Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 4 5 6 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cum se comporta Fluence-ul iarna ?, Plusuri/Minusuri

ssilviu
post 5 Dec 2014, 18:07
Post #151


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Iti dai seama ca esti singurul care o tine cu varianta lui, in conditiile in care culmea, nici diesel nu ai si o groaza de alti posesori de diesel iti spun ca te inseli. Fa si tu un calcul cam care sunt sansele obiective ca tu sa ai dreptate. Daca ai S-Class, trebuie sa fii destul de smart sa le calculezi. Doar daca nu esti sofer pe el. Si anunta-ne la ce concluzie ai ajuns.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 5 Dec 2014, 19:10
Post #152


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Nu iti mai da cu presupusul, nu ai scris nimic inteligent. Pune tu un video cu sistemul asta inteligent la pornire si iesi invingator. Altfel..plimba ursul.

This post has been edited by ali3n_cop: 5 Dec 2014, 19:11


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 5 Dec 2014, 20:57
Post #153


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




E o functie in ECU care tine bujiile incandescente aprinse in functie de temperatura masurata in exterior. Se implementeaza software, cu hardware-ull deja existent pe o masina. Nu e nimic high tech. Costul e zero. Mare lucru. Nu am diesel sa-ti fac video si nici nu stau acum sa caut pe unul ca sa conving un sofer.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 5 Dec 2014, 21:35
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(ali3n_cop @ 5 Dec 2014, 18:05)
Cata ura si invidie, e incredibil smile.gif. Deci..sistemul acesta inteligent la pornire..este doar in imaginatia unora de pe aici. Daca vreun posesor de masina din aceasta inteligenta are bunavointa sa faca un video cu pornirea motorului la rece si alt video cu pornirea motorului la cald, veti vedea ca este acelasi timp de pornire.

Piper..mai uita-te o data la video meu, apas o data pentru utilitati si a doua oara pentru contact + bujii. Cum am mai repetat, toate astea fara nici o pedala  apasata. Ideea de la inceput, a fost sa deslusim impreuna misterul motorului tau mai zgomotos atunci cand este frig afara..atata tot, ok? Imi cer scuze pentru ca am incercat sa ajut in felul meu.
Stima
*



A mea dimineata, daca e -3 sa zicem, sta cam 1sec jumate pana porneste. Dupa 10min de mers, cu motor mai cald, porneste imediat.
Deci?

This post has been edited by roland: 5 Dec 2014, 21:36


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 5 Dec 2014, 23:36
Post #155


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Porneste imediat dupa stingerea spiralei de la bujii, nu?


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 6 Dec 2014, 00:35
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Alien, apreciez ca ai incercat sa ajuti, dar trebuie sa inveti sa accepti si parerea altora. Am sa fac un video special pt tine ca sa intelegi, cu pornirea la rece dupa ce masina a stat o noapte sa vezi ca aprinde bujiile si dupa porneste motorul, si cu pornirea la cald dupa ce am mers o vreme cu ea si o repornesc sa vezi ca porneste direct motoru fara a porni bujiile din nou.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 7 Dec 2014, 12:59
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Mai conteaza cum functioneaza?.... Eu sunt multumit ca porneste. Sincer la temperauri scazute sau negative, la prima cheie dimineata nu invarte mai mult decat de obicei. S-a stins martorul cu bujiile si o ia la sfert, singura diferenta este ca o face galopant si galagios. Dar altfel, ca si timp, nu invarte niciodata mai mult. S-a mai intamplat sa invarta sa zicem... 2 secunde, dar a fost total aleator momentul, 20 de grade afara.


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 7 Dec 2014, 12:59
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Rog un moderator sa stearga postarea dubla, a fost o greseala.

This post has been edited by IDF: 7 Dec 2014, 20:38


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganmpi16
post 7 Dec 2014, 20:04
Post #159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 31 March 09
From: Alexandria,




Am facut eu 3 filmari pt a va lamuri:
1. pornire la rece (dupa ce a stat nepornita de vineri seara)
https://www.youtube.com/watch?v=8fchEo05td0&feature=youtu.be

am introdus cartela si am apasat butonul dupa ce s-au stins beculetele pt a fi mai usor de identificat martorul de bujii. Apoi am mers cu masina prin oras 2,5 km, iar inainte sa o opresc am mai facut o filmare>
2. oprire si pornire (dupa ce masina a mers 2,5 km)
https://www.youtube.com/watch?v=RuZ2CcvuqJI&feature=youtu.be
de data aceasta, masina nu a mai aprins martorul de bujii

3. dupa ce am stat in Kaufland vreo 45 minute am mai facut un filmulet
https://www.youtube.com/watch?v=R-WzyzpZHyo&feature=youtu.be
am pornit motorul, l-am lasat sa functioneze cam vreo 12 secunde, l-am oprit si l-am repornit > se observa la sec 33-34 ca martorul pt bujii s-a aprins pt o fractiune de secunda. Am lasat motorul mai mult sa functioneze si am repetat repornirea. De aceasta data martorul nu s-a mai aprins.
Deci, "sistemul asta inteligent la pornire" chiar functioneaza.
Nu vreu sa intru in polemici cu nimeni, dar legat de zgomotul mai pronuntat la pornirea pe timp rece, am citit mai pe vara(nu mai stiu unde pe net) ca acea bataie mai pronuntata a motorului s-ar datora exploziei incomplete (nu stiu daca esta era termenul exect) a motorinei in camera de ardere. Practic, cica, bate (nu injectia) ci aprinderea. Si ar mai fi de luat in calcul tachetii hidraulici (uleiul este rece).
Cu asta sper ca v-ati linistit (si vw pasat al sefului la fel face la prima pornire)

This post has been edited by loganmpi16: 7 Dec 2014, 20:08


--------------------
Renault Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp 2011 Bussines
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 7 Dec 2014, 22:19
Post #160


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Da, e ok. Este setata sa porneasca imediat dupa stingerea martorului de bujii daca se impune acest lucru sau imediat ce ai actionat butonul in caz de motorul a trecut de o anumita temperatura la care nu mai este nevoie de bujii.
La prima pornire, mi se pare cam scurt timpul acordat incalzirii camerei de ardere ..si se aude si motorul destul de ciudat in primele secunde.
Intre timp..m-am interesat la Renault si mi-au explicat ce si cum. Nu este sistem inteligent de pornire ci doar o programare in ECU..care conditioneaza pornirea de martorul bujiilor sau temperatura motorului.
Pentru sistemul inteligent la pornire, se folosesc bujii incandescente care au incorporate cate un senzor de presiune cilindru. Sunt deja constructori care le folosesc de ceva vreme: Opel pe modelele Ecoflex, Vw pe modelele Bluemotion. Nu e nici o mare smecherie iar pretul unei asemenea bujii..ajunge pe la 800 ron/bucata.

http://www.ziuacargo.ro/stiri/focus-stiri/...toarelor-diesel

This post has been edited by ali3n_cop: 7 Dec 2014, 22:26


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 7 Dec 2014, 23:18
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Mno, mersi loganmpi16 pentru video, la fel e si la mine. Zgomotul putin mai pronuntat al motorului practic dispare dupa 1-2 km de mers sau daca masina este lasata la relanti vreo 5 minute. O fi ceva specific dci-ului reno.

Azi a nins frumos spre seara si am zis sa ma joc putin cu masina, intr-un loc privat desigur. Ideea e ca nu te poti juca deloc cu ea, esp-ul iti taie gazul imediat cum vrei sa faci un drift. Reusesti sa intrii intr-o alunecare dar imediat cum incepi sa aluneci nu poti mentine distractia, efectiv refuza sa invarta rotile dupa cum apesi tu pe pedala. Am dezactivat traction control, dar degeaba ca s-a reactivat.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganmpi16
post 8 Dec 2014, 10:28
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 31 March 09
From: Alexandria,




Deci, revin cu explicatii pt ca vad ca nu s-a inteles:
citat din forumul daciaclub (userul tunderbird)
"Ce se intampla de fapt? Din cauza temperaturii scazute, fenomenul de vaporizare a jetului de motorina injectat in camera de ardere nu are loc in conditii normale, autoaprinderea lui facandu-se partial. De aici apare acel zgomot ca un tacanit (mecanicii diesel-ari spun ca "bate injectia" dar poate ca mai corect ar fi "bate aprinderea") care este asemanator cu zgomotul care apare atunci cand instalatia de alimentare cu combustibil nu este aerisita corect. Fenomenul este insotit de o emisie de fum alb care contine o cantitate importanta de motorina nearsa."
userul mad_voly "Si la mine se aude tacanitul cu pricina si cred ca frigul isi pune amprenta asupra motorului in primele minute. De asemenea, am mai intalnit acest gen de zgomot la un passat tdi si la un opel zafira dti. Deci este normal"


--------------------
Renault Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp 2011 Bussines
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 8 Dec 2014, 11:51
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




voi acuma ati descoperit motorul diesel?`

asta ii ca si cum as fi mirat de ce am relantiul la 1200rpm primele 20 sec. dupa ce pornesc motorul pe minus grade....

nu mai fiti paranoic la orice zgomot provenit de la motor...daca masina merge bine, nu consuma si nu scoate fum...atunci cel mai probabil nu are nimica.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganmpi16
post 8 Dec 2014, 14:00
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 31 March 09
From: Alexandria,




Acelasi lucru vroiam sa-l spun si eu. Dar sunt unii care nu sunt obisnuiti cu anumite zgomote normale ale masinii si le se pare ca masina ar putea pati ceva.
Va spun eu: a mea are 145000 km si nu are nicio problema la motor sau la altceva (la fel ca si alti 3 prieteni cu megane 3 St din 2011). Cei care au pana in km astia nu ar trebui sa-si faca griji decat daca sunt ghinionisti sau nu au avut grija la servisarea corecta a masinii.


--------------------
Renault Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp 2011 Bussines
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 4 5 6
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 11:05
Dacia