Sfaturi achizitie Laguna II
![]() ![]() ![]() |
Sfaturi achizitie Laguna II
RENO SS DPR |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|||
mars |
![]()
Post
#272
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Cata dreptate ai, din nou. Treaba e ca eu cu pishky mai bem un pahar impreuna, ne stim doamnele etc. Adica, mno, fac si liniute, de amorul artei, dar nu cu oricine. Si lui BannedHost i-am zis tot pentru ca am facut pe privat un schimb de experienta in legatura cu suspensia, PDG, arcuri etc. Si, repet, baietii au dCI 173, alta mancare de peste. Daca tot e sa risc sa inghit fum cancerigen de diesel, macar sa fie trecut prin DPF. Clean diesel, nu Roman diesel
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
Nu prea ma intereseaza aspectele astea si nici relatiile dintre voi, ca nu e un forum in familie aici. eu vorbeam de specificatiile tehnice ale celor trei masini, a ta si cele doua.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
mars |
![]()
Post
#274
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Asa, si daca sunt la fel? E grav? Vrei tu neaparat ca cei 3-5 cai in plus si cei 90 Nm sa insemne altceva? Vorbesc de cele stock, desigur. Accelereaza la fel, au cam aceleasi reprize (in treptele adecvate, desigur, ca io nu fac 80-120 cu 4-a), dar, mai ales, sunt peste dCi 150. Cu 100 de euro imi pun soft ca audiofilu' si am pupat si mama dCi-ului, dar la ce bun?
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
Yes sir. Ai dreptate. ce sa mai.... Una peste alta, e ca tine. Insa, nu uita ca, orice actiune are si reactiune, conform lui Einstein. Prin urmare, cu o suta de euro imi pun si eu soft, ajung la 180 de cai, cuplu aproape de 400 si nu numai ca am pupat si eu, dar am si sarutat si mama turbo-ului de 2.0. "dar...la ce bun" .Asa ca, repet, ai dreptate si noapte buna. Nu privi altfel decat ca pe o discutie constructiva si bazata pe date tehnice si matematice, Altfel, eram pe facebook.
PS: ale lor nu mai sunt stoc, iar tu ai zis de liniute cu ei, stiind asta This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 22:32 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#276
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cand ne intalnim la o bere ?
![]() ![]() 55266034_1_.jpg ( Size: 140.88k ) Number of downloads: 547 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
mars |
![]()
Post
#277
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Liniute de zahar pudra. Las' ca vad io ce soft si-au pus! Matematic, desigur, dar poate da cu virgula.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
Ca idee din nou, am in familie un Lancia Delta 3 1.9Mjet Bi-Turbo de 190 cp- DIESEL si cuplu 400Nm + cuplu peste 200Nm inca de la 1300rpm.Sincer, nu se compara felul in care trage o benzinara 2.0T (ma refer aici la un Golf 5 GTI de 200 cp)Benzinara se simte altfel, urci mai mult in ture,e mai elastica, e altceva, se aude altfel.
Considera ca le-am condus pe amandoua si ca toate masinile din familie sunt diesel si cu toate astea, senzatii mai interesante iti ofera benzina.Corect, Lancia consuma aprox jumatate din cat consuma Gti-ul la 130-150 km/h si aici intervine treaba cu banii si confortul la viteza mare pe care ti le ofera dieselul.Ca sa mergi cu 150 la benzinara trebuie sa fii turat destul de tare si la un drum lung treaba asta poate fi obositoare si costisitoare. Oricum, urmatoarea masina o sa fie tot diesel doar pentru faptul ca poti merge cu viteza mai mare la un consum mult mai mic decat la benzinara. Eu n-am avut probleme cu pornirea iarna chiar si la -25 grade.Atat timp cat ai uleiul care trebuie, motorina aditivata(o fac cei de la peco aprox gratis iarna) si bateria in conditii bune, nu o sa fie probleme cu dieselul. |
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
argon |
![]()
Post
#279
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Problema iarna nu mai exista de vreo 15 ani incoace, orice diesel moder, porneste la fel ca benzinarele. PRoblema intervine la cat de bizon e utilizatorul, la benzina cand pica o bujie, le schimbi imediat, ca n'ai ce face, dar la diesel, nu se grabeste nimeni sa le schimbe, doar se plang ca porneste greu si nu se stie de ce..
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#280
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
La dCi cand porneste greu din motive de bujie ... afla ca ai mai multe sau toate arse ... asta daca motorul este in mintile lui ... ca altfle pana pe la -5 grade nici nu iti dai seama ca sunt arse .. asta ca sa ai si tu habar ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#281
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
de unde motor in mintile lui?
ps. pana la urma ce sa intamplat cu colegul care voia o laguna 2t? This post has been edited by b76bgaarh: 20 Apr 2016, 11:12 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
argon |
![]()
Post
#282
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Iar ati aparut? Ati citit ce am zis, sau va sare discul de ieri? Penibil
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#283
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
QUOTE(ady_vasiloiu @ 20 Apr 2016, 09:48) Lancia Delta 3 1.9Mjet Bi-Turbo de 190 cp- DIESEL si Golf 5 GTI de 200 cp) Nu se compara. Nu compari o Pagani Zonda cu un monopost de formula 1. Ori doua monoposturi ori doua pagani. In plus, pana acum, s-a vorbit de diferentele dintre 2.0 dci si 2.0 t. Laguna 2. Strict de astea doua, nu de benzina vs motorina, nu de o marca vs alta, nu de un motor versus altul. Dar...vad ca se tot dezbate ![]() This post has been edited by RENO SS DPR: 20 Apr 2016, 15:28 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
Alexandar |
![]()
Post
#284
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
Pai daca te-a mancat...
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
ss_remus |
![]()
Post
#285
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 14 June 12 ![]() |
Laguna 2 gt tot motor de 2 litri benzina turbo are dar are peste 200 de cai. Dci150 se poate compara strict cu 2.0 t de 165 sau 170 cai iar dci170 ar trebui comparat cu benzinarul de 205 cai. Cum exista doua versiuni de putere pe diesel asa exista si pe benzina. Puterea litrica va fi intotdeauna mai mare la o benzinara. Ca sa nu mai vorbim de greutatea in plus de la diesel care atarna exact acolo unde nu ar trebui, exact in botul ala mare si greu. Pe langa faptul ce e barca, nu are suspensie idependenta pe spate o laguna doi diesel e si puternic subviratoare. Nu poti conduce sportiv o laguna2 diesel indiferent ce putere are, lipsa feedback- ului, suspensia moale si botul greu nu se impaca bine cu virajele luate in forta.
|
--------------------
Renault
Laguna B56/ Alfa Romeo
1999 1.8 16v F4P Concorde / 156 JTS
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
QUOTE(Alexandar @ 20 Apr 2016, 16:53) ![]() ![]() ![]() Si...nu pe mine,(m-a mancat) eu nu am "defavorizat" pe nimeni, incercand sa imi laud (mai mult sau mai putin direct) tipul meu de motor (varianta). Cel putin, nu ca ofensiva. Ca defensiva, DA, am facut-o. "Nu poti conduce sportiv o laguna2 diesel indiferent ce putere are, lipsa feedback- ului, suspensia moale si botul greu nu se impaca bine cu virajele luate in forta" nu cred ca e vorba de condus sportiv (gen raliu sau circuit) la o masina diesel. Aici, REPET, a fost vorba doar de niste comparatii de la 0-100, sau la un eventual drag, sau la o lansare de la a doua sau a treia. Ce treaba are dieselul cu condusul sportiv????? crezi ca laguna pe benzina, ar putea fi condusa sportiv? astea nu sunt masini de condus sportiv....din pacate. astea sunt..."limuzine". This post has been edited by RENO SS DPR: 20 Apr 2016, 18:37 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
mars |
![]()
Post
#287
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Nu sunt de acord. dCi 173 nu se poate compara cu 2.0T 205, ci cu cel de 170. Intre GT benzinar si cel diesel e prea mare diferenta, chiar daca Otto are 300 Nm iar tractorinarul 360. Pentru ca benzina
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#288
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Eu am acum peste 200cp si peste 330Nm (stock fiind 170 si 260, masurati pe dyno).
S-ar spune ca e asemanator GT insa ar fi valabil daca ar avea aceleasi rapoarte in cutie. Daca ar avea puterea unul Megane RS ar atinge aceeasi viteza maxima, 2.0T are in aceeasi treapta aceeasi viteza la aceeasi turatie. Turbina de pe 2.0T este LPT (light pressure turbo) si are o presiune de supraalimentare de doar 0,5bar; e pusa acolo sa fie "altceva" si aici ma refer la nivelul anilor 2003-2005 cand deja era pe piata. Eu personal am aflat ca exista acest motor in aprilie 2005 cand se zvonea ca se va fabrica in varianta 170cp iar in august am comandat-o. Are aproape 11 ani dar se misca mai bine ca oricand. Acum foarte multi ani ma batea gandul sa-i fac o modificare majora plecand de la blocul motor F4Rt care se regaseste de la Clio aspirat la Megane RS Trophy (2 litri benzina). Iata turbinele gasite la vremea respectiva (puse pe Volvo care imprumuta motoarele Renault) si tineti cont ca 2.0T are TD04-12: Turbochargers: Mitsubishi TD04-13G B5254T 193hp 1996-1998 Mitsubishi TD04-13T B5244T 193hp 1999-2000 Mitsubishi TD04-13T B5244T3 200hp 2000-2002 Mitsubishi TD04-14T B5254T2 210hp 2003- Mitsubishi TD04-15G B5234T 225hp/B5234T5 240hp Mitsubishi TD04-15G B5234T 225hp/B5234T5 240hp Mitsubishi TD04-16T B5234T4 250hp 1996 Mitsubishi TD04-16T B5234T3 240hp 1997-1998 Mitsubishi TD04-16T B5234T3 240hp 1999-2000 Mitsubishi TD04-16T B5234T3 250hp 2000-2004 Mitsubishi TD04-18T B5234T4 250hp 1997-1998 Mitsubishi TD04-19T B5244T2 265hp 2000 Pe YouTube sunt destui "nebuni" care au pus TD05-16BIG. Eu i-am sters si GPL, nu se simte (pentru ca VERNESTI si BRC secvential) iar consumul sau mai bine spus costurile per km bat la cur lejer un diesel echivalent ca si cilindree la rafinament superior. Recomandarea mea este benzina plus GPL, restul sunt mituri ca sunt puturoase sau ca se strica. Intrati pe siteurile de profil si vedeti cam ce marci si modele (motorizari) papa GPL... Eu nu spun ca un 2.0dCi nu e ok dar am preferat motorul Otto... |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#289
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
Salutare,
tocmai ce am scapat de Audili din dotare si as vrea sa revin din nou la un Reno. Am avut prima data o laguna 2 din 2001 cu 180 tkm reali,intretinuta doar la Reprezentanta care mi-a mancat zilele la cate erori imi dedea!Ca in final dupa ce am vandut-o sa aflu ca fusese umblat in motor la cilindri si supape. Acum intrebarea mea este: merita sa iau o laguna 2 din 2002 1.9 dci 120 cp si 210 000 km?Pentru ca masina vreau sa o cumpar din Germania,am de gand sa o duc la Tuev sau Dekra sau Adac sa o verifice la sange. ps: de 8 ani conduc Volvo cu motor de Reno si sunt foarte multumit! |
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
PetruDez |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
Daca tot vrei sa dai un ban ia si te arunca la 2.0 DCI. De preferinta cel fara FAP. O bataie de cap in minus.
Ori ia si tu un 2T plus GPL si gata .IAr daca 2t e prea mult ptr tine ai varianta de 2.0 16v. ~140cp. La fel GPL pe el si gata. |
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#291
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salutare,
De ce nu te orientezi pe ultimele laguna 2 fabricate ? 2006-2007, cu un 2.0 dci fara fap ... daca gaseste sub 200.000 km reali nu cred ca mai schimbi masina prea curand :-D |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
Alexandar |
![]()
Post
#292
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
Pentru ca probabil e vorba de buget. O L2.2, 2.0dCi, care sa aiba sub 200k km, chiar si la nemti sare binisor de 2500EU, pe cand L2.1, gasesti si sub 1500EU.
Daca nu e vorba de buget, atunci fara dar si poate 2.0 dCi sau cum zicea colegu', un benzinar si au disparut o mare parte din griji. |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#293
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
Initial vroiam un megane II 1.9 Dci de 120 sau 131 cp,dar majoritatea am observat ca sunt praf.
M-am gandit de mult la acel motor 2.0 dci,dar nu dispun de mai mult de 2000 euro!Din acest motiv trebuie sa raman la 1.9 Dci. Ce am gasit eu este Laguna II 1.9 Dci 120 cp cu 180 tkm din 2003 originali la Reprezentanta Dacia avand un singur Proprietar. Despre Laguna II 2003asta e vorba. This post has been edited by lagunadciblue: 1 May 2016, 16:21 |
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
PetruDez |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
Din ce vazui nu rea. Daca zici ca totul se verifica si eok atunci iao ce sa zic. Recomandarea de 2.0 era din cauza distributiei pe lant plus motorul care efoarte bine pus la punct mai ales la 2.2 2006-2007.
MAsina din link chiar imi pare ok. Motorul 1.9 120cp nu e rau e DCI dar tre sa fii atent cum mergi si de unde alimentezi. Sunt colegi pe forum care au acest model si este si topic daca nu ma insel. Trateaza masina cum trebe si nu merge ca mosneagul cu ea si o sa fie ok. Bafta si sa speram sa te vedem pe forum cu poze cu ea. Also avand in vedere bugetul sa stii ca poti sa te orientezi si spre un benzinar + GLP. Ar fi oalternativa viabila zic eu. |
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|
todhiere |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Motor 1.9 dci 120 cai, avantaje:
- silentios si rafinat - rezistent la motorina proasta - durabil si fiabil - performante si consum echilibrate Dezavantaje: - etansare proasta, plange ulei si antigel prin multe locuri posibile - condusul subturat il omoara, de la un turbo stricat ajungi sa schimbi tot motorul - performantele sunt bune, dar nu de top |
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
argon |
![]()
Post
#296
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Decat sa iei vechitura aia euro 3(te insala anuntul NU e euro 4), slab dotata, mai asteapta daca nu ai toti banii, si ia Laguna 2.2 cu 2.0dci. Motorul nu se compara, daca conduci ambele, iti garantez ca nu-ti mai trebuie 1.9.
This post has been edited by argon: 3 May 2016, 08:10 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
todhiere |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Nici eu nu as mai da asa mult pe un L2. Poate 1500 de euro, dar 2300 e f. mult. Pare intretinuta dar nu e boboc.
|
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
argon |
![]()
Post
#298
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ca exemplu
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details....14&pageNumber=5 Si o completare, consumul ala declarat de 5.3 extraurban, nu stiu cum l-au scos, probabil in treapta 6 la 1200 rpm, eu scot intre 6.5 si 8, dar si merge de consumul ala, se justifica. This post has been edited by argon: 3 May 2016, 08:13 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
Argoane...nu toti merg sportiv si peste 100...
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
- M 3185 BK
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
argon |
![]()
Post
#300
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Eu vorbeam de 2.0 cu consumul. Dar nici nu mai stiu ce e aia sa retrogradezi la deal sau in depasiri. La 1.9 120 de cai nu contest ca ai consum mai mic.
This post has been edited by argon: 3 May 2016, 09:01 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 19:21 |