Sfaturi achizitie Laguna II
![]() ![]() ![]() |
Sfaturi achizitie Laguna II
argon |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
mars |
![]()
Post
#212
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Ala de 173, vrei sa zici, pe Laguna 2. Da, ala e cam la fel. Ala de 150 e mai slab. Fix de la 2.000 un 2.0T ii da fum grav, testam cand vin in Deva
![]() Laguna II FL 2006 din RO e sigur E4, deci 800 euro e taxa. 17 Apr 2016, 17:31: Ia uite aici: http://www.zeperfs.com/en/duel1665-1421.htm Tu te lasi pacalit de cuplu, uiti ca benzina trage pana pe la 6.000. Ala de 178 o fi mai bun, dar tot mai slab e ca performante, pe Laguna III. Iti explica doftoru' ![]() This post has been edited by mars: 17 Apr 2016, 17:31 |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
argon |
![]()
Post
#213
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Am condus L2 2.0 t la drivetest, pusesem linkul anunțului, nu ca nu mi-a plăcut, nu am luato din cauza ca era mai veche si lipsa dotari fata de initiale, dar actuală trage mai bine, si e doar 150 de cai cu 340 nm. Nu am fost pornit pe diesel, dar practic , am considerat dci superior si la cum trage(nu-mi place să turez excesiv) , dar și consum. Recunosc că dacă ai trecut de 4000 rpm e gata cu trasul, se duce grav în jos puterea, dar până acolo, e super !
This post has been edited by argon: 17 Apr 2016, 18:28 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mars |
![]()
Post
#214
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Am fost anul trecut in Deva, hotarat sa iau Coupe-ul lui Radu, 178 cu 4Control. Dupa ce m-am plimbat cu ea (doctoru' in spate, nush nici acum cum o incaput tot) si mi-a trecut. Poate daca era automata o luam. Dieselul trage din bucati, smucit, benzina trage liniar, dar, una peste alta, benzina castiga, daca nu te ia cu ameteli cand te uiti la turometru sau la consum.
Deci da, 2.0T merita 3.000 euro daca e in mintile ei. Plus ca se poate pune GPL. |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
argon |
![]()
Post
#215
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(mars @ 17 Apr 2016, 19:39) Pana la 2000 rpm, e mort, dar intre 2 si 3.000 rpm, daca bagi piciorul, trage ca locomotiva indiferent de treapta, pana ajunge la 4000 si apoi zici ca pui frana daca nu schimbi. Dar m-am obisnuit. Si la mine o stat doctorul in spate la drivetest, si a aprobat... |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
pishky |
![]()
Post
#216
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(argon @ 17 Apr 2016, 18:44) N-am condus locomotive, dar 2.0 dci de 150 mi s-a parut (pe laguna 3 break) onest, nu locomotiva, nu submotorizat ci "onest". 2.0 T - atat gepeleee, cat si benzina (si, nu, nu am simtit diferenta de combustibil, nesimtitul de mine) - trage binisor (pentru un benzinar) si decent de sus (mazda 6, vechiu 2.0 aspirat, spre exemplu, are propriul camp gravitational cand sari de 7k Rpm). Acuma depinde ce se potriveste nevoilor fiecaruia - mie, la momentul achizitiei mi-a venit manusa dieselul, acum, nemaifacand asa multi kmP/an - 2.0 T ar fi f bun. Cat despre economie - stai linistit ca si 2.0 dci fara 8% urban nu invarte roata. Extraurban, in zilele lui bune (pre soft si cu 205/55/16, talpa cand 37 cand 43) se apropia de 6%, acum (post soft, talpa mai grea - preponderent 43, pentru ca se poate, 225/45/17) se duce spre 6,5 - 7% extraurban, iar urban 8-14% - valori foooarte apropiate de un 2.0T mers cuminte. Pana la urma caii aia cer ovaz indiferent sub ce forma este. Marsu` - la cum l-am vazut ca merge cu masina lui il cred ca scoate consumuri bune. El are un fetish cu scos fum din frane, intai la golf, dupa care i se pune capsa si pe ale lui, si il auzi ca le ia la scartait - dar asta nu influenteaza consumul de carburant. This post has been edited by pishky: 17 Apr 2016, 19:59 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
argon |
![]()
Post
#217
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
QUOTE(mars @ 17 Apr 2016, 17:17) Ala de 150 e mai slab. Fix de la 2.000 un 2.0T ii da fum grav, testam cand vin in Deva ![]() cand benzina ajunge la cuplu maxim adica pe la 5000-5500, la diesel deja esti intr-o treapta superioara, pe care tocmai i-ai dat-o la 4000, ca a atins cuplul maxim. Ca sa nu mai reiau iar care este cuplul la diesel fata de benzina de 2.0. Deci, care da cu fum cui: aia care ajunge la cuplul (de 340 nm) la 4000 rpm si schimbi in urmatoarea sau aia care ajunge la 200 si ceva Nm la 5500 (aproximativ) rpm ??? Nu vreau sa ma contrazic la nimic, dar as vrea sa ma testezi pe mine, cu a mea, nu Deva, nu nu stiu cine. Aaaa..era sa uit...vezi de la ce turatii incepe sa aibe cuplu 2.0 dci si de la ce turatii, benzina. Si apoi vorbim cat vrei tu de tras, smucit, dat cu fum, etc, etc. Si...daca tot dezbatem, compara cutia PK4 de pe 2.0 dci si rapoartele ei cu cea PK 6 de pe 2.0 T (aici s-ar putea sa ma insel cu cutiile...s-ar putea sa aiba si 2.0 T, tot PK4...nu sunt sigur). Pt doritori: ma las oricand testat de 2.0 T. Cu martori, si daca se doreste si cu remuneratii la mijloc ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
argon |
![]()
Post
#219
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Rapoartele sunt gandite special functie de motor, e normal sa fie mai scurte la benzinar, si lungi la diesel, tine de cuplu. Nu am dat a sasea la 2.0T, dar ma indoiesc sa aiba 2500 rpm la 140 km/h.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#220
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
de pe doua site-uri, la o cautare scurta si rapida:
"Cuplul e una, puterea alta Puterea (kw) este egala cu cuplul motorului -N*m) inmultit cu viteza unghiulara (rad/sec) Un cuplu mai mare la aceeasi turatie, inseamna o putere mai mare. Daca ai curba de turatie-cuplu, poti deduce curba de turatie-putere sau pentru o anumita treapta de viteza viteza-putere. Ca sa stii care e dinamica unei masini, importanta e puterea, nu cuplu. Sau, mai exact, distributia de putere pe plaja de turatii. Chiar daca puterea maxima a unui motor pe benzina sa spunem ca e cu 10% mai mare decat cea a unui diesel, de obicei asta se intampla doar la turatii apropiate de cea maxima, pe mare parte din plaja de turatii cel diesel are rezerva de putere mai mare. Daca va uitati la seat Altea, de exemplu, dieselul de 140cp este mai rapid decat cel pe bezina de 150. Nu valoarea nominala a cuplului in sine este importanta, ci cum variaza el cu turatia. Probabil ca la 2000rpm dieselul are in jur de 70 cp, iar la 3000 rpm (adica tot la jumatatea din turatia maxima) cel pe benzina are mai putin.... din motivul asta daca la accelereaza amandoua la aceeasi viteza, dieselul e mai rapid. Ca sa foloseasca cei 10 cai in plus, pilotul de pe masina pe benzina trebuie sa o tina in apropierea zonei rosii a turometrului.... " si: "...sau mai pe scurt: daca o masina are cuplu maxim pe la rotatii mici, inseamna ca trage mai bine si mai repede... desi trage mai bine cu cat are cuplul mai mare...daca are cuplu maxim pe la rotatii mai mari, trage mai greu....asta in litere mai mari dar depinde de constructor cum a facut motorul si depinde si daca e diesel sau benzina.... sau alt combustibil...oricum...nu e foarte greu de aflat mai multe detalii... " Concluziile le trageti voi. Q.E.D. This post has been edited by RENO SS DPR: 17 Apr 2016, 21:50 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
mars |
![]()
Post
#221
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
2.0T are cuplu maxim la 3.250 rpm. Si o mare parte din el (80%) e de pe la 2.000 rpm. Cutia e PK6.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
argon |
![]()
Post
#222
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Vesnicul razboi benzina diesel, fiecare sa-si ia ce doreste, nu-mi displacea nici 2.0T mai ales ca circul cu ea extraurban, daca gaseam Initiale Paris, probabil luam, dar nu-mi pare deloc rau ca am luat dci 2.0 by Nissan.
This post has been edited by argon: 18 Apr 2016, 09:20 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#223
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
@Argon welcome in da` club !
2.0 dci-ul de la reno e chiar ce trebuie... |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
argon |
![]()
Post
#224
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#225
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
QUOTE(mars @ 18 Apr 2016, 05:32) 2.0 dci il are la 2000, am vazut acum pe autodata. Si..."o mare parte din el", probabil tot "80%" e de pa la 1000 si ceva rpm, ma gandesc. Mai ales cu cutia optimizata de generatie mai noua de dupa PK 6. Adica, o mare parte din cuplul motor al 2.0 dci e disponibil imediat dupa turatia de relanti. Nu dezbat, nu ma contrazic....doar....ziceam asa. Nu am vrut si nu vreau sa fac diesel vs gaz, doar am vrut sa fac o paralela intre 2.0 Dci si 2.0 T. E evident ca ma refer la Dci-ul de 150. Ca de celalalt de 173 nici nu poate fi vorba sa il mai comparam cu T. Din ce vad, 2.0 T, 16V are 165 PS (121 KW/ 163 HP) at 5000rpm. (max RPM 6250 rpm) This post has been edited by RENO SS DPR: 18 Apr 2016, 18:32 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
argon |
![]()
Post
#226
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca mergi des, sau in special accelerezi brusc sub 2000 rpm, il omori, cel putin asa mi se pare mie. La ralanti ai in jur de 150 Nm, adica mai mult ca o Laguna 2 benzinar de 1.6 la turatia de cupluj maxim. Eu plec de pe loc fara sa accerelez, si merge linistit, protejeaza ambreiajul si volanta, dupa ce am ridicat ambreiajul complet, incep sa accelerez.
This post has been edited by argon: 18 Apr 2016, 19:18 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
pishky |
![]()
Post
#227
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(RENO SS DPR @ 18 Apr 2016, 18:15) Ca de celalalt de 173 nici nu poate fi vorba sa il mai comparam cu T. Din ce vad, 2.0 T, 16V are 165 PS (121 KW/ 163 HP) at 5000rpm. (max RPM 6250 rpm) 1 - cred, dupa ce le-am condus pe ambele (doite-ul mai putin) ca si cutiile sunt etajate in asa fel incat sa scoata optimul din motor. Daca nu ma insel amble (doi deceii de 173 si doite de 170) au 0-100 in 8,4 sec. 2 - 2.0T inainte de facelift avea 163 cp, dupa are 170. All and all - fiecare cumpara ce se potriveste nevoilor / placerilor lui. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
mars |
![]()
Post
#228
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
QUOTE(RENO SS DPR @ 18 Apr 2016, 18:15) E evident ca ma refer la Dci-ul de 150. Ca de celalalt de 173 nici nu poate fi vorba sa il mai comparam cu T. Din ce vad, 2.0 T, 16V are 165 PS (121 KW/ 163 HP) at 5000rpm. (max RPM 6250 rpm) 2.0T de pe Laguna II FL are 170. Ai un link mai sus. Hai sa vedem si 2.0 dCi 173: http://www.zeperfs.com/en/fiche3002-renaul...-ii-2-0-dci.htm Tot 8.4 secunde demarajul, dar datele referitoare la elasticitate nu sunt comparabile, din pacate, sunt masurate diferit. Oricum, eu cred ca 2.0T si 2.0 dCi 173 sunt cam la fel, indiferent ce zici tu. Poate 2.0 dCi nu are ce cauta in comparatia asta, cel putin pe hartie. Da mno, crezi ce vrei. E zic ca, de la turatie joasa, dieselul va lua un avans la schimbarile de viteza, apoi va pierde teren. Stiu de la posesori de Octavia, Passat, 530d, 320d (E90) si alte fumacioase care au avut curiozitati d'astea. La urmatorul semafor aveau brusc treaba cu telefonul mobil, tocmai primisera un mesaj interesant ![]() On topic: eu ma bucur ca aia e praf, ca eu n-as da-o cu 3.000 pe a mea ![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
pishky |
![]()
Post
#229
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
ceee-ti mai place zeperfs
http://www.zeperfs.com/en/duel3002-1421.htm mno - io cand zic ca sunt "cam peacolo" voi betmen, betmen |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
argon |
![]()
Post
#230
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
E tot pe acolo ca performante, daca mergi mai sportiv, 2.0T te falimenteaza la consum, fata de dci, pentru aceleasi performante. La mers normal, la fel. Si masele sunt gresite acolo, nu are cum sa cantareasca dci-ul mai putin ca benzina, eu am in carte aproape 1600 kg masa la gol, nu 1430.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(mars @ 17 Apr 2016, 18:39) Am fost anul trecut in Deva, hotarat sa iau Coupe-ul lui Radu, 178 cu 4Control. Dupa ce m-am plimbat cu ea (doctoru' in spate, nush nici acum cum o incaput tot) si mi-a trecut. Poate daca era automata o luam. Dieselul trage din bucati, smucit, benzina trage liniar, dar, una peste alta, benzina castiga, daca nu te ia cu ameteli cand te uiti la turometru sau la consum. Deci da, 2.0T merita 3.000 euro daca e in mintile ei. Plus ca se poate pune GPL. QUOTE(mars @ 18 Apr 2016, 20:27) 2.0T de pe Laguna II FL are 170. Ai un link mai sus. Hai sa vedem si 2.0 dCi 173: http://www.zeperfs.com/en/fiche3002-renaul...-ii-2-0-dci.htm Tot 8.4 secunde demarajul, dar datele referitoare la elasticitate nu sunt comparabile, din pacate, sunt masurate diferit. Oricum, eu cred ca 2.0T si 2.0 dCi 173 sunt cam la fel, indiferent ce zici tu. Poate 2.0 dCi nu are ce cauta in comparatia asta, cel putin pe hartie. Da mno, crezi ce vrei. E zic ca, de la turatie joasa, dieselul va lua un avans la schimbarile de viteza, apoi va pierde teren. Stiu de la posesori de Octavia, Passat, 530d, 320d (E90) si alte fumacioase care au avut curiozitati d'astea. La urmatorul semafor aveau brusc treaba cu telefonul mobil, tocmai primisera un mesaj interesant ![]() On topic: eu ma bucur ca aia e praf, ca eu n-as da-o cu 3.000 pe a mea ![]() Cand dam o linie :-> ? |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
mars |
![]()
Post
#232
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Cand scap de PDG
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#233
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
QUOTE(BannedHost @ 19 Apr 2016, 11:48) si eu i-am propus. Si fara telefoane la noi ![]() ceee-ti mai place zeperfs http://www.zeperfs.com/en/duel3002-1421.htm mno - io cand zic ca sunt "cam peacolo" voi betmen, betmen mda..."cam peacolo". Doar ca niste linii in plus la Dci, din cate vad eu. Chiar....cateva pot spune ![]() This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 14:51 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#234
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
hmm, la 150 de cai, sunt putin sceptic la liniute contra benzinei.... Nu ai nevoie de cuplu mare sa pornesti de pe loc, pentru ca nu tragi nimic dupa tine ... doar masina si atata... Daca pleci si esti sincronizat direct la cuplu maxim si schimbi exact unde are turboul boostul maxim te poti tine de el, dar de facut nu prea ai cum ... Eu sunt curios 180 de cai diesel vs 180 benzina :-D ce se intampla :-D
This post has been edited by BannedHost: 19 Apr 2016, 15:00 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#235
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
pai ca sa ajung sa ma tin de el, ar trebui sa fie o cursa, nu o liniuta. Eu ziceam ori de o liniuta, ori de plecat dintr-o anumita viteza, pe o distanta nu foarte lunga. Nu zic de cursa sau distanta mare, ca nu fac raliu
![]() si parerea mea e ca si aici te ajuta cuplul, pentru ca schimbi mai repede si treci in urmatoarea, de la care intra iar cuplul si on and on and on... Plus ca, daca nu ma insel, Dci-ul are mai multa presiune in turbina decat cel pe benzina. Dar...deja vorbim off ![]() This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 15:19 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#236
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
2.0 dci 150 cp ia suta in 8.9 secunde
2.0T 170 cp ia suta in 8.4 secunde 2.0 dci 175 cp ia suta in 8.4 secunde Asta scrie la carte, in rest trageti voi concluziile.Avand in vedere diferenta de 0.5 secunde, conteaza mult soferul si modul in care schimba.Oricum, e inceata rau la 170 cp benzina fie vorba intre noi. PS:ca idee un Clio3 cu motor 2.0 140 cp benzina ia suta in 8.5 secunde This post has been edited by ady_vasiloiu: 19 Apr 2016, 16:17 |
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#237
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
mars |
![]()
Post
#238
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
2.0T are o turbina cat o nuca. Fara aia ar avea vreo 140, ca ala aspirat. E un motor "de-tunat", fata de ce se poate scoate din F4RT (275 pe M3 RS). Dar asta aduce un consum si performante acceptabile. Daca am ajuns sa vorbim de liniute, eu v-am pupat
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#239
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
QUOTE(mars @ 19 Apr 2016, 17:00) pai atunci ...nu mai zice ca (parafrazez) :"trage de rupe", "nu ca tractorinele care trag smucit", "fac liniuta cand dau pdg-ul jos", etc.... Ai dreptate, e copilareste sa vorbim de liniute, tocmai d-aia am vrut sa tragem concluziile din datele expuse mai sus. Repet: CINE VREA sa le traga. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
Alexandar |
![]()
Post
#240
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
Decat sa va tot liniati, mai bine conduce unu' singur ambele masini pe 400m, ca sa nu vorbim de 2 stiluri diferite de condus (adica batraneste vs. pilotat, spre exemplu). Abia atunci se vor trage concluziile, care sunt destul de clar evidentiate si de statistici si chiar nu inteleg de ce se mai dezbate subiectu' asta. Aia 150cp din dCi n-au nici o sansa, dar absolut niciuna.
Legat de presiunea in turbina, e irelevant, intrucat turbina de benzinar e ceva mai diferita fata de cea diesel. Cele de pe diesel sunt cu geometrie variabila (majoritatea), in timp ce benzinarele au alt sistem de comanda al presiunii. Unu' mai incapatanat ca altu'... ![]() This post has been edited by Alexandar: 19 Apr 2016, 17:25 |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 09:02 |