Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Experienta URATA cu service SERUS BUCURESTI, Probleme demarare CLIO III

ailito
post 22 Apr 2009, 12:24
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




Buna ziua,
Am un Clio III Diesel an fabricatie 2006. In urma cu 2 saptamani masina a pornit la a 3-a cheie. In aceeasi zi am fost la SERUS Bucuresti sa reclam acest lucru. Rezultat : " Totul este OK , reveniti cind se manifesta mai dur smile.gif
Masina continua sa porneasca la a 3-a cheie !! apoi era totul normal ! Mergea super ! Am fost de Paste la Fagaras .;si ne-am intors OK !
Manifestarea "dura" s-a produs azi dimineata cind ..nu a mai pornit ! Bordul e OK.;se aprind si apoi se sting markerele ... invarte dar nu porneste !
Am chemat Service-ul care m-a tractat pina la SERUS ! Dupa 4 ore .. 3problema nu e electrica ... pare a fi mecanica ..mergeti acasa ..va sunam ..ca inca investigam"
Are cineva expertiza ?, A mai patit cineva asa ceva ? Am citit cit am putut pe forum dar nu am gasit !
Masina are 39 000 km revizii la zi . numai la Service RENAULT !
Multumesc pentru orice feed-back


22 Apr 2009, 14:57:
Well ..nimeni nu a mai patzit asa ceva sad.gif De la Service ..imi spune ca ..inca sunt in cautarea defectului ..ca trebe sa dea carcasa jos ...bref ca o sa ma coste peste 4000 RON ph34r.gif .. nashpa rau de tooooot ca numai e in garantie
Pe site-uri franceze cei mai multi vorbesc de curatarea vanei EGR ( io una nu stiu ce-i aia !!!)

P.S. macara asa ..un sprijin moral ..please !!

This post has been edited by ailito: 22 Apr 2009, 14:57


--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMVI
post 22 Apr 2009, 15:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




console.gif
ai si tu un pic de rabdare sa citesca mai multi useri


--------------------
renault clio III - B-xx-ELF 2007 1.6 16V dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 22 Apr 2009, 16:55
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Daca dadeai un search pentru "curatarea vanei EGR" gaseai:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=106...tarea+vanei+EGR
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=111...tarea+vanei+EGR
si altele ...

This post has been edited by Batrânul: 22 Apr 2009, 17:02


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 22 Apr 2009, 17:05
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




Multumesc mult dar asa cum am citit de pe forumul indicat ar fi trebuit sa se aprinda martorul pe bord ! Ceva sa-mi spuna ca "vana EGR" e infundata ! Nu ? La Service au cautat toaaata dimineata ..si n-au dat inca de .."defect"
Si eu ma asteptam sa imi spuna ceva pe bord ! un bec de avertizare ceva .; dar nu am avut nimic .;si cei de la Service spu : " cum motorul nu porneste .;e greu sa spunem de ce " ! Mai sa fie ! Inginerii Renault ???
Merci de raspuns .. oricum


--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 22 Apr 2009, 17:50
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Asteapta sa ai un raspuns de la service. Vana EGR insa nu se manifesta astfel si nici nu costa atat. Totusi, ce justificare ai primit pentru suma aia de 4000 ron?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 22 Apr 2009, 18:29
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




Mi-au solicitat telefonic acordul sa dea jos carcasa ..sa diagnosticheze la motor ..n-au pomenit nimic de vana EGR ..etc .; si sa inlocuiascda nu-s ce curele ? ? transmisii ?? ( scuze ..nu ma pricep .;da zicea ceva de ceea ce trebuie sa schimb la 60 000 km) + manopera ..ca de ..platesc si orele de "incompetenta" ! Vor spune ca au lucrat fo' 24 de ore ?? smile.gif de la 7.30 pina la 11:30 i-am urmarit ..si dupa ce s-au strins si s-au uitat .;asa "in grup" ..au inceput sa se plimbe ..cite unu .;mai venea .;mai surubarea ..iar pleca .. si in fine .;dupa 4 ore verdict : nu e electrica ! 4 Ore pentru asa ceva ?
Deci la "inchiderea editiei" ora 15, telefonic, "domnu inginer" mi-a cerut acordul ..si m-a pregatit sufleteste pentru suma smile.gif de .. 40 milioane zise ..(vechi desigur)
Va tin la curent cu evolutia lucrarilor pentru ca zau .. e penibil sa ti se intimple una ca asta ! La Dacie si Trabant eram atenta la zgomote .. la asta ..ma uitam si io la mesaje in bord ! Ma pregateam de revizia de 40 000 .. si nu ma asteptam sa ma lase-n ..parcare ! Da tot a fost OK ..putea sa ma lase pe DN1 smile.gif) ..;asa "prima de Paste" !


--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumid
post 23 Apr 2009, 08:15
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti




este greu de crezut ca cineva poate emite pretentii la o anumita suma atata timp cat nu se stie ce are. Doar in momentul in care descopera ce se intampla poate face vreo estimare a costurilor. (doar dc nu cumva cere 4000 ron pt diagnosticare ceea ce este SF).


--------------------
5461 1997 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 23 Apr 2009, 08:32
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




Buna dimineata,
Va imaginati ca nu-mi arde de SF. Am scris exact ceea ce mi-au spus la telefon, in momentul in care mi-au cerut acordul sa desfaca motoru i-am intrebat un cost aproximativ ! Si asta mi-au spus ! 40 milioanee !!!!! Sigur ca e absurd sa ceri asa ceva cind habar n-ai ce are masina .. va dau dreptate, dar ...motivatia lor a fost : numar ore manopera + schimbarea garnituri, furtune, etc ..ce ar fi trebuit facuta la 60 000 km. Dar asta tot nu duce la 4000 RON !

As fi curioasa sa aflu daca un posesor de CLIO III a mait patzita asta ! O colega a avut o SKODA cu o problema similara, si motivul invocat de Service a fost ca a folosit motorina din rezerva aia de 5l ..??/ tragand multe depuneri ! oare ?/ Eu am ramas o singura data ..pe o dstanta de 1 km pina la pompa pe rezerva.. Sa fie asta cauza ?

23 Apr 2009, 11:49:
Bun ...se pare ca forumurile de pe site-urile .ro merg in acelasi ritm ca economia romaneasca smile.gif
no offens ..da cred ca ma las pagubasa ..
In general cind ti se intimpla o chestie ca asta ai nevoie de un feed-back mai rapid ! Daca-l primesti dupa ce ai achitat o factura umflata ..si ai fost tzepit .. la ce mai foloseste ?
anyway .. thanks celor ce si-au spus o parer
toate bune..si drive safe !


This post has been edited by ailito: 23 Apr 2009, 11:49


--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 24 Apr 2009, 09:46
Post #9


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Daca nu intelegi ca un forum este o "adunare" benevola de informatii si te astepti la altceva e problema ta, nu a forumului. Nimeni de aici nu castiga nimic din asta, ne ajutam in masura in care stim si putem.
Te-ai gandit ca poate informatiile furnizate de tine nu au fost destul de clare incat sa ne dam seama despre ce problema este vorba?
Daca ai vorbit cu ei la telefon si te-au "dat pe spate" cu o suma mare, de ce nu le-ai spus sa se opreasca si sa astepte sa mergi acolo sa aflii toate detaliile necesare? Daca te grabesti nu da vina pe noi.
Mergi la service, vezi ce defect au descoperit si din ce e compusa suma respectiva. Daca ai 39.000 km esti oricum aproape de revizia de 40.000km, dar asta nu poate costa atat.
Nimeni nu ti-a raspuns pentru ca sunt foarte multe situatii pentru care masina sa porneasca greu. Cea mai simpla este murdarirea captorului de pe volanta, cea mai grea este functionarea defectuoasa a unui injector. Cea simpla costa 200-300 lei, cea grea sare de 6000 lei.
Despre aprinderea unor martori in bord, mai depinde si de varianta de 1.5 dci pe care o ai (apropo, ai uitat sa ne-o spui), pentru ca senzorii existenti difera de la un model la altul. Motorul de 65/70 CP are mai putini senzori, cel de 80/85 CP are mai multi senzori.
Cand ai mai multe detalii, revin-o cu informatii.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 24 Apr 2009, 10:00
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




Multumesc mult Tudor dar ...zau asa ..am scris "no offens" smile.gif) deci nu avea rost morala ! Stiu ce inseamna un forum !
Anyway ..am scris si eu atata cit m-am priceput si cit am stiut la acel moment..

Dar ..uite intre timp m-au dat si mai tare "pe spate" cind mi-au zis:
supape, revizie chiuloasa, distributie, pompa de apa,carter inferior,role, segmenti, biela, cuzineti, simering... toate astea pentru 6000 RON.. N-am inca factura ( le-am cerut pe Email), ma duc azi pe acolo ! Si daca ma duc ce pot eu, o femeie, sa fac ??? Inteleg ca SERUS are preturile cele mai umflate ! Dar ce era sa fac ..ramasa in parcare ..m-am dus unde m-a dus ala cu platforma !
Ce pot eu sa-i zic inginerului care imi spune: pai daca punem asta noua..punem si-ailalta noua ..etc
Cit priveste modelul. Este 1.5 85 Dci Confort Dynamique !

Cit priveste revizia de 40 000 da ..OK ..dar nu ma scotea la atatia bani
Nu-s la prima masina..am permis de 25 de ani si eu zic ca ..nu am condus-o prost. Am alimentat de la OMV in cea mai mare parte a timpului..bref ..atat cit am putut am avut grija de ea !
Dar ..se pare ca ..nu





--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aanddreea77
post 24 Apr 2009, 11:17
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 April 09




buna

cine imi spune si mie daca merita sa mai merg la revizia de 2 ani............am un clio 3 benzina
astept pareri
plsssssssssssss


--------------------
renault clio3 - sb07bge 2007 1200
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 24 Apr 2009, 11:23
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




Buna,
masina la 2 ani e inca in garantie ? Eu .. vorba aceea "tot patitu-i priceput"..ti-as sugera sa te duci ! Eu am facut toate reviziile indicate TOATE .. si cu toate astea beleaua la 40 000 km ..ma costa 6000 RON !
Du-o la "doctor" de fiecare data ...
Bafta


--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 24 Apr 2009, 11:53
Post #13


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Gaseste si tu un cunoscut (barbat) care se pricepe cat de cat la masini si mergi cu el la service. Chiar daca nu se implica, sa il ai de martor la discutii. Noteaza-ti cu cine si ce vorbesti.
Mergi acolo si cere toate piesele inlocuite la pachet. Apoi cere in scris sa ti se spuna defectul constatat si raspunsul tehnic propus de ei (ceva de genul: "am descoperit problema X, prin intermediul masuratorilor Y, iar pentru a o remedia am inlocuit urmatoarele piese: Z,W,Q").
Cand mergi la service, dupa ce obtii hartia, cere sa vorbesti cu inginerul sef de tura si explica-i exact ce vei face mai departe (citeste mai jos). Spune-i ca nu vrei sa-i acuzi acum de nimic murdar, dar nu pare realist ca la vizita de acum 2 saptamani masina sa fie considerata OK, iar acum sa vina cu o reparatie majora de motor de 6000 ron si vrei ca cineva de la Renault sa verifice tot ce s-a facut.
Daca nu se schimba nimic, continua cu ceea ce e mai jos:
Apoi un telefon la VoceaClientului Renault in care povestesti tot ce ne-ai spus si noua si soliciti ca un expert tehnic Renault sa analizeze ceea ce s-a intamplat, sa vada daca toate masurile tehnice propuse de service au fost corecte si in plus sa analizeze pe piesele recuperate de tine daca sunt chiar cele originale de pe masina si daca sunt intradevar defecte. Spune ca tu crezi ca te-au vazut femeie si crezi ca si-au facut rost de un set nou de piese pe seama si pe banii tai. Daca erau de schimbat toate cele de care spun ei, atunci masina ar fi trebuit sa mearga groaznic pana la locul de parcare (practic, suna a masina ramasa fara ulei si motor calat).



--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 24 Apr 2009, 12:01
Post #14


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(ailito @ 24 Apr 2009, 18:00)
supape, revizie chiuloasa, distributie, pompa de apa,carter inferior,role, segmenti, biela, cuzineti, simering... toate astea pentru 6000 RON..
JAF. Jaf la drumul mare, cum nici pe vremea lu' Margelatu nu a existat. La devizul asta ar insemna ca motorul sa fie complet praf.
Fa ce a sugerat Tudor. Si pregateste-te cu rabdare fiindca vei avea multe de patimit, atat cu cei din $ervice cat si cu renault romania. Multa bafta


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumid
post 24 Apr 2009, 12:21
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti




Mie imi suna a pacaleala, jaf la drumul mare. Am un prieten care este fff suparat pe un clio 3 cum ca reviziile sunt scumpe. Ce facea, lasa masina la service, aia il sunau si ii spuneau ca trebuie schimbate o sumedenie de piese. el nu verifica si a ajuns sa plateasca la fiecare 10k km cate 1500 ron si culminant la 60k , 3800 ron. Repet, nu verifica nimic , doar zicea da si platea.
Nu zic, e posibil ca in cazul tau sa aiba drepatate Serus, dar sincer ma indoiesc.


--------------------
5461 1997 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 24 Apr 2009, 17:09
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




Va multumesc tuturor ! Am fost azi acolo ..mi-au aratat ceva piese.. chiuloasa pe care o desfacusera .. iar factura se facuse intre timp 6500 !!!!!..mi-a zis ca o mai revizuieste smile.gif
I-am zis sa o trimita pe Email dar NU a trmis-o !
MERCI Tudor ..o sa ma ocup miine dimineata sau luni ..ca in plus cica piesele NU le au si le comanda in Franta si vin in 3 saptamani ! E aiurea zau asa ! Masina asta n-a scos fum, mergea OK, am venit cu 130 pe DN1.. marti ... consuma 5.3/100 .. nu facea zgomot .. era OK .. am si eu un pic de "ureche" ce naiba ! Chiar asa sa fie de praf ????!
Va tin la curent
WE bun




--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstcrstn
post 24 Apr 2009, 18:01
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 24 May 07




deci, care a fost problema propusa de serus? sau au inlocuit ce le-a picat in mana pana a pornit masina? cere explicatii, sa iti zica care a fost problema si ce s-a inlocuit pt a rezolva problema respectiva, apoi intreaba pe cineva care se pricepe daca au schimbat ce trebuie, daca au schimbat piese aiurea ameninta-i cu un avocat, nu fi moale ca te iau de fraera. multa bafta


--------------------
RENUALT clio III dci 85cp 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 24 Apr 2009, 18:41
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




Problema spusa de ei este ca : nu aveam compresie pentru ca se blocase 1 cilindru .;cu depuneri datorita, spun ei, calitatii combustibilului si stilului de condus! NU conduc doar in oras ci si in afara ! NU am sub-turat-o ... ca am ceva ureche si dexteritati ! Dar ei asa spun !

iata ce declara in factura trimisa pe Email
Fara TVA
demontare/montare pompa de apa : 420
inlocuire ulei si filtru: 32.5
demontare/montare carter inferior: 203
control injectie cu tester 32.5
test compresii 40
demontare/remontare chiulasa 819
inlocuire simering iesire arb came: 21
revizie chiulasa 560
inlocuire pompa apa 253
antigel 88
set distributie 421
set curea+rola+accesorii 333
ulei ELF 95
filtru ulei 27
set garnituri chiulasa 249
garnitura chiulasa 134
garnitura baie ulei 25
set segmenti piston 634
garnitura metal drenaj turbina 33
cuzineti 340
+ suruburi..shaibe ..simering .. retul pina la 5183 +TVA = 6168

That's all folk !!!!!

Ce pot sa fac ? Motorul e out .;demontat .. ei imi arata piese si piesutze pe care spun ca le inlocuiesc ! Garantie ..1 an dar ingineru zice ca n-o sa am pb pina la 100 000 ! ASH ! ma indoiesc zau !!!




--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 25 Apr 2009, 14:37
Post #19


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




ailito, ai fost tzepuita, imi pare rau sa o zic. Niste baietasi de prin service si-au tras niste piese pe urma necazului tau. Eu as face scandal mare in locul tau.
Doar daca nu, renault-urile sa fie atat de proaste, incat sa fie nevoie sa ii faci motorul la nici 40000km, ceea ce e destul de improbabil.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 25 Apr 2009, 15:35
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




Mai ..si mie imi "suna" a mare tzeapa !!!
Dar ..ce naiba sa fac !!!! Am stat acolo o zi in care nu stiau de ce NU porneste masina !
Apoi au zis ca daca NU desfac chiulasa ..nu isi dau seama ! Nu puteau sa "dea" de piston/ /cilindu blocat ! Ce era sa zik ? Nu desfaceti ..da faceti masina ? Apoi au tooot desfacut ! si desfacut ..si acu ..daca trebe sa puna la lok ..sigur ca la fiecare piesa daca te uiti ii uzata ca da ..s-a mers cu masina ! Pot io sa zik puneti piesele vechi la lok ?
Pot sa cer toate piesele vechi "in batista" ! Pot sa cer sa vad piesele noi ! Da pot sa stau akolo sa verific ..ca intr-adevar monteaza ceea ce trebuie ?? Zau ca nu ! Dar .;a naibii sa fie ... ca aceeasi lipsa de incredere o avem fata de Service ca si inainte cind stateam cu ochii pe mecanicu de la Ciclop ca pe butelie !!!
Cit despre motor la Clio la 40 000 km ???? Sunt perfect de acord cu tine ! Pina si Trabantu m-a dus pina la 50 000 cit despre Dacii nu mai vb ! Mai cadea una alta ...da nu le-am facut motoru la nici una !
In acest moment sunt ..."inghesuita" de SERUS !
Pot sa cer expertiza Renault ? O sa sunt cum mi-a zis Tudor si o sa reclam asta ! Pentru ca orice ar spune aia de : condus, carburant .. etc .. io nu inteleg ! Alimentez 99 % de la aceeasi pompa .. conduc doar 10 km zilnic prin oras pe la ora 15 ...dar dimineata ma duc in viteza ..iar cel putin 1 / luna ies la drum lung ! CIT de "penal" pot conduce sa fac motoru in halu ala de zik astia sa-l refac !
O sa-mi dea garantie 1 an ! Ei si ? Dupa aia ?


--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 25 Apr 2009, 16:32
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




QUOTE(ailito @ 22 Apr 2009, 12:24)

Manifestarea "dura" s-a produs azi dimineata cind ..nu a mai pornit ! Bordul e OK.;se aprind si apoi se sting markerele ... invarte dar nu porneste !


*




QUOTE(ailito @ 25 Apr 2009, 15:35)

Apoi au zis ca daca NU desfac chiulasa ..nu isi dau seama ! Nu puteau sa "dea" de  piston/ /cilindu blocat ! Ce era sa zik ? Nu desfaceti ..da faceti masina ? 


*



Ori se invartea arborele cotit, ori erau segmentii gripati pe cilindru. Sincer, cred ca arborele cotit se invartea, insa ai fost jefuita cu cea mai mare nesimtire.
Urmeaza sfatul lui Tudor, in special cu privire la piesele inlocuite care trebuie sa intre in posesia ta si cu privire la motivele lor pentru inlocuirile de piese. Dar motivatie in scris de genul: Simptomele erau urmatoarele..., conform procedurilor am efectuat urmatoarele verificari..., am inlocuit urmatoarele piese... si motorul functioneaza corect acum.

Dar, repet: daca motorul se invartea, actionat fiind de demaror, nu avea cum sa fie vreun segment (piston) blocat/gripat. Este imposibil.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 25 Apr 2009, 17:21
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




Buna,
era doar pe UN CILINDRU blocat ! Asa spun ei..ca nu era compresie.;si d-aia nu pornea ! ! Eu le-am "recitat" de vreo 3 ori manifestarile..fapul ca in ziua precedenta facusem 250 km ....si venisem fara nici o pb ... Mecanicu si ingineru imi par a fi OK, baieti "faini" ..n-au fetze de bishnitzari .. da na .. nu poti sa dai o carutza de bani si sa nu ai indoieli ! Daca ma duc la ingineru' sef ..imi e sa nu se supere ca ii suspectez ! Nici nu stiu cum naiba ii mai bine in cazu asta !
daca fac motoru .. oare numa 1 an garantie pe motor ?

A ! si stai ..ca nu se stie ce-i cu injectoarele ..zik ei smile.gif

Ati vazut lista de piese de inlocuit ! Mai chiar asa de prost sa fie CLIO III ..kkt de "masina anului 2006 " ??? Sa-i fac motoru la 39 000 km ?
O sa fac ceea ce zice Tudor dar ...e boala lunga .;si mie imi trebuie masina cit de cit reped e! N-am timp si nervi sa ma iau cu ei la trinta !!
Apropo .. VA ROG spuneti-mi si mie de unde alimentati cu motorina si daca puneti tot anu motorina cu ..aditivi ? sau cum naiba se zice . ! Merci anticipat !


--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 25 Apr 2009, 17:41
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




Nu conteaza daca era doar un piston blocat sau erau mai multe. Tot nu se putea invarti motorul actionat de demaror.
Daca nu avea compresie, intr-adevar se poate ca unul dintre segmenti sa fi cedat. Posibile motive: defect de fabricatie, ungere necorespunzatoare ( foarte putin ulei in motor -> martor aprins in bord ) sau depunere de cocs ( se intampla dupa foarte multi km, nu 40000 )
Dar daca intr-adevar a cedat unul dintre segmenti, atunci ar cam fi trebuit sa distruga suprafata interioara a cilindrului. Adioca trebuia inlocuita camasa cilindrului sau realezat cilindrul. Si asta vad ca nu apare pe factura.
Si chiar daca nu avea compresie intr-unul dintre cilindri, atunci ar fi trebuit sa porneasca motorul dar sa mearga prost. Ca nu cred ca are motorul asta vreun traductor care sa taie injectia daca nu este compresia corespunzatoare.

Motorina de la pompe este deja aditivata, asa ca nu pune alti aditivi in motorina, ulei.
Te cred ca iti trebuie masina cat mai repede, dar totusi, nici sa accepti sa dai 1000 euro pe fereastra, fiindca nu isi fac cativa oameni treaba cum trebuie.

Intreaba-i motivul pentru care s-a gripat segmentul, pistonul acela.
Si mergi mai departe ca sunt banii tai la mijloc. Cere-le acte justificative cu referire la procedurile de reparatie si intretinere pentru toata operatia care ti-au facut-o. Sa iti explice acolo negru pe alb, cu stampila si semnatura de ce au facut operatiile acelea. O sa ai de dus munca de convingere cu seful de service, dar daca vrei sa iti recuperezi macar parte din bani, poate ca ar merita.
Oricum, concluzia este ca ai fost furata.

Iar legat de injectoare... nu le mai da absolut nici un ban in plus. Mergi eventual in alta parte la o verificare.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 25 Apr 2009, 18:05
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Ma crucesc de ce citesc pe aici.Oricum din ce a spus initiatoarea topicului rezulta ca avea ceva probleme cu masina(pornea mai greu),dar de aici si pana la a schimba jumatate de motor e cale lunga.
Eu m-as duce cu un mecanic bun si un avocat la fel de bun peste ei si as face cum a zis Tudor!
Bafta si tine-ne la curent!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_tavi
post 25 Apr 2009, 19:00
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 406
Joined: 10 April 08
From: Timisoara




Horror... blink.gif blink.gif blink.gif
NU e posibil asa ceva! Vocea Clientului si expertiza Renault.


--------------------
Opel Signum 2.0 T Suzuki SV650 -
Being dead right doesn't make you any less dead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 25 Apr 2009, 19:02
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




Ia-i la intrebari si inregistreaza toata convorbirea cand le ceri explicatii, Masina porneste de obicei si in 3 cilindrii - daca nu ai compresie in unul din ei...S-ar putea ca toata manevra care au facut-o nici sa nu rezolve problema pornirii sleep.gif Doamne cat de incompetenti... mad.gif


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad B
post 25 Apr 2009, 22:15
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 28 January 08
From: Ploiesti/Bucuresti




ailito, tot forumul rezoneaza cu tine smile.gif. Ne pare rau pt patania ta si speram sa rezolvi cat mai repede si "curat" problemele cu masinuta!
Numai bine!


--------------------
Renault Clio 3 - PH 86 BAD 2007 // 1.4 Dynamique
Monopost Renault 2007 // F1 Team R27
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 26 Apr 2009, 07:59
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




MULTUMESC tuturor pentru raspunsuri ..;aseara nu am mai intrat sa vad ce ati scris !
Ce sa va zik in plus ? Luni o sa apelez la agentul de vinzari de la Serus care intre timp s-a mutat ..;si de la care sper sa obtin ceva "indicatii." ! O sa merg si la Seful ..;si fara indoiala la Voceaclientului ..!
Ei mi-au aratat un singur cilindru cu depuneri ! Despre ulei .. nu au facut vorbire .;si in plus martorul din bord mi-a indicat mereu OIL OK..

@tiberiu ... eu am transcris o parte din factura ..tocmai pentru ca nu-mi e clar ce draku inlocuiesc ..;si ce se curatza/alezeza ??
In plus..va repet ce mi-au zis: nu stim dupa ce facem toate astea ..;adica reparatii de 6138 RON ..speram sa nu fie si injectoarele ! WHAT ??? Sau : " spuneti merci ca nu e turbina ..ca aia e vreo 7000 .. adica .. ceva de genul: "hai cucoana ce comentezi .;ai scapat ieftin !!"
Motivul griparii, i-am intrebat evident: combustibil + conducere ! M-am infuriat evident pentru ca nu-s "tuta" in condus ..si nu merg toata ziua prin oras !!! In plus la naiba ca nu mi-a picat masina asta din cer .. am grija de ea ! Nu pun motorina de furat ci de la Pompe .;si am grija ce pun !
Referitor la Motorina;. nu .;nu o sa pun alti aditivi .;dar asa "vorbe prin tirg" spun ca iarna ar fi trebuit sa pun motorina d-aia cu aditivi .. (cea mai scumpa) si ca sunt diferente de calitate intre motorina OMV MOLL si ROMPETROL (LukOilo nu am pus niciodata !) Io am pus de vreo 2 ori d-aia scumpa de la OMV
@luk33 : ce sa inregistrez la ei : ingineru ..e scump la vorba .. si imi pare putin incoerent + ezitant ! Facuse o factura de vreo 6500 ..pe care a "ajustat-o !!!" Numai manopera e peste 2000 ! Taxeaza orele lor de bilbiiala ! Pentru ca au avut nevoie de 4 ore sa spuna ca nu-i electrica !!!
In plus imi zice el ca : " o sa fie motoru mai bine facut ca-i de mina omului .. ca alea noi is facute de roboti smile.gif) " ZAU ?? sa il cred ?
Pai si daca tot nu porneste dupa ce vor face toate cele zise de 6100 RON ??? ce draku sa le fac ? Cum ma pot duce cu un mecanik din extern peste ei ? Si ..chiar de-al lor ..e ...ca la doctor: "corb la corb..."
Legate de injectoare ! Pai ce naiba pot sa fac .;daca ei pun motoru la lok, si imi zik ca e o pb .. cu injectoarele .. I-am intrebat si mi-au zis ca ei o sa le inlocuiasca .. dar evident pe alti bani smile.gif
Nu o pot lua de la ei ca nu o sa-mi dea garantie ! La care alt Service sa ma duc .. ei sunt autorizati RENAULT ! Ei pot da garantii !
Credeti-ma ..;sunt intr-o ceata totala ! Nu-mi vine sa mai pun mina pe masina aia ! La combustibil..n-am ce sa-i fac ..iar la condus ..hai ca o sa o turez mai tare ..asa zice ingineru .;sa o duc pina la 4000, desi mecanicu din militari imi zicea ca masina asta se simte OK la 130km/h la 3000 turatii ..ceea ce pot face .;dimineata devreme pe DN1 dar scurt .. si odata pe luna tot pe DN1 !! Dar ce garanteaza asta ? Ca doar auzi motoru cind "toarce frumos" !! Nu o sa stau pe pod la Baneasa la ora 15, in viteza UNU sa turez masina ! e aiurea !
Imi pare rau ca nu am dus masina la Militari in Service ..acolo unde am facut reviziile ca ingineru ala imi pare mai serios.. si tocmai la revizia de 30 000 mecanicu si el mi-au zis ca masina e super OK !
Daca vreunul din cei ce cititi .. aveti vreun "nume" de incredere de la SERUS ..imi puteti scrie pe Email "privat" sau chiar aici Email: ailito99@yahoo.com, ailito.d@hotmail.com Merci! O sa va tin la curent ..pentru ca "un om informat face cit DOI" !
WE cu ... soare !

PS ! Apropo de expertiza Renault : CINE o Face ? tot "ai nostri ca brazii"?? Dece ar fi aia de partea clientului ? si nu de partea celor de la Service ? Merci sa ma lamuriti ..


--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 26 Apr 2009, 08:43
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




Astia chiar isi bat joc? Cum poa sa spuna asa ineptie in chestia cu injectoarele. Pai ei au verificat sistemul de aprindere si alimentare (care include pompa si injectoarele) pe calculator. Daca acolo a dat valori normale nu are ce sa fie nici la pompa de injectie nici la injectoare problema. Banuiala mea e ca ti-a sarit cureaua de distributie de la punctu fix. sad.gif deci simpla schimbare a distributiei ar trebui sa rezolve problema... unsure.gif

Depunere in cilindru nu exista... blink.gif

This post has been edited by luck33ro: 26 Apr 2009, 08:43


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 26 Apr 2009, 10:42
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




Merci luk ! Dar ai vazut in lista de "inlocuiri " ce propun ?
M-am inscris azi la VoceaClientului si miine dimineata daca nu ma suna ei sun eu !
Tura de saptamana trecuta e dupa amiaza asa ca am timp de dimineata sa ma mai informez !
Ei mi-au aratat un piston .. si ceva depuneri .;dar iti dai seama ca nu puteam sa stiu ce e de curatat ce e de inlocuit .. nici macar daca e de la masina mea! A mea era in curte iar mesteru a luat un piston dintr-o cutie si mi l-a aratat .. ca uitati .. aici sus .. depuneri ..bla bla bla ! Cit sunt de idioti ? DE CE n-au lasat piesele in cutie in masina ! Macar atata .. bine ca si asa puteau sa le inlocuiasca ! Poti sa stai sa le sufli in ceafa ?
Ingineru zice ..mda .. uitati ..simeringu ar mai merge da ..e pacat daca tot e desfacuta .;sa nu mai dati 300 RON sa le punem noi ! OK 300 nu-i un cap de tara .. da is alealalte de 800 de 600 de 400 care adunate .. se duc la 5000 !! "Ca ..daca nu pun piese noi ..nu va pot da garantie smile.gif)"

Intrebarea mea este: chiar trebuia facut motoru buctzele ca sa il diagnosticheze ??
"Depunere in cilindru nu exista" .. pai el zicea ca nu aveam compresie deloc si ca era cilindu ? pistonu ? (la draku ca nu-mi amintesc ..am scris pe foaie la Institut smile.gif blocat si mi-a aratat .. ear asa o chestie de vreo 30 cm .;plina de ulei si sus in capat avea ceva discuri .;ce erau innegrite smile.gif (baza de jos parca avea o ureche smile.gif) ala ce e piston ??

Thanks a lot for any advice !



--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 00:24
Dacia