Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

33 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ford Focus, unupatru, saispe ve, si Passat ununoua tedeiii

marian-j
post 13 May 2014, 12:14
Post #511


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Pot incerca sa intreb si eu pe cineva.
Da' is niste preturi de-ti cad plombele. sad.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 13 May 2014, 14:46
Post #512


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Si rezultatul inlocuirii flexibilului: testul de gaze a iesit in parametrii pentru acest motor (Euro 4). Ma astept sa scada si consumul.

Pretul: flexibilul 78 lei la reducere, 150 lei manopera, total 228 lei. Initial am zis ca am dat banu' aiurea, dar dupa testul de gaze si dupa ce mi-a aratat Marian ce sudura meseriasa au facut baietii (in argon - gazul, nu colegul de forum), mi-am revenit.

Cu jantele m-am potolit, am aflat de la Marian solutia "smirghel si vopsea la spray" si cum le am pe ambele, mai trebuie doar timp.

Am cumparat si becuri pentru iluminarea bordului, imi bag picioarele in ele led-uri, s-au ars 4 din 5. Faza tare la magazin, dupa ce am cerut becuri T5:
- Cate vreti?
- Cel putin 5.
- Am 9.
- Dati-mi-le pe toate!
- blink.gif

This post has been edited by marksman: 13 May 2014, 14:53


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 13 May 2014, 15:16
Post #513


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Dacă vrei vopsire în câmp electrostatic, te ajută tot marian. Mergi la el la curte, iar de câmpul electrostatic se ocupă mâțele din dotare, prin frecarea cu jantele radmasa.gif

Poți vopsi toate de-odată plus rezerva, mâțe are conu' marian destule radmasa.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 13 May 2014, 17:18
Post #514


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(dr_mKe @ 13 May 2014, 10:08)
Iti pot recomanda eu un atelier pentru powder coating in camp electroastatic, dar iti piere cheful cand auzi pretul.
*




QUOTE(marian-j @ 13 May 2014, 12:14)
Pot incerca sa intreb si eu pe cineva.
Da' is niste preturi de-ti cad plombele. sad.gif
*



Am dat cu superglue pe plombe, fac si sablare vreunii din astia de-i stiti? Oricum is curios de pret / mod de taxare, sa stiu la ce sa m-astept pentru ale mele.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 13 May 2014, 17:36
Post #515


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Un amic de-al meu a facut jantele la astia

https://www.facebook.com/SRZPowdercoatingCustoms

Mi se pare ca l-a costat 500 de lei / setul de 15".


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 14 May 2014, 00:51
Post #516


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




QUOTE(marksman @ 13 May 2014, 15:46)
Si rezultatul inlocuirii flexibilului: testul de gaze a iesit in parametrii pentru acest motor (Euro 4). Ma astept sa scada si consumul.

Pretul: flexibilul 78 lei la reducere, 150 lei manopera, total 228 lei. Initial am zis ca am dat banu' aiurea, dar dupa testul de gaze si dupa ce mi-a aratat Marian ce sudura meseriasa au facut baietii (in argon - gazul, nu colegul de forum), mi-am revenit.

Cu jantele m-am potolit, am aflat de la Marian solutia "smirghel si vopsea la spray" si cum le am pe ambele, mai trebuie doar timp.

Nu m-as mira sa ai surprize placute cu consumul.De azi inainte,sonda lambda va primi informatii corecte.
Da,Fordul se comporta ca un E5 si mere ceas! wink.gif

Tubul flexibil.
Recunosc:a fost destul de scump.Imi permit sa fac doar cateva precizari:
-taierea vechiului reper s-a facut la mare meserie!Disc mic si turatie foarte mare.A fost "decupat",aproape,chirurgical.Taieturi curate si fara "tremurici"!
-servisu' la care ai fost,are o scula de sudura tare dichisita si scumpa pe masura!
-conteaza mult si scula,dar meseriasul e beton!Deci a avut de facut doua suduri circulare "peste cap",inclinate la cca 45',intr-un loc foarte inghesuit si cu cca 1/4 din fiecare "in oglinda".Pai sa faci "solzii" aia peste cap si in oglinda,chiar tre' sa stapanesti foarte bine meseria!
-am vazut o "urma de flama".In felul acesta am bagat de seama s-a folosit sarma de sudura subtire.0,6,maxim 0,8.Deci meseriasul nu a "ghiolbanit" sudura cu sarma de 1,2mm!A lucrat foarte ingrijit.
-cadenta solzilor de sudura?Impecabila!Inca o data:jos palaria pentru sudor!
-gluma:nu s-a folosit doar argon la mediul protector. biggrin.gif Este un amestec de gaze denumit generic "corgon".De la Linde!
-sudurile sunt perfect etanse!Conteaza mult chestia asta,data fiind proximitatea sondei lambda! wink.gif
Sa nu-ti para rau de bani!In shimbul lor,ai capatat o treaba tare faina!
Intrebare:unde dreaq ne-a fost capul la amandoi de n-am facut niste poze? huh.gif

Jante.Acolo e mai simplu! biggrin.gif
Iti iei jantele in porbagaj,iti iei muierea de-o aripa,si intr-o sambata dimineata parchezi la mine in curte.
Punem muierile la cafele si noi purcedm la munca.Am in pod toate neamurile smirghel.Te pun in cwr si iti pun doo jante in brate.Vom munci cot la cot.Bagam frecangeala duios!De la rugina pana la matuire.Tot!Cand io ma voi declara ca sunt gata sa dau cu spray pe jantele frecaluite de je,le voi compara cu ale tale.O sa mai ai de munca! icon_mrgreen.gif
Intre timp,io o tai dupa beri,mici si gratare!Evident ca eu voi fi gratargiul-sef.Tu platesti pileala,si io ma ocup de restu'.Te bagi?
Bagam oleaca ghiozdan,mai adastam oleaca sa ne tihnesca,si apoi bapsim jantele.Le ducem cateva zile in pod,la "copt" si gata!Economisesti cca 100€ si ne mai si indicstram.Feir inaf? rolleyes.gif

QUOTE(dr_mKe @ 13 May 2014, 16:16)
Dacă vrei vopsire în câmp electrostatic, te ajută tot marian. Mergi la el la curte, iar de câmpul electrostatic se ocupă mâțele din dotare, prin frecarea cu jantele  radmasa.gif

Poți vopsi toate de-odată plus rezerva, mâțe are conu' marian destule  radmasa.gif
*


biggrin.gif
Daaa,mai ales mosh' Mario,ca ala are blana lunga si fina.E perfect! biggrin.gif
Van der Graaf scrie pe el! laugh.gif
Dooooh!Uitai sa-ti zic!Leo al tau e ghei! ohmy.gif
S-o suit pe Sarkozy,hotarat sa-l ia la...!! mad.gif Ala,luat din somn,nu stia ce i se intampla,dar fiind atat de placid,nici macar nu a protestat.Or fi amandoi d-aia "rasuciti"? unsure.gif
DSC01700.JPG ( Size: 1.61mb ) Number of downloads: 629

QUOTE(bucatzel @ 13 May 2014, 18:18)
Am dat cu superglue pe plombe, fac si sablare vreunii din astia de-i stiti? Oricum is curios de pret / mod de taxare, sa stiu la ce sa m-astept pentru ale mele.
*


Io zic sa stai pe cwru' tau!Ii cam 20€ o vopsire/janta,iar sablarea cam tot pe acolo!Cu tot respectul pentru eforturile dumitale,dar e tare mullt!Ca termen de comparatie:mie mi-o gasit cumatru' argon jante de aliaj la 800 de lei tot setul.E drept ca daca nu-mi intindea doftoru' o mana de ajutor,m-ar fi costat mai mult,dar totusi...
Sa dai 35-40 de oiro ca sa vopsesti o janta de tabla,mi se pare enorm.
Nu,mai bine,faci si matale o claca cu fratili marksmanu' si o frecam toti trei? 04.gif
Sa vezi discutii pe consoarte:una cu Ford,alta cu VW si cealalta cu bemveu.Haiu' lumii! radmasa.gif
Poate-l combinam si pe doftor,sa vina de la Deva.Numa' sa carcoteasca,cum ii e felu',daca nu altceva. sleep.gif
Daca nu-i hotarat,o s-o rog pe madam-j sa se pisiceasca,si sa-l ademeneasca cu o salata de vinete facute pe gratar. naughty1.gif

This post has been edited by marian-j: 14 May 2014, 02:33


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GIC
post 14 May 2014, 13:48
Post #517


Doar membru


Group: Members
Posts: 929
Joined: 13 January 04
From: Oradea




Deja imi pare rau ca nu stau in Timisoara!


--------------------
Dacia Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L - 2002
Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 14 May 2014, 14:18
Post #518


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(marian-j @ 14 May 2014, 00:51)
Io zic sa stai pe cwru' tau!Ii cam 20€ o vopsire/janta,iar sablarea cam tot pe acolo!Cu tot respectul pentru eforturile dumitale,dar e tare mullt!Ca termen de comparatie:mie mi-o gasit cumatru' argon jante de aliaj la 800 de lei tot setul.E drept ca daca nu-mi intindea doftoru' o mana de ajutor,m-ar fi costat mai mult,dar totusi...
*



Io intreb pentru Dacie, unde jante noi, cu tot cu capatul pentru prinderea capacului nu mai gasesc. Si ma indoiesc ca se gasesc in Deva.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 14 May 2014, 19:02
Post #519


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Mariane, de bagat la ce zici tu m-as baga. Da' cu o conditie: platesc eu si gratarele si pileala. Numa' sa fie vreme faina, ca ma uit pe geam si ma deprim instant.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 14 May 2014, 23:01
Post #520


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Arghelean kepetzinat si ocosh.Asta-i foaita. sleep.gif
Bine,platim "nemteste".Multumit? smile.gif
De ce sa te deprimi?Asta-i vreme de numarat banii si de facut prunci.Banii ii ai pe card,deci nu-i cazul sa numeri la ei.Asa ca treci la treaba si cheama barza! happy.gif
QUOTE(bucatzel @ 14 May 2014, 15:18)
Io intreb pentru Dacie, unde jante noi, cu tot cu capatul pentru prinderea capacului nu mai gasesc. Si ma indoiesc ca se gasesc in Deva.
*


Alt ardelean capos.Tre' sa ridic tonul!
Mah,io ziceam sa reconditionam jantele ce le ai deja!
Te cramponezi de un amanunt neesential:prinderea capacului.
Am io un preten tare bun,un bozgor cat malu',ce se ocupa cu strungaria.E artist emberu'!In cca un sfert de ceas iti poate produce o piesa intermediara,prin intermediul careia ai putea pune capacul central si pe o janta "Canada"!
In rest?Oleaca de manopera,cateva bucati de smirghel,un spray,si gata!Economisesti o caciula de bani!


15 May 2014, 00:08:
QUOTE(GIC @ 14 May 2014, 14:48)
Deja imi pare rau ca nu stau in Timisoara!
*


Ba sa nu-ti para.E mai fain,acolo,la matale. smile.gif

This post has been edited by marian-j: 14 May 2014, 23:08


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 15 May 2014, 14:07
Post #521


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(marian-j @ 14 May 2014, 23:01)
Alt ardelean capos.Tre' sa ridic tonul!
Mah,io ziceam sa reconditionam jantele ce le ai deja!
Te cramponezi de un amanunt neesential:prinderea capacului.
*


Da' ma stii ca-s cu pitici, ce te miri?

Prefer sablatul si vopsitul electrostatic pentru ca am garantia ca-i o operatiune pe care nu mai trebuie s-o repet peste ani, pentru ca oricat efort as depune, sablatul va curata mai bine decat as putea eu curata de mana, si banui ca acelasi lucru e valabil si pentru vopsit.

Plus ca oricum, nu-s singurele piese la care ma gandesc sa aplic tratamentul asta.

Mai adaug si faptul ca urmatorul an n-o sa prea am timp de prea multa joaca...


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 15 May 2014, 14:43
Post #522


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




e o porcarie vopsitul electrostatic, cel putin cel practicat de "mesterii" mioritici. Stiu 3 seturi de jante care in timp au crapat (ale mele, ale lui stormtrooper si inca un set al unui alt amic)

de sablat, ok, dar sincer eu p'ale mele de la tov o sa le fac singur cu peria de sarma si gata!


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 15 May 2014, 14:51
Post #523


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Da' nu puteti sa luati voi un pistol de sablat si niste electrocorindon, sau alt material pentru sablat? Banuiesc ca s-o gasi un compresor destul de capabil la Marian in garaj, iar incinta nu-i greu de gasit.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GIC
post 16 May 2014, 12:04
Post #524


Doar membru


Group: Members
Posts: 929
Joined: 13 January 04
From: Oradea




Hai sa stric de tot topicul lui Marskman.
Nepotul meu, student in Timisoara, are nevoie de niste recomandari pt firme din Timisoara care umple cu freon instalatia de climatizare. Are, de curand, un Mini Cooper care nu prea face frig.


--------------------
Dacia Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L - 2002
Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 16 May 2014, 13:01
Post #525


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara






--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 16 May 2014, 22:19
Post #526


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Recomand ! Am avut placerea sa-l vizitez in numeroase ocazii, de la schimb de ulei pana la o lucrare mai complicata la AC, inlocuirea condensorului si a canistrei desicante.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 17 May 2014, 08:41
Post #527


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Recomand si io. Passatul si Fordul acolo se duc la "tratament".


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 17 May 2014, 08:58
Post #528


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Când mai ajung pe la nea' Nicu trebuie musai să-i arăt https://www.youtube.com/watch?v=5rS3MdebKw4


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 May 2014, 16:22
Post #529


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Azi am condus prima data un FF1, plus ca era cu motor de 1.4. Logic, ma asteptam sa fie o petarda de masina, depasita total, fiindca totusi ... are 14 ani. Aici intervine surpriza. Surpriza mare pentru mine. Masina e beton! Se simte frumos, inchegata. Suspensiile sunt inspirate. Directia precisa, agreabila. Motorul? Mult peste asteptari, elastic, cu un pic de viata in el, legat la o cutie cu rapoarte surprinzator de lungi.
Dupa parerea mea, e o masina muult mai reusita comparativ cu FF2 benzina de 1.6. De Megan 2, Astra sau altele de gen nici nu mai pomenesc.
La banii astia (e genul de masina pe care ti-o cumperi economisind la cafea si tigari) e o mare surpriza.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 May 2014, 17:39
Post #530


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Dar Ford Ka cum e? A condus careva? Cacaut o masina de gen, iar preturile sunt beton tinand cont de an si dotari. Adica un VW mai vechi si mai chel costa dublu wacko.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 17 May 2014, 18:45
Post #531


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




ba, ce-i aici, promo la programul rabla?


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 17 May 2014, 19:52
Post #532


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




@cdadan: nevasta-mea il conduce ca pe un diesel. Schimba la 2000 rpm si motorul nu da semne de subturare. De tras trage bine, dar la turatii mari (90km/h in viteza a doua, sa-ti povesteasca doctoru' cum m-a speriat). Mai zice din cand in cand doamna sa-l vindem, ca mai mult a stat in ultima vreme, dar nu ma indur: ma sui la volan si imi place, chiar daca la inceput mi s-a parut o masina ciudata.

Strict on-topic: I-am inlocuit azi afurisitele alea de "becoleduri" din bord. Din 5 cate am instalat, mai mergeau 2. Unul nu mai facea contact, l-am verificat pe sursa din atelier si era bun. Mictionez cu jet gros pe ledurile T5; becurile sunt mult mai OK.

Daca tot am fost la capitolul becuri, am profitat si am inlocuit si becul de la bricheta si cel de la scrumiera. Am stat o ora ca sa ma prind cum sa scot mufa de la butonul de avarii si cea de la ceas. Ori a umblat cineva inaintea mea la consola centrala, ori din fabricatie au trecut firele de la ceas pe unde nu trebuia, impiedicand scoaterea ornamentului consolei centrale. Am corectat eu.

@hitman1234: n-o sa ajunga la rabla. Ca sa-ti faci o idee: traseul de esapament a fost (pana am inlocuit flexibilul) in intregime original. Am de gand s-o mentin in stare cat mai buna de functionare. Urmeaza sa-i schimb un tampon dintre motor si CV, imi vibreaza la relanti de zici ca-i diesel, desi la exterior motorul e silentios.

LE: mai am inca o treaba de rezolvat, chederul de la capota si "umpluturile" din burete/spuma din prelungirea lui. Se scurge apa pe oalele amortizoarelor sub capota si de-ar fi numai apa, dar e si praf. Vara asta o sa curat si motorul, cred ca n-a vazut nici macar o carpa de praf toata viata lui.

This post has been edited by marksman: 17 May 2014, 19:59


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 May 2014, 20:40
Post #533


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(hitman1234 @ 17 May 2014, 19:45)
ba, ce-i aici, promo la programul rabla?
*


Te bagi? cool.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 17 May 2014, 21:25
Post #534


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




@ cdadan: la Focus I suspensia era la ani lumina cam de orice model din clasa lui. Sasiu cu ESP integrat tongue.gif
Cu motorul de 1.4 16v te inseli insa grav. In tr.3 trage ca SN sau Clio in a-4a. Focusul 2 cu motorul 1.6 cu distributie variabila toarce foarte frumos pana la 7000 rpm.

@ argon: Fordacul KaKa are go-kart like handling, frane acceptabile cu ABS, slabe rau fara, iar acum se gaseste intr-o varietate de versiuni lightweight. Motorul de 1300 cmc este la nivelul unei Dacii 1410 dublu corp bine reglate, in cel mai bun caz.

This post has been edited by dr_mKe: 17 May 2014, 21:29


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 May 2014, 21:41
Post #535


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(dr_mKe @ 17 May 2014, 22:25)
Cu motorul de 1.4 16v te inseli insa grav. In tr.3 trage ca SN sau Clio in a-4a.
*


Da' la etajarea treptelor te-ai uitat?
1.4 mpi de la reno duce lipsa de elasticitate, iar de la 4500 in sus urla de zici ca trage sa moara. Rezulta ca in zona respectiva e inutilizabil, daca nu esti surd sau masochist.
Twinport-ul de la Opel desi e mai nou si are mai multi cai, duce lipsa de elasticitate si e teribil de zgomotos la viteze si turatii de oras.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 17 May 2014, 22:06
Post #536


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Fordacul lui marksman a fost talpalit la modul cel mai serios de catre subsemnatul, o data cand a ajuns in tara, in garajul fostului propritar, apoi intr-o anumita ocazie cand am facut putina intrecere pe reprize cu SN si un Clio bicorp 1.4 8v, iar apoi dupa ce-a intrat in posesia lui nea' marksman.

Este lent, marginal mai rapid ca Loganul de 1.4 fie ca-ti da senzatia ca-i mai rapid. Chiar si in a 2-a ai mult de asteptat pana ajungi la 90 kmh, iar in a 3-a o vesinicie pana urca-n 140. Cand ai dat a 4-a sau mai ales a 5-a, zici ca stai pe loc, fix ca-n Loganul de 1.4. Diferenta este ca sub 4000 rpm, 1.4 16v de la Ford are cuplu lipsa, abia de la 4000 in sus se trezeste. Desi-n teorie suna bine, daca vrei sa te misti rapid la depasiri te arde la consum. Comparat cu 1.4 16v de 98 cp de la Reno, care mananca JAR, pe Megane bicorp generatia 1 facelift, aproape tine pasul cu 1.6 16v, dar cu consum sensibil mai mare, este cam petarda motorul de la Ford, la fel ca si 1.4 16v de 82 cp de la Fauve. Cel in declinarea Skoda, de 100 si ceva de cai, merge frumos, pacat insa ca la ~250.000 km este in cap.

Uite, Loganul Laureat 1.4 al lui marksman, je la covrig, gume de iarna, temperatura sub 0 grade afara https://www.youtube.com/watch?v=H3bsHK5tjtY

Picanteria maxima-i urmatoarea: cu toate actualele lui masini, incluzand si Loganul, eu am mers mai tare decat a mers propritarul lor de drept radmasa.gif
Cu tractorul am fost cat se poate de finom in cele 3 luni cat l-am avut pe mana, strict scos la plimbare sa nu-i rujineasca discurile si sa nu i se-vecheasca funinginea-n turbina.

This post has been edited by dr_mKe: 17 May 2014, 22:12


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 May 2014, 22:53
Post #537


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(dr_mKe @ 17 May 2014, 23:06)
Este lent, marginal mai rapid ca Loganul de 1.4 fie ca-ti da senzatia ca-i mai rapid.
*


Nu ma asculti deloc. N-am avut senzatia ca-i rapid. Am apreciat elasticitatea, sunetul retinut, cutia etajata lung si modul in care motorul se pupa cu cutia, in sensul ca leaga frumos treptele.
Destule masini de productie mai recenta si motorizare echivalenta presteaza mai putin agreabil, asta era ideea mea.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 18 May 2014, 07:43
Post #538


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Ba am priceput foarte bine. Cutia este etajata ciudat, intre moda europeana si japoneza tongue.gif

Elastic este 1.4 16v de la Reno sau versiunea de la Skoda de 100 cp, alea trag si la 2000 rpm. Fordul abia misca, cel putin pe caroseria de Focus. Toate motoarele merg la 2000 rpm in a 5-a, dar asta nu inseamna ca-s elastice. Elastic este 1.3 de pe Ka si Fiesta, care merge la orice turatie in orice treapta, mai ales daca vorbim de subturare. Parca-i facut special pentru femei. No offence laugh.gif

Elasticitate ? Cand pui mana pe-un Puma cu 1.7 -le dezvoltat impreuna cu Yamaha, acolo sa vezi elasticitate tongue.gif

LE > la benzinare, cu cat normal euro este mai mare, cu atat elasticitatea este mai mica, la cilindree mica. Alt exemplu de motorisca elastica este 1.0 de la Koyota, cel de pe tripleta Aygo, C1 & 107. Ala trage bine pentru 1000 cmc si in a 5-a la 60 kmh, trage mai bine ca 1.4-le de pe Focus.

This post has been edited by dr_mKe: 18 May 2014, 09:01


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 18 May 2014, 08:59
Post #539


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




QUOTE(marksman @ 17 May 2014, 19:52)
nevasta-mea il conduce ca pe un diesel. Schimba la 2000 rpm si motorul nu da semne de subturare.
*


Daca mergi cu un diesel modern asa, s-ar putea sa plangi dupa el sau sa investesti destul de mult in el. Cu atat mai mult daca il folosesti preponderent urban.
La unul de generatie veche, eventual aspirat, intelegeam.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 18 May 2014, 09:01
Post #540


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Benzina de 1.4 nu pateste nimica. Tocmai asta-i ideea. Vina-mi ca-mi apartine, am dat indicatii in acest sens radmasa.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
33 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 12:37
Dacia