Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfaturi achizitie Laguna II

argon
post 19 Apr 2016, 17:27
Post #241


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Doar o persoana a afirmat ca face 2.0T cu 2.0dci 150, si n'am fost eu. Mie nu-mi mai arde demult de liniute. Dar dci-ul de 150 de cai are avantajele sale, duce mai mult decat fratele mai puternic, fiind identic, dar cu putere limitata, si nu e sugrumat de FAP, dar ala se poate anula, nu e o problema.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 19 Apr 2016, 17:36
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara




Hai mai Argoneata, ca n-am zis nimic de tine. Nu trebuie sa te simti cu musca pe caciula laugh.gif


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 19 Apr 2016, 17:44
Post #243


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




QUOTE(ady_vasiloiu @ 19 Apr 2016, 16:14)
PS:ca idee un Clio3 cu motor 2.0 140 cp benzina ia suta in 8.5 secunde
*



Iti dai seama ce ar face motorul ala pe un Twingo?! Sa nu mai zic de Twizy...


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 19 Apr 2016, 17:53
Post #244


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Rasnov in iunie, intalnire nationala. Ne vedem acolo sa continuam discutiile diesel vs benzina :-D


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 19 Apr 2016, 17:55
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




Da-ti liniute cu dorel asta:

https://www.youtube.com/watch?v=IdzMrFd0L20


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 19 Apr 2016, 18:16
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




QUOTE(Alexandar @ 19 Apr 2016, 17:24)
Aia 150cp din dCi n-au nici o sansa, dar absolut niciuna.
*



pai de ce nu zici asa de la inceput, sa ma luminez si eu?! Acum, daca ai zis-o TU si doar pentru ca ai zis-o si atat, incep sa cred si eu si chiar asa este, NU ?! In fine, chiar e irelevanta discutia. degeaba s-au tot postat date (ARGUMENTE), degeaba s-a evidentiat ca diferenta intre cele doua e de 0.3 secunde de la 0-100km, degeaba s-au tot pus cupluri aici si diferente (MARI) de cuplu intre cele doua.....pe scurt degeaba. Dar daca zice cineva ca nu, atunci nu sa fie biggrin.gif

<span class='edit'>19 Apr 2016, 18:26:</span>
QUOTE(argon @ 19 Apr 2016, 17:27)
Doar o persoana a afirmat ca face 2.0T cu 2.0dci 150, si n'am fost eu. Mie nu-mi mai arde demult de liniute. Dar dci-ul de 150 de cai are avantajele sale, duce mai mult decat fratele mai puternic, fiind identic, dar cu putere limitata, si nu e sugrumat de FAP, dar ala se poate anula, nu e o problema.
*



"Dieselul trage din bucati, smucit, benzina trage liniar, dar, una peste alta, benzina castiga...trage demential, mult mai frumos decat tractorinele"..."Ala de 150 e mai slab. Fix de la 2.000 un 2.0T ii da fum grav, testam cand vin in Deva"..."Dieselul trage din bucati, smucit, benzina trage liniar, dar, una peste alta, benzina castiga"..."stiu de la posesori de Octavia, Passat, 530d, 320d (E90) si alte fumacioase care au avut curiozitati d'astea. La urmatorul semafor aveau brusc treaba cu telefonul mobil, tocmai primisera un mesaj interesant "
hmmmm...doar o persoana a ridicat mancatoarele de bani in slavi (in detrimentul dci 2.0)...si N-AM FOST EU.
ia hai sa fim noi putin obiectivi, dar doar putin...si sa vedem cine, ce si cum a afirmat, ce, cum si de ce si de ce s-a raspuns NUMAI cu date tehnice si cu argumente. Argumente care poate uneori nu pot fi acceptate, dar asta e, tehnologia a evoluat. Zic wink.gif Am afirmat de la inceput ca nu fac un versus, ci doar vreau sa arat ca diferenta dintre cele doua nu e chiar asa cum vor unii sa para, DIMPOTRIVA. PS: faza cu liniuta a fost o ironie, am crezut ca e destul de evident, dar sunt disponibil....mai ales pentru cei ce nu accepta argumente...oficiale

This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 18:36


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 19 Apr 2016, 18:42
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara




QUOTE(RENO SS DPR @ 19 Apr 2016, 18:16)
pai de ce nu zici asa de la inceput, sa ma luminez si eu?! Acum, daca ai zis-o TU si doar pentru ca ai zis-o si atat, incep sa cred si eu si chiar asa este, NU ?!  In fine, chiar e irelevanta discutia. degeaba s-au tot postat date (ARGUMENTE), degeaba s-a evidentiat ca diferenta intre cele doua e de 0.3 secunde de la 0-100km, degeaba s-au tot pus cupluri aici si diferente (MARI) de cuplu intre cele doua.....pe scurt degeaba. Dar daca zice cineva ca nu, atunci nu sa fie  biggrin.gif


*



Avea rost sa mai postez niste statistici care au fost postate (si am si amintit acest aspect)?
Aparent ne place sa fim ironici si mai crestini decat Papa, dar cu toate astea nu stim principiul de functionare al unei turbine benzinare. Haios.
Btw..0.5 secunde.


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 19 Apr 2016, 18:49
Post #248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




QUOTE(Alexandar @ 19 Apr 2016, 18:42)
nu stim principiul de functionare al unei turbine benzinare. Haios.
Btw..0.5 secunde.
*


pai cine a zis ca nu il stim? a zis cineva? era ca o completare la ce a zis bannedhost la faza cu turboboost-ul. eu am zis ca "daca nu ma insel, presiunea la diesel e mai mare. vad ca "altcineva" e ironic wink.gif de unde ai tras tu "aparent" concluzia ca "nu stim"?
Ms pt diferenta gresita de mine, my fault la secunde si iti multumesc ca ai spus tot, adica: desi benzina are 170 de cai si dieselul 150, diferenta dintre ele de la 0-100km de ora este de nici mai mult nici mai putin de 5 milisecunde biggrin.gif

This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 18:51


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 19 Apr 2016, 18:51
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




QUOTE(RENO SS DPR @ 19 Apr 2016, 18:49)
pai cine a zis ca nu il stim? a zis cineva? era ca o completare la ce a zis bannedhost la faza cu turboboost-ul. de unde ai tras tu "aparent" concluzia ca "nu stim"? 
Ms pt diferenta gresita de mine, my fault la secunde si iti multumesc ca ai spus tot, adica: desi benzina are 170 de cai si dieselul 150, diferenta dintre ele de la 0-100km de ora este de nici mai mult nici mai putin de 5 milisecunde  biggrin.gif
*



Uuhm, 0.5 secunde sunt 500 de milisecunde biggrin.gif

This post has been edited by MariusRZR: 19 Apr 2016, 18:51


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 19 Apr 2016, 18:55
Post #250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




QUOTE(MariusRZR @ 19 Apr 2016, 18:51)
Uuhm, 0.5 secunde sunt 500 de milisecunde  biggrin.gif
*


nu vreau sa fac ca aia cu telefonul, de la liniutele colegului anterior, dar...crede-ma ca sunt la a treia bere biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 19 Apr 2016, 18:56
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara




QUOTE(RENO SS DPR @ 19 Apr 2016, 18:49)
pai cine a zis ca nu il stim? a zis cineva? era ca o completare la ce a zis bannedhost la faza cu turboboost-ul. eu am zis ca "daca nu ma insel, presiunea la diesel e mai mare. vad ca "altcineva" e ironic wink.gif  de unde ai tras tu "aparent" concluzia ca "nu stim"? 
Ms pt diferenta gresita de mine, my fault la secunde si iti multumesc ca ai spus tot, adica: desi benzina are 170 de cai si dieselul 150, diferenta dintre ele de la 0-100km de ora este de nici mai mult nici mai putin de 5 milisecunde  biggrin.gif
*



Ok, hai ca dam deja cu mucii-n fasole si nu cred ca are rost, doar de dragul conversatiei.
Desi exista o diferenta de cuplu care e foarte mare si foarte relevanta din punctul tau de vedere, exista juma' de secunda intre performantele masinilor. Hmm...culmea. Si alea "5 milisecunde", evident ca nu-s relevante pentru pilotii de noi, dar statistic vorbind...

This post has been edited by Alexandar: 19 Apr 2016, 19:01


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 19 Apr 2016, 18:58
Post #252


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Exact. Si 7 metri diferenta pana la 100 kmh. Not bad...


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 19 Apr 2016, 19:00
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




Aia 150cp din dCi n-au nici o sansa, dar absolut niciuna.
pai corect, hai sa nu dam cu mucii-n fasole. Si sa nu mai facem afirmatii de genul celei de mai sus, cand vine vorba de o diferenta de 500 de milisecunde. "doar de dragul conversatiei"


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 19 Apr 2016, 19:02
Post #254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




QUOTE(RENO SS DPR @ 19 Apr 2016, 18:55)
nu vreau sa fac ca aia cu telefonul, de la liniutele colegului anterior, dar...crede-ma ca sunt la a treia bere  biggrin.gif  biggrin.gif
*



Incercam sa mai inveselesc atmosfera:)

Eu cred ca depinde de preferintele fiecaruia. Eu prefer "dizal" peste benzina mereu.
Mai ales ca eu car chestii cu masina mereu de acasa > Bucuresti...Benzina parca moare cand pui greutate pe ea(Sau o turezi mai mult si consuma ca un tanc). Eu am 1.9 de 107, nu prea am loc in discutia voastra. Un verisor are 1.8 120 CP. Cand am venit cu a lui in Buc cu 4 persoane + bagaje...Well, imi era dor rau de a mea.

This post has been edited by MariusRZR: 19 Apr 2016, 19:03


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 19 Apr 2016, 19:02
Post #255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara





QUOTE
Aia 150cp din dCi n-au nici o sansa, dar absolut niciuna.
pai corect, hai sa nu dam cu mucii-n fasole. Si sa nu mai facem afirmatii de genul celei de mai sus, cand vine vorba de o diferenta de 500 de milisecunde. "doar de dragul conversatiei"



Cum am mai zis, afirmatia mea era corelata cu statisticile pe care le-au postat colegii. Era chiar asa greu de inteles din prima? Chiar si dupa 3 beri?

This post has been edited by Alexandar: 19 Apr 2016, 19:04


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Apr 2016, 19:03
Post #256


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(BannedHost @ 19 Apr 2016, 16:00)
Eu sunt curios 180 de cai diesel vs 180 benzina :-D ce se intampla :-D
*




Pe aceeasi masina cu rapoarte la fel setate, vor face 100 in acelasi timp. Chiar daca dieselul probabil are cu 50% mai mult cuplu. Acceleratia absoluta si viteza maxima sunt date de puterea maxima. La mers sportiv cuplul nu are nicio importanta. Ii ajuta doar pe aia lenesi sau nestiutori, care nu au idee cum sa foloseasca un motor.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 19 Apr 2016, 19:09
Post #257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




QUOTE(Alexandar @ 19 Apr 2016, 19:02)
Cum am mai zis, afirmatia mea era corelata cu statisticile pe care le-au postat colegii. Era chiar asa greu de inteles din prima? Chiar si dupa 3 beri?
*


nu e nimic greu de inteles, dar nu prea te-ai facut inteles raportat la ce s-a postat. Adica (dupa cele doua beri si ceva ale mele - sunt la a treia nu inseamna ca am baut deja trei, ci ca o consum pe a treia wink.gif ) din postarile respective, daca esti curios sa le analizezi pe toate tocmai asta a reiesit si anume ca: 2.0 T nu e idol in detrimentul dieselului de 2.0 si ca imensa diferenta este data de 500 de milisecunde si putinel cuplu in plus pt dci. You feel me?
aaa...si era sa uit: si 20 de cai in plus pt T. Acum daca, "corelezi" 500 milisecunde in minus la dci la 20 de cai in plus la benzina, vei vedea ca... wink.gif Doamne fereste sa aibe mai putini cai benzina, ca, chiar ca primea mult fum in nas, dupa ce facea vartej in rezervor biggrin.gif

This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 19:36


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 19 Apr 2016, 19:15
Post #258


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Eu cred ca unii n-au mers cu benzinare turbo, de le tot compara cu alea aspirate. Ca moare motorul, ca trebuie turate etc. Nu e chiar asa. O turbina, chiar si mai micuta, ajuta mult. Sa nu uitam ca 2.0T GT are 205 CP si cuplu 300 (cu 30 mai mult decat 2.0T 170), dar face suta in 7.2 s.

Si sa nu uitam ca diesel-ul de 2 litri fara turbo e mort complet (75?), pe cand din 2.0 aspirat se pot scoate 200 de cai (Clio RS), iar cu turbo sky is the limit, benzina sa fie. Laguna II 2.0 dCi 173 a avut, la momentul lansarii, cel mai puternic motor diesel de 2 litri (cred ca BMW era pe la 163). Acum, cu bi-turbo, cred ca au sarit de 270.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 19 Apr 2016, 19:24
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




QUOTE(mars @ 19 Apr 2016, 19:15)
Si sa nu uitam ca diesel-ul de 2 litri fara turbo e mort complet (75?), pe cand din 2.0 aspirat se pot scoate 200 de cai (Clio RS),
*


pe sistemul: "daca vorbim de liniute eu ma retrag", daca o dam in "fara turbo"....eu ma retrag. Sa nu uitam ca motorina e motorina si benzina e benzina...sa nu uitam de randament, etc, etc, etc.
mai avem sa zicem ca , cu nu stiu ce benzina sau motorina e diferenta de cai si gata biggrin.gif.

This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 19:27


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 19 Apr 2016, 19:44
Post #260


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Ce treaba are randamentul? Ti s-a explicat mai sus, tu o (sa) o tii pe a ta. Forget about it.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 19 Apr 2016, 19:44
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Maaaaaaaaamãããããããã, ce discutie interesanta.....
Cuplul ala trece si printr-o cutie de viteze.
Atunci hai sa vedem ce e mai tare: o masina de 200cp si 300Nm sau un cap tractor de 600cp si 2000Nm. Discutie superficiala...


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 19 Apr 2016, 19:48
Post #262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




QUOTE(mars @ 19 Apr 2016, 19:44)
Ce treaba are randamentul? Ti s-a explicat mai sus, tu o (sa) o tii pe a ta. Forget about it.
*


aia chiar a fost o ironie, referitoare la ce am zis cu benzina si motorina. Sincer nu mai am chef sa imi desenez fiecare idee. Da, mare dreptate ai, forget about it. Bani multi la pompa va urez la gazolini, ca putere nu e prea multa IN PLUS.


pt "doritori" : mai sus cu cateva posturi, am postat ceva cu litere ingrosate. Poate asa va mai lamuriti despre ce, cum, de ce, cand, a aparut discutia asta.


QUOTE(audiofilu' @ 19 Apr 2016, 19:44)
Maaaaaaaaamãããããããã, ce discutie interesanta.....
Cuplul ala trece si printr-o cutie de viteze.
Atunci hai sa vedem ce e mai tare: o masina de 200cp si 300Nm sau un cap tractor de 600cp si 2000Nm. Discutie superficiala...
*



te inteleg, nu-i problema biggrin.gif biggrin.gif si eu as zice exact la fel daca as avea 2.0 T

This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 19:57


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 19 Apr 2016, 20:10
Post #263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Dar nu ai. Am eu si am si GPL plus un soft care acum ofera peste 200cp. Cu o turbina sanatoasa poti face multe la un consum mult sub diesel.
Sau o motocicleta, cat cuplu are? Nu totul se rezuma la cuplu.
In fine, chiar ca discutia a luat-o rau pe aratura.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 19 Apr 2016, 20:31
Post #264


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Facem pariu ca un 1.9 sdi de 75 de cai pe un golf 4 se tine dupa tine pana ii dai a 3-a ? asa aspirat cum este el trage foarte bine. (bine, astea inseamna sa ii scoti mucii, dar merge)

Am testat cu masina mea ....
Si un 1.4 tdi pe polo ma face la plecarea de pe loc pana ii dau a 3-a smile.gif), dar aici intervine si greutatea .....

Deci care vrea sa mai continuam subiectul sa vina la Rasnov :-P


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 19 Apr 2016, 20:47
Post #265


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Eu nu zic ca urmatoarea mea masina n-ar putea fi diesel, chiar de fix 150 CP. Dar numai daca vine cu automata 8+1 pe F20 wink.gif. Iar de consum la actuala nu ma plang, am media sub 10. Ultima revizie a fost 280 de lei. GPL nu ma tenteaza, la 10.000 km pe an. On topic, recomand benzina. Daca e turbo, e si mai bine. Tractorina sa-si ia aia ahtiati dupa "bagat in scaun" si socoteli care, in final, dau cu minus.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 19 Apr 2016, 20:54
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




Corect. Mai bine cu minus la socoteli (desi tot pe vorbe, vad), decat la pompa si in final in buzunar. Vorba romanului: totul pana la bani. Asa ca, on topic, recomand diesel, chiar daca trage in suturi si primeste fum in nas si etc, de la consumatoare si e mai lenta cu niste milisecunde acolo, (fapt ce poate face diferenta intre viata si moarte), deoarece, iti mai raman bani si de un gratar a doua zi, pe cand, altfel ai ramane cu scame in buzunar, dar mai rapid cu...nici macar o secunda wink.gif
Cine are bani de benzina sau de cheltuit pe fosilele dinozaurilor, care ajung in atmosfera, isi ia daca vrea senzatii, un V6 sau V8, nu un amarat de 2.0 care abia scoate 170 de cai dar suge cat pentru 200 si ceva

This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 21:01


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 19 Apr 2016, 21:07
Post #267


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Da, da, asa e. E nasol sa schimbi filtrul de carburant pe la 120.000 si sa coste 15 lei. E nasol sa ti se incalzeasca motorul iarna in cateva minute. E nasol fara DPF si sapte litri de ulei scump. Naspa e si fara motorina de iarna. Naspa e si fara trepidatii si zgomot la ralanti. De fapt, viata fara diesel e pustiu.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 19 Apr 2016, 21:22
Post #268


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




Nu fi rautacios, ca io n-am stiut ce-s alea bujii, distributie, si altele.
Costurile de intretinere cred ca sunt sensibil egale, si consuma mai multi bani pe partea de tren de rulare decat pe motor/ cutie.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 19 Apr 2016, 21:23
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




"Da, da, asa e. E nasol sa schimbi filtrul de carburant pe la 120.000 si sa coste 15 lei. E nasol sa ti se incalzeasca motorul iarna in cateva minute. E nasol fara DPF si sapte litri de ulei scump. Naspa e si fara motorina de iarna. Naspa e si fara trepidatii si zgomot la ralanti. De fapt, viata fara diesel e pustiu."

Chiar ma amuz. Nu iti raspund personal, dar pentru cine vrea sa isi ia diesel, dati un search pe google si veti vedea cam cat costa un filtru de motorina (cartus), pe care l-am schimbat la 15.000 de km si era imaculat, cu motorina de la (nu dau nume) portocalii. Si...daca mai vreti, dati iar un search ca sa vedeti daca trebuie motorina pt iarna sau statiile peco o aditiveaza automat la venirea sezonului rece. Sau dati search sa vedeti milioanele de decibeli in plus de la common-rail (cel de la 2007 in sus ma refer, ca despre ASTA am tot dezbatut). Asta in caz ca vreti sa va convingeti din surse neutre si nu pe VORBE. Pana la urma...nici nu stiu de ce este dieselul mai scump decat benzina, probabil o eroare a universului. De fapt, cred ca tot dintr-o eroare a aparut si motorul diesel...cel pe benzina era si este optim, la toate capitolele. Tocmai d-asta masinile pe benzina sunt mai scumpe, rezista mai mult si sunt si intr-un numar mai mare. Sau...parca era invers. Nici nu mai stiu biggrin.gif cum spunea cineva mai sus: discutie superficiala, "jucaria mea e mai buna decat a ta". (doar pentru ca o am eu si atat)
PS: stiu ca e nasol fara DPF ca...nici eu nu am wink.gif wink.gif

This post has been edited by RENO SS DPR: 19 Apr 2016, 21:37


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 19 Apr 2016, 21:39
Post #270


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Eu cred ca uiti de unde a pornit discutia: de la un coleg care intreba daca merita 3.000 un 2.0T din 2006 cu 80.000 km. Si v-ati gasit cativa fumaciosi sa ii explicati voi cum e cu cuplul si acceleratia (care nu este) si ce tare e 2.0 dCi, merge si pe untdelemn si pe tavan.

@pishky: soon wink.gif! Stiu ca acum ai 200 de cai, dar, daca te lasa doamna, ne putem juca putin. Valabil si pentru BannedHost. Aia cu dCi 150 sa se duca la culcare, daca si-au baut lapticul. Dream on!


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 16:13
Dacia