Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

19 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Noul Clio IV

adrian2011
post 12 Nov 2012, 22:02
Post #271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




QUOTE(rama @ 12 Nov 2012, 02:28)


Am zis ca nu se poate ca este o greseala , bla bla , nu pur si simplu am mers eu incet pt ca nu eram focusat la drum ci la telefon.

Pt cine nu crede am facut si un film pt ca sigur este recordul meu absolut in materie de consum . Film aici. FILM

73 Km parcursi , medie 3.3% masina (rabla pamantului) Clio Symbol 1.5 dCI 65 CP
*


domnule rama nu vreau sa fiu eu acela care iti strica farsa dar asta este.deci ,in filmulet se vad clar cati litri au fost consumati:2,4.asadar,ai resetat in mers litri consumati=>ca se reseteaza si consumul mixt si evident ca se inregistreaza un consum foarte mic.acelasi consum poti obtine si la un benzinar.chiar eu am testat smecheria si iese de fiecare data.pentru a pacali prietenii este foarte buna.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robespierre
post 12 Nov 2012, 22:15
Post #272


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 29 September 12
From: Cluj-Napoca




Simpatica faza.....in plus rezervorul era plin, iar din descriere rezulta ca ajunsese la destinatie, dupa un drum relativ lung, unde indicatorul de nivel de carburant nu mai putea fi atat de sus. Nice try...

@Barichello: Iata imaginea. La faza scurta se sting automat ledurile. Normal, ele sunt lumini de zi, iar faza scurta de noapte, cand luminile de zi se sting.

Attached thumbnail(s)
DSCN5596.JPG ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 1304
DSCN5598.JPG ( Size: 765.53k ) Number of downloads: 1455
DSCN5595.JPG ( Size: 759.37k ) Number of downloads: 1406


--------------------
Renault Clio IV 1,5 dCi 90 CP | Kadjar 1.3 EDC 159 CP; 2012|2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 13 Nov 2012, 09:45
Post #273


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Robespierre, daca o sa ai rabdare sa mergi cu 70-80 de km/h in treapta 5, cam acesta este consumul. Am scos un consum mai mic pe ruta Bucuresti-Ploiesti, pacat ca nu am facut poze. smile.gif.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 13 Nov 2012, 17:15
Post #274


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Nu vad nimic in neregula la acel consum, si eu obtin consum similar daca merg cu 70km/h constant.
Acul indicator de la rezervor incepe sa coboare abia dupa 5-6 litri consumati.

N-am inteles de ce era bomba nucleara masina respectiva? A explodat?


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 13 Nov 2012, 17:42
Post #275


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Si mie la 70-80 tot cam asa imi arata,in anumite situatii arata consum sub 3(cb restartat cand am facut plinul si mers numai cu 70-80km-h, 10-15 km)Totusi il banui ca arata mai putin.


--------------------
Renault Clio symbol - db- 2004,1.5 dci 65
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rama
post 13 Nov 2012, 21:32
Post #276


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 22 August 08
From: Bucuresti




Ceea ce nu inteleg de ce crede toata lumea ca este o farsa.
Plecasem de la Sibiu cu rezervorul plin, nu am spus niciodata ca mersesem nu stiu cit cu masina.

Alta ordine de idei voi puteti reseta numai o parte din CB la Symbol ? Sa imi spuneti si mie cum ca nu se poate.

In primul rand nu este farsa
Am mers ff incet se vede viteza medie la un moment dat
Voua va scade acul dupa ce consumati 2-3 litrii ? Mie nu

Si nu laud pe nimeni v-am masina este o porcarie doream sa spun doar ca este foarte important stilul de condus.

Farsa o gasesc eu pe aceea in care sune cineva ca scoate cu benzina 4.5%. Eu la cea din semnatura sub 16% in oras si 9 % afara nu reusesc.

PS. nu am masina pe motorina nu o laud si cu atat mai putin Renault.

PS2 faptul unii gasesc filmuletul o farsa (si nu este) arata ca totusi motorul ala 1.5 dci este bun , chiar "dubios" de bun. Pacat de motoarele Renault ca merg pe sasiuri atat de ieftine cu solutii thnice din anii 80. Toata stima pt divizia de motoare si rusine pt ceilalti.


--------------------
Megane 2.1 Coupe Cabriolet 2004 / 2.0 16V 136 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demorra
post 13 Nov 2012, 22:47
Post #277


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 24 May 11
From: cluj




eu am reusit un consum mediu pe cb de 3,2 l/% pe ruta cluj - satu mare cu un clio 1,5 dci 65 cp din 2006. viteza maxima 75km/h. in treapta a 4-a la 1800rpm am consum instant de 2,7 l/%. drumul a fost de aproximativ 165km.


o zi buna


--------------------
renault clio 3 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csimby
post 14 Nov 2012, 00:15
Post #278


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 2 February 08
From: Tirgu-Mures




De ce ar fi farsa 4.5% cu benzina? Eu am resetat CB la Sighisoara, cum am zis era drum liber si nu prea am apasat, mergeam cu viteza constanta in trapta a 5-a si drumul era liber, adica nu camioane nu autobuze etc. Dupa aceea nu am mai reusit aceasta performanta, sincer nici nu am incercat. Acum am 8.5 in oras.


--------------------
Volkswagen Polo Comfortline 2014
Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999
Dacia Solenza Clima 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robespierre
post 14 Nov 2012, 00:19
Post #279


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 29 September 12
From: Cluj-Napoca




Rama, daca e asa imi retrag cuvintele si imi cer scuze. Intr-adevar, motoarele Renault au fost dintotdeauna motoare fantastice. Nu degeaba chiar Mercedes pune pe A-Klasse motoare diesel Renault de 1.5 L. Apoi: doar sasiurile pentru low-cost-urile Renault se incadreaza la descrierea ta. Sunt insa combinatii absolut geniale intre motoare exceptionale (de ex. noul 1,5 dci de 90 CP) si sasiuri respectabile, precum ce al lui Clio 4.
Cunosc colectionari de Dacia 1300 sau altii de R 12 care au motoare perfect functionale de la sfarsitul anilor 60 sau primii ani 70, dupa multe sute de mii de kilometri, si discutam de benzina. Respect Renault!

14 Nov 2012, 00:22:
QUOTE(csimby @ 14 Nov 2012, 00:15)
De ce ar fi farsa 4.5% cu benzina? Eu am resetat CB la Sighisoara, cum am zis era drum liber si nu prea am apasat, mergeam cu viteza constanta in trapta a 5-a si drumul era liber, adica nu camioane nu autobuze etc. Dupa aceea nu am mai reusit aceasta performanta, sincer nici nu am incercat. Acum am 8.5 in oras.
*



8.5 in oras pentru un motor 1.4 (evident benzina) e absolut de bun simt.

This post has been edited by robespierre: 14 Nov 2012, 00:22


--------------------
Renault Clio IV 1,5 dCi 90 CP | Kadjar 1.3 EDC 159 CP; 2012|2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csimby
post 14 Nov 2012, 01:10
Post #280


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 2 February 08
From: Tirgu-Mures




Eu am 1.2 16V, numai ca nu prea ma duc economic...


--------------------
Volkswagen Polo Comfortline 2014
Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999
Dacia Solenza Clima 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 14 Nov 2012, 08:43
Post #281


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




QUOTE(rama @ 12 Nov 2012, 02:28)
Totusi pentru a mai linisti polemica, eu am scos cu un Clio 1.5 dci incredibilul consum de 3.3 % in medie. Sincer nici eu nu am crezut.

*


rama,ok,poate nu este o farsa dar ce ai obtinut tu nu se poate numi MEDIE.ai obtinut un consum strict EXTRAURBAN,care in functie de drum,trafic etc se poate obtine si mai mic,fie diesel fie benzina.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 14 Nov 2012, 12:16
Post #282


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




OK, e clar ca s-a exprimat gresit, nu e medie e extraurban...ideea mi se pare a plecat de la consumul lui clio IV (in care intra si cel extraurban)...cum ca cel prezentat de producator nu ar fi adevarat...si eu si altii am dat exemple de consumuri ce se pot obtine...cum e si acest 3,3%.

Sa revenim la discutii despre clio IV.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rama
post 14 Nov 2012, 17:58
Post #283


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 22 August 08
From: Bucuresti




QUOTE(robespierre @ 14 Nov 2012, 00:19)
doar sasiurile pentru low-cost-urile Renault se incadreaza la descrierea ta. Sunt insa combinatii absolut geniale intre motoare exceptionale (de ex. noul 1,5 dci de 90 CP) si sasiuri respectabile, precum ce al lui Clio 4.



Da . Asa este insa Clio 4 este un o masina de clasa mica cu un sasiu de bun simt pentru clasa ei . Cu un design deosebit.

Insa : Megane este o rusine de la meg 1 ( un R19 redesenat) la meg 3 ( cu solutii tehnice de Golf 4.

Focus, Golf, mai putin Astra referintele clasei in ordinea asta sunt in alta liga la Renault este bun numai mororul si eventual sasiul dela RS ( care are bratul independent de fuzeta ceea ce Megane Normal nu are ) si CUP care are diff autoblocant . Suspensia spate este o rusine pt pretentile masinii, ca sa nu mai spun torsiunea caroseriei.

Laguna , fata de Passat, Vectra este din alta lume (acum 20 ani ) iarasi au facut economie la trenul de rulare si masina nici macar nu se poate compara, Exista insa 4C pe Laguna Coupe care mai salveaza din rusine dar nici o problema asa ceva se gasea pe Citroen Xara acum 15 ani.

Astea 2 masini in afara de pret dpdv tehnic sunt o teapa la banii ceruti.

Latitude , Koleos sunt 2 masini ok la retul cerut (mai putin koleos) dar alea nu sunt facute evident de campionii costurilor mici Renault ci de catre Samsung asa ca din nou nici un merit pt Renault.

Motoarele insa jos palaria diesel , benzina super ok

Am poluat topicul sunt off asa ca ma abtin pe mai departe cel putin nu in topicul asta

This post has been edited by rama: 14 Nov 2012, 18:44


--------------------
Megane 2.1 Coupe Cabriolet 2004 / 2.0 16V 136 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 14 Nov 2012, 19:07
Post #284


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Ca o curiozitate, sistemul start stop se poate dezactiva? Am condus un Corsa cdti la care se putea.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 14 Nov 2012, 19:10
Post #285


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 13 October 06




Da se poate dezactiva, e un buton in stanga volanului, undeva in zona in care e de obicei butonul de esp la reno.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robespierre
post 14 Nov 2012, 19:53
Post #286


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 29 September 12
From: Cluj-Napoca




Da, se poate dezactiva, in schimb ESP-ul nu se poate. E prima masina a mea cu ESP, e normnal sa nu se poata dezactiva ESP?


--------------------
Renault Clio IV 1,5 dCi 90 CP | Kadjar 1.3 EDC 159 CP; 2012|2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 14 Nov 2012, 20:06
Post #287


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Anormal oricum nu e, sunt masini (inclusiv modele reno) care au esp-ul permanent, sunt masini care-l au decuplabil, dar pana la o viteza...spre ex.30 km/h cand se cupleaza automat.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 14 Nov 2012, 21:24
Post #288


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Hmm, si daca nu se poate decupla ESP-ul, iarna cum s-o descurca masina? Eu am ramas impotmolit asta iarna cu un Polo nou, si am reusit sa ies singur imediat ce am scos esp-u, dupa ce am vorbit cu proprietarul la telefon, si bineinteles dupa ce m-am chinuit cateva minute in zadar cu el cuplat. Nu stiu cum se explica fenomenul, in mod normal ar fi trebuit ca ESP-ul sa "blocheze oarecum" diferentialul, si sa traga ambele roti, dar nu mi-am putut da seama din masina ce se intampla exact. Poate dintr-un meniu ascuns sa se poata dezactiva, sau poate dintr-o siguranta?

This post has been edited by S4b1n: 14 Nov 2012, 21:25


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Nov 2012, 21:31
Post #289


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Nu confundati ASR(integrat cateodata cu ESP) cu stabilizarea/controlul traiectoriei adica ESP-ul.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 14 Nov 2012, 21:36
Post #290


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Da, ai dreptate, in situatia descrisa de mine defapt e vorba de ASR. Insa dilema ramane, daca se poate sau nu dezactiva, pentru ca pe mine unul nu m-a ajutat deloc atunci cand am ramas inzapezit.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 14 Nov 2012, 22:51
Post #291


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Se poate dezactiva si el. Se cauta siguranta si TA daaaa


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rama
post 15 Nov 2012, 15:00
Post #292


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 22 August 08
From: Bucuresti




Voi confundati ASR-ul cu diferentialul autoblocant ? :-)
ASR-ul face 2 lucruri .

Taie alimentarea daca sesizeaza diferente de rotatie
Aplica frana (exact ca ESP de aceea la Renault vin impreuna ASR fiind o sub functie) pe roata ce se invarte mai tare astfel incat diferentialul deschis (mecanic voribind) va intampina mai multa rezistenta pe roata franata si indirect transfera mai mult cuplu pe cealata. Problema este insa ca face lucrul asta numai la porinirea de pe loc si la rotatii de fff putine grade.

ASR este util numai atunci cand diferenta de aderenta este oarecum mare altfel nu face sens.

De exemplu o roata in zapada si una pe asfalt. Una in iarba alta in zapada.
Ambele pe aceeasi suprafata => zero rezultat.

Exista varianta de differnetial autobolocant electric ( WV Golf, Seat XDS) aparent autoblocant nu este LSD face chestia asta IN MERS la viteza mare si in curba deci un efect real in mers.

Diferentialul autoblocant REAL mecanic ( toate cele 4x4 au ) iar cu RWD este prezent pe : Megane RS , Focus RS, Honda Civic Type R blocheaza stanga cu dreapta si se invart impreuna .

Pt amatori exista diferential Quaife after market costa 700 sterline si se poate monta pe cutia ND0 de pe Megane (cea in 6 trepte veche ca aia noua este OPEL :-) )

Este acelasi diferential de pe Ford RS facut pt Renault de catre Quaife.

Asadar ASR nu te scoate din zapada dar pleci primul de la semafor iarna
ESP te ajuta in mers
XDS in curba
LSD te ajuta in toate cazurile de mai sus insa el este o piesa nu un program in calculator.


--------------------
Megane 2.1 Coupe Cabriolet 2004 / 2.0 16V 136 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 15 Nov 2012, 16:23
Post #293


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




adica ceva de genul ASR


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barichello
post 27 Nov 2012, 22:47
Post #294


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 23 October 12




mi`a sosit si mie astazi masina biggrin.gif au venit ai mei la scoala cu ea sa-mi faca o surpriza smile.gif)) cu filmari smecherii, da eu chiulisem de la ultima ora smile.gif)))))))))) (sport) ... ma rog biggrin.gif

si cateva poze: masina_023.jpg ( Size: 2.82mb ) Number of downloads: 960
masina_006.jpg ( Size: 3.44mb ) Number of downloads: 994
masina_027.jpg ( Size: 2.24mb ) Number of downloads: 468


27 Nov 2012, 22:49:
masina_016.jpg ( Size: 3.21mb ) Number of downloads: 452
masina_017.jpg ( Size: 2.01mb ) Number of downloads: 470


This post has been edited by barichello: 27 Nov 2012, 22:49


--------------------
Renault Clio 4 / Koleos / - B-494-EDI BZ-49-EDI 2012 TCe 90 / dCi 2.0 175CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robespierre
post 27 Nov 2012, 23:21
Post #295


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 29 September 12
From: Cluj-Napoca




Sa-l folosesti sanatos. Nu-mi spune ca esti elev.........

This post has been edited by robespierre: 27 Nov 2012, 23:28


--------------------
Renault Clio IV 1,5 dCi 90 CP | Kadjar 1.3 EDC 159 CP; 2012|2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 27 Nov 2012, 23:35
Post #296


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Lasa ca asa poate o sa pretuiasca mai mult masina, ca fiind prima doar pentru el. Sa o conduci cu placere.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barichello
post 27 Nov 2012, 23:38
Post #297


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 23 October 12




QUOTE(robespierre @ 27 Nov 2012, 23:21)
Sa-l folosesti sanatos. Nu-mi spune ca esti elev.........
*



ba da, sunt a 12 a smile.gif


--------------------
Renault Clio 4 / Koleos / - B-494-EDI BZ-49-EDI 2012 TCe 90 / dCi 2.0 175CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robespierre
post 27 Nov 2012, 23:39
Post #298


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 29 September 12
From: Cluj-Napoca




N-am nicio problema daca a muncit pentru el sau munceste sa plateasca creditul, ca mine. Numai asa poti aprecia ceva, chiar si o masina, sau poate cu atat mai mult o masina.... Nu?


--------------------
Renault Clio IV 1,5 dCi 90 CP | Kadjar 1.3 EDC 159 CP; 2012|2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barichello
post 27 Nov 2012, 23:42
Post #299


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 23 October 12




QUOTE(robespierre @ 27 Nov 2012, 23:39)
N-am nicio problema daca a muncit pentru el sau munceste sa plateasca creditul, ca mine. Numai asa poti aprecia ceva, chiar si o masina, sau poate cu atat mai mult o masina.... Nu?
*



ca bine zici ! smile.gif


--------------------
Renault Clio 4 / Koleos / - B-494-EDI BZ-49-EDI 2012 TCe 90 / dCi 2.0 175CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 27 Nov 2012, 23:43
Post #300


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




exact la asta ma refeream si eu. A sunat mai ,,violent" reply-ul meu, nu asta era intentia. smile.gif


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 07:39
Dacia