuns se pricepe cat de cat la masini, ar fi trebuit sa se simta ofensat de replica pe care i-ai dat-o. In locul lui, eu m-as fi simtit pentru ca as fi considerat ca ma iei la misto cu un asemenea raspuns.
Spre deosebire de mesajul tau, reply-ul meu a cautat sa prezinte avantajele pe care le-ar avea acel motor diesel de 90cp/manual, fata de cel benzina 120cp/automat.


--------------------
Renault Captur 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thaddaus
post 18 Apr 2016, 07:10
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 283
Joined: 23 November 14




Azi am observat ca toate cele 4 cauciucuri se tocesc "foarte pronuntat pe exterior.Anul trecut nu am avut astfel de probleme cu ele, acum le-am folosit in jur de 2000 de km..Oare care sa fie problema?

14dzl8l.jpg
ygron.jpg


--------------------
- - - - -
The coolest car in the world is the one in your possession.
Renault Captur 0.9TCE
Cupra Formentor 2.0/190
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorianP
post 18 Apr 2016, 11:20
Post #270


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 29 June 15
From: Calarasi




Verifica presiunea in roti sa nu fie mai mica... asta daca nu ai o problema de natura mecanica, desi nu prea cred si oricum doar cele de pe fata sunt mai expuse la astfel de uzura.
Sau daca nu au fost echilibrate, dar uzura este neuniforma pe toata circumferinta...


--------------------
Renault Captur - 0.9TCE 2015/Authentique Energy TCe 90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 02:41
Dacia