Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio porneste greu sau nu porneste deloc la rece, Cine ma poate ajuta, vo rog niste sfaturi !

vallixx
post 26 Feb 2012, 00:38
Post #91


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Depinde de cati bani dispui.

Evident ca lucrul nou pare cea mai buna alegere, dar este si cel mai scump.

Daca nu ai bani pt. unul nou, ori cumperi unul reconditionat de fabrica (cea mai apropiata alegere fata de unul nou) sau incerci sa-l reconditionezi pe al tau daca este posibil. Varianta asta pare cea mai ieftina, dar nici asteptarile nu pot fi cat sunt de la piesa noua.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 2 Jan 2013, 21:24
Post #92


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Salut. De cateva zile masina mea nu mai porneste dupa o noapte, decat cu ajutorul spray-ului. Pot sa dau si 20 de chei pana omor bateria ca tot nu vrea chiar daca pana acum 2 zile o lua pe la a 10-a cheie. Dupa ce porneste daca o las 1-2-3-4 ore porneste fara probleme. Maine ma duc cu ea in service sa o pun pe tester si eventual sa schimb bujiile (sper sa fie alea). Cineva mi-a zis ca nu e problema de injectoare pentru ca nu ar mai merge asa lin masina si ar da cu fum. Sper sa nu fie ceva mai grav decat bujia. Specific ca masina are 73.000 km.
Va tin la curent.

This post has been edited by alexxutzu: 2 Jan 2013, 21:32


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 2 Jan 2013, 21:58
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Da,intr'adevar problema pare a nu fi de la injectoare ci de la para de amorsare. Cand dai la para se intareste ? In mod normal ar trebuii sa se intareasca imediat si apoi sa porneasca la sfert. Observa chestiunea asta dimineata si apoi daca nu se intareste dupa ce o amorsezi problema se poate rezolva ori prin schimbare parei de amorsare pri prin montarea unei supape unisens de 8. Dar cel mai sigur o pui pe tester si eventual pentru a elimina price suspiciune cu privire la injectoare faci si un test de retur.

This post has been edited by ady24: 2 Jan 2013, 21:59


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 3 Jan 2013, 13:54
Post #94


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Am revenit. Surprinzator astazi dimineata masina a pornit la prima cheie, fara spray si fara amorsarea pompei. Am fost la service cu ea si am pus-o pe tester de unde au rezultat urmatoarele:

1. Eroare permanenta - 1 bujie arsa
2. Eroare temporara - Aer pe furtunele de la filtrul de motorina (sau ceva de genul asta)

Am schimbat bujia arsa cu una originala, pret 60 ron, bujia este Beru Made in Irlanda, originala (mai sunt si Beru neoriginale Made in Germany la 50 ron)
Schimbat filtru de motorina si amorsata instalatia din pompita de langa filtru.

Astept ziua de maine ca sa o pornesc din nou dimineata (se anunta -8C la noapte) sa vad daca mai am probleme.

Atasata este si bujia arsa.

4 Jan 2013, 11:29:
Da, am fost astazi si am pornit masina si a luat-o la sfert. Problema era filtrul de motorina si bujia arsa.

This post has been edited by alexxutzu: 4 Jan 2013, 11:29

Attached thumbnail(s)
IMG_0782.JPG ( Size: 2.99mb ) Number of downloads: 920


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.NiceGuy
post 10 Jan 2013, 16:43
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 16 October 06
From: Oradea




Azi dimineata am avut si eu neplacuta placere ca masina sa nu mai porneasca. Invarte motorul, dar nu porneste. Am dat filtrul de motorina jos, l-am suflat, am dat si la pompita respectiva, dar tot nimic. Dupa ce am dat la pompita se aude si un sunet ciudat dinspre aparatele de bord (vitezometru, turometru). Am incercat si cu a 2-a cheie, dar tot nimic.
Ma duc sa cumpar un filtru de motorina si sper sa fie rezolvata problema.
Masina are aproape 97k kilometri si nu am avut probleme pana acum cu pornirea.

Am schimbat filtrul de motorina si a pornit tractata intrucat bateria era cam terminata.
Voi vedea la dimineata daca a fost intradevar filtrul de motorina de vina sau nu. Pana atunci rugaciune.gif

This post has been edited by Mr.NiceGuy: 10 Jan 2013, 19:17


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 11 Jan 2013, 19:14
Post #96


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Sa nu cumva sa ai vreo bujie arsa cum am avut eu. O poti porni cu spray (un singur fâs) ca sa poti ajunge la service cu ea.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.NiceGuy
post 11 Jan 2013, 20:06
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 16 October 06
From: Oradea




Azi dimineata a pornit la prima cheie. Oare chiar sa fi fost filtrul de motorina de vina?!
Ma gandesc totusi sa ma duc sa verific injectoarele si bujiile.


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 11 Jan 2013, 22:30
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




din ce stiu eu dieselurile noastre ponresc si fara nicio bujie in regula. O sa fii uimit cate poti pati de la un filtru de motorina. Eu momentan merg cu un filtru de 2000 km schimbat, si am bule pe retur ca la balamuc. Cel de la care am luat ma tot abureste ca nu domne e de la injectoare, de la motorina de la orice mai putin de la filtru. I-am zis ca fac si diagnoza si schimb si filtru de motorina cu unu de la alt magazin, si o sa alimentez si din alta parte. Si daca o sa dispara aerul i-am zis ca imi plateste toate de mai sus. a strambat din nas.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 12 Jan 2013, 11:45
Post #99


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Pornesc fara bujii doar vara, iarna nu mi-a pornit cu o singura bujie arsa....iar de bule pe retur, nu e problema important e sa nu ai pe tur.

This post has been edited by alexxutzu: 12 Jan 2013, 11:47


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiul
post 15 Jan 2013, 14:48
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




Problema oarecum similara (dateaza din iarna trecuta): atunci cand temperatura de afara are valori negative, porneste greu (fie invarte demarorul muuuult, si intr-un final porneste, fie pun bujiile de 2-3 ori si porneste ok.

Am schimbat anul trecut 2 bujii (erau defecte). In acest moment toate bujiile sunt ok.
Idei?

Masina e un Symbol FIDJI din 2005.


--------------------
Renault Clio FIDJI 2006
BaftaQ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 15 Jan 2013, 17:05
Post #101


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Pai lasa bujiile sa se incalzeasca, pune contactul de vreo 2 ori daca este ff frig afara. Te poti uita si la filtrul de motorina sa nu ai bule pe tur.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meister
post 15 Jan 2013, 18:16
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 17 September 09




La mine si-a revenit si de o saptamana porneste la fiecare cheie. Singurele tratamente aplicate, 2 ciocane in partea de inalta presiune si un oring schimbat, tot acolo.
Oricum mai bine decat 2000 de lei cu pompa reconditionata (adica pe 3 sferturi uzata) de la Reno sau 3600 una noua. Sa vedem cat o tine.


--------------------
Renault Clio Symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.NiceGuy
post 15 Jan 2013, 20:28
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 16 October 06
From: Oradea




A trecut aproape o saptamana de cand am schimbat filtrul de motorina si masina porneste la prima cheie dimineata. E drept ca temperaturile nu mai sunt la fel de scazute, dar porneste.
Mai mult ca sigur ca la revizie voi face si un test al bujiilor si injectoarelor.

This post has been edited by Mr.NiceGuy: 15 Jan 2013, 20:30


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MonkeyBoy
post 16 Jan 2013, 21:06
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 16 January 13
From: Bucuresti




Sistemul de injectie la clio (logan), modelul pana in 2008-2009 este foarte sensibil, cand se lucreaza la el necesita atentie. Atunci cand cad toate 4 injectoarele, problema este pompa de inalta presiune care are uzura si face span care le distruge, deci doar inlocuirea injectoarelor nu se rezolva!
Pentru cine are probleme cu modelul diesel (orice masina), puteti sa ma contactati pe PM, lucrez in domeniu, se poate face la service, cu acte, sau acasa, in particular!


--------------------
Renault Clio II Bicorp - 2004 - B-22-EUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 27 Feb 2013, 01:29
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




QUOTE(Meister @ 15 Jan 2013, 18:16)
La mine si-a revenit si de o saptamana porneste la fiecare cheie. Singurele tratamente aplicate, 2 ciocane in partea de inalta presiune si un oring schimbat, tot acolo.
Oricum mai bine decat 2000 de lei cu pompa reconditionata (adica pe 3 sferturi uzata) de la Reno sau 3600 una noua. Sa vedem cat o tine.
*




Vad ca multi apeleaza la traditionalul ciocan pentru a rezolva problema. Cel mai indicat ar fi eventual ori schimbati pompa cu una sh ori o reparati pe cea a masini. Aceasta metoda neortodoxa nu face altceva decat sa deblocheze partea de inalta. Insa din moment ce au inceput astfel de probleme acestea pot reaparea oricand.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costin89
post 25 Nov 2013, 20:55
Post #106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 20 May 10




sall.
am un clio symbol din 2006 , 1.5 dci , app 97000km.
de ceva timp cand il porneam avea un sunet ciudat, ca un fasait , sau ceva de genu si pornea mai greu.
de cand s-a racit vremea nu mai porneste decat cu spray..
mentionez ca am schimbat 2 buji care erau arse, filtrul de motorina, si am si amorsat dar degeaba...
daca aveti vreo idee , sau un sfat nu ma supar.
va urez o saptamana cat mai placuta!!!


--------------------
renault clio 2008 - ph-25-pms
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 25 Nov 2013, 22:00
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




verifica returul la injectoare. ai cel putin doua injectoare duse. posteaza citi ml da fiecare injector pe minut. ca referinte: unul nou, sau cu valva de retur Delphi noua iti da 3,5ml/min. unele acceptabile sunt la 10-12ml/min, cind inca iti mai porneste la cheie. tu ai cel putin doua duse, iar fiecare din ele dau peste 20ml/min. asta ar fi varianta cea mai buna, adica sa mai ai inca doua bune pa masina, cu toate ca ma cam indoiesc.


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 25 Nov 2013, 22:40
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Cu siguranta ai unul sau mai multe injectoare care sunt mai suparate, adica dau prea multa motorina pe retur. Te-as sfatuii sa mergi neaparat sa faci un test de retur la injectoare plus o diagnoza.

This post has been edited by ady24: 25 Nov 2013, 22:40


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 25 Nov 2013, 22:41
Post #109


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Verifica sistemul de injectie ca de acolo este demarajul dificil cand e frig.
Un test cu "borcanase" la returul injectoarelor te lamureste daca sunt OK sau nu.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costin89
post 26 Nov 2013, 20:50
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 20 May 10




multumesc mult pentru raspunsul vostru!!!!
am sunat azi undeva la campina unde se reconditioneaza injectore si dupa simptomele masini mele acelasi raspuns au avut si ei.
totul se rezolva pt suma maxima de 2100.daca nu sunt toate duse se mai scade.ciudat ca la o masina luata noua cu 97000km si toate revizile facute la zi si alimentat numai din peco(mol) patesc asa...
seara buna!


--------------------
renault clio 2008 - ph-25-pms
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fr3aka
post 16 Dec 2013, 11:05
Post #111


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 August 13




Clio Symbol 2007 motorina aprox 180.000km
Imi poate spune cineva unde trebuie sa dau cu spray sa reusesc s-o pornesc o data (eventual o poza)?. Trebuie s-o duc de la Bucuresti la Constanta.
Faza este ca bateria este noua, bujiile la fel. Am patit acum 2 luni cand eram in concediu la Sibiu. N-a mai vrut sa porneasca desi era destul de cald afara (peste +15grade). Am bagat-o acolo in service si dupa 10 ore de bajbait (nu le dadea nicio eroare pe tester) au constatat ca nu facea bine contact nu stiu ce fir la alimentarea cu motorina. A pornit. Dar de cand a inceput frigul masina abia pornea la prima cheie de multe ori la a doua. iar acum nu ma porneste deloc. i-am dat si la pompita(para) aia acolo si tot degeaba


--------------------
Renault Symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fr3aka
post 18 Feb 2014, 09:58
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 August 13




Dupa ce am invatat s-o pornesc cu spray intr-un final m-a lasat intr-o parcare in mall.
Am chemat un nene mecanic cu un tester. i-a dat ca nu vine presiune in pompa. a bagat o solutie (originala Renault) de curatat pompa de inalta presiune si injectoare si in juma de ora masina a mers brici. de 2 sapt n-am avut nicio problema. a pornit de la prima cheie.
toata distractia a costat 300 lei. deplasarea omului+tester+solutia minune.


--------------------
Renault Symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costin89
post 6 Mar 2014, 21:39
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 20 May 10




o veste si de la mine;) azi am pus tester, rezultatul eroare df 137 pressure regulation function si o bujie arsa,presiunea in rampa a iesit ok, si nu am nici un injector care sa dea multa motorina pe retur, pllus foarte multe 'bule' de aer pe furtunul de retur care iese din pompa.
S-a curatat regulatorul de presiune, mai bine zis l-am suflat cu un compresor, am inlocuit bujia defecta, si am schimbat toate furtunasele de retur de la injectoare.pe tester nu am mai apare eroare df137.
astept cu nerabdare ziua de maine sa vad daca masina o sa mai porneasca.mecanicul a zis sa nu cumpar regulatorul de presiune pana nu rezolva problema bulelor de aer.
o intrebare pt voi:cat costa furtunasele de alimentare tur- retur plus para???
seara buna


--------------------
renault clio 2008 - ph-25-pms
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 21:05
Dacia