Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfaturi achizitie Laguna II

RENO SS DPR
post 19 Apr 2016, 21:50
Post #271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




QUOTE(mars @ 19 Apr 2016, 21:39)
Eu cred ca uiti de unde a pornit discutia: de la un coleg care intreba daca merita 3.000 un 2.0T din 2006 cu 80.000 km. Si v-ati gasit cativa fumaciosi sa ii explicati voi cum e cu cuplul si acceleratia (care nu este) si ce tare e 2.0 dCi, merge si pe untdelemn si pe tavan.

@pishky: soon wink.gif! Stiu ca acum ai 200 de cai, dar, daca te lasa doamna, ne putem juca putin. Valabil si pentru BannedHost. Aia cu dCi 150 sa se duca la culcare, daca si-au baut lapticul. Dream on!
*


eu cred ca parca ziceai ca daca e vorba de liniute tu te retragi. acum ce faci, revii? Nu incerca sa bravezi cu cei 170 de cai fortati ai tai, ca , daca vrei si cum de altfel ti-am si propus de doua ori chiar (atunci ironic, acum serios), ne putem juca si noi si o sa iti si arat ca de la tractorist la consumator, cum iti dau "fum de diesel in nas" cu toate cele 500 de milisecunde in plus pe care le ai radmasa.gif
gata, ma retrag, ca vad ca te simti ranit in orgoliu si deja, ironia ta nu se mai refera DOAR la masini. Semn da epuizare a argumentelor.
app: spui ca aia cu 150 sa se duca la culcare, dar tu cu 170 ii provoci pe cei cu 180 si cu 200. Cand esti logic: cand bravezi ca faci un motor peste care esti doar cu, nici macar o secunda, la acceleratie sau cand vrei sa faci unul cu 10 si cu 30 de cai mai puternic? (nu ma intreba pe mine, ca eu stiu raspunsul, dar nu e de spus aici) Cred ca altii ar trebui sa isi bea lapticul, sa mai creasca

This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 21:59


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 19 Apr 2016, 21:59
Post #272


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Cata dreptate ai, din nou. Treaba e ca eu cu pishky mai bem un pahar impreuna, ne stim doamnele etc. Adica, mno, fac si liniute, de amorul artei, dar nu cu oricine. Si lui BannedHost i-am zis tot pentru ca am facut pe privat un schimb de experienta in legatura cu suspensia, PDG, arcuri etc. Si, repet, baietii au dCI 173, alta mancare de peste. Daca tot e sa risc sa inghit fum cancerigen de diesel, macar sa fie trecut prin DPF. Clean diesel, nu Roman diesel wink.gif.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 19 Apr 2016, 22:01
Post #273


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




Nu prea ma intereseaza aspectele astea si nici relatiile dintre voi, ca nu e un forum in familie aici. eu vorbeam de specificatiile tehnice ale celor trei masini, a ta si cele doua.


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 19 Apr 2016, 22:22
Post #274


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Asa, si daca sunt la fel? E grav? Vrei tu neaparat ca cei 3-5 cai in plus si cei 90 Nm sa insemne altceva? Vorbesc de cele stock, desigur. Accelereaza la fel, au cam aceleasi reprize (in treptele adecvate, desigur, ca io nu fac 80-120 cu 4-a), dar, mai ales, sunt peste dCi 150. Cu 100 de euro imi pun soft ca audiofilu' si am pupat si mama dCi-ului, dar la ce bun?


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 19 Apr 2016, 22:29
Post #275


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




Yes sir. Ai dreptate. ce sa mai.... Una peste alta, e ca tine. Insa, nu uita ca, orice actiune are si reactiune, conform lui Einstein. Prin urmare, cu o suta de euro imi pun si eu soft, ajung la 180 de cai, cuplu aproape de 400 si nu numai ca am pupat si eu, dar am si sarutat si mama turbo-ului de 2.0. "dar...la ce bun" .Asa ca, repet, ai dreptate si noapte buna. Nu privi altfel decat ca pe o discutie constructiva si bazata pe date tehnice si matematice, Altfel, eram pe facebook.
PS: ale lor nu mai sunt stoc, iar tu ai zis de liniute cu ei, stiind asta

This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 22:32


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 19 Apr 2016, 22:38
Post #276


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Cand ne intalnim la o bere ? smile.gif) Promit sa vin din Cluj pana unde vreti la o bere si o poveste despre diesel vs benzina, bineinteles ! radmasa.gif

55266034_1_.jpg ( Size: 140.88k ) Number of downloads: 547


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 19 Apr 2016, 22:46
Post #277


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Liniute de zahar pudra. Las' ca vad io ce soft si-au pus! Matematic, desigur, dar poate da cu virgula.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_vasiloiu
post 20 Apr 2016, 09:48
Post #278


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 12 March 12
From: Ploiesti




Ca idee din nou, am in familie un Lancia Delta 3 1.9Mjet Bi-Turbo de 190 cp- DIESEL si cuplu 400Nm + cuplu peste 200Nm inca de la 1300rpm.Sincer, nu se compara felul in care trage o benzinara 2.0T (ma refer aici la un Golf 5 GTI de 200 cp)Benzinara se simte altfel, urci mai mult in ture,e mai elastica, e altceva, se aude altfel.
Considera ca le-am condus pe amandoua si ca toate masinile din familie sunt diesel si cu toate astea, senzatii mai interesante iti ofera benzina.Corect, Lancia consuma aprox jumatate din cat consuma Gti-ul la 130-150 km/h si aici intervine treaba cu banii si confortul la viteza mare pe care ti le ofera dieselul.Ca sa mergi cu 150 la benzinara trebuie sa fii turat destul de tare si la un drum lung treaba asta poate fi obositoare si costisitoare.
Oricum, urmatoarea masina o sa fie tot diesel doar pentru faptul ca poti merge cu viteza mai mare la un consum mult mai mic decat la benzinara.
Eu n-am avut probleme cu pornirea iarna chiar si la -25 grade.Atat timp cat ai uleiul care trebuie, motorina aditivata(o fac cei de la peco aprox gratis iarna) si bateria in conditii bune, nu o sa fie probleme cu dieselul.



--------------------
RENAULT CLIO 3 1.5dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Apr 2016, 10:55
Post #279


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Problema iarna nu mai exista de vreo 15 ani incoace, orice diesel moder, porneste la fel ca benzinarele. PRoblema intervine la cat de bizon e utilizatorul, la benzina cand pica o bujie, le schimbi imediat, ca n'ai ce face, dar la diesel, nu se grabeste nimeni sa le schimbe, doar se plang ca porneste greu si nu se stie de ce..


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 20 Apr 2016, 11:00
Post #280


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




La dCi cand porneste greu din motive de bujie ... afla ca ai mai multe sau toate arse ... asta daca motorul este in mintile lui ... ca altfle pana pe la -5 grade nici nu iti dai seama ca sunt arse .. asta ca sa ai si tu habar ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 20 Apr 2016, 11:11
Post #281


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




de unde motor in mintile lui?

ps. pana la urma ce sa intamplat cu colegul care voia o laguna 2t?

This post has been edited by b76bgaarh: 20 Apr 2016, 11:12


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Apr 2016, 11:20
Post #282


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Iar ati aparut? Ati citit ce am zis, sau va sare discul de ieri? Penibil wacko.gif


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 20 Apr 2016, 15:26
Post #283


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




QUOTE(ady_vasiloiu @ 20 Apr 2016, 09:48)
Lancia Delta 3 1.9Mjet Bi-Turbo de 190 cp- DIESEL si  Golf 5 GTI de 200 cp)


Nu se compara. Nu compari o Pagani Zonda cu un monopost de formula 1. Ori doua monoposturi ori doua pagani. In plus, pana acum, s-a vorbit de diferentele dintre 2.0 dci si 2.0 t. Laguna 2. Strict de astea doua, nu de benzina vs motorina, nu de o marca vs alta, nu de un motor versus altul. Dar...vad ca se tot dezbate biggrin.gif

This post has been edited by RENO SS DPR: 20 Apr 2016, 15:28


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 20 Apr 2016, 16:53
Post #284


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara




Pai daca te-a mancat... laugh.gif


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ss_remus
post 20 Apr 2016, 17:57
Post #285


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 14 June 12




Laguna 2 gt tot motor de 2 litri benzina turbo are dar are peste 200 de cai. Dci150 se poate compara strict cu 2.0 t de 165 sau 170 cai iar dci170 ar trebui comparat cu benzinarul de 205 cai. Cum exista doua versiuni de putere pe diesel asa exista si pe benzina. Puterea litrica va fi intotdeauna mai mare la o benzinara. Ca sa nu mai vorbim de greutatea in plus de la diesel care atarna exact acolo unde nu ar trebui, exact in botul ala mare si greu. Pe langa faptul ce e barca, nu are suspensie idependenta pe spate o laguna doi diesel e si puternic subviratoare. Nu poti conduce sportiv o laguna2 diesel indiferent ce putere are, lipsa feedback- ului, suspensia moale si botul greu nu se impaca bine cu virajele luate in forta.


--------------------
Renault Laguna B56/ Alfa Romeo 1999 1.8 16v F4P Concorde / 156 JTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 20 Apr 2016, 18:29
Post #286


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




QUOTE(Alexandar @ 20 Apr 2016, 16:53)
Pai daca te-a mancat... laugh.gif
*


biggrin.gif biggrin.gif Pai m-a mancat, dar am terminat de scarpinat de vreo cateva posturi bune biggrin.gif
Si...nu pe mine,(m-a mancat) eu nu am "defavorizat" pe nimeni, incercand sa imi laud (mai mult sau mai putin direct) tipul meu de motor (varianta). Cel putin, nu ca ofensiva. Ca defensiva, DA, am facut-o.

"Nu poti conduce sportiv o laguna2 diesel indiferent ce putere are, lipsa feedback- ului, suspensia moale si botul greu nu se impaca bine cu virajele luate in forta"
nu cred ca e vorba de condus sportiv (gen raliu sau circuit) la o masina diesel. Aici, REPET, a fost vorba doar de niste comparatii de la 0-100, sau la un eventual drag, sau la o lansare de la a doua sau a treia. Ce treaba are dieselul cu condusul sportiv????? crezi ca laguna pe benzina, ar putea fi condusa sportiv? astea nu sunt masini de condus sportiv....din pacate. astea sunt..."limuzine".

This post has been edited by RENO SS DPR: 20 Apr 2016, 18:37


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 20 Apr 2016, 19:57
Post #287


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Nu sunt de acord. dCi 173 nu se poate compara cu 2.0T 205, ci cu cel de 170. Intre GT benzinar si cel diesel e prea mare diferenta, chiar daca Otto are 300 Nm iar tractorinarul 360. Pentru ca benzina wink.gif.



--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 20 Apr 2016, 20:17
Post #288


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Eu am acum peste 200cp si peste 330Nm (stock fiind 170 si 260, masurati pe dyno).
S-ar spune ca e asemanator GT insa ar fi valabil daca ar avea aceleasi rapoarte in cutie.
Daca ar avea puterea unul Megane RS ar atinge aceeasi viteza maxima, 2.0T are in aceeasi treapta aceeasi viteza la aceeasi turatie.
Turbina de pe 2.0T este LPT (light pressure turbo) si are o presiune de supraalimentare de doar 0,5bar; e pusa acolo sa fie "altceva" si aici ma refer la nivelul anilor 2003-2005 cand deja era pe piata.
Eu personal am aflat ca exista acest motor in aprilie 2005 cand se zvonea ca se va fabrica in varianta 170cp iar in august am comandat-o. Are aproape 11 ani dar se misca mai bine ca oricand.


Acum foarte multi ani ma batea gandul sa-i fac o modificare majora plecand de la blocul motor F4Rt care se regaseste de la Clio aspirat la Megane RS Trophy (2 litri benzina).
Iata turbinele gasite la vremea respectiva (puse pe Volvo care imprumuta motoarele Renault) si tineti cont ca 2.0T are TD04-12:

Turbochargers:
Mitsubishi TD04-13G B5254T 193hp 1996-1998
Mitsubishi TD04-13T B5244T 193hp 1999-2000
Mitsubishi TD04-13T B5244T3 200hp 2000-2002
Mitsubishi TD04-14T B5254T2 210hp 2003-
Mitsubishi TD04-15G B5234T 225hp/B5234T5 240hp
Mitsubishi TD04-15G B5234T 225hp/B5234T5 240hp
Mitsubishi TD04-16T B5234T4 250hp 1996
Mitsubishi TD04-16T B5234T3 240hp 1997-1998
Mitsubishi TD04-16T B5234T3 240hp 1999-2000
Mitsubishi TD04-16T B5234T3 250hp 2000-2004
Mitsubishi TD04-18T B5234T4 250hp 1997-1998
Mitsubishi TD04-19T B5244T2 265hp 2000

Pe YouTube sunt destui "nebuni" care au pus TD05-16BIG.

Eu i-am sters si GPL, nu se simte (pentru ca VERNESTI si BRC secvential) iar consumul sau mai bine spus costurile per km bat la cur lejer un diesel echivalent ca si cilindree la rafinament superior.
Recomandarea mea este benzina plus GPL, restul sunt mituri ca sunt puturoase sau ca se strica.
Intrati pe siteurile de profil si vedeti cam ce marci si modele (motorizari) papa GPL...
Eu nu spun ca un 2.0dCi nu e ok dar am preferat motorul Otto...


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunadciblue
post 29 Apr 2016, 02:10
Post #289


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 27 November 13
From: Brasov




Salutare,
tocmai ce am scapat de Audili din dotare si as vrea sa revin din nou la un Reno.
Am avut prima data o laguna 2 din 2001 cu 180 tkm reali,intretinuta doar la Reprezentanta care mi-a mancat zilele la cate erori imi dedea!Ca in final dupa ce am vandut-o sa aflu ca fusese umblat in motor la cilindri si supape.

Acum intrebarea mea este: merita sa iau o laguna 2 din 2002 1.9 dci 120 cp si 210 000 km?Pentru ca masina vreau sa o cumpar din Germania,am de gand sa o duc la Tuev sau Dekra sau Adac sa o verifice la sange.

ps: de 8 ani conduc Volvo cu motor de Reno si sunt foarte multumit!


--------------------
Renault cu motor - BV 1.9 Dci
Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 30 Apr 2016, 15:34
Post #290


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




Daca tot vrei sa dai un ban ia si te arunca la 2.0 DCI. De preferinta cel fara FAP. O bataie de cap in minus.

Ori ia si tu un 2T plus GPL si gata .IAr daca 2t e prea mult ptr tine ai varianta de 2.0 16v. ~140cp. La fel GPL pe el si gata.


--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 30 Apr 2016, 21:09
Post #291


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Salutare,

De ce nu te orientezi pe ultimele laguna 2 fabricate ? 2006-2007, cu un 2.0 dci fara fap ... daca gaseste sub 200.000 km reali nu cred ca mai schimbi masina prea curand :-D


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 1 May 2016, 06:19
Post #292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara




Pentru ca probabil e vorba de buget. O L2.2, 2.0dCi, care sa aiba sub 200k km, chiar si la nemti sare binisor de 2500EU, pe cand L2.1, gasesti si sub 1500EU.
Daca nu e vorba de buget, atunci fara dar si poate 2.0 dCi sau cum zicea colegu', un benzinar si au disparut o mare parte din griji.


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunadciblue
post 1 May 2016, 15:18
Post #293


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 27 November 13
From: Brasov




Initial vroiam un megane II 1.9 Dci de 120 sau 131 cp,dar majoritatea am observat ca sunt praf.
M-am gandit de mult la acel motor 2.0 dci,dar nu dispun de mai mult de 2000 euro!Din acest motiv trebuie sa raman la 1.9 Dci.
Ce am gasit eu este Laguna II 1.9 Dci 120 cp cu 180 tkm din 2003 originali la Reprezentanta Dacia avand un singur Proprietar.
Despre Laguna II 2003asta e vorba.

This post has been edited by lagunadciblue: 1 May 2016, 16:21


--------------------
Renault cu motor - BV 1.9 Dci
Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 1 May 2016, 17:48
Post #294


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




Din ce vazui nu rea. Daca zici ca totul se verifica si eok atunci iao ce sa zic. Recomandarea de 2.0 era din cauza distributiei pe lant plus motorul care efoarte bine pus la punct mai ales la 2.2 2006-2007.


MAsina din link chiar imi pare ok. Motorul 1.9 120cp nu e rau e DCI dar tre sa fii atent cum mergi si de unde alimentezi. Sunt colegi pe forum care au acest model si este si topic daca nu ma insel. Trateaza masina cum trebe si nu merge ca mosneagul cu ea si o sa fie ok.

Bafta si sa speram sa te vedem pe forum cu poze cu ea.


Also avand in vedere bugetul sa stii ca poti sa te orientezi si spre un benzinar + GLP. Ar fi oalternativa viabila zic eu.


--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 3 May 2016, 07:41
Post #295


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Motor 1.9 dci 120 cai, avantaje:

- silentios si rafinat

- rezistent la motorina proasta

- durabil si fiabil

- performante si consum echilibrate


Dezavantaje:

- etansare proasta, plange ulei si antigel prin multe locuri posibile

- condusul subturat il omoara, de la un turbo stricat ajungi sa schimbi tot motorul

- performantele sunt bune, dar nu de top


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 May 2016, 07:46
Post #296


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Decat sa iei vechitura aia euro 3(te insala anuntul NU e euro 4), slab dotata, mai asteapta daca nu ai toti banii, si ia Laguna 2.2 cu 2.0dci. Motorul nu se compara, daca conduci ambele, iti garantez ca nu-ti mai trebuie 1.9.


This post has been edited by argon: 3 May 2016, 08:10


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 3 May 2016, 08:08
Post #297


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Nici eu nu as mai da asa mult pe un L2. Poate 1500 de euro, dar 2300 e f. mult. Pare intretinuta dar nu e boboc.


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 May 2016, 08:10
Post #298


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ca exemplu

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details....14&pageNumber=5

Si o completare, consumul ala declarat de 5.3 extraurban, nu stiu cum l-au scos, probabil in treapta 6 la 1200 rpm, eu scot intre 6.5 si 8, dar si merge de consumul ala, se justifica.

This post has been edited by argon: 3 May 2016, 08:13


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 3 May 2016, 08:52
Post #299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




Argoane...nu toti merg sportiv si peste 100... wink.gif iti spun ca eu cu 1.9dci de 120 ponei am reusit sa scot performanta de 4.6% . si la mine consum extern se situeaza intre 5 si maxim 6. Dar merg in limitele legale,fara accelerari bruste....si am si un super consum.(nu merg tare pentru ca nu is pasionat foarte mult de viteza). deci se poate si consum mic fara sa mergi subturat. Cel putin la mine nu scade sub 1700-1800rpm....si asta numa la drum destul de drept sau la vale ...dar nici nu ii dau 3000-4000rpm...doar in unele depasiri...si schimb la 2500-2800rpm dar nu accelerez brusc.


--------------------
Renault Laguna - M 3185 BK 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 May 2016, 08:59
Post #300


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Eu vorbeam de 2.0 cu consumul. Dar nici nu mai stiu ce e aia sa retrogradezi la deal sau in depasiri. La 1.9 120 de cai nu contest ca ai consum mai mic.

This post has been edited by argon: 3 May 2016, 09:01


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 19:21
Dacia