Experiente cu Captur, pareri pro si contra
![]() ![]() ![]() |
Experiente cu Captur, pareri pro si contra
radu_vasile59 |
![]()
Post
#181
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 16 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault x 2/Nissan
Kadjar/Captur/Patrol
2021 - 1.3 TCe / 2015 - 0.9 TCe / 2003 - 3.0 d Stupidity is not a handicap. It's a privilege.
|
|||
FlorianP |
![]()
Post
#182
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 29 June 15 From: Calarasi ![]() |
Confirm si eu cele spuse mai sus referitor la incazirea habitaclului pe timpul rece... dureaza destul de mult pana temperatura in masina este acceptabila si de multe ori ajung la destinatie inainte sa se incalzeasca interiorul.
Cat despre consum, in perioada asta (zapezi, frig, etc), la o medie de 17 km/h am un consum exclusiv urban de 10,5%, asta la un plin, respectiv cca 400 km. Iar vis a vis de ce a spus radu_vasile59, eu nu am reusit consumul de 6,5% decat in regim extraurban la o medie de 90km/h... |
--------------------
Renault
Captur - 0.9TCE
2015/Authentique Energy TCe 90
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
http://www.turbo.fr/actualite-automobile/7...rbo-24-01-2016/
nenea asta zice cum se comporta captur dupa 3 ani de utilizare. ps mai pe la mijloc. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
dil |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.372 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
La aerul conditionat automat, fara modul ECO, cand motorul este rece ventilatorul merge incetisor, apoi cand se incalzeste motorul (cu putin timp inainte sa se stanga termometrul albastru) incepe sa bage maxim. Pe masura ce se incalzeste in habitaclu ventilatorul isi scade viteza.
Este posibil ca diferenta de incalzire simtita de forumisti intre modul automat si cel manual de pe Captur sa fie in mare masura datorita modului de utilizare a ventilatorului. |
--------------------
-
-
- -
- Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
radu_vasile59 |
![]()
Post
#185
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 16 August 07 ![]() |
@FlorianP:
Revin cu consumul: pe temperaturi negative si mers strict in oras (Baia Mare), de sarbatori (aglomerat bine), am scos in medie 7-7.1 pe CB. Scade o idee consumul in regim suburban (naveta pe traseu numai in localitate, pe DE, dar cu limita de 50 km/h, in panta, cu urcusuri si coborasuri in ambele sensuri). La aglomeratia de sarbatori nu a fost diferenta fata de oras, atat ca nu am stat la semafor, in rest ne-am tarat cu 30-40 km/h pe tot traseul. Am mers cu piciorul cam "paralizat", adica nu am trecut de 3000 rpm decat accidental, viteza medie 30,5 km/h, cu maxim 100 km/h atinsi de mine. Schimbat destul de aproape de ce solicita masina (GSI - ala), poate putin mai sus. Acum, am 2700 km si 180 l benzina consumati conform CB. Eu sunt mai maniac, tin toate bonurile de consum, atat original cat si contabilizate in Excel. |
--------------------
Renault x 2/Nissan
Kadjar/Captur/Patrol
2021 - 1.3 TCe / 2015 - 0.9 TCe / 2003 - 3.0 d Stupidity is not a handicap. It's a privilege.
|
|
FlorianP |
![]()
Post
#186
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 29 June 15 From: Calarasi ![]() |
Am aproape 10000 km si regula este cam urmatoarea:
urban(Calarasi) consum 8-8,5% cu mici variatii in functie de temperatura si precipitatii cu o medie de 17-20 km/h(asta-i orasul, n-am ce-i face...) si extra urban, drumuri catre Bucuresti, Constanta sau Braila(cele mai dese) dus intors, circulat regulamentar si acelasi regim de incarcare, cu un consum de 6,3-6,5%. Am mai constatat ca la un mers constant cu 70km/h in treapta 5, intradevar CB-ul indica un consum instant de 4%. Unde sa mergi cu viteza asta?! Poate dupa pragul de 10000 km sa se mai modifice consumul in bine(cosumul declarat de producator fiind unul din factorii care m-au determinat sa aleg aceasta masina)... daca nu, iau in calcul pe viitor o instalatie GPL. |
--------------------
Renault
Captur - 0.9TCE
2015/Authentique Energy TCe 90
|
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
9800 km parcursi, consum mediu 6.1 la suta. In mod normal face 45 km/zi, din care 11-12 urban.
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
robiboss |
![]()
Post
#188
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 21 September 11 ![]() |
Ma enerveaza rau stop&start
![]() This post has been edited by robiboss: 12 Feb 2016, 18:58 |
--------------------
Renault
Captur
- ph
2015 Life 0,9 Tce Renault fan
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
descarca bateria.
ps pe ce siguranta este? poate are separata si merge sa il opresti de acolo dar vezi sa nu opresti si altceva. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
mariuswk |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 13 January 10 From: Azuga ![]() |
Se poate dezactiva din butonul din stanga langa celde reglat farurile.
|
--------------------
renault
CAPTUR
2015
|
|
dil |
![]()
Post
#191
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.372 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
Da, dar trebuie sa-l apesi de fiecare data dupa ce pornesti motorul. robiboss tocmai de asta vrea sa scape: sa nu trebuiasca de fiecare data sa apese butonul.
|
--------------------
-
-
- -
- Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
FlorianP |
![]()
Post
#192
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 29 June 15 From: Calarasi ![]() |
Sau chiar inainte sa se opreasca masina din rulat, fa dublu ambreiaj... in aglomeratie mare eu asa procedez(se aude releul care il dezactiveaza)...
Mai ai varianta de mai sus, sa descarci bateria; ruleaza cu farurile aprinse si ventilatia pornita... cam atat poti suplimenta la capitolul consumatori. |
--------------------
Renault
Captur - 0.9TCE
2015/Authentique Energy TCe 90
|
|
Florin_V |
![]()
Post
#193
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 24 April 15 ![]() |
QUOTE(robiboss @ 12 Feb 2016, 18:56) Ma enerveaza rau stop&start ![]() Daca ai AC manual si setezi viteza ventilatorului pe penultima treapta si ventilatia catre parbriz (sunt marcate ambele cu simboluri galbene) se dazactiveaza start-stop pentru a evita aburirea parbrizului si ramane dezactivat la porniri ulterioare ale motorului. In caz contrar trebuie sa apesi mereu (la pornirea motorului) butonul de langa reglajul farurilor. Nu stiam varianta cu dubla actionare a ambreajului si nici nu imi aduc aminte sa fie mentionata prin manualul de utilizare, dar o sa incerc si eu... This post has been edited by Florin_V: 17 Feb 2016, 15:39 |
--------------------
Renault
Captur
2015 - Expression - 0.9TCe
|
|
FlorianP |
![]()
Post
#194
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 29 June 15 From: Calarasi ![]() |
QUOTE(Florin_V @ 17 Feb 2016, 15:35) Nu stiam varianta cu dubla actionare a ambreajului si nici nu imi aduc aminte sa fie mentionata prin manualul de utilizare, dar o sa incerc si eu... Nu este mentionata niciunde. Este doar un truc prin care pacalesti sistemul... la o viteza mica, spre zero, se initiaza oprirea motorului, aceasta punandu-se in practica doar cand doar cand sunt intrunite toate conditiile: viteza zero, schimbatorul la punctul mort, pedala ambreiajului in pozitie ridicata si nivelul optim de incarcare al bateriei. Initierea este semnalizata sonor printr-un click al unui releu din bord. Daca imediat dupa acest click apesi pedala de ambreiaj, sistemul va crede ca vrei sa pleci de pe loc si anuleaza oprirea motorului. Este o deductie logica a mea si pusa in practica cu succes. |
--------------------
Renault
Captur - 0.9TCE
2015/Authentique Energy TCe 90
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Mai bine apeși pe buton asa îl amețești pana crapã.
This post has been edited by b76bgaarh: 19 Feb 2016, 16:59 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Greenjare |
![]()
Post
#196
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 24 February 16 ![]() |
Salut, sunt nou pe aici, am intampinat o problema la medianav, am intrat din greseala intr-un submeniu, am apasat niste butoane iar acum imi apare "connect diag tool. "
Am creat un usb special cu un fel de update luat de pe pagina oficial, nu a mers. Exista alta posibilitate de a scapa de aceata eroare sau singura varianta este la reprezentata ? Multumesc! |
--------------------
Renault
Captur
2014
|
|
Sean28 |
![]()
Post
#197
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 February 16 ![]() |
Salutare tuturor,
Sunt detinatorul unui Renault Captur TCE 0,9 benzina, entry-level Life (cred). Maina are mai putin de 3000 Km, luata la sfarsitul lui 2015. Pareri: 1. motor-in oras merg numai cu ECO activat si intra f.f. rar turbina, spre deloc; la exterior decuplez ECO pentru ca la depasiri sa am 'pedala'. Consum bun. Nu il stiu pe de rost, cred ca media afisata in bord, pe undeva pe la 7% in oras, drumuri scurte. M-am obisnuit cu functia Stop&Start. Acum e activata in permanenta. Se incalzeste rapid motorul iarna (3-4min in trafic si e gata). 2. interior-decent atat ca volum, dar si calitate. Portbagaj la fel-Ok! Imi place culisarea banchetei spate. 3. e buna functia hill start assystant la pornirea din rampa. 4. directie usoara, vizibilitate buna. 5. merge bine functia de peering cu telefonul mobil, bluetooth...hands free - foarte utila si ok! Eeee, si acum e acum: CE NU-MI PLACE! 1. Numarul de inmatriculare e pus prea jos. Am luat o pisica o data fix in numar si s-a rupt plasticul, numarul statea stramb. Si o data in parcare la o bordura mai inalta, noaptea, l-am atins a doua oara. A cazut de tot, bine ca m-am uitat! De doua ori in 3 luni. E si ghinion si neatentie, dar tot e prea jos pus! 2. Dimineata portiunea de metal lucios de pe volan e ca o oglinda si imi arunca raze de soare fix in ochi. Am sa pun niste colant gen 'imitatie carbon' peste deschizatorul ala de bere lucios ![]() ![]() 3. Volumul la radio-CD nu are variatie continua cat timp apesi butonul sa scada sau sa creasca volumul. Trebuie sa apesi de 7-8 ori pe minus ca sa reduci volumul cand iti suna telefoul altui pasager ( sau al soferului daca nu ai activat bluetooth si handsfree-ul) |
--------------------
Renault
Captur 0,9TCE
- DJ13DNU
2015
|
|
Andrei.TUT |
![]()
Post
#198
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 10 November 15 ![]() |
Referitor la volum, apasa pe ambele butoane de volum de la volan(plus si minus) si intra pe mute.
Am ramas si eu fara numar cand am dat in spate, era zapada mare si a ramas intr-un bulgare mai tare. Solutie: scoti numarul si plasticul in care e prins are multe gauri, eu l-am mutat mai sus, acum e la nivel cu bara deci nu mai am probleme. Referitor la portiunea de chrom nu stiu ce sa zic si pe mine ma orbeste uneori... ![]() Poti lasa functia eco activa si in exterior, vezi ca acceleratia are 2 trepte sa spun asa, merge pana la capat apoi daca apesi mai tare mai merge putin, e daca o apesi tare de tot se dezactiveaza functia eco automat, ,ma gandesc ca a fost gandita asa pentru a nu intampina probleme(accidente) din cauza lipsei de putere. Daca dealerul ti-a zis ca acel buton ca un bec de pe telecomanda nu face nimic sa stii ca la o apasare arpinde luminile in interior iar la 2 apasari le stinge. Daca pe viitor de gandesti la alte jante sau la set de jante de iarna sa stii ca senzorii de presiune se nimeresc perfect si de la dacia, tot ce trebuie este sa fie noi. Eu am gasit cu 320ron setul cu tot cu factura/bon(cu tot cu valve) originali. This post has been edited by Andrei.TUT: 25 Feb 2016, 17:30 |
--------------------
Renault
Captur
2015 Mercedes Sprinter 315-2009
Renault Master 150cp2012 Renault Trafic-2013 Hyundai Santa Fe 2.2 197cp-2010 Fiat Doblo 1.3-2012 2xClio IV 1.5dci2015 |
|
robiboss |
![]()
Post
#199
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 21 September 11 ![]() |
Mie nu mi-a iesit faza cu dezactivarea Eco la apasarea acceleratiei. Si-am apasat cum zici tu ( si cum scrie si in carte)
|
--------------------
Renault
Captur
- ph
2015 Life 0,9 Tce Renault fan
|
|
dil |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.372 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
Nici mie nu mi-a iesit faza cu dezactivare eco. Citisem in manual si am zis sa incerc. Am incercat asta toamna de cateva ori si nimic.
|
--------------------
-
-
- -
- Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#201
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Da limitatorul se dezactiveazã?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Sean28 |
![]()
Post
#202
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 February 16 ![]() |
Multumesc pentru sfaturi, Andrei.TUT
1.Asta cu volumul trebuia sa o intuiesc si singur sa apas +- simultan ![]() 2.Numarul e prea jos pe fata, am uitat sa precizez. Pe spate e pus bine. 3.Legat de acceleratie si butonul de sub pedala, nu am incercat sa dezactivez ECO in acest mod. Merg preponderent in oras. La exterior stiu cand plec si apas butonul de langa schimbator in parcare. 4. Ce dealer topit, altfel nu am cum sa-i spun, ai dreptate, asa a zis ca butoanele alea 'sunt oarbe' si nu fac nimic. Nu inteleg logica lui... 5. Si asta cu senzorii ...da bun pontul! p.s. tinem legatura! va doresc tuturor kilometrii multi fara incidente! |
--------------------
Renault
Captur 0,9TCE
- DJ13DNU
2015
|
|
FlorianP |
![]()
Post
#203
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 29 June 15 From: Calarasi ![]() |
Se dezactiveaza si limitatorul si functia ECO, doar ca indicatorul din bord ramane aprins; se reactiveaza cand revii la un regim normal de mers. Manualul spune ca in momentul in care ai nevoie de extra putere in regim ECO sau cu limitatorul activat, apesi pedala de acceleratie ca sa treci de punctul in care pare ca este final de cursa, moment in care motorul nu mai are restrictiile respective.
Dezactivarea ECO in acest mod nu presupune si stingerea martorului din bord... Cat despre numarul din fata, acelasi lucru l-am patit si eu... mal de zapada in afara razei de vedere, o manevra usoara, suport de numar spart... |
--------------------
Renault
Captur - 0.9TCE
2015/Authentique Energy TCe 90
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
de aia am zis si eu, trebuie sa functioneze pe acelasi principiu cu limitatorul.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
tannu |
![]()
Post
#205
|
![]() Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 28 April 15 ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 25 Feb 2016, 21:11) Da. Cand calci acceleratia, se dezactiveaza. ECO nu stiu. N-am incercat. Nu il folosesc. Pentru mine, Start&Stop este enervant. Il dezactivez din buton imediat cum pornesc motorul. Nu il consider un lucru benefic pentru masina (baterie, electromotor, electrica si altele) si nici pentru consum, in multe momente. Faza cu poluarea am mai zis-o... pana la reducearea poluarii prin Start&Stop sau senzori de presiune, ar trebui schimbate multe alte lucruri; e ca si cum ai incerca sa-ti uzi livada cu pipeta ![]() Briz-briz-ul nichelat de pe volan, intr-adevar iti poate scoate ochii uneori. Chiar si pasagerului din dreapta. Sa nu mai zic ca se umple de amprente... Vizibilitatea este buna, ca tot s-a pomenit de ea, cu o exceptie: stalpii din fata. Incurca vizibilitatea in curbe. La mine (1.5dci 90cp), consumul urban este intre 5.8 - 7.4, iar extra-urban 3.8 - 4.5. Totul in functie de temperatura, aglomeratie, stare de spirit si graba. Se poate scoate un consum muuult mai bun avand in vedere ca: nu folosesc functia ECO, nu am un stil de condus economic (si nici nu il caut), iar consumul urban este raportat strict la Bucuresti. Pe langa asta, in tot sezonul rece, cand stau in masina, tin motorul pornit (pt caldura), indiferent ca e vba de 15 minute sau 90 minute, acest lucru contribuind din plin la cresterea consumului. La pornirea motorului petrec 1-2-3 minute la ralanti si abia apoi plec de pe loc. Ca idee, vara trecuta am fost in Thassos (GR). Am facut peste 1800 km, din care cca 600 km numai pe insula. Fara sa incerc vreo economie de carburant. Cine cunoaste drumul pana acolo si drumurile de pe insula, stie ca nu sunt drumuri care sa favorizeze un consum redus (serpentine, depasiri, blocaje, etc.). Media de consum a fost 4.8 la cei 1800 km rulati. Eu sunt foarte multumit de cum merge si de cat consuma. Pe partea asta chiar n-am absolut niciun repros. |
--------------------
Renault
Captur
1.5 dCi
|
|
partner |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 433 Joined: 20 June 13 From: Bucuresti ![]() |
Legat de numarul de inmatriculare din fata, de cand am cumparat masina am renuntat la suportul de plastic si am prins placuta cu 4 suruburi autofiletante direct de bara.
La placuta de pe haion am pus in spatele suportului de plastic folie izolatoare de parchet de 3mm si am rezolvat zgomotul ce venea de acolo. |
--------------------
Renault
Captur
2013 / TCe120 EDC
|
|
FlorianP |
![]()
Post
#207
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 29 June 15 From: Calarasi ![]() |
|
--------------------
Renault
Captur - 0.9TCE
2015/Authentique Energy TCe 90
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#208
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
colegu partner, ce faci cu umezeala care se inmagazineaza in burete?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#209
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
nu se
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
zici? trebuie sa fie f bine presat ca sa nu, plus zona care se uda la greu.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 00:35 |