Sfaturi achizitie Laguna II
![]() ![]() ![]() |
Sfaturi achizitie Laguna II
argon |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
Alexandar |
![]()
Post
#242
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
Hai mai Argoneata, ca n-am zis nimic de tine. Nu trebuie sa te simti cu musca pe caciula
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
mars |
![]()
Post
#243
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Rasnov in iunie, intalnire nationala. Ne vedem acolo sa continuam discutiile diesel vs benzina :-D
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
QUOTE(Alexandar @ 19 Apr 2016, 17:24) pai de ce nu zici asa de la inceput, sa ma luminez si eu?! Acum, daca ai zis-o TU si doar pentru ca ai zis-o si atat, incep sa cred si eu si chiar asa este, NU ?! In fine, chiar e irelevanta discutia. degeaba s-au tot postat date (ARGUMENTE), degeaba s-a evidentiat ca diferenta intre cele doua e de 0.3 secunde de la 0-100km, degeaba s-au tot pus cupluri aici si diferente (MARI) de cuplu intre cele doua.....pe scurt degeaba. Dar daca zice cineva ca nu, atunci nu sa fie ![]() <span class='edit'>19 Apr 2016, 18:26:</span> QUOTE(argon @ 19 Apr 2016, 17:27) Doar o persoana a afirmat ca face 2.0T cu 2.0dci 150, si n'am fost eu. Mie nu-mi mai arde demult de liniute. Dar dci-ul de 150 de cai are avantajele sale, duce mai mult decat fratele mai puternic, fiind identic, dar cu putere limitata, si nu e sugrumat de FAP, dar ala se poate anula, nu e o problema. "Dieselul trage din bucati, smucit, benzina trage liniar, dar, una peste alta, benzina castiga...trage demential, mult mai frumos decat tractorinele"..."Ala de 150 e mai slab. Fix de la 2.000 un 2.0T ii da fum grav, testam cand vin in Deva"..."Dieselul trage din bucati, smucit, benzina trage liniar, dar, una peste alta, benzina castiga"..."stiu de la posesori de Octavia, Passat, 530d, 320d (E90) si alte fumacioase care au avut curiozitati d'astea. La urmatorul semafor aveau brusc treaba cu telefonul mobil, tocmai primisera un mesaj interesant " hmmmm...doar o persoana a ridicat mancatoarele de bani in slavi (in detrimentul dci 2.0)...si N-AM FOST EU. ia hai sa fim noi putin obiectivi, dar doar putin...si sa vedem cine, ce si cum a afirmat, ce, cum si de ce si de ce s-a raspuns NUMAI cu date tehnice si cu argumente. Argumente care poate uneori nu pot fi acceptate, dar asta e, tehnologia a evoluat. Zic ![]() This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 18:36 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
Alexandar |
![]()
Post
#247
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(RENO SS DPR @ 19 Apr 2016, 18:16) pai de ce nu zici asa de la inceput, sa ma luminez si eu?! Acum, daca ai zis-o TU si doar pentru ca ai zis-o si atat, incep sa cred si eu si chiar asa este, NU ?! In fine, chiar e irelevanta discutia. degeaba s-au tot postat date (ARGUMENTE), degeaba s-a evidentiat ca diferenta intre cele doua e de 0.3 secunde de la 0-100km, degeaba s-au tot pus cupluri aici si diferente (MARI) de cuplu intre cele doua.....pe scurt degeaba. Dar daca zice cineva ca nu, atunci nu sa fie ![]() Avea rost sa mai postez niste statistici care au fost postate (si am si amintit acest aspect)? Aparent ne place sa fim ironici si mai crestini decat Papa, dar cu toate astea nu stim principiul de functionare al unei turbine benzinare. Haios. Btw..0.5 secunde. |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
QUOTE(Alexandar @ 19 Apr 2016, 18:42) pai cine a zis ca nu il stim? a zis cineva? era ca o completare la ce a zis bannedhost la faza cu turboboost-ul. eu am zis ca "daca nu ma insel, presiunea la diesel e mai mare. vad ca "altcineva" e ironic ![]() Ms pt diferenta gresita de mine, my fault la secunde si iti multumesc ca ai spus tot, adica: desi benzina are 170 de cai si dieselul 150, diferenta dintre ele de la 0-100km de ora este de nici mai mult nici mai putin de 5 milisecunde ![]() This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 18:51 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
QUOTE(RENO SS DPR @ 19 Apr 2016, 18:49) pai cine a zis ca nu il stim? a zis cineva? era ca o completare la ce a zis bannedhost la faza cu turboboost-ul. de unde ai tras tu "aparent" concluzia ca "nu stim"? Ms pt diferenta gresita de mine, my fault la secunde si iti multumesc ca ai spus tot, adica: desi benzina are 170 de cai si dieselul 150, diferenta dintre ele de la 0-100km de ora este de nici mai mult nici mai putin de 5 milisecunde ![]() Uuhm, 0.5 secunde sunt 500 de milisecunde ![]() This post has been edited by MariusRZR: 19 Apr 2016, 18:51 |
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
Alexandar |
![]()
Post
#251
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(RENO SS DPR @ 19 Apr 2016, 18:49) pai cine a zis ca nu il stim? a zis cineva? era ca o completare la ce a zis bannedhost la faza cu turboboost-ul. eu am zis ca "daca nu ma insel, presiunea la diesel e mai mare. vad ca "altcineva" e ironic ![]() Ms pt diferenta gresita de mine, my fault la secunde si iti multumesc ca ai spus tot, adica: desi benzina are 170 de cai si dieselul 150, diferenta dintre ele de la 0-100km de ora este de nici mai mult nici mai putin de 5 milisecunde ![]() Ok, hai ca dam deja cu mucii-n fasole si nu cred ca are rost, doar de dragul conversatiei. Desi exista o diferenta de cuplu care e foarte mare si foarte relevanta din punctul tau de vedere, exista juma' de secunda intre performantele masinilor. Hmm...culmea. Si alea "5 milisecunde", evident ca nu-s relevante pentru pilotii de noi, dar statistic vorbind... This post has been edited by Alexandar: 19 Apr 2016, 19:01 |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
mars |
![]()
Post
#252
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Exact. Si 7 metri diferenta pana la 100 kmh. Not bad...
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
Aia 150cp din dCi n-au nici o sansa, dar absolut niciuna.
pai corect, hai sa nu dam cu mucii-n fasole. Si sa nu mai facem afirmatii de genul celei de mai sus, cand vine vorba de o diferenta de 500 de milisecunde. "doar de dragul conversatiei" |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
QUOTE(RENO SS DPR @ 19 Apr 2016, 18:55) nu vreau sa fac ca aia cu telefonul, de la liniutele colegului anterior, dar...crede-ma ca sunt la a treia bere ![]() ![]() Incercam sa mai inveselesc atmosfera:) Eu cred ca depinde de preferintele fiecaruia. Eu prefer "dizal" peste benzina mereu. Mai ales ca eu car chestii cu masina mereu de acasa > Bucuresti...Benzina parca moare cand pui greutate pe ea(Sau o turezi mai mult si consuma ca un tanc). Eu am 1.9 de 107, nu prea am loc in discutia voastra. Un verisor are 1.8 120 CP. Cand am venit cu a lui in Buc cu 4 persoane + bagaje...Well, imi era dor rau de a mea. This post has been edited by MariusRZR: 19 Apr 2016, 19:03 |
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
Alexandar |
![]()
Post
#255
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
QUOTE Aia 150cp din dCi n-au nici o sansa, dar absolut niciuna. pai corect, hai sa nu dam cu mucii-n fasole. Si sa nu mai facem afirmatii de genul celei de mai sus, cand vine vorba de o diferenta de 500 de milisecunde. "doar de dragul conversatiei" Cum am mai zis, afirmatia mea era corelata cu statisticile pe care le-au postat colegii. Era chiar asa greu de inteles din prima? Chiar si dupa 3 beri? This post has been edited by Alexandar: 19 Apr 2016, 19:04 |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
ssilviu |
![]()
Post
#256
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(BannedHost @ 19 Apr 2016, 16:00) Pe aceeasi masina cu rapoarte la fel setate, vor face 100 in acelasi timp. Chiar daca dieselul probabil are cu 50% mai mult cuplu. Acceleratia absoluta si viteza maxima sunt date de puterea maxima. La mers sportiv cuplul nu are nicio importanta. Ii ajuta doar pe aia lenesi sau nestiutori, care nu au idee cum sa foloseasca un motor. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
QUOTE(Alexandar @ 19 Apr 2016, 19:02) Cum am mai zis, afirmatia mea era corelata cu statisticile pe care le-au postat colegii. Era chiar asa greu de inteles din prima? Chiar si dupa 3 beri? nu e nimic greu de inteles, dar nu prea te-ai facut inteles raportat la ce s-a postat. Adica (dupa cele doua beri si ceva ale mele - sunt la a treia nu inseamna ca am baut deja trei, ci ca o consum pe a treia ![]() aaa...si era sa uit: si 20 de cai in plus pt T. Acum daca, "corelezi" 500 milisecunde in minus la dci la 20 de cai in plus la benzina, vei vedea ca... ![]() ![]() This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 19:36 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
mars |
![]()
Post
#258
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Eu cred ca unii n-au mers cu benzinare turbo, de le tot compara cu alea aspirate. Ca moare motorul, ca trebuie turate etc. Nu e chiar asa. O turbina, chiar si mai micuta, ajuta mult. Sa nu uitam ca 2.0T GT are 205 CP si cuplu 300 (cu 30 mai mult decat 2.0T 170), dar face suta in 7.2 s.
Si sa nu uitam ca diesel-ul de 2 litri fara turbo e mort complet (75?), pe cand din 2.0 aspirat se pot scoate 200 de cai (Clio RS), iar cu turbo sky is the limit, benzina sa fie. Laguna II 2.0 dCi 173 a avut, la momentul lansarii, cel mai puternic motor diesel de 2 litri (cred ca BMW era pe la 163). Acum, cu bi-turbo, cred ca au sarit de 270. |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
QUOTE(mars @ 19 Apr 2016, 19:15) Si sa nu uitam ca diesel-ul de 2 litri fara turbo e mort complet (75?), pe cand din 2.0 aspirat se pot scoate 200 de cai (Clio RS), pe sistemul: "daca vorbim de liniute eu ma retrag", daca o dam in "fara turbo"....eu ma retrag. Sa nu uitam ca motorina e motorina si benzina e benzina...sa nu uitam de randament, etc, etc, etc. mai avem sa zicem ca , cu nu stiu ce benzina sau motorina e diferenta de cai si gata ![]() This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 19:27 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
mars |
![]()
Post
#260
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Ce treaba are randamentul? Ti s-a explicat mai sus, tu o (sa) o tii pe a ta. Forget about it.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Maaaaaaaaamãããããããã, ce discutie interesanta.....
Cuplul ala trece si printr-o cutie de viteze. Atunci hai sa vedem ce e mai tare: o masina de 200cp si 300Nm sau un cap tractor de 600cp si 2000Nm. Discutie superficiala... |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
QUOTE(mars @ 19 Apr 2016, 19:44) aia chiar a fost o ironie, referitoare la ce am zis cu benzina si motorina. Sincer nu mai am chef sa imi desenez fiecare idee. Da, mare dreptate ai, forget about it. Bani multi la pompa va urez la gazolini, ca putere nu e prea multa IN PLUS. pt "doritori" : mai sus cu cateva posturi, am postat ceva cu litere ingrosate. Poate asa va mai lamuriti despre ce, cum, de ce, cand, a aparut discutia asta. QUOTE(audiofilu' @ 19 Apr 2016, 19:44) Maaaaaaaaamãããããããã, ce discutie interesanta..... Cuplul ala trece si printr-o cutie de viteze. Atunci hai sa vedem ce e mai tare: o masina de 200cp si 300Nm sau un cap tractor de 600cp si 2000Nm. Discutie superficiala... te inteleg, nu-i problema ![]() ![]() This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 19:57 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Dar nu ai. Am eu si am si GPL plus un soft care acum ofera peste 200cp. Cu o turbina sanatoasa poti face multe la un consum mult sub diesel.
Sau o motocicleta, cat cuplu are? Nu totul se rezuma la cuplu. In fine, chiar ca discutia a luat-o rau pe aratura. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Facem pariu ca un 1.9 sdi de 75 de cai pe un golf 4 se tine dupa tine pana ii dai a 3-a ? asa aspirat cum este el trage foarte bine. (bine, astea inseamna sa ii scoti mucii, dar merge)
Am testat cu masina mea .... Si un 1.4 tdi pe polo ma face la plecarea de pe loc pana ii dau a 3-a ![]() Deci care vrea sa mai continuam subiectul sa vina la Rasnov :-P |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
mars |
![]()
Post
#265
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Eu nu zic ca urmatoarea mea masina n-ar putea fi diesel, chiar de fix 150 CP. Dar numai daca vine cu automata 8+1 pe F20
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
Corect. Mai bine cu minus la socoteli (desi tot pe vorbe, vad), decat la pompa si in final in buzunar. Vorba romanului: totul pana la bani. Asa ca, on topic, recomand diesel, chiar daca trage in suturi si primeste fum in nas si etc, de la consumatoare si e mai lenta cu niste milisecunde acolo, (fapt ce poate face diferenta intre viata si moarte), deoarece, iti mai raman bani si de un gratar a doua zi, pe cand, altfel ai ramane cu scame in buzunar, dar mai rapid cu...nici macar o secunda
![]() Cine are bani de benzina sau de cheltuit pe fosilele dinozaurilor, care ajung in atmosfera, isi ia daca vrea senzatii, un V6 sau V8, nu un amarat de 2.0 care abia scoate 170 de cai dar suge cat pentru 200 si ceva This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 21:01 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
mars |
![]()
Post
#267
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Da, da, asa e. E nasol sa schimbi filtrul de carburant pe la 120.000 si sa coste 15 lei. E nasol sa ti se incalzeasca motorul iarna in cateva minute. E nasol fara DPF si sapte litri de ulei scump. Naspa e si fara motorina de iarna. Naspa e si fara trepidatii si zgomot la ralanti. De fapt, viata fara diesel e pustiu.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
pishky |
![]()
Post
#268
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
Nu fi rautacios, ca io n-am stiut ce-s alea bujii, distributie, si altele.
Costurile de intretinere cred ca sunt sensibil egale, si consuma mai multi bani pe partea de tren de rulare decat pe motor/ cutie. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
"Da, da, asa e. E nasol sa schimbi filtrul de carburant pe la 120.000 si sa coste 15 lei. E nasol sa ti se incalzeasca motorul iarna in cateva minute. E nasol fara DPF si sapte litri de ulei scump. Naspa e si fara motorina de iarna. Naspa e si fara trepidatii si zgomot la ralanti. De fapt, viata fara diesel e pustiu."
Chiar ma amuz. Nu iti raspund personal, dar pentru cine vrea sa isi ia diesel, dati un search pe google si veti vedea cam cat costa un filtru de motorina (cartus), pe care l-am schimbat la 15.000 de km si era imaculat, cu motorina de la (nu dau nume) portocalii. Si...daca mai vreti, dati iar un search ca sa vedeti daca trebuie motorina pt iarna sau statiile peco o aditiveaza automat la venirea sezonului rece. Sau dati search sa vedeti milioanele de decibeli in plus de la common-rail (cel de la 2007 in sus ma refer, ca despre ASTA am tot dezbatut). Asta in caz ca vreti sa va convingeti din surse neutre si nu pe VORBE. Pana la urma...nici nu stiu de ce este dieselul mai scump decat benzina, probabil o eroare a universului. De fapt, cred ca tot dintr-o eroare a aparut si motorul diesel...cel pe benzina era si este optim, la toate capitolele. Tocmai d-asta masinile pe benzina sunt mai scumpe, rezista mai mult si sunt si intr-un numar mai mare. Sau...parca era invers. Nici nu mai stiu ![]() PS: stiu ca e nasol fara DPF ca...nici eu nu am ![]() ![]() This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 21:37 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
mars |
![]()
Post
#270
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Eu cred ca uiti de unde a pornit discutia: de la un coleg care intreba daca merita 3.000 un 2.0T din 2006 cu 80.000 km. Si v-ati gasit cativa fumaciosi sa ii explicati voi cum e cu cuplul si acceleratia (care nu este) si ce tare e 2.0 dCi, merge si pe untdelemn si pe tavan.
@pishky: soon ![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 16:13 |