Probleme Tehnice
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice
IDF |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|||
k0b3 |
![]()
Post
#482
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
Tocmai am rămas amanet, frâna automată de parcare nu se mai decuplează. Se aude cum motorașul lucrează, în bord scrie Parking Brake Fault, pe buton clipește semnul (P) dar frâna rămâne cuplată. Am să sun mâine la prima oră la Renault Asistență căci mașina este imobilizată.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#483
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
Finalizată reparația, cauza cam hilară - mi-a ros un câine cablul care comandă etrierul dreapta spate.
Ocazie cu care am aflat cu neplăcere că la Megane 3 frâna automată de parcare nu are posibilitate de decuplare manuală (la Megane 2 era). Evident, problema nu a fost acoperită de garanție. |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#484
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
k0b3,
Situatia nu e hilara, ci trista. Eu cred ca mai degraba un sobolan ti-a ros cablul. |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#485
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
QUOTE(m3st_tce @ 16 Sep 2014, 17:36) Așa am zis și eu dar cei din service spun că pagubele au fost prea mari ca să fie făcute de un șobolan, plus că îmi aduc aminte că a fugit un câine de sub mașină când m-am apropiat de ea. Singura chestie care mă supără e că nu există posibilitatea de decuplare mecanică a frânei. Ce te faci dacă ești fără baterie și trebuie să te remorcheze careva? Mi-au târât mașina ca pe sacul de cartofi ca să o urce pe platformă (cu doar o roată blocată), nu exista nici o mașină de intervenție în toată rețeaua Renault cu macara sau cu patine de introdus sub roți pentru ridicare (similar ca la ridicările auto făcute de primărie). Noroc că suntem români și ne descurcăm în orice situație. |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
sibian |
![]()
Post
#486
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 May 08 ![]() |
Salutare tuturor. De putin timp sunt fericitul posesor al unui megane 3 hatchback. Masina are o problema la opritorul usii fata de pe partea soferului. La fiecare deschidere si inchidere se aude un pocnit infiorator specific masinilor frantuzesti cu opritorul uzat. Am gresat putin opritorul dar fara succes. Piesa costa 250 de lei in magazine sau 40 de dolari pe ebay si am impresia ca o sa fie nevoie sa desfac tot panoul de usa ptr a o inlocui.
A facut cineva o reparatie de genul. Aveti vre-o schema care sa-mi indice cum se da jos panoul de usa? Se poate reconditiona piesa cu componente de la un opritor de logan care e mult mai ieftin? Multumesc! |
--------------------
Renault
Megane 3 / Kangoo 2
2010
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#487
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Detin masina din semnatura, aceeiasi problema am avut-o si eu, am fost nevoit sa scot opritorul din portiera si da trebuie sa dai jos panoul. Ce am facut a fost simplu, tija opritorului trece printre 2 role cilindrice din plastic, dar foloseste numai jumate din suprafata cilindrilor. Am reusit sa scot acele role si le-am intors cu susul in jos iar acum tija opritorului trece prin partea cilindrilor care nu a fost uzata. Sper sa fie la fel sistemul si la tine. Vei avea nevoie de o menghina sa poti tine opritorul un patent si ceva rabdare, arcurile sunt foarte tari si greu de pus pe pozitie.
Rolele se uzeaza neuniform, din cauza asta pocneste/trosneste. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
adytym |
![]()
Post
#488
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
cred ca nu trebuie data fata de usa jos , nu mai tin minte exact
cand l-am schimbat |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
sibian |
![]()
Post
#489
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 May 08 ![]() |
Multumesc raspunsurile prompte. Intre timp am gasit pe un alt thread un manual de service si se pare ca trebuie demontata fata de usa. O sa incerc sa repar opritorul conform indicatilor de aici fara sa mai cumpar alta piesa. Poate cu ocazia asta ii pun si un led pentru iluminare discreta in spatele manerului de deschidere din interior.
|
--------------------
Renault
Megane 3 / Kangoo 2
2010
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#490
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Asa cum a zis mezym de mai multe ori pe aici, exista un OTS la Renault legat de schimbarea opritoarelor. Mergi la o reprezentanta si vezi daca ti le schimba ei. Din pacate masina mea nu se regaseste in baza lor cu acest OTS, incerc sa rezolv cu Vocea Clientului.
|
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
sibian |
![]()
Post
#491
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 May 08 ![]() |
Multumesc de sugestie Highwayman. Am sunat astazi la vocea clientului si au zis ca verifica si ma anunta daca se poate face reparatie in baza OTS-ului metionat. Va tin la curent.
|
--------------------
Renault
Megane 3 / Kangoo 2
2010
|
|
cristiV |
![]() ![]()
Post
#492
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 26 November 02 From: Bucuresti ![]() |
Salutare
exista vreo diferenta la dimensiuni/prinderi intre banchetele de pe megane II si III hatchback, sau intre banchetele de pe II intre sedan hatch sau break. Am cumparat un societe si am nevoie de banchete. Multumesc |
--------------------
RENAULT
Laguna III GT
2011
|
|
genteadan |
![]()
Post
#493
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 13 March 14 ![]() |
Salut
am o mica nelamurire: daca exista ESP pe masina exista si ASR? In carte scrie ca in momentul dezactivarii de la butonul din stanga volanului trebuie sa scrie "ASR OFF" iar la mine in bord scrie "ESP OFF". Ori in carte este gresit ori am numai ESP. Multumesc |
--------------------
Renault
Megane
2010-1.9dci/Grandtour
|
|
viperdel |
![]()
Post
#494
|
![]() Membru cu drepturi Group: Members Posts: 224 Joined: 20 November 09 ![]() |
Din câte cunosc ASR(TC) e inclus în ESP. Butonul din stânga volanului la mine face TC off (nu mai știu ce scrie pe bord), dar am văzut un clip în care explica că la Megane nu se poate opri ESP, doar TC.
Erau niște tipi de la o emisiune de mașini și făceau comparație între un VW (poate era opel, nu rețin) și M3 și arătau cum VW poate fi făcut să derapeze după ce se oprește ESP-ul, dar M3-ul nu, tocmai pt că nu se poate opri ESP-ul. QUOTE(genteadan @ 25 Sep 2014, 10:15) Salut am o mica nelamurire: daca exista ESP pe masina exista si ASR? In carte scrie ca in momentul dezactivarii de la butonul din stanga volanului trebuie sa scrie "ASR OFF" iar la mine in bord scrie "ESP OFF". Ori in carte este gresit ori am numai ESP. Multumesc |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Dynamique Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP |
|
genteadan |
![]()
Post
#495
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 13 March 14 ![]() |
Ai dreptate, scrie "Traction Control Off" ma bagase in ceata cartea in care scrie ASR Off si nu imi aduceam aminte de nici un ASR.
Multumesc |
--------------------
Renault
Megane
2010-1.9dci/Grandtour
|
|
sibian |
![]()
Post
#496
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 May 08 ![]() |
Se pare ca problema mea cu opritorul nu se poate repara in baza OTS-ului. Va trebui sa o rezolv singur.
|
--------------------
Renault
Megane 3 / Kangoo 2
2010
|
|
genteadan |
![]()
Post
#497
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 13 March 14 ![]() |
Nasol, si opritorul meu face la fel dar am invatat sa il ignor.
|
--------------------
Renault
Megane
2010-1.9dci/Grandtour
|
|
rMegane |
![]()
Post
#498
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 27 March 14 ![]() |
Salut, stie cineva cum aflu daca am incalzire auxiliara pe turcaletele meu diesel?
A venit frigul si cand am vrut sa dau drumul la caldura baga doar rece, stiam ca dieselurile au o rezistenta pentru incalzire deoarece motoarele se incalzesc greu. Ma gandesc ca ori n-are incalzire si o sa tremur in masina la iarna ori am o siguranta arsa sau un contact imperfect. Sper sa fie a doua varianta. ![]() Multumesc anticipat. |
--------------------
Renault
Megane
2014, 1.5dci 95cai
|
|
genteadan |
![]()
Post
#499
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 13 March 14 ![]() |
Eu la al meu 1.9dci 2010 am observat ca la aproximativ un minut de la pornire incepe sa bage caldut (dimineata la 6 grade am observat).
|
--------------------
Renault
Megane
2010-1.9dci/Grandtour
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#500
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
QUOTE(rMegane @ 26 Sep 2014, 09:57) Salut, stie cineva cum aflu daca am incalzire auxiliara pe turcaletele meu diesel? A venit frigul si cand am vrut sa dau drumul la caldura baga doar rece, stiam ca dieselurile au o rezistenta pentru incalzire deoarece motoarele se incalzesc greu. Ma gandesc ca ori n-are incalzire si o sa tremur in masina la iarna ori am o siguranta arsa sau un contact imperfect. Sper sa fie a doua varianta. ![]() Multumesc anticipat. Din cate stiu, toate dieselurile au incalzire electrica auxiliara. Pentru a fi eficienta, pana se incalzeste motorul, iti recomand sa folosesti treapta 1 a ventilatorului pentru a nu da un flux prea mare de aer peste rezistenta (nu face fata la un flux mare de aer rece). Nu ai mentionat daca ai clima sau manual. La mine, cu clima, dupa pornirea motorului pe timp rece, ventilatorul porneste dupa aproximativ 1 minut pe turatie mare si nu se simte aerul cald, de aceea eu umblu la turatie si, la minim, se simte cald. Totodata, se aude si un clantanit de releu in partea stanga jos a bordului, atunci cand porneste functionarea rezistentei auxiliare. E imposibil sa nu o auzi. Intradevar, dieselul se incalzeste mai greu (randament mai mare) decat benzinarul, dar nici nu poti sa spui ca mori de frig. Daca mergi pe distante scurte, iarna iti recomand incalzirea in scaune. Face minuni. Si nu neaparat pusa din fabrica (sunt la bursa baieti care vand la preturi mult mai mici kituri)11.jpg ( Size: 166.75k ) Number of downloads: 755 112.jpg ( Size: 127.09k ) Number of downloads: 770 This post has been edited by loganmpi16: 27 Sep 2014, 09:22 |
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
sibian |
![]()
Post
#501
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 May 08 ![]() |
Revin la problema mea cu opritorul de la usa sofer. Am cumparat un opritor din dezmembrari si l-am montat in locul la al meu. Face la fel de urat: Sunet de tabla care pocneste. Am comparat cele 2 opritoare si ambele prezinta canale de uzura pe bucsa de teflon dar nimic exagerat. Poate o uzura asa mica sa produca sunetele astea puternice? Nu prea inteleg ce poate sa se loveasca acolo? Am studiat situatia la celelalte 3 usi care nu prezinta zgomote si intradevar canalele de uza de pe bucsi sunt aproape inexistente. Pana gasesc o solutie finala am renuntat la opritor complet. Ma gandesc sa incluiesc bucsile cu unul de logan sau sa comand de pe ebay o piesa aftermarket. La noi sunt destul de scumpe.
http://www.ebay.com/itm/RENAULT-MEGANE-3-T...=item20de87406d |
--------------------
Renault
Megane 3 / Kangoo 2
2010
|
|
espacern |
![]()
Post
#502
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Ai PM...poate ajuta!
|
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#503
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
sibian,
Poate nu loveste in opritor, ci in usa?!? Verifica urmele de uzura pe chedere si contact pe metal. |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
viperdel |
![]()
Post
#504
|
![]() Membru cu drepturi Group: Members Posts: 224 Joined: 20 November 09 ![]() |
Eu am climă bizonică pe diesel de spania și pe auto începe după un timp să se tureze ventilatorul. De băgat nu bagă aer cald, e tot rece, dar e mai cald ca aerul dinăuntru. Practic e programat să încălzează în cel mai scurt timp posibil folosind resursele disponibile fără să suprasolicite. La început motorul e rece, dar când temperatura aerului introdus devine semnificativ mai mare decât cea dinăuntru atunci începe să tureze ventilatorul care apoi se deturează treptat până ajunge la temperatura setată. Nu pare a avea încălzire auxiliară pentru că, cu cât e mai rece afară cu atât durează mai mult să pornească ventilatorul, cam sincron cu încălzirea motorului.
QUOTE(rMegane @ 26 Sep 2014, 10:57) Salut, stie cineva cum aflu daca am incalzire auxiliara pe turcaletele meu diesel? A venit frigul si cand am vrut sa dau drumul la caldura baga doar rece, stiam ca dieselurile au o rezistenta pentru incalzire deoarece motoarele se incalzesc greu. Ma gandesc ca ori n-are incalzire si o sa tremur in masina la iarna ori am o siguranta arsa sau un contact imperfect. Sper sa fie a doua varianta. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Dynamique Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP |
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#505
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
@viperdel, citeste postul meu de mai sus (499) si vei gasi explicatia precum si cum sa faci sa se simta incalzirea auxiliara. Atunci cand ai clima pe auto (soft, sau fast) ea incearca sa ajunga cat mai repede la temperatura dorita de tine. Ori, daca motorul este rece si ea incearca sa te incalzeasca in cat mai scurt timp, ea mareste turatia ventilatorului. Acest lucru face mai mult frig decat cald atunci cand motorul este rece, pentru ca rezistenta electrica nu poate incalzi un flux mare de aer. Este recomandat ca la inceput, (pana se ridica temperatura la apa) sa folositi o turatie cat mai mica a ventilatorului pentru a simti incalzirea auxiliara. Totusi, iarna trecuta am observat ca are si aceasta limitarile ei, in sensul ca la temperaturi negative deabia se simte (sau deloc). Mie mi se pare perfecta la temperaturile din diminetile de primavara/toamna. Pentru iarna, pe diesel, cred ca singura solutie pentru cei cu deplasari scurte este incalzirea in scaune. O zi buna!
|
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#506
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Se poate monta incalzire auxiliara (webasto) care se poate porni de pe telefon cu 10 minute inainte sa te urci in masina si o gasesti dezghetata complet si 25 de grade in interior. Nu cred ca mai merita insa, iarna tine putin la noi.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
viperdel |
![]()
Post
#507
|
![]() Membru cu drepturi Group: Members Posts: 224 Joined: 20 November 09 ![]() |
Poate e doar o părere subiectivă, dar mie mi se pare că funcționează destul de bine. Chiar dacă bagă aer rece, e întotdeauna mai cald decât aerul din interior, astfel încât întotdeauna încălzește cel mai repede posibil. Ventilatorul nu se turează decât dacă aerul care intră are temperatură mai mare decât aerul din interior.
Se poate observa asta de ex dacă imediat după ce aștepți ca ventilatorul să se tureze și după ce chiar a început să se tureze dar încă bagă aer care pare rece, oprești motorul. La repornire practic "știe" unde a rămas, pentru că se ia după senzorul de temperatură și atunci se turează imediat, nu mai așteaptă să se încălzească nimic, pentru că e deja încălzit. Așa e și logic, se scurtează la minim timpul de încălzire și mi se pare că inginerii de la R s-au înșelat aici. QUOTE(loganmpi16 @ 2 Oct 2014, 07:36) . Atunci cand ai clima pe auto (soft, sau fast) ea incearca sa ajunga cat mai repede la temperatura dorita de tine. Ori, daca motorul este rece si ea incearca sa te incalzeasca in cat mai scurt timp, ea mareste turatia ventilatorului. Acest lucru face mai mult frig decat cald atunci cand motorul este rece, pentru ca rezistenta electrica nu poate incalzi un flux mare de aer. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Dynamique Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP |
|
sibian |
![]()
Post
#508
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 May 08 ![]() |
QUOTE(m3st_tce @ 1 Oct 2014, 22:46) sibian, Poate nu loveste in opritor, ci in usa?!? Verifica urmele de uzura pe chedere si contact pe metal. Nu loveste in usa am verficat. Multumesc de sugestie. Intre timp am descoperit o alta chestie putin enervata. Carena dinspre usa de la scaunul soferuilui pare foarte slab prinsa de scaun. Am verificat si nu pare nimic rupt. Asa e si la voi? Se misca cu mana cativa centimetrii in exterior si interior. Cand intri si iesi din masina daca te freci putin de marginea scaunului simti cum se misca carena de plastic. This post has been edited by sibian: 2 Oct 2014, 20:07 |
--------------------
Renault
Megane 3 / Kangoo 2
2010
|
|
sibian |
![]()
Post
#509
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 May 08 ![]() |
Salutare din nou. Am vazut pe pe tester (torque pe android + plugin de renault) ca as avea o bujie incandescenta arsa si acum de cand au scazut temperaturile la + 3 grade vad ca invarte putin mai mult dimineata pana porneste. Imi poate spune cineva cum pot ajunge la contactele de la buji ca sa le pot verifica cu un multimetru. Capacul de la 1.5 dci 110 mi se pare foarte ciudat asezat sub traseul de la admisia de aer.
|
--------------------
Renault
Megane 3 / Kangoo 2
2010
|
|
coto70000 |
![]()
Post
#510
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 9 August 13 ![]() |
acum cu venirea ploilor m-am lovit de o problema si ieri si azi dimineata desi masina are miini libere (deci nu e necesara introducerea cardului in locul destinat ) nu a vrut sa porneasca pina nu am introdus cardul
S-a mai lovit cineva de aceasta problema ? |
--------------------
renault
megane 3
- b-01-vcp
2013
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 02:27 |