Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cum se comporta Fluence-ul iarna ?, Plusuri/Minusuri

75AIM
post 2 Dec 2014, 18:27
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




QUOTE(ali3n_cop @ 2 Dec 2014, 15:12)
Motorul diesel are in dotare bujii incandescente. La temperaturi scazute..acestea trebuie lasate cel putin 10 secunde ca sa incalzeasca camera de ardere. Motorul vostru diesel nu a fost proiectat sa plece imediat ce pui contactul..acolo este o buba a celor de la Renault pe varianta Keyless Go. De aceea sunt si probleme cu motorul foarte zgomotos in primele minute de la pornire si pana se incalzeste. Practic, bujiile nu au timp sa-si faca treaba pentru ca motorul porneste imediat.
Doamne ce tampenii poti spune....bujiile sunt comandate de calculator sa se incalzeasca atat cat crede el,faza cu pusul bujiilor e valabila pe la diesele din anii 2000 E2,3...la mine daca pun contactul la -5 grd spirala de bujii nu se aprinde dar  daca apas start  sa porneasca se aprinde spirala si apoi da la automat
Voi, faceti cum vreti si cum stiti, dar normal este sa pui contactul si sa astepti 10-15 secunde inainte sa dai la automat, asta daca tineti la motorul si injectoarele voastre.
*




--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 2 Dec 2014, 20:24
Post #92


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Ok..succes ..si continua sa o pornesti asa.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 2 Dec 2014, 20:36
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




ali3n_cop tu nu ai diesel si nu stii prea bine cum functioneaza. de fapt nici butonul start nu stii cum functioneaza.

Cand bagi cartela, fara a apasa start, masina deblocheaza imobilizatorul si face verificarile ei de rutina. In faza aceasta, martorul de bujii nu se aprinde, indiferent cat de frig e afara. Cand apesi start, masina porneste bujiile cat crede ea ca e necesar 1-2-3-4-5 secunde si dupa porneste si motorul. Nu exista start scurt si start lung. Odata ce apesi start motorul va porni.

Nu poti controla cat timp sa stea bujiile aprinse. Pe logica ta daca bagi cartela masina aprinde bujiile pana ii dai tu start, si nu e asa.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 2 Dec 2014, 20:43
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(Piper101 @ 2 Dec 2014, 20:36)
Nu exista start scurt si start lung. Odata ce apesi start motorul va porni.
*

Cred că ideea era să apeși pe Start fără să apeși în același timp ambreiajul sau frîna. nedumerire.gif

This post has been edited by VladSoare: 2 Dec 2014, 20:43


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 2 Dec 2014, 20:54
Post #95


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Piper....mai incerc o singura data si dupa aia ma retrag.. Atat la Fluence-ul meu care e benzinar (asa ca il excludem) cat si la cel de la firma care e 1.6 DCi, pot sa pun contactul din buton fara sa introduc cartela. Apas o singura data pe buton fara sa apas altceva (inclusiv pedalele) si se aprind toti martorii din bord inclusiv cel de bujii. Las masina cateva secunde pentru a ma asigura ca bujiile si-au facut treaba dupa care apas ambreiajul sau frana si butonul START.
Despre cele 10-15 secunde, nu am zis ca e ceva standard al motorului ci am scris ca..atat prefer eu sa le las inainte sa pornesc motorul. Daca este foarte frig afara, bujiile vor continua sa functioneze si dupa pornirea motorului, o anumita perioada de timp pana cand motorul ajunge la o anumita temperatura setata de catre fabricant.

This post has been edited by ali3n_cop: 2 Dec 2014, 20:58


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 2 Dec 2014, 21:22
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Complicatii inutile.
Oricum, dai un sfat pe care nu il poti sustine tehnic sau cu materiale din literatura de specialitate adaptata anului 2014.
Practic nu ai dat niciun argument prin care demonstrezi ca, daca facem cum spune manualul, ne stricam masina sau ii scurtam viata cu X zile, luni, ani,etc.
Totul e din categoria "asa cred eu si nu ma poate convinge nimeni altceva".
Dar nu e problema, poti continua asa si noi altfel, nu se supara nimeni.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 2 Dec 2014, 21:25
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Man intelege odata ca daca pui contactul nu inseamna ca bujiile incalzesc camera de ardere,ele functioneaza cand dai comanda de pornire motor nu doar treci pe accesorii...hai ca esti penibil toti ti-au explicat asta da tu nu si nu.


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 2 Dec 2014, 21:25
Post #98


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Evident, fiecare isi porneste masina cum vrea. Eu i-am oferit un simplu sfat lui Piper..pentru ca se plangea de motor foarte zgomotos la pornire la rece. A fost un simplu sfat..sa lase contactul pus mai multe secunde.

75, incerc sa te evit pentru ca habar nu ai cum lucreaza o bujie incandescenta si rolul ei. Te rog sa pastrezi apelativele pentru tine si sa te comporti civilizat.
Ai google-ul plin de informatii: http://auto.howstuffworks.com/diesel2.htm


This post has been edited by ali3n_cop: 2 Dec 2014, 21:31


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 2 Dec 2014, 21:33
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Mah tu nu ai habar cum arata o bujie incandescenta da arunci cu rahat in Renault la orice topic, ai schimbat asa ceva vreodata?ia posturile mele la M 2.2 si vezi cum le testam eu direct pe baterie, ce ziceam eu de modificat in ECU timpul de incalzire al bujiilor...ce draq sa-ti mai spun la capitolul asta ca oricum nu pricepi.

This post has been edited by 75AIM: 2 Dec 2014, 21:44


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 2 Dec 2014, 21:52
Post #100


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




"Guru' bujiilor incandescente", lasa lumea sa comunice civilizat si treci pe la mine cand ai timp.. sa te invat sa pui contactul la masina aia moderna rolleyes.gif

This post has been edited by ali3n_cop: 2 Dec 2014, 21:53


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 2 Dec 2014, 21:55
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Mah tu crezi ca eu nu am ce face decat sa port un dialog al surzilor cu tine....
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 2 Dec 2014, 22:29
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Discutia asta imi aminteste de momentele cand trebuia sa tragi "socul" la dacie sa porneasca. Chiar nu e cazul cu bujiile, daca era ceva ce imbunatatea ceva, puneau astia precizari sau buton activare bujii. Regula de bun simt e sa lasi masina sa se incalzeasca putin inainte sa mergi la drum si sa n-o brushezi, in rest nu prea ai ce sa-i faci.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 2 Dec 2014, 23:39
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




nu socul, e din ciclul pedale inainte de pornire.



--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 3 Dec 2014, 11:15
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




Io fac focu sub masina ph34r.gif ...


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
///GHOST
post 3 Dec 2014, 17:57
Post #105


I love my FluFlu


Group: Members
Posts: 72
Joined: 10 July 13




QUOTE(cuki46 @ 3 Dec 2014, 11:15)
Io fac focu sub masina  ph34r.gif ...
*



radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif TARE asta !!! Merci ca m-ai facut sa mi te imaginez facand asta. Acum mi-a ramas imaginea in minte si nu pot sa ma opresc din ras.

Serios acum, voi ce masini aveti? Nici la Aro nu mesteresti atat.

ON: imi mai fuge si mie spatele dar e distractiv...pana iau un pom sau ceva.

This post has been edited by ///GHOST: 3 Dec 2014, 18:00


--------------------
Renault Fluence 2013 dci Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganmpi16
post 3 Dec 2014, 20:29
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 31 March 09
From: Alexandria,




Haideti sa va lamuresc treba cu bujiile incandescente la megane 3. In urma unei discutii pe aceasta tema cu un inginer de la reno mi-a explicat urmatoarele: bujiile incandescente la reno (ca de altfel si la alte modele) au dublu rol 1. preincalzesc camera de ardere inaintea pornirii motorului si 2. raman aprinse o perioada de timp ce poate ajunge si pana la 45 secunde pentru a ajuta la autoaprinderea motorinei.
O alta chestie interesanta este faptul ca acestea functioneaza si vara, numai ca masina nu ne mai anunta prin aprinderea martorului din bord.
Chestia cu tinutul contactului mai mult timp sau cu pusul contactului de mai multe ori, mi-a spus ca nu isi mai are rostul la aceste motoare. Totusi, daca se observa un zgomot mai tare in primele secunde, pe timp geros, poate fi si de la o functionare defectuoasa a uneia dintre bujii. E posibil ca una sa fie pe duca (eu am avut 2 care in urma verificarii rezistentei lor erau mai slabe decat celelalte 2) si sa nu mai ajute dupa pornirea motorului. Intradevar, masina stie cat timp sa le tina pornite, iar daca se incearca punerea contactului de mai multe ori (la cei cu cheie), e posibil ca a doua sau a treia oara sa nu le mai pornesca intrucat, vede ca deja sunt incinse. Si o alta chestie interesanta> motorina vine preincalzita de elementul de rezistenta din filtrul de motorina si nu cu gheata cum s-a vehiculat mai sus.
Asa arata un astfel de element si se afla introdus in filtru de motorinaincalzitor_filtru_motorina_megane_3_fluence_1_5_2c8a01b5344709919a_300_300_2_95_1.jpg ( Size: 15.33k ) Number of downloads: 245
incalzitor_filtru_motorina_megane_3_fluence_1_5_0d8ec1b5344803e86b_420_315_2_95_1.jpg ( Size: 18.9k ) Number of downloads: 243

O seara buna tuturor si mai incetati cu certurile pe forum. Pana la urma acesta este pentru a ne ajuta si nu pentru a ne dusmani.

This post has been edited by loganmpi16: 3 Dec 2014, 20:32


--------------------
Renault Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp 2011 Bussines
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali1971ro
post 3 Dec 2014, 20:32
Post #107


---------------------


Group: Members
Posts: 654
Joined: 8 May 06




QUOTE(ali3n_cop @ 2 Dec 2014, 20:54)
Despre cele 10-15 secunde, nu am zis ca e ceva standard al motorului ci am scris ca..atat prefer eu sa le las inainte sa pornesc motorul. Daca este foarte frig afara, bujiile vor continua sa functioneze si dupa pornirea motorului, o anumita perioada de timp pana cand motorul ajunge la o anumita temperatura setata de catre fabricant.
*



Complet gresit. Timpul de functionare al bujiilor este presetat de producator. Daca lasi masina asa cum spui tu da si caldura? Functionarea bujiilor inceteaza odata cu pornirea motorului sau dupa timpul presetat. De ce ar mai funtiona dupa pornirea motorului cant temperatura in camera de ardere este cu mult sub cea creata de bujii?

Referitor la link-ul postat mai sus ...acolo scrie cu totul altceva. Face referire la intarzierea injectiei (cel italic) cat despre bujii ... nu scrie nimic special fata de functionarea normala.

QUOTE(75AIM @ 2 Dec 2014, 21:25)
Man intelege odata ca daca pui contactul nu inseamna ca bujiile incalzesc camera de ardere
*



Ba chiar asta fac!

L.E.

@ loganmpi16 up.gif se pare ca m-am inselat la timpul de functionare al acestora

This post has been edited by vali1971ro: 3 Dec 2014, 20:34


--------------------
. . .
"diferenta dintre un critic si un creator este ca cea dintre bou si taur" Teophile Gautier
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 3 Dec 2014, 20:52
Post #108


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Functionare bujiilor pe DCI dupa pornirea motorului apare prin anul 2000 ca parte a sistemului de reducere a poluarii......si inca este in functiune si acum!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 3 Dec 2014, 21:32
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Bun dar eu daca pun contactul de ce nu se aprinde spirala de bujii?daca dau sa pornesc atunci se aprinde si sta 2,3,4 sec pe bujii apoi da la automat deci cum functioneaza ele la contact?sa ma lamuresc si eu.


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 3 Dec 2014, 22:00
Post #110


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Cand intri in masina, nu apasa nici o pedala si nu face altceva decat sa apesi o singura data si scurt pe butonul Start, ar trebui sa puna contactul dupa care masina va porni atunci cand vei apasa pedala de frana sau ambreiaj si vei mai apasa inca o data pe butonul Start. Practic, face acelasi lucru pe care l-ai executa tu daca masina ar avea cheie normala. De fapt, masina ta are si cheie normala..incorporata in cartela...sa poti utiliza masina in caz de se strica cartela.

PS: daca nu se pune contactul cand apesi scurt pe Start, incearca sa apesi mai lung.

Referitor la cele scrise de catre Espacern, pentru a optimiza si mai mult reducerea poluarii, majoritatea producatorilor au montat bujii incandescente cu senzor de presiune cilindru.

This post has been edited by ali3n_cop: 3 Dec 2014, 22:08


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 3 Dec 2014, 22:07
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




De ce nu faceti cum scrie in cartea masinii si cu asta basta?


Cum utilizezi tu masina, folosind acea cheie, daca se strica cartela?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 3 Dec 2014, 22:13
Post #112


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Simplu,. tragi de butonul Start afara si iti ramane locul unde bagi cheia. Orice masina diesel se porneste punand contactul inainte de a da la automat.

This post has been edited by ali3n_cop: 3 Dec 2014, 22:29


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
30lei
post 3 Dec 2014, 22:27
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 7 September 09




QUOTE(ali3n_cop @ 3 Dec 2014, 22:13)
Simplu,. tragi de butonul Start afara si iti ramane locul unde bagi cheia.
*



Nu am ramas fara baterie la card, dar asta suna a balarie. Serios acum, ai facut tu asta? Eu cred ca bagi cardul in fanta si apesi butonul normal. Doar usa se descuie cu cheia si de asta sunt sigur.

O sa testez maine si poate chiar filmez.


--------------------
Renault Fluence 1.5dci / 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 3 Dec 2014, 22:33
Post #114


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Nu te contrazic. nu stiu ce rost mai are sa bagi cardul in fanta daca, cartela nu mai are baterie? Inauntru la capatul fantei..exista un contact care se inchide cand introduci cardul chiar si fara baterie?

Suntem aici sa deslusim mistere. La S-ul meu..am ramas fara baterie la cheie si am scos butonul de Start ca sa pot folosi cheia normala.

This post has been edited by ali3n_cop: 3 Dec 2014, 22:34


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 3 Dec 2014, 22:38
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Nu are treaba bateria cardului cu pornirea,doar cu deschiderea masinii.Scoate bateria din card,si vei vedea ca porneste !


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
30lei
post 3 Dec 2014, 22:41
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 7 September 09




Teoretic functioneaza ca un interfon (NFC). Pe scurt genereaza un cam magnetic si cartela transforma in electricitate. O tensiune foarte mica, dar suficient incat sa activeze chip-ul din ea.

Sincer de scos butonul mi se pare foarte greu spre imposibil (http://tinyurl.com/o72ruwc).

La S ai vreo fanta unde intra cheia sau doar handsfree porneste de la buton?


--------------------
Renault Fluence 1.5dci / 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 3 Dec 2014, 22:43
Post #117


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




DA, m-am uitat in manual, cheia deschide usa soferului si atat. Inseamna ca in acel loc unde introduci cartela, poti introduce orice alt obiect care are dimensiunile similare cartelei....exista un switch in capatul fantei care inchide un contact si iti da voie sa pornesti masina din buton.

La S..scot butonul de Start si introduc cheia intr-o fanta. Acuma o am in garaj pentru ca e vremea nasoala si deja mi-am bulit parbrizul. Ma duc maine la ea si fac un video.

This post has been edited by ali3n_cop: 3 Dec 2014, 22:46


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 3 Dec 2014, 23:11
Post #118


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(ali3n_cop @ 3 Dec 2014, 22:33)
Suntem aici sa deslusim mistere. La S-ul meu..am ramas fara baterie la cheie si am scos butonul de Start ca sa pot folosi cheia normala.
*

Nu tine bateria din fabrica la cheia de s-classe nici macar un an ? blink.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 3 Dec 2014, 23:19
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Nu poti introduce orice obiect pentru ca are chip-ul .


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 3 Dec 2014, 23:34
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




E vorba de imobilizator, fara cartela nu iti da voie sa pornesti motorul. Asa e la orice Renault cu cartela.

Si ca e vorba de comportamentul iarna, sa zicem ca s-a descarcat bateria la masina. Cheia metalica e sa poti intra in ea, sa deschizi apoi capota, etc. Deci degeaba ai doar cheia metalica, nu poti porni motorul,cu aia doar descui masina.

This post has been edited by andri1940: 3 Dec 2014, 23:36


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 11:03
Dacia