Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Parere Megane 3

ali3n_cop
post 7 Jan 2015, 10:36
Post #31


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Indiferent de sistemul de punctaj si alte aberatii ale celor de la Reno + suportul "infinit" al sustinatorilor de pe forum, un om de rand care se informeaza ca la carte inainte sa-si achizitioneze o masina si care intra de curiozitate pe site-ul Euro NCAP sa vada cum se prezinta Megane-ul la capitolul siguranta..ramane socat sa vada 3 stele in dreptul masinii. Nu cred ca ii mai pasa de sistemul de punctaj schimbat si alte aberatii de marketing...se orienteaza catre altceva. Bine, ma refer la persoane care isi permit sa-si cumpere o masina si sunt interesati de siguranta lor.
@centurion, eu nu arunc cu noroi in Reno, raspund cu un feedback puternic la actiunile lor de 3 lei. Ce vrei?..sa-i ridic in slavi pentru ca isi bat joc de clienti cu o platforma de 3 lei la acelasi pret cu platforma genuine?...sa le intind covorul rosu pentru tot felul de reduceri de costuri inutile?..antifonari inexistente, materiale de calitate execrabila...? Prefer sa ma aflu in opozitie si sa fiu corect.

This post has been edited by ali3n_cop: 7 Jan 2015, 10:42


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 Jan 2015, 10:47
Post #32


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Un om care-si permite si e destul de inteligent sa-si o masina noua, il duce capul sa vada dincolo de cele 3 stele. Si sa se intereseze exact in ce constau acele stele. Asa ca daca ma uit si vad ca masina a primit 3 stele pentru ca nu are niste beculete sa te anunte cand nu sunt puse centurile in spate si pietonii isi sparg capul in capota, insa protectia pasagerilor in caz de impact e echivalenta ca a unei masini care a luat totusi 5 stele, pentru mine si Meganul e de 5 stele. Ma doare la basca de beculete si pietoni.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 7 Jan 2015, 10:53
Post #33


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Rezultate slabe la impactul cu stalpul lateral, la nivelul cervical atat in fata cat si pe bancheta din spate si la impactul cu pietonii...cam asta e realitatea. Nu le scadea nimeni doua stele doar pe niste beculete de avertizare wink.gif
Treci pe la casierie sa-ti incasezi "prima" de la Reno rolleyes.gif

This post has been edited by ali3n_cop: 7 Jan 2015, 10:54


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 7 Jan 2015, 11:26
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(ssilviu @ 7 Jan 2015, 10:47)
Un om care-si permite si e destul de inteligent sa-si o masina noua, il duce capul sa vada dincolo de cele 3 stele. Si sa se intereseze exact in ce constau acele stele.
Nu vreau sa par gica contra dar un om inteligent intelege ca o masina de 5 stele e mai completa decat una de 3 stele, indiferent cat de mica e diferenta.
Adeseori se uita faptul ca peste 90% din cumparatorii de masini nu stau pe forumuri sa studieze platforme.

Recunosc ca atunci cand am cautat o masina SH din clasa medie nu m-am uitat la stele de siguranta. blush.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 7 Jan 2015, 15:08
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




QUOTE(madhorsefuzzy @ 7 Jan 2015, 11:26)
Nu vreau sa par gica contra dar un om inteligent intelege ca o masina de 5 stele e mai completa decat una de 3 stele, indiferent cat de mica e diferenta.
Adeseori se uita faptul ca peste 90% din cumparatorii de masini nu stau pe forumuri sa studieze platforme.

Recunosc ca atunci cand am cautat o masina SH din clasa medie nu m-am uitat la stele de siguranta.  blush.gif
*



masina mea in 2009 a fost de 5 stele. Acum e de 3stele. Acum e la fel de completa cum era si acum 6 ani, doar stelele au palit acum fata de alea vechi. S-a ajuns in situatia in care o chestie utila acum ceva ani (buni) din momentul in care a cazut piata auto sa fie folosit doar ca o simpla schema de aburit prosti. E facuta pentru marea masa a cumparatorului - vezi are 5-7 stele e super extra asta trebuie sa fie cumparata. Vreau sa-l vad si eu pe multimilionarul care il doare la basca de confortul soferului personal. El cumpara mertanul pentru ca costa cat alte cinci masini si poate sa-l plateasca nu pentru confortul soferului. Din cate am inteles eu aceste cinci stele se dau acum daca masina stie sa schimbe faza lunga in scurta, daca stie sa pastreze directia fata de axul drumului si balarii de genul asta.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 7 Jan 2015, 15:34
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




Legat de "jaful turcesc".
Nu e nici pe departe un jaf, este tot un MIII.
Trebuie sa intelegeti ca fiecare producator isi construieste masina pentru diferite piete, in diferite uzine, cu diferite costuri.

Caz: MII hatch se fabrica in Spania, iar piata ei era clar alta decat Europa de est, apoi a aparut MII sedan, o "limuzina" pt piata de est ce se fabrica in Tr.
Teorie valabila si pt Fluence, un derivat al Meganului, respectiv o " limuzina" pentru est. Fluence ce se fabrica decat in Tr.

Va rog configurati un Fluence, pe site ul Reno din Fr. N-aveti cum.
In occident masina agreata este hatch ul ,breack ul sau monovolumul (care apropo, tot de reno este inventat odata cu aparitia primului espace).

Totodata, chiar daca un turcesc este totusi un MIII, sunt intr adevar diferente intre el si un spaniol.
Precum la Fluence fata de un MIII de spania.
Sa fie clar, o masina fabricata in Spania, Fr sau unde o fi NU este mai buna fata de una din Ro, Tr, Iran sau mai stiu eu unde.

Sunt doar diferente aparute si cerute de marketing si management de cost.
Este alta tapiterie, alt compresor de AC, lipsesc niste butoane, anumite parti vopsite, nu avem geamuri impulsionale etc, insa pot exista alte chestii ce nu se gasesc pe spaniole, gen aparatori pentru discurile de frana, sau mai stiu eu ce protectii.

Legat de EURONCAP, stati linistiti ca daca intra un Golf indiferent de care intr un M, nu are nici o sansa in plus sau in minus fata de un Megan.

Este o masina care se fabrica deja din 2008, adica documentatie inceputa de prin 2005.
La vremea aia erau alte normative. Insa strict legat de un eventual impact este de 5stele...stati linistiti.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 7 Jan 2015, 15:35
Post #37


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Au trecut 6 ani din 2009 si pana acuma. Tehnologia evolueaza, lucrurile se mai schimba. Renault a ramas la acelasi nivel de acum 6 ani si au schimbat doar grila dintre faruri pe sistemul "ce frumoasa e". Nu e vina nimanui ca nu vor sa evolueze in bine si ca au stat pana acuma la adapostul povestilor frumoase din trecut.

This post has been edited by ali3n_cop: 7 Jan 2015, 15:37


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 7 Jan 2015, 15:42
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




Nu poti sa schimbi tehnologia in fiecare an. Pana la urma un facelift in general doar in astea consta: schimbarea grilei dintre faruri pe sistemul "ce frumoasa e". Noile tehnologii vor fi incluse in modelul urmator. Daca vroia Renault putea sa inchida gura carcotasilor prin includerea ca echipament de serie a sistemului Visio.

This post has been edited by Highwayman: 7 Jan 2015, 15:45


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 7 Jan 2015, 15:48
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




ABS obligatoriu in UE de la 1 ian 2009.
ESP obligatoriu in UE de la 1 ian 2014.

Cand crezi ca va deveni obligatorie schimbarea automata din faza lunga in scurta? Zic si eu.

Masina ta din 2009 e de 5 stele din 2009.
In 2014 nu s-a testat masina ta din 2009 ci masina lor din 2014.

Dar unii nu vor sa inteleaga ca lucrurile evolueaza iar Renault nu vrea/nu poate sa tina ritmul. Candva erau primii. Acum nu mai sunt.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 7 Jan 2015, 16:28
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




Renault avea ABS ESP si alte balarii de cand lumea.
Meganul de 2014 sa sti ca e totusi cel din 2009, mai bine spus cel din 2008. Productia, daca nu ma insel a inceput in 2008.

Face lift ul asta de 2014 e facut totusi mult prea tarziu.
Foarte probabil astia de la Renault vor sa lungeasca un pic viata acestui model pana la aparitia urmatorului, care cu siguranta nu va mai dura mult.
Chiar si asa, cu face-liftul asta nu mi se pare deloc mai "cool", pur si simplu tb sa ramana in trend.

In mod normal, viata serie a unui model se intinde pe cca 6 max 7 ani. 3, 4 ani cu modelul lansat, si inca cca 3 ani cu un model face lift.

Deja la acest Megan, face-liftul s-a facut dupa cca 6 ani.

Si daca e sa vb atat de stele, hai sa analizam coaja ai de Golf4.
Cand s-a lansat a avut 4 stele, nici macar cinci, iar pana la aparitia G5, nu a mai fost retestat EURONCAP niciodata.
Cat crezi ca scotea in 2004? Iti spun eu : 2 sau 2 jumate.

Asa ca nu mai continuati cu acest aspect, MIII inca mai e o masina sigura, fiabila...si frumoasa.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rMegane
post 7 Jan 2015, 17:54
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 27 March 14




QUOTE(madhorsefuzzy @ 7 Jan 2015, 15:48)
Dar unii nu vor sa inteleaga ca lucrurile evolueaza iar Renault nu vrea/nu poate sa tina ritmul. Candva erau primii. Acum nu mai sunt.
*


Ca sa obtii 5 stele ar trebui sa ai franare automata, detectie depasire marcaj, citire indicatoare, etc.
Prea mult pentru o masina antica cu schimbari minore la partea frontala.
Cand am cumparat-o nici macar nu era lansata in tara, dealearul o prezenta de parca ar fi fost nava spatiala: materiale mai bune, siguranta sporita, consum foarte mic, stropitoare perdea ("dom'le are pana si loganul"), etc.


--------------------
Renault Megane 2014, 1.5dci 95cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 7 Jan 2015, 18:00
Post #42


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(gangara @ 7 Jan 2015, 15:34)
monovolumul (care apropo, tot de reno este inventat odata cu aparitia primului espace).

ERONAT Renault doar si-a pus marca pe o masina fabricata de Matra....pana in 2002.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m3st_tce
post 7 Jan 2015, 20:21
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 6 May 12




Domnilor,
In caz ca nu stiati, rating-ul a fost re-evaluat la 4 stele. ;-)


--------------------
Renault Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active *** 2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 7 Jan 2015, 23:05
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




smile.gif

In primul rand, topicul se numeste "Parere..." iar initiatorul dorea PARERI de la detinatori.
Deci cei care isi fatzaie funduletzul in altceva...sa posteze la ei acasa...ah ..sau nu e nimeni la ei acasa?

Bun...on topic.

Ca detinator SI de MIII cosider ca Megan3:
- este o masina frumoasa
- robusata, poate totusi prea grea, cu o mecanica noua si imbunatatia fata de MII si aici ma refere la ambele trenuri de rulare plus supor motor
- locurile din fata confortabile, in spate destul de inghesuit...si nici vorba de trei locuri (poate doi adulti si un copil nazdravan pe mijloc)
-portbagaj foarte bun pt un hatch
-stabilitate...da...stabilitate are din plin. Chiar imi place..cu toate ca, iar o sa sara latraii si o sa se ia de puntea rigida spate. Stati linistiti n-are nici o treaba.
-Zgomotul in interior il pot compara cu orice masina de volum fara nici un fel de pb. Are pe alocuri 3 chedere la portiere.
-Muzica...decent si atat.
- Directia...f f f buna. Chiar de asculta.
In fine...din punctul meu de vedere la plusuri sta bine...o masina reusita.

Ce ar putea sa mai pice:
- FAP ul...bineinteles...insa nu pica mai repede decat la o alta masina,,,si aici mergem chiar mai sus decat masini de volum
- ceva pe la injectia dci, mai cu precadere la delphiul de pe 90cp, conti/siemens de pe 110cp am inteles ca e mai teapan, insa delphiul este mult mai ieftin de reparat in cazul unui defect.
- iar mai nou, ca se pare ca ma lovesc acum de asta..." capteur temperature amont turbo". Este o piesa comuna MII, MIII, LII, LIII si cam la toate mai sunt cazuri in care mai pica. Nu te lasa masina in drum insa te seaca cheia aia portocalie.

Ca s-a vb mult si de "jaful turcesc" , eu am incercat sa dau niste argumente, tehnice...atehnice...cum or fi ca " turceasca" este totusi un MIII.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 8 Jan 2015, 09:16
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




QUOTE(madhorsefuzzy @ 7 Jan 2015, 15:48)
ABS obligatoriu in UE de la 1 ian 2009.
ESP obligatoriu in UE de la 1 ian 2014.

Cand crezi ca va deveni obligatorie schimbarea automata din faza lunga in scurta? Zic si eu.

Masina ta din 2009 e de 5 stele din 2009.
In 2014 nu s-a testat masina ta din 2009 ci masina lor din 2014.

Dar unii nu vor sa inteleaga ca lucrurile evolueaza iar Renault nu vrea/nu poate sa tina ritmul. Candva erau primii. Acum nu mai sunt.
*



unii inteleg destul de bine. Problema tine tot de reclama. Principiul pe care a fost construita aceasta asociatie de acordat stele a a avut la baza clasificarea autoturismelor in functie de siguranta pe care o ofera in caz de impact. Aici intra pernutele care in caz de impact pot sa-ti salveze viata si sunt de acord ca evolutia acestor sisteme trebuie sa conteze in acordarea unui punctaj mai bun sau mai putin bun, siguranta oferita la un impact lateral, faptul ca partea frontala este astfel conceputa incat sa imprastie mai bine sau mai putin bine energia in cazul unui impact si alte chestiuni care tin de siguranta ta ca persoana aflata in interiurul autoturismului. Repet atata timp cat se inoveaza tehnologii care mai mult tin de "fenomenul spectacol" si aceste tehnologii intr-o oarecare masura mai mica sau mai mare au un anumit procentaj in numarul de stele obtinute din punctul meu de vedere nu au nici o relevanta.

sa stii ca si renault poate sa tina ritmul cu restul, dar si aici e vorba de un lucru de eficienta si de faptul ca ei se adreseaza unui potential cumparator limitat la o anumita suma de banuti. de ce sa cheltui niste fonduri si sa pui standard anumite sisteme atata timp cat ele nu sunt obligatorii inca. Optional ele se regasesc pe masini ale grupului.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 8 Jan 2015, 11:46
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




vai ce le mai place carcotasiilor sa se bage aiurea in seama. Megane are 4 stele la NCAP, mai sunt acolo masini cu 4 stele destule...uite un exemplu.
Comparatie intre Megane 3 si Seat Exeo (baza A4)
Untitled.png ( Size: 128.83k ) Number of downloads: 283


Masina intradevar este deja veche...din 2008 pana in 2015 sunt 7 ani.

Daca stai sa te gandesti, in 2008 era inca Golful 5 de vanzare...iar de 2 ani se poate cumpara Golful 7. Lifespanul la Golf este de 4 ani/model...la Renault este aparent de 8 ani.

Eu astept cu interes noul Megane 4, dar tare cred ca va veni cu multe dezamagiri...parca strategia Renault nu mai este neaparat varf de technica, ci cantitate de vanzari...iar vanzarile cele mai bune le faci in tari sarace in curs de dezvoltare.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rMegane
post 8 Jan 2015, 12:20
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 27 March 14




QUOTE(m3st_tce @ 7 Jan 2015, 20:21)
In caz ca nu stiati, rating-ul a fost re-evaluat la 4 stele. ;-)
*


Da, a mai primit un punct pentru "rear seatbelt reminder". radmasa.gif


--------------------
Renault Megane 2014, 1.5dci 95cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexniculescu
post 8 Jan 2015, 20:28
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 443
Joined: 20 January 11




Ce naiba atatea discutii inutile ?!?!
Megane facut in turcia este mai slab decat un Megane facut in spania/franta la fel cum un Megane GT este mai bun decat un Megane simplu facut in Spania/Franta precum un Megane RS este cel mai de calitate Megane posibil !


--------------------
Renault Megane Coupé 2009 - B904LEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 8 Jan 2015, 20:42
Post #49


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




QUOTE(centurion @ 8 Jan 2015, 21:18)
Deci, cu ce te simti tu inselat de catre Renault?

Apoi, vad in semnatura ta o masina de exceptie. Este a ta? Daca da, nu inteleg de ce tot iti bati capul cu Renault.
*


Ehh, nemultumiri sunt multe.. De inselat..nu m-au inselat numai pe mine ci pe toti cumparatorii care au achizitionat modelul turcesc. Puteau sa comunice in vreun fel..faptul ca acea masina fabricata in Turcia nu este nici pe aproape aceeasi masina care se fabrica in Spania..de exemplu. Sunt niste sarlatani si cu asta basta. De ce insist eu pe acest subiect?..pentru ca este ceva iesit din comun si pe care nu-l gasesti la alta marca. Daca vreunuia de aici nu ii convine ceea ce scriu, poate sa treaca peste...nu am de impartit nimic cu nimeni.

Masina din semnatura este a bancii pana la finalizarea leasing-ului...nu cred ca are vreo relevanta asta. Pe langa alte marci..sunt si posesor de Renault si nu am fost deloc multumit....

Daca te pot ajuta si cu alte intrebari..anunta-ma.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 8 Jan 2015, 20:50
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




Sa inteleg deci ca esti posesor de Megane turcesc si Renault ti-a vandut altceva decat este de fapt masina. Ti-a vandut ceva mai slab, in aceeasi bani de Megane adevarat.
Ai contactat un avocat ca sa dai compania in judecata pentru ca ai fost inselat?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 8 Jan 2015, 20:58
Post #51


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Nu, nu...nu am Megane 3 turcesc, altfel eram pe capul lor de cum aflam "smecheria". Am Fluence, aceeasi platforma low cost dar pe care nu poti sa faci scandal pentru ca este singura platforma pe care se monteaza Fluence-ul. La Fluence nu au combinat smecheria pe care au combinat-o la M3.
Mie unul, mi se parea corect sa delimiteze cele doua platforme ale Megane-ului..atat financiar cat si la nivel de media.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 8 Jan 2015, 21:13
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




QUOTE(ali3n_cop @ 8 Jan 2015, 21:42)
De inselat..nu m-au inselat numai pe mine
*


Bun asa, pe tine nu te-au inselat. Ceea ce ai platit, aia ai. Deci, nici un motiv de suparare din partea ta din acest punct de vedere.

Legat de Megane 3, e de rahat, intr-adevar, ca vand un 'Megane 3' in tarile estice si alt 'Megane 3' in tarile vestice, fara ca sa se faca vreo diferentiere clara, pentru client, in acest sens.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 8 Jan 2015, 21:13
Post #53


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Cred ca le-a trecut prin cap sa transforme si Fluence-ul in Megane 3 berlina...dar batea prea rau la ochi...


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianFlorea
post 8 Jan 2015, 21:23
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 15 December 09




In urma cu fix 2 ani am ramas inzapezit pe DN4 (Bucuresti - Oltenita) la cativa km de soseaua de centura. Dupa ce viscolul a incetat am revenit la masina care nu a mai pornit. Am ridicat capota si mai departe cred ca pozele vorbesc de la sine despre calitatea masinii. Concluziile le trage fiecare.

PS: De retinut ca toate celelalte masini inzapezite au plecat dupa viscol pe propriile roti in timp ce a mea a plecat pe platforma.

Attached thumbnail(s)
Motor.jpg ( Size: 258.96k ) Number of downloads: 295
2.jpg ( Size: 200.82k ) Number of downloads: 310


--------------------
Renault Laguna GT line 2.0 dci dec 2009
Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci
Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 8 Jan 2015, 21:28
Post #55


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




De ce ai vandut-o?


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianFlorea
post 8 Jan 2015, 21:57
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 15 December 09




Din cateva motive:
1. Zapada intrata la motor din cauza viscolului iti poate pune viata in pericol pentru ca ma aflam in masina cu motorul pornit si datorita zapezii viscolite s-a oprit si am fost nevoit sa parasesc masina in camp.
2. Consum maricel mai ales in oras pentru un motor 1.5 dci (peste actuala Octavia 3 cu motor 2.0 tdi din semnatura). Fac mai mult de 20.000 km pe an si pentru mine consumul chiar conteaza. M3 avea consum mediu vara in jur de 6% in timp ce, pe acelasi traseu am vara cu O3 5,3%.
3. Iarna sistemul de degivrare ba mergea ba nu mergea. S-a intamplat ca, sistemul de degivrare "sa intre in greva" intr-o seara geroasa de iarna si am condus uitandu-ma pe o mica portiune de parbriz neinghetata. Ulterior am mers la service si problema s-a remediat. Masina avea insa sub 2 ani.
4. Sistem de franare ineficient pe udatura.
Au mai fost si alte chestii neplacute insa cele enumerate mai sus m-au facut sa vand masina si sa schimb Megane 3 pentru Octavia 3.
Nu regret nici-o secunda alegerea facuta. Apropo, mai am in familie Laguna III din semnatura care este o masina excelenta din multe puncte de vedere (tinuta de drum, confort, stabilitate, etc) insa M3 a fost pentru mine o experienta neplacuta.


This post has been edited by CristianFlorea: 8 Jan 2015, 22:00


--------------------
Renault Laguna GT line 2.0 dci dec 2009
Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci
Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 8 Jan 2015, 22:10
Post #57


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Presupun ca era turcesc, nu?


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 8 Jan 2015, 22:11
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




nop ca e break, combi, sport tourer etc.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 8 Jan 2015, 22:12
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




'1. Zapada intrata la motor din cauza viscolului iti poate pune viata in pericol pentru ca ma aflam in masina cu motorul pornit si datorita zapezii viscolite s-a oprit si am fost nevoit sa parasesc masina in camp.'

DIN CAUZA zapezii si nu datorita ei. Cauza diferentele dintre 'din cauza' si 'datorita'.

Cum naiba a intrat atata zapada acolo? Nu am mai vazut niciodata, la nici o marca/model, ceea ce ai patit tu.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 8 Jan 2015, 22:19
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




@"Legat de Megane 3, e de rahat, intr-adevar, ca vand un 'Megane 3' in tarile estice si alt 'Megane 3' in tarile vestice, fara ca sa se faca vreo diferentiere clara, pentru client, in acest sens."

Vrei o diferentiere clara? iti spun eu. Un pret muuuult mai mic.

Tot bateti campii cu Meganul asta turcesc si ce teapa trage renoul.

Doar atat stiti...ca nu e M3 e Megane Generation ...ca de fapt fluence nu e un X95 e de fapt un L38.
Pai nici noul logan nu e L90 ...este L52, asta nu inseamna ca nu e tot un Logan...e un logan chiar mai bun...in fine aici e alta poveste oricum.

Stati linistiti cei care v-ati luat o turceasca, are tot aceeasi bascula...aceeasi mecanica, aceeasi punte, acelasi K9K 834 etc...

Nu o sa se strice, nu o sa zdrancane mai repede sau alte alea.

Am facut destule "drive-uri" cu M de turcia, toate peste 150k km, din flote si pot spune ca se tineau f f f bine.

Este drept ca sunt multe diferente si componente diferite, insa nu la siguranta.

Pur si simplu v-ati luat un Megane low cost, insa NOU. Pt care sincer pot garanta mai bine pentru el decat pentru un "veritabil" cu 200k km din Fr.

Iar ceea ce probabil nu va dati seama este ca acel Low Cost este creat. Nu s-a luat M-ul de Spania, s-a bagat intr un program, s-a dat "reduce 30%" si gata...
Low Costul este creeat dupa aceleasi standarde dupa care este creeat oricare alt model reno. Ce difera sunt anumite prestatii.

A crea un Low Cost presupune f multa munca.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 16:47
Dacia