BIOCOMBUSTIBILII - O VARIANTA REALA! de ce, nu avem inca pompe la care sa curga ulei
![]() ![]() ![]() |
BIOCOMBUSTIBILII - O VARIANTA REALA! de ce, nu avem inca pompe la care sa curga ulei
Axe |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#272
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Tu uiti o chestie ... ce motor sa pornesti iarna daca uleiul tau este gelatina??? ( a se intelege "carburantul"
This post has been edited by cj98czh: 20 Apr 2014, 01:02 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Axe |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Am facut teste, se gelatinizeaza pe la -15grd., iar eu nu prea merg iarna. In plus nu am spus ca merg cu 100% ulei, in proportie de 50/50, la noi se poate merge linistit si iarna.
20 Apr 2014, 14:29: Are cineva cunostinte exacte despre teava marcata cu cruce rosie ?! Banuiesc ca-i turul la uleiul pentru turbo, dar la ce temperaturi ajunge, temperatura e oarecum constanta ? Este locul cel mai apropiat de conducta de carburant si ma gandesc sa fac o spirala de cupru peste ea sa preiau caldura de acolo ! Incerc sa evit taierea furtunurilor de antigel in zona caloriferului sau a incalzitorului filtrului de ulei. Aveti alte idei/pareri ? This post has been edited by Axe: 20 Apr 2014, 14:29 Attached thumbnail(s) renault_trafic_328664_1.jpg ( Size: 795.41k ) Number of downloads: 273 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
espacern |
![]()
Post
#274
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Axe @ 20 Apr 2014, 02:29) In plus nu am spus ca merg cu 100% ulei, in proportie de 50/50, la noi se poate merge linistit si iarna. La pompa combustibilul (unul din 50 ala) este deja "botezat" cu adaus de biodiesel....se stie asta! Dupa cum bine ti-a sugerat si cj98czh cele mai mari probleme sunt cand motorul/combustibilul sunt la o temperatura joasa.....in primele minute de functionare adica. In motor/injectoare se depun reziduri din cauza vascozitatii scazute a "combustibilului" pe care doresti sa-l folosesti. Pompa de pe masina ta SIGUR este compatibila? @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Axe |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Asa este, tocmai de aia incerc sa depistez cea mai buna metoda de a-l incalzi.
Pompa mea este una laudata de toti cei care folosesc ulei, am deja aproape 1000km cu 50/50 dar pana nu pun preincalzitor nu merg la procent mai mare ![]() Am citit de un caz in care s-a folosit ulei 100% la testul rar si cand aia au turat-o cum le e obiceiul pe la 5000, din cauza vascozitatii mari s-a spart pompa !!! @espacern, ai informatii ce-i cu teava aia din foto de mai sus ? ![]() |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
espacern |
![]()
Post
#276
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Conducta subliniata de tine aduce ulei "rece" din baie si nu-ti recomand modificari(chiar si termice) prin zona aia.
Cauta o solutie/echipament care sa-ti ridice temperatura.....inainte de primul demaraj nu dupa! "Toti cei care folosesc ulei" lauda din orgoliu dar nu spun si despre problemele majore intalnite si nici nu dau informatii concrete despre ce sa faci sa nu le ai! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Axe |
![]()
Post
#277
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
QUOTE(espacern @ 20 Apr 2014, 19:08) Solutia ca la demaraj sa ai deja carburantul cald este exclusiv electrica iar cea mai buna solutie gasita de mine este cea din foto, cu una sau mai multe bujii functie de capacitatea cilindrica. Pana pe la 2000cc., se pare ca o singura bujie este de ajuns. Acum parerile sunt impartite, unii spun sa-l pui inainte de filtru, altii inainte de pompa. Pentru trecerea uleiului prin filtru, mai ales pe vara nu sunt probleme, deci dupa mine l-as pune inainte de pompa pt a fi cald la prima mana cum s-ar spune. Daca il pun inainte de filtru si intra in el la 80grd., o sa ajunga la pompa la 50grd ![]() Attached thumbnail(s) best.jpg ( Size: 45.08k ) Number of downloads: 276 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Si eu sunt de parere ca ar trebui sa instalezi o incalzire electrica. Daca montezi incalzitor la filtru sau inainte de filtru vei da de alta problema: filtrul nu e conceput sa treaca prin el ulei fierbinte, si se va deforma/topi. Probabil la 50 de grade rezista, dar 80 s-ar putea sa fie prea mult pt el.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Axe |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Este o problema de luat in calcul desi nu cred ca exista vreo componenta din compartimentul motor care sa nu reziste la cel putin 100grd. !?
|
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
Axe |
![]()
Post
#280
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
![]() Attached thumbnail(s) 28_1.jpg ( Size: 15.73k ) Number of downloads: 251 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
espacern |
![]()
Post
#281
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Si ce-ai rezolvat....in afara de cheltuiala?
Ca "utilajul"respectiv incalzeste maxim pana la 70*...dupa producator. http://silencair.com/pdf/inotec.pdf @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Axe |
![]()
Post
#282
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Asa si trebuie, intre 70-90grd. dar stai linistit, pana sesizeaza termostatul ala care ar trebui sa deschida la 70, lichidul are deja mai mult.
Ma intrebam daca nu cumva ar fi mai bine si o izolatie peste el !? |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
espacern |
![]()
Post
#283
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca tu stii ca trebuie intre 70-90 si ca este OK MAXIM 70 cat scrie producatorul.....eu stau foarte linistit!
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Axe |
![]()
Post
#284
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Mi-a raspuns prompt acum , zice ca e cu termostat de 80grd.
|
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
espacern |
![]()
Post
#285
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Banuiesc ca vanzatorul ti-a raspuns....ce vrei tu sa auzi!
In continuare eu sunt linistit! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Axe |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Am gasit un sistem de preincalzire foarte interesant.
https://www.youtube.com/watch?v=LEEhEIQUVSg Aici tot sistemul pentru biodiesel: https://www.youtube.com/watch?v=Z1nKRwCIwcE This post has been edited by Axe: 24 Apr 2014, 19:10 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#287
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
Ce zici sa folosesti ca incalzire niste bujii termoplonjoare plus termostat. Parerea mea este ca degeaba incalzesti tu uleiul pe conducta, daca in rezervor ramane gelatina. Eu zic ca trebuie incalzit puternic in rezervor, si inca odata inainte de filtru sau pompa.
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.9 dci expression
- sv-07-xjr Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
espacern |
![]()
Post
#288
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Rezervorul se poate incalzi cu FACLIA...se stie de la camioane!
Cand incepe "treaba"? @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#289
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
Inainte de a fi incalzit cu faclia trebuie de vazut daca rezervorul este metalic sau plastic. Si in 100 km uleiul din rezervor revine in forma gelatinoasa
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.9 dci expression
- sv-07-xjr Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
espacern |
![]()
Post
#290
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Sfatul cu faclia era de evitat....evident.
Dar sunt in continuare in asteptare de rezultate....de la utilizator/"economicos" @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Axe |
![]()
Post
#291
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Greaseala majoritatii este ca se gandeste la mersul pe ulei iarna ! Iarna o sa merg cu 50/50 iar vara cu 80/20 ca procent. Am testat uleiul in congelator, puteti face si voi asta si pana la -10grd. e fluid ca buna ziua, nu ai nevoie sa dai foc la rezervor
![]() |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#292
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Uleiul de floarea soarelui se omogenizeaza usor cu motorina in rezervor ?
Cred ca ar trebui facut un test si in sensul asta. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
espacern |
![]()
Post
#293
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Axe @ 26 Apr 2014, 11:45) Iarna o sa merg cu 50/50 iar vara cu 80/20 ca procent. Mergi deja cu ulei? Sau o sa...mergi? @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
in congelator sunt minus cateva grade. Nu cred ca se coboara sub -5 grade. Iarna in unele zone sunt si -30 grade.
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.9 dci expression
- sv-07-xjr Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
La mine in congelator sunt -35.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#296
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
Asa o fi cum spui. Chiar nu am masurat niciodata temperatura din congelator
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.9 dci expression
- sv-07-xjr Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
Axe |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
QUOTE(espacern @ 26 Apr 2014, 12:12) Merg..., am mai spus mai sus ![]() QUOTE(gsalexandru @ 26 Apr 2014, 12:29) in congelator sunt minus cateva grade. Nu cred ca se coboara sub -5 grade. Iarna in unele zone sunt si -30 grade. Optim pt congelator sunt -17grd. iar frigider 3grd. ![]() QUOTE(diesel_power @ 26 Apr 2014, 13:17) Mai taie din ele ![]() |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
espacern |
![]()
Post
#298
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Mergi deja cu ULEI...nu cu amestecatura?
Ca mai sus scrii ca le amesteci ba 50/50 ca 80/20. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Axe |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Pana la modificarea sist de preincalzire merg cu 50/50 DEJA, dupa modificari voi merge vara cu 10L motorina plus 50L ulei floare si iarna 30L ulei plus 30L motorina(capacit rez meu este de 60L)
Motorul este incredibil de silentios iar cuplul a crescut in asa masura incat merg normal cu a 5-a la 70km/h cu consum de 2.8L/100, evident asta doar experimental ![]() This post has been edited by Axe: 26 Apr 2014, 16:10 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
espacern |
![]()
Post
#300
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Si ce economie ai facut....cu "amestecul"asta?
Ca doar nu bagi ulei degeaba...nu? Asa si trebuie sa mergi incet...sa poata sa se depuna rezidurile pe injectoare/pistoane. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 20:44 |