Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

BIOCOMBUSTIBILII - O VARIANTA REALA! de ce, nu avem inca pompe la care sa curga ulei

Axe
post 3 Jun 2008, 20:56
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




QUOTE(DIDE @ 3 Jun 2008, 16:35)
Eu am bagat biodiesel in dci si nu sfatuiesc pe nimeni sa o faca. Pe langa faptul ca motorul nu mai avea aceeasi putere,mergea in salturi ca un motor de tractor obosit.Si-a revenit numai dupa schimbarea filtrului de motorina si un plin de euro 5.M-am bucurat ca am scapat usor si am jurat ca nu mai bag biodiesel niciodata.Ca sa nu mai spun ca in momentul cand am bagat 20l de biodiesel mai aveam in rezervor circa 10l de motorina normala ruro 4.Cred ca asta a facut sa nu am probleme mult mai grave.
*



de unde ai luat biodiesel ?


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valeron_x
post 3 Jun 2008, 21:55
Post #62


dintre plebei


Group: Members
Posts: 198
Joined: 28 March 07
From: Pristina, Kosovo




axe, pana acum daca citesti topicul asta o sa gasesti atat de multe neajunsuri ale biocombustibililor incat numai daca nu vrei sa le vezi poti sa le ratezi. cred ca nici daca eram tatal si mama bidieselului nu ma incapatanam atat sa sustin ca am cel mai tare copil din lume.
excl.gif


--------------------
Renault Clio III 2006 1.4 16V - B 80 CTN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 4 Jun 2008, 08:14
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




Biodieselul de generatia 1 poate fi amestecat in proportie maxima de 20% cu motorina, pentru a functiona pe actualele dci-uri fara modificari. Pe site-ul renault, gasiti niste camionete cu dci modificat, care pot merge cu B30 (biodiesel in proportie de 30%). NexBTL e un biodiesel de generatie 2, care poate fi folosit in proportie de 100% sau amestecat cu motorina standard, in orice proportie, iar un litru costa fix cat un litru de motorina normala. In conditiile astea, si in conditiile in care EU obliga statele membre sa creasca treptat procentul de combustibili bio din consumul total, impactul este semnificativ.
Am impresia ca cei care au folosit biodiesel pana acum nu s-au documentat corect ce caracteristici are si care e destinatia lui. E foarte posibil sa nu fi fost pentru motoarele dci, sau sa fi trebuit amestecat in proportie de 10% cu motorina normala.

edit: comunicatul de presa al reno la lansarea 2.0 dci pregatit pentru biodiesel B30

This post has been edited by cristianco2002: 4 Jun 2008, 08:35


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DIDE
post 4 Jun 2008, 13:53
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 2 May 08




Am bagat biodieselul de la o benzinarie din Craiova atras de pretul cu 20% mai mic si dupa ce vanzatorul m-a asigurat ca nu o sa fie nici-o problema.


--------------------
RENAULT MEGANE SCENIC 1/2 2001/RXE - HD-01-RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 4 Jun 2008, 15:45
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




ai idee ce fel de biodiesel era ?
pt ca daca era cel in proportie de 3% care am auzit ca se gaseste prin anumite locuri si in bucuresti, ma indoiesc ca putea sa aiba simptome atat de evidente, posibil motorina 97%, din combinatie sa fi fost proasta.
in orice caz in acest topic as vrea sa incercam sa discutam despre ultimele variante de biocombustibili, cei 100% vegetali.


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DIDE
post 4 Jun 2008, 18:46
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 2 May 08




Nu stiu ce fel de biodiesel era nici nu stiam ca sunt mai multe feluri.


--------------------
RENAULT MEGANE SCENIC 1/2 2001/RXE - HD-01-RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 5 Jun 2008, 21:43
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




daca reusesti sa afli ce ai bagat in masina si ti-a cauzat neplaceri poate ar fi de ajutor unora......!?


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 6 Jun 2008, 08:06
Post #68


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




da cand cu moda asta a biocombustibililor, s-a scumpit uleiu' de gatit. si-aseara ma uitam pe discovery si ziceau treaba asta. cerinta mare de biocombustibil a dus la scumpirea altor chestii (uleiu' de gatit spre ex si cam tot ce provine din cereale). asa ca nu-i nici o scofala dpdv al banului. dai mai putin la benzinarie si mai mult la alimentara. singuru lucru bun cu biocombustibilii, ar fi dpdv al poluarii.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 6 Jun 2008, 08:27
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




tocmai a fost la stiri, subiectul devine tot mai HOT, citez "tot mai multi australieni colecteaza uleiul de gatit de la fast food-uri si il folosesc la autoturismele diesel", au spus ca vor reveni, sper sa prind emisiunea, o recomand negativistilor si scepticilor(realitatea tv) icon_mrgreen.gif
p.s. cred ca daca ma duc la fast food ma roaga sa iau uleiul folosit pe gratis, problema este ca mi-ar trebui o mica statie de filtrare si am rezolvat aproape gratis problema deplasarii.

This post has been edited by Axe: 6 Jun 2008, 08:30


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 6 Jun 2008, 08:31
Post #70


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(DIDE @ 4 Jun 2008, 14:53)
Am bagat biodieselul de la o benzinarie din Craiova atras de pretul cu 20% mai mic si dupa ce vanzatorul m-a asigurat ca nu o sa fie nici-o problema.
*


Si cand pica pompa de injectie, plateste el reparatia?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 6 Jun 2008, 09:11
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




O sa aibe lacat pe usa dupa cateva reclamatii de la oamenii suparati ca trebuie sa-si ia alta pompa de injectie!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 6 Jun 2008, 09:32
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Bine, bine, stati nu dati inca cu rosii, tocmai am gasit cateva filme adevarate, cu un producator ce are o instalatie de productie mai serioasa de nivel mediu, se vede ca inca nu a pus la punct o linie de productie automatizata, interventia manuala in procesul de productie este evidenta, dar daca veti avea curiozitatea sa urmariti toate cele 4 filmulete, rezultatul este cel putin surprinzator. La final omul are butoaie intregi cred ca au in jur 2-3sute de litri fiecare, cu un combustibil, curat , auriu de-ti vine sa-l bei.
Dupa vizionare, rog postati pareri, dar ganditi un pic in perspectiva, de ex cum va arata o asemenea instalatie peste 3 ani si ce calitate va avea produsul final, vizionare placuta,....... ?
&NR=1
&feature=related

&feature=related
.

7 Jun 2008, 06:37:
ei , ce mai zic scepticii ?

7 Jun 2008, 08:00:
???

This post has been edited by Axe: 7 Jun 2008, 08:00


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valeron_x
post 7 Jun 2008, 09:29
Post #73


dintre plebei


Group: Members
Posts: 198
Joined: 28 March 07
From: Pristina, Kosovo




aceeasi problema axe: tot 10 terre ne trebuie. chiar daca uleiul e colectat de la restaurante, zilnic se consuma oricum mai mult combustibil decat ulei. o alta problema e etanolul (alcool), care nu curge pe teava de apa calda de la baie. ca sa-l obtii iti trebuie materie prima, iar daca nu e combustibil fosil materia prima, trebuie sa fie oareshce cereale, ma gandesc eu.
deci cam asta mai zice unul dintre sceptici: contraproductiv excl.gif


--------------------
Renault Clio III 2006 1.4 16V - B 80 CTN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 8 Jun 2008, 21:08
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Pai una din surse este uleiul ars la restaurante, alta din plante cultivate alta electrica, hidrogen etc. dar pentru cei care au deja o masina diesel nu-i prea productiv sa o arunce si sa ia una pe hidrogen nu ? radmasa.gif Deci unii vor folosi probabil si astfel de variante de biodiesel.

9 Jun 2008, 11:39:
Informatie : pretul barilului este mai mare de 5 ori decat in anul 2003 wacko.gif
Intrebare : cat va fi in 2013 ???

This post has been edited by Axe: 9 Jun 2008, 11:39


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 9 Jun 2008, 20:49
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Draga Axe,vreau sa-ti spun ca am urmarit cu interes discutiile purtate pe acest topic insa nu pot spune ca argumentele pro-biodiesel m-au convins in totalitate.Momentan raman in expectativa.Nu vreau sa fac experiente de pionierat pe propria masina din simplul motiv ca nu-mi permit sa-mi asum niste riscuri .Daca,in viitor,biodieselul se va dovedi o solutie viabila nu voi ezita sa o adopt!Momentan insa prefer sa raman pe combustibilul clasic.
Deasemenea daca in viitor va aparea un nou combustibil(mai ieftin,mai ecologic,etc) ce se va apropia cat de cat de performantele combustibilior fosili te asigur ca nu numai posesorii de masini diesel se vor reorienta sprea acel combustibil!Sper totusi ca acel combustibil sa apara cat de curand pana nu vom ajunge sa ne omoram pe la pompe sau sa fim nevoiti sa ne procuram combustibilul necesar ca MadMax! biggrin.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valeron_x
post 9 Jun 2008, 23:02
Post #76


dintre plebei


Group: Members
Posts: 198
Joined: 28 March 07
From: Pristina, Kosovo




QUOTE(Axe @ 8 Jun 2008, 22:08)
Informatie : pretul barilului este mai mare de 5 ori decat in anul 2003  wacko.gif
Intrebare   : cat va fi in 2013 ???
*



aplica regula de trei simpla daca te macina curiozitatea, desi pleci de la premise gresite (nu ca ar fi prima oara, inca nu poti accepta ca n-ai unde sa cultivi atata rapita - poti incepe cu sufrageria proprie daca-ti permite spatiul)


treaba de analiza: identificarea premiselor, stabilirea ipotezelor si previzionarea. daca una din astea trei ti-a iesit prost (vezi cazul de fatza), s-a dus tot calculul

hai sa ne oprim din delir. daca vreo companie adevarata ar fi identificat potential in treaba asta, ar fi investit fara ezitare miliarde de euro pentru un profit de 10 ori mai mare. pana atunci vor fi numai de-alde nea costel din "iutah" colt cu "pensilevinia" care sa se apuce de colectat ulei prajit la el in garaj. spor la treaba axe, pe mine sa ma anunti cand apare combusibilul prelucrat din otet(care se consuma in draci, ca-si pun nebunii la salata) radmasa.gif

This post has been edited by valeron_x: 9 Jun 2008, 23:05


--------------------
Renault Clio III 2006 1.4 16V - B 80 CTN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 9 Jun 2008, 23:16
Post #77


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Subscriu la spusele lui marian_j...
Nici mie nu prea imi vine sa bag biodiesel in TDI-urile familiei...
In primul rand, nu ma asigura nimeni ca motoarele nu vor avea de suferit (cu exceptia lu' nenea vanzatorul de bio- care imi povesteste razand cu gura pana la urechi ca si el foloseste de muulta vreme asa ceva in masina lui si chiar imi adreseaza invitatia sa ascult dieselul 1.9 de pe Solenza....care miroase a MOTORINA... ), mai devreme sau mai tarziu...

Documentarul vizionat pe Discovery, parca, in cadrul ciclului Fifth Gear, cu flacaul care a traversat Marea Britanie de-a curmezisul cu un batran Mercedes 250 m-a clatinat insignifiant in convingerea mea mecaniceasca exprimata intr-un post anterior: popa-i trebe, popa-i dam!
Dieselul de pe mercedesul respectiv era un aspirat cu pompa de injectie liniara...Adica un fel de sfert motor MAN D2156: unul dintre cele mai simple si eficiente MAC-uri...
Dar, cand in schema instalatiei de alimentare mai ai un filtru de carburant cu senzor de impuritati, mai ai oarece injectoare ''inteligente"...Nemaivorbind de ceea ce inseamna tehnologia DCI...Oare varand in rezervoare ulei comestibil nu scurtam drastic durata de viata a ceea ce se cheama instalatie de alimentare, sistem de evacuare (cel putin p-astea doua le ''vad'' acum...)...?...

Am mai spus-o: nu sunt nepasator la problemele de mediu, nu ma lasa rece gaura produsa in buzunar ori de cate ori plec de la pompa de carburant...
Dar, intre a alimenta cu motorina de 4,5 lei per litru si a nutri convingerea ca ma mai dau cu Dieselele inca ceva vreme si a alimenta cu 3 lei per liru de biodiesel, dar cu inima stransa la fiecare ''cheie'' administrata (adresandu-mi, in mod neaparat, intrebarea: "o mai porni?..n-o mai porni...?..."), inclin naprasnic catre prima optiune!

Restul, l-a spus nenea marian_j cu mare elocinta!


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 10 Jun 2008, 07:54
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




valeroaneee si adilaaa smile.gif , se vede treaba ca cei mai sceptici care posteaza in acest subiect sunt benzinari( a se vedea masinile din semnatura ), deci prea putin interesati de subiect, muriti mah de oftica pt ca noi vom merge moca !!! radmasa.gif
Biodieselul fie ca este obtinut din plante fie din recuperarea uleiului utilizat va fi in prima faza produs de mici producatori locali cu instalatii ca cea prezentata in filmulete si vandut probabil din curte ! O perioada lumea va merge in paralel cu ce apuca inclusiv cu motorina sau amestecate. Problema reala vine atunci cand din cauza pretului nu-ti vei permite sa mai cumperi carburant (deja foarte multa lume nu mai poate, mai ales daca ne gandim ca majoritatea castiga 700-900ron ), la masina mea un plin costa 300ron, e bine sa dai 30%din salariu pe motorina ?! Cand va incepe lumea sa se gandeasca la alternative, in momentul in care trebuie sa faci rate pe 10 ani pt benzina sau motorina ce-ti trebuie in concediu ?
Eu am incredere in calitatile mele de clarvazator, subiectul asta probabil va ramane aici si peste ani se va dovedi ca am avut dreptate macar partial.

Referitor la pretul barilului nu am inventat nimic, tocmai au anuntat la stiri cat a fost in 2003 si cat este acum, statistica ......

This post has been edited by Axe: 10 Jun 2008, 07:58


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 10 Jun 2008, 07:56
Post #79


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.328
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Eu cred ca sunt foarte multi posesori de diesel care nu vad biodiseslul ca si o solutie...cel putin nu deocamdata...printre care ma numar si eu...cum am spus deocamdata nu merita...preturile de repararie ulterioare sunt prea mari...pt. ca in loc sa ajute deocamdata strica.... oricum nu sunt genul care umbla dupa ieftinituri...pt.a daca este ieftin este bun....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 10 Jun 2008, 08:06
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Ok, am mai interbat asta; ce anume strica, toata lumea este speriata ca strica, ce oameni buni ?

Daca aciditatea este prea mare, se pare ca poate strica furtunele intre rezervor si pompa dar acestea pot fi inlocuite cu unele din silicon special sau se poate scadea aciditatea biodieselului. Altii spun ca nu stiu ce face la injectoare; va intreb daca ai in motorina impuritati nu-i acelasi lucru ? Deci daca bio este bine filtrat, este treaba producatorului sau a filtrului de carburant. Iar dupa ce a trecut de injectoare nu mai vad nicio problema nici daca ar fi pe carbuni.


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 10 Jun 2008, 08:23
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Combustibilii alternativi ne-ar putea ajuta să mai mergem cu mașina și cînd se termină petrolul, dar asta nu înseamnă că vom merge mai ieftin. Nu vă faceți iluzii că vom merge pe gratis cu ulei de bucătărie. Cînd procedeul va deveni aplicabil pe scară largă și suficient de multă lume îl va aplica, statul va băga niște taxe la uleiul ăla de nu vom ști ce ne-a lovit. Vom ajunge cu toții să gătim cu untură. Va costa litrul de ulei 6 lei, din care 2,5 va fi prețul real și încă 3,5 taxele. Iar McDonald's și alte restaurante vor fi obligate prin lege să returneze uleiul ars la centre speciale de colectare. Fiți siguri că se vor găsi soluții pentru a anihila mersul pe gratis. Nici un guvern din lume nu vrea ca cetățenii să meargă pe gratis.
Nu vom merge niciodată ieftin. Statul va avea întotdeauna grijă să nu se întîmple asta. Dacă s-ar inventa un motor cu apă, statul ar impozita apa.

This post has been edited by VladSoare: 10 Jun 2008, 08:27


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 10 Jun 2008, 08:25
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




QUOTE(Axe @ 10 Jun 2008, 07:54)
Referitor la pretul barilului nu am inventat nimic, tocmai au anuntat la stiri cat a fost in 2003 si cat este acum, statistica ......
*




Nu am facut acum graficul; am avut nevoie de el in mai. Este corect, insa.

Attached File  evolutie.xls ( 674k ) Number of downloads: 87


This post has been edited by tiberiu.anghel: 10 Jun 2008, 08:26


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valeron_x
post 10 Jun 2008, 14:29
Post #83


dintre plebei


Group: Members
Posts: 198
Joined: 28 March 07
From: Pristina, Kosovo




Sefii marilor concerne energetice sustin ca nu ne confruntam cu un soc petrolier global
de Olga Popescu HotNews.ro

Saltul record la petrol de la sfarsitul saptamanii trecute a generat o unda de emotie si chiar soc printre politicieni, consumatori si traderi bursieri din intreaga lume, scrie RBK Daily.
Sefii marilor concerne energetice, precum ExxonMobil, Shell, BP, Chevron, ConocoPhillips si Total, au ramasi calmi, pe fondul tensiunii generale creata de noul nivel tarifar atins pe piata aurului negru. In opinia top-managerilor, chiar si in aceste conditii nu poate fi vorba de un soc petrolier global, livrarile putand fi garantate la volumele contractate.

„Nu avem de a face cu o stare de criza, precum cea din 1973. Mai degraba este vorba de o provocare”, crede patronul Chevron, David O’Railey, in opinia caruia principala problema a SUA si a altor state o constituie noile obstacole ridicate de stat pe calea asimilarii noilor zacaminte. La randul sau, presedintele ExxonMobil, Rex Tillerson, a amintit ca mule tari au inceput sa foloseasca propriile rezerve energetice. In opinia lui Tillerson, „nationalismul energetic” ascunde pericolul adancirii in izolationism, in timp ce disponibilitatea la liberalism a propriilor piete ar fi putut deveni un semnal esential penru calmara pietelor petroliere. „Sectorul petrolier are nevoie de comert liber, de garantii legate de dreptul la proprietate si de piete deschise”, a spus el, convins ca doar asa se poate vorbi de o crestere a cotelor de productie.

Daca este sa dam crezare afirmatiilor sefilor marilor concerne energetice, toate nelinistile actuale legate de scumpirea deliranta a titeiului vor fi curand date uitarii. Majoritatea participantilor la dezbaterile desfasurate in cadrul Forumului economic international de la Sankt-Petersburg au prezis ca in urmatorii ani preturile vor cobori considerabil. Conform unui sondaj efectuat printre regii petrolului prezenti in capitala de nord a Rusiei, majoritatea sunt de parere ca, in 2010, barilul de titei nu va costa mai mult de 70-100 de dolari.

This post has been edited by valeron_x: 10 Jun 2008, 14:30


--------------------
Renault Clio III 2006 1.4 16V - B 80 CTN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 10 Jun 2008, 20:17
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Forumului economic international de la Sankt-Petersburg au prezis ca in urmatorii ani preturile vor cobori considerabil.


......., valeron , asta ai vrut sa o pui la sectiunea bancuri si nu ti-a iesit ? icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valeron_x
post 10 Jun 2008, 21:51
Post #85


dintre plebei


Group: Members
Posts: 198
Joined: 28 March 07
From: Pristina, Kosovo




nu frate, era o stire, atata tot. daca poti s-o iei ca atare, ok,daca nu, asta e, da-i ignore icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Clio III 2006 1.4 16V - B 80 CTN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 10 Jun 2008, 22:16
Post #86


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




@Axe


Sunt sceptic, recunosc!
Dar nu datorita faptului ca posed un benzinar...
Ci prin prisma meseriei, nenea axe...

Am vazut prea multe motoare (si Otto, si Diesel) distruse inainte de vreme de diferiti combustibili in faza de ...hai sa ii spunem (impropriu, ce-i drept...) prototip...

Cat despre a poseda Diesel sau Otto, am mai postat ca am in intretinere doua Diesele...TDI-uri, e adevarat..O tehnologie mai veche, oarecum depasita...Dar pe care tot n-as alimenta-o cu uleiuri diverse, neminerale...Chiar daca neica Rudolf Diesel a conceput motorasul care ii poarta numele sa mearga tocmai cu ulei de rapita...Si p-asta am mai spus-o, deci nu vreau sa repet ...

Iar pe vremurile odioase, romanasul cauta diferite solutii: gazolina cu cine stie ce alte adaosuri chimice, motorina de tractor imbunatatita cu neofalina etc. Si asta scurta enorm viata motoarelor ... Parea o economie, dar luata per ansamblu, ''economia' realizata nu acoperea nici macar 15 procente din reparatia capitala si prematura a motorului...


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 11 Jun 2008, 08:20
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Mai adillutza, eu te banuiesc pe tine ca esti mecanic in industria aeronautica, este ? smile.gif Pai atunci ar trebui sa stii ca nu mai este mult, se preconizeaza ca pana la sfarsitul anului chiar si avioanele vor merge cu biocombustibili. Ca sa nu fiu acuzat ca vorbesc din carti sau ma fac ca ar fi cercetarile mele personale, asa ca sa ma dau eu destept, am sa va spun ceva. Nu mai departe de ieri a fost la Discovery Science un documentar pe tema producerii biocombustibililor, nu numai ca si benzinarele vor merge cu asa ceva dar si avioanele !!! Problema materiei prime este ca si rezolvata din mai multe surse, uleiuri uzate, grasimi de orice origine(animala si chiar provenita din lipoabsorbtie smile.gif), frunze si lemn taiat/cazut/uscat, roshcove, porumb si alte asemenea pe care nu le mai retin. Pe langa prezentarea instalatiei care era mai performanta decat cea din filmuletele de mai sus pt ca putea procesa chiar genul de grasime solida cu tot cu reziduuri(manusi, carne, capace plastic etc) ce se gaseste din belsug in orasele mari(circa 8-10t/zi) doar din aceasta sursa, promiteau ca pana la sfarsitul lui 2008 avioanele vor zbura cu asa ceva !!! Ca o concluzie spuneau ca necesarul de combustibil necesar pe glob va fi acoperit in proportie de 30% doar din aceste surse reciclabile, fara a pune la socoteala combustibilii obtinuti din plante de care am vorbit mai sus cu care se mai acopera inca un aprox. 60% din necesar(depinde de suprafetele cultivate).

This post has been edited by Axe: 11 Jun 2008, 08:23


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 13 Jun 2008, 22:01
Post #88


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Nu contest, nenea axe, ca pe cisternele din care pompam kerosen sau fractiune larga n-o sa mai scrie, intr-un viitor absolut apropiat..., JP7 ori Jet Fuel, ci Jet French Frites Used Oil... smile.gif
Chiar m-as bucura!
Parol!

Dar, crezi matale ca petrolistii mari (gen BP, Shell, Texaco si altii asemenea) o sa lase ciolanul din mana asa usor?...

Sa luam urmatoarea ipoteza, la nivel absolut micro-: un singur Airbus A300, care opereaza pe New York - Chicago, pleaca de la Otopeni cu mai bine de 50 tone de carburant (adicatelea combustibil fosil!) in rezervoare, unde, sa zicem, un litru de kerosen costa undeva la 2 RON...
Executa matale un calcul simplu, pune-te in pielea reprezentantului, de exemplu, British Petroleum pentru Romania si ...
Expune-mi concluzia pe care ai desprins-o, avand in vedere ca salariul matale, ca reprezentant/dealer, e un procent din vanzari ...

This post has been edited by Adila16: 13 Jun 2008, 22:04


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 14 Jun 2008, 08:02
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




uitati ce a mai gasit colegul mihaid, foarte tare ; http://www.reno.ro/index.php?showtopic=115347&hl=

This post has been edited by Axe: 14 Jun 2008, 08:03


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 21 Jun 2008, 06:21
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




fara cuvinte : http://www.squidoo.com/water-engine-hho-power

This post has been edited by Axe: 21 Jun 2008, 06:35


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:27
Dacia