Cum se comporta Fluence-ul iarna ?, Plusuri/Minusuri
![]() ![]() ![]() |
Cum se comporta Fluence-ul iarna ?, Plusuri/Minusuri
30lei |
![]()
Post
#121
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 7 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Fluence
1.5dci / 110cp
|
|||
cuki46 |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
|
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
roland |
![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Stiu ca am fost si eu in hora, dar nu pot sa nu remarc legatura discutiei cu "cum se comporta Fluence-ul iarna".
![]() Oricum, daca stai si sapi putin pe Internet, gasesti absolut tot: cum functioneaza un diesel, bujiile incandescente la dci, imobilizatorul, butonul start/stop, etc... Doar sa vrea cineva sa se documenteze. |
--------------------
.
.
.
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#125
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 4 Dec 2014, 00:11) Nu a tinut decat 5 luni. Nu mi s-a parut nimic iesit din comun, bateria nu este facuta de catre Mercedes... Am facut un video la butonul meu..si cum functioneaza contactul din buton sau din cheie cu butonul scos. Il urc diseara pe Youtube si il postez aici. This post has been edited by ali3n_cop: 4 Dec 2014, 11:13 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
roland |
![]()
Post
#126
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Stai asa, vorbim de buton de Mercedes sau de Fluence?
|
--------------------
.
.
.
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#127
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
La fluence o baterie tine lejer 1 an. Duracell/Fujitsu/Toshiba astea tin si 2 ani. Si in plus, esti anuntat in bord cu mult inainte ca bateria se fie descarcata complet ca e cazul sa o schimbi. Daca ramai fara baterie e pur si simplu prostie.
De fugit spatele n-am remarcat, mie mi se pare ca in curbe are tendinta sa o ia cu totu pe laterala, dar fortata. Totul sta in anvelope si cum apesi pedala de acceleratie. Totusi iarna SUV-urile domina. Nu m-am putut tine niciodata de un suv in curbe pe drumuri cu zapda. |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Poate din cauza de 4x4?
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
75AIM |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Aloooo,pornim un versus cu MB?aia instaritii cu asa scule sa ne lase....
iaca eu la M 2.2 nu am schimbat niciodata in 6 ani bateria din cartela deci 1-0 pt Renault. |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#130
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
"Guru' bujiilor incandescente", toata devierea aceasta a plecat de la tine si de la experienta ta in domeniul auto. Deruleaza inapoi si ai sa convingi cum te bagi singur in seama si in lipsa totala de experienta. Piper s-a plans de motor zgomotos de cand a venit frigul si eu l-am sfatuit sa nu mai porneasca motorul imediat ci sa astepte cateva secunde pentru a se incalzi camera de ardere. Te-ai bagat in seama ca un adevarat "guru' al bujiilor incandescente" si ai dat totul peste cap cu experienta ta vasta in domeniu.
Nu incerca sa te contrazici cu mine pe forum sau sa ma provoci pentru ca nu sunt genul care sa bage in seama personaje care au prea mult timp liber. Uita-te in farfuria ta si bucura-te de ea...si mai presus decat toate, invata sa-ti folosesti masina ![]() |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
roland |
![]()
Post
#131
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Adevarul e ca amandoi spuneti ca nu va mai bagati, ca nu mai interveniti, dar tot va bagati.
Nu va plictisiti? Chiar are rost? Nu suntem in stare sa fim intelectuali si sa discutam civilizat? Cine citeste topicul are ceva util din asta? |
--------------------
.
.
.
|
|
centurion |
![]()
Post
#132
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 4 Dec 2014, 11:46) Nu a tinut decat 5 luni. Nu mi s-a parut nimic iesit din comun, bateria nu este facuta de catre Mercedes... Am facut un video la butonul meu..si cum functioneaza contactul din buton sau din cheie cu butonul scos. Il urc diseara pe Youtube si il postez aici. Ai pus filmuletul pe youtube? La Renault, m-am lamurit, nu stiai cum e, ai presupus doar. Sunt curios cum e la Mercedes Benz. |
--------------------
-
-
-
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#133
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Da, am tras de butonul de la Fluence dar nu iese. M-am uitat in manual si am vazut ca acea cheie se poate folosi doar pentru usa soferului si daca vreau sa pornesc masina trebuie sa bag cartela in fanta din bord. Nu am inteles totusi..daca cartela nu mai are baterie..cum poate sa fie identificata si sa deblocheze imobilizatorul?..dar am sa studiez problema.
Am incarcat si video...desi nu are nici o relevanta cu marca Renault dar ideea este cam aceeasi. Daca apas butonul o data..pornesc utilitatile masinii gen: radio, lumini bord, etc si daca mai apas o data se pune contactul si implicit o sa apara si martorul de bujii. Operatiunea din video a fost facuta fara sa apas pedala de frana. Daca as apasa pedala de frana impreuna cu butonul Start, motorul porneste direct si trece peste partea cu..contactul...cam ceea ce face Piper cand isi porneste masina. Mai este si posibilitatea ca asa sa porneasca Fluence-ul lui..dar, ar trebui ca timpul de pornire din momentul cand apesi butonul Start sa difere in functie de temperatura de afara si de temperatura motorului,nu? PE principiul ca, daca este frig afara si motorul este rece, dupa ce apesi butonul Start, ar trebui sa porneasca mai tarziu decat atunci cand este mai cald afara sau motorul este cald. https://www.youtube.com/watch?v=yHHgIfKiLMM&feature=youtu.be This post has been edited by ali3n_cop: 4 Dec 2014, 22:35 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
roland |
![]()
Post
#134
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Am spus mai sus ca asa se intampla, legat de durata pana porneste motorul.
Tot mai sus s-a spus si cum e recunoscuta cartela fara baterie. This post has been edited by roland: 4 Dec 2014, 22:42 |
--------------------
.
.
.
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#135
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Greu de crezut ca Renault a montat un sistem inteligent la pornire care costa niste bani..pe o masina low cost. Sistemul acesta nu-l gasesti nici pe Range Rover Vogue 2014. Dupa cum am zis, si a mea porneste imediat daca apas pedala de frana inainte si imi arata toata faza aceea cu contactul si spirala bujiilor dar totul se intampla prea repede si daca este ger afara...motorul merge mai ciudat in primele secunde de la pornire.
Este ca si cum la o masina cu cheie normala, dai direct la automat sa pornesti motorul si treci peste faza cu..contactul. This post has been edited by ali3n_cop: 4 Dec 2014, 22:55 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
mezym |
![]()
Post
#136
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
1.5 dci-ul lui Piper e si pe Mercedes (A 180 cdi). Nu motoarele sunt facute pe genunchi ci diverse subansamble!
5-6 useri de Fluence suntem si ne dam la gioale constant si sistematic! |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#137
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Da, si sunt motoare destul de fiabile si care pornesc destul de bine in conditii extreme de iarna. Bijuteria este 1.6 Dci, parerea mea...daca tinem cont si de Kw si cuplu.
This post has been edited by ali3n_cop: 4 Dec 2014, 22:57 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
30lei |
![]()
Post
#138
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 7 September 09 ![]() |
Am revenit cu filmuletul promis:
https://www.youtube.com/watch?v=Tz1uMJ5XQcQ Tocmai ce ajunsesem la birou si, ca sa fim si on topic, cam asa se incalzeste a mea dupa 6km prin Bucuresti cu trafic decent spre lejer. Leat de ce ziceti voi mai sus, eu nu am simtit vreodata ca fuge de spate, cosiderand ca nici nu o fortez. ali3n, ti-am zis mai sus cum merge treaba fara baterie. Uite aici mai multe detalii: http://ro.math.wikia.com/wiki/Induc%C8%9Bi...omagnetic%C4%83 Pe scurt, masina genereaza un cam magnetic, in car exista o spira care transforma campul magnetic intr-o tensiune mica, dar suficient de mare sa alimenteze chipul. Cititorul detecteaza chipul activat si da ok-ul catre masina. |
--------------------
Renault
Fluence
1.5dci / 110cp
|
|
mezym |
![]()
Post
#139
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Ai Privilege!
Pune poze pe topicul dedicat cu ea! ![]() |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#140
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
30lei, am inteles. Am observat si ca, atunci cand ai introdus cartela, s-a pus si contactul. Lucru care la Piper nu se intampla din cele relatate de catre el. Si la Fluence-ul meu..atunci cand bag cartela se pune contactul. E posibil ca masina lui Piper sa nu aiba aceasta functie?
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
roland |
![]()
Post
#141
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cand a pus cartela s-a deblocat coloana de directie (radioul mergea deja). Si ceva teste initiale.
Guys, e simplu, ca la masinile cu cheie unde sunt 3 pozitii: - prima deblocheaza coloana - a doua e contactul - a treia porneste motorul Aici daca bagi cartela se deblocheaza coloana de directie, daca apesi start (fara sa apesi vreo pedala) atunci e contact, s.a.m.d. Ca la absolut orice masina, se poate porni si fara baterie in cheie (cip-ul e alimentat wireless), deci cred ca totul e clar. As intari spusele lui mezym, suntem cativa cu Fluence si ne tot faultam. Nu dam decat dovada de prostie. |
--------------------
.
.
.
|
|
75AIM |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 4 Dec 2014, 19:28) "Guru' bujiilor incandescente", toata devierea aceasta a plecat de la tine si de la experienta ta in domeniul auto. Deruleaza inapoi si ai sa convingi cum te bagi singur in seama si in lipsa totala de experienta. Piper s-a plans de motor zgomotos de cand a venit frigul si eu l-am sfatuit sa nu mai porneasca motorul imediat ci sa astepte cateva secunde pentru a se incalzi camera de ardere. Te-ai bagat in seama ca un adevarat "guru' al bujiilor incandescente" si ai dat totul peste cap cu experienta ta vasta in domeniu. Nu incerca sa te contrazici cu mine pe forum sau sa ma provoci pentru ca nu sunt genul care sa bage in seama personaje care au prea mult timp liber. Uita-te in farfuria ta si bucura-te de ea...si mai presus decat toate, invata sa-ti folosesti masina ![]() Ohoooo eu sunt de vina ca spurci marca Renault pe orice topic,ca n-are nu stiu ce cheie ca nu stiu ce buton nu se scoate...mah eu imi vad lungul nasului si nu consider masina decat un obiect de transport sigur intre A si B pe cand tu in frustrarea ta vii cu MB si ne zici ca ce calitate este si Fluence e prost.De ce nu ma duc si eu in seria 7 al sefului sa fac poze sa ma dau mare bastan pe aici?pt. ca nu am o pb cu conditia mea de muritor pe cand tu esti roman adevarat cu frustrarea lucrului facut in Jermanika. Mie imi spui sa invat sa folosesc o masina? ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
OFF: Mai bine un moderator ar inchide topicul asta. Sunt cel putin 3 pagini de certuri intre useri.
|
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 4 Dec 2014, 22:29) Nu am inteles totusi..daca cartela nu mai are baterie..cum poate sa fie identificata si sa deblocheze imobilizatorul? În același mod în care funcționa deblocarea imobilizatorului înainte de era cartelelor, pe vremea cînd aveai doar o cheie cu cip în ea și fără baterie. În același mod în care funcționează cartelele de acces în clădiri. ![]() This post has been edited by VladSoare: 5 Dec 2014, 09:51 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
roland |
![]()
Post
#145
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
75aim, ali3n_cop
Chiar nu va puteti opri? O dam in penibil. Faceti-va topic privat, serios... Duelati-va, whatever... Hai sa lasam pe cei care vor sa obtina informatie s-o obtina, pentru certuri dati-va numerele de telefon si faceti-o acolo. |
--------------------
.
.
.
|
|
75AIM |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Eu am terminat dar daca ma mai inteapa ....
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#147
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 4 Dec 2014, 23:29) Am incarcat si video...desi nu are nici o relevanta cu marca Renault dar ideea este cam aceeasi. Daca apas butonul o data..pornesc utilitatile masinii gen: radio, lumini bord, etc si daca mai apas o data se pune contactul si implicit o sa apara si martorul de bujii. Operatiunea din video a fost facuta fara sa apas pedala de frana. Daca as apasa pedala de frana impreuna cu butonul Start, motorul porneste direct si trece peste partea cu..contactul...cam ceea ce face Piper cand isi porneste masina. Mai este si posibilitatea ca asa sa porneasca Fluence-ul lui..dar, ar trebui ca timpul de pornire din momentul cand apesi butonul Start sa difere in functie de temperatura de afara si de temperatura motorului,nu? PE principiul ca, daca este frig afara si motorul este rece, dupa ce apesi butonul Start, ar trebui sa porneasca mai tarziu decat atunci cand este mai cald afara sau motorul este cald. Da, exact asa face cum spui ca face S-class-ul tau. Cand bag cartela se pune si contactul! E greu de crezut? Eu am explicat foarte bine. Cand pui contactul nu se aprind bujiile, ci doar accesoriile. Daca apesi start masina aprinde bujiile daca e necesar si le tine aprinse cat considera ea apoi porneste motorul. Cand e foarte frig motorul porneste si dupa 4 secunde de la apasarea butonului. QUOTE(ali3n_cop @ 4 Dec 2014, 23:48) Greu de crezut ca Renault a montat un sistem inteligent la pornire care costa niste bani..pe o masina low cost. Sistemul acesta nu-l gasesti nici pe Range Rover Vogue 2014. Dupa cum am zis, si a mea porneste imediat daca apas pedala de frana inainte si imi arata toata faza aceea cu contactul si spirala bujiilor dar totul se intampla prea repede si daca este ger afara...motorul merge mai ciudat in primele secunde de la pornire. Asta e realitatea. Crezi ca aia de la range rover is mai prosti nu stiu si ei sa taie din costuri? Faptul ca pe masinile scumpe orice kkt costa inzecit e un lucru stiut. Si asa ca fapt divers, in 2010 cand a aparut masina asta avea dotari mai mult decat decente in gama ei, de altfel pana in 2014 nu s-au mai adaugat decat finisari subtile. Daca sunt 1-2 grade afara, masina aprinde bujiile in acelasi timp cu accesoriile si porneste motorul inainte ca sa apara OK-ul ala pe display. Ti se pare tie ca se intampla totul prea repede, dar calculatorul masinii considera ca e ok asa. Cred ca se poate incheia discutia despre bujii si pornire. 5 Dec 2014, 12:19: QUOTE(mezym @ 4 Dec 2014, 23:52) 1.5 dci-ul lui Piper e si pe Mercedes (A 180 cdi). Nu motoarele sunt facute pe genunchi ci diverse subansamble! 5-6 useri de Fluence suntem si ne dam la gioale constant si sistematic! Nu`i zi lu alien ca reno colaboreaza cu mercedes ca vinde s classu si isi ia bentley. 5-6 useri suntem aici, eu pe strada am vazut destule. This post has been edited by Piper101: 5 Dec 2014, 11:19 |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
si totusi...nu inteleg de ce ai compara un Fluence amarat cu 2014 S-Klasse 350/Bluetech? Si totusi nu inteleg ce cauta un posesor de MB S-Klasse 2014 350 Bluetech pe acest forum de muritori de rand? Astia cu S nu au forum? Probabil ca nu...probabil ca oamenii ce detin intradevar un S nu a vreme de stat pe forumuri.
Guys...oricum ce conteaza cat si cum ti contactul iarna, sau ca o dai cu vazelina pe dedesupt...sau ca ii pui aditivi si alte chestii...Fluence ii o masina dupa 2010, nu cred ca mai exista dupa anul 2000 masina care sa aiba baiuri iarna... Cred ca totusi is multi aici pe forum care is slavesc masina, dar la fel cum spalatul prea des dauneaza, asa si pupatu asta in cur a masinii poate mai mult rau face decat bine. P.S. Mai bine mereti la taximetristii cu Fluence sa-i intrebati cum isi pregatesc aia masina ![]() |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 4 Dec 2014, 22:48) Greu de crezut ca Renault a montat un sistem inteligent la pornire care costa niste bani..pe o masina low cost. Sistemul acesta nu-l gasesti nici pe Range Rover Vogue 2014. Sistemul keyless (cu tot ce inseamna: cartela, pornirea si descuierea masinii cu cartela in buzunar, etc) e montat de Renault pe Laguna din 2001. Acum deja e banalitate. Ca unii constructori nu il folosesc nici acum, e problema lor, Renault a mizat intotdeauna pe gadgeturi. |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
ali3n_cop |
![]() ![]()
Post
#150
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Cata ura si invidie, e incredibil
![]() Piper..mai uita-te o data la video meu, apas o data pentru utilitati si a doua oara pentru contact + bujii. Cum am mai repetat, toate astea fara nici o pedala apasata. Ideea de la inceput, a fost sa deslusim impreuna misterul motorului tau mai zgomotos atunci cand este frig afara..atata tot, ok? Imi cer scuze pentru ca am incercat sa ajut in felul meu. Stima This post has been edited by ali3n_cop: 5 Dec 2014, 18:06 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 11:58 |