Cum se comporta Fluence-ul iarna ?, Plusuri/Minusuri
![]() ![]() ![]() |
Cum se comporta Fluence-ul iarna ?, Plusuri/Minusuri
mariusd4 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|||
snake_adi |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 September 10 From: Pitesti ![]() |
-geamurile stau inghetate si sus, cu toate ca am curatat zapada
-nu mai scartie bordul dupa ce am bagat snur eleastic pe la toate imbinarile -bateria. dupa 20-30 minute de radio la volum 16-20 afiseaza pe ecran sa pornesc motorul -gheata de la luneta si de la stergatoare greu de inlaturat (puteam sa dau jos stergatoarele, ca nu le am putut folosi iarna asta) a pus cineva carton in fata masinii? pt temp de -15 ..... |
--------------------
>
Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp -
2010
- AG 001
|
|
EndlessOne |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 16 May 11 ![]() |
Nu-ti trebuie carton, nu mai e Dacia 1300...
I s-a blocat-inghetat cuiva incuietoarea de la portbagaj? E stresant rau, ca nu mai poti bloca usile si nu-si revine decat cu aer cald, plus ca pana ajungi la o priza mergi cu usa dupa cap. |
--------------------
Renault
Fluence
2011
|
|
smardale |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 10 April 09 ![]() |
Cel mai frig am prins un -27..destul de frig.
Cartonul e inutil, pentru asta ai termostatul. -Bateria e mica, dar voinica. E cu gel, permite curent instantaneu mult mai amre decat una clasica. Si rezista mai mult. Ca se duce daca stai prea mult cu casetofonul deschis e normal..e cam mica. Totusi sunt si mai scumpe de fel si isi fac treaba ceva mai bine in conditii vitrege. Nu vad o mare probelma desi mi-ar fi placut si mie una mai mare. -au aparut vreo 2 greiei. Am dat cu putin spary de chedere intre parbriz si bord si s-a rezolvat. -stropitoarea merge prost..nu stropeste bine. E drept ca m-am si jucat la duze si nu le-am mai nimerit pozitia. -pornit la cheie indifeent de tempratura -am ramas blocat de vreo 2 ori in zapada, dar mai mult din cauza mea decat dintr-a ei. -ESP-ul si ASR-ul se descurca surprinzator de bine. Am uract vreo 2 pante pe care le credeam imposbile. E drept, cu 5km/h, dar a urcat. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 Expression 1.6 16V 110CP
|
|
VladAlexa |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 27 November 11 From: Iasi ![]() |
Buna ziua.
Masina se comporta foarte bine. Pornit "la sfert" indiferent de temperatura de afara ( cel mai frig a fost undeva la -23 grade) Incalzeste excelent si nu am avut probleme cu aburirea geamurilor. Au aparut unii greierasi in partea din fata (imbinare bord - parbriz) dar cred ca e normal date conditiile meteo de afara ![]() Confirm ce s-a spus mai sus referitor la baza stergatoarelor. O mica problema am observat-o la portbagaj - se inchide greu - trebuie apasat mai cu forta, uneori chiar izbit putin ... dar cred ca e de la chederele "inghetate". Pe zapada / gheata masina s-a asezat foarte bine. Am reusit sa merg cu ea cand era zapada de 25 - 30 cm pe carosabil - primaria Iasi - no comment ![]() Per total sunt foarte multumit de ea si cum s-a comportat, pana acum, iarna asta. Toate cele bune! This post has been edited by VladAlexa: 10 Feb 2012, 12:48 |
--------------------
Renault
Fluence
2011 Expression
|
|
bhadorya |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 1 March 11 From: constanta ![]() |
ESP-ul si ASR-ul fac toti banii,surprinzator de eficiente.
climatronicul excelent,inclusiv la dezaburire scaunele incalzite foarte de ajutor pana se incalzeste masina a pornit imediat chiar la -19 cat am avut la Cta in general se prezinta foarte bine mai putin baza partbrizului care nu este incalzita si se aduna gheata dar daca se curata nu e nici o problema. PS a crescut consumul cu 0,4 litri de cand cu temperaturile foarte mici |
--------------------
renault
megane 2 estate
2007 1.5 dci chel
|
|
kiki27 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 22 April 11 ![]() |
Care este temperatura minima exterioara la care mai cupleaza compresorul de la AC la Fluence-cu clima bizona?. In garaj am -3 grade indicate pe bord si cu motorul pornit, am cuplat AC pe Soft/Auto/ Fast / dezghetare si baga aer rece sau cald dupa cum ii cer pe toate caile si la toate vitezele dar nu aud/ vad sa cupleze compresorul. Pe timp de vara a functionat fara probleme
![]() Stima, ---------------------- Fluence -Privilege din mai 2011 |
--------------------
renault
RENAULT KOLEOS 2017 INTENS Energy dCi 175 X-TRONIC
. ex-Fluence 16V
|
|
vali.eo |
![]()
Post
#8
|
Valentin Cristea Group: Members Posts: 133 Joined: 23 August 11 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca afara este aerul rece sau chiar mai rece decat ceri tu sa bage in masina nu vad de ce sa mai porneasca ACul.
|
--------------------
Renault
Fluence
2011 1,6 16V
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Pentru dezaburire. Pentru ca atunci cînd stai la coadă în spatele unei rable împuțite, să poți porni recircularea fără să ți se aburească imediat geamurile.
![]() Nu știu care-i temperatura minimă la Fluence, dar sînt sigur că-i peste zero. La Scorpio era plus două grade. La Mondeo mi se pare că-i trei sau patru, nu mai știu exact și n-am acum manualul la îndemînă. Și la Renault tot pe-acolo ar trebui să fie. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
snake_adi |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 September 10 From: Pitesti ![]() |
va intreb de carton pt ca:
pe autostrada, cu ninsoare si acelasi sens de mers(zile diferite), la: -3 grade si 90km/h am avut 5% consum -12 grade si 90km/h am avut 6.2 consum. in aceleasi conditii de greutate, incarcare etc. diferenta a facut o temperatura de afara. Am constat ca dupa ce am intrat in oras si am redus viteza(50-60km/h), a reusit clima sa faca cele 21 grade pe care le ceream eu in masina (am simtit caldura mai mare la picioare). Am impresia ca trecea prea mult aer rece si aveam randamentul mai prost. (in jur de 25% mai prost). PS masina a fost setata pe pilot in ambele cazuri |
--------------------
>
Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp -
2010
- AG 001
|
|
narcisoi |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 5 February 05 ![]() |
QUOTE(snake_adi @ 16 Feb 2012, 13:19) va intreb de carton pt ca: pe autostrada, cu ninsoare si acelasi sens de mers(zile diferite), la: -3 grade si 90km/h am avut 5% consum -12 grade si 90km/h am avut 6.2 consum. in aceleasi conditii de greutate, incarcare etc. diferenta a facut o temperatura de afara. Am constat ca dupa ce am intrat in oras si am redus viteza(50-60km/h), a reusit clima sa faca cele 21 grade pe care le ceream eu in masina (am simtit caldura mai mare la picioare). Am impresia ca trecea prea mult aer rece si aveam randamentul mai prost. (in jur de 25% mai prost). PS masina a fost setata pe pilot in ambele cazuri corect.. tocmai de aceea eu am folosit ceva .. nu carton.. ci o plasa cu folie de plastic .. bine prinsa in gurile de aerisire.. mai ales ca la Iasi au tost multe zile cu temperaturi dimineata de -20 ... si am avut 2 saptamani cu o medie de 10.2 la oras . Efectul imediat urmator a fost ca masina se incalzea mai repede(daca nu mai intra aerul rece de -20 grade cu o viteza de 60 km/H .. e si normal ![]() |
--------------------
Reno
Fluence 1.5 dci 85
cheala 2010
|
|
bhadorya |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 1 March 11 From: constanta ![]() |
normal nu ar trebuii sa fie asa diferenta mare de 1,5 litri pentru ca termostatul inchide circuitul mare,adica lichidul de racire la temperaturi mai mici de 70 grade(asa era la dacie) nu trece prin radiator ci se invarte numai in motor.dupa ce trece de acea valoare,termostatul deschide circuitul mare si astfel antigelul ajunge si in radiator sa se raceasca. eu asa stiu din liceul auto.
|
--------------------
renault
megane 2 estate
2007 1.5 dci chel
|
|
snake_adi |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 September 10 From: Pitesti ![]() |
da, dar problema este ca el tot timpul se raceste si trebuie sa mearga cu un randament mai prost pentru a mentine temperatura cand afara sunt -20 grade
|
--------------------
>
Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp -
2010
- AG 001
|
|
bhadorya |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 1 March 11 From: constanta ![]() |
nu cred ca la temperatura exterioara de -20 nu mai apuca lichidul de racire sa ajunga la temperatura de lucru a motorului. zic asta pentru ca aceasta temperatura se inregistreaza frecvent in Europa si mai ales in Rusia unde este foarte vanduta masina. cu cat este mai rece aerul aspirat pentru amestecul carburant cu atat arderea este mai completa (adica arde toata benzina injectata) deci randament mai bun. este o parere...
|
--------------------
renault
megane 2 estate
2007 1.5 dci chel
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE nu cred ca la temperatura exterioara de -20 nu mai apuca lichidul de racire sa ajunga la temperatura de lucru a motorului. Benzina n-are probleme, dar la diesel n-aș fi așa sigur... ![]() La -17 grade mașinile din semnătură au ajuns la temperatura normală de lucru în șapte minute (Fordul), respectiv în unsprezece minute (Dusterul). În același timp, colegii mei cu tractorașe ajungeau la birou cu motorul doar puțin călduț. Problema cu cartonul eu o văd în felul următor: apa ajunge la, să zicem, șaptezeci de grade (sau, mă rog, cît o fi temperatura la care reacționează termostatul). Termostatul se deschide. Apa intră în radiator și se răcește rău de tot într-un timp foarte scurt. Cînd apa asta răcită ajunge din nou la termostat, acesta se închide. Dar e prea tîrziu. Apa s-a răcit deja mult prea tare, deci căldură în mașină... din părți, aștepți din nou să se încălzească, și cînd în sfîrșit se încălzește din nou ți se deschide iarăși termostatul și o iei de la capăt. Cartonul ajută apa să nu se răcească prea tare în timpul cît stă termostatul deschis. De la șaptezeci-optzeci de grade scade la, să zicem, treizeci, în loc să scadă la zero (zic din burtă, n-am de unde să știu valorile exacte, dar se înțelege ideea). This post has been edited by VladSoare: 28 Feb 2012, 09:50 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
narcisoi |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 5 February 05 ![]() |
de cum functioneaza termostatul stiam si eu....si pana nu am obturat gura mare de guvid nu credeam ca o sa fac vreo branza.. dar rezultatul a fost surprinzator.... pentru prima data in iarna asta am vazut sa se ridice temperatura la apa la Jumatate.... cum face vara.. Innainte mai mult de prima liniutza nu a vrut sa creasca. Deci oprirea fluxului de aer foarte rece care intra in radiatoare chiar are efect si asupra temperaturii interioare.
Eu am fost multumit si o sa folosesc si la anul treaba asta ! PS.. vezi noul ford Focus care i-si inchide singurel grila radiatorului... de ce oare ? PS 2.. baieti destepti aia de la ford.... doar ca am apucat sa-mi iau fluence pana sa apara noul focus ![]() |
--------------------
Reno
Fluence 1.5 dci 85
cheala 2010
|
|
snake_adi |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 September 10 From: Pitesti ![]() |
ca sa incheiem discutia despre carton, aerul rece raceste partea exterioara a motorului, antigelul care scade temperatura motorului, scade randamentul si:
-consumi mai mult -pastrezi o atmosfera mai rece in masina (nu face fata incalzirea) -numeroase cicluri de dilatare si de actionari ale termostatului.... Anul asta a trecut fara carton, dar pt la anul gasesc eu unul:)) exemplul de consum l-am dat. va aduceti aminte la dacie cand se faceau serpentine cu apa calda si rezistente pentru incalzirea aerului ce intra in motor? bhadorya, te contrazic. benzina vaporizeaza mai bine la cald. |
--------------------
>
Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp -
2010
- AG 001
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(snake_adi @ 28 Feb 2012, 13:51) Poate, dar și detonează mai ușor la cald. Aerul e mai dens cînd e rece, deci motorul trage mai bine. Vrem ca motorul să fie cald, dar aerul care intră în admisie să fie cît mai rece. This post has been edited by VladSoare: 28 Feb 2012, 15:05 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
narcisoi |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 5 February 05 ![]() |
tocmai ce mai citeam un pic specificatiile noului Civic 2012 cand uite ce vad : "Grilã cu închidere (doar i-DTEC)" deci si ochi obli au ajuns la concluzia ca iarna nu-i ca vara pentru dieseluri .
Prin urmare... pana adopta si Reno sistemul asta .. o sa punem frumos cartonase si alte inventii ![]() |
--------------------
Reno
Fluence 1.5 dci 85
cheala 2010
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Sau ne luăm mașini pe benzină. Și iarna va fi ca vara.
![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
florinsandu79 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 8 February 12 ![]() |
Narcisoi, credeam ca numai eu am problema asta, insa se pare ca este universala la fluence asta... chiar vroiam sa merg zilele astea la service sa vad care este problema, poate este defect termostatul....zi-mi te rog mai multe detalii despre felul cum ai acoperit gura de guvid.... mersi
|
--------------------
Renault
Fluence
2009 expression plus
|
|
kiki27 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 22 April 11 ![]() |
Va salut,
de ceva timp, in special la temperaturi sub 0 grade a inceput sa-mi dea rateuri la prima apasare START. Daca scot cartela si reiau pornire atunci porneste normal (zic eu). Pornirea mea consta in- introducere cartela, ambreaj apasat, frana apasata, dupa mesaj OK apas START (in vara, de cele mai multe ori pornea din prima fara sa mai introduc cartela) Primul rateu a aparut cand temperaturile au scazut in aceast iarna sub -15 grade. Uneori, mai rar pornea totusi si la prima apasare de buton ( de ex. a pornit din prima la -14 grade, dar nu a pornit la -22 grade sau chiar -5 grade). Dupa ce sa mai incalzit acum, porneste din prima daca tempeatura exterioara trece de 0 grade. In afara de acest prim rateu, intoteauna a pornit la a 2 apasare de buton sau in cursul zilei. Totusi, daca o lasam oprita mai mult de 8-9 ore uneori mai dadea rateu. Peste 2 luni am prima revizie de un an, va rog sa-mi spuneti ce ar trebui sa le cer celor de la service sa verifice/curete suplimentar fata de o revizie la 1an. Nuaud zgomot de fulie defazoare sau alte "zdranganeli"la motor la pornire sau in mers. Relantiul dupa 2-3 minute de incalzire a motorului oscileaza usor intre 650 si 750 rpm (adica f putin sub indicatia de 750). Motorul este 1.6 16V cu ~5800 km, benzina folosita este petrom 99+, dar nu stiu ce tip de ulei am in motor. Am atasat si un filmulet cu o pornire din prima apasare de buton de dimineata si una facuta in aceiasi zi dupa un drum de 8km si ~9 ore de stat in parcare la serviciu. Multumesc, Stima. This post has been edited by kiki27: 6 Mar 2012, 19:43 Attached File(s) ![]() |
--------------------
renault
RENAULT KOLEOS 2017 INTENS Energy dCi 175 X-TRONIC
. ex-Fluence 16V
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#23
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Clapeta de acceleratie murdara. Problema comuna la 1.6 16v de pe Renault. Costa peste 100 de lei curatarea la service reprezentanta. Am incercat mai multe tipuri de benzina pana acum si am ramas cu Efix 95 de la Rompetrol si nu mi-a mai facut asa inca. Nu compenseaza 100% minunea ci doar creste intervalul intre curatari. Imi facuse si mie prima data tot pe la 5000km si intervalul pana cand incepea sa faca din nou dupa curatare era cam de 10.000. De cand am schimbat benzina n-am mai curatat-o de vreo 2 ani.
This post has been edited by spy_oh_joy1389: 7 Mar 2012, 10:06 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
kiki27 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 22 April 11 ![]() |
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 7 Mar 2012, 10:03) Clapeta de acceleratie murdara. Problema comuna la 1.6 16v de pe Renault. Costa peste 100 de lei curatarea la service reprezentanta. Am incercat mai multe tipuri de benzina pana acum si am ramas cu Efix 95 de la Rompetrol si nu mi-a mai facut asa inca. Nu compenseaza 100% minunea ci doar creste intervalul intre curatari. Imi facuse si mie prima data tot pe la 5000km si intervalul pana cand incepea sa faca din nou dupa curatare era cam de 10.000. De cand am schimbat benzina n-am mai curatat-o de vreo 2 ani. multumesc de raspuns, si eu ma gandeam la clapeta si posibil senzorul volanta |
--------------------
renault
RENAULT KOLEOS 2017 INTENS Energy dCi 175 X-TRONIC
. ex-Fluence 16V
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#25
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Daca tot face asa dupa curatare, da, ala ar fi urmatorul. Dar cel mai probabil clapeta murdara e de vina.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
Bocanila |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 29 March 08 ![]() |
am fost ieri la service pentru ca nu creste temperatura la apa decit la prima linie(pavela).Mi-au pus masina pe tester,duar pentru a ma convinge,pentru ca ei imi explicasera cum sta treaba.Termostatul deschide pe la 89 de grade,dar pina sa inchida,permite sa treaca un volum mare de apa rece,si temperatura scade pe la 75 de grade...si tot asa...iar indicatorul de temperatura fiind digital,indica la jumatate duar cind apa ajunge la 90 de grade.Asta am observat din testele la care am supus masina.Mi s-a spus ca nu trebuie folosit cartonul,ca asa a fost gindita masina,si francezul nu e prost.
|
--------------------
Renault
Fluence
2014
- OT 28 ELY
|
|
75AIM |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Ce vrajeala de popa de tara....uite cum scade temp sub 0 grd o sa fac eu o poza cu indicatorul de temperatura la jumatate.
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
mezym |
![]()
Post
#28
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
De cand a inceput gerul pe timpul noptii imi face condens pe evacuare si nu mai porneste.
Mi-a facut duminica dimineata in Poiana Brasov si azi dimineata in Tm. Am mai patit-o acum doi ani cand efectiv a bubuit centrul Timisoarei cand a luat-o intr-un final. Sambata seara am facut plinul in Brasov cu 99+ de la Petrom, insa ma indoiesc ca am luat apa in benzina fiindca merge si accelereaza fara probleme. |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Mai scoateti si voi masinile la alergat inafara orasului, puneti din cand in cand o benzina/motorina mai buna dar sa fie rezervorul pe 0 ca sa nu se amestece. Schimbati viteza mai sus in ture cateodata. O spalare pe saptamana la spalatorie ca sa iasa toata mizeria de la roti, frane etc. Eu asa procedez si vad ca nu maraie. Si are mai bine de 4 ani, dar am schimbat totul la reno, nimic de capul meu.
Am mai avut si alte masini (chiar si dacie) si probleme mecanice grave n-am intalnit, conteaza mult cum le intretineti. |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
daniel4ro |
![]()
Post
#30
|
![]() forumist anti Group: Members Posts: 1.166 Joined: 16 September 07 From: B U Z Ă U city ![]() |
Asta cu piese doar de la Reno o sa te duca la sapa de lemn ! Cauti pe forum cine e producatorul piesei originale care te intereseaza si cumperi direct piesa respectiva, nu te incalzeste cu nimic daca pe ambalaj scrie Renault si costa 1000 lei si in fapt e o piesa Valeo pe care platesti doar 250 lei-am dat exemplul cel mai recent intalnit de mine-aeroterma auto.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1
2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
- Numar DREPTUNGHIULAR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 10:54 |