Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 8 9 10 11 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

BIOCOMBUSTIBILII - O VARIANTA REALA! de ce, nu avem inca pompe la care sa curga ulei

Axe
post 19 Apr 2014, 19:53
Post #271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Nu e mult, gandeste-te ca pana pe la 60-65 poti suporta sa tii mana wink.gif
O alta problema ar fi unde sa-l leg in asa fel incat sa porneasca doar daca pun contactul dar si cu un intrerupator si un led in interior. Sa pot iarna sa-l pornesc doar dupa ce porneste motorul si in plus sa vad daca functioneaza cat sta ledul aprins.


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 20 Apr 2014, 01:02
Post #272


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.328
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Tu uiti o chestie ... ce motor sa pornesti iarna daca uleiul tau este gelatina??? ( a se intelege "carburantul"

This post has been edited by cj98czh: 20 Apr 2014, 01:02


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 20 Apr 2014, 01:29
Post #273


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Am facut teste, se gelatinizeaza pe la -15grd., iar eu nu prea merg iarna. In plus nu am spus ca merg cu 100% ulei, in proportie de 50/50, la noi se poate merge linistit si iarna.

20 Apr 2014, 14:29:
Are cineva cunostinte exacte despre teava marcata cu cruce rosie ?! Banuiesc ca-i turul la uleiul pentru turbo, dar la ce temperaturi ajunge, temperatura e oarecum constanta ? Este locul cel mai apropiat de conducta de carburant si ma gandesc sa fac o spirala de cupru peste ea sa preiau caldura de acolo !
Incerc sa evit taierea furtunurilor de antigel in zona caloriferului sau a incalzitorului filtrului de ulei. Aveti alte idei/pareri ?

This post has been edited by Axe: 20 Apr 2014, 14:29

Attached thumbnail(s)
renault_trafic_328664_1.jpg ( Size: 795.41k ) Number of downloads: 273


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 20 Apr 2014, 18:09
Post #274


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(Axe @ 20 Apr 2014, 02:29)
In plus nu am spus ca merg cu 100% ulei, in proportie de 50/50, la noi se poate merge linistit si iarna.

La pompa combustibilul (unul din 50 ala) este deja "botezat" cu adaus de biodiesel....se stie asta!
Dupa cum bine ti-a sugerat si cj98czh cele mai mari probleme sunt cand motorul/combustibilul sunt la o temperatura joasa.....in primele minute de functionare adica.
In motor/injectoare se depun reziduri din cauza vascozitatii scazute a "combustibilului" pe care doresti sa-l folosesti.
Pompa de pe masina ta SIGUR este compatibila?

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 20 Apr 2014, 18:16
Post #275


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Asa este, tocmai de aia incerc sa depistez cea mai buna metoda de a-l incalzi.
Pompa mea este una laudata de toti cei care folosesc ulei, am deja aproape 1000km cu 50/50 dar pana nu pun preincalzitor nu merg la procent mai mare wink.gif
Am citit de un caz in care s-a folosit ulei 100% la testul rar si cand aia au turat-o cum le e obiceiul pe la 5000, din cauza vascozitatii mari s-a spart pompa !!!
@espacern, ai informatii ce-i cu teava aia din foto de mai sus ? smile.gif


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 20 Apr 2014, 19:08
Post #276


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Conducta subliniata de tine aduce ulei "rece" din baie si nu-ti recomand modificari(chiar si termice) prin zona aia.
Cauta o solutie/echipament care sa-ti ridice temperatura.....inainte de primul demaraj nu dupa!
"Toti cei care folosesc ulei" lauda din orgoliu dar nu spun si despre problemele majore intalnite si nici nu dau informatii concrete despre ce sa faci sa nu le ai!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 20 Apr 2014, 19:46
Post #277


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




QUOTE(espacern @ 20 Apr 2014, 19:08)

Cauta o solutie/echipament care sa-ti ridice temperatura.....inainte de primul demaraj nu dupa!

*



Solutia ca la demaraj sa ai deja carburantul cald este exclusiv electrica iar cea mai buna solutie gasita de mine este cea din foto, cu una sau mai multe bujii functie de capacitatea cilindrica. Pana pe la 2000cc., se pare ca o singura bujie este de ajuns. Acum parerile sunt impartite, unii spun sa-l pui inainte de filtru, altii inainte de pompa. Pentru trecerea uleiului prin filtru, mai ales pe vara nu sunt probleme, deci dupa mine l-as pune inainte de pompa pt a fi cald la prima mana cum s-ar spune. Daca il pun inainte de filtru si intra in el la 80grd., o sa ajunga la pompa la 50grd sad.gif Cel mai bine ar fi doua incalzitoare unul la filtru, altul la pompa !

Attached thumbnail(s)
best.jpg ( Size: 45.08k ) Number of downloads: 276


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 20 Apr 2014, 20:37
Post #278


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Si eu sunt de parere ca ar trebui sa instalezi o incalzire electrica. Daca montezi incalzitor la filtru sau inainte de filtru vei da de alta problema: filtrul nu e conceput sa treaca prin el ulei fierbinte, si se va deforma/topi. Probabil la 50 de grade rezista, dar 80 s-ar putea sa fie prea mult pt el.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 20 Apr 2014, 21:11
Post #279


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Este o problema de luat in calcul desi nu cred ca exista vreo componenta din compartimentul motor care sa nu reziste la cel putin 100grd. !?


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 22 Apr 2014, 05:20
Post #280


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




icon_mrgreen.gif Hehe, am castigat o licitatie pe ebay, 156lei cu tot cu transport la agregatul asta:

Attached thumbnail(s)
28_1.jpg ( Size: 15.73k ) Number of downloads: 251


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 22 Apr 2014, 09:23
Post #281


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Si ce-ai rezolvat....in afara de cheltuiala?
Ca "utilajul"respectiv incalzeste maxim pana la 70*...dupa producator.
http://silencair.com/pdf/inotec.pdf

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 22 Apr 2014, 12:09
Post #282


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Asa si trebuie, intre 70-90grd. dar stai linistit, pana sesizeaza termostatul ala care ar trebui sa deschida la 70, lichidul are deja mai mult.
Ma intrebam daca nu cumva ar fi mai bine si o izolatie peste el !?


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 22 Apr 2014, 12:25
Post #283


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Daca tu stii ca trebuie intre 70-90 si ca este OK MAXIM 70 cat scrie producatorul.....eu stau foarte linistit!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 22 Apr 2014, 12:30
Post #284


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Mi-a raspuns prompt acum , zice ca e cu termostat de 80grd.


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 22 Apr 2014, 12:54
Post #285


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Banuiesc ca vanzatorul ti-a raspuns....ce vrei tu sa auzi!
In continuare eu sunt linistit!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 24 Apr 2014, 19:07
Post #286


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Am gasit un sistem de preincalzire foarte interesant.
https://www.youtube.com/watch?v=LEEhEIQUVSg

Aici tot sistemul pentru biodiesel:
https://www.youtube.com/watch?v=Z1nKRwCIwcE

This post has been edited by Axe: 24 Apr 2014, 19:10


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gsalexandru
post 26 Apr 2014, 06:55
Post #287


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.417
Joined: 8 November 09
From: Romania-Suceava




Ce zici sa folosesti ca incalzire niste bujii termoplonjoare plus termostat. Parerea mea este ca degeaba incalzesti tu uleiul pe conducta, daca in rezervor ramane gelatina. Eu zic ca trebuie incalzit puternic in rezervor, si inca odata inainte de filtru sau pompa.


--------------------
renault laguna 2 2001 1.9 dci expression - sv-07-xjr
Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Apr 2014, 07:46
Post #288


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Rezervorul se poate incalzi cu FACLIA...se stie de la camioane!
Cand incepe "treaba"?

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gsalexandru
post 26 Apr 2014, 07:56
Post #289


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.417
Joined: 8 November 09
From: Romania-Suceava




Inainte de a fi incalzit cu faclia trebuie de vazut daca rezervorul este metalic sau plastic. Si in 100 km uleiul din rezervor revine in forma gelatinoasa


--------------------
renault laguna 2 2001 1.9 dci expression - sv-07-xjr
Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Apr 2014, 08:00
Post #290


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Sfatul cu faclia era de evitat....evident.
Dar sunt in continuare in asteptare de rezultate....de la utilizator/"economicos"

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 26 Apr 2014, 10:45
Post #291


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Greaseala majoritatii este ca se gandeste la mersul pe ulei iarna ! Iarna o sa merg cu 50/50 iar vara cu 80/20 ca procent. Am testat uleiul in congelator, puteti face si voi asta si pana la -10grd. e fluid ca buna ziua, nu ai nevoie sa dai foc la rezervor smile.gif


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 26 Apr 2014, 11:34
Post #292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Uleiul de floarea soarelui se omogenizeaza usor cu motorina in rezervor ?
Cred ca ar trebui facut un test si in sensul asta.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Apr 2014, 12:12
Post #293


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(Axe @ 26 Apr 2014, 11:45)
Iarna o sa merg cu 50/50 iar vara cu 80/20 ca procent.

Mergi deja cu ulei?
Sau o sa...mergi?

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gsalexandru
post 26 Apr 2014, 12:29
Post #294


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.417
Joined: 8 November 09
From: Romania-Suceava




in congelator sunt minus cateva grade. Nu cred ca se coboara sub -5 grade. Iarna in unele zone sunt si -30 grade.


--------------------
renault laguna 2 2001 1.9 dci expression - sv-07-xjr
Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 26 Apr 2014, 13:17
Post #295


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




La mine in congelator sunt -35.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gsalexandru
post 26 Apr 2014, 13:22
Post #296


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.417
Joined: 8 November 09
From: Romania-Suceava




Asa o fi cum spui. Chiar nu am masurat niciodata temperatura din congelator


--------------------
renault laguna 2 2001 1.9 dci expression - sv-07-xjr
Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 26 Apr 2014, 14:04
Post #297


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




QUOTE(espacern @ 26 Apr 2014, 12:12)
Mergi deja cu ulei?
Sau o sa...mergi?

@+
*


Merg..., am mai spus mai sus smile.gif

QUOTE(gsalexandru @ 26 Apr 2014, 12:29)
in congelator sunt minus cateva grade. Nu cred ca se coboara sub -5 grade. Iarna in unele zone sunt si -30 grade.
*


Optim pt congelator sunt -17grd. iar frigider 3grd. wink.gif

QUOTE(diesel_power @ 26 Apr 2014, 13:17)
La mine in congelator sunt -35.
*


Mai taie din ele biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Apr 2014, 14:27
Post #298


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Mergi deja cu ULEI...nu cu amestecatura?
Ca mai sus scrii ca le amesteci ba 50/50 ca 80/20.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 26 Apr 2014, 16:07
Post #299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Pana la modificarea sist de preincalzire merg cu 50/50 DEJA, dupa modificari voi merge vara cu 10L motorina plus 50L ulei floare si iarna 30L ulei plus 30L motorina(capacit rez meu este de 60L)
Motorul este incredibil de silentios iar cuplul a crescut in asa masura incat merg normal cu a 5-a la 70km/h cu consum de 2.8L/100, evident asta doar experimental wink.gif

This post has been edited by Axe: 26 Apr 2014, 16:10


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Apr 2014, 17:38
Post #300


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Si ce economie ai facut....cu "amestecul"asta?
Ca doar nu bagi ulei degeaba...nu?

Asa si trebuie sa mergi incet...sa poata sa se depuna rezidurile pe injectoare/pistoane.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 8 9 10 11 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 20:44
Dacia