Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cum se comporta Fluence-ul iarna ?, Plusuri/Minusuri

mezym
post 18 Nov 2014, 15:58
Post #31


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




Poiana Brasov - Timisoara ti se pare ca fiind o ruta urbana? 170 km/h pe autostrada Sibiu - Deva o fi fost mers subturat? Dar DN 1E Poiana Brasov - Bran? Cat despre turatii, am spus de n ori ca masina mea vede zilnic 6000 de rot/min (mai nou schimb la 6500) lucru pe care l-am facut atat in weekend cat si aseara inainte sa ajung acasa.

Cat despre curatenie si ingrijire ... nu m-ai ginit. Masinile mele sunt curate bec mereu, Megane-ul are 9 ani aproape dar cine intra in interior nu ma crede.

Deci stai linistit ca nu din cauza asta im face dopuri pe tobe, ci fiindca sunt execrabile (poate singurul punct in care am rezonat cu ali3cop)!



QUOTE(Piper101 @ 18 Nov 2014, 15:29)
Mai scoateti si voi masinile la alergat inafara orasului, puneti din cand in cand o benzina/motorina mai buna dar sa fie rezervorul pe 0 ca sa nu se amestece. Schimbati viteza mai sus in ture cateodata. O spalare pe saptamana la spalatorie ca sa iasa toata mizeria de la roti, frane etc. Eu asa procedez si vad ca nu maraie. Si are mai bine de 4 ani, dar am schimbat totul la reno, nimic de capul meu.

Am mai avut si alte masini (chiar si dacie) si probleme mecanice grave n-am intalnit, conteaza mult cum le intretineti.
*




--------------------
Megane II Sedan Fluence 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 18 Nov 2014, 16:10
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(Bocanila @ 18 Nov 2014, 10:25)
am fost ieri la service pentru ca nu creste temperatura la apa decit la prima linie(pavela).Mi-au pus masina pe tester,duar pentru a ma convinge,pentru ca ei imi explicasera cum sta treaba.Termostatul deschide pe la 89 de grade,dar pina sa inchida,permite sa treaca un volum mare de apa rece,si temperatura scade pe la 75 de grade...si tot asa...iar indicatorul de temperatura fiind digital,indica la jumatate duar cind apa ajunge la 90 de grade.Asta am observat din testele la care am supus masina.Mi s-a spus ca nu trebuie folosit cartonul,ca asa a fost gindita masina,si francezul nu e prost.
*



Sunt curios de ce nu toate fac la fel (a mea nu face asa).

PS: Vezi cu "duar"-ul ala... ca nu exista in DEX.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 18 Nov 2014, 16:14
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Mezym, problema ta poate fi preintampinata cu o gaura mica data cu burghiul in toba finala sau in intermediara, unde se strange apa mai rau. Unele sisteme de esapament au asa ceva din fabrica, tocmai pentru a se evita formarea de "dopuri" si/sau pentru a preintampina coroziunea prematura a tobelor.

PS: La Fluence ar putea exita o gaura de scurgere a condensului in intermediara. Daca nu are din fabrica, nu e rau sa ii dai tu una. Esapamentele aftermarket Bosal, de exemplu, prezinta aceasta gaura, pentru ca tobele sa tina mai mult.



This post has been edited by andri1940: 18 Nov 2014, 16:19

Attached thumbnail(s)
fluence.JPG ( Size: 41.39k ) Number of downloads: 558


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 18 Nov 2014, 16:19
Post #34


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




Merci!

Vineri dimineata am programare la service sa ii fac revizia! Vedem atunci ce se poate. Stiu ca aveau o nota tehnica pe treaba asta, se punea un scut termin pe evacuarea de trece pe sub suportul bateriei. Mi-au propus asta acum ceva timp insa n-am vrut ca ma saturasem cate scbimbasem pe la ea intr-un timp record de scurt.


--------------------
Megane II Sedan Fluence 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 18 Nov 2014, 17:17
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Momentan inca sunt obligat pe garantie sa schimb la ei, dar au fost lucruri uzuale, ulei placute etc. Eu am fost realtiv multumit de serviciile lor. Nu e ieftin, dar eu zic ca macar la 40.000 km merita sa mergi la ei pt o diagnoza profi daca nu ai garantie.

This post has been edited by Piper101: 18 Nov 2014, 17:18


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 18 Nov 2014, 18:18
Post #36


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




Doar la Renault am facut toate interventiile la ambele masini si tot la ei le voi face in continuare!

Ca n-am cumparat consumabilele de la ei e alta poveste, insa asta nu putea afecta starea generala a masinilor. Si nu cred ca daca imi cumpar un ulei mai bun decat Elf-ul vandut de reprezentanta inseamna ca nu imi intretin masina sau ca asta a dus la defectarea prematura a unei tobe.

This post has been edited by mezym: 18 Nov 2014, 18:19


--------------------
Megane II Sedan Fluence 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
///GHOST
post 18 Nov 2014, 18:27
Post #37


I love my FluFlu


Group: Members
Posts: 72
Joined: 10 July 13




QUOTE(Bocanila @ 18 Nov 2014, 10:25)
am fost ieri la service pentru ca nu creste temperatura la apa decit la prima linie(pavela).Mi-au pus masina pe tester,duar pentru a ma convinge,pentru ca ei imi explicasera cum sta treaba.Termostatul deschide pe la 89 de grade,dar pina sa inchida,permite sa treaca un volum mare de apa rece,si temperatura scade pe la 75 de grade...si tot asa...iar indicatorul de temperatura fiind digital,indica la jumatate duar cind apa ajunge la 90 de grade.Asta am observat din testele la care am supus masina.Mi s-a spus ca nu trebuie folosit cartonul,ca asa a fost gindita masina,si francezul nu e prost.
*



Vezi ca ai primit acelasi raspuns ca si mine biggrin.gif. Eu nu stiu ce sa cred sincer, dar cum am mai spus. De aproape 2 ani de cand am masina, indicatorul ala de temperatura merge la fel si masina n-are nimic. Consum ok, de tras trage, sunete ciudate nu scoate.

Am zis ca dupa 60.000km ma duc in strainatate unde teoretic as avea sansa sa dau de oameni seriosi si sa-mi verifice aia masina cap-coada. Chiar si daca o sa ma coste sau nu....am luat masina de noua si am pretentia sa ramana intr-o stare cat mai buna...sau macar sa fiu eu cel care a stricat-o nu niste ciumpalaci care se cred Dumnezeu.

This post has been edited by ///GHOST: 18 Nov 2014, 18:28


--------------------
Renault Fluence 2013 dci Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bocanila
post 19 Nov 2014, 09:26
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 29 March 08




eu am stat cu mina pe furtune si cu ochii pe tester'si s-a duvedit ca au dreptate.Oricum...daca afli ceva,sper sa imi dai de veste si mie.Multumesc


--------------------
Renault Fluence 2014 - OT 28 ELY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 19 Nov 2014, 09:54
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Mai nu va inteleg deloc...ce temp arata pe tester cu motorul cald?apoi faceti un test simplu sa nu va mai abureasca aia:porniti motorul la rece si lasati-l la relanti cam 3-5 min si vedeti daca este termostatul deschis verificand daca este cald furtunul ce iese din radiator,daca este cald atunci termostatul a deschis devreme sau este chiar ramas pe deschis,hai mai va lasati prostiti asa usor?
la mine mai nou cand scade temp sub 8 grade imi arata 2 cerculete lipsa la ulei,daca merg cu ea apoi o repornesc arata numai un cerc lipsa,cred ca este ceva oxidat la mufa sondei dupa baie,vedem ca iarna trecuta nu facea asa si ulei are la maxim pe joja.


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 19 Nov 2014, 10:09
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Totuși, cît condens poate să se facă, încît să înfunde complet toată toba?
Sigur, se știe că tobele de Renault sînt mizerabile, că ruginesc ca naiba într-un an de zile și se descompun în următorii trei. Dar oricît de proaste ar fi, nu-mi închipuiam că pot să se înfunde singure cu apă formată din condens. E prima oară cînd aud de așa ceva. blink.gif
Tobele care au găuri de scurgere a condensului, le au ca să nu ruginească, nu ca să nu se înfunde. E ceva special la astea de Fluence? Vreo formă mai specială pe interior, vreun canal mai îngust...?

QUOTE(Bocanila @ 19 Nov 2014, 09:26)
eu am stat cu mina pe furtune
*

Asta-i licență EBA? biggrin.gif tongue.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 19 Nov 2014, 11:57
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(75AIM @ 19 Nov 2014, 09:54)
cred ca este ceva oxidat la mufa sondei dupa baie


Dupa ce?


On topic: stie cineva sigur la ce temperatura arata indicatorul de temperatura cele doua cadrane (deci temperatura optima)? La Logan, 4 liniute insemnau peste 80 grade. Stie cineva oficial cum e la Fluence?

Iar indicatoarele digitale au, de obicei, histerezis, deci daca pentru o fractiune de sec temperatura coboara sub 80 grade in mod sigur nu se va modifica indicatia de pe display. Logan-ul avea asa, nu cred ca Fluence are altfel.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 19 Nov 2014, 12:41
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Adica este plasata pe baia de ulei,capisci?


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 19 Nov 2014, 13:45
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Am inteles... deci era "de pe".
Fara suparare, dar "dupa" are o alta semnificatie: indarat, dincolo de, in dosul, etc. Imi place cand se vorbeste/scrie corect.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 19 Nov 2014, 15:14
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Din partea mea un subiect scurt: Vine iarna maine-poimaine, si e o chestiune despre care nu stiu deloc in ceea ce priveste Fluence. Rugineste? Cat de rau? Chiar nu stiu cum sta aceasta masina cu tabla. Ma gandeam sa o izolez pe dedesubt, insa nu stiu inca cu ce. Din start, fara vopseluri si alte antifonuri folosite la vapoare, dacii, barci. Luna trecuta am cumparat un Ford Ka din austria, pe care austriacul in fiecare an de cand l-a luat l-a dat pe sub cu un fel de ceara. Nu are gram de rugina, cand am vazut altele efectiv ciuruite de rugina (au o tabla foarte proasta). Nu imi dau seama ce solutie este: o chestie foarte vascoasa, de culoarea vaselinei, ce aduce a fi intre ceara si vaselina. Daca ai pus mana pe ea, numa cu diluant se mai da jos. As face si eu treaba asta la Fluence, insa nu stiu ce anume sa caut. (sau chiar e vaselina?!? :| ) Mai stiu pe cineva care-si da anual golfu cu vaselina, dar... sunt sceptic. Incă. Mi s-ar parea sensibil deplasat sa ii dau un Teroson, desi nu-i exclus.

Vreo opinie?

This post has been edited by IDF: 19 Nov 2014, 15:17


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 19 Nov 2014, 21:03
Post #45


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




@cel al carui nume nu poate fi pronuntat: nu stiu, dar mi-a facut asta acum doua ierni, zilele astea de doua ori. O sa vad vineri la service. Toba finala oricum nu mai duce mult, cand e rece afara scotand niste zornaieli cam urate. La Megane-ul Sedan nu am avut astfel de probleme, pe de alta parte bolile Megane-ului II nu le-am mai intalnit la Fluence. Oricum, intentia mea e sa mai tin masina 1-1,5 ani si, daca inlocuitorul Lagunei ma va da pe spate, am sa trec la acela. In caz ca nu, un RS 265 sau o Laguna Coupe 205 (SH) ar mai fi singurele masini ce m-ar mai face utilizator de Renault.
Tot legat de iarna, cand e foarte rece afara fluiera rulmentul de presiune vreo ... 5 minute.

Am ridicat masina recent si am studiat-o atent pe dedesupt (la.mine pe strada se lucreaza si am facut offroad cu ea). Nu am gasit rugina, cu exceptia unor zone pe galeria de evacuare.


--------------------
Megane II Sedan Fluence 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 19 Nov 2014, 22:22
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




vorbiti de masina asta de parca ar fi dacie 1310 veche de 25 de ani.

Vine iarna...pui gume de iarna, lichid de spalare parbirz care sa nu inghete si eventual verifici nivelul lichidului de racire.

In rest? Caroseria ii garantata parca 8 ani, oricum daca iarna speli masina cam la 2 saptamani (si pe dedesubt) nu ai probleme....cel putin 10 ani nu vede o masina rugina.

In rest, sa fie drumu negru si combustibil in rezervor.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 20 Nov 2014, 08:48
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Fluence-ul are o problema la praguri, in partea din fata aduna foarte multa mizerie. Probabil ca acolo trebuie avut grija sa fie curat, pamantul ala adunat tine umiditate. Eu la al meu aveam un orificiu mic pe unde bagam jetul de apa si insistam vre-o 5 min pana curgea apa curata.
In rest nici vorba de semne de rugina si nu cred ca vor fi.


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 20 Nov 2014, 10:21
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(cuki46 @ 19 Nov 2014, 22:22)
In rest? Caroseria ii garantata parca 8 ani, oricum daca iarna speli masina cam la 2 saptamani (si pe dedesubt) nu ai probleme....cel putin 10 ani nu vede o masina rugina.
*


Și la Dacii caroseria e garantată șase ani. So what? După un an Dusterul meu era deja plin de punctulețe de rugină. Garanția aia nu valorează nici cît hîrtia pe care e scrisă. E doar un truc de marketing.

Sigur, de la Fluence mă aștept să nu se compare cu Daciile. Am avut zece ani un Symbol, care cel puțin teoretic e cu o clasă sub Fluence, și n-am avut pic de rugină. Mă aștept ca Fluence-ul să fie cel puțin la fel de rezistent. La caroserie. La tobă e altă discuție.

This post has been edited by VladSoare: 20 Nov 2014, 10:25


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 20 Nov 2014, 19:47
Post #49


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




QUOTE(mezym @ 18 Nov 2014, 16:58)
Deci stai linistit ca nu din cauza asta im face dopuri pe tobe, ci fiindca sunt execrabile (poate singurul punct in care am rezonat cu ali3cop)!
*


Nu ai ce-i face... Esapamentul final este proiectat execrabil. Condensul se transforma in gheata si ..la revedere, dai la cheie pana omori bateria. Da-i o gaura dedesubt cu burghiu de 6, eu asa am procedat.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 21 Nov 2014, 10:32
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Are cineva o poza cu gaura asta din toba finala?eu la Clio 3 cat si la M 2.2 nu am dat nici o gaura in toba si nu a inghetat nimic.


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 23 Nov 2014, 08:38
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Iaca si poza promisa sa nu va mai abureasca astia prin service:

Attached thumbnail(s)
20141122_154507.jpg ( Size: 384.67k ) Number of downloads: 304


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 24 Nov 2014, 09:24
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Salut.

Pana la urma stie cineva sigur la ce temperatura arata indicatorul de temperatura cele doua cadrane (deci temperatura optima)? La Logan, 4 liniute insemnau peste 80 grade. Stie cineva oficial cum e la Fluence?

In mod normal, ar trebui sa arate temperatura din poza de mai sus inainte sa deschida termostatul.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 24 Nov 2014, 09:31
Post #53


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(75AIM @ 23 Nov 2014, 09:38)
Iaca si poza promisa sa nu va mai abureasca astia prin service:
*



Senzationala husa peste volanul de piele. icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 24 Nov 2014, 10:57
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




QUOTE(ssilviu @ 24 Nov 2014, 09:31)
Senzationala husa peste volanul de piele.  icon_mrgreen.gif
*


De acord cu husa dar retine ca volanul e imbracat in piele ecologica.
Roland nu are cum sa arate temp. de regim optim cu termostatul inchis.

This post has been edited by 75AIM: 24 Nov 2014, 10:59


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 24 Nov 2014, 12:34
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Logan-ul putea, in sensul ca arata temperatura de regim de la 80 grade in sus, iar termostatul deschidea la 89. Intre 80 si 105 arata temperatura de regim optim, stiu sigur, valori oficiale, iar termostatul deschidea ulterior.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 24 Nov 2014, 12:54
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(roland @ 24 Nov 2014, 12:34)
Logan-ul putea, in sensul ca arata temperatura de regim de la 80 grade in sus, iar termostatul deschidea la 89. Intre 80 si 105 arata temperatura de regim optim, stiu sigur, valori oficiale, iar termostatul deschidea ulterior.
*



blink.gif

amu is bulversat total.

-unde se masoara temperatura? in blocul motor sau dupa termostat?
-acu din bord nu se ridica dupa ce deschide termostatul? acu se misca inainte?
-vrei sa spui ca pana nu ajunge acu la jumate, eu nu am circuit de racire?
-nu ii maxim 100 grade? peste 100 ii cam periculos...ce am vazut la masinile de curse mai ajungea pana la 110-120 grade...

P.S. nu astept explicatii savante, eu stiu ca 90 ii maxim, termostatul deschide dupa ce apa in bloc ajunge la o anumita temperatura, iar acul din bord se ridica dupa ce deschide termostatul si implicit se incalzeste tot circuitul.



--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 24 Nov 2014, 14:21
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




La Logan temperatura se ia din blocul motor.
Primele doua liniute apar la 40 grade cu termostatul inchis.
Patru liniute apar la 80 grade cu termostatul inchis.
La 89 grade incepe sa se deschida termostatul.
La 105 grade apar 6 liniute.

Deci da, cand se misca acul, termostatul e inchis.

<span class='edit'>24 Nov 2014, 14:23:</span>
Poti verifica si forumul Dacia. Uite aici:

Termostat: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=299148
Liniute bord: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=359403

This post has been edited by roland: 24 Nov 2014, 14:56


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 24 Nov 2014, 18:51
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(roland @ 24 Nov 2014, 14:21)
La Logan temperatura se ia din blocul motor.
Primele doua liniute apar la 40 grade cu termostatul inchis.
Patru liniute apar la 80 grade cu termostatul inchis.
La 89 grade incepe sa se deschida termostatul.
La 105 grade apar 6 liniute.

Deci da, cand se misca acul, termostatul e inchis.

<span class='edit'>24 Nov 2014, 14:23:</span>
Poti verifica si forumul Dacia. Uite aici:

Termostat: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=299148
Liniute bord: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=359403
*



no bun...dar atunci exista un circuit mai mic care trimite lichidul de racire in radiatorul de caldura. Acel circuit ar trebui si ala sa aiba un termostat care sa deschida la o anumita temperatura.

Intreb pentru ca altfel nu imi dau seama cum primesti caldura in masina, mai ales ca mie personal iarna pe minus grade nu cred ca imi urca mai sus de 75-80 grade (conform liniutelor din bord). Plus ca oricat as umbla in oras nu ajug la pozitia unde sta acul vara. Oare asta inseamna ca nu deschide deloc termostau ala? Imi vine greu sa cred.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 24 Nov 2014, 20:10
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Amu am venit acasa si am verificat si eu,cu temp. normala la 2 pavele,am termostatul deschis pe circuitul mare adica conducta de sus de la radiator e calda iar daca nu deschidea termostatul aia tb sa fie rece-afara sunt acum 2 grd,spun asta de vreo 3 posturi da nimeni nu intelege ca cei ce aveti apa sub normal aveti termostatul blocat pe deschis....a fost o serie mai proasta si la M 2.2 de termostate sau poate ca la 1.5 dci nu ajunge apa la normal.


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 24 Nov 2014, 22:02
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Cuki, circuitul mic e pe direct, nu exista un al doilea termostat.

75aim, spui ca ai termostatul deschis in momentul in care apare a doua pavela? Fix cand apare? Am sa verific cand am timp cu un tester ce temperatura e exact cand apare a doua pavela si cat e cand deschide termostatul. Si atunci lamurim.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 11:19
Dacia