Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cum se comporta Fluence-ul iarna ?, Plusuri/Minusuri

mariusd4
post 8 Feb 2012, 09:50
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Minusuri :
- cred ca minunata baterie de 50A nu va mai rezista si iarna urmatoare
- ma enerveaza tare ca la baza stergatoarelor se strange zapada/gheata pentru ca scurgerile alea sunt inutile, imi lua mai mult timp sa debarasez stergatoarele decat sa sa deszapezesc toata masina
- diuzele de spala parbrizul au stat inghetate majoritatea timpului cu toate ca lichidul nu a inghetat pe furtune sau in vas
- portbagajul,la fel, am preferat sa nu-l utilizez pentru ca toata apa de pe luneta ingheta de jur-imprejurul lui
- pe toata perioada in care s-au depasit -10 grade masina mea a fost un greiere 100%, scartaia si trosnea din toate "oasele"
Plusuri:
- a pornit de fiecare data la prima cheie
- dezaburirea si caldura si-au facut treaba foarte bine
- cu cauciucuri bune nu am avut nici o problema pana acum
- usile nu au inghetat, le-am putut utiliza pe toate 4

Stima

This post has been edited by mariusd4: 8 Feb 2012, 10:00


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snake_adi
post 9 Feb 2012, 08:18
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 September 10
From: Pitesti




-geamurile stau inghetate si sus, cu toate ca am curatat zapada
-nu mai scartie bordul dupa ce am bagat snur eleastic pe la toate imbinarile
-bateria. dupa 20-30 minute de radio la volum 16-20 afiseaza pe ecran sa pornesc motorul
-gheata de la luneta si de la stergatoare greu de inlaturat (puteam sa dau jos stergatoarele, ca nu le am putut folosi iarna asta)


a pus cineva carton in fata masinii? pt temp de -15 .....



--------------------
> Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp - 2010 - AG 001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EndlessOne
post 9 Feb 2012, 08:30
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 16 May 11




Nu-ti trebuie carton, nu mai e Dacia 1300...

I s-a blocat-inghetat cuiva incuietoarea de la portbagaj? E stresant rau, ca nu mai poti bloca usile si nu-si revine decat cu aer cald, plus ca pana ajungi la o priza mergi cu usa dupa cap.


--------------------
Renault Fluence 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smardale
post 9 Feb 2012, 14:52
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 10 April 09




Cel mai frig am prins un -27..destul de frig.

Cartonul e inutil, pentru asta ai termostatul.

-Bateria e mica, dar voinica. E cu gel, permite curent instantaneu mult mai amre decat una clasica. Si rezista mai mult. Ca se duce daca stai prea mult cu casetofonul deschis e normal..e cam mica. Totusi sunt si mai scumpe de fel si isi fac treaba ceva mai bine in conditii vitrege. Nu vad o mare probelma desi mi-ar fi placut si mie una mai mare.
-au aparut vreo 2 greiei. Am dat cu putin spary de chedere intre parbriz si bord si s-a rezolvat.
-stropitoarea merge prost..nu stropeste bine. E drept ca m-am si jucat la duze si nu le-am mai nimerit pozitia.
-pornit la cheie indifeent de tempratura
-am ramas blocat de vreo 2 ori in zapada, dar mai mult din cauza mea decat dintr-a ei.
-ESP-ul si ASR-ul se descurca surprinzator de bine. Am uract vreo 2 pante pe care le credeam imposbile. E drept, cu 5km/h, dar a urcat.


--------------------
Renault Fluence 2010 Expression 1.6 16V 110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladAlexa
post 10 Feb 2012, 12:48
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 27 November 11
From: Iasi




Buna ziua.

Masina se comporta foarte bine. Pornit "la sfert" indiferent de temperatura de afara ( cel mai frig a fost undeva la -23 grade)

Incalzeste excelent si nu am avut probleme cu aburirea geamurilor.

Au aparut unii greierasi in partea din fata (imbinare bord - parbriz) dar cred ca e normal date conditiile meteo de afara smile.gif

Confirm ce s-a spus mai sus referitor la baza stergatoarelor.

O mica problema am observat-o la portbagaj - se inchide greu - trebuie apasat mai cu forta, uneori chiar izbit putin ... dar cred ca e de la chederele "inghetate".

Pe zapada / gheata masina s-a asezat foarte bine. Am reusit sa merg cu ea cand era zapada de 25 - 30 cm pe carosabil - primaria Iasi - no comment dry.gif (a derapat in unele momente dar am redresat-o usor - raspunde foarte bine la comenzi)

Per total sunt foarte multumit de ea si cum s-a comportat, pana acum, iarna asta.

Toate cele bune!

This post has been edited by VladAlexa: 10 Feb 2012, 12:48


--------------------
Renault Fluence 2011 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bhadorya
post 11 Feb 2012, 22:56
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 1 March 11
From: constanta




ESP-ul si ASR-ul fac toti banii,surprinzator de eficiente.
climatronicul excelent,inclusiv la dezaburire
scaunele incalzite foarte de ajutor pana se incalzeste masina
a pornit imediat chiar la -19 cat am avut la Cta
in general se prezinta foarte bine mai putin baza partbrizului care nu este incalzita si se aduna gheata dar daca se curata nu e nici o problema.
PS a crescut consumul cu 0,4 litri de cand cu temperaturile foarte mici


--------------------
renault megane 2 estate 2007 1.5 dci chel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki27
post 15 Feb 2012, 21:05
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 22 April 11




Care este temperatura minima exterioara la care mai cupleaza compresorul de la AC la Fluence-cu clima bizona?. In garaj am -3 grade indicate pe bord si cu motorul pornit, am cuplat AC pe Soft/Auto/ Fast / dezghetare si baga aer rece sau cald dupa cum ii cer pe toate caile si la toate vitezele dar nu aud/ vad sa cupleze compresorul. Pe timp de vara a functionat fara probleme rolleyes.gif .
Stima,
----------------------
Fluence -Privilege din mai 2011


--------------------
renault RENAULT KOLEOS 2017 INTENS Energy dCi 175 X-TRONIC . ex-Fluence 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali.eo
post 15 Feb 2012, 21:19
Post #8


Valentin Cristea


Group: Members
Posts: 133
Joined: 23 August 11
From: Bucuresti




Pai daca afara este aerul rece sau chiar mai rece decat ceri tu sa bage in masina nu vad de ce sa mai porneasca ACul.


--------------------
Renault Fluence 2011 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 15 Feb 2012, 22:13
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Pentru dezaburire. Pentru ca atunci cînd stai la coadă în spatele unei rable împuțite, să poți porni recircularea fără să ți se aburească imediat geamurile. wink.gif

Nu știu care-i temperatura minimă la Fluence, dar sînt sigur că-i peste zero. La Scorpio era plus două grade. La Mondeo mi se pare că-i trei sau patru, nu mai știu exact și n-am acum manualul la îndemînă. Și la Renault tot pe-acolo ar trebui să fie.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snake_adi
post 16 Feb 2012, 13:19
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 September 10
From: Pitesti




va intreb de carton pt ca:

pe autostrada, cu ninsoare si acelasi sens de mers(zile diferite), la:
-3 grade si 90km/h am avut 5% consum
-12 grade si 90km/h am avut 6.2 consum.

in aceleasi conditii de greutate, incarcare etc. diferenta a facut o temperatura de afara. Am constat ca dupa ce am intrat in oras si am redus viteza(50-60km/h), a reusit clima sa faca cele 21 grade pe care le ceream eu in masina (am simtit caldura mai mare la picioare).

Am impresia ca trecea prea mult aer rece si aveam randamentul mai prost. (in jur de 25% mai prost). PS masina a fost setata pe pilot in ambele cazuri


--------------------
> Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp - 2010 - AG 001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
narcisoi
post 27 Feb 2012, 14:36
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 5 February 05




QUOTE(snake_adi @ 16 Feb 2012, 13:19)
va intreb de carton pt ca:

pe autostrada, cu ninsoare si acelasi sens de mers(zile diferite), la:
    -3 grade si 90km/h am avut 5% consum
    -12 grade si 90km/h am avut 6.2 consum.

in aceleasi conditii de greutate, incarcare etc. diferenta a facut o temperatura de afara. Am constat ca dupa ce am intrat in oras si am redus viteza(50-60km/h), a reusit clima sa faca cele 21 grade pe care le ceream eu in masina (am simtit caldura mai mare la picioare).

Am impresia ca trecea prea mult aer rece si aveam randamentul mai prost. (in jur de 25% mai prost). PS masina a fost setata pe pilot in ambele cazuri
*




corect.. tocmai de aceea eu am folosit ceva .. nu carton.. ci o plasa cu folie de plastic .. bine prinsa in gurile de aerisire.. mai ales ca la Iasi au tost multe zile cu temperaturi dimineata de -20 ... si am avut 2 saptamani cu o medie de 10.2 la oras . Efectul imediat urmator a fost ca masina se incalzea mai repede(daca nu mai intra aerul rece de -20 grade cu o viteza de 60 km/H .. e si normal smile.gif ) .


--------------------
Reno Fluence 1.5 dci 85 cheala 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bhadorya
post 27 Feb 2012, 17:04
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 1 March 11
From: constanta




normal nu ar trebuii sa fie asa diferenta mare de 1,5 litri pentru ca termostatul inchide circuitul mare,adica lichidul de racire la temperaturi mai mici de 70 grade(asa era la dacie) nu trece prin radiator ci se invarte numai in motor.dupa ce trece de acea valoare,termostatul deschide circuitul mare si astfel antigelul ajunge si in radiator sa se raceasca. eu asa stiu din liceul auto.


--------------------
renault megane 2 estate 2007 1.5 dci chel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snake_adi
post 27 Feb 2012, 23:10
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 September 10
From: Pitesti




da, dar problema este ca el tot timpul se raceste si trebuie sa mearga cu un randament mai prost pentru a mentine temperatura cand afara sunt -20 grade


--------------------
> Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp - 2010 - AG 001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bhadorya
post 28 Feb 2012, 00:25
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 1 March 11
From: constanta




nu cred ca la temperatura exterioara de -20 nu mai apuca lichidul de racire sa ajunga la temperatura de lucru a motorului. zic asta pentru ca aceasta temperatura se inregistreaza frecvent in Europa si mai ales in Rusia unde este foarte vanduta masina. cu cat este mai rece aerul aspirat pentru amestecul carburant cu atat arderea este mai completa (adica arde toata benzina injectata) deci randament mai bun. este o parere...


--------------------
renault megane 2 estate 2007 1.5 dci chel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 28 Feb 2012, 09:48
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE
nu cred ca la temperatura exterioara de -20 nu mai apuca lichidul de racire sa ajunga la temperatura de lucru a motorului.

Benzina n-are probleme, dar la diesel n-aș fi așa sigur... nedumerire.gif
La -17 grade mașinile din semnătură au ajuns la temperatura normală de lucru în șapte minute (Fordul), respectiv în unsprezece minute (Dusterul). În același timp, colegii mei cu tractorașe ajungeau la birou cu motorul doar puțin călduț.

Problema cu cartonul eu o văd în felul următor: apa ajunge la, să zicem, șaptezeci de grade (sau, mă rog, cît o fi temperatura la care reacționează termostatul). Termostatul se deschide. Apa intră în radiator și se răcește rău de tot într-un timp foarte scurt. Cînd apa asta răcită ajunge din nou la termostat, acesta se închide. Dar e prea tîrziu. Apa s-a răcit deja mult prea tare, deci căldură în mașină... din părți, aștepți din nou să se încălzească, și cînd în sfîrșit se încălzește din nou ți se deschide iarăși termostatul și o iei de la capăt.
Cartonul ajută apa să nu se răcească prea tare în timpul cît stă termostatul deschis. De la șaptezeci-optzeci de grade scade la, să zicem, treizeci, în loc să scadă la zero (zic din burtă, n-am de unde să știu valorile exacte, dar se înțelege ideea).

This post has been edited by VladSoare: 28 Feb 2012, 09:50


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
narcisoi
post 28 Feb 2012, 13:32
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 5 February 05




de cum functioneaza termostatul stiam si eu....si pana nu am obturat gura mare de guvid nu credeam ca o sa fac vreo branza.. dar rezultatul a fost surprinzator.... pentru prima data in iarna asta am vazut sa se ridice temperatura la apa la Jumatate.... cum face vara.. Innainte mai mult de prima liniutza nu a vrut sa creasca. Deci oprirea fluxului de aer foarte rece care intra in radiatoare chiar are efect si asupra temperaturii interioare.
Eu am fost multumit si o sa folosesc si la anul treaba asta !
PS.. vezi noul ford Focus care i-si inchide singurel grila radiatorului... de ce oare ?
PS 2.. baieti destepti aia de la ford.... doar ca am apucat sa-mi iau fluence pana sa apara noul focus sad.gif


--------------------
Reno Fluence 1.5 dci 85 cheala 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snake_adi
post 28 Feb 2012, 13:51
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 September 10
From: Pitesti




ca sa incheiem discutia despre carton, aerul rece raceste partea exterioara a motorului, antigelul care scade temperatura motorului, scade randamentul si:
-consumi mai mult
-pastrezi o atmosfera mai rece in masina (nu face fata incalzirea)
-numeroase cicluri de dilatare si de actionari ale termostatului....

Anul asta a trecut fara carton, dar pt la anul gasesc eu unul:))

exemplul de consum l-am dat.

va aduceti aminte la dacie cand se faceau serpentine cu apa calda si rezistente pentru incalzirea aerului ce intra in motor?


bhadorya, te contrazic. benzina vaporizeaza mai bine la cald.


--------------------
> Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp - 2010 - AG 001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 28 Feb 2012, 14:40
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(snake_adi @ 28 Feb 2012, 13:51)
bhadorya, te contrazic. benzina vaporizeaza mai bine la cald.
*


Poate, dar și detonează mai ușor la cald.
Aerul e mai dens cînd e rece, deci motorul trage mai bine.
Vrem ca motorul să fie cald, dar aerul care intră în admisie să fie cît mai rece.

This post has been edited by VladSoare: 28 Feb 2012, 15:05


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
narcisoi
post 28 Feb 2012, 15:36
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 5 February 05




tocmai ce mai citeam un pic specificatiile noului Civic 2012 cand uite ce vad : "Grilã cu închidere (doar i-DTEC)" deci si ochi obli au ajuns la concluzia ca iarna nu-i ca vara pentru dieseluri .
Prin urmare... pana adopta si Reno sistemul asta .. o sa punem frumos cartonase si alte inventii smile.gif


--------------------
Reno Fluence 1.5 dci 85 cheala 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 28 Feb 2012, 16:11
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Sau ne luăm mașini pe benzină. Și iarna va fi ca vara. tongue.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinsandu79
post 28 Feb 2012, 21:22
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 8 February 12




Narcisoi, credeam ca numai eu am problema asta, insa se pare ca este universala la fluence asta... chiar vroiam sa merg zilele astea la service sa vad care este problema, poate este defect termostatul....zi-mi te rog mai multe detalii despre felul cum ai acoperit gura de guvid.... mersi


--------------------
Renault Fluence 2009 expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki27
post 6 Mar 2012, 19:42
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 22 April 11




Va salut,

de ceva timp, in special la temperaturi sub 0 grade a inceput sa-mi dea rateuri la prima apasare START. Daca scot cartela si reiau pornire atunci porneste normal (zic eu). Pornirea mea consta in- introducere cartela, ambreaj apasat, frana apasata, dupa mesaj OK apas START (in vara, de cele mai multe ori pornea din prima fara sa mai introduc cartela) Primul rateu a aparut cand temperaturile au scazut in aceast iarna sub -15 grade. Uneori, mai rar pornea totusi si la prima apasare de buton ( de ex. a pornit din prima la -14 grade, dar nu a pornit la -22 grade sau chiar -5 grade). Dupa ce sa mai incalzit acum, porneste din prima daca tempeatura exterioara trece de 0 grade. In afara de acest prim rateu, intoteauna a pornit la a 2 apasare de buton sau in cursul zilei. Totusi, daca o lasam oprita mai mult de 8-9 ore uneori mai dadea rateu.
Peste 2 luni am prima revizie de un an, va rog sa-mi spuneti ce ar trebui sa le cer celor de la service sa verifice/curete suplimentar fata de o revizie la 1an. Nuaud zgomot de fulie defazoare sau alte "zdranganeli"la motor la pornire sau in mers. Relantiul dupa 2-3 minute de incalzire a motorului oscileaza usor intre 650 si 750 rpm (adica f putin sub indicatia de 750). Motorul este 1.6 16V cu ~5800 km, benzina folosita este petrom 99+, dar nu stiu ce tip de ulei am in motor.
Am atasat si un filmulet cu o pornire din prima apasare de buton de dimineata si una facuta in aceiasi zi dupa un drum de 8km si ~9 ore de stat in parcare la serviciu.

Multumesc,

Stima.

This post has been edited by kiki27: 6 Mar 2012, 19:43

Attached File(s)
Attached File  rateu_pornire_la_rece_fluence.avi ( 7.35mb ) Number of downloads: 156


--------------------
renault RENAULT KOLEOS 2017 INTENS Energy dCi 175 X-TRONIC . ex-Fluence 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 7 Mar 2012, 10:03
Post #23


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Clapeta de acceleratie murdara. Problema comuna la 1.6 16v de pe Renault. Costa peste 100 de lei curatarea la service reprezentanta. Am incercat mai multe tipuri de benzina pana acum si am ramas cu Efix 95 de la Rompetrol si nu mi-a mai facut asa inca. Nu compenseaza 100% minunea ci doar creste intervalul intre curatari. Imi facuse si mie prima data tot pe la 5000km si intervalul pana cand incepea sa faca din nou dupa curatare era cam de 10.000. De cand am schimbat benzina n-am mai curatat-o de vreo 2 ani.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 7 Mar 2012, 10:06


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki27
post 7 Mar 2012, 13:01
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 22 April 11




QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 7 Mar 2012, 10:03)
Clapeta de acceleratie murdara. Problema comuna la 1.6 16v de pe Renault. Costa peste 100 de lei curatarea la service reprezentanta. Am incercat mai multe tipuri de benzina pana acum si am ramas cu Efix 95 de la Rompetrol si nu mi-a mai facut asa inca. Nu compenseaza 100% minunea ci doar creste intervalul intre curatari. Imi facuse si mie prima data tot pe la 5000km si intervalul pana cand incepea sa faca din nou dupa curatare era cam de 10.000. De cand am schimbat benzina n-am mai curatat-o de vreo 2 ani.
*




multumesc de raspuns, si eu ma gandeam la clapeta si posibil senzorul volanta


--------------------
renault RENAULT KOLEOS 2017 INTENS Energy dCi 175 X-TRONIC . ex-Fluence 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 7 Mar 2012, 18:36
Post #25


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Daca tot face asa dupa curatare, da, ala ar fi urmatorul. Dar cel mai probabil clapeta murdara e de vina.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bocanila
post 18 Nov 2014, 10:25
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 29 March 08




am fost ieri la service pentru ca nu creste temperatura la apa decit la prima linie(pavela).Mi-au pus masina pe tester,duar pentru a ma convinge,pentru ca ei imi explicasera cum sta treaba.Termostatul deschide pe la 89 de grade,dar pina sa inchida,permite sa treaca un volum mare de apa rece,si temperatura scade pe la 75 de grade...si tot asa...iar indicatorul de temperatura fiind digital,indica la jumatate duar cind apa ajunge la 90 de grade.Asta am observat din testele la care am supus masina.Mi s-a spus ca nu trebuie folosit cartonul,ca asa a fost gindita masina,si francezul nu e prost.


--------------------
Renault Fluence 2014 - OT 28 ELY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 18 Nov 2014, 13:27
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Ce vrajeala de popa de tara....uite cum scade temp sub 0 grd o sa fac eu o poza cu indicatorul de temperatura la jumatate.


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 18 Nov 2014, 14:25
Post #28


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




De cand a inceput gerul pe timpul noptii imi face condens pe evacuare si nu mai porneste.

Mi-a facut duminica dimineata in Poiana Brasov si azi dimineata in Tm. Am mai patit-o acum doi ani cand efectiv a bubuit centrul Timisoarei cand a luat-o intr-un final.

Sambata seara am facut plinul in Brasov cu 99+ de la Petrom, insa ma indoiesc ca am luat apa in benzina fiindca merge si accelereaza fara probleme.


--------------------
Megane II Sedan Fluence 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 18 Nov 2014, 15:29
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Mai scoateti si voi masinile la alergat inafara orasului, puneti din cand in cand o benzina/motorina mai buna dar sa fie rezervorul pe 0 ca sa nu se amestece. Schimbati viteza mai sus in ture cateodata. O spalare pe saptamana la spalatorie ca sa iasa toata mizeria de la roti, frane etc. Eu asa procedez si vad ca nu maraie. Si are mai bine de 4 ani, dar am schimbat totul la reno, nimic de capul meu.

Am mai avut si alte masini (chiar si dacie) si probleme mecanice grave n-am intalnit, conteaza mult cum le intretineti.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel4ro
post 18 Nov 2014, 15:44
Post #30


forumist anti


Group: Members
Posts: 1.166
Joined: 16 September 07
From: B U Z Ă U city




Asta cu piese doar de la Reno o sa te duca la sapa de lemn ! Cauti pe forum cine e producatorul piesei originale care te intereseaza si cumperi direct piesa respectiva, nu te incalzeste cu nimic daca pe ambalaj scrie Renault si costa 1000 lei si in fapt e o piesa Valeo pe care platesti doar 250 lei-am dat exemplul cel mai recent intalnit de mine-aeroterma auto.


--------------------
Renault Megane 2.1 2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP - Numar DREPTUNGHIULAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 10:54
Dacia