Ford Focus, unupatru, saispe ve, si Passat ununoua tedeiii
![]() ![]() |
Ford Focus, unupatru, saispe ve, si Passat ununoua tedeiii
marian-j |
![]()
Post
#511
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
|
||
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|||
marksman |
![]()
Post
#512
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Si rezultatul inlocuirii flexibilului: testul de gaze a iesit in parametrii pentru acest motor (Euro 4). Ma astept sa scada si consumul.
Pretul: flexibilul 78 lei la reducere, 150 lei manopera, total 228 lei. Initial am zis ca am dat banu' aiurea, dar dupa testul de gaze si dupa ce mi-a aratat Marian ce sudura meseriasa au facut baietii (in argon - gazul, nu colegul de forum), mi-am revenit. Cu jantele m-am potolit, am aflat de la Marian solutia "smirghel si vopsea la spray" si cum le am pe ambele, mai trebuie doar timp. Am cumparat si becuri pentru iluminarea bordului, imi bag picioarele in ele led-uri, s-au ars 4 din 5. Faza tare la magazin, dupa ce am cerut becuri T5: - Cate vreti? - Cel putin 5. - Am 9. - Dati-mi-le pe toate! - ![]() This post has been edited by marksman: 13 May 2014, 14:53 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#513
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Dacă vrei vopsire în câmp electrostatic, te ajută tot marian. Mergi la el la curte, iar de câmpul electrostatic se ocupă mâțele din dotare, prin frecarea cu jantele
![]() Poți vopsi toate de-odată plus rezerva, mâțe are conu' marian destule ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#514
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 13 May 2014, 10:08) Iti pot recomanda eu un atelier pentru powder coating in camp electroastatic, dar iti piere cheful cand auzi pretul. QUOTE(marian-j @ 13 May 2014, 12:14) Am dat cu superglue pe plombe, fac si sablare vreunii din astia de-i stiti? Oricum is curios de pret / mod de taxare, sa stiu la ce sa m-astept pentru ale mele. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#515
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Un amic de-al meu a facut jantele la astia
https://www.facebook.com/SRZPowdercoatingCustoms Mi se pare ca l-a costat 500 de lei / setul de 15". |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
marian-j |
![]()
Post
#516
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
QUOTE(marksman @ 13 May 2014, 15:46) Si rezultatul inlocuirii flexibilului: testul de gaze a iesit in parametrii pentru acest motor (Euro 4). Ma astept sa scada si consumul. Pretul: flexibilul 78 lei la reducere, 150 lei manopera, total 228 lei. Initial am zis ca am dat banu' aiurea, dar dupa testul de gaze si dupa ce mi-a aratat Marian ce sudura meseriasa au facut baietii (in argon - gazul, nu colegul de forum), mi-am revenit. Cu jantele m-am potolit, am aflat de la Marian solutia "smirghel si vopsea la spray" si cum le am pe ambele, mai trebuie doar timp. Nu m-as mira sa ai surprize placute cu consumul.De azi inainte,sonda lambda va primi informatii corecte. Da,Fordul se comporta ca un E5 si mere ceas! ![]() Tubul flexibil. Recunosc:a fost destul de scump.Imi permit sa fac doar cateva precizari: -taierea vechiului reper s-a facut la mare meserie!Disc mic si turatie foarte mare.A fost "decupat",aproape,chirurgical.Taieturi curate si fara "tremurici"! -servisu' la care ai fost,are o scula de sudura tare dichisita si scumpa pe masura! -conteaza mult si scula,dar meseriasul e beton!Deci a avut de facut doua suduri circulare "peste cap",inclinate la cca 45',intr-un loc foarte inghesuit si cu cca 1/4 din fiecare "in oglinda".Pai sa faci "solzii" aia peste cap si in oglinda,chiar tre' sa stapanesti foarte bine meseria! -am vazut o "urma de flama".In felul acesta am bagat de seama s-a folosit sarma de sudura subtire.0,6,maxim 0,8.Deci meseriasul nu a "ghiolbanit" sudura cu sarma de 1,2mm!A lucrat foarte ingrijit. -cadenta solzilor de sudura?Impecabila!Inca o data:jos palaria pentru sudor! -gluma:nu s-a folosit doar argon la mediul protector. ![]() -sudurile sunt perfect etanse!Conteaza mult chestia asta,data fiind proximitatea sondei lambda! ![]() Sa nu-ti para rau de bani!In shimbul lor,ai capatat o treaba tare faina! Intrebare:unde dreaq ne-a fost capul la amandoi de n-am facut niste poze? ![]() Jante.Acolo e mai simplu! ![]() Iti iei jantele in porbagaj,iti iei muierea de-o aripa,si intr-o sambata dimineata parchezi la mine in curte. Punem muierile la cafele si noi purcedm la munca.Am in pod toate neamurile smirghel.Te pun in cwr si iti pun doo jante in brate.Vom munci cot la cot.Bagam frecangeala duios!De la rugina pana la matuire.Tot!Cand io ma voi declara ca sunt gata sa dau cu spray pe jantele frecaluite de je,le voi compara cu ale tale.O sa mai ai de munca! ![]() Intre timp,io o tai dupa beri,mici si gratare!Evident ca eu voi fi gratargiul-sef.Tu platesti pileala,si io ma ocup de restu'.Te bagi? Bagam oleaca ghiozdan,mai adastam oleaca sa ne tihnesca,si apoi bapsim jantele.Le ducem cateva zile in pod,la "copt" si gata!Economisesti cca 100€ si ne mai si indicstram.Feir inaf? ![]() QUOTE(dr_mKe @ 13 May 2014, 16:16) Dacă vrei vopsire în câmp electrostatic, te ajută tot marian. Mergi la el la curte, iar de câmpul electrostatic se ocupă mâțele din dotare, prin frecarea cu jantele ![]() Poți vopsi toate de-odată plus rezerva, mâțe are conu' marian destule ![]() ![]() Daaa,mai ales mosh' Mario,ca ala are blana lunga si fina.E perfect! ![]() Van der Graaf scrie pe el! ![]() Dooooh!Uitai sa-ti zic!Leo al tau e ghei! ![]() S-o suit pe Sarkozy,hotarat sa-l ia la...!! ![]() ![]() DSC01700.JPG ( Size: 1.61mb ) Number of downloads: 629 QUOTE(bucatzel @ 13 May 2014, 18:18) Am dat cu superglue pe plombe, fac si sablare vreunii din astia de-i stiti? Oricum is curios de pret / mod de taxare, sa stiu la ce sa m-astept pentru ale mele. Io zic sa stai pe cwru' tau!Ii cam 20€ o vopsire/janta,iar sablarea cam tot pe acolo!Cu tot respectul pentru eforturile dumitale,dar e tare mullt!Ca termen de comparatie:mie mi-o gasit cumatru' argon jante de aliaj la 800 de lei tot setul.E drept ca daca nu-mi intindea doftoru' o mana de ajutor,m-ar fi costat mai mult,dar totusi... Sa dai 35-40 de oiro ca sa vopsesti o janta de tabla,mi se pare enorm. Nu,mai bine,faci si matale o claca cu fratili marksmanu' si o frecam toti trei? ![]() Sa vezi discutii pe consoarte:una cu Ford,alta cu VW si cealalta cu bemveu.Haiu' lumii! ![]() Poate-l combinam si pe doftor,sa vina de la Deva.Numa' sa carcoteasca,cum ii e felu',daca nu altceva. ![]() Daca nu-i hotarat,o s-o rog pe madam-j sa se pisiceasca,si sa-l ademeneasca cu o salata de vinete facute pe gratar. ![]() This post has been edited by marian-j: 14 May 2014, 02:33 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
GIC |
![]()
Post
#517
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Deja imi pare rau ca nu stau in Timisoara!
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#518
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(marian-j @ 14 May 2014, 00:51) Io zic sa stai pe cwru' tau!Ii cam 20€ o vopsire/janta,iar sablarea cam tot pe acolo!Cu tot respectul pentru eforturile dumitale,dar e tare mullt!Ca termen de comparatie:mie mi-o gasit cumatru' argon jante de aliaj la 800 de lei tot setul.E drept ca daca nu-mi intindea doftoru' o mana de ajutor,m-ar fi costat mai mult,dar totusi... Io intreb pentru Dacie, unde jante noi, cu tot cu capatul pentru prinderea capacului nu mai gasesc. Si ma indoiesc ca se gasesc in Deva. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
marksman |
![]()
Post
#519
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Mariane, de bagat la ce zici tu m-as baga. Da' cu o conditie: platesc eu si gratarele si pileala. Numa' sa fie vreme faina, ca ma uit pe geam si ma deprim instant.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
marian-j |
![]()
Post
#520
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Arghelean kepetzinat si ocosh.Asta-i foaita.
![]() Bine,platim "nemteste".Multumit? ![]() De ce sa te deprimi?Asta-i vreme de numarat banii si de facut prunci.Banii ii ai pe card,deci nu-i cazul sa numeri la ei.Asa ca treci la treaba si cheama barza! ![]() QUOTE(bucatzel @ 14 May 2014, 15:18) Io intreb pentru Dacie, unde jante noi, cu tot cu capatul pentru prinderea capacului nu mai gasesc. Si ma indoiesc ca se gasesc in Deva. Alt ardelean capos.Tre' sa ridic tonul! Mah,io ziceam sa reconditionam jantele ce le ai deja! Te cramponezi de un amanunt neesential:prinderea capacului. Am io un preten tare bun,un bozgor cat malu',ce se ocupa cu strungaria.E artist emberu'!In cca un sfert de ceas iti poate produce o piesa intermediara,prin intermediul careia ai putea pune capacul central si pe o janta "Canada"! In rest?Oleaca de manopera,cateva bucati de smirghel,un spray,si gata!Economisesti o caciula de bani! 15 May 2014, 00:08: QUOTE(GIC @ 14 May 2014, 14:48) Ba sa nu-ti para.E mai fain,acolo,la matale. ![]() This post has been edited by marian-j: 14 May 2014, 23:08 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#521
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(marian-j @ 14 May 2014, 23:01) Alt ardelean capos.Tre' sa ridic tonul! Mah,io ziceam sa reconditionam jantele ce le ai deja! Te cramponezi de un amanunt neesential:prinderea capacului. Da' ma stii ca-s cu pitici, ce te miri? Prefer sablatul si vopsitul electrostatic pentru ca am garantia ca-i o operatiune pe care nu mai trebuie s-o repet peste ani, pentru ca oricat efort as depune, sablatul va curata mai bine decat as putea eu curata de mana, si banui ca acelasi lucru e valabil si pentru vopsit. Plus ca oricum, nu-s singurele piese la care ma gandesc sa aplic tratamentul asta. Mai adaug si faptul ca urmatorul an n-o sa prea am timp de prea multa joaca... |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Ov |
![]()
Post
#522
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
e o porcarie vopsitul electrostatic, cel putin cel practicat de "mesterii" mioritici. Stiu 3 seturi de jante care in timp au crapat (ale mele, ale lui stormtrooper si inca un set al unui alt amic)
de sablat, ok, dar sincer eu p'ale mele de la tov o sa le fac singur cu peria de sarma si gata! |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#523
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Da' nu puteti sa luati voi un pistol de sablat si niste electrocorindon, sau alt material pentru sablat? Banuiesc ca s-o gasi un compresor destul de capabil la Marian in garaj, iar incinta nu-i greu de gasit.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
GIC |
![]()
Post
#524
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Hai sa stric de tot topicul lui Marskman.
Nepotul meu, student in Timisoara, are nevoie de niste recomandari pt firme din Timisoara care umple cu freon instalatia de climatizare. Are, de curand, un Mini Cooper care nu prea face frig. |
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
marian-j |
![]()
Post
#525
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
|
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#526
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Recomand ! Am avut placerea sa-l vizitez in numeroase ocazii, de la schimb de ulei pana la o lucrare mai complicata la AC, inlocuirea condensorului si a canistrei desicante.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
marksman |
![]()
Post
#527
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Recomand si io. Passatul si Fordul acolo se duc la "tratament".
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#528
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Când mai ajung pe la nea' Nicu trebuie musai să-i arăt https://www.youtube.com/watch?v=5rS3MdebKw4
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#529
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Azi am condus prima data un FF1, plus ca era cu motor de 1.4. Logic, ma asteptam sa fie o petarda de masina, depasita total, fiindca totusi ... are 14 ani. Aici intervine surpriza. Surpriza mare pentru mine. Masina e beton! Se simte frumos, inchegata. Suspensiile sunt inspirate. Directia precisa, agreabila. Motorul? Mult peste asteptari, elastic, cu un pic de viata in el, legat la o cutie cu rapoarte surprinzator de lungi.
Dupa parerea mea, e o masina muult mai reusita comparativ cu FF2 benzina de 1.6. De Megan 2, Astra sau altele de gen nici nu mai pomenesc. La banii astia (e genul de masina pe care ti-o cumperi economisind la cafea si tigari) e o mare surpriza. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
argon |
![]()
Post
#530
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Dar Ford Ka cum e? A condus careva? Cacaut o masina de gen, iar preturile sunt beton tinand cont de an si dotari. Adica un VW mai vechi si mai chel costa dublu
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#531
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
ba, ce-i aici, promo la programul rabla?
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
marksman |
![]()
Post
#532
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
@cdadan: nevasta-mea il conduce ca pe un diesel. Schimba la 2000 rpm si motorul nu da semne de subturare. De tras trage bine, dar la turatii mari (90km/h in viteza a doua, sa-ti povesteasca doctoru' cum m-a speriat). Mai zice din cand in cand doamna sa-l vindem, ca mai mult a stat in ultima vreme, dar nu ma indur: ma sui la volan si imi place, chiar daca la inceput mi s-a parut o masina ciudata.
Strict on-topic: I-am inlocuit azi afurisitele alea de "becoleduri" din bord. Din 5 cate am instalat, mai mergeau 2. Unul nu mai facea contact, l-am verificat pe sursa din atelier si era bun. Mictionez cu jet gros pe ledurile T5; becurile sunt mult mai OK. Daca tot am fost la capitolul becuri, am profitat si am inlocuit si becul de la bricheta si cel de la scrumiera. Am stat o ora ca sa ma prind cum sa scot mufa de la butonul de avarii si cea de la ceas. Ori a umblat cineva inaintea mea la consola centrala, ori din fabricatie au trecut firele de la ceas pe unde nu trebuia, impiedicand scoaterea ornamentului consolei centrale. Am corectat eu. @hitman1234: n-o sa ajunga la rabla. Ca sa-ti faci o idee: traseul de esapament a fost (pana am inlocuit flexibilul) in intregime original. Am de gand s-o mentin in stare cat mai buna de functionare. Urmeaza sa-i schimb un tampon dintre motor si CV, imi vibreaza la relanti de zici ca-i diesel, desi la exterior motorul e silentios. LE: mai am inca o treaba de rezolvat, chederul de la capota si "umpluturile" din burete/spuma din prelungirea lui. Se scurge apa pe oalele amortizoarelor sub capota si de-ar fi numai apa, dar e si praf. Vara asta o sa curat si motorul, cred ca n-a vazut nici macar o carpa de praf toata viata lui. This post has been edited by marksman: 17 May 2014, 19:59 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
cdadan |
![]()
Post
#533
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#534
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
@ cdadan: la Focus I suspensia era la ani lumina cam de orice model din clasa lui. Sasiu cu ESP integrat
![]() Cu motorul de 1.4 16v te inseli insa grav. In tr.3 trage ca SN sau Clio in a-4a. Focusul 2 cu motorul 1.6 cu distributie variabila toarce foarte frumos pana la 7000 rpm. @ argon: Fordacul KaKa are go-kart like handling, frane acceptabile cu ABS, slabe rau fara, iar acum se gaseste intr-o varietate de versiuni lightweight. Motorul de 1300 cmc este la nivelul unei Dacii 1410 dublu corp bine reglate, in cel mai bun caz. This post has been edited by dr_mKe: 17 May 2014, 21:29 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#535
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 17 May 2014, 22:25) Da' la etajarea treptelor te-ai uitat? 1.4 mpi de la reno duce lipsa de elasticitate, iar de la 4500 in sus urla de zici ca trage sa moara. Rezulta ca in zona respectiva e inutilizabil, daca nu esti surd sau masochist. Twinport-ul de la Opel desi e mai nou si are mai multi cai, duce lipsa de elasticitate si e teribil de zgomotos la viteze si turatii de oras. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#536
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Fordacul lui marksman a fost talpalit la modul cel mai serios de catre subsemnatul, o data cand a ajuns in tara, in garajul fostului propritar, apoi intr-o anumita ocazie cand am facut putina intrecere pe reprize cu SN si un Clio bicorp 1.4 8v, iar apoi dupa ce-a intrat in posesia lui nea' marksman.
Este lent, marginal mai rapid ca Loganul de 1.4 fie ca-ti da senzatia ca-i mai rapid. Chiar si in a 2-a ai mult de asteptat pana ajungi la 90 kmh, iar in a 3-a o vesinicie pana urca-n 140. Cand ai dat a 4-a sau mai ales a 5-a, zici ca stai pe loc, fix ca-n Loganul de 1.4. Diferenta este ca sub 4000 rpm, 1.4 16v de la Ford are cuplu lipsa, abia de la 4000 in sus se trezeste. Desi-n teorie suna bine, daca vrei sa te misti rapid la depasiri te arde la consum. Comparat cu 1.4 16v de 98 cp de la Reno, care mananca JAR, pe Megane bicorp generatia 1 facelift, aproape tine pasul cu 1.6 16v, dar cu consum sensibil mai mare, este cam petarda motorul de la Ford, la fel ca si 1.4 16v de 82 cp de la Fauve. Cel in declinarea Skoda, de 100 si ceva de cai, merge frumos, pacat insa ca la ~250.000 km este in cap. Uite, Loganul Laureat 1.4 al lui marksman, je la covrig, gume de iarna, temperatura sub 0 grade afara https://www.youtube.com/watch?v=H3bsHK5tjtY Picanteria maxima-i urmatoarea: cu toate actualele lui masini, incluzand si Loganul, eu am mers mai tare decat a mers propritarul lor de drept ![]() Cu tractorul am fost cat se poate de finom in cele 3 luni cat l-am avut pe mana, strict scos la plimbare sa nu-i rujineasca discurile si sa nu i se-vecheasca funinginea-n turbina. This post has been edited by dr_mKe: 17 May 2014, 22:12 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#537
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 17 May 2014, 23:06) Nu ma asculti deloc. N-am avut senzatia ca-i rapid. Am apreciat elasticitatea, sunetul retinut, cutia etajata lung si modul in care motorul se pupa cu cutia, in sensul ca leaga frumos treptele. Destule masini de productie mai recenta si motorizare echivalenta presteaza mai putin agreabil, asta era ideea mea. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#538
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Ba am priceput foarte bine. Cutia este etajata ciudat, intre moda europeana si japoneza
![]() Elastic este 1.4 16v de la Reno sau versiunea de la Skoda de 100 cp, alea trag si la 2000 rpm. Fordul abia misca, cel putin pe caroseria de Focus. Toate motoarele merg la 2000 rpm in a 5-a, dar asta nu inseamna ca-s elastice. Elastic este 1.3 de pe Ka si Fiesta, care merge la orice turatie in orice treapta, mai ales daca vorbim de subturare. Parca-i facut special pentru femei. No offence ![]() Elasticitate ? Cand pui mana pe-un Puma cu 1.7 -le dezvoltat impreuna cu Yamaha, acolo sa vezi elasticitate ![]() LE > la benzinare, cu cat normal euro este mai mare, cu atat elasticitatea este mai mica, la cilindree mica. Alt exemplu de motorisca elastica este 1.0 de la Koyota, cel de pe tripleta Aygo, C1 & 107. Ala trage bine pentru 1000 cmc si in a 5-a la 60 kmh, trage mai bine ca 1.4-le de pe Focus. This post has been edited by dr_mKe: 18 May 2014, 09:01 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#539
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(marksman @ 17 May 2014, 19:52) Daca mergi cu un diesel modern asa, s-ar putea sa plangi dupa el sau sa investesti destul de mult in el. Cu atat mai mult daca il folosesti preponderent urban. La unul de generatie veche, eventual aspirat, intelegeam. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#540
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Benzina de 1.4 nu pateste nimica. Tocmai asta-i ideea. Vina-mi ca-mi apartine, am dat indicatii in acest sens
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 12:37 |