Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
![]() ![]() |
Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
Laurentziu83 |
![]()
Post
#151
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
MuciX |
![]()
Post
#152
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
21 ala e otto.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
espacern |
![]()
Post
#153
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(turbodxman @ 8 Dec 2013, 22:08) dar totusi nici aia nu s-au purtat cu manusi cu masina ![]() Daca vrei persoane cu manusi gasesti la biblioteca! ![]() @+ Attached thumbnail(s) Casse.jpg ( Size: 296.7k ) Number of downloads: 1048 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#154
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Le confundasem, am crezut ca era cel diesel. Oricum, afirmatia mea cu turatul ramane valabila, motorul trebuie sa reziste pana la turatia maxima fara sa cracneasca.
|
--------------------
.
.
.
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#155
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
QUOTE(espacern @ 8 Dec 2013, 21:22) Am omis eu sa pun ghilimelele la locul potrivit sau sa scriu cu italic (cu manusi). Oricum nu voi mai da pe la RAR prea curand. ![]() E drept ca multi considera modelele anilor '80-'90 niste rable, deci locul lor ar trebui sa fie unde se vad acelea in fotografie ("casse") dar mai sunt unii (putini e drept) care le pastreaza in showroom. ![]() ![]() Renault_25_V6_Turbo__Alb.jpg ( Size: 98.54k ) Number of downloads: 1101 Renault_Alpine.jpg ( Size: 76.3k ) Number of downloads: 1078 Renault_Espace_Phase_1.jpg ( Size: 90.61k ) Number of downloads: 1067 E drept ca aceia sunt olandezi ![]() QUOTE(Laurentziu83 @ 8 Dec 2013, 21:28) Le confundasem, am crezut ca era cel diesel. Oricum, afirmatia mea cu turatul ramane valabila, motorul trebuie sa reziste pana la turatia maxima fara sa cracneasca. 21-le meu e benzinar. Din cate stiam eu (daca gresesc va rog sa ma corectati) doar dieselurile trebuie turate la maxim, cand vine vorba de ITP sau autentificare(?) ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
espacern |
![]()
Post
#156
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(turbodxman @ 8 Dec 2013, 22:47) Din cate stiam eu (daca gresesc va rog sa ma corectati) doar dieselurile trebuie turate la maxim, cand vine vorba de ITP sau autentificare? La ITP se tureaza motorul/verifica franele/etc...la identificare/autentificare se fac doar poze/verificarii/etc.fara altele! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#157
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
La autentificare nu se porneste motorul, daca masina are ITP valabil. E doar problema de verificare serii si atat. Plus ca stai langa masina cat se intampla asta...
Daca tot e sa ne plangem de RAR si de faptul ca li se pare mereu cate ceva suspect, eu sunt patit cu R 21 alb, care, fiind fabricat in Spania, are seria de sasiu care incepe cu VS1 in loc de VF1. Ma duc la RAR Voluntari sa ii fac autentificarea dupa ce am luat-o de la tata pe numele meu, prin 2004 parca, vine un nene, o ia si pleaca cu ea in hala si nu mai iese masina de acolo. Dupa vreo doua ore iese masina din hala si o baga in alta parte, ma duc sa intreb ce si cum, un nene de acolo mai sa ma ia la bataie, ca am modificat seria de sasiu, ca e penala, c-o fi si c-o pati...ii cer sa-mi explice despre ce e vorba si imi zice ca masina are seria de sasiu modificata, ca nu exista seria respectiva in baza de date (desi masina avea CIV facut la RAR cu vreo 10 ani inainte), ca la Renault nu exista decat serii care incep cu VF1, nu VS1, ca seria mea nu este punctata ci scrisa si asta nu se poate, tot felul de baliverne. Dupa inca o ora, timp in care am stat langa masina, vine un nene mai carunt care se uita la masina si ii ia la ture pe ceilalti, explicandu-le ca masina e facuta de FASA Espana si ca de aia are seria cu VS1 in loc de VF1 si ca era a doua sau a treia masina pe care o vazuse cu seria de tipul ala. Dupa 2 ani ma duc din nou la RAR sa omologhez rotile pe 15, trec iar prin chestia asta, stiam lectia acum, dar tot am avut de asteptat vreo ora si ceva pana a catadixit un nene de acolo sa ma creada pe cuvant...Ma gandesc cu groaza cand o fi sa ii fac ITP-ul, mai ales ca e expirat de vreo cinci ani, de cand masina e in restaurare... @ mucix, scuze de off, dar daca si masina ta o fi vreun capat de serie sau ceva serie limitata, armeaza-te cu rabdare... |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
turbodxman |
![]()
Post
#158
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Intrucat nu m-au lasat sa stau in hala, sa vad ce fac, si asta a fost a doua oara, pana in prezent cand am dus o masina la autentificare la RAR n-am stiu aceste detalii.
![]() Multumesc pentru informatie. ![]() Oricum, inainte sa imi scoata masina, de la verificare, au scos un Mercedes Benz TN/T1 care pierdea lichid de racire, tot in urma "verificarii" lor. Acel exemplar era evident foarte uzat dar a avut "ghinion" mai mare ca 21-le meu. In fine, gata cu off-topicul. Cel mai probabil, daca avea garnitura care trebuia la buson nu arunca ulei pe acolo. ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
MuciX |
![]()
Post
#159
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(b06fcn @ 8 Dec 2013, 22:03) @ mucix, scuze de off, dar daca si masina ta o fi vreun capat de serie sau ceva serie limitata, armeaza-te cu rabdare... Zi ce ai de zis, nu e offtopic nimic aici. ![]() Serie limitata nu e, dar nici luata "la rand" nu e, masina a fost configurata, dar nimic mai mult, s-au ales cel putin interiorul si a/c-ul care nu prea se punea pe cele cu trapa. Capat de serie in niciun caz, touring-ul s-a facut pana in 94, cand deja se facea E36 de ceva timp, iar asta e 91. This post has been edited by MuciX: 8 Dec 2013, 22:09 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#160
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
...once upon a time... sau din vremurile cand se faceau masini. ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
marian-j |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
QUOTE(marian-j @ 4 Dec 2011, 22:42) QUOTE(cdadan @ 8 Dec 2013, 19:29) Ups. ![]() Poti fi ceva mai explicit? E chiar atat de negru dracul sau e ceva rezolvabil, dar cu pierdere suplimentara de timp si nervi? Eh,totul e rezolvabil.Mi-e teama ca,in afara de timp si nervi,sa nu mai trebuiasca si ceva banisori in plus. Prin comparatie cu brief-ul legumei mele,numarul de omologare EU al ursului mi se pare incomplet.Luand in considerare si precizarile initiatorului,imi face impresa ca asta incearca sa faca cei de la RAR:sa genereze un numar de omologare corect,deoarece in acte nu au informatii complete.Prin urmare,incearca sa se ghideze dupa elemente conexe:cod motor,cod cv,cod catalizator,tip sonda lambda,etc in vederea evidentierii a cat mai multor indicii din care sa rezulte caracteristicile reale ale masinii.Este o operatiune mult mai laborioasa decat o simpla transcriere de coduri EU in CIV-ul romanesc. P.S. Cer scuze ca fac trimitere la mine in batatura,dar nu stiu cum sa atasez doar poza cu ceferticatu'. ![]() This post has been edited by marian-j: 8 Dec 2013, 23:08 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#162
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
@ Victor - ultima data am facut autentificarea la Leguma, acu doua luni, am stat langa masina toata durata operatiei, adica cca 20 de minute, am plecat doar sa platesc taxa, timp in care cartela a stat la mine si masina inchisa in hala, nu a pornit-o nimeni. La fel la Opelul tatei cand l-am trecut de pe firma pe PF.
@ Mucix - deja daca spui ca AC-ul se punea rar pe cele cu trapa, explica de ce au umblat la torpedou, asa cum spune si boierul Marian. Sau, ai avut noroc de vreun ochelarist de cal de genul celui prezentat mai sus de mine, nu a vazut niciodata asa ceva, el stie ca asa ceva nu a existat, deci esti suspect... |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Ov |
![]()
Post
#163
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(kossak @ 8 Dec 2013, 15:36) QUOTE(turbodxman @ 8 Dec 2013, 16:24) scumpe si rare ziceti? Ia cautati cauciucurile mele (ma rog, ce-ar trebui sa am ca in fapt am altceva) pt 2000: 190/65R14 (hint: Michelin TRX) sa vedeti raritate si pret ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
MuciX |
![]()
Post
#164
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Adică ai si alta dimensiune omologata?
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
argon |
![]()
Post
#165
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Tare comunista. TRX au pus si pe Ferrari vintigi.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ov |
![]()
Post
#166
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MuciX @ 9 Dec 2013, 10:09) Acum da, ca la rar s-a uitat ala nedumerit in carte, apoi la masina, apoi la mine si m-a intrebat ce sa treaca in noua carte ca pe fata am 185, pe spate 195 si in carte 190. Pana la urma le-a trecut pe amandoua (si acu' nu mai pomeneste nimic de 190 ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
marian-j |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
|
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
MuciX |
![]()
Post
#168
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Cica pentru moment ii dau drumu la carte ca non-euro, dar revin ei maine cu un telefon. Nu stiu cum vine asta.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#169
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
DPDV financiar e mai bine non-euro, e timbrul de mediu mai ieftin...Si poti sa-i scoti si KAT-ul...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
MuciX |
![]()
Post
#170
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Da, dar cine stie ce impozit vor inventa astia si mai e pana in 2024.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
ia nankangurile alea.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#172
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
QUOTE(b06fcn @ 8 Dec 2013, 23:47) @ Victor - ultima data am facut autentificarea la Leguma, acu doua luni, am stat langa masina toata durata operatiei, adica cca 20 de minute, am plecat doar sa platesc taxa, timp in care cartela a stat la mine si masina inchisa in hala, nu a pornit-o nimeni. La fel la Opelul tatei cand l-am trecut de pe firma pe PF. Multam de info Mihai. ![]() In cazul 21-lui, maghiarii respectivi nu mi-au permis accesul in hala. ![]() Fiind sfarsit de an si full planificarea la RAR BV atunci n-am avut alta varianta mai apropiata. A doua oara nu mai dau acolo cu nici un vehicul. ![]() 9 Dec 2013, 13:34: QUOTE(Ov @ 9 Dec 2013, 09:58) scumpe si rare ziceti? Ia cautati cauciucurile mele (ma rog, ce-ar trebui sa am ca in fapt am altceva) pt 2000: 190/65R14 (hint: Michelin TRX) sa vedeti raritate si pret ![]() 25-ul meu a venit din fabrica cu 5 Michelin MXV. Acum doar roata de rezerva mai are anvelopa originala. Celelalte 4 (de pe masina) sunt Dunlop 205 50 R 15 (cu totul alta dimensiune decat Michelin-urile MXV ale caror caracteristici sunt trecute in CIV si certif. inm.). Mi-ar place 5 MXV-uri dar la 1000 ron bucata prefer Dunlop-urile. ![]() This post has been edited by turbodxman: 9 Dec 2013, 13:34 |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
marian-j |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
|
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
4x4 |
![]()
Post
#174
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
marian-j |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
|
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#176
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
marian la ce vrea sa faca cu masina, ii ajung.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#178
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ursu e oficial non-euro. Povestea? Asa a iesit din fabrica, dar neamtu i-a facut conversie la euro2. Am gasit chiar si factura, treaba s-a facut prin 2000. De aceea in brief apare ca euro 2 si confuzia numerelor de omologare. Daca la ei are valoare, la noi fierul moare asa cum a iesit din fabrica.
Azi urmeaza vizita la primărie, fisc, ercea si daca e cu noroc, o primi si numere. This post has been edited by MuciX: 11 Dec 2013, 10:32 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
argon |
![]()
Post
#179
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Neamtu a facut conversie sa poata sa circule cu ea, pe non euro nu putea circula in orase. La noi se poate oriunde.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
corbex |
![]()
Post
#180
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Avantaj primire. Foarte bine, mai scapi de ceva taxe.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 03:20 |