Acelasi EGR...cu alta palarie, pierdere putere...fara bec aprins in bord
![]() ![]() ![]() |
Acelasi EGR...cu alta palarie, pierdere putere...fara bec aprins in bord
boozywoozy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
|
||
--------------------
ex renault
laguna 2
2002 1.9 dci dynamique
- gl 41 nyk
|
|||
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#2
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- verifica firele la un electrician... acelasi lucru l-am patit acum 3 ani la un Focus TDDi si toata lumea dadea din umeri pana m-am apucat si am desfact mufa care intra in EGR... un fir era desprins si asta era intreaga cauza... e un punct de plecare spun eu
- cat despre utilitatea EGR... daca nu esti un ''preiten al mediului'' si nu ai mustrari de constiinta poti merge mult si bine asa... asta e singurul lui rol in societate (raspuns primit din Germania de la repr.) |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
dominy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
sal again ! dupa un drum de lepsa , la intoarcere s-a aprins becul " bujie incandescenta " dupa care motorul s-a oprit
![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#4
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- posteaza te rog explicatia celor din service legat de cauza (cand te duci cu ea natural)... sunt foarte curios...
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
dominy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
ok .. asta maine ca acum e duminica si asa mi-a fost oarecum ca am mers cu ea 100 de km
![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#6
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- nu te panica... e posibil sa fie si un injector, astept sa ne dai de veste maine ce gasesc mecanicii... bafta!!!
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
interceptor pai tocmai asta e buba,firele sunt intregi si primesc curent la mufa...De ce sa ma mai leg la masina asta daca nici aia din reprezentanta nu stiu?
Dominy du-o frate la apan ( fara reclama la service-e singura reprezentanta in zona ) si cu ocazia asta aflii mai multe despre ea.Ti-am zis,la mine e litera de lege un clip la 3 luni cel putin si verificat mecanic saptamanal.Asa-s eu cu masinile iar asta e mai deosebita ca-mi place mult! |
--------------------
ex renault
laguna 2
2002 1.9 dci dynamique
- gl 41 nyk
|
|
dominy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
da stiu .. am sa o duc la apan zilele astea dar nu am timp acum .... azi am fost la un service unde am gasit programul reno si am primit o explicatie .. cam ciudata ! cand am ramas fara mortorina eroarea nu a fost stearsa corect si acum a reaparut , pe drum eroarea data in calculator acesta a oprit motorul crezand ca am ramas iar fara motorina ! acum au sters eroarea si cica o sa fie bine si masina nu are nimic , abia astept sa ma duc la apan sa vad ce imi mai spun si aia! masina merge bine in afara faptului ca merg fara mufa la debitmetru ca acum nu am resurse ca iau unul nou
![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#9
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- nu e chiar ciudat... sunt erori care oricum revin chiar si in urma stergerii prin simpla deconectare a bateriei... oricum merita sa vedem explicatia reprezentantilor Renault, bafta
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
TreXeL |
![]()
Post
#10
|
![]() Am laguna meaaaa, sunt meserias Group: Members Posts: 128 Joined: 20 June 07 ![]() |
interceptor, deci daca scot mufa la EGRu ala nenorocit nu se intampla tehnic mai nimic? doar ca nu mai baga in motor gaze arse?
ma seaca faza cu pierderea de putere pe la 2500 juma de secunda. chiar sunt curios sa scot mufa sa vad daca mai face...acu inainte s-o vand oricum nu-i mai fac io nika, da asa de proprie curiozitate |
--------------------
Renault
Laguna II
2003 / Initiale /300CP :D as vrea io
- SM-05-MIX
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
eu am patit ceva asemanator (stii boozy ca ai postat acolo) dar la mine dadea calculatorul mesaj de eroare:
einspritzung defeckt (injectia sau supapele de injectie defecte) si din momentul ala era exact asa cum spui tu: un catar Pana la Timisoara am venit asa cu mesajul pe display (amicul meu cu care eram in masina zicea ca vede si ceva fum negru in spate). In service la timisoara oamenii aia au cuplat un furtun care era sarit si masina a mers in parametri pana cand a reaparut mesajul cu defectiunea. Ca sa isi revina porneam de cateva ori pana nu mai aparea mesajul vocal si pe diplay si apoi mergea bine. In Bucuresti, la un service agreat de Renault, mi-au spus ca au gasit un fir dezlipit si doua EGR ![]() ![]() This post has been edited by dan73205: 19 Aug 2007, 17:05 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Poate al 2-le egr era in portbagaj.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Dan73 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
@$$ilvviu: asa inclin sa cred si eu
![]() |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
Problema nu e un furtun sarit sau un fir dezlipit la mine.Problema e EGR-ul cel nou.M-am enervat azi si l-am dat jos inlocuind-ul cu cel vechi.Pana acum masina dupa cativa km de proba a mers bine,fara fum si fara alte probleme.Sambata voi face un drum mai lung si ii voi face proba motorului asa cum scrie la carte,asa cum fac la test drive
![]() |
--------------------
ex renault
laguna 2
2002 1.9 dci dynamique
- gl 41 nyk
|
|
leonardg |
![]()
Post
#15
|
Member Group: Members Posts: 111 Joined: 20 April 07 From: Sibiu ![]() |
@ boozywoozy :
Ce ai schimbat la EGR ? Bobina sau ai schimbat si valva propriuzisa? Eu astazi m-am "bagat" in el. Nu pot descrie cata mizerie am curatat de acolo. Am scos cam greu valvele dar a mers intr-un final. Daca ai schimbat doar bobina n-ai rezolvat nimic. La valve trebuie umblat si curatate. Mai mult, in timp pe galeria de admisie cu aer (dupa EGR) se depune zgura. Am constatat asta la mine, galeria era aproape jumatate obturata. Mare atentie insa acele mizerii sa nu ajunga in motor cand le cureti. |
--------------------
Renault
Laguna II
2003 / Expression / 1,9 DCI 88KW
- SB I'm not driving fast... I'm just flying low !
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#16
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- de ce sa nu ajunga in motor? ce se poate intampla? in afara de faptul ca se deyintegra la pornirea motorului...
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
Sa va spun acum ce am constatat dupa un drum de 500 km dupa ce am scos mufa la EGR.Dupa ce l-am scos pe cel nou si l-am pus pe cel vechi cu probleme la acest dum mi s-a parut ( sper ) ca masina tot are o tenta de a da in nas.Mai mult,incetinesc sa trec peste o cale ferata,bag 1-a si accelerez mai tare.Mi-a dat un "rateu" iar in spatele meu am observat un nor gros de fum negru.Mentionez ca avand EGR-ul conectat imi papa si ceva ulei dar dau vina pe numarul destul de mare de km cu un 5w-40 castrol,am app 15k km cu el.Nu inteleg de unde a scos acel nor gros de fum negru,parca aveam un balon care s-a spart la o accelerare mai mare...
Sfaturi...?Cei din service se uita la ea ca la ... masini straine... |
--------------------
ex renault
laguna 2
2002 1.9 dci dynamique
- gl 41 nyk
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#18
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- eu spun ca ai si KAT infundat...
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
verificat si KAT...neinfundat...
Uitasem sa mai adaug ceva : in viteza 1 la 2000 rot/min motorul functioneaza neregulat si merge in suturi.Turatia ramane constanta dar parca sunt un incepator in taina condusului asa se comporta masina... This post has been edited by boozywoozy: 26 Aug 2007, 20:28 |
--------------------
ex renault
laguna 2
2002 1.9 dci dynamique
- gl 41 nyk
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#20
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- dificil de spus... poate fi si un senzor poate fi si din injectie... eu zic sa incerci un service Renault mai rasarit... Focsani poate ca am auzit numai de bine de ei... sau...
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
leonardg |
![]()
Post
#21
|
Member Group: Members Posts: 111 Joined: 20 April 07 From: Sibiu ![]() |
@laguna_2_interceptor:
Se dezintegreaza intr-un final insa asta nu e un motiv sa nu lucrezi curat. Cu cat mai putine mizerii in motor cu atat mai bine, logic nu? Zgura aia se pietrifica in timp. Eu zic ca nu e bine sa ajunga mizerii de nici un fel in motor. Fiecare face insa cum crede. Oricum pentru o curatare eficienta demontarea galeriei de admisie si curatarea ei separat este cea mai buna metoda. |
--------------------
Renault
Laguna II
2003 / Expression / 1,9 DCI 88KW
- SB I'm not driving fast... I'm just flying low !
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#22
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- pai mizeria ajunge in capul pisonului... depuneri acolo mai rar... nu ajunge in motor unde sunt piese in miscare sau unde este ungere
![]() |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
leonardg |
![]()
Post
#23
|
Member Group: Members Posts: 111 Joined: 20 April 07 From: Sibiu ![]() |
@laguna_2_interceptor:
De ce nu scoti atunci filtrul de aer? Conform teoriei tale praful si impuritatile ajung in capul pistonului si se dezintegreaza. ![]() Eu zic sa mai intrebi si pe altii care sunt meseriasi. Nu trebuie sa ma crezi pe mine. Eu oricum inchei aici polemica pe acesta tema din simplul motiv ca nu vreau sa ma apuc sa-ti demonstrez de ce nu e bine sa patrunda impuritati in motor. E un lucru stiut de toata lumea care are cat de cat contact cu tehnica si nu cred ca mai trebuie demonstrat aici. |
--------------------
Renault
Laguna II
2003 / Expression / 1,9 DCI 88KW
- SB I'm not driving fast... I'm just flying low !
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#24
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- stii tu ceva dar le-ai ametit bine... vb ta nu are sens polemica...
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
lucinebunu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 147 Joined: 5 November 08 From: Timisoara ![]() |
Care imi explica si mie cum sa scot mufa aia de la EGR ???
Am si eu o problema cu martorul ala galben din bord (turbo) ce mi tot se aprinde dupa 15-20 Km de mers. In acel moment cu becul aprins simt ca nu mai trage cum trebuie. Se stinge doar cand se raceste motorul am bagat de seama. E vreeo problema daca merg cu acel bec aprins? |
--------------------
Renault
Laguna II
dci 2001 Expresion
- TM XX HCM XXL
|
|
raxmann |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 20 January 09 ![]() |
Salut am avut acceasi problema chiar de cand am luat-o si in jur de 2200rpm si in jur de 2500rpm dadea masina in nas si la cald si la rece dupa care tragea ca nebuna. Deoarece lucrez intr-un service am pus un tester de multimarca pe ea si nici un cod de defect
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() laguna 2 1.9 dci 120 cp 2002 |
--------------------
renault
laguna 2
1.9 dci Dynamique 2002
|
|
cezarium |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 27 November 07 From: ploiesti ![]() |
salut
am si eu o problema de genul acesta, adica daca ma dau la ea undeva pe 2800 de rot parca se termina si scaote fum. la o revizie i-am rugat sa-mi curete si egr-ul si a mers bine vreo 2 zile apoi iar a facut apoi nu. ce sa fie oare? egr-ul sau debitmetrul si cat ar costa un debitmetru nou? multumesc |
--------------------
Nissan
Patrol GR Y60 2.8TD 116cp TractoRila
1993 Renault Laguna 1.9dci
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
foarte multe probleme sunt din cauza acestui debitmetru.In cazul de mai sus al lui cezarium tind sa cred totusi ca e o alta problema care tine de o mica scapare de presiune la acea turatie in sarcina...
|
--------------------
ex renault
laguna 2
2002 1.9 dci dynamique
- gl 41 nyk
|
|
Pauleta18 |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 19 July 08 From: Vulcan HD ![]() |
in ce conditii apare in bord spirala acea galbena parca " bujie incandescenta " sau preincalzire apa se numeste daca nu gresesc...de iti taie din putere si nu creste nici batuta peste 2200 ture?eu la a mea am obs ca daca o las cu motorina putina...sa zicem ca imi arata 90 km cb...cateodata face figuri...si numa cand urc o panta ceva si o accelerez cat de cat...oare sa traga mizerii din rezervor?sau...?
|
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCI Dinamique ,2001,120cp
- HD-08-DFG
|
|
Lagunianul |
![]()
Post
#30
|
![]() Stig`s secret trainer Group: Members Posts: 1.073 Joined: 2 September 07 From: Cluj Napoca ![]() |
am avut aceleasi probleme. Am curatat EGR complet, cu grija, verificat mufa, curatat debitmetru.. o vreme a mers ok.. acum dupa o iarna face iarasi la fel.. am curatat tot in afara de debitmetru si totusi face, se zmuceste usor,are caderea descrisa mai sus pret de mai putin de o secunda.. dar numai in viteza 1 si in a 2-a in rest defel.. sa inteleg ca debitmetrul ar putea fi vinovatul
![]() |
--------------------
Toyota
RAV4
2.2 D-4D "Cel mai bun mijloc de a învata sa te cunosti e sa încerci a-i întelege pe ceilalti." (Andre Gide)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 13:04 |