Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfaturi achizitie Laguna II

argon
post 17 Apr 2016, 17:07
Post #211


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca e euro 4, e 800 de euro, dar mai mult ca sigur e euro 3, daca e cumparata din Ro in 2006. Doar din 2007 le-au facut euro 4.

Si de tras...e discutabil, trage intradevar , dar nu va ajunge niciodata la nivelul 2.0dci intre 2000 si 4000 rpm, 2.0T are cu 100 Nm mai putin la 1500 rpm mai mult ca 2.0dci. Iar dci-ul de 178 de cai e superior din toate punctele de vedere inclusiv putere.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 17 Apr 2016, 17:17
Post #212


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Ala de 173, vrei sa zici, pe Laguna 2. Da, ala e cam la fel. Ala de 150 e mai slab. Fix de la 2.000 un 2.0T ii da fum grav, testam cand vin in Deva wink.gif.

Laguna II FL 2006 din RO e sigur E4, deci 800 euro e taxa.

17 Apr 2016, 17:31:
Ia uite aici: http://www.zeperfs.com/en/duel1665-1421.htm

Tu te lasi pacalit de cuplu, uiti ca benzina trage pana pe la 6.000. Ala de 178 o fi mai bun, dar tot mai slab e ca performante, pe Laguna III. Iti explica doftoru' wink.gif.

This post has been edited by mars: 17 Apr 2016, 17:31


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Apr 2016, 18:01
Post #213


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Am condus L2 2.0 t la drivetest, pusesem linkul anunțului, nu ca nu mi-a plăcut, nu am luato din cauza ca era mai veche si lipsa dotari fata de initiale, dar actuală trage mai bine, si e doar 150 de cai cu 340 nm. Nu am fost pornit pe diesel, dar practic , am considerat dci superior si la cum trage(nu-mi place să turez excesiv) , dar și consum. Recunosc că dacă ai trecut de 4000 rpm e gata cu trasul, se duce grav în jos puterea, dar până acolo, e super !

This post has been edited by argon: 17 Apr 2016, 18:28


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 17 Apr 2016, 18:39
Post #214


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Am fost anul trecut in Deva, hotarat sa iau Coupe-ul lui Radu, 178 cu 4Control. Dupa ce m-am plimbat cu ea (doctoru' in spate, nush nici acum cum o incaput tot) si mi-a trecut. Poate daca era automata o luam. Dieselul trage din bucati, smucit, benzina trage liniar, dar, una peste alta, benzina castiga, daca nu te ia cu ameteli cand te uiti la turometru sau la consum.

Deci da, 2.0T merita 3.000 euro daca e in mintile ei. Plus ca se poate pune GPL.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Apr 2016, 18:44
Post #215


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(mars @ 17 Apr 2016, 19:39)
Dieselul trage din bucati, smucit,
*



Pana la 2000 rpm, e mort, dar intre 2 si 3.000 rpm, daca bagi piciorul, trage ca locomotiva indiferent de treapta, pana ajunge la 4000 si apoi zici ca pui frana daca nu schimbi. Dar m-am obisnuit.

Si la mine o stat doctorul in spate la drivetest, si a aprobat...


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 17 Apr 2016, 19:58
Post #216


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




QUOTE(argon @ 17 Apr 2016, 18:44)
... daca bagi piciorul,  trage ca locomotiva indiferent de treapta...
*


N-am condus locomotive, dar 2.0 dci de 150 mi s-a parut (pe laguna 3 break) onest, nu locomotiva, nu submotorizat ci "onest".
2.0 T - atat gepeleee, cat si benzina (si, nu, nu am simtit diferenta de combustibil, nesimtitul de mine) - trage binisor (pentru un benzinar) si decent de sus (mazda 6, vechiu 2.0 aspirat, spre exemplu, are propriul camp gravitational cand sari de 7k Rpm).
Acuma depinde ce se potriveste nevoilor fiecaruia - mie, la momentul achizitiei mi-a venit manusa dieselul, acum, nemaifacand asa multi kmP/an - 2.0 T ar fi f bun.
Cat despre economie - stai linistit ca si 2.0 dci fara 8% urban nu invarte roata. Extraurban, in zilele lui bune (pre soft si cu 205/55/16, talpa cand 37 cand 43) se apropia de 6%, acum (post soft, talpa mai grea - preponderent 43, pentru ca se poate, 225/45/17) se duce spre 6,5 - 7% extraurban, iar urban 8-14% - valori foooarte apropiate de un 2.0T mers cuminte.
Pana la urma caii aia cer ovaz indiferent sub ce forma este.
Marsu` - la cum l-am vazut ca merge cu masina lui il cred ca scoate consumuri bune.
El are un fetish cu scos fum din frane, intai la golf, dupa care i se pune capsa si pe ale lui, si il auzi ca le ia la scartait - dar asta nu influenteaza consumul de carburant.

This post has been edited by pishky: 17 Apr 2016, 19:59


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Apr 2016, 21:23
Post #217


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(pishky @ 17 Apr 2016, 20:58)
Cat despre economie - stai linistit ca si 2.0 dci fara 8% urban nu invarte roata
*



Si ideea care e? Cat am condus 2.0T, fara 12% nu a invartit roata la mine intr-un oras mic plin de semafoare, asta m-a pus pe ganduri la un diesel..


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 17 Apr 2016, 21:24
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




QUOTE(mars @ 17 Apr 2016, 17:17)
Ala de 150 e mai slab. Fix de la 2.000 un 2.0T ii da fum grav, testam cand vin in Deva wink.gif.

cand benzina ajunge la cuplu maxim adica pe la 5000-5500, la diesel deja esti intr-o treapta superioara, pe care tocmai i-ai dat-o la 4000, ca a atins cuplul maxim. Ca sa nu mai reiau iar care este cuplul la diesel fata de benzina de 2.0. Deci, care da cu fum cui: aia care ajunge la cuplul (de 340 nm) la 4000 rpm si schimbi in urmatoarea sau aia care ajunge la 200 si ceva Nm la 5500 (aproximativ) rpm ??? Nu vreau sa ma contrazic la nimic, dar as vrea sa ma testezi pe mine, cu a mea, nu Deva, nu nu stiu cine. Aaaa..era sa uit...vezi de la ce turatii incepe sa aibe cuplu 2.0 dci si de la ce turatii, benzina. Si apoi vorbim cat vrei tu de tras, smucit, dat cu fum, etc, etc. Si...daca tot dezbatem, compara cutia PK4 de pe 2.0 dci si rapoartele ei cu cea PK 6 de pe 2.0 T (aici s-ar putea sa ma insel cu cutiile...s-ar putea sa aiba si 2.0 T, tot PK4...nu sunt sigur). Pt doritori: ma las oricand testat de 2.0 T. Cu martori, si daca se doreste si cu remuneratii la mijloc wink.gif wink.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Apr 2016, 21:28
Post #219


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Rapoartele sunt gandite special functie de motor, e normal sa fie mai scurte la benzinar, si lungi la diesel, tine de cuplu. Nu am dat a sasea la 2.0T, dar ma indoiesc sa aiba 2500 rpm la 140 km/h.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 17 Apr 2016, 21:40
Post #220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




de pe doua site-uri, la o cautare scurta si rapida:
"Cuplul e una, puterea alta Puterea (kw) este egala cu cuplul motorului -N*m) inmultit cu viteza unghiulara (rad/sec)
Un cuplu mai mare la aceeasi turatie, inseamna o putere mai mare. Daca ai curba de turatie-cuplu, poti deduce curba de turatie-putere sau pentru o anumita treapta de viteza viteza-putere.
Ca sa stii care e dinamica unei masini, importanta e puterea, nu cuplu. Sau, mai exact, distributia de putere pe plaja de turatii. Chiar daca puterea maxima a unui motor pe benzina sa spunem ca e cu 10% mai mare decat cea a unui diesel, de obicei asta se intampla doar la turatii apropiate de cea maxima, pe mare parte din plaja de turatii cel diesel are rezerva de putere mai mare. Daca va uitati la seat Altea, de exemplu, dieselul de 140cp este mai rapid decat cel pe bezina de 150. Nu valoarea nominala a cuplului in sine este importanta, ci cum variaza el cu turatia. Probabil ca la 2000rpm dieselul are in jur de 70 cp, iar la 3000 rpm (adica tot la jumatatea din turatia maxima) cel pe benzina are mai putin.... din motivul asta daca la accelereaza amandoua la aceeasi viteza, dieselul e mai rapid. Ca sa foloseasca cei 10 cai in plus, pilotul de pe masina pe benzina trebuie sa o tina in apropierea zonei rosii a turometrului....
"
si:
"...sau mai pe scurt: daca o masina are cuplu maxim pe la rotatii mici, inseamna ca trage mai bine si mai repede... desi trage mai bine cu cat are cuplul mai mare...daca are cuplu maxim pe la rotatii mai mari, trage mai greu....asta in litere mai mari dar depinde de constructor cum a facut motorul si depinde si daca e diesel sau benzina.... sau alt combustibil...oricum...nu e foarte greu de aflat mai multe detalii... "
Concluziile le trageti voi. Q.E.D.

This post has been edited by RENO SS DPR: 17 Apr 2016, 21:50


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 18 Apr 2016, 05:32
Post #221


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




2.0T are cuplu maxim la 3.250 rpm. Si o mare parte din el (80%) e de pe la 2.000 rpm. Cutia e PK6.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Apr 2016, 09:20
Post #222


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Vesnicul razboi benzina diesel, fiecare sa-si ia ce doreste, nu-mi displacea nici 2.0T mai ales ca circul cu ea extraurban, daca gaseam Initiale Paris, probabil luam, dar nu-mi pare deloc rau ca am luat dci 2.0 by Nissan.

This post has been edited by argon: 18 Apr 2016, 09:20


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 18 Apr 2016, 09:46
Post #223


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




@Argon welcome in da` club !

2.0 dci-ul de la reno e chiar ce trebuie...


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Apr 2016, 16:56
Post #224


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Mersi.

In alta ordine de idei, e despre Laguna aia mult laudata 2.0T de orange.

QUOTE(ssilviu @ 18 Apr 2016, 16:08)
Am sunat eu acum. E troznita masina. E a unui tip care are dezmembrari de pejo. Deci na ...
*




--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 18 Apr 2016, 18:15
Post #225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




QUOTE(mars @ 18 Apr 2016, 05:32)
2.0T are cuplu maxim la 3.250 rpm. Si o mare parte din el (80%) e de pe la 2.000 rpm. Cutia e PK6.
*


2.0 dci il are la 2000, am vazut acum pe autodata. Si..."o mare parte din el", probabil tot "80%" e de pa la 1000 si ceva rpm, ma gandesc. Mai ales cu cutia optimizata de generatie mai noua de dupa PK 6. Adica, o mare parte din cuplul motor al 2.0 dci e disponibil imediat dupa turatia de relanti. Nu dezbat, nu ma contrazic....doar....ziceam asa. Nu am vrut si nu vreau sa fac diesel vs gaz, doar am vrut sa fac o paralela intre 2.0 Dci si 2.0 T. E evident ca ma refer la Dci-ul de 150. Ca de celalalt de 173 nici nu poate fi vorba sa il mai comparam cu T.

Din ce vad, 2.0 T, 16V are 165 PS (121 KW/ 163 HP) at 5000rpm. (max RPM 6250 rpm)

This post has been edited by RENO SS DPR: 18 Apr 2016, 18:32


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Apr 2016, 19:15
Post #226


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca mergi des, sau in special accelerezi brusc sub 2000 rpm, il omori, cel putin asa mi se pare mie. La ralanti ai in jur de 150 Nm, adica mai mult ca o Laguna 2 benzinar de 1.6 la turatia de cupluj maxim. Eu plec de pe loc fara sa accerelez, si merge linistit, protejeaza ambreiajul si volanta, dupa ce am ridicat ambreiajul complet, incep sa accelerez.

This post has been edited by argon: 18 Apr 2016, 19:18


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 18 Apr 2016, 20:10
Post #227


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




QUOTE(RENO SS DPR @ 18 Apr 2016, 18:15)
Ca de celalalt de 173 nici nu poate fi vorba sa il mai comparam cu T.


Din ce vad, 2.0 T, 16V are 165 PS (121 KW/ 163 HP) at 5000rpm. (max RPM 6250 rpm)
*



1 - cred, dupa ce le-am condus pe ambele (doite-ul mai putin) ca si cutiile sunt etajate in asa fel incat sa scoata optimul din motor.
Daca nu ma insel amble (doi deceii de 173 si doite de 170) au 0-100 in 8,4 sec.


2 - 2.0T inainte de facelift avea 163 cp, dupa are 170.

All and all - fiecare cumpara ce se potriveste nevoilor / placerilor lui.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 18 Apr 2016, 20:27
Post #228


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




QUOTE(RENO SS DPR @ 18 Apr 2016, 18:15)
E evident ca ma refer la Dci-ul de 150. Ca de celalalt de 173 nici nu poate fi vorba sa il mai comparam cu T. Din ce vad, 2.0 T, 16V are 165 PS (121 KW/ 163 HP) at 5000rpm. (max RPM 6250 rpm)
*



2.0T de pe Laguna II FL are 170. Ai un link mai sus. Hai sa vedem si 2.0 dCi 173: http://www.zeperfs.com/en/fiche3002-renaul...-ii-2-0-dci.htm

Tot 8.4 secunde demarajul, dar datele referitoare la elasticitate nu sunt comparabile, din pacate, sunt masurate diferit. Oricum, eu cred ca 2.0T si 2.0 dCi 173 sunt cam la fel, indiferent ce zici tu. Poate 2.0 dCi nu are ce cauta in comparatia asta, cel putin pe hartie. Da mno, crezi ce vrei. E zic ca, de la turatie joasa, dieselul va lua un avans la schimbarile de viteza, apoi va pierde teren. Stiu de la posesori de Octavia, Passat, 530d, 320d (E90) si alte fumacioase care au avut curiozitati d'astea. La urmatorul semafor aveau brusc treaba cu telefonul mobil, tocmai primisera un mesaj interesant wink.gif.

On topic: eu ma bucur ca aia e praf, ca eu n-as da-o cu 3.000 pe a mea wink.gif.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 18 Apr 2016, 21:19
Post #229


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




ceee-ti mai place zeperfs
http://www.zeperfs.com/en/duel3002-1421.htm
mno - io cand zic ca sunt "cam peacolo" voi betmen, betmen


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Apr 2016, 07:53
Post #230


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




E tot pe acolo ca performante, daca mergi mai sportiv, 2.0T te falimenteaza la consum, fata de dci, pentru aceleasi performante. La mers normal, la fel. Si masele sunt gresite acolo, nu are cum sa cantareasca dci-ul mai putin ca benzina, eu am in carte aproape 1600 kg masa la gol, nu 1430.



--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 19 Apr 2016, 11:48
Post #231


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




QUOTE(mars @ 17 Apr 2016, 18:39)
Am fost anul trecut in Deva, hotarat sa iau Coupe-ul lui Radu, 178 cu 4Control. Dupa ce m-am plimbat cu ea (doctoru' in spate, nush nici acum cum o incaput tot) si mi-a trecut. Poate daca era automata o luam. Dieselul trage din bucati, smucit, benzina trage liniar, dar, una peste alta, benzina castiga, daca nu te ia cu ameteli cand te uiti la turometru sau la consum.

Deci da, 2.0T merita 3.000 euro daca e in mintile ei. Plus ca se poate pune GPL.
*




QUOTE(mars @ 18 Apr 2016, 20:27)
2.0T de pe Laguna II FL are 170. Ai un link mai sus. Hai sa vedem si 2.0 dCi 173: http://www.zeperfs.com/en/fiche3002-renaul...-ii-2-0-dci.htm

Tot 8.4 secunde demarajul, dar datele referitoare la elasticitate nu sunt comparabile, din pacate, sunt masurate diferit. Oricum, eu cred ca 2.0T si 2.0 dCi 173 sunt cam la fel, indiferent ce zici tu. Poate 2.0 dCi nu are ce cauta in comparatia asta, cel putin pe hartie. Da mno, crezi ce vrei. E zic ca, de la turatie joasa, dieselul va lua un avans la schimbarile de viteza, apoi va pierde teren. Stiu de la posesori de Octavia, Passat, 530d, 320d (E90) si alte fumacioase care au avut curiozitati d'astea. La urmatorul semafor aveau brusc treaba cu telefonul mobil, tocmai primisera un mesaj interesant wink.gif.

On topic: eu ma bucur ca aia e praf, ca eu n-as da-o cu 3.000 pe a mea wink.gif.
*



Cand dam o linie :-> ?


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 19 Apr 2016, 12:45
Post #232


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Cand scap de PDG wink.gif.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 19 Apr 2016, 14:44
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




QUOTE(BannedHost @ 19 Apr 2016, 11:48)
Cand dam o linie :-> ?
*


si eu i-am propus. Si fara telefoane la noi wink.gif Si ca sa vada ca ma bazez, punem si un premiu. Eu cu 150 de cai si el cu cei 170 scosi din "mancatoarea de bani"(PS: asa ma refer eu la "gazoline", ca sa fiu in ton cu referirile lui despre diesel)

ceee-ti mai place zeperfs
http://www.zeperfs.com/en/duel3002-1421.htm
mno - io cand zic ca sunt "cam peacolo" voi betmen, betmen


mda..."cam peacolo". Doar ca niste linii in plus la Dci, din cate vad eu. Chiar....cateva pot spune biggrin.gif. Bun link-ul gasit.

This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 14:51


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 19 Apr 2016, 15:00
Post #234


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




hmm, la 150 de cai, sunt putin sceptic la liniute contra benzinei.... Nu ai nevoie de cuplu mare sa pornesti de pe loc, pentru ca nu tragi nimic dupa tine ... doar masina si atata... Daca pleci si esti sincronizat direct la cuplu maxim si schimbi exact unde are turboul boostul maxim te poti tine de el, dar de facut nu prea ai cum ... Eu sunt curios 180 de cai diesel vs 180 benzina :-D ce se intampla :-D

This post has been edited by BannedHost: 19 Apr 2016, 15:00


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 19 Apr 2016, 15:16
Post #235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




pai ca sa ajung sa ma tin de el, ar trebui sa fie o cursa, nu o liniuta. Eu ziceam ori de o liniuta, ori de plecat dintr-o anumita viteza, pe o distanta nu foarte lunga. Nu zic de cursa sau distanta mare, ca nu fac raliu smile.gif)


si parerea mea e ca si aici te ajuta cuplul, pentru ca schimbi mai repede si treci in urmatoarea, de la care intra iar cuplul si on and on and on... Plus ca, daca nu ma insel, Dci-ul are mai multa presiune in turbina decat cel pe benzina.

Dar...deja vorbim off smile.gif)

This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 15:19


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_vasiloiu
post 19 Apr 2016, 16:14
Post #236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 12 March 12
From: Ploiesti




2.0 dci 150 cp ia suta in 8.9 secunde
2.0T 170 cp ia suta in 8.4 secunde
2.0 dci 175 cp ia suta in 8.4 secunde
Asta scrie la carte, in rest trageti voi concluziile.Avand in vedere diferenta de 0.5 secunde, conteaza mult soferul si modul in care schimba.Oricum, e inceata rau la 170 cp benzina fie vorba intre noi.

PS:ca idee un Clio3 cu motor 2.0 140 cp benzina ia suta in 8.5 secunde

This post has been edited by ady_vasiloiu: 19 Apr 2016, 16:17


--------------------
RENAULT CLIO 3 1.5dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 19 Apr 2016, 16:25
Post #237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




QUOTE(ady_vasiloiu @ 19 Apr 2016, 16:14)
2.0 dci 150 cp ia suta in 8.9 secunde
2.0T 170 cp ia suta in 8.4 secunde
in rest trageti voi concluziile.
*



eu am tras-o demult, ca d-aia tot balmajesc aici. Dar...ma bucur ca ii ajuti si pe altii sa o traga. Bineinteles ca o concluzie o tragi, DACA VREI


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 19 Apr 2016, 17:00
Post #238


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




2.0T are o turbina cat o nuca. Fara aia ar avea vreo 140, ca ala aspirat. E un motor "de-tunat", fata de ce se poate scoate din F4RT (275 pe M3 RS). Dar asta aduce un consum si performante acceptabile. Daca am ajuns sa vorbim de liniute, eu v-am pupat wink.gif!


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 19 Apr 2016, 17:06
Post #239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




QUOTE(mars @ 19 Apr 2016, 17:00)
2.0T are o turbina cat o nuca.Daca am ajuns sa vorbim de liniute, eu v-am pupat wink.gif!
*


pai atunci ...nu mai zice ca (parafrazez) :"trage de rupe", "nu ca tractorinele care trag smucit", "fac liniuta cand dau pdg-ul jos", etc.... Ai dreptate, e copilareste sa vorbim de liniute, tocmai d-aia am vrut sa tragem concluziile din datele expuse mai sus. Repet: CINE VREA sa le traga.


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 19 Apr 2016, 17:24
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara




Decat sa va tot liniati, mai bine conduce unu' singur ambele masini pe 400m, ca sa nu vorbim de 2 stiluri diferite de condus (adica batraneste vs. pilotat, spre exemplu). Abia atunci se vor trage concluziile, care sunt destul de clar evidentiate si de statistici si chiar nu inteleg de ce se mai dezbate subiectu' asta. Aia 150cp din dCi n-au nici o sansa, dar absolut niciuna.
Legat de presiunea in turbina, e irelevant, intrucat turbina de benzinar e ceva mai diferita fata de cea diesel. Cele de pe diesel sunt cu geometrie variabila (majoritatea), in timp ce benzinarele au alt sistem de comanda al presiunii.
Unu' mai incapatanat ca altu'... wacko.gif

This post has been edited by Alexandar: 19 Apr 2016, 17:25


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 09:02
Dacia