Cum se comporta Fluence-ul iarna ?, Plusuri/Minusuri
![]() ![]() ![]() |
Cum se comporta Fluence-ul iarna ?, Plusuri/Minusuri
mezym |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
|
||
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|||
roland |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(Bocanila @ 18 Nov 2014, 10:25) am fost ieri la service pentru ca nu creste temperatura la apa decit la prima linie(pavela).Mi-au pus masina pe tester,duar pentru a ma convinge,pentru ca ei imi explicasera cum sta treaba.Termostatul deschide pe la 89 de grade,dar pina sa inchida,permite sa treaca un volum mare de apa rece,si temperatura scade pe la 75 de grade...si tot asa...iar indicatorul de temperatura fiind digital,indica la jumatate duar cind apa ajunge la 90 de grade.Asta am observat din testele la care am supus masina.Mi s-a spus ca nu trebuie folosit cartonul,ca asa a fost gindita masina,si francezul nu e prost. Sunt curios de ce nu toate fac la fel (a mea nu face asa). PS: Vezi cu "duar"-ul ala... ca nu exista in DEX. |
--------------------
.
.
.
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Mezym, problema ta poate fi preintampinata cu o gaura mica data cu burghiul in toba finala sau in intermediara, unde se strange apa mai rau. Unele sisteme de esapament au asa ceva din fabrica, tocmai pentru a se evita formarea de "dopuri" si/sau pentru a preintampina coroziunea prematura a tobelor.
PS: La Fluence ar putea exita o gaura de scurgere a condensului in intermediara. Daca nu are din fabrica, nu e rau sa ii dai tu una. Esapamentele aftermarket Bosal, de exemplu, prezinta aceasta gaura, pentru ca tobele sa tina mai mult. This post has been edited by andri1940: 18 Nov 2014, 16:19 Attached thumbnail(s) fluence.JPG ( Size: 41.39k ) Number of downloads: 558 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
mezym |
![]()
Post
#34
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Merci!
Vineri dimineata am programare la service sa ii fac revizia! Vedem atunci ce se poate. Stiu ca aveau o nota tehnica pe treaba asta, se punea un scut termin pe evacuarea de trece pe sub suportul bateriei. Mi-au propus asta acum ceva timp insa n-am vrut ca ma saturasem cate scbimbasem pe la ea intr-un timp record de scurt. |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Momentan inca sunt obligat pe garantie sa schimb la ei, dar au fost lucruri uzuale, ulei placute etc. Eu am fost realtiv multumit de serviciile lor. Nu e ieftin, dar eu zic ca macar la 40.000 km merita sa mergi la ei pt o diagnoza profi daca nu ai garantie.
This post has been edited by Piper101: 18 Nov 2014, 17:18 |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
mezym |
![]()
Post
#36
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Doar la Renault am facut toate interventiile la ambele masini si tot la ei le voi face in continuare!
Ca n-am cumparat consumabilele de la ei e alta poveste, insa asta nu putea afecta starea generala a masinilor. Si nu cred ca daca imi cumpar un ulei mai bun decat Elf-ul vandut de reprezentanta inseamna ca nu imi intretin masina sau ca asta a dus la defectarea prematura a unei tobe. This post has been edited by mezym: 18 Nov 2014, 18:19 |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
///GHOST |
![]()
Post
#37
|
![]() I love my FluFlu Group: Members Posts: 72 Joined: 10 July 13 ![]() |
QUOTE(Bocanila @ 18 Nov 2014, 10:25) am fost ieri la service pentru ca nu creste temperatura la apa decit la prima linie(pavela).Mi-au pus masina pe tester,duar pentru a ma convinge,pentru ca ei imi explicasera cum sta treaba.Termostatul deschide pe la 89 de grade,dar pina sa inchida,permite sa treaca un volum mare de apa rece,si temperatura scade pe la 75 de grade...si tot asa...iar indicatorul de temperatura fiind digital,indica la jumatate duar cind apa ajunge la 90 de grade.Asta am observat din testele la care am supus masina.Mi s-a spus ca nu trebuie folosit cartonul,ca asa a fost gindita masina,si francezul nu e prost. Vezi ca ai primit acelasi raspuns ca si mine ![]() Am zis ca dupa 60.000km ma duc in strainatate unde teoretic as avea sansa sa dau de oameni seriosi si sa-mi verifice aia masina cap-coada. Chiar si daca o sa ma coste sau nu....am luat masina de noua si am pretentia sa ramana intr-o stare cat mai buna...sau macar sa fiu eu cel care a stricat-o nu niste ciumpalaci care se cred Dumnezeu. This post has been edited by ///GHOST: 18 Nov 2014, 18:28 |
--------------------
Renault
Fluence
2013 dci Dynamique
|
|
Bocanila |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 29 March 08 ![]() |
eu am stat cu mina pe furtune si cu ochii pe tester'si s-a duvedit ca au dreptate.Oricum...daca afli ceva,sper sa imi dai de veste si mie.Multumesc
|
--------------------
Renault
Fluence
2014
- OT 28 ELY
|
|
75AIM |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Mai nu va inteleg deloc...ce temp arata pe tester cu motorul cald?apoi faceti un test simplu sa nu va mai abureasca aia:porniti motorul la rece si lasati-l la relanti cam 3-5 min si vedeti daca este termostatul deschis verificand daca este cald furtunul ce iese din radiator,daca este cald atunci termostatul a deschis devreme sau este chiar ramas pe deschis,hai mai va lasati prostiti asa usor?
la mine mai nou cand scade temp sub 8 grade imi arata 2 cerculete lipsa la ulei,daca merg cu ea apoi o repornesc arata numai un cerc lipsa,cred ca este ceva oxidat la mufa sondei dupa baie,vedem ca iarna trecuta nu facea asa si ulei are la maxim pe joja. |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Totuși, cît condens poate să se facă, încît să înfunde complet toată toba?
Sigur, se știe că tobele de Renault sînt mizerabile, că ruginesc ca naiba într-un an de zile și se descompun în următorii trei. Dar oricît de proaste ar fi, nu-mi închipuiam că pot să se înfunde singure cu apă formată din condens. E prima oară cînd aud de așa ceva. ![]() Tobele care au găuri de scurgere a condensului, le au ca să nu ruginească, nu ca să nu se înfunde. E ceva special la astea de Fluence? Vreo formă mai specială pe interior, vreun canal mai îngust...? QUOTE(Bocanila @ 19 Nov 2014, 09:26) Asta-i licență EBA? ![]() ![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
roland |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(75AIM @ 19 Nov 2014, 09:54) cred ca este ceva oxidat la mufa sondei dupa baie Dupa ce? On topic: stie cineva sigur la ce temperatura arata indicatorul de temperatura cele doua cadrane (deci temperatura optima)? La Logan, 4 liniute insemnau peste 80 grade. Stie cineva oficial cum e la Fluence? Iar indicatoarele digitale au, de obicei, histerezis, deci daca pentru o fractiune de sec temperatura coboara sub 80 grade in mod sigur nu se va modifica indicatia de pe display. Logan-ul avea asa, nu cred ca Fluence are altfel. |
--------------------
.
.
.
|
|
75AIM |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Adica este plasata pe baia de ulei,capisci?
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
roland |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Am inteles... deci era "de pe".
Fara suparare, dar "dupa" are o alta semnificatie: indarat, dincolo de, in dosul, etc. Imi place cand se vorbeste/scrie corect. |
--------------------
.
.
.
|
|
IDF |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
Din partea mea un subiect scurt: Vine iarna maine-poimaine, si e o chestiune despre care nu stiu deloc in ceea ce priveste Fluence. Rugineste? Cat de rau? Chiar nu stiu cum sta aceasta masina cu tabla. Ma gandeam sa o izolez pe dedesubt, insa nu stiu inca cu ce. Din start, fara vopseluri si alte antifonuri folosite la vapoare, dacii, barci. Luna trecuta am cumparat un Ford Ka din austria, pe care austriacul in fiecare an de cand l-a luat l-a dat pe sub cu un fel de ceara. Nu are gram de rugina, cand am vazut altele efectiv ciuruite de rugina (au o tabla foarte proasta). Nu imi dau seama ce solutie este: o chestie foarte vascoasa, de culoarea vaselinei, ce aduce a fi intre ceara si vaselina. Daca ai pus mana pe ea, numa cu diluant se mai da jos. As face si eu treaba asta la Fluence, insa nu stiu ce anume sa caut. (sau chiar e vaselina?!? :| ) Mai stiu pe cineva care-si da anual golfu cu vaselina, dar... sunt sceptic. Incă. Mi s-ar parea sensibil deplasat sa ii dau un Teroson, desi nu-i exclus.
Vreo opinie? This post has been edited by IDF: 19 Nov 2014, 15:17 |
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
mezym |
![]()
Post
#45
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
@cel al carui nume nu poate fi pronuntat: nu stiu, dar mi-a facut asta acum doua ierni, zilele astea de doua ori. O sa vad vineri la service. Toba finala oricum nu mai duce mult, cand e rece afara scotand niste zornaieli cam urate. La Megane-ul Sedan nu am avut astfel de probleme, pe de alta parte bolile Megane-ului II nu le-am mai intalnit la Fluence. Oricum, intentia mea e sa mai tin masina 1-1,5 ani si, daca inlocuitorul Lagunei ma va da pe spate, am sa trec la acela. In caz ca nu, un RS 265 sau o Laguna Coupe 205 (SH) ar mai fi singurele masini ce m-ar mai face utilizator de Renault.
Tot legat de iarna, cand e foarte rece afara fluiera rulmentul de presiune vreo ... 5 minute. Am ridicat masina recent si am studiat-o atent pe dedesupt (la.mine pe strada se lucreaza si am facut offroad cu ea). Nu am gasit rugina, cu exceptia unor zone pe galeria de evacuare. |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
vorbiti de masina asta de parca ar fi dacie 1310 veche de 25 de ani.
Vine iarna...pui gume de iarna, lichid de spalare parbirz care sa nu inghete si eventual verifici nivelul lichidului de racire. In rest? Caroseria ii garantata parca 8 ani, oricum daca iarna speli masina cam la 2 saptamani (si pe dedesubt) nu ai probleme....cel putin 10 ani nu vede o masina rugina. In rest, sa fie drumu negru si combustibil in rezervor. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Fluence-ul are o problema la praguri, in partea din fata aduna foarte multa mizerie. Probabil ca acolo trebuie avut grija sa fie curat, pamantul ala adunat tine umiditate. Eu la al meu aveam un orificiu mic pe unde bagam jetul de apa si insistam vre-o 5 min pana curgea apa curata.
In rest nici vorba de semne de rugina si nu cred ca vor fi. |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(cuki46 @ 19 Nov 2014, 22:22) In rest? Caroseria ii garantata parca 8 ani, oricum daca iarna speli masina cam la 2 saptamani (si pe dedesubt) nu ai probleme....cel putin 10 ani nu vede o masina rugina. Și la Dacii caroseria e garantată șase ani. So what? După un an Dusterul meu era deja plin de punctulețe de rugină. Garanția aia nu valorează nici cît hîrtia pe care e scrisă. E doar un truc de marketing. Sigur, de la Fluence mă aștept să nu se compare cu Daciile. Am avut zece ani un Symbol, care cel puțin teoretic e cu o clasă sub Fluence, și n-am avut pic de rugină. Mă aștept ca Fluence-ul să fie cel puțin la fel de rezistent. La caroserie. La tobă e altă discuție. This post has been edited by VladSoare: 20 Nov 2014, 10:25 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#49
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
QUOTE(mezym @ 18 Nov 2014, 16:58) Deci stai linistit ca nu din cauza asta im face dopuri pe tobe, ci fiindca sunt execrabile (poate singurul punct in care am rezonat cu ali3cop)! Nu ai ce-i face... Esapamentul final este proiectat execrabil. Condensul se transforma in gheata si ..la revedere, dai la cheie pana omori bateria. Da-i o gaura dedesubt cu burghiu de 6, eu asa am procedat. |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
75AIM |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Are cineva o poza cu gaura asta din toba finala?eu la Clio 3 cat si la M 2.2 nu am dat nici o gaura in toba si nu a inghetat nimic.
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
75AIM |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Iaca si poza promisa sa nu va mai abureasca astia prin service:
Attached thumbnail(s) 20141122_154507.jpg ( Size: 384.67k ) Number of downloads: 304 |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
roland |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Salut.
Pana la urma stie cineva sigur la ce temperatura arata indicatorul de temperatura cele doua cadrane (deci temperatura optima)? La Logan, 4 liniute insemnau peste 80 grade. Stie cineva oficial cum e la Fluence? In mod normal, ar trebui sa arate temperatura din poza de mai sus inainte sa deschida termostatul. |
--------------------
.
.
.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#53
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
75AIM |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
roland |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Logan-ul putea, in sensul ca arata temperatura de regim de la 80 grade in sus, iar termostatul deschidea la 89. Intre 80 si 105 arata temperatura de regim optim, stiu sigur, valori oficiale, iar termostatul deschidea ulterior.
|
--------------------
.
.
.
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(roland @ 24 Nov 2014, 12:34) Logan-ul putea, in sensul ca arata temperatura de regim de la 80 grade in sus, iar termostatul deschidea la 89. Intre 80 si 105 arata temperatura de regim optim, stiu sigur, valori oficiale, iar termostatul deschidea ulterior. ![]() amu is bulversat total. -unde se masoara temperatura? in blocul motor sau dupa termostat? -acu din bord nu se ridica dupa ce deschide termostatul? acu se misca inainte? -vrei sa spui ca pana nu ajunge acu la jumate, eu nu am circuit de racire? -nu ii maxim 100 grade? peste 100 ii cam periculos...ce am vazut la masinile de curse mai ajungea pana la 110-120 grade... P.S. nu astept explicatii savante, eu stiu ca 90 ii maxim, termostatul deschide dupa ce apa in bloc ajunge la o anumita temperatura, iar acul din bord se ridica dupa ce deschide termostatul si implicit se incalzeste tot circuitul. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
roland |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
La Logan temperatura se ia din blocul motor.
Primele doua liniute apar la 40 grade cu termostatul inchis. Patru liniute apar la 80 grade cu termostatul inchis. La 89 grade incepe sa se deschida termostatul. La 105 grade apar 6 liniute. Deci da, cand se misca acul, termostatul e inchis. <span class='edit'>24 Nov 2014, 14:23:</span> Poti verifica si forumul Dacia. Uite aici: Termostat: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=299148 Liniute bord: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=359403 This post has been edited by roland: 24 Nov 2014, 14:56 |
--------------------
.
.
.
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(roland @ 24 Nov 2014, 14:21) La Logan temperatura se ia din blocul motor. Primele doua liniute apar la 40 grade cu termostatul inchis. Patru liniute apar la 80 grade cu termostatul inchis. La 89 grade incepe sa se deschida termostatul. La 105 grade apar 6 liniute. Deci da, cand se misca acul, termostatul e inchis. <span class='edit'>24 Nov 2014, 14:23:</span> Poti verifica si forumul Dacia. Uite aici: Termostat: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=299148 Liniute bord: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=359403 no bun...dar atunci exista un circuit mai mic care trimite lichidul de racire in radiatorul de caldura. Acel circuit ar trebui si ala sa aiba un termostat care sa deschida la o anumita temperatura. Intreb pentru ca altfel nu imi dau seama cum primesti caldura in masina, mai ales ca mie personal iarna pe minus grade nu cred ca imi urca mai sus de 75-80 grade (conform liniutelor din bord). Plus ca oricat as umbla in oras nu ajug la pozitia unde sta acul vara. Oare asta inseamna ca nu deschide deloc termostau ala? Imi vine greu sa cred. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
75AIM |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Amu am venit acasa si am verificat si eu,cu temp. normala la 2 pavele,am termostatul deschis pe circuitul mare adica conducta de sus de la radiator e calda iar daca nu deschidea termostatul aia tb sa fie rece-afara sunt acum 2 grd,spun asta de vreo 3 posturi da nimeni nu intelege ca cei ce aveti apa sub normal aveti termostatul blocat pe deschis....a fost o serie mai proasta si la M 2.2 de termostate sau poate ca la 1.5 dci nu ajunge apa la normal.
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
roland |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cuki, circuitul mic e pe direct, nu exista un al doilea termostat.
75aim, spui ca ai termostatul deschis in momentul in care apare a doua pavela? Fix cand apare? Am sa verific cand am timp cu un tester ce temperatura e exact cand apare a doua pavela si cat e cand deschide termostatul. Si atunci lamurim. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 11:19 |