Noul Clio IV
![]() ![]() ![]() |
Noul Clio IV
anghelinaD |
![]()
Post
#421
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 May 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Clio 4
Renault Clio 4
2012
|
|||
tomageorgian |
![]()
Post
#422
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.402 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
QUOTE(anghelinaD @ 16 May 2013, 21:51) Salutare ..... stiti cumva daca pot sa pun Card de acces si demaraj cu functia "Maini Libere" pe clio 4 Versiunea EXPRESSION ? se poate doar daca faci comanda la masina noua cu asa ceva, nu se poate pune ulterior. |
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#423
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Trebuie cititor de card nou, carduri noi, antene de interior, antene de exterior din care 2 sunt in manere (care sunt cu buton), cablaj pentru astea, si desigur ca daca le-ai cumpara trebuie in service renault facuta programarea. Nu cred ca merita toata bataia de cap.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#424
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
1)@UXE: eu cred ca inca nu s-a atins limita inferioara a consumului...pe masura ce resursele de titei se epuizeaza, va creste lupta pt scaderea consumului. Sa nu ne mire daca peste 20 ani vom avea motoare de 0.5 litri, cu 2 sau 3 turbine, si injectie directa.
Oare credea cineva acum 10 ani ca vom ajunge sa vedem Ford Mondeo cu motor de matiz? (da, motorul ecoboost de 1 l s-a pus pe Mondeo). 2)@balanel: sunt masini care nu pornesc decat cu ambreiajul apasat...ex Skoda octavia (nu apesi ambreiajul, nu poti sa invarti cheia in contact). 3)legat de sistemul start & stop, difera de la marca la marca. La Ford ba intra, ba nu intra....e pe toane. La Octavia sistemul intra daca e pe ON, chiar si cu AC-ul pornit, si aproape nici nu il simti, asa e de silentios. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
UXE |
![]()
Post
#425
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Mixt 4.8 Emisii CO2 g / km109
Urban 5.9 Nivel poluareE5 Extraurban 4.1 Cu barca aia 4.1 nu cred + ca la 100 000km cred ca e 50 % din viata motorului This post has been edited by UXE: 17 May 2013, 13:55 |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#426
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(theodor2004 @ 17 May 2013, 12:26) 3)legat de sistemul start & stop, difera de la marca la marca. La Ford ba intra, ba nu intra....e pe toane. La Octavia sistemul intra daca e pe ON, chiar si cu AC-ul pornit, si aproape nici nu il simti, asa e de silentios. Pai nu intra oricand. Daca ai trafic in care mergi metru cu metru ar fi penibil sa iti faca asa ceva. Poate Fordul a ales niste conditii mai restrictive. Si la Clio IV iti intra in Stop Auto cand ai AC activ daca considera clima ca poate sa iti mentina o temperatura acceptabila. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
balanel |
![]()
Post
#427
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
O fi adevarat ca varianta Dynamique (care e in toate pozele pe net si e si varianta de teste la reprezentanta) are garda la sol mai mica decat la Expression/ Authentique?
Adevarul e ca mi s-a parut cam mica garda la sol a masinii testate, cel putin pentru drumurile noastre. Totusi in fisa de produs scrie ca ar fi dotate toate variantele cu PDG. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
diesel_power |
![]()
Post
#428
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Pun si eu doua informatii alaturate, nimic mai mult.
Primul quote e preluat de pe topicul "Consum motorina" QUOTE(balanel @ 2 Oct 2012, 13:52) In urma cu aproximativ o luna am facut un mic concediu, la mare si la munte. Total traseu aproximativ 800 km. [...] Consumul mediu, 3.7%. Consumul instant la 130, 4.8%. [...] QUOTE(balanel @ 15 May 2013, 11:53) Ce pot sa va zic de consum? La stilul meu de condus, cred ca scot cam cu jumatate de litru mai putin la TCe fata de dCi. ? Concluzia: TCe-ul consuma 3.2 % |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
sorin000 |
![]()
Post
#429
|
![]() Just a member Group: Members Posts: 517 Joined: 16 April 08 From: Marte ![]() |
Intr-un final o sa se ajunga la concluzia ca produce benzina.
![]() Incercati sa-i dati lu' argon un cliote tce.. Zicea cineva ca tce-ul ar consuma mai putin decat un dci...aberatie mai mare n-am citit/auzit ![]() |
--------------------
Renault
Megane IV facelift 2021
ZEN TCe Audi A4 2016 TFSI S-tronic
Ex. Megane Sedan II 2008 Lux privillege dCi "Dacă mașina mea era ruptă ca tine , nu trecea de RAR..." |
|
ciupilici |
![]()
Post
#430
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 8 May 13 ![]() |
Pentru cei cu noul clio : cum vi se par plasticele / materialele interioare si ce varianta de echipare aveti ? Incercati sa fiti obiectivi , am vazut in showroom clio expression + cateva dotari extra , arata bine dar nu am urcat in el sa-i pipai materialele
![]() |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci ,Fidji, 65cp
2006
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#431
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Materialele sunt sub clio 3 daca le cunosti. Calitatea ansamblarii sa zic ca tot pe acolo, un pic mai bine bordul qnsamblat la Clio 3 dar fetele de usi si consola de la frana de mana mi se par mai bine facute pe Clio 4. Manerele troznesc dar mai putin ca la Clio 3 si ca la o Kia Ceed.
Totusi, unde sunt plastice tari au ales un tipar placut, diferit de imitatia de hartie sifonata (nu stiu cum sa ii zic) cum era la Clio 3 si pe la alte marci. Un tipar asemanator vazusem pe o Corsa mai veche care avea pe toate plasticele de pe bord, usi, consola, schimbator si volan in stilul materialului din care e facuta o minge de baschet si mi-a placut. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 18 May 2013, 15:37 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
balanel |
![]()
Post
#432
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(diesel_power @ 18 May 2013, 08:20) Ramane de vazut care e situatia consumului TCe la viteze de autostrada. Eu ma refeream la conditiile mele de mers curente, acolo unde dCi-ul mi-a consumat 4.3 litri/ 100, pe ultimii 7 mii si de Km. Trebuie tinut seama si de faptul ca dCi-ul meu e resoftat, si ca dupa aceasta operatiune imi consuma mai putin ca inainte, ca si tie de altfel. Consumul dCi-ului inainte de resoftare pe acest traseu, era de aproximativ 5.8l/ 100. Sunt convins ca TCe-ul, in modul ECO, imi poate consuma pe traseul meu zilnic, sub 4litri/ 100. Dupa resoftare, da, poate atinge chiar cei 3.2 litri/ 100, la care ai facut referire. QUOTE(sorin000 @ 18 May 2013, 10:06) Pentru ca nu te pricepi. Motoarele pe benzina cu injectie directa permit rularea cu amestec sarac, realizat prin injectarea stratificata a combustibilului in camera de ardere. Astfel, in zona bujiei va fi destul carburant ca sa detoneze in momentul aprinderii, in restul volumului va fi deloc sau foarte putin carburant. Distributia variabila ajuta si ea, turbina EXCELENT gandita din toate punctele de vedere ajuta si ea. Renault mai are multe de invatat despre cum ar trebui sa faci o masina, in ceea ce priveste multe aspecte, dar din punct de vedere al grupului motopropulsor, consider ca da lectii celor considerati cei mai buni. This post has been edited by balanel: 18 May 2013, 18:58 |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
ciupilici |
![]()
Post
#433
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 8 May 13 ![]() |
Am inteles, pe mine la Symbol ma enerveaza materialele ca-s foarte tari, neplacute la atingere , mi-am dat seama ca sunt mai cauciucate la clio 4 , ala din showroom, se vedea folia aia cauciucata pusa pe bord
![]() |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci ,Fidji, 65cp
2006
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#434
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Studebaker |
![]()
Post
#435
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 30 December 06 ![]() |
In sfarsit m-am suit si eu intr-un Clio 4.
E primul clio in care pozitia la volan este comoda, in special datorita pozitiei joase la condus dar si a scaunelor foarte bine conturate. Tabloul de bord m-a entuziasmat. In incheiere nu inteleg de ce trebuia neaparat sa transmita impresia de low-cost specifica renault? Volan cu insertie din plastic! Si la Captur acelasi volan. Volanul de obicei se strange cu putere in mana....am simtit cum plasticul acela nu are rezistenta si are joc fata de restul volanului. Acum straluceste, caci masina e noua...dar mai vedem noi nu peste mult timp, cand plasticul se va matui....o sa arate jalnic. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1,5 dci
2005 Expression Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#436
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.402 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
QUOTE(bae @ 1 May 2013, 17:32) Unde ai vazut asta, ca as vrea sa vad si eu. Pe situl oficial http://www.renault.fr nu apare aceasta motorizare nici la Clio 4 si nici la Clio Estate. a parut in Franta Clio 4 GT Attached thumbnail(s) Clio.jpg ( Size: 127.85k ) Number of downloads: 1398 |
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
balanel |
![]()
Post
#437
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Am citit ieri undeva ca cica motorul asta TCe 90, desi face parte din gama Energy, n-ar avea injectie directa de benzina.
Inca nu stiu daca este adevarat, fiind dintr-o singura sursa, dar aspectul mi se pare cel putin ciudat. Chiar ei in filmuletul de prezentare arata ca motorul este unul TCe cu 4 cilindri, din care s-a scos unul. Ramane de studiat problema. Presupunand insa ca e adevarat, am urmatoarele aspecte de mentionat: Ceea ce am spus despre consum, ca va fi mai mic ca la dCi, probabil ca nu se va realiza, dar chiar si asa, cred ca, repet, la stilul meu de condus, consumul poate fi identic cu cel pe care il scot acum cu dCi-ul. Performantele masinii, foarte bune, sunt cu atat mai meritorii, cu cat nu s-a folosit injectia directa de benzina. Am lasat la urma ceea ce mi se pare cel mai important: faptul ca masina are EGR (vazut de mine la Sandero, presupun ca e la fel si la Clio), constituia un mare minus al fiabilitatii motorului, daca masina avea injectie directa. Mizeriile si vaporii de ulei incins, sosite pe calea minunata a acestei valve basinoase, si particulele de praf care mai trec de filtrul de aer, s-ar fi depus intr-o veselie pe supapele de admisie ale motorului, formand un strat identic cu cele gasite in galeriile de admisie, de cei care isi curata EGR-urile. Prin prisma faptului ca are injectie indirecta, acest lucru face ca jetul de carburant sa spele supapele de admisie, acesta fiind injectat in zona respectiva. Daca are cineva informatii sigure, sustinute de documente, care sa lamureasca problema tipului de injectie de pe acest motor, il astept cu interes sa posteze aici. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#438
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Cred ca filmuletul de prezentare iti arata ca nu e injectie directa. <span class='edit'>31 May 2013, 12:28:</span> Iar aici iti specifica destul de clar ca e cu injectie directa. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 31 May 2013, 11:28 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
balanel |
![]()
Post
#439
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Nu prea ma bazez pe filme de prezentare, care nu contin imagini reale cu motorul. Acestea pot fi realizate inainte de a fi definitivata conceptia motorului, astfel ca pot exista diferente intre filmuletul de prezentare si motorul propriu zis.
Pentru mine problema ramane deschisa. Ma uitam zilele trecute sub capota unui Captur, la acelasi motor 0.9 TCe, si am observat cu aceasta ocazie ca si acesta are EGR. Deci mai vechea mea dilema, referitoare la diferenta de performante intre Sandero si Clio 0.9 TCe, tot nu s-a lamurit. Daca pe Renault ar fi lipsit EGR-ul, mi-as fi explicat de ce merge mai bine decat Dacia. Dar avand in vedere ca ambele au, diferenta trebuie sa fie din alta parte. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#440
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Asa sunt si motoarele de serie. Alea sunt videoclipurile lor de la lansare. Nu mai asculta de vanzatorii din reprezentante. Ai informatiile si la Renault.com pe site. Ce vrei tu sunt informatii interne pe care nu cred ca o sa le puna nimeni aici. Poti incerca si cu un email la ei.
http://www.renault.com/en/innovation/gamme...rgy-tce-90.aspx Diferenta intre cele doua masini cu motoare identice poate fi din cauza senzatiei daca la 0-100 e in favoarea Daciei. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 3 Jun 2013, 18:04 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
balanel |
![]()
Post
#441
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Pai daca le-am condus la fel, si pe Dacia am simtit-o puturoasa, iar pe Clio fasnet, sigur ca senzatia a fost diferita. Dar senzatia asta este perceptia felului cum merge masina. Deci e o diferenta intre cele 2 masini.
Nu cred ca e asa un secret sa spuna cineva aici: e diferit raportul final al transmisiei; sau: e diferit softul motorului; sau: piesa x este diferita/ prezenta doar la unul din cele 2. In linkul ala scrie numai aberatii, de exemplu confunda puterea cu cuplul. Astea sunt mizerii de marketing, nu date tehnice. Crede-ma ca am consultat si eu tot ce am putut gasi "la vedere" pe net. This post has been edited by balanel: 3 Jun 2013, 18:30 |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
balanel |
![]()
Post
#442
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Am aflat intamplator ca versiunile Authentique si Expression 0.9 TCe, NU au butonul Eco, ci doar varianta Dynamique.
Mi se pare o mare magarie, si am impresia ca prin Occident, e posibil sa ii cam dea lumea in judecata pe treaba asta. Motivul fiind consumul oficial declarat al masinii, care sunt sigur ca a fost obtinut cu modul Eco activat. De aici se poate face un proces pentru reclama mincinoasa. Mai exista insa si posibilitatea ca masinile sa aiba toate acelasi soft, si de asemenea cablajul sa fie tras pentru respectivul buton. Si deci doritorii sa isi poata folosi modul Eco doar prin montarea unui buton. Ii rog pe posesorii de Clio 4 0.9 TCe, Authentique sau Expression, care sunt curiosi in aceasta privinta, sa scoata capacelul de plastic aflat sub maneta franei de mana, langa butonul tempomatului, si sa vada ce se afla sub capacel, adica daca este acolo un cablu mufat. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
GreyWolf |
![]()
Post
#443
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 6 February 13 ![]() |
Buna!
Am facut un tur de 600 km Alba - Hateg - Baile Herculane - Orsova - Tg Jiu - Transalpina - Sebes - Alba si a iesit un consum de 5,33% cu clima pornita pe 16grd si pe 1 sau 2 trepte la ventilator. Mai devreme cu o luna pe traseul Alba - Bucuresti si retur mi-a iesit doar 4,6 %. In manual specifica faptul ca atunci cand clima functioneaza consumul creste .... dar nu spune si cu cat. Stie cineva ... cu cat creste consumul cu clima pornita la un Clio IV? Deja am 11000 km si consumul mediu este in jur de 4,5 - 5%. E cam departe de ceea ce spune in cartea tehnica a masinii ..... |
--------------------
Renault
Clio IV
2012 /ClioIV / 1.5 dCi 90CP Dynamique Energy S/S
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#444
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Si asa va fi pe intreaga durata de viata a masinii.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#445
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Personal nu cunosc cu cat creste consumul la 0.9 TCE daca pornesti AC-ul, dar iti spun cu cat creste la Octavia 1.2 TSI:
-pe traseu extraurban, la mers constant, consumul creste cu 0.5l la 100km; -in oras imi creste cu 0.7l la 100 km. Avandin vedere ca ambele motoare sunt de cilindree mica, cu turbina si injectie directa, ma gandesc ca tot cam asa ar fi cresterea si la 0.9 TCE> ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
mister.tudor |
![]()
Post
#446
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 April 13 ![]() |
am revenit cu un review dupa 5 luni de condus, versiunea expression, tce 0.9
consum la 6500 km: Urban - a scazut la 7% in oras, cu AC pornit, start/stop pornit, dar condus pe alocuri mai sportiv, am scos si 6%, fara AC Extraurban: am mers pe autostrada (120kmph) si drum de munte, cu AC pornit, 6.3% Voi reveni cu detalii pe la 10.000 km Am facut si update la media nav, v2.1, se misca mai bine. orice update de harta costa 50 euro, mi se pare nesimtire. In rest, masina ok. |
--------------------
Renault
Clio
2012/Expression
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#447
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
1)Ar fi interesant sa ne spui si in ce oras ai scos consumul de 7% ...ca una e sa il scoti in Bucuresti, alta in Calafat.
2)nu am inteles unde ai facut update de soft..La sistemul de navogatie??...asta inseamna ca nu masina se misca mai bine... |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
hellcat |
![]()
Post
#448
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#449
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
mi se pare cam mult 50 EUR pt un update de soft la navigatie...
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
balanel |
![]()
Post
#450
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
M-am lamurit cu diferentele de performante intre Sandero si Clio 4 cu 0.9 TCe. Cum? Am urmarit testele explicite cu aceste masini, realizate de un cunoscut jurnalist auto ale carui teste imi plac foarte mult pentru ca sunt facute pe bune, analizeaza aspectele cu adevarat interesante pentru cumparatori, si se vede ca omul stie tehnica.
Ca sa nu va las in suspans, raspunsul este: cutia de viteze. La Sandero, in treapta 5, la 130 hm/h, motorul are fix 3250 rpm (prima liniuta de dupa 3000 rpm), iar Clio 4 are in aceleasi conditii are 3400 rpm. Poate parea o diferenta mica, insa e esentiala. Face exact diferenta dintre o masina lesinata si una placuta la condus. This post has been edited by balanel: 2 Jul 2013, 22:53 |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 19:47 |