Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Mananca ulei

idana
post 13 Oct 2010, 10:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




Sper sa ma puteti ajuta si pe mine, in urma cu 1 luna am cumparat un renault clio bicorp din 2002,1,4 16 valve...am dus-o la service deoarece am cumparat-o la bani putini si eram constienta ca tre sa ma bag bani in ea...scotea un fum albicios doar la pornire pana se incalzea motorul.Acolo au descoperit ca e de vina chiulasa, pe care au schimbat-o toata,+ niste supape strambe. In fine am luat masina din service am plecat la tara cu ea a mers perfect la dus...am facut 200 km dus am verificat uleiul cand am ajuns acolo era ok, insa la intoarcere la mijlocul drumului dupa popas mi s-a aprins becul de la ulei, arata ca e gol...m-am uitat pe joja, era minim. M-am intors la srvice cu ea mi-a completat nivelul de ulei...ca ar fii segmentii ca sa mai merg cu ea sa vad cum evolueaza asta fac de 2 zile... acum scoate fum dar nu exagerat. Nu stiu ce sa fac cu ea.Mi-e frica sa mai plec la drum lung.


--------------------
Renault clio 1,4 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 13 Oct 2010, 10:44
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Te ajutam, numai spune cu ce sad.gif sa te ajutam sad.gif.

Din cate inteleg din postul tau ai luat o masinuta cu motorul cam "stricat" si va trebui cel mai probabil sa-l repari ca sa functioneze corect. Daca in aprox. 300km ti-a papat 400ml ulei e cam grava situatia sad.gif.

Ce anume ti-au schimbat prima data. Garnitura de chiulasa si alte componente sau garnitura si partea metalica cu totul (chiulasa efectiva) ?

Ne poti da mai multe detalii despre masina ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 13 Oct 2010, 10:54
Post #3


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Din câte știu eu uleiul poate fugi, la mașinile fără turbo, pe la simeringurile supapelor, pe la garnitura de chiulasă, pe la baia de ulei, pe la segmenți și pe la alte garnituri. Dacă scoate fum alb, e clar că uleiul respectiv ajunge în camera de ardere. Trebuie rezolvată cât mai repede problema, pentru că altfel ai șanse să îți înfunzi catalizatorul din cauza prezenței uleiului în gazele de evacuare. Eu nu aș mai merge cu ea până la reparare.


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, 09/2007 - B-***-**F
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutblv
post 13 Oct 2010, 11:04
Post #4


Cel' cu mirositoarele :)


Group: Members
Posts: 890
Joined: 31 July 09
From: I A S I




ai fost cu ea in service?

L.E. D-soara nu stie chiar toate detaliile tehnice, dar trebuie sa o ajutam cool.gif

This post has been edited by ionutblv: 13 Oct 2010, 11:08


--------------------
seat leon 1m 1.4 55kw 2002 - IASI
Daca nu sunt informatii private, va rog intrebati pe topic, nu PM. Multumesc anticipat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 13 Oct 2010, 11:06
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




mi-a schimbat 8 supape si toate garniturile...semeringuri, o sa intreb sa imi dea lista exacta.


--------------------
Renault clio 1,4 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 13 Oct 2010, 11:07
Post #6


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Hai incearca sa ne spui ce s-a schimbat exact si sa vedem ce s-ar mai putea schimba.

Intre timp te rog sa ne spui daca s-a schimbat si uleiul la aceasta vizita de service si cati km are la bord masina.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 13 Oct 2010, 11:11
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




mentionez ca fumul il scoate doar pana se incalzeste motorul dupa aceea e ok...si sincera sa fiu sunt femeie, nu ma prea pricep si am platit 2700 ron pe toata treaba in service, chiulasa, 2 discuri, baterie noua,distributie, placute...la piese chiulasa a fost cam 1200 ron, si ma rog daca era de segmentat astia in service nu puteau sa vada treaba asta, clar e un lucru ca masina a fost aranjata pentru vanzare de un specialist in asa ceva

13 Oct 2010, 11:12:
da s-a schimbat si uleiul, nu era normal sa ii bage tot elf? i-au bagat mobil 2000 semisintetic

13 Oct 2010, 11:14:
pe bord scria cand am cumparat-o 78.400, acum are 78.900, e vrajeala oricum sunt constienta ca nu sunt reali

13 Oct 2010, 11:16:
pardon acum are 79.000, am facut cu ea doar 600 km in total, mai mult a stat in service , cei din service ziceau ca are compresia buna

This post has been edited by idana: 13 Oct 2010, 11:16


--------------------
Renault clio 1,4 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Oct 2010, 11:19
Post #8


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Masina nu stie sa zica daca nu are volum de ulei in timpul mersului, stie doar sa zica daca nu are presiune de ulei. Ca sa ajungi in situatia asta trebuia ca in cei 300km pe care i-ai facut, masina sa fi consumat 3-4l de ulei, lucru care s-ar fi vazut si de pe luna.

Ca tu te-ai oprit dupa ce ai facut 100km si ai scos joja si ai vazut ca n-avea ulei, e doar normal, daca nu ai lasat-o 5-10 min sa se scurga uleiul din motor.

Daca nu te simti in stare sa te porti cu cei din service astfel incat sa nu te traga pe sfoara, gaseste-ti un prieten cunoscator si ia-l dupa tine, sa se ocupe el.


Sunt rare situatiile in care se uzeaza doar segmentii raclori.

This post has been edited by R19/16v: 13 Oct 2010, 11:21


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 13 Oct 2010, 11:29
Post #9


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




R19 ... bicorpul stiu ca avea o chestie pe care o afiseaza cand pui contactul ... niste liniute care arata nivelul de ulei ... sau zic aiureli ? [eu parca asa am vazut]. In rest asa e biggrin.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 13 Oct 2010, 11:31
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




am stat cu ea pe loc 20 de minute si dupaia am verificat uleiul era pe minim.


--------------------
Renault clio 1,4 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 13 Oct 2010, 11:36
Post #11


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cum spune si R19, un consum de ulei asa de mare ar fi trebuit sa se vada fara probleme (esapament ... etc.). Hai sa credem ca au incercat sa te fure si nu au pus destul ulei in motor.

Daca acum e completat uleiul corect mergi cu masina, "usurel" - adica fara turatii de 4000+ rpm si verifica uleiul in fiecare seara/dimineata si vezi ce se intampla. Si da, asa cum ai spus tu, dupa ce masina a stat cateva minute bune (dupa oprirea motorului) si pe loc drept.

Vezi daca nu cumva sunt urme/pete de ulei sub masina dupa ce a stat parcata.

Si te rog sa ne spui si noua ce si cum se intampla si evolueaza ca sa vedem ce putem sa-ti spunem. smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Oct 2010, 12:06
Post #12


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Stiu, Andrei, dar doamna/domnisoara a zis ca i s-a aprins in mers. In mers nu poate fi folosit senzorul care indica nivelul la pornire, ci e folosit senzorul de presiune minima.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 13 Oct 2010, 12:41
Post #13


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Dap asa este ... martorul cu beculet indica presiunea ... care poate fi scazuta si cu tot uleiul in motor. Merci


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 13 Oct 2010, 12:47
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




nu s-a aprins in mers, am oprit si inainte sa plec cu ea de pe loc s-a aprins senzorul dupa bord arata liniute...in mod normal trebuie sa arate niste rotunduri ca ea saraca indica bine nivelul de ulei, oricum va multumesc si o sa revin cu noutati eu sper sa isi revina. Apropo aia de la service sigur au pus mai putin ulei, ei nu austiut ca am baia de 4,8, dar totusi nu trebuia sa-l manance, sub ea nu exista urme de ulei nu curge pe nicaieri, ea il mananca.


--------------------
Renault clio 1,4 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 13 Oct 2010, 12:54
Post #15


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ok bun. Bine ca au pus ei mai putin ulei, ... nu e bine dar poate totusi nu consuma atat de mult incat sa fie necesara segmentarea smile.gif. Sa nu uiti sa ne spui si noua smile.gif. Spor,


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 13 Oct 2010, 12:55
Post #16


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




''aia de la service sigur au pus mai putin ulei, ei nu austiut ca am baia de 4,8,''

daca ai fost in service renault imi este greu sa cred ca nu stiu cati l de ulei intra..Urmeaza sfatul lui R19...cand cumperi o masina mergi cu cineva priceput..si cand te duci in service la fel.. este probabil ca masinuta sa nu fi avut nimic ...dar sfaturile primite , probabil gresite, te-au facut sa scoti bani din buzunar...




--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 13 Oct 2010, 15:11
Post #17


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




QUOTE(idana @ 13 Oct 2010, 11:40)
Sper sa ma puteti ajuta si pe mine, in urma cu 1 luna am cumparat un renault clio bicorp din 2002,1,4 16 valve...am dus-o la service deoarece am cumparat-o la bani putini si eram constienta ca tre sa ma bag bani in ea...scotea un fum albicios doar la pornire pana se incalzea motorul.Acolo au descoperit ca e de vina chiulasa, pe care au schimbat-o toata,+ niste supape strambe. In fine am luat masina din service am plecat la tara cu ea a mers perfect la dus...am facut 200 km dus am verificat uleiul cand am ajuns acolo era ok, insa la intoarcere la mijlocul drumului dupa popas mi s-a aprins becul de la ulei, arata ca e gol...m-am uitat pe joja, era minim. M-am intors la srvice cu ea mi-a completat nivelul de ulei...ca ar fii segmentii ca sa mai merg cu ea sa vad cum evolueaza asta fac de 2 zile... acum scoate fum  dar nu exagerat. Nu stiu ce sa fac cu ea.Mi-e frica sa mai plec la drum lung.
*


Spune-mi te rog, ce culoare are fumul masinii..... daca e albastru..... atunci trebuie sa te ingrijorezi.
Si fumul albicios sau negru defapt inseamna ca trebuie umblat un pic la distributie/ pompa de motorina/ benzina.
Totodata, fumul alb mai poate aparea si de la apa din motorina/ benzina (cazuri rare)
Spune-mi te rog daca iti manca apa in momentul in care ai schimbat ce ai mentionat, pentruca asta ar fi insemnat ca ai avut garnitura de chiuloasa arsa si a fost singura care s-a inlocuit, restul nu ar fi necesitat inlocuire.
Mai spune-mi te rog daca mergea intrerupt... pentruca, in momentul in care o supapa nu iti functioneaza calumea, admisia si evacuarea nu se facea in parametrii normali si ar fi mers la relanti si la truratii intrerupt.
Mai uita-te te rog pe sub masina si vezi daca iti curge ulei pe undeva..... ceea ce ar duce la faptula ca nu ti-au strans bine chiuloasa sau filtrul de ulei
daca te mai pot ajuta cu ceva... 0769484607 (nu fac mecanica la nicio alta masina inafara de ale mele, ceea ce pot sa fac pentru tine, sa te ajut pe cat posibil sa vezi ce si cum, sa iti faci o idee si sa stii ce sa le spui tipilor din service sa nu te pacaleasca)
PS: nu recomand niciun service

This post has been edited by c0xty: 13 Oct 2010, 15:13


--------------------
renault clio 2002 - B 30 AEJ
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 13 Oct 2010, 18:33
Post #18


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Chiar asta vroiam sa zic .. Fumul alb se formeaza de la condens, in zone cu umiditate mare .. Iti arat o masina nou nouta din reprezentanta nici 100 km nu are si cand motorul e rece scoate fum alb numit si abur. Daca ti palma la toba vei observa caci ti se va umezi mana.. Dupa incalzirea motorului uniform la temperatura optima dispare aburul.

Daca fumul alb e mai persistent si are un miros intepator inseamna ca e ciupita garnitura de chiulasa / deformata. Si atunci intra antigel in ulei si formeaza spuma pe joja si alte fenomene..

Uleiul albastru indica consumul de ulei (ca si la Roman Diesel) asta ar fi ultima faza in care se poate afla motorul.
Daca nu scoate fum albastru se poate ca semeringurile de la supape sa ti le fi montat prost sau sa fie ele proaste din fabricatie si sa scape pe langa ele. (Am patit asta la o masina mai veche si se umplea tot timpul bujia 4 de calamina + ulei nears ducand la infundarea acesteia)

Iar fumul negru provine de la consumul marit / injectoare infundate samd.

This post has been edited by BannedHost: 13 Oct 2010, 18:41


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Oct 2010, 18:36
Post #19


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




QUOTE(c0xty @ 13 Oct 2010, 16:11)
Si fumul albicios sau negru defapt inseamna ca trebuie umblat un pic la distributie/ pompa de motorina/ benzina.
*



La 1.4 16Vul ei?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 13 Oct 2010, 18:58
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




@idana
Imi dau si eu cu parerea pe aici. Daca s-a lasat cu supape strambe, fum alb si mancat ulei ca la cartofi prajiti, atunci fostul proprietar a facut motorul bors. Poti sa bagi bani in motor cat vrei, daca il faci nou din piese, mai cumperi o masina.
Eu am luat Fordul Granada cu motorul gripat, si cand l-am desfacut mi-am pus mainile in cap. Ma costau piesele inca o masina. Pana la urma am luat un motor complet din dezmembrari si am terminat povestea. Masina a mers ani buni pana cand au dat legea care ma facea sa scot 30mil. pe an pentru impozit, de aia a si ajuns la programul rabla, dar aia e alta poveste.
Parerea mea, daca e buna, ok, daca nu, tu decizi, eu as lua un motor bun din dezmembrari, si l-as monta in locul celui "buclucas" si as termina povestea. Si un motor bun e destul de usor de recunoscut, daca dai jos baia si un lagar palier si de biela vezi cuzinetul, fusta pistonului si oglinda cilindrului, daca masori compresia vezi si uzura motorului. Restul "maruntisurilor" le completezi de la motorul "donator".
Acum decizia este a ta, dar eu nu as mai baga bani in motorul ala.

This post has been edited by D-Ice: 13 Oct 2010, 19:03


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Oct 2010, 19:12
Post #21


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu e musai sa fie zob motorul. Curelele de distributie se mai rup... Se inlocuiesc supapele strambe si cu asta basta.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 13 Oct 2010, 19:23
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




da poate as iesi mai ieftin daca as cumpara un motor, dar sper sa poata fi salvat asta, intr-adevar probleme la chiulasa a avut de la cureaua de distributie care s-a rupt...sigur fostul proprietar si-a batut joc de ea...dar deja am inceput sa bag bani in ea ...daca as segmenta-o n-ar fii totusi o solutie? cam cat costa aceasta segmentare? o sa iau pe cineva sa ma ajute sa cumpar eu segmentii si tot ce trebuie... motorul se aude frumos...si totusi mai astept sa vad cum evolueaza treaba, o sa mai plec in weekend la drum intins macar de 100 de km. va tin la curent, multumesc oricum


--------------------
Renault clio 1,4 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Oct 2010, 19:30
Post #23


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Esti convinsa ca au fost schimbate simeringurile supapelor?
Esti convinsa ca nu pierde ulei?
Esti convinsa ca fumul pe care-l vezi tu este ulei ars?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 13 Oct 2010, 19:49
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




eu zic ca au fost schimbate pt ca s-a vazut o schimbare a mersului in bine,jos nu apare nicio picatura de ulei si fumul e alb, dens dar doar pana se incalzeste...din ce mi-a zis toata lumea trebuia sa miroase rau, am mai mers si eu in spatele unor masini care consuma ulei, trebuie sa mai plec cu ea la drum lung sa vad daca repeta figura cu oil-------


--------------------
Renault clio 1,4 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 13 Oct 2010, 19:57
Post #25


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Mai mult, este posibil să-ți fi îndreptat supapele la service și acestea să nu se așeze bine pe scaune etc. Sau, ce mai, este posibil să te fi tras în țeapă ăia de la service și să nu fi făcut treabă bună.
Am auzit povești mai horror de la diverse persoane de încredere.


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, 09/2007 - B-***-**F
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 14 Oct 2010, 12:45
Post #26


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




la orice masina, in momentul in care ii schimbi distributia, in momentul in care pui pompa de injectie cu un dinte inainte sau dupa punct, motorul are sa iti mearga ca naiba, trepideaza sau chiar nu porneste.....
fie ca ai 8 sau 16 valve, acestea sunt antrenate tot de axa cu came, care este antrenata de cureaua de disreibutie, asa ca da, se poate sa fie vorba numai din chestia asta.
Consumul de ulei..... daca zici ca fumul nu e albastrau, ulei sub masina nu gasesti...... nu stiu sincer ce sa cred....decat sa iti fi pus aia din service mai putin ulei, iar tu cand ai verificat si completat nu ai lasat uleiul sa ajung in intregime in baie , ori masina era inclinata.

sunt mai multe lucruri de verificat inainte sa te arunci cu capu' inainte sa iti cumperi alt motor...... vezi daca chiuloasa a fost schimbata intradevar, daca blocul are grad, daca compresia se incadreaza in parametrii relativ normali etc etc etc
Dar in final este masina ta si banii tai.
Orice ai decide, iti urez multa bafta si sa ne tii la curent wink.gif
in orice caz, cumpara 2 l ulei de care ai in momentul asta in motor sa il ai cu tine just in case.
Te sfatuiesc sa verifici la jumatatea drumului daca mai ai ulei sau chiar ma devreme, in felul urmator:
Tragi pe dreapta pe un loc drept, oprsti motorul si il lasi cca 10-15 min(fumezi o tigara si/ sau dai un telefon), dupa care stii tu cum se procedeaza

This post has been edited by c0xty: 14 Oct 2010, 12:48


--------------------
renault clio 2002 - B 30 AEJ
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 14 Oct 2010, 14:02
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




merci, in weekend ii fac testul, vad ca in Bucuresti nu mi-a consumat( nu am mers mult cu ea, numai pe distante mici) va tin la curent:)


--------------------
Renault clio 1,4 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 14 Oct 2010, 14:07
Post #28


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




@c0xty 1.4 16v e benzina!! Nu are ce pompa de injectie sa puna aiurea! Nu trebuie sa-mi explici cum si ce se invarte p-acolo, doar ar trebui sa stii ca domnisoara pune benzina in rezervor.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arttopo
post 15 Oct 2010, 11:12
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 23 June 10




Buna
Si eu am avut aceias problema.Am cumparat un clio 3, 1.5dci cu 59000 Km pe bord, in realitate cred ca are peste 150000. In 100 Km imi papa cam 2L de ulei, si scotea si fum. Am schimbat turbina aceias probleme, am fost cu ea la un amic in service sa o segmenteze si a vazut supape numerotate semn ca a mai fost umblat in motor. Ca idee pe mine ma costat 1600 Ron segmentarea+semeringuri supape+garnitura chiulasa+ulei+chit distributie+manopera.Ieri am luat masina din service si sper sa se fi rezolvat.


--------------------
CLIO 3 2007,VW PASSAT 2007 2.0TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 15 Oct 2010, 11:16
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




e ok la pret, ti-a luat bine, acum merge fara probleme? eu deocamdata astept sa vad cum evolueaza...la mine chiulasa am facut-o cam cat e segmentarea?


--------------------
Renault clio 1,4 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 22:02
Dacia