Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio porneste greu sau nu porneste deloc la rece, Cine ma poate ajuta, vo rog niste sfaturi !

Claudiu93
post 31 Jan 2012, 11:51
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 6 October 11




Salut.In mare aceeasi problema o am si eu , sa va povestesc putin:a venit iarna masina a inceput sa porneasca ceva mai greu dimineata (sub 5 grade) , gandidu-ma ca e ceva normal , apoi intr-o zi nu a vrut deloc sa o ia decat pana am dat la pompita aceea .Apoi vreo 2 zile numai figuri a facut:am schimbat bujiile masina a pornit bine dimineata iar a 2a zi dimineata nu a mai vrut sa porneasca deloc .Am schimbat si filtru de motorina si tot nu a pornit . Cea mai buna solutie este sa fac spalatura la pompa de inalta sau sa schimb para + conducte ?


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5dci Fidji
Renault Clio 3 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 31 Jan 2012, 12:10
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




cati km are masina?
daca are peste 100 mii si nu s-a umblat la injectoare alea sunt, adica da unu sau 2 din ele motorina mai multa pe retur -vezi test injectoare- ca simptome cand porneste merge la relanti un pic galopant adica nu rotund
mai poate fi si releul ce ajuta la preincalzirea bujiilor- acela se schimba, insa mai multe iti pot spune cei care conduc DCI zilnic- eu doar ocazional
unchiul meu a schimbat si bateria de 6 ani , in noiembrie si bujiile incandescente la un logan din 2006 si nu l-am auzit sa mai aibe probleme


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu93
post 31 Jan 2012, 13:19
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 6 October 11




masina are 58.000 si sunt unic proprietar , nu am umblat la injectoare pana acum
@te referi la releu acela din cutia de langa baterie ? am sa incerc sa il schimb cu prima ocazie

This post has been edited by Claudiu93: 31 Jan 2012, 13:20


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5dci Fidji
Renault Clio 3 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TER
post 1 Feb 2012, 10:45
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 January 08




QUOTE(kla_ @ 9 Jan 2012, 21:49)
n-am scapat fara schimbarea injectoarelor si, din pacate, a pompei de injectie.
*


poti sa ne spui cat a fost pompa de injectie?

QUOTE(Dannyel San @ 16 Jan 2012, 12:15)
mi.au schimbat pompita (para) si un furtunas ..
*


despre ce para e vorba? cea de la filtrul de motorina?

QUOTE(demorra @ 16 Jan 2012, 14:34)
m-am dus la un electrician care mi-a zis sa ii fac o spalatura la pompa de inalta presiune. am fost la reprezentanta in cluj si cu 330 lei mi-am facut operatia.
*


poti detalia putin? m-ar interesa si pe mine o astfel de spalatura dar ce trebuie sa le cer mai exact celor de la service sa faca? intreb pentru ca mie mi-au zis ca au o solutie la 200 lei (arata ca un energizant) in care ziceau ceva de genul ca se baga si turul si returul si se lasa la relanti pana se duce toata aia in instalatia masinii; cica i-au mai facut asa ceva unuia si ala n-a mai avut probleme.

Povestea mea aici:
QUOTE(TER @ 31 Jan 2012, 10:15)
Vineri, 27.01.2012 masina mea a pornit destul de greu dimineata cand sa plec la serviciu (am dat la automat de 2 ori, dar am tinut mult). Am ajung la giob iar seara, cand sa plec, nimic...moarte clinica. Am crezut ca e slaba bateria si am pus cabluri de la un coleg si iar i-am dat pana ne-am plictisit...cosciug. Am incercat tras, nimic. (precizez ca nu se auzea niciun bazait, nimic cand puneam contactul). A venit un prieten de acasa si m-a luat la sufa. Cand am ajuns in oras, in drum spre service, i-am dat a III-a si a luat-o. (p-orma mi-am amintit ca nu am schimbat filtrul de motorina decat la 10.000 in conditiile in care eu acum am 118.250). Sambata dimineata am mers in service si i-au pus perfuziile, rezultand 2 bujii arse si pompa care nu lucra deloc. Eu am insistat ca e de la filtru, cunoscand faptul ca vor sa-mi bage piese cat mai multe si scumpe. Au pornit-o cu spray ca ziceau ca nu pot testa injectia daca nu porneste (nu ma pricep, intelegeti voi). Dupa ce-au pornit-o si au lasat-o cateva minute sa mearga au oprit-o si au testat-o din nou. Rezultatul = injectoarele nu au nimic dar cica pompa nu lucreaza cum trebuie si imi va mai face probleme. Am schimbat filtrul de motorina si cele 2 bujii arse (total 408 lei) si a mers perfect pana azi dimineata cand din nou nu a mai vrut sa porneasca...am dat la automat de vreo 7 ori, apoi am plecat pe jos la un peco sa cumpar un resuscitator (Caramba Blitz-Start a fost castigatorul). Ne-am intors acasa (uitasem sa va zic ca a mers si javra dupa mine) si am mai incercat o data inainte de a o parfuma. De frica a luat-o si am plecat spre serviciu. Acum astept cu infrigurare ora plecarii sa vad ce se mai intampla.

Mentionez ca:
1. Erau -14 grade Celsius.
2. Masina e din ianuarie 2008 si e varianta de 83 de CP.
3. Scorul pentru pompa de injectie (pe care mi l-au zis in service) ar fi de 3.000 lei (cu tot cu nu stiu ce conducte si manopera)  death.gif
Voi ce credeti, am vreo sansa sa scap fara minunata operatie de inlocuire a pompei? Daca nu, oare nu se gaseste pe undeva si mai ieftina?
*




QUOTE(TER @ 1 Feb 2012, 09:29)
Bine ca m-ai intrebat, ca oricum vroiam sa vin cu un update*. Ca sa-ti raspund, masina porneste greu doar la rece (cateodata) iar odata pornita si incalzita porneste la sfert de cheie.

*ieri, la -14 grade de-abia de-abia a pornit si azi dimineata, la -19 grade a luat-o imediat, 1-2 secunde la automat si a pornit. Habar n-am ce cauzeaza comportamentul asta ciudat.
*




This post has been edited by TER: 1 Feb 2012, 10:48


--------------------
Renault Symbol Dinamique 1.5 dCI 85 CP 2007
Mitocanul s-a născut jignit
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 1 Feb 2012, 12:11
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




daca masina, dupa ce iti porneste, sta pornita, si te mai si deplasezi cu ea, atunci nu e cazul de schimbat pompa.
pt mai multe detalii aiPM.
succes!


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TER
post 1 Feb 2012, 14:41
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 January 08




Scuze dar nu am primit niciun PM. O fi de la mine?


--------------------
Renault Symbol Dinamique 1.5 dCI 85 CP 2007
Mitocanul s-a născut jignit
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demorra
post 1 Feb 2012, 16:44
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 24 May 11
From: cluj





spalatura respectiva a fost facuta exact cum ai zis si tu. se pune o solutie intr-un recipient si de acolo se trage un furtun catre motor( tur) si se lasa pornit pana se termina solutia. a durat aproximativ 50 minute. pe mine m-a costa 330 lei in cluj la reprezentanta renault. solutia a costat 160 lei, am mai platit furtunul , un filtru de benzina si manopera. dupa spalare am simtit diferenta. din cate am inteles se numeste asa: spalarea pompei de inalta presiune. cand le-am zis au stiut despre ce e vorba.
eu aveam la masina 126.000 km cand am facut operatiunea. 1.5 dci


--------------------
renault clio 3 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu93
post 1 Feb 2012, 18:20
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 6 October 11




QUOTE(demorra @ 1 Feb 2012, 16:44)
spalatura respectiva a fost facuta exact cum ai zis si tu. se pune o solutie intr-un recipient si de acolo se trage un furtun catre motor( tur) si se lasa pornit pana se termina solutia. a durat aproximativ 50 minute. pe mine m-a costa 330 lei in cluj la reprezentanta renault. solutia a costat 160 lei, am mai platit furtunul , un filtru de benzina si manopera. dupa spalare am simtit diferenta. din cate am inteles se numeste asa: spalarea pompei de inalta presiune. cand le-am zis au stiut despre ce e vorba.
eu aveam la masina 126.000 km cand am facut operatiunea. 1.5 dci
*


Pai mie daca nu imi porneste masina cum pot face spalatura respectiva ?
Am si eu o intrebare stie cineva cum se reseteaza calculatorul ?


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5dci Fidji
Renault Clio 3 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demorra
post 1 Feb 2012, 19:17
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 24 May 11
From: cluj




eu reuseam sa o pornesc trasa. dupa ce a pornit am dus-o la renault.
daca nu iti porneste incearca sa o tractezi pana la service, asa macar iti pot face si un test sa vada exact ce buba are.


--------------------
renault clio 3 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dannyel San
post 2 Feb 2012, 01:23
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 11 February 11




@ TER da, despre acea pompita (para) este vorba , acea pompa are o supapa de sens in ea iar acea supapa era dusa..dupa 2 saptamani..si dupa -10 -14 grade ( pornea putin mai greu dar pornea la prima cheie) . azi dimineata dupa -20 de grade nu a mai pornit, din cate am observat e bateria foarte slaba..nu avea forta sa invarta, becurile deabia palpaiau.. deci cred ca de la baterie? vreo idee :-??


--------------------
Renault Clio Renault Clio 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TER
post 2 Feb 2012, 09:42
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 January 08




Incerarca sa iei curent de la alta masina si vezi cum/daca porneste. Iar pentru ca ai zis ca pornea putin mai greu dar totusi pornea la prima cheie zic ca nu ar strica sa verifici si bujiile, sa nu fie arse. (si la mine pornea mai greu cu 2 bujii arse). Din pacate, nu-ti pot indica o metoda pentru a verifica, dar stiu sigur ca pe-aici pe forum am vazut explicata operatiunea. Daca nu, o duci in service si-ti zic aia, dar costa mai mult.

This post has been edited by TER: 2 Feb 2012, 09:45


--------------------
Renault Symbol Dinamique 1.5 dCI 85 CP 2007
Mitocanul s-a născut jignit
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dannyel San
post 2 Feb 2012, 11:44
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 11 February 11




@ TER bujiile sunt verificate ( e usor sa le verifici singur sau e 5 lei la service) , asta am sa fac azi o sa iau curent, dak porneste inseamna ca de la asta e


--------------------
Renault Clio Renault Clio 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurentiu2002
post 2 Feb 2012, 14:21
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 23 December 08
From: Bucuresti




m-a sunat ieri la pranz tata, ca nu -i porneste masina, symbol dci din 2005 (aprox 63 000 km). masina nu a fost folosita de cand a dat frigul, doar pornita o data la doua zile (cateva ture in cartier, in total cca 20-25 de minute de mers la doua zile).
Ieri la pranz, i-a dat la automat pana aproape a murit bateria, nu a pornit. Tot ce i-am facut aseara a fost sa strang de cateva ori pompa de langa filtrul de motorina inainte sa-i dau la automat. A pornit fara probleme. Acum, nu stiu care a fost cauza, insa tare suspectez ceva influente si din cauza motorinei


--------------------
Renault Symbol 2007 DCI
Daewoo Tico 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 2 Feb 2012, 16:48
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Cel mai probabil iti trage aer pe la filtru de motorina. Ai filtru cu senzor pe el ?


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dannyel San
post 2 Feb 2012, 20:52
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 11 February 11




ca sa vezi daca iti trage aer in primul rand trebuie sa te uiti daca ai bule pe conducte in special pe tur, pe retur cica e normal dar nu exagerat Sau daca ai putina motorina in ea si o pornesti rar ,de la frigul care e acum motorina devine mai vascoasa si poate nu trage bine ..nici a mea nu a mai pornit de ieri..dar la mine da semne ca e slaba bateria..am dus.o la cineva sa o tina noaptea asta la redresor..am sa vad maine daca, cauza era bateria! bft baieti la "insanatosirea" masinilor


--------------------
Renault Clio Renault Clio 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ranga
post 2 Feb 2012, 21:54
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 January 12




Baieti, exista in comert antigel pentru motorina. smile.gif


Referitor la pornire. De dimineata i-am dat 7-8 chei si in final a cedat bateria. Am cumparat un spray 2+2 si i-am dat putin in nas. A luat-o la prima cheie.


--------------------
Renault Clio 2005/dci - 04ZYV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dannyel San
post 2 Feb 2012, 22:32
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 11 February 11




@ Ranga - Baieti, exista in comert antigel pentru motorina. - eu sincer nu inteleg

"Referitor la pornire. De dimineata i-am dat 7-8 chei si in final a cedat bateria. Am cumparat un spray 2+2 si i-am dat putin in nas. A luat-o la prima cheie." stiu ca oricum nu e bine sa fie pornita cu spray

This post has been edited by Dannyel San: 2 Feb 2012, 22:34


--------------------
Renault Clio Renault Clio 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ranga
post 2 Feb 2012, 22:44
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 January 12




Daniel, tu ai scris asta -"de la frigul care e acum motorina devine mai vascoasa si poate nu trage bine ..nici a mea nu a mai pornit de ieri. "

iar eu ti-am spus ca exista antigel pentru motorina. ce nu intelegi?
adica pui antigel in motorina si aceasta nu se va mai ingrosa...


Apropo de spray. Nu e bine sa fie pornita cu spray, e bine sa o lasam asa sau eventual sa ne ducem cu ea la baietii din service, ca doar sa manance si gura lor ceva, nu? wacko.gif
Eu i-am dat un singur fas si a pornit usor. smile.gif

Fiecare face cum crede. Unii il folosesc, altii se duc la service.


--------------------
Renault Clio 2005/dci - 04ZYV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TER
post 3 Feb 2012, 09:19
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 January 08




Ranga, nu sari asa pe om, si-a dat si el cu parerea. In plus, sunt de acord cu el, nu e bine sa fie pornita cu spray, e bine sa functioneze ea normal. Daca era bine, ti-o livra producatorul cu spray cu tot smile.gif.
Bafta!


--------------------
Renault Symbol Dinamique 1.5 dCI 85 CP 2007
Mitocanul s-a născut jignit
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barcelona
post 3 Feb 2012, 09:26
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 2 December 11




A gresit omu,nu se pune antigel,se pune aditiv pentru motorina.


--------------------
Renault Symbol 1.2 16v 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dannyel San
post 3 Feb 2012, 13:59
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 11 February 11




de aditiv stiam si eu nu de antigel, din cate stiu eu forumul asta este sa ne dam cu parerea si sa invatam sa ne ajutam nu sa aratam cat de "profesionisti" suntem desi nu suntem wink.gif

Dupa ce am tinut bateria la redresor o noapte, azi dimineata cand am pus.o pe masina a pornit la prima cheie fara probleme, deci e clar ca bateria numai e asa buna si nu face fata frigului de afara


--------------------
Renault Clio Renault Clio 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ranga
post 3 Feb 2012, 15:32
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 January 12




QUOTE(barcelona @ 3 Feb 2012, 09:26)
A gresit omu,nu se pune antigel,se pune aditiv pentru motorina.
*



Salut. N-am sarit pe el deloc, i-am spus doar parerea mea. Asa vi se pare, ca l-am certat?

Apropo de antigel vs. aditiv pentru motorina.
Da-i o cautare pe google si scrie "Diesel Fuel Anti-Gel". Eu am un flacon de 443ml.
Aditivul e una, antigelul e alta.

Nici eu nu le cunosc pe toate dar unde cunosc, pot da un sfat, atat cat ma pricep bineinteles.

@TER
Motoarele care se fabrica pentru noi, nu sunt concepute sa lucreze constant la temperaturi atat de joase...
Am citit cate ceva despre spray-ul asta de pornire. Sunt pareri impartite. Unii sustin ca daca il folosesti de 2-3ori, se invata motorul cu el si nu mai porneste fara..Mi se pare o prostie imensa..sa inveti un fier cu un spray.
De exemplu, o masina care a facut testele la injectoare si pompa, etc, si a trecut cu brio, nu porneste sau porneste greu la -16grade. Daca-i dau putin spray in nas, porneste la prima cheie, fara sa omor electromotorul sau bateria. La -5grade porneste usor si fara probleme.
Dupa logica unor experti, ce ar trebui sa-i fac sa porneasca la fel de usor si la -16grade? huh.gif Imi poti da un raspuns in acest sens?
Multumesc! cheers.gif

3 Feb 2012, 15:36:
QUOTE(Dannyel San @ 3 Feb 2012, 13:59)
de aditiv stiam si eu nu de antigel, din cate stiu eu forumul asta este sa ne dam cu parerea si sa invatam sa ne ajutam nu sa aratam cat de "profesionisti" suntem desi nu suntem wink.gif 


Nu prietene, eu ti-am spus parerea mea, nu ti-am aratat cat de profesionist sunt eu. huh.gif
Inainte sa fii carcotas, macar documenteaza-te cat de putin despre ce se discuta, daca din cunostintele tale nu stii.
Deci DA, se numeste Antigel pentru motorina, sa stii pe viitor.

Numai bine!

This post has been edited by Ranga: 3 Feb 2012, 15:36


--------------------
Renault Clio 2005/dci - 04ZYV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 3 Feb 2012, 15:38
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Mie mi-a pornit normal la -22 de grade (atat au fost la mine in ultimile 5 zile dimineata) invarte de 3-4 ori nu pleaca la sfert dar nici nu da semne ca as omora bateria sau electromotorul.
Pun motorina evo de la mol (alimentez doar cu mol) in perioada asta, in general pun d-aia normala.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dannyel San
post 3 Feb 2012, 15:53
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 11 February 11




Ranga nu suntem prieteni asa ca masoara.ti cuvintele;) iar despre antigel pentru motorina nu stiam tocmai deaia am spus atunci ca nu inteleg ce zici iar u ai stiut sa zici repede "iar eu ti-am spus ca exista antigel pentru motorina. ce nu intelegi?" nu cred ca era nevoie..cu cate invat mai multe cu atat mai bine dar cred ca, conteaza si felul in care vrei sa explici tocmai deaia am pus "profesionisti" bft


--------------------
Renault Clio Renault Clio 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ranga
post 3 Feb 2012, 15:53
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 January 12




Uitati despre ce vorbeam. Asta este antigelul pe care il am eu.

Si eu tot de la Mol sau OMV bag motorina...nu stiu care-i explicatia de ce-mi porneste greu dimineata. Intr-o zi i-am dat de 5ori la cheie si nu a luat-o. I-am dat un fas cu spray-ul si a pornit imediat. Daca sunt pana in -10grade, porneste la a doua cheie.

3 Feb 2012, 16:01:
QUOTE(Dannyel San @ 3 Feb 2012, 15:53)
Ranga nu suntem prieteni asa ca masoara.ti cuvintele;) iar despre antigel pentru motorina nu stiam tocmai deaia am spus atunci ca nu inteleg ce zici iar u ai stiut sa zici repede "iar eu ti-am spus ca exista antigel pentru motorina. ce nu intelegi?" nu cred ca era nevoie..cu cate invat mai multe cu atat mai bine dar cred ca, conteaza si felul in care vrei sa explici tocmai deaia am pus "profesionisti" bft
*



Te-ai simtit ofensat ca ti-am zis "prietene"? huh.gif in fine, eu ma adresam amical. Nu-ti mai zic nimic ca probabil ai zice ca te jignesc. laugh.gif

Tu ai zis ca de la frigul care e acum motorina devine mai vascoasa si poate nu trage bine..iar eu ti-am zis ca exista antigel pentru motorina. Daca nu intelegi nimic din ce ti-am zis....n-am nici o vina, sincer. Cu o simpla cautare pe google aflai ce e antigelul asta. Nu stiu de ce, dar pentru unii e mai usor sa intrebe pe forum decat sa descopere foarte simplu si rapid, singuri. smile.gif


This post has been edited by Ranga: 3 Feb 2012, 16:01


--------------------
Renault Clio 2005/dci - 04ZYV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dannyel San
post 3 Feb 2012, 16:07
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 11 February 11




@ ranga discutia de aici este pentru a ne rezolva problemele da? eu nu am inteles faza cu antigelul pentru motorina pentru ca nu stiam , stiam doar de aditiv, cred ca era mult mai usor sa postezi "Uitati despre ce vorbeam. Asta este antigelul pe care il am eu." de prima oara decat sa stam sa ne "certam" , oricum iti multumesc pentru link.ul cu acest antigel . bft


--------------------
Renault Clio Renault Clio 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 3 Feb 2012, 16:22
Post #57


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ranga ... daca tie nu iti porneste nu inseamna ca asa este si normal ... trebuie sa porneasca si la -25 ..

Bujiile iti sunt ok? releul bujiilor este ok?

Si ca sfat ... mai usor cu atitudinea asta ... ca nu face bine.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dannyel San
post 3 Feb 2012, 16:27
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 11 February 11




ca sa readuc aminte , si eu am avut probleme cu pornirea, am schimbat filtrul de motorina, am verificat bujiile , am pus testerul si arata o eroare la presiune, mi.a curatat regulatorul de presiune, mi.a verificat injectoarele ( al 4-lea da putin mai multa motorina dar cica nu e asta cauza) , mi.a schimbat pompita de amorsare care in ea are o supapa de sens si la cea veche era stricata, mi.a schimbat o parte din furtunul de la pompita si de atunci nu am mai avut probleme, alalteieri dupa -20 de grade nu mi.a pornit dand semne ca bateria nu are forta deloc , am lasat.o la redresor o noapte iar astazi cand am pus.o pe masina a pornit la prima cheie..deci tre sa schimb bateria..


--------------------
Renault Clio Renault Clio 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 3 Feb 2012, 16:28
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




sincer, nici eu nu stiam de antigelul acesta. Ma bucur ca nu l-am corectat pe Ranga, si nu i-am spus ca e vorba de aditiv, acum ma faceam de ras. radmasa.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ranga
post 3 Feb 2012, 16:58
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 January 12




QUOTE(cj98czh @ 3 Feb 2012, 16:22)
Ranga ... daca tie nu iti porneste nu inseamna ca asa este si normal ... trebuie sa porneasca si la -25 ..

Bujiile iti sunt ok? releul bujiilor este ok?

Si ca sfat ... mai usor cu atitudinea asta ... ca nu face bine.
*



Salut.
N-am zis ca asa este normal, ci asa se intampla la mine.
Am dus-o la service si s-au verificat toate "posibilele" defectiuni care ar putea fi de vina pentru pornirea greoaie a motorului la temperaturi scazute.
Bujiile le-am schimbat, releul e ok, injectoarele sunt ok(...si totusi porneste greu daca sunt mai mult de -10grade. unsure.gif
Cineva mi-a recomandat sa schimb sursa de motorina. Eu bag doar de la Omv sau Mol.
Acum am folosit antigelul asta, poate s'o simti ceva...sa vedem.

Referitor la atitudine. Ce anume sa am grija? huh.gif Imi pare rau ca m-am bagat in topicul asta, sincer. Cand citesc intrebari gen: "cum schimb becul?" sau "cum bag marsalier?"...mi se aprinde beculetul.


--------------------
Renault Clio 2005/dci - 04ZYV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 21:16
Dacia