Probleme Tehnice
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice
ali3n_cop |
![]()
Post
#421
|
||
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
|
||
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|||
tatimeu |
![]()
Post
#422
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
am observat ca nu merge link-ul pus de mine. Deci in principiu acolo scrie ca distributia se face la 80kkm sau 4 ani, desi in carnetul de intretinere este trecut intervalul de 60kkm.
Untitled.jpg ( Size: 293.2k ) Number of downloads: 1489 This post has been edited by tatimeu: 21 May 2014, 10:34 |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
viperdel |
![]()
Post
#423
|
![]() Membru cu drepturi Group: Members Posts: 224 Joined: 20 November 09 ![]() |
La garanție am renunțat benevol, iar mașina a fost trecută doar cu 3 luni de 4 ani. Nu-s sigur însă că am făcut rău sau bine renunțând la garanție, chiar și în condițiile astea. Dar, mă rog, asta e o decizie personală pe care mi-o asum.
Inginerește vorbind, cureaua trebuie să țină un minim 50% peste termen/km, în mod normal un 100%, pentru că se știe cât de periculoasă este ruperea ei. Riscul de rupere ar trebui să crească semnificativ de abia după un 50% peste termen/km, sau altfel spus termenul de schimb ar trebui să fie pus sub 70% din perioada/distanța la care riscul începe să fie semnificativ. Indiferent dacă am făcut eu bine sau rău renunțând la garanție, orice mașină ar fi, cureaua nu trebuia să se rupă. Am văzut și eu curele schimbate la termen și arătau ca noi, ușor șters scrisul de pe exterior, dar cam atât. (Chiar la Oltcit). În nici un caz franjurate și destrămate. Ceea ce îmi spune că ea începuse cu mult înainte de termen să cedeze. Precum ziceam, am descoperit în service renault curele rupte la 40000, ceea ce confirmă că problema cu calitatea curelelor este reală. RR mi-a cam recunoscut-o în 2 service-uri, și a fost confirmată neoficial de mecanicii lor. Probabil e exact cum zicea colegul forumist cu "cip-ul" în curea, ca și la becurile Philips care au început să se ardă la 2000h de funcționare. ![]() Nu știu dacă pot face rost de poze cu cureaua, dar dacă fac rost sigur pun pe forum. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Dynamique Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP |
|
clamba |
![]()
Post
#424
|
Membru autentic Group: Members Posts: 280 Joined: 8 May 14 From: Bucuresti ![]() |
Din pacate zgomotul de franare la mers cu spatele il am la masina noua, are 250 km.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer K9K 836
2013 ex Renault Twingo D4F 702 2002
ex Corsa C Z14XEP 2005 |
|
viperdel |
![]()
Post
#425
|
![]() Membru cu drepturi Group: Members Posts: 224 Joined: 20 November 09 ![]() |
No bun, se pare că s-a rezolvat problema cu cureaua de distribuție.
Mi-a făcut mecanicul practic o revizie completă, schimbat ulei, toate filtrele, plus schimbat setul de distribuție bușit, plus schimbat toate supapele. A zis că nu aveau urme de lovituri, dar că le schimbă oricum, just in case, că pot fi îndoituri micronice, care nu se văd. Cu totul a fost 1700 de lei, piese și manoperă, ceea ce mie mi se pare extrem de ok în situația dată. Reamitesc că R a estimat undeva la 1000 de euro. Pe de altă parte constat cu surprindere că motorul merge mai bine ca înainte. L-a reglat se pare foarte bine, că nici n-am știut că mașina mea e așa silențioasă. Chiar sunt surpris că nu prea se mai aude motorul semnificativ decât de pe la 2900 de ture. Înainte cam de la 2300 în sus se simțea că sună. În rest nu simt vreo diferență de putere de vreun fel, și consumul pe bord pare neschimbat. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Dynamique Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP |
|
tatimeu |
![]()
Post
#426
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
salut
nu e chiar problema tehnica, deci nu am mai stat sa caut topic la viteze mai mari de 110km/h, cu AC functional se aude un fasiit. Initial am crezut ca am geamul putin crepat si datorita vantului am acel zgomot, dar im momentul in care copilotul (copilul) mi-a spus ca ii este rece am oprit AC-ul si surpriza zgomotul a disparut. L-am repornit si zgomotul a reaparut, identic ca manifestare (vant puternic prin frunzis). La viteze mici nu se manifesta, de aici si nedumerirea mea. Zgomotul vine (senzatia) din partea stanga. Am inchis aeratorul din acea parte, dar tot se aude. Ce poate sa fie? Multam |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#427
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Pentru cei carora le fac galagie opritoarele usilor din fata asta este un deviz pentru schimbarea lor in reprezentanta. Cred ca cel putin deocamdata o sa ignor pacaniturile.
m_IMG_0002.jpg ( Size: 82.2k ) Number of downloads: 1309 This post has been edited by Highwayman: 17 Jun 2014, 22:14 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
lau_swat |
![]()
Post
#428
|
![]() Membru si atat Group: Members Posts: 405 Joined: 7 September 05 From: Timisoara ![]() |
Marti dimineata am constat ca am ramas fara baterie, am masurat-o si arata cam 11,6V, cand apasam bumbu se stingea bordul si se auzea doar cum sare bendixul de la electromotor. Am zis ok, schimb bateria, oricum asta are 5 ani. Pus bateria noua pe masina, un Bosch Silver pornit, totul ok si am mers sa fac testul de incarcare la magazinul de unde am luat bateria. Au pus aparatul de verificare, indica 13,4 - 13,5V cu motorul pornit si testul a fost considerat a fi ok, cel putin asa zicea aparatul respectiv. Porneam consumatorii, faza lunga, proiectoare, clima, dezaburire, etc si scadea pe la 13,2 - 13,3V.
Este ok incarcarea? Poate cineva cu un M3 cu motor de 1.6 16V sa ma ajute cu un test si sa-mi zica ce valori are, eu nu am mai masurat niciodata incarcarea la masina dar din cate stiu ar trebui sa fie intre 13.8 - 14.5V ca sa fie in regula. Ce am mai observat, cand pornesc tensiunea pe baterie scade pana la 11,2V(foarte normal) apoi vine alternatorul si creste pana la 14,1 -14,2V dupa care se stabilizeaza undeva la 13,4 - 13,5V. LE: Am masurat aseara si la masina lui adytym si la el tot 13,4 - 13,5V incarca la ralanti, deci se pare ca e in regula. This post has been edited by lau_swat: 4 Jul 2014, 08:57 |
--------------------
Renault
Megane III
dynamique 1,6 16V Ce tie nu-ti place altuia nu-i face
|
|
adytym |
![]()
Post
#429
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
am vobit la reno la service, asa sunt reglate pentru protectia bateriei
|
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#430
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Ai o dioda impuscata...100% La mine (tot 1.6), incarca 14.1V.
This post has been edited by ali3n_cop: 5 Jul 2014, 09:43 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
ovidiucna |
![]()
Post
#431
|
![]() Private User Group: Members Posts: 377 Joined: 31 October 10 ![]() |
De cand am pus jantele pe 17,uneori cand dau in marsarier simt o bataie imediat cand apasat pedala de frana.Nu stiu exact cum sa explic dar pentru cine a avut bicicleta pot sa dau un exemplu:de multe ori la axul rotii unei biciclete aparea un joc si cand apasai frana sau cand tineai apasat pe frana si miscai de ghidon in fata sau in spate se misca putin roata din cauza acelui joc
![]() |
--------------------
Renault
Megane
Coupe 2011 Dulce pomum quum abest custos
|
|
mezym |
![]()
Post
#432
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
E normal. Se aude si un mic tup. Se misca placuta in etrier, cred. Asa imi face uneori la Megane inca din 2008, asa imi face si la Fluence.
|
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#433
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Nu stiu cat de normal este dar se aude si la mine, si am mai auzit de la inca 3 persoane. Motivul este exact acela descris de mezym (Cel putin asa mi-au spus si mie oamenii de la service Renault).
La mine se aude de aproximativ 1 an, si in cazul meu coincide cu schimbul de placute de frana. La acea vreme am adresat si eu aceeasi intrebare ca tine pe acest forum. Cu stima, Marius. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
ovidiucna |
![]()
Post
#434
|
![]() Private User Group: Members Posts: 377 Joined: 31 October 10 ![]() |
la mine in aproape 3 ani de zile nu s-a auzit nimic si nu s-a simtit nimic.e vorba de vreo 4 luni cred.....ori dupa ce am schimbat jantele ori dupa ce i-am pus pe cei de la service sa imi curete placutele putin crezand ca o sa scap de scartaitul provocat de atingerea placutelor cu buza(f mica) a discurilor fata.Dar face doar cand dau in marsarier si pun frana si nu mereu...
|
--------------------
Renault
Megane
Coupe 2011 Dulce pomum quum abest custos
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#435
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
S-a deranjat ceva acolo la sistemul de franare, la mine nu a facut asa o lunga perioada de timp, apoi am schimbat palcutele si a aparut acel zgomot.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#436
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
3 probleme noi, recunosc minore:
1. Cea mai rusinoasa dintre toate e scartiatul placutelor de frana fata. Are loc in general la viteze mici, la schimbarea de directie. Discurile nu au cine stie ce buza (nu am 40k!) banuiala mea este ca s-a adunat ceva mizerie intre disc si placute. 2. La viteze mici, se aude (la toate rotile!) harait de frane. In ultimul timp folosesc masina zilnic (fiind in asteptare pt. cea de oras, acum aflata in fabricatie), deci nu se pune problema de rugina. Sa fie coapte placutele? Apropo, am avut concediul la munte, iar acum jantele (aliaj) sunt negre! 3. Simt jocurile de etirieri (mai ales spate). Asta e cea mai deranjanta, pt. mine. Pt. 1 si 2. probabil o curatare ar putea ajuta. Am incercat, metoda "lenes" - dat cu spray printe sprite, nu s-a simtit vreo ameliorare. Ar trebui sa dau jos rotile? La 3: schimbarea de placute ajuta? |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
viperdel |
![]()
Post
#437
|
![]() Membru cu drepturi Group: Members Posts: 224 Joined: 20 November 09 ![]() |
Pe asta o am și eu și am observat că după ce merg mai mult cu viteză mare, o perioadă (câteva luni) nu se mai aude. Am dus-o la service, i-au curățat plăcuțele și nu s-a mai auzit o perioadă.
1. Cea mai rusinoasa dintre toate e scartiatul placutelor de frana fata. Are loc in general la viteze mici, la schimbarea de directie. Discurile nu au cine stie ce buza (nu am 40k!) banuiala mea este ca s-a adunat ceva mizerie intre disc si placute. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Dynamique Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP |
|
mezym |
![]()
Post
#438
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Uzura placutelor o poti vedea si daca te uiti la ele printre spitele jantelor.
Cu exceptia 1 si 3, nu inteleg de ce iti faci griji. Cred ca fiindca iti merge masina prea bine si nu ai cu ce sa iti faci de lucru. ![]() La 2 ar trebui sa vezi daca e vorba de un frecus sau nu. Cum il auzi?Cu geamurile deschise si clima off? Il auzi in habitaclu? |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#439
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
Placutele nu sunt uzate. Pot fi insa coapte (s-a mai intamplat).
Huruitul se aude in habitaclu, cand ventilatia e moderata, cu radioul off sau la volum redus. Acesta pare sa fi devenit deranjant dupa drumul la munte. Inainte il auzeam, pentru o vreme, cand se depunea rugina pe discuri... Acum parca am rugina tot timpul! |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
ovidiucna |
![]()
Post
#440
|
![]() Private User Group: Members Posts: 377 Joined: 31 October 10 ![]() |
Cum se manifesta 3. si de unde sti ca ai joc in etrieri sau ce ai scris tu acolo ?
|
--------------------
Renault
Megane
Coupe 2011 Dulce pomum quum abest custos
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#441
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
La 3 te referi la acelasi zgomot ca cel descris de mine?
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=217...dpost&p=4056311 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
ovidiucna |
![]()
Post
#442
|
![]() Private User Group: Members Posts: 377 Joined: 31 October 10 ![]() |
Marius am citit in urma si e posibil sa fie acelasi zgomot si la mine ca si la tine si la mai mult dar la fel cum ai scris si tu eu am impresia ca se aude din fata...dar la mine inca nu face mereu...doar cateodata si doar cand dau in masalier si pun prima oara frana ! In principiu infara de problema asta mai am si scartaitul produs de atingerea placutei cu buza discului(zgomot care se aude doar la viteze peste 50km/h si doar cand dau intr-o groapa sau denivelare mai are).Deci dintr-un foc au aparut 2 probleme la sistemul de franare...+ opritorul de la usa soferului care l-am schimbat pe garantie si trozneste mai rau ca inainte...+geamuri laterale zgariate de praf/pietricele ramase in cheder...+boxa fata dreapta care cateodata nu se mai aude...in rest totul perfect
![]() |
--------------------
Renault
Megane
Coupe 2011 Dulce pomum quum abest custos
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#443
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
QUOTE(ovidiucna @ 18 Jul 2014, 14:27) Cum se manifesta 3. si de unde sti ca ai joc in etrieri sau ce ai scris tu acolo ? Cel mai simplu exemplu la care ma pot gandi: opresti masina in rampa (usoara) si imediat dupa oprirea completa sa lasa putin in spate, cu zgomot redus. Deci undeva are un joc, nu? |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
DudiSmith |
![]()
Post
#444
|
![]() Membru cotizant ... la pompa si service Group: Members Posts: 112 Joined: 31 May 14 From: Timisoara ![]() |
Si eu am acest fenomen la frana pusa in rampa, mai mult era la fel si la masina dinainte (Mercedes 190 E). O fi ceva universal...
This post has been edited by DudiSmith: 20 Jul 2014, 20:12 |
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer
2011 1.5dCi
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#445
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
QUOTE(ovidiucna @ 19 Jul 2014, 20:22) Si la mine face la fel. Masinuta mea a inceput sa creada ca locuiesc in Sahara m_IMG_20140723_083355.jpg ( Size: 326.61k ) Number of downloads: 774 m_IMG_20140723_100415.jpg ( Size: 372.62k ) Number of downloads: 704 Am facut comanda la Serus pentru senzorul din oglinda - 145 lei. This post has been edited by Highwayman: 23 Jul 2014, 10:16 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
balanel |
![]()
Post
#446
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Eu nu cred ca arata gresit, mai ales daca a stat masina in soare!
Dai banii degeaba. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#447
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Sigur nu era de la caldura de afara?
|
--------------------
.
.
.
|
|
Trak-X |
![]()
Post
#448
|
![]() The IT Guy Group: Members Posts: 115 Joined: 28 September 12 From: Bucuresti ![]() |
La fel si la mine. A avut 2-3 moment cand a dat sa revina la temperatura normala, dupa care a crescut iar. Temperatura medie la mine, se situeaza undeva intre 54 si 60 de grade
![]() |
--------------------
Renault
Kadjar
- B 121 NCS
2016 -1.5 dCi 131 CP - 4WD Mégane III Estate 2010 - 1.5 dCi - B 111 NCS
EX: Daewoo Matiz Semi-SE "Pe fata bare, pe spate bare Juri ca e cea mai placuta inchisoare" |
|
Highwayman |
![]()
Post
#449
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 23 Jul 2014, 15:34) Azi dimineata la 8 sigur nu. ![]() Cand pornesc masina arata in jur de 30 de grade dupa care usor-usor urca. 24 Jul 2014, 09:56: QUOTE(Highwayman @ 13 Nov 2013, 10:17) De ceva timp imi zangane/troncane spatarele de la bancheta spate din cauza mecanismelor de prindere de caroserie. Cand sta cineva sprijinit pe spatar nu scot nici un sunet. Am invelit cu putin izolirband cele doua "urechi" de pe caroserie, dar nu prea a avut nici un efect. Aveti vreo sugestie cum sa le fac sa taca? Am rezolvat si problema asta la revizia de acum o luna. Solutia: usoara repozitionare a "urechilor" de prindere de pe caroserie. This post has been edited by Highwayman: 24 Jul 2014, 09:56 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
ovidiucna |
![]()
Post
#450
|
![]() Private User Group: Members Posts: 377 Joined: 31 October 10 ![]() |
Salut.Boxa de pe stanga care nu se mai auzea o sa fie schimbata pe garantia extinsa,imbracamintea schimbatorului nu se mai schimba pe garantia extinsa dar nu e grav pt ca e doar putin crapata si nu se vede.Opritorul de la usa,pe care l-am schimbat acum 1 luna pe garantie face zgomot mai rau si mi sa spus ca e nou si daia face asa(in fine,mai astept o perioada si apoi ma duc sa ma cert cu nesimtitii).Citisem pe aici ca unul dintre voi a schimbat farurile pe garantie pt ca aveau praf in interior,asa ca am incercat si eu si mi sa spus ca nu deranjeaza cu nimic si oricum nu s-ar vedea la poze(nu m-am certat cu ei pt ca nu e nimic grav dar eram curios daca mi le schimba).Geamul de pe dreapta fata(masina e coupe) are vreo 3 zgarieturi verticale care imi sar in ochi de cate ori ma uit in dreapta si sunt curios daca pot sa fac ceva sa scap de ele sau macar sa nu mai apara altele.Mi se pare ciudat ca in acel cheder sa ramana praf si pietricele(cred ca ele sunt cauza) si sa faca o asemenea paguba sau poate ar trebuii sa cer o explicatie la Renault.La meganeul 2 al tatalui meu nu exista nici o zgarietura la nici un geam pe gand la mine vreo 2 ani la rand(vara) au scartait ca toti dracii,acum s-au zgariat destul de rau...
|
--------------------
Renault
Megane
Coupe 2011 Dulce pomum quum abest custos
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 08:53 |