Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio porneste greu sau nu porneste deloc la rece, Cine ma poate ajuta, vo rog niste sfaturi !

ady24
post 3 Feb 2012, 17:30
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Bun, ai schimbat bujiile, insa vine curent la fise ?


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 3 Feb 2012, 17:33
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




motorina de la Mol e criticata de unii pe alte forumuri, spun ca au gasit parafina depusa pe fundul canistrei in care aveau o rezerva de motorina. Nu stiu ce sa zic, asa o fi, am spus-o doar ca fapt divers; masina mea e pe benzina si sunt multumit de Mol.
De OMV am auzit de bine in privinta motorinei.

This post has been edited by theodor2004: 3 Feb 2012, 17:35


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 3 Feb 2012, 17:41
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Am alimentat eu odata de la OMV si a consumat cu 2% in plus fata de MOL, basca parca nici nu tragea cum trebuie.
Daca cu efectul ca nu trage se poate spune ca nu am date reale cu consumul nu. Am resetat CB si avem media cu 2% mai mare, vorbesc de consum mediu facut pe ruta Constanta - Bucuresti.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 4 Feb 2012, 01:48
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




-valve de retur duse sau pe panta coboritoare;
-aer pe tur;
-supapa unisens cu pastila, de pe partea de inalta: ancrasata sau oringul supapei respective stemuit si acum a inceput sa cedeze;
succes la verificari!

This post has been edited by meggeo81: 4 Feb 2012, 01:49


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demorra
post 8 Feb 2012, 19:54
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 24 May 11
From: cluj




revin cu informatii despre cazul meu (clio 3, 126.000km,pornirea grea la rece)

dupa spalarea pompei de inalta presiune la reprezentanta, nu am mai avut probleme cu pornirea timp de 3 saptamani. din pacate, dupa ce a venit gerul problema s-a intors. nu a mai pornit. am reusit sa o pornesc dar doar impinsa. am lasat-o la renault cluj pana a doua zi pt o testare. concluzia lor: presiune zero in pompa de inalta presiune deci trebuie schimbata. una noua in jur la 2600 lei plus manopera si alte cele. am refuzat si am plecat cu ea tractata la un service unde in urma cu 2 luni imi schimbasem kitul la 2 injectoare. acolo, dupa 3 zile de desfacut toata pompa in bucati si curatata, de verificat releu bujii, bujii, compresie etc mi s-a comunicat rezultatul: apa in pompa de injectie si in filtru motorina. la testul cu calculatorul toti parametrii sunt perfecti. am platit 650 lei din care 150 a fost filtrul de motorina. am adus-o astazi acasa si astept prima cheie de maine dimineata. temperatura este estimata sa coboare la un -15 asa ca testul va fi unul edificator.
revin maine cu verdictul.


--------------------
renault clio 3 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bavarezu
post 8 Feb 2012, 20:56
Post #66


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 12 May 11
From: bucuresti




nu inteleg cum poate ramane apa in pompa. te asteptam cu info.


--------------------
renault symbol 2008/1.5 dCI/85 ponei
"trebuie in viata sa te grabesti incet, de vrei la timp sa intarzii " Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demorra
post 9 Feb 2012, 17:25
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 24 May 11
From: cluj





azi dimineata, dupa ce a stat si la -13 grade a pornit foarte usor. sper sa fi rezolvat problema pornitului greu la rece.
mi s-a gasit apa atat in filtrul de motorina cat si in pompa de inalta presiune. nu am detalii cum de a ramas acolo. poate nu ramanea ci tot venea din filtru si facea dop de gheata pe acolo. cert e ca dupa ce mi-au curatat toata pompa si am schimbat si filtrul de motorina am reusit sa o pornesc foarte usor la -13 grade ceea ce pana acum nu puteam.


--------------------
renault clio 3 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bavarezu
post 9 Feb 2012, 22:01
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 12 May 11
From: bucuresti




sper sa scap si eu de problema asta doar cu schimbarea filtrului .


--------------------
renault symbol 2008/1.5 dCI/85 ponei
"trebuie in viata sa te grabesti incet, de vrei la timp sa intarzii " Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu93
post 16 Feb 2012, 18:17
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 6 October 11




Salutare , am si eu o problema , azi vazand ca e mai cald afara m-am hotarat sa vad daca porneste masinuta , a luat-o la a3a cheie , nu s-a aprins nici-un martor in bord nimic ( de obicei daca o fortam se aprindeau ) . O las 10 minute pornita , o opresc , revin in jumatate de ora si nu a vrut sa mai porneasca si s-a aprins in bord rezistenta aceea . Are cineva idee care ar fi vina ? Bujiile sunt noi toate 4 ,filtru de motorina nou ....
Edit:cand a fost frig pornea numai cu spray

This post has been edited by Claudiu93: 16 Feb 2012, 18:20


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5dci Fidji
Renault Clio 3 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 16 Feb 2012, 22:16
Post #70


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Pot fi mai multe cauze, fara o diagnoza cu testerul nu prea poti afla exact cauza


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 17 Feb 2012, 01:06
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09





Din ce spui mai mult ca sigur este vorba de injectoare duse, adica dau prea multa motorina pe retur. Mergi su fa un test de retur la injectoare plus o diagnoza.

This post has been edited by cmandrei: 20 Feb 2012, 11:37


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu93
post 17 Feb 2012, 15:55
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 6 October 11




Am 58000 km , sa se duca injectoarele asa repede ? Eu am observat ceva si din ce am citit aici pe forum tin sa cred ca e de vina para aceea de amorsare . Am sa caut o poza sa va arat sau incerc sa va explic asa: deasupra pompei de amorsare cam de unde face unghiul de 90 grade spre filtru de motorina la mine este gol ( aer) daca dau la pompita se vede cum urca motorina , e normal sa fie golul acela ?
http://imageshack.us/photo/my-images/846/d...naultclio5.jpg/

This post has been edited by Claudiu93: 17 Feb 2012, 16:20


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5dci Fidji
Renault Clio 3 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali26
post 17 Feb 2012, 17:48
Post #73


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 11 October 06
From: Bucuresti






sal, asa am patit si eu, pornire din ce in ce mai grea la cald (a 2-3 cheie) dupa ce am schimbat un senzor de pe pompa de injectie nu mai porneste la rece (decat cu spary) si porneste foarte bine la cald. Si eu am aer pe conducta aia!!! Mai am sa schimb un senzor de turatie motor de pe volanta parca.Am facut diagnoza la injectoare si nu am probleme.
Daca repari problema cu pornitul sa imi spui si mie. Bafta

This post has been edited by cmandrei: 20 Feb 2012, 11:37


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 1.5 dCi 2005- Symbol Fidji 1.5 dCi - B-08
Clio 1.5 dci din 2005 , 60 KW , cod motor K9K-B7
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 17 Feb 2012, 18:06
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Sa nu fie supapa din para de amorsare, in special daca face bula de aer pe conducta ce pleaca din para.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan GS
post 18 Feb 2012, 11:32
Post #75


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 18 February 12




Salutare!

Clio II, 1,5dci, 2003.
Am si eu aceeasi problema cu pornitul la temperaturi mai joase dar in felul urmator: toamna trecuta facut distributia - merge ceas, verificat bujiile - toate ok, verificat presiune injectoare - ok, verificat baterie - are 10 la rece si 12,4 in mers. Verificata toata pe computer cand am facut distributia si atunci nu aveam nici o problema, si oricum pornea fara ezitari atunci.
Acum la -15 grade cand invart prima cheie dupa ce las sa se stinga toate becurile, nu mi se stinge cel simplu rosu din mijloc sus si nu o lasa sa ii dea curent - cum ar fi moarta bateria complet. Si face asa pana pe la a 7-10 cheie cand se stinge cel rosu dupa care se aprinde si cel cu spirala care din cate stiu e cel pt. bujiile incandescente. Gresesc? Apoi se stinge si cel de bujii si porneste ok ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. blink.gif
Am uitat sa mentionez ca atunci cand pun contactul si cred ca si in mers dar nu se mai aude, am un usor bazait ca de releu, condensator, bobina ceva care se aude de undeva din bord.
Ma gandesc acum la filtru de motorina cum zicea cineva mai sus(faza cu apa in filtru) sau la pompa de inalta presiune desi dupa semne e ceva mai mult legat pe partea electrica. Are tot ce ii trebuie dar de cand a dat frigul asta nu o lasa sa ii dea curent la prima cheie. Asta e primul an cand mi-a facut faza asta.
Am incercat si cu cheia a 2-a si am schimbat si bateria noua la telecomanda si nimic.
De la un prieten cu Megane am aflat de Romeo de pe forum care am inteles ca are tester, asta inainte sa ma duc la Renault unde stim cu totii ca preturile sunt de multe ori in bataie de joc... Ati mers careva cu Clio II la Romeo? are soft si pt.Clio II? - asta era intrebarea.
Aveti alta idee cam ce ar trebui sa mai verific? sau a mai patit careva asa?
Mersi.
Numai bine. cheers.gif

This post has been edited by Stefan GS: 18 Feb 2012, 11:47


--------------------
Renault Clio II 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 18 Feb 2012, 20:52
Post #76


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




QUOTE(Stefan GS @ 18 Feb 2012, 12:32)
nu mi se stinge cel simplu rosu din mijloc sus si nu o lasa sa ii dea curent - cum ar fi moarta bateria complet. Si face asa pana pe la a 7-10 cheie cand se stinge cel rosu dupa care se aprinde si cel cu spirala care din cate stiu e cel pt. bujiile incandescente. Gresesc? Apoi se stinge si cel de bujii si porneste ok ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.  blink.gif
*


Din ce spui, problema pare sa fie de la imobilizatorul electronic. Nu mai recunoaste cheile masinii. Vezi poate afli la tester exact care e problema, desi daca zici ca ambele chei fac asa... pare sa fie din modului masinii. Daca dupa ce ii da curent pleaca la prima cheie nu e o problema a motorului. Filtrul de motorina asigura-te doar ca nu l-ai tinut mai mult de 20 000km cat recomanda producatorul, ca sa eviti alte probleme pe la injectie.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali26
post 19 Feb 2012, 10:31
Post #77


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 11 October 06
From: Bucuresti






Din ce stiu eu o dignoza la reno este in jur de 50 lei si 100 la injectoare. Nu este foarte mult 50 lei!!! Iti recomand sa faci testul la ei sa sti sigur ce ai si daca dai si de un mecanic bun o sa iti gaseasca problema si dupa aia poti sa ti o repari unde gasesti mai ieftin.

This post has been edited by cmandrei: 20 Feb 2012, 11:37


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 1.5 dCi 2005- Symbol Fidji 1.5 dCi - B-08
Clio 1.5 dci din 2005 , 60 KW , cod motor K9K-B7
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan GS
post 20 Feb 2012, 10:24
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 18 February 12




Va multumesc mult - S4b1n si Vali26 pt. raspunsuri si ajutor. O sa revin cu rezolvarea problemei.
Noroc! cheers.gif


--------------------
Renault Clio II 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kraal
post 21 Feb 2012, 11:15
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 May 10
From: Brasov




Așadar... am avut și eu aceeași problemă, cu un dCi din 2004, 148.000 km la bord. Până iarna asta n-am avut nici o durere de cap, nici măcar la -29C (iarna trecută, într-o frumoasă dimineață în Brașov...). Anul acesta, după gerurile de la începutul lui februarie, brusc a refuzat să plece. I-am plasat o aerotermă de cameră sub compartimentul motor și a plecat... până la prima oprire. Am dus-o în primul service (undeva între Făgăraș și Sibiu, că nu eram acasă), a fost pusă pe laptop. Nimic la injectoare, pompa de motorină reparată (350 lei pentru niște ceva-uri, că nu mă pricep). Am primit sfatul să schimb filtrul de motorină. După o săptămână și jumătate am adus-o acasă în Brașov și-am abandonat-o patru zile în parcare. Pleca doar la cald și doar dacă pompam la para aia de lângă filtru.

Azi am adus-o de la service (Acord Auto, le sunt client de vreo 5-6 ani). Buba era la filtrul de motorină: unul dintre cuplajele conductelor se fisurase (sau ceva asemănător) și nu ținea presiunea. Schimbat filtrul (fără pară, că băieții au zis că dacă e bună să nu mă pună la cheltuială degeaba) și pleacă din prima. Mai rămâne să văd dimineață (azi a plecat, după o noapte la -10 în parcarea service-ului).

Ciudat, am observat că, tot în urma gerurilor, mi s-a deblocat valva EGR. Se blocase acum un an și jumătate (senzor "motor" aprins în bord, eroarea citită și pe laptop tot la Acord Auto), dar cum motorul trăgea mai bine ca înainte am zis că n-am de ce să mă agit. Ei bine, acum senzorul e stins iar motorul trage ca atunci când am luat-o (are un moment de gândire, la accelerare, înainte de a țâșni; cu valva blocată era mai rapid în reacții).

Factura: Filtru MAN (135 lei cu TVA), bieletă stânga (70 lei), capete de bară (52 lei / buc) plus manoperă: 510 total. Poate ajută pe cineva.

PS: am uitat, factura cuprinde și geometria direcției (70+TVA)

This post has been edited by kraal: 21 Feb 2012, 11:53


--------------------
Renault Clio 1,5 dCi 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu93
post 22 Feb 2012, 17:38
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 6 October 11




Revin si eu pe aici cu noi informatii. Nici cu caldura asta masina mea nu a vrut sa porneasca . Cred ca sambata am umblat pe la rezervor am curatat sorbul si dupa am observat ca nu a mai aparut aer deasupra pompei de amorsare.Am zis ca am rezolvat problema , nu a fost asa. Azi am pornit-o cu spray am lasat-o 10 minute si am incercat fara spray , a pornit singura. Ce am sesizat : inainte sa ii dau cu spray nu se auzea acel bazait ( cred ca de la pompa de injectie) , a2a oara cand am pornit-o fara spray am auzit bazaitul ... Acum astept sa vina ziua de maine sa vedem daca porneste singura .


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5dci Fidji
Renault Clio 3 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 22 Feb 2012, 18:12
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




claudiu93 -- cat are masina km, an fabricatie? s-a mai intamplat si iarna trecuta la fel?


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu93
post 22 Feb 2012, 18:27
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 6 October 11




Masina are 58.000,2006 , iarna trecuta pornea cel mult la a2a cheie

This post has been edited by Claudiu93: 22 Feb 2012, 18:28


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5dci Fidji
Renault Clio 3 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catry86
post 22 Feb 2012, 18:43
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 5 February 12




Exact aceeasi problema o am si eu. Cand e frig afara porneste foarte greu (7-8 chei) uneori chiar deloc. Am incercat cu f putin spray si a luat-o din prima. Problema incepuse sa se agraveze in sensul ca nici cand s-a mai incalzit afara nu si-a revenit. Am fost la reprezentanta si mi-au spus ca-s duse toate cele 4 injectoare. Lucrarea ma costa nici mai mult nici mai putin de 3500 Lei. Aici intra inlocuirea injectoarelor cu 4 noi, filtrul de motorina si cele 4 bujii de schimbat.


--------------------
renault clio 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu93
post 22 Feb 2012, 18:52
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 6 October 11




Si cati km ai la masina? Sincer sa fiu nu prea cred ca sunt injectoarele , pentru ca dupa pornirea cu spray masina se comporta normal adica trage,merge bine , nu scoate fum negru ...


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5dci Fidji
Renault Clio 3 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catry86
post 22 Feb 2012, 19:15
Post #85


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 5 February 12




75 000 Km. Si la mine se comporta ok in mers, trage bine, doar ca peste 3000 rotatii se aprinde in bord Stop, arculetul de la bujii si martorul de la apa, stau aprinse 5 secunde si se sting. Nici nu stiu ce sa ma zic ......


--------------------
renault clio 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catry86
post 24 Feb 2012, 12:34
Post #86


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 5 February 12




Azi am scos-o din service. Schimbat toate cele 4 injectoare cu altele noi, conducte ansamblate, filtru de motorina, o bujie care era arsa. Nota de plata: 3500 Lei. Toata treaba facuta la reprezentanta Renault Iasi - Bras.


--------------------
renault clio 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 24 Feb 2012, 17:42
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Parca un injector nou pentru DCI costa peste 1.000 de lei, cum de ti-au facut reducere?
In alta ordine de idei, ce aveau injectoarele vechi, scapau motorina pe retur? Ai asistat la test sau i-ai crezut pe cuvant? E ciudat ca au picat toate 4 odata.



--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 24 Feb 2012, 17:59
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Probabil nu au fost injectoare noi ci a vandut altele reconditionate.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catry86
post 24 Feb 2012, 20:51
Post #89


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 5 February 12




Un injector nou e 750 lei. lucrareaa costat in total 3900 lei dar mi.au făcut un discount. Injectoarele sunt noi nu reconditionate ...mi.au dat factură


--------------------
renault clio 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu93
post 25 Feb 2012, 20:48
Post #90


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 6 October 11




Am fost si eu azi cu ea si am pus-o pe tester , rezultat: injectorul 3 cazut . Pentru cei care s-au mai intampinat cu problema asta ce trebuie facut ? Sa cumpar injector nou sau merge reconditionat asta?


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5dci Fidji
Renault Clio 3 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 21:30
Dacia